poniedziałek, 7 stycznia 2013

Nazwać kota kotem.


Wypowiedz J.Stępnia

To były metody stalinowskie - mówił dzisiaj w TVN24 Jerzy Stępień. Sędzia Trybunału Konstytucyjnego w stanie spoczynku wstawił się za uzasadnieniem wyroku sędziego Igora Tuleyi, który w ten sam sposób ocenił taktykę organów ścigania ws. dr. Mirosława G. A chodzi o wyrok na Mirosławie G. z zeszłego tygodnia. Podczas odczytywania uzasadnienia wyroku w procesie sędzia Igor Tuleya ocenił taktykę organów ścigania jako "przerażającą". - Budzi to skojarzenia nawet nie z latami 80., ale z metodami z lat 40. i 50., czasów największego stalinizmu - mówił sędzia.

Może 2013 rok będzie rokiem kiedy NARESZCIE będzie można publicznie i głośno każdą niegodziwość nazywać po jej sku...syńskim imieniu?

W każdym bądź razie jestem podbudowana postawą sędziego Stępnia. Jest tym cenniejsza, że zawsze był i jest niezależny. Takich ludzi potrzeba, aby wyzbyć się tych człekokształtnych gadów - kamińskiego i ziobro. Mam nadzieję, że jakieś PiS-owskie złogi IV RP w sądownictwie nie okażą się na tyle silne, by zniszczyć sędziego Tuleyę, który również tym wyrokiem broni resztek honoru polskiego wymiaru sprawiedliwości, zepsutego od lat, a tak zeszmaconego do resztek przez wiadomo czyją ekipę. Mam wielką nadzieję, że sędzia Tuleya, to pierwszy odważny sędzia, pierwszy z wielu, którzy za jego przykładem zaczną zgodnie z prawem i sumieniem sprawiedliwie i bez taryfy ulgowej traktować rządy kaczej szajki. Profesorze Stępień, proszę otoczyć ramieniem sędziego Tuleyę, bo go rozerwą na kawalki te niedobitki z IV RP.
 

Igor Tuleya, młody człowiek, niepozorny z wyglądu, a jednak niesłychanie dojrzały. Jego przyciągający uwagę sposób wyrażania się budzi zaufanie od pierwszego zdania. W uzasadnieniu wyroku mówił o metodach stalinowskich w sposób uprawniony, gdyż w tamtych czasach używano metody jakie zastosowało CBA, wzięte przez sędziego pod lupę. Sędzia Tuleya ma przewagę nad wieloma dyskutującymi, którzy znają sprawę tylko z przekazów medialnych, również tych tendencyjnych, bo nie przez kilka dni, tygodni, czy miesięcy, ale przez kilka lat badał temat, wysłuchiwał świadków, analizował ich wypowiedzi, ich wiarygodność i cały kontekst. Jeśli doszedł do wniosku, który przedstawił w uzasadnieniu wyroku, znaczy, że miał naprawdę poważne powody, by to zrobić. A to, że ci, którym młody przedstawiciel wymiaru sprawiedliwości stawia zarzuty o czerpanie z doświadczeń stalinowskich, odsądzają go już od czci i wiary, wcale dziwnym nie jest. Sędzia Tuleya  korzystając ze swoich uprawnień, chroni również społeczeństwo przez zarazą.
 

Mój ogromny szacunek sędzio Tuleya! Przede wszystkim za fakt uzmysłowienia prokuraturze, policji, CBA i politykom, że w procesie sądzi się oskarżonego, ale również ocenia sposoby pozyskiwania dowodów i kwalifikuje je jako dopuszczalne lub niedopuszczalne.
 

Teraz wypada tylko czekać kiedy hofman z błaszczakiem powiedzą, że Profesor Stępień jest niedouczonym prawnikiem i że jest na usługach... a czyich wiadomo :)

PiSie przygłupy, spin doktorzy,
taktycy pi-arowych wojen,
i plwacze z nienawiści chorzy
co czcić każecie smród swych rojeń.
I ty, co wzniosłe cedzisz słowa,
i śliny pianą chcesz mnie zalać
Jarkowa gwardio „wycieraczkowa”-
- Wszyscy mi z Polski wypier..lać!

Kurduple wzdęte od głupoty
gotowe kraj podpalić cały,
bo wielbią schizy swe i koty
przekrwione wytrzeszczając gały.
Twe cichodajne przydupasy
każdą nam świętość skore skalać,
cielca złotego katabasy
- Wszyscy mi z Polski wypier..lać!

Czciciele helu i trotylu
i dwóch wybuchów dzika hordo,
co w biel i czerwień lat już tylu
plwasz wściekle wykrzywioną mordą
Ty, co wybierasz po kolei
kogo mam wielbić lub obalać
zanim twój jad mi rozum sklei
- Wszyscy mi z Polski wypier..lać!

Ty podły kaczy impotencie
któremu popularność siadła,
bo na historii ci zakręcie
ferajna złoty róg ukradła.
Ty, co partyjne swoje kmioty
W upadłych miastach chcesz ocalać,
wciąż tucząc nami kłąb ciemnoty
- Wszyscy mi z Polski wypier..lać!

I wy stadionów celebryci,
buraków arogancka sitwo.
I wy – związkowcy i bandyci
z tą samą zardzewiałą brzytwą.
Kiboli troglodyckie plemię,
co resztki Polski gna rozwalać
wbijając Orłu kastet w ciemię
- Wszyscy mi z Polski wypier..lać!

 

Parafraza J.Tuwima w sam raz dla dla PiSiego szajsu
autor p.r.

 


147 komentarzy:

  1. Sędziowie maja rację. Jeszcze kilka tak spraw Ziobry i doszliby do metod z Guantanamo. Mam tylko nadzieję, że Ziobro z Kaczyńskim i Kamińskim w końcu pójdą siedzieć za ta przekręty!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świeczkowski, otwarcie dziś przyznał, że nocne przesłuchania są bardzo skuteczne....Pozbawianie kogoś snu to typowa metoda stalinowska i nigdy potem niestosowana po 1956 roku. PiS odnowil tę nowatorska metode UB.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pan_z_warszawy7 stycznia 2013 18:32

      Zdaje się, że sędzia ma wręcz obowiązek zawiadamiania prokuratury o możliwości popełnienia przestępstwa przez którąkolwiek ze stron toczącego się procesu, łącznie z prokuratorami. Sędzia Tujeya skorzystał z tego prawa i obowiązku. Jego klasę zawodową podkreśla to, że zrobił to po zakończeniu procesu

      Usuń
    2. Bronimir, skoro Święczkowski twierdzi, że nocne przesłuchania są skuteczniejsze, to rozumiem, że podtrzyma ten pogląd, gdy przed Trybunałem staną jego mocodawcy - Strelnikow i Gwóźdź :)

      Usuń
    3. Pani Elizo - taki Święczkowski może poprosić ":Wielkiego Brata" o przywrócenie obywatelstwa - wszak przodkowie zasłużyli się znacznie dla "wielikogo i nieruszimyjego" Sojuza. Problem żaden bo do nazwiska wystarczy przypisać ostatnią literę "j" i po sprawie. Gorzej ma znany francuski aktor - co to podatków nie chce płacić. No bo zamiast Depardieu będzie musiał się nauczyć,że odtąd to on jest Diepardiełowskij
      albo jakiś rab boży Diepardiełow - za przeproszeniem. Rosjanie , jak to Rosjanie - też prześmiewny "narod". Zaraz nazwą go po swojemu "Dupardiełow. Wtedy pozostanie mu już tylko wiać do Kazachstanu a tam wszyscy maja przy nazwisku słowo "basza". Ileż tu można wykombinować nowych nazwisk - głowa boli !!!

