środa, 10 października 2012

Ślepe, kalekie, głuche - rodzić nie gadać !!!!

"Uroczyście ślubuję rzetelnie i sumiennie wykonywać obowiązki wobec Narodu, strzec suwerenności i interesów Państwa, czynić wszystko dla pomyślności Ojczyzny i dobra obywateli, przestrzegać Konstytucji i innych praw Rzeczypospolitej Polskiej."
 Art. 47.
Każdy ma prawo do ochrony prawnej życia prywatnego, rodzinnego, czci i dobrego imienia oraz do decydowania o swoim życiu osobistym.


Czy katoliccy posłowie znają treść Konstytucji, na wierność której ślubowali ? Dziś w Sejmie projekt autorstwa Solidarnej Polski, ograniczający prawo kobiet do aborcji bardziej niż przepisy obowiązujące teraz, trafił do dalszych prac w komisjach sejmowych. Jeśli projekt wejdzie w życie, kobiety będą musiały donosić uszkodzone płody. Wcześniej Sejm odrzucił w projekt Ruchu Palikota legalizujący aborcję do 12. tygodnia ciąży. 

Mamy kolejny koszmar! To państwo zamienia się w Iran Europy, zupełne zadupie cywilizacyjne. Racjonalny projekt do kosza na starcie, a debilny projekt do prac w komisjach... Do wszystkich, którzy marudzą, że Palikot i jego Ruch nie realizują swojego programu: A JAK DO KURWY NĘDZY MAJĄ REALIZOWAĆ???? I niech ktoś mi powie, że Polska jest krajem europejskim, coraz wyraźniej widać, że tylko na zewnątrz, na pokaz. To jest zakichany katolicki skansen. Durna, bezmyślna konserwa z gazami, wypukłym wieczkiem i smrodem zgnilizny w środku. Proponuję nastawiać jeszcze więcej pomników Wojtyle ha ha
 

Jak widać RPalikota jest ostatnim dzwonkiem ostrzegawczym. Jeżeli on się zmarnuje, to nie chcę nawet myśleć o tym kraju. Osobiście nie zrobiłabym aborcji bez ważnego powodu, byłabym odpowiedzialna, ale ciąża z gwałtu lub poważne uszkodzenie płodu, to zupełnie co innego. Świadomość, że mieszkam w NORMALNYM w kraju, który mi wyboru w tej materii nie narzuca, jest niesamowitą wprost ulgą... Ale nie rozumiem Polek, NIE ROZUMIEM, że się w końcu nie zbuntują i na "bunt" pozwalają tylko kościelnym babciom i oszołomom z Sejmu, a jak trzeba to pakują manatki i jadą do Berlina.... Jak to możliwe, żeby jeszcze jakakolwiek KOBIETA głosowała na kruchtowych oszołomów z prawicy??!! Oni nie tylko zabronią wszelkiej aborcji (będą rodziły nawet dzieci z gwałtów czy zdeformowane), nie będzie żadnej refundacji antykoncepcji, dalej nie będzie darmowego znieczulenia przy porodzie. Czy wy Polki jesteście masochistkami? Dlaczego dajecie się tak traktować? Obudźcie się i dajcie kopa w dupę kleszym pachołkom.
Domagam się również przedstawienia statystyk - ile upośledzonych dzieci posłowie głosujący za zaostrzeniem przepisów przygarnęli z domów dziecka i domów opieki?  W tych głosowaniach nie chodzi o życie i zdrowie kobiet, to jest jawne i kolejne włażenie w dupę Kościołowi.              


Zastanawiam się czego jeszcze brakuje, żeby ludzie wreszcie zaczęli się otwarcie buntować i odwrócili się od watykańskich okupantów? Całkowitego zakazu aborcji? Zakazu rozwodów? Zakazu produkcji i dystrybucji prezerwatyw? Kary więzienia za odstępstwo od wiary? Grzywny i aresztu za nieobecność na niedzielnej mszy? Całkowitego zakazu pracy w katolickie święto?... W szkole w Wesołej po Warszawą 2/3 rodziców głosuje za powieszeniem krzyża W KAŻDEJ klasie szkolnej. Dyrektorka szkoły zaprasza biskupa na otwarcie roku szkolnego, bo musi dać dzieciom "korzenie"!? Tej idiotce nie przyjdzie do głowy, że powinna uczyć dzieci szacunku dla wiedzy i nauki, a nie dla guseł, aniołków i gadających węży. W szkole w Lubinie rodzice bronią prawa swoich dzieci do lizania gołego księżego kolana (jeszcze kolana....) jak niepodległości. Dzieci, oczywiście, nikt o zdanie nie zapyta. Czy ten kraj już całkiem oszalał?                                          
 

Dziekuję z całego serca "komuchom", że 31 lat temu dali mi szansę na opuszczenie tego burdelu i chylę nisko czoła przed pozostałymi tutaj Polkami, którym odebrano lub odbierze się prawo do decydowania o własnym zdrowiu i życiu,  prawo do posiadania lub nie dzieci i prawo do decydowania o losach państwa, na które ciężko pracują. I coś mi się widzi, że jeżeli nic się tu nie zmieni, to Platforma w 2015 r sama na siebie będzie głosować.

Popatrzcie na te troki od biskupich kaleson jak głosowali i zapamiętajcie 

K L I K

112 komentarzy:

  1. Grażyna Doverhagen10 października 2012 21:28

    Lisbeth, jestem zbulwersowana. Posłom Polki powinny serdecznie pogratulować za pierwszy i najważniejszy krok w kierunku rozwoju podziemia aborcyjnego oraz mordowania narodzonych dzieci przez zdesperowane matki. Jak tylko wejdzie w życie ustawa, przy śmietnikach powinny stanąć kontenery na żywe jeszcze dzieci.. Dodatkową opcją powinny być dopłaty do śliskich kocyków....


    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już było, i wtedy nie przeszło. Lata dziewięćdziesiąte ubiegłego wieku. To wtedy niejaka lekarka Buba, czy w cholerę Boba/ nazwisko adekwatne do stanu umysłu/ twierdziła, ze jeżeli płód jest bezmózgowcem, to też nie należy go usuwać, bo to grzech,bo sprawa rozwiąże się sama, bo dziecko albo urodzi sie martwe, albo j umrze podczas porodu, albo w parę dni po co najwyżej. Fajnie, dziewięc miesięcy ze świadomością, ze dziecko bedzie martwe, albo umrze zaraz, bo nie ma szans przezycia. Fajna "wiwisekcja". Teraz głos maja potwory psychiczne - Pawłowska, cudnej urody Sobecka. Dziewice pewnikiem konsystorskie. Milczenie owiec ?.
      J.

      Usuń
    2. Znowu się produkuje ten debil co go ojciec zrobił na próbę i zapomniał zabić.

      Usuń
    3. Bo to była tylko " skrobanka wybiórcza ". Wyskrobano mózg-resztę pozostawiono! Myślę, że wielu - tak właśnie uczyniono:))) Warząchew - ich przedstawicielem!
      Stanisław

      Usuń
    4. http://wyborcza.pl/1,75968,12647378,Glosowanie_w_sprawie_aborcji__Poslowie_licza_na_nagrode.html

      Ale latoś w debili i debilki w sejmie obrodziło...
      J.

      Usuń
    5. Uroczyście ślubuję gardzić tym gównem,czyli kościołem katolickim i jego przydupasami.Uroczyście ślubuję dotrzymać obietnicy,że nigdy na te watykńskie zakłamane pasożyty nie dam grosza.Uroczyście ślubuję,że jeżeli moja partnerka będzie musiała usunąć ciążę,to nie pojedziemy do Czech,a zrobimy to jak wcześniej w Polsce(niestety dorabiając obłudnych ginekologów)i pokażemy jak olewamy te katolskie ustawy.

      Usuń
  2. w.i.e.s.i.e.k @op.pl10 października 2012 21:38

    Niezgorszy burdel mamy w tym Sejmie siostry i bracia.A trzeba wiedzieć co tam się dzieje A dzieje się to:
    http://www.liiil.pl/1349872319,Katolicka-sejmowa-komisja-etyki.htm
    i to:
    http://www.liiil.pl/1349874840,PLATFORMA-UBOGACA-RODZINY.htm bo
    "Do północy trwały wczoraj w sejmowej kaplicy modły o poparcie dla projektu zmuszającego kobiety do rodzenia dzieci ciężko i nieodwracalnie upośledzonych oraz nieuleczalnie chorych, które według Kościoła najbardziej ubogacają rodzinę.
    Modły zostały wysłuchane przez 76 posłów z PO, którzy najwyraźniej nie wiedzą, że i przy obecnej ustawie mogą się do woli ubogacać, bo aborcja w takich przypadkach jest prawem, a nie obowiązkiem. Wobec niemożności stworzenie Polakom warunków do bogacenia się, partia Tuska postanowiła ich na siłę ubogacić chorymi i niepełnosprawnymi dziećmi".
    I jak myślicie.Nadejdzie
    http://zapiskibronislawa.bloog.pl/id,332131487,title,Na-horyzoncie-Sredniowiecze,index.html?ticaid=6f525
    Czy jak pisze prof.Senyszyn
    "Oczywiście prawo antyaborcyjne nie zostanie w tej kadencji jeszcze bardziej zaostrzone. Prace w komisji będą się wlokły w nieskończoność, na wzór in vitro. PO ma dobrze przećwiczony model działań obstrukcyjnych, choć po ostatnim sondażu dostała biegunki".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to W.i.e.s.i.u. tylko czekać jak uchwalą, że jest niebo i piekło, a świat został stworzony przez boga.....a nie przez Wielki Wybuch.I cos mi sie widzi ze z Platformy zostanie... plandeka.