      Usuń
    4. Sarmato, Depardieu nie lubi płacić podatków (a kto lubi ???), ale za to lubo tęgo popić, czyli wszystko będzie "okiej" ! :)))

      Usuń
    5. begonijka7 stycznia 2013 19:34
      Witaj wieczornie,
      Obzarstwo i opilstwo sprawilo ( jak i polskim przewielebnym),ze napadla ich zacma totalna postrzegania rzeczywistosci,poza ich mikroswiatkiem uciech doczesnych!

      Ten buc otumaniony pinardem AOC , a myslacy ze pija przednie, jest tak glupi ,ze nawet Putinowi sie dal nabrac! Poruta!.Tylko patrzec jak bedzie gral za niedzwiedzia polarnego w ruskim serialu!

      Wyobraz sobie ,ze zarabiasz 10.000 €. I od tego placisz podatek 10%.Zostaje Ci jednak 9.000 €!
      A to zlodzieje a to bandyci!!!
      I nagle masz szczescie zarabiac 10 mln €. Z opodatkowaniem 75 %.
      Zostaje Ci "tylko" 2.5 mln €!!!No nie!!!!

      Zeby lepiej zrozumiec moja proze, trzeba wiedziec ,ze cinematografia francuska jest subwencjonowana publicznymi pieniedzmi. Na razie cicho - sza ;ale podobno nawet w 70%. Prawie "podatek " Gerarda!

      Pozdrawiam wieczornie,

      Usuń
    6. Witaj, Francopolo, no tak już jest, że apetyt rośnie w miarę jedzenia, co na kim, jak na kim, ale na Depardieu widać bardzo wyraźnie. I nie mam wątpliwości, że za jakiegoś grizzli ? (nie , "strijelai" !) będzie u Putina robił. No cóż, wolna wola. Swoją drogą, nigdy za nim nie przepadałam, no, może z wyjątkiem roli Dantona u Wajdy. Pozdrawiam serdecznie ! :))

      Usuń
    7. To,że ktoś się wścieka ,że musi płacić 75% podatków,nawet jak mu zostają miliony to ja to rozumiem.Ale obywatelstwa rosyjskiego-nigdy.Poza tym takie gesty są infantylne.I tu mi się przypomina zdanie pewnego znajomego reżysera o aktorach " nie przesadzajmy z ich gloryfikowaniem-ma talent to wyłazi na scenę i gra-taki prawdziwek ,i tyle,intelekt mu do tego nie potrzebny".Wtedy mnie to rozbawiło...

      Usuń

  3. Brawo dla Sędziego!
    Ziobro i Kamiński na margines społeczny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Droga Elizo..Nie miałem gdzie się wykrzyczeć,tak więc wrzeszczę na Twoim blogu - Brawo!!! sędzio Tuleya!!! Precz zafajdany Kamiński!!!.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam:)

    Od trzech dni jestem poruszony : odwagą sędziego Igora Tuleyi i... przerażomny tym: jak kupa katoli chce Go zniszczyć, osłabić siłę uzasadnienia, zrobić z Niego kłamcę!!!
    Polska zafajdana kołtuneria! Czy mówienmie prawdy jest gorsze od czynów, które słusznie krytykuje Sędzia? Czy te czyny nie były FAKTEM? Czy nie przypominają czasów stalinowskich? PRZYPOMINAJĄ !!!!!
    Skąd zatem to " świętoszkowate" oburzenie?
    Dlaczego biskup Gowin jeszcze wpisuje się w ten nurt kołtunów wolskich?
    Przecież Sędzia komentarz do wyroku, oparł na ZEZNANIACH świadków - zapisanych w aktach sprawy! Fakty nie mają znaczenia?
    To właśnie są takie chwile.. że wstydzę się, że jestem Polakiem.
    Całym sercem popieram pana Sędziego, którego już próbują zamknąć. Na razie tylko Jego wypowiedzi... Wstyd, wstyd, wstyd!
    Stanisław
    Dziękuję Francopolo - za poprzednią odpowiedż:)
    Pozdrawiam
    Stanisław

    OdpowiedzUsuń
  6. Na początek pozwolę sobie doprecyzować. Owe stalinowskie metody przesłuchiwania nie dotyczyły jedynie oskarżonego dr G. Były stosowane wobec innych świadków, głównie po to by WYMUSIĆ na nich zeznania o tym, że wręczyły łapówki. Wykorzystywano także wiek i sytuację faktyczną przesłuchiwanych osób(n.p. mąż w stanie krytycznym, czy właśnie przed chwilą umarł). To co przeczytacie pod linkiem to tylko niektórzy świadkowie i tylko fragmenty zeznań.
    http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,13155829,_Skojarzenia_z_przesluchaniami_w_czasach_stalinowskich__.html#MT
    Pomyślności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu warto szczególnie zeznania lekarki przeczytać.
      http://www.tvn24.pl/nocne-przesluchania-wymuszanie-zeznan-reporterka-tvn24-o-pracach-sluzb-ws-miroslawa-g,298600,s.html
      Pomyślności.

      Usuń
  7. Pani Elizo, czytałam zeznania świadków w procesie dr.G. Miał rację sędzia Tuleya ,metody iście stalinowskie!
    Wyciąganie świadków w nocy z domu ,grozenie im itd.
    Żiobro i Kamiński powinni zostać surowo ukarani !
    Pozdrawiam bardzo cieplutko.:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko, że teraz różne Ziobra i Kamińskie mówią, że jak nie było wyrywania paznokci, to nie były stalinowskie metody. Nawet jakiegoś AK-owca wywlekli z domu, by ich popierał. Zapomnieli już jak innego AL-owca wygwizdali i wytupali 1 sierpnia?????????
      Pomyślności.

      Usuń
    2. Ikko, wielbiciele Stalina też mówili, że czasem był łaskawy. MÓGŁ zastrzelić, a tego nie zrobił !!!

      Usuń
    3. Tam miało być "innego AK-owca" Begonijko (teraz dopiero zauważyłam swoją literówkę).
      Co zaś do meritum, to fakt, że doktorowi faktycznie udowodniono "przyjmowanie korzyści", nie zmienia tego, że uczyniono to w sposób skandaliczny, z łamaniem prawa, zasad demokracji i zasad moralnych włącznie. To, że świadków dodatkowo nie bito, czy nie polewano wodą na mrozie, nie znaczy, że nie były to metody stalinowskie.
      Pomyślności.

      Usuń
    4. Jesstem przekonany Pani Ikko ze dr.G. o zedne koperty nie prosił, zarabiał wystarczająco i z pewnoscią nie potrzebował kopert do przeżycia. Wiemy doskonale jak to się odbywa, przecież mieszkamy w naszym kraju nie od dzis, prawda? Ludzie szczęśliwi wciskają wręcz na siłę (tylko prosze nie myśleć ze ja to popieram) a niektórzy myśla ze jak dadzą nawet "przed" to lekarz cuda będzie odstawiał na sali operacyjnej. Ale taka jest natura ludzka. No i taka nasza mentalnośc. Zawsze tak było, i niezaleznie od okolicznosci, cyfry w kopertach itp, to jest pestka, mala winogronowa pestka w porownaniu ze skutkami ubocznymi jakie zostały spowodowane zniszczeniem takich "złotych rąk", tak wybitnego specjalisty.
      Takie jest moje zdanie. pozdrawiam

      Usuń
    5. Ikko, dla mnie najgorszym kontekstem tej sprawy jest fakt, że całą aferę z dr G. rozpętano z OSOBISTYCH pobudek (nienawiści, zawiści ?) ) , na linii prof. Religa - dr G. - z rządem PiS i aparatem CBA w tle... Co zaś się tyczy "przyjmowania korzyści", to gdyby tak potraktować wszystkich lekarzy, którzy takie korzyści przyjmowali, zabrakłoby CBA kazamatów do ich przesłuchiwania...Taka to nasza niechlubna tradycja. A jednak zabrano się AKURAT za dr G. , kiedy to prof. Religa ( z synem, też kardiochirurgiem) był ministrem rządu PiSu i to budzi uzasadnione podejrzenie o nieetyczną motywację całej afery.

      Usuń
    6. Wprawdzie o zmarłych w Polsce to... sama wiesz. Taka jest jednak prawda. PiS potrzebował dla CBA znanych nazwisk i związanych z tym medialnych spektakli, a Religa usłużnie podsunął im swojego osobistego wroga. Stąd też de facto nie łapownika zamierzano łapać, lecz mordercę. Tak to bowiem Ziobro z Kamińskim sobie wymyślili. Teraz obrażeni, za nazwanie ich metod stalinowskimi. A przecież sami stosowali zasadę "dajcie mi człowieka, a paragraf...".
      Teraz w portki robią, bo "wyszło szydło z worka", a medialność przeciwko nim się obróciła. To też i próbują dyskredytować sędziego. A już zarzucanie mu nieetyczności czy przekroczenia uprawnień, w ich ustach... (no, nie będę się wyrażać).
      Pomyślności.

      Usuń
    7. Ikko, ale, jak wiadomo, kto sieje wiatr ... oto jaki "kwiatek" znalazłam (bez wielkiego trudu) w sieci ...
      http://grzegorzreliga.blog.com/

      Usuń
  8. Sarmata7 stycznia 2013 17:59

    Przeprasam Gospodynie za dygresje, ale "muszem"!

    I znowu mnie w kompleksy Sarmato wpedziles! A takim siem juz czul oblatany w
    "hanys language"!

    Znam basque ,corse language( o kurde - dialect, bo mi chalpe wysadza!!!), kaszebe, no i slonski? Ale i tu mnie przebijasz!

    Chyba se damy po mordzie-:))))))))))))))))))))

    Milego wieczoru Ci zycze!

    PS.

    No i ,"quién sabe", pokosztujemy wspolnie naszych "nalewkowych" receptur?
    Quién sabe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eliza Dumoulin7 stycznia 2013 18:33

      OK Elizo . Mam czas, bom straszliwie poobijany i w chalupie lize "rany".

      Usuń
    2. francopolo - ależ nie ma problema - jak to się mówi we współczesnej polszczyźnie. U mnie chata ma zawsze drzwi szeroko otwarte dla miłych gości a i w gąsiorkach coś tam zawsze godnego da się odpuścić do karafki lub tęgiej butli- polecam zwłaszcza te "tęgie" bo wy Francuzi raczej w szczuplutkich gustujecie. Miałem tego dowód w ostatnią niedzielę, uczestnicząc w obchodach 80-lecia urodzin jednej z moich krewniaczek.Podano otóż do stołu jakieś wysmukłe butelki z francuskim wyrobem "szampanopodobnym", którego teraz pełno w marketach. Obciach byłby zupełny, gdyby nie moje 11 letnie wino z wiśni i rodzynek. Znalazła się jedna taka "opasła" butla i godnie wypiliśmy "za zdrowie i na zdrowie". A co do "quien sabe" - wczesnojesienna pora najlepsza, bo to już ma się nowe zapasy nalewek i grzybki smakowite rosną a i ryba bierze. Rok ma być trudny - co wszyscy wieszczą - tedy stosowne zapasy należy poczynić aby nie uwłaczać "polskiej gościnności". Mam na działce wspaniałą nowoczesną wędzarnię - wykonaną w starym stylu. Jak się wędzi - w całej okolicy "rozlegają" się takie aromaty, że hej !!! INO BEZ BINDRA ANI RUSZ a i szczewiki muszą być wyglancowane.

      Usuń
    3. francopolo - a wracając do "ślonskiej" gwary - to mówi się "obalimy halba" !!! Gdzieś tam na You Tube jest tako piykno ślońsko śpiewka - obacz i posłuchej se. Piyyyyknie pozdrowiom !!!!

      Usuń
    4. Jorguś z Zabrza7 stycznia 2013 22:20

      Sarmato - to skąd tak znasz ślonsko gwara ?? Przeca tyś poznańsko pyra !!!

      Usuń
    5. Jorgusiu - a wszystko bez to, że mom za żona, rodowitą ślązaczkę z Laurahutty. Z nią inaczej nie pogodosz - jak jesteśmy na krzywe gęby.:-))))))Ale gwarę poznańską też znam dobrze!! Mimo upływu tylu lat. Rodzinę mam w Wielkopolsce !!! :-)))))

      Usuń
    6. @Sarmato : ja mam tylko kumpli z hanysowa , a jak tam na kilka dni pojadę to po powrocie słyszę : "ty zacznij po ludzku mówić bo cie zrozumieć się nie da" ;-):-)))

      Usuń
  9. Stanisławie - dobry wieczór !!! Może nie "kupa katoli" ale szubrawców spod ciemnej gwiazdy, którzy przypisują sobie,że są wiernymi katolikami.Słuchałem dzisiaj w TV wyjaśnień byłego szefa CBA - Kamińskiego i Ziobry na temat ich "metod" dochodzenia do "prawdy". Zrobiło mi się zwyczajnie niedobrze. Obrzydliwe robale! Także jestem z wielkim szacunkiem dla sędziego Igora Tuleyi - zachował się godnie i z szacunkiem dla prawa. Tak to powinno być na co dzień, nie budziło by wtedy aż takiego rezonansu społecznego.Oby tylko to nie był przysłowiowy "rodzynek w cieście" a reszta "wymiaru sprawiedliwości" kisić się nadal będzie w tym sądowym zakalcu. Tym nie mniej na niektórych podziała to jak kubeł zimnej wody, może ockną się z samouwielbienia i nonszalancji dla prawa. Warto sobie obejrzeć te wywiady telewizyjne. Kamiński miał oczy okrągłe jak te poświęcone włazy kanalizacyjne, o których pisze Pani Eliza. Wiadomo,że jak dźwigniesz klapę od kanału - śmierdzi jak cholera. A i pan Ziobro najwyraźniej zębami dzwonił ze strachu. W Trybunale Stanu już się nie wyprze od tych "metod". Zresztą obydwaj "sprawiedliwi" już się obrzucają krowimi plackami, bowiem Kamiński "zapodał" w wywiadzie,że on tylko "wykonywał polecenia prokuratora". Po wojnie też wielu zbrodniarzy tłumaczyło się, że oni tylko wykonywali rozkazy. Brawa dla sędziego !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby było mało Sarmato, zespół Konferencji Episkopatu Polski ds. Duszpasterstwa Służby Zdrowia i Krajowego Duszpasterstwa Chorych :))) skąd oni maja takie instytucje???? wydał dzisiaj deklarację w związku z wypowiedzią prezesa WOŚP Jerzego Owsiaka na temat eutanazji. Ostrą. Ta swołocz wszystko co wartościowe zgnoi w naszym kraju :((( Akurat dziś się obudzili, kilka dni przed WOŚP, chcą zgnoić i ta inicjatywę. Co za kraj szczurów. Za stary jestem, ale gdybym miał gdzie i co do gęby włozyc, zwiał bym z tego kraju, naprawdę.
      Pozdrawiam, Bronimir