      Usuń
    2. Serdecznie witam Elizo:)

      Bardzo dziękuję Ci za ten wpis.
      Udowodniasz, że nie jestem jedynym i do tego facetem, którego ta ciemnota i bezkrytyczna brednia zabija!
      Od dłuższego czasu zastanawiam się nad biernością Kobiet Polskich, które/ z wyjątkami/ milczeniem i milcząc- aprobują wszystko, co postanowią - wobec Nich - karły katolskie!
      Czy godzicie się Drogie Panie, żeby obleśny pleban, z lubieżną gębą - zaglądał Wam pod spódniczki, a nawet w majtki? Jak długo będziecie milczały?
      Kiedyś już wyraziłem zdziwienie, że waszym obrońcą - jest facet, którego - w zasadzie - prokreacja już nie interesuje. Czarni zaciskają Wam pętlę, a Wy uważacie, że to tylko sznur korali?
      Ostatni, ale to naprawdę OSTATNI moment aby wyrazić wobec: obłędnego kleru, poddańczej klerowi - hołocie politycznej - wyrażne i niedwuznaczne NIE !!!
      Dziwię się, bo przecież Polskę OBOWIĄZUJĄ europejskeie, a nie irańskie obyczaje! A więc:
      Prawo do cywilizowanej edukacji seksualnej
      Prawo do nowoczesnej antykoncepcji
      Prawo do wiedzy , a nie kościelnych guseł
      Prawo do przerwania ciąży z ważnych powodów
      Prawo do decydwania przez rodziny - o wychowaniu i światopoglądzie swoich własnych dzieci!
      A przede wszystkim : PRAWO DO WYBORU !!!
      Nikt z nas - nie zmusza idiotów do takich , albo innych zachowań! Dlaczego tumany w sukniach - swoje fantasmagorie wmuszają nam? PRECZ ! Precz z ciemnotą, gusłami!
      Koscielni do Watykanu i do swoich kosciołów! Brudne i spocone łapska precz od Polski. precz z łapami od naszych: żon, narzeczonych, kochanek, przyjaciółek!
      Elizo: Wraz z Iwoną podpisujemy się wszystkimi kończynami pod tym, co napisałeś!!!
      Stanisław

      Usuń
    3. Przecież niedawno była afera,że ksiądz nie chciał dopuścić do komunii dziecka ( po HM) bo psułoby całą uroczystość. Bozia dała mu znak, żeby nie przesadzał z "miłością i "ubogacaniem" uroczystości??? Ożesz wy zafajdani hipokryci. Nawet "pluta" nie warto wam posłać.

      Usuń
    4. Tak Stanislawie, może krajowi przybędzie natomiast kolejnych Kaś W. "wychowanych w tradycjach" i dzieci w śmietnikach i w beczkach na kapuchę zalanych cementem. Za to paru facetów typu Ziobro i Rydzyk albo Gowin będzie się mogło poklepywać po pleckach że stanęli w obronie 'wartości", polegajacych na tym, że nie dopuszczą rozwoju edukacji seksualnej w szkole, a w zamian zwiększą (nie)prawny nacisk na zdesperowane kobiety. Wstyd mi za mój kraj.Naprawde.

      Pozdrawiam

      Usuń
    5. Gdyby te bydlaki polityczne i kościelne - faktycznie optowali za dobrem człowieka: narodzonego i tego nienarodzonego - sami powinni nalegać na wprowadzenie edukacji seksualnej - miast bredni religijnych!
      Bo właśnie świadoma i wyedukowana młoda kobieta - to gwarancja zmniejszenia ilosci aborcji! Po raz kolejny stosują zasadę " zamiatania pod dywan".
      Zakaz aborcji - i nie ma tematu! A temat jest...
      W setkach tysięcy dramatycznych decyzji, aborcji dokonywanych za granicą. A co gorsza w Polsce. W warunkach uwłaczających godności Kobiety!
      Ale... qrwa, co to ich obchodzi? Ich łby zatęchłe kadzidłem , smrodem oleju ... są już przecież czyste i jedynie sprawiedliwe " moralne " !
      Słów brak... a nie chcę iść na całość - bo juz poniektórzy mają mnie za chama:)
      Stanisław

      Usuń
    6. Słów brak... a nie chcę iść na całość - bo juz poniektórzy mają mnie za chama:)
      Stanisław
      ------

      Ja nie, bo o tych nałożnicach plebana inaczej nie mozna. Wielka szkoda, ze na onecie publicystami sa pisie odlogi typu Zawadzki, a nie tacy jak eliza na przyklad.

      Usuń
    7. Stanisław10 października 2012 22:33 Czarni zaciskają Wam pętlę, a Wy uważacie, że to tylko sznur korali?
      Może i tak. Jestem babą, ale zaczynam czuć obrzydzenie do mojego własnego gatunku babskiego.Do głupoty , spolegliwości i diabli wiedza czego. To tak jak z biciem - wali w taką mąż jak w wojenny bęben afrykański , a ona go dalej kocha. Widocznie za mało obrywa. I tutaj jest ten sam syndrom - jeszcze za mało, jeszcze sie nie przelało. no i mozna przecież dziecko zapeklowac w beczce z kapusta, zakopac w gruzowisku , zakatować - dwa lata do odsiadki, jak dla brata przecież. Handel dziećmi tez kwitnie, zarobek na dzieciach przez rodziny zastępcze... To juz nie jest wstyd za kraj, to wstyd za kobiety...
      Za aborcje nie ma rozgrzeszenia, za zabojstwo zawsze.

      Właśnie obejrzałam program o zamordowanych dzieciach w Pucku. Kacperku i Klaudii, zakatowanych przez rodziców zastępczych. Ile dostaną i czy cos dostana do odsiadki? Przecież to nie były juz dzieci poczęte...
      J.

      Usuń
    8. http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,12644096,Az_80_poslow_PO_poparlo_antyaborcyjny_projekt_ziobrystow.html

      J.

      Usuń
    9. Justyno:)

      Myślę, że i chłopy i " baby" są z jednego gatunku. Ludzkiego. To kościół zrobił z kobiet naczynia prokreacyjne. Jest wielu, wierz mi - wielu mężczyzn - którzy Kobiety uważają za równoprawnych partnerów i nie podlegają durnej, katolskiej indoktrynacji.
      Dziękuję Ci za te słowa krytyczne... Są cenne - zwłaszcza w ustach Kobiety.
      Uważam, że " te sprawy " załatwiane/stanowione przez durniów , z reguły płci męskiej- powinny być wyłącznie decyzjami Kobiet. Ewentualnie ich partnerów/wspólne decyzje/.
      Jednak życie nie jest sielskie-anielskie. Wobec braku zainteresowania i współodpowiedzialności - mężczyzny, tylko sama Kobieta ma prawo podejmować decyzje. Nie chłopy, nigdy dziwadła w czarnych sukienkach!
      Pozdrawiam
      Stanisław

      Usuń
  3. Dziękujemy wam, politycy, za motywację do podjęcia decyzji o wyjeździe z tego kraju. Porzucić wszystko i wyjechać wcale nie jest tak łatwo, nawet w obliczu wysokiego bezrobocia.
    Czy wrócimy? Nie, nigdy, bo niby dokąd i po co? Polska to spalona ziemia, gdzie panuje nepotyzm i korupcja, prawo chroni przestępców a nie obywateli, władze od centralnych po najniższy szczebel samorządu są aroganckie i dbają tylko o własny interes, urzędnicy czują się ważniejsi od obywateli, sądy i prokuratura działają w imię własnej korzyści a nie sprawiedliwości, kler nieformalnie rządzi krajem zamiast odwoływać się do sumień, patriotyzm został utożsamiony z chamstwem i agresją, uczciwa praca prowadzi tylko do śmierci, polityka prorodzinna sprowadza się do obrony życia poczętego, służba zdrowia to dojna krowa dla medyków bez etyki, hipokryzja i zakłamanie to powszechny model moralności...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakzesz by inaczej, pozdrawiam pomimo wszystko

      Usuń
    2. Ludwig van.B. !!!Pana diagnoza jest mniej więcej wyczerpująca i prawidłowa. Należy też pamiętać,że mimo wzajemnej wrogości politycznej to i PO i PiS są partiami PRAWICOWYMI, wspieranymi przez "przystawki" także prawicowe (PSL,PJN,SP). Per saldo wszyscy są na usługach Episkopatu. Myślę,że wczoraj PO utraciła szansę na kolejne wygranie wyborów, zaś PiS nie wygra ich już nigdy - co głoszę od 3 lat. Jak się nie ma co się chce, to się chce - co się ma. Pozostała nam już tylko LEWICA - jako ALTERNATYWA dla "alternatywy" panaprezesa. Mimo rozdmuchanej afery Rywina (wiadomo przez kogo i dlaczego), za jej rządów w Polsce było NORMALNIEJ> W aferze Rywina, huragan propagandowy przetoczył się o słowa "lub czasopisma" dopisane rzekomo do projektu ustawy. Nikt tam nie szafował milionami z reki do ręki i nikt nie brał dotacji budżetowych na pranie mózgów Polakom. Bohaterowie tej afery - a właściwie jej rzeczywiści animatorzy dawno już "politycznie polegli" i odeszli w polityczny niebyt - co też odbywało się w oparach aferalnych (J.M.Rokita i inni). No i stało się - Polska stała się europejskim talibanem, zaś talibowie i w cywilu i w sukienkach mają się co raz lepiej. I o to im chodziło. Mamy trzy lata na to aby te sprawy sobie spokojnie przemyśleć i zastanowić się nad tym czy tkwić nadal w oparach absurdu, czy może lepiej zwrócić się w lewo. Co by tam nie gadać,za każdym razem,kiedy w Polsce rządziła lewica - osiągaliśmy najlepsze wyniki gospodarcze. Kto zapomniał - niech popatrzy do roczników statystycznych. To ja godzę się na "afery Rywina" w Polsce i spór o słowa "lub czasopisma" - byle gospodarka działała normalnie, malało bezrobocie i nikt mi nie wymyślał płacenia podatku od deszczu, skoro już nie mają pomysłu na co by jeszcze można nałożyć podatki, byle starczyło na korytko dla posłów i talibów. Miłego dnia !!!!