      Usuń
    2. bronimirze - witaj !!! Dla Episkopatu Jurek Owsiak i jego Wielka Orkiestra to tak jak okresowy nawrót choroby. Głowy ich bolą,że tyle "szmalu" umyka z ich łap i trafia do szpitali, w dodatku bez mszy dziękczynnych i pokropku. Ot tak zwyczajnie i po ludzku - dla ludzi. Tym razem rozwścieczyło ich, że Owsiak zadbał o ludzi starszych - by przynieść im ulgę i pomoc w chorobie. Toż to ich "domena: ich "sfera działalności". Wycisnąć co się da ze staruszków a i jeszcze za "ostatnią posługę" rodzina coś odpali.A tu taki Owsiak się znalazł, który najzwyczajniej psuje dobrze zorganizowany "przemysł usług i posług". ZGROZA !!!

      Usuń
    3. Witam Sarmato:)))

      Pokazywane co pięć minut te kreatury, typu: ziobro, kamiński, świączkowski i inne gadziny i ich " tłumaczenia" o prawości i poszanowaniu zasad ... brzmią jak ... dżwięki styropianu w kontakcie ze szkłem!
      Nie da się tego słuchać. Oczywiście, że są też głosy rozsądne - które bronią Sędziego. Ale : proporcje w pokazywaniu bandziorów i ich przeciwników mają zasugerować " rację" - po stronie tych pierwszych. Ułomnie, ale w sposób widoczny wpisują się w to " dzieło ": żurnaliści, pismaki i gryzipiórki! To mnie do szału doprowadza!
      A gdzie jest ich, prawackie stwierdzenie, tak wcześniej często powtarzane, że:
      " Nie komentuje się wyroków sądowych"..?
      Jakby wyrok był - po ich myśli, byłoby o.k.? Jakby Garlickiego " posadzili" dożywotnio - to kaczyński zanotowałby nazwisko sędziego w kajecie, aby go ministrem zrobić?
      Może jakiś prawak odpowie: Komentuje się wyroki, czy nie? Czy tylko wtedy wolno, gdy się IM - nie podobają? Kolejny relatywizm poglądów i stwierdzeń...
      Sędzia w niczym nie wychylił się poza swoje uprawnienia i obowiązki!
      Po odczytaniu wyroku ZAWSZE następuje komentarz mający formę ustnego uzasadnienia! Potem dopiero , na wniosek którejś ze stron - można otrzymnać wyrok z pisemnym uzasadnieniem! Przecież to: ABC prawa i procedowania sądowego.
      Wierzę, że Sędzia Tuleya to jeden z TYCH, który poważnie traktuje WYMIAR SPRAWIEDLIWOŚCI i rozumie Jego rolę w demokratycznym systemie.
      Kundle zrobią wszystko, żeby Go wyprowadzić z "błędu".
      Doprawdy wstydzę się, wstydzę się, że MUSZĘ w tak durnym kraju żyć!PRECZ Z KACZYZMEM!!!
      Bardzo niebezpieczna jest rola i STANOWISKO biskupa Gowina. Karygodna i niespotykana!
      Pozdrawiam
      Stanisław

      Usuń
    4. Jak to skąd mają takie instytucje Bronimirze. To nie wiesz, że różne "gabinety cieni" mają od początków swojego istnienia? W każdej chwili, w każdej sprawie, każdemu urzędowi i każdemu urzędnikowi państwowemu, mogą dyktować co mu wolno, a co nie. Papieże z cesarzami, oraz po mniejszymi władcami, też przez parę wieków wojny prowadzili to kto ma kim rządzić.:-)))))))))
      Pomyślności.

      Usuń
    5. Dla mnie Stanisławie karygodna to była wypowiedź tego prezesa Krajowej Rady Sądowniczej. Gowin w miarę umiarkowanie się wypowiedział.
      http://www.tvn24.pl/szef-krajowej-rady-sadownictwa-przeprasza-za-wypowiedz-tulei,298613,s.html
      Pomyślności.

      Usuń
    6. Sarmato, wspominałam już o tym, że po uwolnieniu dr G. czytałam wywiad z nim ...i włos mi się jeżył. Był traktowany, jak śmieć, przy czym osobiście Mariusz K. "informował" go w nocnych porach o tym, że osobiście dopilnuje, aby tym śmieciem, na wieki wieków, pozostał...To tak w dużym skrócie. Sejmowe, pisowskie kibolstwo ( nie, to nie pomyłka) teraz drze pyski, że jesteśmy za korupcją, którą oni, biedni, usiłowali zwalczać. Słów brakuje. Obawiam się jednak, że sędziego Tuleyę odsuną od sprawy, a prokuratura już dzisiaj "wyraziła zdziwienie..." I o czym tu mówić ? Nie zapominajmy też, że dużo sznurków od starych teczek jest w łapach zakonnika z Torunia...

      Usuń
    7. O cholera..:)
      Tego nie słyszałem. Zgadzam się. To jeszcze bardziej szokujące. Ale Gowin też niewiele mądrzejszy:)
      Wydaje mi się, że błędem było nieprzeprowadzenie procesu oczyszczenia wymiru sprawiedliwości. Czemu przeciwny był prof. Strzembosz. Z tych różnych podnóżków " wadzy " - bez względu na to: kto aktualnie ją sprawuje.
      To samo dotyczy prokuratury, którą zabetonowano wraz ze wszystkimi pisowatymi namiestnikami.
      Chcesz być podległy władzy i kolejnym ekipom? Won z wymiaru sprawiedliwości! Tak być powinno. A nie jest i nie będzie:(
      Pozdrawiam
      Stanisław

      Usuń
    8. I jeszcze jedno - wydawałoby się, że oczywiste:

      Jeśli świadkowie nie byli poinformowani o swoich prawach, o podstawach zatrzymania, jeśli stosowano wobec Nich metody niedopuszczalne prawem - to ich zeznania w sprawie dr Garlickiego mają wartość... papieru na jakim zostały zapisane!
      Myślę, że dr Garlicki wyjdzie z II instancji oczyszczony, a państwo / my / zapłacimy Mu wielomilionowe odszkodowanie. Uważam, że takie się należy. Bo przecież -nie CBA! Boję się, bo reakcje " przełożonych " są niepokojące! I niedopuszczalne.
      Czy trudno ustalić: ile istnień ludzkich " kosztowała" zabawa szczeniaków z CBA? Na skutek zawieszenia transplantologii? Czy nie można policzyć i oskarżyć ziobrę i kamińskiego o:
      Pośrednie doprowadzenie do ich śmierci? Bądż : świadome działanie mogące doprowadzić do śmierci?
      Stanisław

      Usuń
    9. Eeeh... Stanisławie - porywczy jesteś. Już Pismo powiada,ze "młyny sprawiedliwości" powoli mielą.Wprawdzie cytat odnosi się do "sprawiedliwości niebieskiej", ale w tak katolickim kraju - jak Polska było by niegodnym, aby nie zacytować coś z Biblii lub ewangelistów.Wydaje mi się,że stała się rzecz dość istotna. W ogólnej degrengoladzie naszego "wymiaru sprawiedliwości" ktoś wreszcie cisnął kamieniem w to zatęchłe bajoro i kręgi się rozeszły. Jedni krzyczą,że zmącono czystą i "odstałą" wodę , inni zaś, że dał się poczuć bagienny smród. Sądzę,że jedno i drugie z przewagą tego "drugiego". Sprawa nabrała rozgłosu, sprawa przyczyni się,że więcej sędziów zacznie przypominać sobie kim oni są lub kim powinni być, aby sprawować ten szczytny zawód. NO I JEST PRECEDENS. Wprawdzie jedna jaskółka wiosny jeszcze nie czyni, ale jest się na co powołać w innych temu podobnych sprawach, bo niestety jest ich wiele, zbyt wiele !!! Słowo "areszt wydobywczy" powstało za czasów ministrowania pana Zero - nie bez kozery !!!

      Usuń
    10. Begonijko - dobry wieczór !!! Czy nie dostrzegasz w tym wszystkim "STRACHU" - pisanego dużymi literami. Ci co maja powody aby się bać, teraz dają głos aby zatupać i zakrzyczeć i w myśl zasady "łapaj złodzieja" !!! Ale to przecież łatwo oddzielić plewy od ziarna - już choćby na przykładzie tej głośnej obecnie sprawy. Tu idzie o postępowanie w przyszłym Trybunale Stanu - ONI tam się nie mogą wymigiwać "pustymi frazesami", potrzebne są MOCNE dowody zbrodni. A takim dowodem jest m.innymi ten wyrok. I nie utopią go w "bajorze apelacji czy kasacji". To już stało się zbyt głośne !!! Na szczęście !!!

      Usuń
    11. Sarmato, ja mam swój, babski sposób na ocenianie stopnia strachu / kłamstwa u pana Zero, a mianowicie : powierzchnię i ukształtowanie dziewiczych rumieńców pojawiających się na obliczu tego pana w czasie wypowiedzi przed kamerami. Jeszcze nigdy mnie te rumieńce nie zwiodły, a teraz są OGROMNE ! Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    12. Begonijko :-))))))))Dobry sposób, ale proszę zwróć też uwagę,że ten "pan" ma także takie momenty przed kamerami,że jest blady jak płótno. Baaa.. jak zmora nawet - jeżeli zmora może być aż tak blada.No i mamy problem, czy on jest czerwony czy blady jak papier. Per saldo i statystycznie wychodzi,że jest biało-czerwony, ale zgodnie z teorią Nikola Tesli - przemiennie. :-)))

      Usuń
    13. Eej tam - dorabiacie teorie - on po prostu p.ierdzi ze strachu !! Zawsze to "po naszemu" jest bardziej zrozumiałe dla "ciemnego luda". Jak się nadyma, to jest z wysiłku czerwonawy, jak już sobie ulży - blady jak papier.Z wysiłku !!!!

      Usuń
    14. No kurde - muszę Was pogodzić, bo wszyscy macie trochę racji. Według Tesli - prądy przemienne, płynąc przez zwoje, zdziebełko je nagrzewają - stąd te rumieńce. Jak ktoś pstryknie i wyłączy prąd, gwałtownie spada napięcie w zwojach i się stygnie, czyli blednie. Pasi ??? A że facet ma tylko dwa zwoje - zmiany następują gwałtownie.

      Usuń
    15. Masz ci los - a myślałem,że znam się trochę na "prądach przemiennych" w "polytyce".

      Usuń
    16. Jakie tam znów "prądy zmienne" ? Chłopy (nawet zera) tak już mają, że czasem im krwiobieg niedomaga !!! :)))))))))))))))))))))))

      Usuń
    17. Begonijko - w tych sprawach zawszeć viagra pomaga. Nie znam "viagry" polytycznej !! A Ty ??? :-)))))))

      Usuń
    18. Sarmato, polytycznie, to wygląda raczej na blekot / szalej jadowity !

      Usuń
    19. Begonijko - ależ oni żadne tam "sokratesy" aby szalejem się truć. Pospólstwo "polytyczne" !!!

      Usuń
    20. Sarmato, prawda, to zwykłe szprotki i krążąca wokół ławica tresowanych piranii.

      Usuń
    21. Begonijko - trafiony-zatopiony !!!!

      Usuń
    22. Łomatkobosko!!!

      Przed chwilą widziałem w Szkle Kontaktowym fragmenty " pielgrzymki" do Ciemnej Dziury / Góry /. Tej z dnia 5 stycznia, oraganizowanej przez kościół / tak, kościół - bo to kościół wyznaczył kibolom takiego pasterza/, dla nadziei polskiego katolicyzmu w postaci " młodych patriotów ", spod znaku bejsbola, kastetu, maczugi!
      Bardzo ładnie się modlili, za co spotkało ich podziekowanie /!!!/ pasterza! A modlili się tak, rozpalając race:
      " Na drzewach zamiast liści - będą wisieć komuniści " !
      Chronieni murami klasztornymi, " cudownym " obrazem, pieczą i " powagą " watykańskich moralizatorów!
      I... wystraszyłem się - pierwszy raz - troszcząc się o żywot jajosława, co to Polskęzbawia:) Dlaczego?
      Bo jedyny komunista żyjący współcześnie w Polsce, jakiego znam - to właśnie, tenże jajosław!
      Trzeba wystąpić o podwojoną ochronę. Może jakiś czołg dla tego " bohatera " ? Albo wóz pancerny? Bo... sam słyszałem, że dybią na życie wiecznegopłemiera:)
      Stanisław

      Usuń
    23. Sarmato:)

      Wiagra polityczna - to zapewne ta wiagra, którą w ilosciach hurtowych zamawiała kancelaria prezydenta tysiąclecia:))) Bo, że.. zamawiała - to fakt!
      Stanisław