      Usuń
  4. No to teraz w klinikach w Czechach, Niemczech, czy na Słowacji będą organizować promocje, a Jarek i Gowin będą mogli mówić "A u nas seksa niet" i udawać że nic się nie dzieje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak Pis dojdzie do władzy to doprowadzi do wystąpienia z Unii i zamkną granicę.Polki będą musiały siedzieć w domu, rodzić dzieci a czarni "wychowywać" Fajnie będzie...

      Usuń
    2. To będzie ich kolejny projekt...ksiądz-przyzwoitka domeldowany do rodzin bez ślubu kościelnego, kuria mać.

      Usuń
  5. W Faktach po faktach p. Schetyna zapewniał, że nie będzie żadnych problemów. Okazało się ,że posłowie "źle zrozumieli" i zagłosowali za. Potem dzwonili do niego rzekomo i przepraszali:)Dziennikarz wspomniał o tzw. odłamie Gowina.. ale ponoć taki nie istnieje. Gowin sam się wstrzymał.Ciekawa jestem co to za analfabeci .. "pomylili się". Może R. ma w planie wybudować domy dla ułomnych dzieci ? i potrzebny narybek ? będzie się nimi opiekował .. to znaczy siostry "miłosierdzia" będą dawały upust swoim nastrojom.A kasa będzie spływała i wpływała gdzie trzeba... wolę myśleć, że nic takiego się nie stanie i jestem w wieeeeelkim błędzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze ze mu Durczok przerywal i sugerowal swoje myśli, bo wtedy nie musial dalej brnąć w kłamstwa..

      Usuń
  6. Jestem zwolennikiem bezwzględnego używania mózgu... do myślenia. Klęcznikom z Wiejskiej podpowiem - mózg to ten organ, który macie pod czaszką... To czego obecnie używacie do myślenia to - dupa i jej używa się do srania. sorki Eliza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety Rycho...

      Ci " wybrańcy narodu" / w więkzości/ mają jakieś dodatkowe połączenie żylne: mózgu z dupą! I się im dlatego goowno z mózgiem - miesza. Też przepraszam. Ale jak to wyrazić inaczej?
      Stanisław

      Usuń
    2. Stasiu - nadzwyczaj "inteligentna" twoja wypowiedż. Pogratulować tych bye-pasow.

      Usuń
    3. Nie Evo..

      Nie inteligentna. Złośliwa, bo taka właśnie miała być!

      Usuń
  7. ~Jakoś źle mi się kojarzy 40 posłów z PO i 40 rozbójników.W każdym razie nazwiska powinny być zapisane,a do każdego dodane - szuja..np.hej! szuja Kosecki..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swallow !! Założę się ,że sprawa rozejdzie się po kościach i utknie w sejmowej komisji. Ta takie "taktyczne" zagranie PO - prawdopodobnie uzgodnione z reszta ferajny. Niech naród się żre. Platformersi zapomnieli już,że do końca września miał wpłynąć wniosek o Trybunał Stanu dla kurdupla i jego Ziobry. I co - i nic !!!!Oni tam się w ciszy gabinetów DOGADUJĄ a my się pieklimy !!!

      Usuń
    2. Swallow, Kosecki to najpierw niech wyleczy swoją zonę Jadźkę pijaczynę a potem będzie uzdrawial inne kobiety. Wszyscy u nas w Konstancinie wiedzą.

      Usuń
  8. Tak wyglada walka z kryzysem w sejmie - aborcja, ekshumacje, smolensk. Za pare lat w ramach polityki prorodzinnej naloza kary dla bezdzietnych rodzin, a chrzest bedzie obowiazkowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, po głębszym przemysleniu - czy polskiemu spoleczenstwu nie należy jednak pogratulować glupoty... tego ze po raz setny wkreca sie w temat "zaslone dymna" pt "aborcja". Czy przypadkiem ten temat to nic innego jak igrzyska w Rzymie... zaslepianie podczas gdy w tle rozgrywaja sie prawdziwe problemy.
      Aborcja wygra. A Amber Gold, emerytury i inne chu..stwa pojda w ciche zapomnienie....
      Aborcja albo "Mama Madzi". Mea culpa - chyba tez się dałam wkręcić...
      J.
      P.S. A co do naszych polskich pań- zdania nie zmieniam...

      Usuń
  9. "Nie będziemy klęczeć przed biskupami"

    OdpowiedzUsuń
  10. Proszę o wybaczenie, ale będę szczera ... Jakieś "profesórskie", stare, męskie pierdoły opowiadają ciemnemu ludowi, że ONI (???) dążą do ograniczenia liczby Polaków do góra 15 milionów. Że żartuję ? Bynajmniej. Ostatnio taką "pewną wiadomość" usłyszałam od niedawno spisiałej znajomej, o której od lat dziecięcych myślałam, że ma mózg na właściwym miejscu. Myliłam się. A więc, to proste przecież, MY PATRYJOCI nie pozwolimy zlikwidować NARODU, o nie. No to do roboty. 70 - letnie babcie też mogą rodzić, a niby czemu nie ? Trochę hormonalnych zastrzyków, nasienie biskupa (proboszcza), metoda i vitro ( a tak ,tak, można dla kościoła zrobić wyjątek !!!) ) i mamy gotowego, nowego katolika, być może z zespołem Downa, ale to przecież tylko babcię i biskupa (proboszcza) ubogaci. No i stanowczo należy zapobiec marnowaniu się materiału genetycznego u starych kawalerów, obojętnie, z kołnierzykami z przodu, czy z tyłu zapinanymi...bo teraz co się z tym materiałem wyprawia, to obraza boska, ruja i poróbstwo, tyle że bez konsekwencji w postaci rozkosznego bobaska, wg zasady „co rok, to prorok” …
    Ponadto, również przepraszam, ja już nie mogę znieść tego tematu. No ile razy można, no ile ? Możemy się oburzać do woli, a męskie i żeńskie biskupie podnóżki , wypełniające swoimi dupskami (Sarmato, wybacz, bezpiecznik mi wybiło !) fotele sejmowe nadal będą się przetrzucać kobiecymi macicami. W te i wewte, w te i wewte…
    Pora na konkretne pytanie - a co MY możemy z tym zrobić ? No CO ? Ale konkretnie, bo wściekanie się tylko psuje nerwy, a żadnego wpływu na wyciągnięcie kobiet z Boy’ owskiego (już wtedy !!!) piekła nie ma. Nie do wiary, tyle lat minęło, a to piekło nadal ma się dobrze

    OdpowiedzUsuń
  11. I ciąg dalszy, oto, co powiedział Boy Zeleński....

    Tadeusz Boy-Żeleński (Piekło Kobiet, 1930): (...) "największą zbrodnią prawa karnego" nazwał jeden z niemieckich uczonych paragraf, obowiązujący we wszystkich prawie ustawodawstwach, a nakładający ciężkie kary za przerwanie ciąży. (...) Życie zawsze było w tej mierze silniejsze od ustaw i od sankcji karnych; tym bardziej okazuje się nim życie nowoczesne w tak zmienionych płynące warunkach. (...) Zatem - powiedziałby ktoś - paragraf ten jest obojętny; skoro istnieje na papierze, ale się go nie stosuje, można go uważać za formę niewinnego protestu moralnego przeciw nagannym obyczajom. Niestety tak nie jest; paragraf ten, nie mający siły, aby coś pomóc, posiada olbrzymią moc, aby szkodzić. (...)
    Bo ten paragraf, niezdolny zapobiec przerywaniu ciąży tam, gdzie imperatyw życia, mocniejszy niż wszystkie kodeksy, zmusza matkę do niego, ma wszakże na tyle siły, aby tę matkę pozbawić umiejętnej pomocy i pchnąć w ręce karygodnego - tu już naprawdę kary godnego - partactwa. Gdyby zestawić wypadki śmierci młodych kobiet, wypadki ciężkich i trwałych schorzeń, które z obecnego bezdusznie podtrzymywanego stanu rzeczy wynikają, zadrżeliby może ci, którzy w zaciszu wygodnego gabinetu układają swoje ustawy. A gdyby doliczyć inne, pośrednio wynikające z nich skutki: samobójstwa, dzieciobójstwa i inne klęski, wówczas zrozumielibyśmy, z jaką słusznością nazwano ten artykuł "największą zbrodnią prawa karnego".