      Usuń
  10. w.i.e.s.i.e.k @op.pl7 stycznia 2013 18:40

    Jedna opasła świnia ogłosi
    "Nie ma zakazu procesowego i dowodowego, aby przeprowadzać przesłuchania w godzinach wieczorno-nocnych" a wiec wszystko wolno.
    Posłuszni wykonawcy zaś
    "zdumienie" aktywnością medialną sędziego Igora Tulei po wyroku wobec Mirosława G. Według prokuratury sędzia "zdaje się świadomie łamać powszechnie obowiązujące w tym zakresie reguły i zwyczaj", co może burzyć zaufanie do prokuratury.
    Reguły i zwyczaje.Lata minęły a oni maja stare dobre, wzorce "reguły i zwyczaje"/zgadnijcie skąd rodem/
    Okazuje się, ze jak szefowie przebierają nogami, usłużni podwładni nie zawahają się do sięgnięcia po nie,I nie widza nic w tym złego.
    Kolejny z długoletnim stażem sędziowskim dawniej spełniający każde życzenie reżimu dziś powie.
    "Szef Krajowej Rady Sądownictwa Antoni Górski przeprasza za niestosowne - jego zdaniem - słowa o czasach stalinowskich użyte przez sędziego Tuleję w uzasadnieniu wyroku" bo przecież mogą ......się czuć obrażone dawne ofiary terroru stalinowskiego,gdyż tu tylko stosowano całonocne przesłuchania a tortur już nie.No i sędziemu "brak wykształcenia"
    Wynika z tego ,ze gdyby jeszcze CBA stosowało tortury nikt nie byłby obrażony a wypowiedz sędziego wtedy byłaby zasadna
    Dla tego co to z kropidłem lata po Sejmie i "korytarzach prawa" okazuje się
    "porównanie do stalinizmu niestosowne"
    Całe szczęście, ze za sędzią stanęli murem, inni wybitni prawnicy.
    Szkoda tylko ze nikt nie zada pytania
    Ile nas ta cała hucpa kosztowała !!!.
    Bo oni się bawili za nasze pieniądze.Te inwigilacje,te podsłuchy,nagrywania kamerami,"duże agenty Tomki ,te materiały przygotowywane na konferencje prasowe,te duble /podobno do celów informacyjnych jak wyjaśniał Kamiński a jednak znalazły się w aktach procesowych doktora G ect ect.
    No i co ? Góra ryknęła i urodziła mysz,
    Z g ó w n a zrobili aferę na cały kraj i rozwalili transplantologie.
    Czekam tylko kiedy rodziny tych co nie doczekali się na przeszczepy wytoczą procesy cywilne Kaczyńskiemu,Ziobrze,Kamińskiemu.
    Tam gdzie zwyczajny "stójkowy" załatwiłby sam wszystkie wezwania do prokuratury, ze spokojnymi przesłuchiwaniami oni zrobili hucpe polityczna bo się spieszyło do wyborów a CBA nowy urząd musiał się wykazać
    Tak to drodzy rodacy i zwolennicy PIS "mówi wam to coś" Stoicie dalej murem za ukochanym prezesem a jesteście jak kołki w płocie używani do odgrodzenia tej PIS wierchuszki, od ich chorobliwych pomysłów i ambicji.
    Tam było po ludziach do celu, teraz po trumnach do celu.
    KTO WIE I NAPISZE ILE NAS TA HUCPA KOSZTOWAŁA ?? To nasze pieniądze banda kretynów wywaliła w błoto,robiąc więcej szkody niż pożytku
    Bo to była hucpa, a nie walka z korupcja.
    Wynik 17,5 tys."łapówek" a według mnie zwyczajowych datków w podzięce za uratowanie i przedłużanie życia.Tak to chyba rozumiał były Rzecznik Praw Obywatelskich Janusz Kochanowski w podzięce dając sędziemu filiżankę Rosenthala.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przypomnijmy W.i.e.s.i.u od czego się ta "akcja". Zamiarem pierwotnym przecież było udowodnienie, że dr mordował pacjentów (choćby tylko przez zaniechanie). Rzekome łapówki, a de facto przyjmowanie korzyści po fakcie, to była już "ostatnia deska ratunku", żeby się całkiem nie zbłaźnić. No i jakimi metodami wymuszano zeznania od tych dających? Stąd też i "kryptonim" owych działań "doktor Mengele".
      Sami stosując porównania do zbrodniarza hitlerowskiego, teraz się oburzają na porównania z metodami śledczymi okresu stalinizmu?
      Pomyślności.

      Usuń
  11. w.i.e.s.i.e.k @op.pl7 stycznia 2013 20:08

    ikka1337 stycznia 2013 19:53
    Uważam ze Kamiński powinien odpowiadać przed sądem
    Z korupcją trzeba walczyć, ale te działania były śmieszne i nieudolne. To była kolejna zabawa chłopców w krótkich majteczkach w rewolucję i porównywać tego do niczego poważnego się nie da.A narobiła większej szkody niż pożytku.
    Powoli powoli wychodzi jakich to mieliśmy nieudolnych rządzących
    BBN co to wsadzało wszystkich"jenerałow" lecąc na "nieludzka ziemie"
    Wysokich urzędników sr...w portki przed prezydentem "bo będziemy mieli kłopot" Kolejnego jenerała co nie potrafił na swoja orderowa klatę wziąć decyzji i zwalił to wszystko na młodego podwładnego
    I Prezydenta co to z każdą decyzje "konsultował" z bratem /vide konsultacje telefoniczne w Unii czy prawdopodobnie w samolocie.
    I dwór od prokuratorii poprzez tych harcerzyków wysoko opłacanych rządnych sukcesów dla "których cel uświęca środki"
    Powoli powoli" po czynach i to udokumentowanych poznaliśmy ich"
    Byle tylko więcej ludzi przejrzało na oczy I zagłosowało,właściwie.

    OdpowiedzUsuń
  12. w.i.e.s.i.e.k @op.pl7 stycznia 2013 20:21

    Dobrze to osądziła w Onecie Kontra z lewej /wiec tu promuję/
    Osądzić układ IV RP
    Im dalej od przegranych wyborów przez PiS, tym bliżej do zniknięcia ze sceny politycznej Jarosława Kaczyńskiego i jego przydupasów. Coraz więcej wychodzi na jaw sprawek, jakie mają na swoich brudnych sumieniach panowie spod znaku prawych i sprawiedliwych. Tyle w nich tej sprawiedliwości, co i sumienia, Zero! Dziś nikogo już chyba nie zastanawia, dlaczego PiS tak bardzo chciał wygrać wybory. nie tylko po to, by krytykować 4 lata rządów Donalda Tuska. Przede wszystkim po to, by wyprostować po cichu działania CBA, IPN i komisji weryfikacyjnej WSI. A tu klops! W 2011 roku rządząca PO zwyciężyła w wyborach, kończą się kolejne procesy, wytaczane przez oczernianych przez raport Macierewicza żołnierzy WSI, na jaw wychodzi amatorstwo kierowanej przez Mariusza Kamińskiego kosztownej służby...

    Igor Tuleya, który prowadził proces dr. Mirosława G., złoży do prokuratury dwa zawiadomienia . Pierwsze ma dotyczyć możliwości przekroczenia uprawnień przez CBA i prokuratorów, którzy zbierali materiały mające świadczyć o winie kardiochirurga, a drugie - składania fałszywych zeznań przez świadków. Okazało się, że sfałszowano film przedstawiający moment zatrzymania doktora, który z lubością emitowały media. Materiał dotyczył innej osoby! Dziś szeryf IV RP, Zbigniew Ziobro, skamle, że on nic o fałszerstwie nie wiedział. Jak to, wiedział, że G. pozbawia życia ludzi, a nie wiedział, że materiał filmowy, wykorzystany do propagandy sukcesu PiS, jest zmanipulowany? Na idiotę wyszedł b. szef CBA, Mariusz Kamiński, który po zatrzymaniu doktora G. twierdził, że pacjenci stali się zbędnym towarem zajmującym łóżka szpitalne, więc trzeba było miejsca zwolnić dla innych, znajomych ordynatora. Mam przeczucie, że przez najbliższy tydzień będziemy świadkami oczerniania, opluwania i zastraszania sędziego, który złożył zawiadomienie do prokuratury. PiSmacy prześwietlą życiorys Tuleya pod każdym kątem, poszukując haka na niezawisłego sędziego. Co pojawi się w tle: kochanka, mniejszości seksualne, Palikot, znajomość z Januszem Kaczmarkiem, krytyka niesłusznych, zdaniem PiSmaków, wyroków sędziego?
    cdn

    OdpowiedzUsuń
  13. w.i.e.s.i.e.k @op.pl7 stycznia 2013 20:22

    cd
    PiS co i rusz powołuje się na przywiązanie do wartości chrześcijańskich, kieruje się nauką społeczną Kościoła, rzekomo brzydzi się komunizmem i stalinizmem. Tymczasem sędzia Tuleya orzekł, że nocne przesłuchania, zatrzymania i cała taktyka organów ścigania w sprawie dr. G. może budzić przerażenie. Budzi to skojarzenia nawet nie z latami 80., ale z metodami z lat 40. i 50. - czasów największego stalinizmu. Sędziego szybciutko osądzili "niezależni" i "niepokorni" dziennikarze, na gwałt szukający naiwnych, gotowych wyrzucić pieniądze w błoto, bo tym jest wydanie 500 złotych na bezużyteczne akcje telewizji republikańskiej, nowej, z mozołem budowanej tuby propagandowej PiS.. Sędzia jest oczywiście człowiekiem Donalda Tuska, za nic mającego prawo i sprawiedliwość, działającym na zlecenie polityczne. Czyje i kogo, mądralińscy już nie ujawnili. Bojąc się krążącego seryjnego, tajemniczego samobójcy... Kto wie, może to on, a nie agent CBA, uwiódł pielęgniarkę z oddziału doktora G.? Histeryczny lament podniósł Janusz Wojciechowski, która odwraca Alika ogonem. Eurodeputowany PiS zarzuca sędziemu szarganie dobrego imienia i dóbr osobistych funkcjonariuszy CBA, uczestniczących w pokazowej akcji zatrzymania doktora, którą to sędzia porównał do metod stalinowskich. Tylko to nie spodobało się Wojciechowskiemu, zatem można mieć pewność, że z pozostałymi zarzutami sędziego pan poseł się zgadza.

    Fajnie bawili się chłopaki za IV RP w tym CBA... Dodajmy do tego umowy między Instytutem Pamięci Narodowej a spółką "Słowo Niezależne Sp. z o.o.", na mocy których w latach 2006 - 2010 IPN przekazał spółce ponad 140 tysięcy złotych na podstawie przetargów, których warunki sprecyzowano w taki sposób, aby mogła je wygrać tylko spółka "Słowo Niezależne sp. z o.o.". Spółka wydaje miesięcznik "Nowe Państwo", popierający PiS. W czasach, kiedy podpisywano umowy, prezesem IPN był Janusz Kurtyka (popierany przez PiS), a redaktor naczelną "Nowego Państwa" Katarzyna Gójska - Hejke (była kochanka Janusza Kurtyki). Współwłaścicielem "Słowa Niezależnego" jest Srebrna sp. z o.o. kontrolowana przez Jarosława Kaczyńskiego. Prawo i sprawiedliwość w całej okazałości!

    OdpowiedzUsuń
  14. bronimir7 stycznia 2013 18:39

    " zespół Konferencji Episkopatu Polski ds. Duszpasterstwa Służby Zdrowia i Krajowego Duszpasterstwa Chorych "

    Obolalym i smiech mi cierpieniem!

    A kiedy Konferencja Episkopatu Polski ds. wplywu emisji Radyja Maryja na sexualne pozycie mrowek?!!!
    Taz przecie oni Was wyraznie w ..... robia!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Francopolo henri sam się usmiałem jak pijana fretka, mieszkam w Polsce ale o takim stworze nigdy nie słyszalem ale to wisi na wiadomosciach Onetu na 1 stronie, ci to maja ambicje ho ho!!!
      pozdrawiam

      Usuń
  15. Noz kurde!!!!
    Czytam Was czytam i mimo zakazu toubiba (czarownik od uzdrawiania) musze sie napic!!

    Machloje & Co; sa wszedzie . Ale takiej koncentracji w mimo wszystko ,kraju cywilizowanego kontynenctu,jakim ponoc Jest Polska....no szukajmy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam w Nowym Roku , oby był rokiem bez wymyślania afer , bez bezpodstawnego oskarżania ludzi o morderstwa,po prostu normalnym.Serdecznie wszystkich tu piszących pozdrawiam.

      Usuń
    2. Iga - my też !!!! :-))))))))))

      Usuń
    3. Oczywiście, Pani Iga to osoba dla której wszystkie drzwi stoją otworem, NAJlepszego w Nowym Roku dla najbardziej kulturalnej osoby w blogosferze. Ja nazywam Panią Igę "bialym krukiem" polskiej kultury :)

      Usuń
    4. Kroko - skąd wytrzasnąłeś tego "kruka" w dodatku białego. Iga to biała gołąbeczka a nie żaden tam kruk. Była taka jedna z Pis-u , co ej tam, ej tam robiła za "krukową" i wiesz jak się to skończyło.

      Usuń
    5. Witam Panie Krokodylku - myślę ,że Pan zbyt wysoko mnie ocenia( podobnie p. Zyga). Nigdy nie byłam i nie jestem związana z żadnym ugrupowaniem politycznym i stąd jest mój taki ,a nie inny stosunek do poszczególnych zdarzeń w Naszym Kraju - widzę , słyszę ,myślę i oceniam podobnie jak Państwo tu piszący..Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
    6. Łoj Zyga, Zyga, jakiś Ty drobiazgowy he he ze gołąbeczka to ja wiem ale "bialy kruk" to jak jakaś rasa na wyginięciu. Pani Iga jest tak kulturalna że i trole nie mają się do czego przykleic do Jej komentarzy.

      miłego wszystkim, idę po wnusia do szkoły

      Usuń
  16. Zawstydzony7 stycznia 2013 20:56

    I warto to bylo opuszki wymanicurowanych paluszkow poobijac na klawiaturze z powodu banalnego jot - igrek?!
    Zaprawde nie masz nic innego do czynienia? Np siusiakiem sie pobawic? Oczywiscie nie swoim!

    OdpowiedzUsuń
  17. To tak zawsze jest - jak się spotkają dwie świnie - muszą sobie pochrumkać!! Do czasu - przerobi~ą was na kiełbasy !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kazik - przecież Eliza pisze swoje teksty rownież aby dotarły do "ciemnego luda" i pod strzechy i bereciki. Oni tam kapują co to znaczy "ty leją" a już w żaden sposób "Tuleya". Capicsco ??

      Usuń
    2. Olo, Kaziu napisal to do chama co poszedł odpoczywac w koszu :)))))))))))) nie do mnie :)))))))

      Usuń
    3. Elizo - no właśnie !!! Olo widocznie obchodził "Trzech Króli" i ma jeszcze "pomroczność jasną" :-))))))

      Usuń
    4. A zauważyliście,że panprezes zaciął się i milczy jak smoleński wrak !!! Pewnikiem szykuje kolejny "zamach stanu" - ino te trotyle są w Smoleńsku !!