    OdpowiedzUsuń
  12. Ustawiłam sobie pufiki i spokojnie czytam powyżej wypowiedzi komentatorów. Wygląda na to, że przydał by się kubeł zimnej wody. Póki co dyskusja (nie tylko na tym blogu) odbywa się na zasadzie "przyganiał kocioł garnkowi", a jedynym "pochyłym drzewem, na które wszystkie kozy skaczą" jest PO.
    To grzecznie zapytam. Jak to jest, że posłom PiS, czy SP wolno głosować za całkowitym zakazem aborcji i nikt ich nie potępia? Wszyscy spokojnie akceptują takie ich postawy. Oni maja prawo głosować zgodnie z własnym sumieniem, ale już posłowie PO nie?
    Inna kwestia, przepadł w głosowaniu projekt legalizacji aborcji. To ja pytam wnioskodawców, dlaczego nie było dziś w Sejmie, a więc nie głosowało, aż dwoje posłów RP z Opolszczyzny? Zrozumiem, gdy są obłożnie chorzy. Może jednak liderzy tej partii najpierw rozlicza swoich, zamiast potępiać w czambuł posłów partii rządzącej?
    Jestem antyklerykalna, ale zrozumiała jest dla mnie postawa krk. Takie prawdy głoszą i takich wszelkimi sposobami bronią. To, że większość stosowanych przez katoliban metod i środków mi się nie podoba to już zupełnie inna kwestia.
    Ostatnie co mnie zadziwia, to typowy męski szowinizm. Jakoś nie potrafię do tego przywyknąć przez całe dość długie już życie. My kobiety obrywamy równo ze wszystkich stron. Panowie wręcz uwielbiają nas pouczać i strofować. Powyżej po wielokroć doczytałam się, że to my kobiety same jesteśmy sobie winne i powinnyśmy walczyć o swoje prawa. No, no...
    Tymczasem to my borykamy się zwykle nie tylko ze złym prawem (nie tylko aborcji to dotyczy, również n.p. gwałtów czy molestowania). Także dbamy o to by mieć dzieci i na dzieci. O to by mieć gdzie mieszkać i za co. O wikt, opierunek, opiekę i wychowanie. Nie tylko wtedy gdy tatuś "w siną dal...".
    Dziś czytam, że mamy ostrzej domagać się prawa do aborcji. No proszę, znowu mężczyźni wiedzą lepiej co powinnyśmy?
    Pomyślności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ikko, może powinnyśmy zawalczyć o obowiązek poddania się zabiegowi wazektomii przez każdego mężczyznę, który ma już odpowiednią ilość dziatek ? U księży poszłabym nawet o jeden most dalej ! Automatycznie rozwiązałoby to u wielu kobiet omawiany problem ! Co Ty na to ?

      Usuń
    2. Powinniście walczyc o Wasze prawa, bo męska strona tego za Was nie zrobi. Nie macie wyjścia. I nie myślę, ze piszący "faceci" o walce o aborcje, mieli na mysli aborcję w pelnym tego slowa znaczeniu i co 2 miesiące... Droga Pani, choćby nie wiem jak brutalnie to zabrzmiało - patrzenie i borykanie się z kalectwem swego dziecka to rozdarcie serca matki przez całe jej zycie. To najgorsza rzecz jaka może spotkać kobietę-matke, myslę że gorsza niż śmierć wlasnego dziecka, bo tu cierpi, wegetuje i umiera codziennie, razem z nim przez calą jego egzystencję.

      Ojciec Kuby z głębokim zespołem Downa... tez cierpiący

      Usuń
    3. Panie Romano, ależ my walczymy o nasze prawa z pełną determinacją, przez całe życie i w kolejnych pokoleniach. Teraz jedynie, z pogardą w głosie, nazywa się nas feministkami. Kiedyś, za to samo, palono na stosach. Dlatego oburza mnie, gdy jeszcze w naszych czasach większość mężczyzn (w tym ci o rzekomo liberalnych i lewicowych poglądach)usiłuje mnie pouczać co powinnam. Te same osoby zgwałconym kobietom zarzucają prowokację i nie wiedza gdzie odwrócić oczy napotykając na swojej drodze n.p. matkę z ułomnym dzieckiem. To smutne, ale niestety jakże prawdziwe.
      Pomyślności.

      Usuń
    4. Mam dla Pan ogromny szacunek, a nawet nie wiem, czy jest to słowo jest odpowiednie dla tej sytuacji... Widzi Pan, moja dobra znajoma ma syna z głębokim zespołem Downa...urodził się, muszę to sobie uzmysłowić ... chyba 26-27 lat temu, w Nowym Jorku. Ojciec, kiedy okazało się, jakie jest to dziecko, odszedł i zostawił ją sam na sam z tym problemem. Widywałam go w Polsce, w czasie jej wizyt u swojego ojca... wybaczy Pan, nie chcę tego komentować. W USA chłopiec był zabieramy z domu przez pielęgniarkę, do przedszkola integracyjnego, później do szkoły, bo matka musiała przecież pracować na utrzymanie ( tatuś był gdzieś, w sinej dali).Jednak jakieś 2 lata przed jego 21 urodzinami, matka została wezwana do Opieki Społecznej, gdzie poinformowano ją, że do ukończenia 21 lat musi zadecydować o losie syna. Albo jeszcze przed uzyskaniem pełnoletności ( metrykowej przecież , bo oprócz wykonywania najprostszych czynności nie był zdolny do samodzielnego życia) wybierze dla niego specjalistyczny Dom Opieki (państwo dofinansuje), albo ... w przypadku, gdyby jej zabrakło, chłopiec będzie zdany tylko na siebie...Zdecydowała się na Dom Opieki, bo nie miała innego wyjścia, życia osobistego też nie odbudowała, bo nie było jak. Przyjeżdżała do niego w każdy weekend i była o tyle szczęśliwa, że wydawał się być zadowolony. Jeśli mam być szczera, nie wiem, czy i jak dałabym sobie radę w takiej sytuacji. Pewnie tak, bo po prostu byłabym zmuszona... ale to bardzo złożony problem. Nie chcę Pana urazić.
      Pozdrawiam Pana bardzo serdecznie.

      Usuń
    5. WItam. Ja nie odszedlem, bo jakże tak? To było i moje dziecko. Zona nie mogla już sobie pozwolic na pracę, bo syn byl i jest coraz bardziej agresywny. Córka nie ulozyla sobie zycia osobistego bo chciała i moralnie zmuszona byla nam pomagac do dzisiaj, bo żona sama nie dawała sobie rady. Wszystkim sprzeciwiającym się usuwaniu nieuleczalnie chorych płodów życzę, aby na własnej skórze zakosztowali radosnego macie- i tacierzyństwa po urodzeniu niepełnosprawnego dziecka, które w rozwoju umysłowym pozostaje do śmierci na poziomie niemowlęcym, zaś sprawne fizycznie próbuje demolować wszystko w swoim otoczeniu i wymaga nieustannego dozoru. Do wyboru może być wersja, gdy urodzi się istota sprawna intelektualnie lecz w znacznym stopniu ułomna fizycznie, spędzająca swe życie nie wstając z łóżka i patrząca na swoich rodziców z niemym, pełnym wyrzutu, pytaniem: czemu mnie pozwoliliście się urodzić?" Zaiste trzeba być sadystycznym hipokrytą, by nieszczęsne dzieci i ich rodziców na taki los skazywać.
      Pozdrawiam obie Panie i dziękuję za miłe slowa.

      Usuń
    6. nazwiska 40 posłów PO, którzy wczoraj głosowali za zaostrzeniem ustwy aborcyjnej powinny być upowszechnione aby zapadły w pamięć ich wyborcom, ci ludzi właśnie wydali na siebie polityczny wyrok i nigdy więcej nie powinni znaleźć się w sejmie z list tej partii, droga do pisu stoi dla was otworem watykańskie sługusy, czym prędzej tym lepie

      Usuń
    7. Romano-mój ogromny szacunek.Urodziłam kalekie dziecko ( dowiedziałam się o tym dwa tygodnie przed porodem-co się wtedy przeżywa,tego nikt nie jest w stanie opisać.Gdyby nie to,że miałam już małe (zdrowe) dziecko-popełniłabym samobójstwo,tak mi to zmasakrowało psychikę.Dziecko umarło zaraz po porodzie,nie mialo cienia szansy na życie.Jaki sens tego ? Mąż odszedł poszukać "zdrowej żony".Ze "zdrową żoną" ma upośledzone dziecko......

      Usuń
    8. Przynajmniej zycie się zemścilo za niegodziwość jakiej się dopuścil. To najlatwiej odwrocić się plecami i iść w "siną dal", ale stawić czoła problemom to już nie. To ramię na ktorym powinnyśmy sie oprzeć odrąbal na Twoich oczach, to niegodziwiec.
      Zyczę wiele sily.

      Usuń
    9. Romano, jeszcze jeden przypadek...u bliskich znajomych, z którymi kontakt się urwał ... z poniższych powodów. Po zdrowej dziewczynce urodził im się ( po 2-3 latach) chłopiec z bardzo rzadką wadą genetyczną ( nie pamiętam szczegółów, przypadek był opisywany w prasie, w wywiadzie z matką) , która wykluczała rozwój ruchowy, intelektualny, seksualny itp. CAŁA uwaga i wszystkie siły rodziców musiały być skupione na tym dziecku. Walczyli o każdy, nawet najmniejszy postęp w rozwoju...Po chyba 15 latach spotkałam ojca z tym chłopcem gdzieś na ulicy i zamieniłam kilka słów, bo ...nie wiedziałam, co mogłabym mu powiedzieć. Chłopiec był wielki i otyły. Trzeba było bezustannie pilnować go przed dorwaniem się do jedzenia, nawet w sklepach, bo tylko to potrafił - jeść. Wyrazu twarzy ojca nie potrafię opisać...a z rozmowy z matką wiem, że córka wcześnie opuściła dom, czując ogromny żal do rodziców o to, że całą uwagę skupili na upośledzonym bracie, co było przecież prawdą..Tyle, że ona normalnego dzieciństwa nie miała i też wyszła z tego pokiereszowana psychicznie...

      Usuń
    10. Jestem katolikiem i ojcem trójki dzieci. Na szczęście nie musiałem stawać przed tak dramatycznym wyborem choć jestem jak najbardziej za tym by rodzice a szczególnie matki miały prawo wyboru. Tak jest w Europie i tak będzie też w Polsce. Po wyborach

      Usuń
    11. Begonijko, nasza córka nie jest "pokiereszowana psychicznie"...tak myslę.. Kiedy urodzil się Kubuś, w wieku 8 lat powiedziała do zony "mamo, moj braciszek nie jest ladny, ale to nic, i brzydkiego pokochamy, prawda?" Decyzję jaką podjęla aby zrezygnować z bycia zoną i matką byla dla nas obuchem w głowę, były rozmowy, perswazje, zlość że tak nie można, nic to, stwierdziła, że "jeżeli zaloży rodzinę nie będzie miala tyle czasu i miłości dla Kubusia ile on jej potrzebuje, no i wy się postarzejecie kiedyś, nikt nie będzie pomiatał w jakimś ośrodku moim bratem". To też było dla nas obojga dodatkowe cierpienie i jest nadal, ale przywykliśmy i ciągniemy ten wózek pod gorkę.

      Usuń
    12. Romano, wierzę Ci i ponownie podkreślam, że mam dla takiej postawy ogromny szacunek. Jednak, bardzo ogólnie, oczywiście, porównując obydwa przypadki, ten drugi postrzegam, jako drastycznie odmienny i o wiele trudniejszy, jeśli w ogóle można czynić takie porównania. Decyzja Waszej córki jest heroiczna, trudno jednak nie pomyśleć, że najbardziej prawdopodobne jest to, że to Ona właśnie zostanie kiedyś sama...Życzę Wam wszystkim cierpliwości i ludzkiej życzliwości.

      Usuń
  13. Kasprowicz Jan

    Rzadko na moich wargach

    Rzadko na moich wargach -
    Niech dziś to warga ma wyzna -
    Jawi się krwią przepojony,
    Najdroższy wyraz: Ojczyzna.

    Widziałem, jak się na rynkach
    Gromadzą kupczykowie,
    Licytujący się wzajem,
    Kto Ją najgłośniej wypowie.

    Widziałem, jak między ludźmi
    Ten się urządza najtaniej,
    Jak poklask zdobywa i rentę,
    Kto krzyczy, iż żyje dla Niej.

    Widziałem, jak do Jej kolan -
    Wstręt dotąd serce me czuje -
    Z pokłonem się cisną i radą
    Najpospolitsi szuje.

    Widziałem rozliczne tłumy
    Z pustą, leniwą duszą,
    Jak dźwiękiem orkiestry świątecznej
    Resztki sumienia głuszą.

    Sztandary i proporczyki,
    Przemowy i procesyje,
    Oto jest treść Majestatu,
    Który w niewielu żyje.

    Więc się nie dziwcie - ktoś może
    Choć milczkiem słuszność mi przyzna -
    Ze na mych wargach tak rzadko
    Jawi się wyraz: Ojczyzna.

    Lecz brat mój najbliższy i siostra,
    W tak czarnych żałobach ninie,
    Ci widzą, że chowam tę świętość
    W najgłębszej serca głębinie.

    Ta siostra najbliższa i brat ten,
    Wybrani spomiędzy rzeszy,
    Ci znają drogi, którymi
    Moja Wybrana spieszy.

    Krwawnikiem zarosłe ich brzegi,
    Łopianem i podbiałami:
    Śpieszę z Nią razem, topole
    Ślą swe westchnienia za nami.

    Przystajem na cichych mogiłach,
    Słuchamy, azali z ich wnętrza
    Taki się głos nie odezwie,
    Jakaś nadzieja najświętsza.

    Zboża się złocą dojrzało,
    A tam już widzimy żniwiarzy,
    Ta dłoń swą na czoło mi kładzie
    I razem o sprzętach marzy.

    A potom, podniósłszy głowę
    Do dalszej wstając podróży,
    Woła: "Miej radość w duszy,
    Bo tylko radość nie nuży.

    Podporą ci będzie i brzaskiem
    Ta ziemia tak bujna, tak żyzna,
    Nią ci Ja jestem na zawsze
    Twa ukochana Ojczyzna".

    Jakiś złośliwy złoczyńca
    Pszeniczne podpala stogi,
    U bram się wije niebieskich
    W rozpaczy człowiek ubogi.

    Jakaś mordercza zaraza
    Z głodem zawiera przymierze,
    Na przepełnionych cmentarzach
    Krzyże się wznoszą świeże.

    Jakoweś głuche tętenty
    Wskroś przeszywają powietrze,
    Kłębią się gęste chmurzyska,
    Czyjaż to ręka je zetrze?

    Jakaś olbrzymia rzeka
    Wezbrała krwią i rozlewa
    W krąg purpurowe swe nurty,
    Zabiera domy i drzewa.

    Jakoweś idą pomruki -
    Drży niepoznana puszcza,
    Dęby się groźne ozwały,
    Cóż to za moc je poduszcza?

    A nad tą dolą - niedolą
    Poranna nieci się zorza,
    Na pieśń mą, Ojczyzny pełną
    Spływa promienność jej Boża.

    W mej pieśni, bogatej czy biednej -
    Przyzna mi ktoś lub nie przyzna -
    Żyje, tak rzadka na wargach,
    Moja najdroższa Ojczyzna.

    OdpowiedzUsuń
  14. NO!!!! Podziemie aborcyjne dzisiaj ma balangę do rana pomimo że nie weekend.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rycho...
      Biorę pod uwagę możliwość udziałów, w tym podziemiu - mafii watykańskiej. To by uzasadniało ich obsesje " obrone" - wobec zygot:)
      No bo.. skoro oficjalnie mordy drą o grzeszności prezerwatyw... a jednocześnie są akcjonariuszami fabryk je produkujących...
      Stanisław

      Usuń
    2. A Piecha - otwiera dwa nowe gabinety - taki szmal !!!

      Usuń
  15. w.i.e.s.i.e.k @op.pl11 października 2012 09:14

    A nie widzicie ze to jest jedna wielka przegrana kościoła katolickiego w Polsce.
    Tam gdzie ma decydować ludzkie sumienie w którego "kształtowaniu" podobno ma brać udział kościół i jego "społeczna nauka" zaczyna decydować restrykcyjne prawo Uchwalane zresztą za namową purpuratów.
    Dobre sobie, nakazy wiary i sumienia, umacniać restrykcyjnym prawem
    Jest to kolejny sygnał ich przegranej.Oni dobrze wiedza ze ich nauki już dawno poszły w las.Gadaja sobie gadają,"nauczają?" a życie robi swoje.
    Kolejna wielka przegrana po tzw "Funduszu Kościelnym" Mówią ,bo doskonale wiedza ze ta wydumana a ciągle podawana ilość wiernych Te 96,6 % to tak dla picu aby nie zaniżać sobie tzw "poparcia"
    Gdyby tak naprawdę było to te 0,3 % dałby by im niewyobrażalny szmal.
    Takie to są "prawdy wiary"
    Ech gdyby jeszcze polskie prawo tak jak amerykańskie pozwalało na otrzymania odszkodowania za "czyny lubieżne" sady zostałyby zawalone procesami,a niejedna "parafia" poszła z torbami.
    Taka to nasza nabożność i pobożność W sytuacjach gdy możną otrzymać odszkodowanie "ostracyzm" otoczenia mieliby za nic.Teraz jest to nieopłacalne i tylko ci co posiadają sumienie idą do sądów i prokuratury,mimo iz spolegliwe i usłużne sady za te czyny gdy cywil dostaje 8 lat lub więcej "dają" 2,5 roku i to w zawieszeniu bo rzecz dotyczy księdza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ Wiesiek, to nie jest porażka kościelnych! Oni poprostu wracają do sprawdzonych wzorów historycznych, rodem ze średniowiecza. Kiedy to prawo wspierało ich brednie. Jeśli nie mogli osiągnąć celu materialnego wprost - dążyli do wyegzekwowania go - prawem.
      A jak i prawo zawodziło, i nie było skuteczne... stosowali prawo Kaduka!
      W katakumbach i lochach Watykanu są też fizyczne " argumenty " - do przekonania - nieprzekonanych.
      To bardzo finezyjne, niewiarygodnie okrutne - maszyny do zabijania! Wystarczy tylko: trybiki naoliwić, machiny poświęcić na nowo i do dzieła!
      Cel uświęca środki. A jak " celem" jest uzyskanie " łask bożych " ... to każdy środek jest dopuszczalny. Przecież to w trosce o nasze " wiekuiste zbawienie", qrwa mać:)))
      Pozdrawiam
      Stanisław

      Usuń
    2. Oczywiscie, to co zademonstrowali wczoraj posłowie PO moznaby nazwac postrzeleniem w stope. Dla mnie to byl nie postrzal, tylko samobojczy strzał. Jak teraz można popierac archaiczną, poronioną propozycję partii zacofanych, ograniczonych umyskowo i jakżesz solidarnie wspolpracujacych z wszelkimi religijnymi (i innymi) frakcjami ???

      Usuń
    3. w.i.e.s.i.e.k @op.pl11 października 2012 13:08

      Stanisław11 października 2012 10:28 Alez to jest porażka.
      Gdzie poszły ich "nauki" jeśli "prawo naturalne" należy "podpierać" kodeksem karnym./dawniej stosem/
      Nauczają, nauczają i za cholerę nie potrafią wbić w katolickie umysły
      przykazań z "Dekalogu"
      Wiec albo nauczyciele do d..py i nie "świadczą przykładem" albo uczniowie odporni.
      I tak przez tysiące lat.
      A powiedziane zostało "złe to drzewo co wydaje zatrute owoce"
      Ciekawych co dalej ze "złym drzewem" odsyłam do Ewangelistów.

      Usuń
  16. Witam panią pani Elizo.Zastanawiam się do kurny nędzy gdzie ja żyje,chyba w kraju wyznaniowym.Nie jestem jeszcze dziadkiem ale chcę mieć wnuczkę lub wnuczka zdrowych.Kler zaciera ręce,do średniowiecza nam bliżej jak dalej. Zasrani fanatycy już chcą ogłosić Jezusa królem polski.Jak sobie przypominam to poseł Górski zbierał podpisy w sejmie żeby ogłosić żyda królem naszego kraju.Niedługo w naszym kraju będzie sperma męska pod ochroną,kochani rodacy powstańcie z kolan bo po będzie za późno.Pozdrawiam i życzę miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry Mirku. wiesz, myslę, że ajwiększą tragedią w powojennych losach Polski był wybór Wojtyły na papieża. Doprowadziło to do eksplozji dewocji, religijnego zaczadzenia i zacofania. Komuny dawno nie ma ale pustkę po niej, to masochistyczne pragnienie zniewolenia, wypełniła mafia z Watykanu z jej debilnymi pseudomoralnymi nakazami.

      milego dnia

      Usuń
    2. Myślę, Elizo, że na wybór Wojtyły i reakcję na to Polaków trzeba spojrzeć trochę inaczej. Przecież wiesz, że stało się to w okresie, kiedy o tym, co się dzieje w Polsce, dowiadywaliśmy się z Radia Wolna Europa i innych takich źródeł, a nasz kraj był zapyziałym, choć może najweselszym, blokiem w całym obozie. A i o nieprawościach kościoła niewiele się wówczas mówiło / pisało, a u nas, to już w ogóle. Stąd też wielu ludzi, nawet niewierzących, wybór Polaka na papieża przyjęło z dumą, pamiętam te nastroje bardzo dobrze. Oto my, ten zapyziały kraik, znaleźliśmy się na pierwszych stronach gazet. No i przecież papież przyczynił się niewątpliwie do tego, co stało się później...W konsekwencji jednak, mając poparcie w Watykanie, rodzimy kler złapał silny wiatr w żagle i jak obrał kurs na władzę, tak za nic nie chce odpuścić. I tu leży pies pogrzebany.

      Usuń
    3. w.i.e.s.i.e.k @op.pl11 października 2012 13:25

      begonijka11 października 2012 12:04
      "A i o nieprawościach kościoła niewiele się wówczas mówiło / pisało, a u nas, to już w ogóle".
      Nie pisało "za komuny" bo służby nałozyły embargo informacyjne i chroniły swych informatorów.A skala była ich ogromna, od Rzymu po najmniejsza parafie,
      Dzis się to nazywa "świadek koronny"Dawniej "ucho"
      Łatwiej było redakcji powiedzieć "nie publikujcie bo to "nasz "człowiek
      A nasz człowiek w zamian, donosił,donosił,donosił.
      Przy mizerocie ówczesnych środków technicznych takie "ucho z konfesjonału",powiernik i "pomocnik?" tzw "opozycjonistów"zasilających ich w "zachodnie dobra" to dobro nadzwyczajne.
      Wiec lepiej było przemilczeć,ukryć jego grzeszki przeciw obyczajności niż pozbyć się informatora.
      Takie to prawdy o ówczesnych czasach.Dziwie się tylko iż pracownicy dawnych "służb" sa nadal lojalni i milczą.Mimo ze np odebrali im spora część emerytury.
      Boja sie,czy profesjonalizm zwycięża.
      Moze ktoś nawet anonimowo da nam odpowiedz.
      Bo dawni donosiciele dziś głośno krzyczą ze byli prześladowani,ze bez nich to ho ho Polska by upadła.
      Gdyby "po ich stronie"/służb/ był ktoś taki jak Macierewicz wtedy byśmy się dowiedzieli więcej + konfabulacje Antka

      Usuń
    4. Wiem o tym , W.i.e.ś.k.u., dlatego napisałam, co napisałam.

      Usuń
    5. Tak kochana pani Elizo,masz całkowitą rację.Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru.

      Usuń
  17. A niech ich szlag trafi ! Ja proponuję ustawowo zmusić każdego z tych padalców głosujących za zaostrzeniem prawa antyaborcyjnego do adopcji jednego dziecka uszkodzonego lub z gwałtu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Patrz Kościuszko na nas z nieba !

    "Kościół winien być oddzielony od państwa, nie wolno mu zajmować się kształceniem młodzieży. Naród powinien być panem własnego losu i jego prawa powinny być nadrzędne wobec praw kościoła. Żadna religia nie może im przeczyć odwołując się do prawa boskiego, przeciwnie, każda religia powinna być posłuszna prawom ustanowionym przez naród"
    - Memoriał Tadeusza Kościuszki 1815r

    OdpowiedzUsuń
  19. w.i.e.s.i.e.k @op.pl11 października 2012 13:36

    Begonijko Kościuszko pisał jeszcze.
    "W często pomijanym przez polskich naukowców starszego pokolenia Memoriale Kościuszki z 1814 r. pisanym do A.J. Czartoryskiego”, Kościuszko surowo oceniał kler katolicki: ,,nie można żywić nadziei, by kapłani – J. Ż) zmienili swój sposób postępowania, gdyż jest ich w żywotnym interesie otumanianie ludu kłamstwami poprzez lęk przed piekłem, poprzez chimeryczne dogmaty, abstrakcyjne i niezrozumiałe myśli teologii"17. Dokument ten obfitował w niezwykle krytyczne oceny postępowania Kościoła katolickiego, szczególnie kapłanów obwinianych o utrzymywanie ciemnoty i wstecznictwa; "Widzieliśmy rządy despotyczne, posługujące się religią, sądząc że będzie to najsilniejszym oparciem dla władzy, wówczas wyposażono w jak największe bogactwa kapłanów kosztem nędzy ludzkiej, przyznawano im oburzające przywileje, sadzając ich nawet obok tronu, słowem, tak dalece nie poskąpiono klerowi przywilejów, dóbr i bogactw, że z tego powodu połowa narodu cierpi i jęczy w biedzie, podczas gdy on wcale nie pracując, opływa we wszystko”. (…) kapłani zawsze będą korzystali z ciemnoty ludu, z jego przesądów i będą posługiwali się religią (bądźcie tego pewni) jak maską, pod którą kryje się hipokryzja i zbrodniczość ich poczynań"
    Dziwie się jeszcze, ze na Wawelu gdzie niedawno zalegalizowano,postawiony nielegalnie pomnik JP II/dotychczas "ruchomy" nie usunięto pomnika Kościuszki a na jego miejsce nie ustawiono JP II.
    Niedopatrzenie jakieś czy co A i listy z "poparciem" by się znalazły

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, W.i.e.ś.k.u, toż wieki temu, nie bez powodu, wymyślono, że "władza od Boga pochodzi", o czym byli głęboko przekonani zarówno "namaszczani" królowie, jak i ich poddani...Ciekawe, KTO pierwszy wpadł na ten "patent" ????

      Usuń
    2. begonijko !!! W kolejności wpadli na to Sumerowie, Egipcjanie, Asyryjczycy i wielu ,wielu po nich. Najłatwiejszy "kawałek chleba" Nic nie robisz a opływasz w "marności".

      Usuń
  20. No dobrze, wszyscy "oburzyliśmy" się wszyscy "potępili" - i co dalej ???? Typowo polskie gadanie i siusianie po ścianie !!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dalej będzie po prostu tak jak było, czyli pozostanie aktualnie obowiązująca ustawa. To jeszcze niestety nie ten czas by można było coś zmienić. Ani społeczeństwo, ani t.z.w. klasa polityczna, do liberalizacji tych przepisów jeszcze nie dorośli. Dlaczego, nie wiem. Choć mocno mnie to dziwi, bowiem co najmniej połowa obywateli doskonale jeszcze pamięta unormowania z okresu PRL. Były bardzo humanitarne: aborcja do 12 tygodnia, ze względów zdrowotnych lub społecznych. Proszę mi wierzyć, tylko nieliczne kobiety traktowały to lekko i nadużywały tej możliwości. Zwykle była to bardzo głęboko przemyślana i umotywowana, zawsze traumatyczna decyzja. Mimo, ze tak licznych i doskonałych środków antykoncepcyjnych nie było. Komu to przeszkadzało? Ano już wówczas kościół rzymsko-katolicki nie radził sobie z wychowywaniem kolejnych pokoleń do przestrzegania swoich, katechetycznych zasad moralnych. Najszybciej jak tylko było to możliwe kler przejął władzę. Głównie na bazie wdzięczności za pomoc dla "Solidarności" i buntu przeciw "komunie". Swoją zaś nieudolność we wpajaniu zasad moralnych, od 20 lat krk zastępuje przymusem państwowym. Czyli stanowieniem prawnych zakazów i angażowaniem instytucji i organów państwowych tam, gdzie wystarczyły by normy moralne, czy zwykła przyzwoitość.
      Jestem przekonana, że póki nie zostaną w inny sposób uregulowane stosunki z kościołem, w tym te dotyczące spraw materialnych, dopóty w takich sprawach jak aborcja, czy in vitro, nie należy nic zmieniać. Przypuszczam, że politycy doskonale o tym wiedzą. Z takimi tematami, na ustawowe uregulowania trzeba poczekać na wystarczające przyzwolenie społeczne. Sądzę, ze potrwa to już niezbyt długo. Zbyt mocne popychanie naturalnych procesów społecznych zwykle przynosi wiecej szkody niz pożytku.
      Pomyślności.

      Usuń
    2. Dobry wieczór Ikko !!!! Przeczytałem wszystkie komentarze jakie dzisiaj napisane zostały na blogu Pani Elizy a w tym kilkakrotnie Twoje. Jak sadzę, bardzo trafnie oceniasz sytuację i z właściwym sobie spokojem podchodzisz do tego trudnego tematu. Twój ostatni komentarz z godziny 16.44 całkowicie mnie przekonał,że sprawa zostanie w Sejmie odłożona do "greckiego kalendarza" lub "lodówki" pani marszałek Sejmu.Cały czas zastanawiam się po co wyciągnięto ten "upiór legislacyjny" z szafy i wywołano tyle wrzawy. Kiedy rano o godz.8.37 , napisałem krótki post do Ludwiga v.B.- nie znałem jeszcze dokładnie szczegółów z przebiegu obrad Sejmu oraz wyników głosowania - a jest ono bardzo zastanawiające i łatwo odczytać,że mamy tu do czynienia z "grami sejmowymi". Jakimś dowodem na to jest tu także głosowanie pana ministra Gowina, który demonstracyjnie "wstrzymał" się od głosu, co natychmiast nagłośniono.Zastanawiam się, czy nie ma to jakiegoś związku z zapowiadanym na jutro tzw.drugim "expose" premiera. Przekonamy się o tym za kilkanaście godzin. Gdzieś w środku drąży mnie myśl, że te "gry sejmowe" mogą być podzwonnym dla koalicjanta PO, bo Szef PSL-u ostatnimi czasy był dość zadzierzysty i stawał "okonkiem" wobec premiera. Być może to też tylko gry koalicyjne- starannie zaplanowane, ale może być też zupełnie inaczej. Impuls do takiego myślenia dał mi Miller z SLD, który dość obcesowo ale zarazem grzecznie odprawił Pana Pawlaka z jego inicjatywą przeprowadzania rozmów z szefami partii opozycyjnych.Jednocześnie SLD też montuje jakieś tam narady ekspertów gospodarczych - bez pisowskiego rozgłosu ale za to z ludżmi, którzy w tych sprawach mają coś do powiedzenia. Taka "alternatywa" do "alternatywy PiS-u". Przy tym wszystkim szef SLD zachowuje się nad wyraz powściągliwie w medialnej ocenie rządów PO. Nie wierzę aby jutro w wyniku drugiego "expose" premiera doszło do "wymiany zderzaków" w rządzie, ale ku końcowi roku coś zapewne nastąpi.Zastanawiające jest też milczenie premiera w odniesieniu do ostatnich awantur panaprezesa i zakonnika toruńskiego. Nic, żadnych komentarzy, za to Episkopat częściej niż kiedykolwiek dotąd, nadaje pewne sygnały, warte zastanowienia. Wprawdzie nie mam "pufików" ale mam stary przepastny i nadzwyczaj wygodny fotel, w którym układam sobie te nasze polityczne puzzle :-)))). A co do meritum dzisiejszej dyskusji - wielu gości Pani Elizy tak rzetelnie omówiło problemy związane z przymuszaniem kobiet do rodzenia dzieci , że nie widzę potrzeby abym ja też musiał się na ten temat wypowiadać. Nie można przymuszać kobiet do rodzenia dzieci poczętych w wyniku gwałtu lub przemocy, to kobieta powinna decydować o losach ciąży, jeżeli badania prenatalne wskazują,że ciąża ta jest niewskazana lub stanowi zagrożenie dla życia kobiety.Nikt inny a już zwłaszcza KrK. Miłego wieczoru !!!!

      Usuń

    3. Sarmato !!! Ja też uważnie przeczytałem niektóre dzisiejsze komentarze i zgadzam się z tym,że "kościelni" powinni trzymać się z daleka od spraw rodziny i wychowania dzieci. Nie łożą na to nic a czerpią ogromne korzyści i na tym polega ich paskudny interes. A tak w ogóle, to niektórzy chcieli by aby ich dzieci wychowywało państwo i na nie łożyło w rożnych przydatkach,naddatkach i becikowych.Jeżeli ktoś świadomie decyduje się na ojcostwo lub macierzyństwo, to przede wszystkim dla zachowania genetycznego istnienia jego rodu - bo takie jest prawo natury.Wychowanie dziecka i przygotowanie go do samodzielnego bytu to najważniejszy obowiązek przede wszystkim samych rodziców. Jeżeli decydujemy się na dziecko to musimy wiedzieć,że będziemy na nie łożyli przez następnych 25 lat, bo tyle czasu zabiera dzisiaj wychowanie i pełne wykształcenie dziecka. Państwo, jeżeli ma w tym interes, poprzez powiększanie populacji narodu - może wspomagać rodziców w rożnych formach lub też stymulować dzietność rodzin, ale już nie Kościół, który tylko i wyłącznie robi na tym kasę.Pozdrawiam !!!!

      Usuń
    4. Ależ, Wiktorze, kościół jak najbardziej ma w tym interes. Żaden przedsiębiorca nie lubi, kiedy mu klienteli ubywa ! Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  21. Kazik - ale "na duszy lżej"- myśmy "potępili, myśmy się oburzyli a ONI i tak rządzą po swojemu.Para poszła w gwizdek.Ale jak nam się poprawiło samopoczucie !!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Podsumuję, oczywiście moim zdaniem...

    Talibskie odruchy posłów platformianych zbulwersowały wielu. Mnie też. Bo... przez wiele lat wiązałem nadzieje z Platformą i Tuskiem. Zawiodłem się, jak zapewne... wielu:(((
    Dlatego WŁAŚNIE zachowanie Platformy mnie osobiście razi i uwłcza elementarnej przyzwoitości. Po pisowatych NIGDY NICZEGO DOBREGO SIĘ NIE SPODZIEWAŁEM.
    Więc i ich fobie seksualne, miłość do spermy, komórki jajowej mnie nie razi. Poprostu uważam, że ich zachowanie - mieści się w ichniejszych " normach " !
    Mali, podli - do bardzo małych spraw. Inspirowani kościelnymi głupkami i bełkotym rydzyka!
    Jednakże to co wyprawia P.O. - to już klęska. Należałoby pomyśleć nad formami demokratycznej kontroli w czasie trwania kadencji. Nie dopiero po - kiedy to: " polityczne qrwy" przypominają sobie o nas - wyborcach.
    Łaszą się jak wściekłe kundle, liżą z pokorą nasze ręce, by tylko na nich oddać swój głos! Potem - już mają nas.. w głębokim poważaniu. Doskonale wiedzą, że możemy im skoczyć!
    Demokracja wymaga zaangażowania. Oddolnych inicjatyw. Interesowania się, czy dany " polityk " - wywiązuje się z obietnic, programu wyborczego - na bazie którego wybraliśmy go.
    Niejednokrotnie widziałem i słyszałem, jak skłóceni - na wizji - zaraz po wyłączeniu kamer, podają sobie z uśmiechem łapy, zapraszając się na wódkę, kolację... Nie wykluczam zatem, że bawią sie nami wyborcami. Udają, tworzą podziały " wizyjno-medialne"... Jak się tego gówna pozbyć? Należałoby chyba żądać - właśnie - rozliczeń podczas kadencji. Nie - po!
    Przypominam tylko, że zawód polityka - w hierachii prestiżu i uznania, jest umieszczony poniżej sprzątaczki...
    To zdrowy i adekwatny objaw " dowartościowania" tłumoków politycznych.
    Bez przynależności partyjnej. Jak wykazały ostatnie dni - głupota, podaństwo obcemu mocarstwu wyznaniowemu, jest całkiem ponadpartyjne!
    Jak napisałem... na P.O. już nie zagłosuję! Nawet, gdyby pisowate bagno było alternatywą. Najwyżej oleję kolejne " wybory" - bez wyboru!
    Pis i P.O. to jeden ch..., jeśli chodzi o zakadzenie Watykanem i jego polską ekspozyturą.
    Stanisław

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przepraszam za ostre słówka, których użyłem : świadomie i specjalnie:)))

      Usuń
    2. Stasiu - a po co te "słówka" - o polityce należy spokojnie. Słówka to pisał Boy-Żeleński - ty lepiej daj sobie spokój !!!

      Usuń
    3. Witaj Stanislaw,
      Pamietasz co pisalem przed ostatnimi wyborami?Gdy byliscie targani rozterka na kogo glosowac?
      Ze nie ma sensu glosowac ani na PO,ani naPiS,ani ,ani....,
      Bo kazda z nich ma przyczepione sznureczki marionetki konczace sie w Watykanie.
      Zezowalem z nadzieja na J.Palikota ale to ugrupowanie ,politycznie, jest jeszcze na poziome trampkarzy.

      Pozdrawiam wieczornie,

      Usuń
    4. Pamiętam Francopolo:)

      Nasze przedwyborcze dylematy. Popierałem Platformę. W ostatnich wyborach jednak poparłem Ruch i konkretnie Biedronia, bo to On był w moim okręgu...
      W sumie nie żałuję, a jako zdecydowany antyklerykał, widzący strasznie destruktywne zagrożenie ze strony Watykanu - w Ruchu mogę pokładać resztki nadziei. Owszem, obecnie i Ruch słabo się spisuje, chociaż w działaniach mających przywrócić Polskę - jako państwo świeckie, jest raczej konsekwentny. Chociażby wczorajszy projekt łagodzący " kompromis" aborcyjny. Ruchowi brak " mocnych " twarzy. W sumie można ich policzyć na palcach jednej ręki.
      Dziś... jestem tak zdegustowany, że nie wykluczam całkowitego " olania " wszystkich następnych wyborów! Co będzie sprzeczne z tym co sam zawsze pisałem... Jednak wyboru, poprostu nie ma!
      Może coś się zmieni - 3 lata to dużo:)
      Pozdrawiam
      Stanisław

      Usuń
    5. Stasiu, głoduj na PiS.

      Usuń
    6. Nie chcę głodować - nigdy na idiotów nie zagłosuję:)

      Usuń
  23. Witam,
    Pozwole sobie podzielic sie z Wami, Szanowne Panie,kilkoma moimi spostrzezeniami
    dotyczacymi dziwnej przypadlosci - rozdwojeniu jazni.
    Nie dalej jak dzisiaj rano rozmawialem z przyjaciolkom mieszkajaca w wielkim (wazne) miescie w Polsce. Otoz WSZYSTKIE jej kolezanki w pracy klna na ksiedzy, ze rozpustnicy,ze do wszystkiego sie wtracaja a teraz nawet do ich macic etc...
    A w kazda niedziele wiekszosc z nich mozna znalezc w kosciele ,wpatrzonych z uwielbieniem w "natchnione" oblicze ksiezulka!
    Panowie zdaja sie mniej cierpiec na ta przypadlosc, bo jak osobiscie zauwazylem , ilosc owych w wieku prokreacyjntym, jest zdecydowanie mniejsza na mszach (nawet w malych miescinach) niz ta pan.
    No ale moze sie to zmieni po nastepnej propozycji ustawy zakazujacej fornikacji poza 12 a 13 dniem (z zakazem podmywania oczywiscie)?

    Pozdrawiam gleboko zaszokowany,



    OdpowiedzUsuń
  24. a zyje sobie powolutku w spokoju nie w biedzie w Norwegii,corki wyksztalcone swiadome swojej kobiecosci,w kazdej aptece dostęp srodkow antykoncepcyjnych,przez internet za darmo,w szkole rzetelna informacja np. ze w ciąże nie zachodzu sie przez sex oralny lub analny,mowi sie jak uprawiac bezpieczny sex,to nie jest temat tabu jak w Polsce,i nie ma tu okienek gdzie mozna oddac niechciane dziecko i jeszcze nikt nie znalazl dziecka na smietniku,fakt jest Brevik,ale pisze on w swoim manifescie ze jest tak blisko Polakow i podziwia nasz narod za to jak mordowalismy turków i takie tam katolickie dyrdymaly, jak ogladam to wszystko co sie dzieje w Polsce to zaczynam sie smiac,i mysle sobie to taki smieszny narodek,taki skansen,i juz sie nawet nie przejmuje tym,poprostu taka ciekawostka,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy11 października 2012 19:41

      Ja tez zyje w normalnym kraju. Ale mam wielu przyjaciol w Polsce i jestem wrazliwy na losy Polski. Mnie co uderza i boli w zachowaniu Polakow to ich fatalizm na skraju masochizmu.Godzenie sie z losem bo i tak niczego nie da sie zmienic.
      No i ten dualizm komportymentalny(?dualism behavioral).
      Wszyscy sie prywatnie oburzaja na poczynania kleru a publicznie gremialnie wala na msze i zywia z luboscia ich pasozyta !
      A co do kobiet, mieniacych sie wyemancypowanymi,to sie nie wypowiem bo musialbym byc wulgarny§

      Milego wieczoru ,

      PS Norwegia piekny kraj i mili ludzie. Od czasu do czasu odwiedzam tam przyjaciol ale,przyzwyczajony do slonca , nie uzylbym tam tygodnia bez luminoterapii-:)))))))

      Usuń
    2. ..."Wszyscy sie prywatnie oburzaja na poczynania kleru a publicznie gremialnie wala na msze i zywia z luboscia ich pasozyta !"

      Francopolo:)

      Niedawno sam o tym pisałem. Ta hipokryzja, bo to jest hipokryzja przebija nawet od osób, które są krytyczne i TU pisują...:)
      Jedynie puste koscioły mogą wymusić zmiany! Czego się boicie?
      To pytanie do tych: co krytykują i zasilają grono owiec i baranów - w niedziele i święta...
      Stanisław

      Usuń
    3. Śmiejemy się z Islamu, jakim prawem się pytam? U nas jeszcze sprawniej gwałci się prawa kobiet!

      Usuń
    4. Wychodzi na to ze sie urodzilem w złych czasach.......,powinienem żyć w czasach wojny domowej w Hiszpanii i wyrżnąć tylu klechów ile sie da!!! Zazdroszcze tym którzy tam walczyli i mieli mozność kropnąć choc jedną czarną szmatę!!!

      Usuń
    5. hipokryzja, hipokryzja... a Ty Stasiek przyznaj się, że Twój antyklerykalizm wynika z niskich pobudek skąpstwa... szkoda Ci 5 zet na tacę i teraz do tego ideologię dorabiasz.

      Usuń
    6. Tak anonim!
      Żal mi 5 zł! Wolę dać biednemu niżli... grubasowi, postękującemu z przeżarcia i do tego w dziwnej sukience i czapce z worka po cukrze!

      Usuń
  25. Głosowałem na PO bo
    - miała być przyjęta karta praw podstawowych
    - miała być ustawa o in vitro
    - miała być ustawa o związkach partnerskich
    - miały być uregulowane finanse Kościelne
    - miał być utrzymany wiek emerytalny.
    A co mamy? Zaostrzenie prawa aborcyjnego.
    Nikt nie zawiódł mnie w sposób bardziej podły niż PO.

    OdpowiedzUsuń
  26. To dopiero początek. Zobaczycie jeszcze ile te tuskomatoły ustalą odpisu podatku na Kościół. Wtedy oczy Wam się otworzą kogo wybraliście do władzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O!!!!!!!!!!!!! solo to juz nie kochasz swojego biskupa?

      Usuń
    2. Mój katolicyzm nie ma nic wspólnego z kasą, wiara powinna być za friko

      Usuń
    3. solo - za "frico" to ty możesz dać się wydymać twojemu "pasterzowi".

      Usuń
    4. Nie bądź kutwą Solówa, nie daj zdychać z głodu sukienkowym. otworz szeroko drzwi i portfel he he

      Usuń
    5. Solo, wiara to jest jest za friko, tylko jej koszty "administracyjne" cholernie wysokie !

      Usuń
  27. Skoro nie ma się jaj i ze strachu przed klechami nie wprowadza się dyscypliny głosowania, to niech cię panie premierze pisuar pochłonie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Jeśli ktoś jest za całkowitym zakazem aborcji, to zapraszam na jeden dzień do pracy w ośrodku w którym mówiąc wprost i brutalnie..... przetrzymuje się "mutanty". Oczywiście ani w Telewizji Trwam, ani TVN nigdy nie zobaczycie tych ośrodków i skrajnie upośledzonych, zdeformowanych istot 'niby ludzkich' , którym wyrządzono ogromną krzywdę, bo w ogóle dopuszczono aby się urodzili.

    OdpowiedzUsuń
  29. Wyniki głosowania pokazują, że jeśli urodzę jakiegoś "potworka", to będę miała 237 chętnych do opieki nad nim. Poproszę więc o ich dane aby się potem z deklarowanej opieki nie wycofali

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lenka - a wiesz, wczoraj po głlosowaniu wysłałam esemsesa do pani "marszałkini" z zapytaniem,który poseł weżmie na wychowanie mojego "Downa". Chętnie zrzeknę się praw rodzicielskich - bo ta katorga trwa już 17 lat.Oszaleć można !!!

      Usuń
  30. A dlaczego aborcja tylko do 12 tygodnia - proponuję do 3493 tygodnia ( to 67 rok życia) - wtedy zapanuje prawdziwy postęp i demokracja.

    OdpowiedzUsuń
  31. Piecha, poseł PiS-u, ma okolo 1000 aborcji na koncie, co na to Rydzyk, Sakiewicz??? Może Pospieszalski zrobiłby program o działalności tego posła!??

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam propozycję nie do odrzucenia: niech żony posłów, którzy głosowali za zaostrzeniem ustawy o aborcji, rodzą dzieci z wadami genetycznymi. Co Wy na to?

    OdpowiedzUsuń
  33. Witaj Skarbie, nie rozumiem o co ten zgiełk. Przecież ustawowy zakaz dotyczy maksimum 5% społeczeństwa. Pozostałe 95% - czyli wierzący Polacy katolicy - nigdy w życiu by nawet nie pomyślało o przerwaniu ciąży. Bo to grzech śmiertelny jest i do piekła się za to idzie. No chyba że te 95% tak nie do końca wierzy w piekło :)
    pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak 95% ludu nie wierzy w piekło, tak watykańska V kolumna nie wierzy w Boga!!! Bo gdyby wierzyli w to co głoszą, to nie lękali by się śmierci. Chorobę traktowaliby jako przystanek na drodze do Pana. Nie biegali by po profesorach czy klinikach aby łapać zdrowie utracone przez obżarstwo....

      Usuń
  34. CBOS: PIS jednak za PO, ale przewaga maleje

    OdpowiedzUsuń
  35. Pomocy !!! Czy ktoś może mi to przetłumaczyć na język polski ???????????

    http://www.wola-boga-ojca.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam !
      Toż to jest vademecum bezmózga !!!
      Jeśli p. 3 po prawej jest złem, to chyba jednoznacznie wskazuje V kolumnę watykańską jako sektę zagrażająca Państwu i Narodowi.
      >>>>>Ludzie ! Myślcie, to nie boli !!!<<<<<<
      Pozdrawiam nie zaczadzonych :)))

      Usuń

Na tym blogu hejt nie jest tolerowany.