      Usuń
    5. Aaaaaaaaaaaaaa to Olo był Królem Herodem:)))))))))) czy jednym z trzech "niekróli"?:))))))))

      Usuń
    6. Panprezespremier Jarozbaw jest zajęty szukaniem (ze świeczką) tych paraministrów dla parapremiera.:-))))))))))))))))))
      Za to Kurski z Ziobrą i Kamińskim się udzielają aż nadto. Z przerażenia im rozum odebrało, więc umyślili wypichcić elaborat o rzekomym kłamstwie transplantacyjnym i nas nim postraszyć.
      http://www.tvn24.pl/kurski-wielkie-klamstwo-transplantacyjne-zostanie-zdemaskowane,298701,s.html
      Pomyślności.

      Usuń
    7. Na tą szuje to juz nie mogę patrzeć .... "bebechy mi się skręcają i żołądek przykleja do kręgosłupa" jak mawial moj sasiad na widok Breżniewa...

      Usuń
    8. A tego sukinkota kaminskiego nie trawię, autentycznie dostaję (tylko na jego glos o mordzie wolę nie wspominać) spazmów żolądka

      Usuń
    9. w.i.e.s.i.e.k @op.pl8 stycznia 2013 09:03

      Eliza Dumoulin8 stycznia 2013 01:33
      cholera to jakaś pandemia bo ja i wielu moich znajomych tez.
      Czasami jak "tłumaczy się" taki jeden z drugim w TV "przerzucają" mi /znajomi/ w telewizorze kanały.A ja się gniewam bo chcę usłyszeć na zasadzie "czuj duch" czym nas te kanalie znowu zaatakują. I co ich znów "obraziło"

      Usuń

  18. Przypomnę praworządnemu Świrosławowi, Beriosławowi Kamińskiemu Kaznodziei Ziobrosławowi, Troglodycie Święczkowskiemu o tym że z miłości do Bliźniego już na samym początku śledztwa tyczącego dr.G ,nadano kryptonim
    "doktor Mangele "

    http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,4190180.html

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja mam nadzieję, że pan Zero nie wyrządzi już nigdy nikomu krzywdy. Słynny jego gwóźdź zostanie użyty do trumny, w której zostanie pochowana jego polityczna kariera ! Na wieki, wieków !

    OdpowiedzUsuń
  20. A panaprezesa ani widu ani słychu...Tak ciekawostka jest, że zawsze, kiedy dzieje się jakaś "wielka draka w kaczyńskiej dzielnicy", panprezes się zawiesza...Czyżby dlatego, żeby w razie "cuś" mógł powiedzieć: "to nie ja, mnie przy tym nie było ?" Pewnie tak samo było w stanie wojennym, tylko, kurza noga, teraz okazuje się, że jednak za bardzo przysnął ... i kicha z bohaterstwem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. begonijko - on ma POWAŻNE problemy alternatywne. W PiS-ie wyłoniła się pewna grupa "działaczy". którzy kaczora maja serdecznie dość i chcą go spławić - uważając,ze wtedy PiS wygra wybory. Problem w tym,ze ta grupa - jak to w Polsce,podzieliła się na dwie zwalczające się frakcje. Na czele jednej stoi Antoś a na czele drugiej sam v-szef PiS-u Lipiński ze swoim krewniakiem Hofmanem. Antoś już witał się z gąską - kiedy to wygłosił "orędzie noworoczne", ale "wataha" rzuciła się na niego i go podgryzła, kto wie czy nie wyleci z PiS-u z wielkim łomotem.A panprezes - jak zwykle, kiedy strzelają chowa się do piwnicy. Ale zaciekle walczy o stołek.Będzie miał przerypane jak PO uda się przeforsować wniosek do Trybunału. Opcja Lipińskiego, póki co trzyma wszystkich w szachu, co widać po arogancji pociotka Hofmana. On jest jak "barometr" nastrojów w PiS-ie. W każdym razie kotłuje się w tym PiS-ie jak w kotle ze smołą.Ta afera sądowa to też wyzwoliła wielkie emocje na Nowogrodzkiej i wala się tam po pyskach ile wlezie.A ponieważ działo się wszystko kiedy premierem był Kaczor, to mu teraz podwieszają wiele spraw, o których opinia publiczna jeszcze nie wie. Kamiński odgryza się Lipińskiemu za jego słynny wieczór w hotelu z Beger z Samoobrony. Jedna wielka kloaka "polityczna".

      Usuń
    2. Wars - to są jakieś "realia" czy tylko twoje domysły ??

      Usuń
    3. Sebastian - i jedno i drugie. Mam w W-wie kilku znajomych dziennikarzy i ci węszą po swojemu. Czasami udaje mi się uzyskać jakieś info o aktualnej sytuacji i z tych puzzli składam sobie obrazek.Tam na Nowogrodzkiej wszyscy teraz chorują na "zemstę Faraona" - to taka egipska sraczka, kto tam był to wie o czym mowa.

      Usuń
    4. Wars- witaj !! Że się tam kotłuje to widać, ale nie wierzę,że Lipiński chciałby zająć miejsce panaprezesa. Zbyt chwiejny to stołek - jak na dzisiejsze czasy. Natomiast zainteresowało mnie, że nagle Jan Maria Władysław trojga imion niedoszły premier z Krakowa, zaczął kręcić się wokół Nowogrodzkiej. Zastanawiam się czy z tego 5 letniego "letargu" politycznego (lub zesłania) obudził się sam, czy też ktoś go zainspirował obietnicami. Ni stąd ni z owąd Jan Maria udzielił w Onecie obszernego wywiadu, w którym "dokonał analizy sytuacji" - opowiadając się dwuznacznie za PiS-em.Warto temu się przyjrzeć bliżej.Miłego !!!

      Usuń
    5. Sarmata !! Też tak myślę, ten Lipiński trzyma rękę na finansach PiS-u, chyba,że maja już "deficyt budżetowy". Te marsze i kontrmarsze jednak kosztują kupę szmalu.

      Usuń
    6. Nooo... Jan MaRyja miał by motyw aby zachapać tą fuchę. Ma stare porachunki z PO i Tuskiem.

      Usuń
    7. Warsie, to oczywiste, że się gryzą i mają dość dożywotniego i teoretycznie nieusuwalnego (patrz statut tej partii) panaprezesa. Ale ...wszyscy "ukąszeni PiSem" lepsi od niego ani o jotę nie są, wyją tylko z żądzy władzy, jak wilki do księżyca ... A niech tam sobie wzajemnie grdyki poprzegryzają, płakać nikt normalny po nich nie będzie. P.S. Na deser polecam im bezczelnego zakonnika z Torunia, chociaż trochę się już pogubiłam, kto tu jest przystawką, kto daniem głównym, a kto deserem udekorowanym bitą śmietaną...

      Usuń
    8. begonijka - w końcu jakiś pomór na nich padnie, bo jak długo można się podgryzać.

      Usuń
    9. Warsie , jak widać, można długo. Naszym kosztem.

      Usuń
  21. Po prostu słów brakuje!!!Ziobro i Kamiński muszą !Podkreślam MUSZĄ! za to odpowiedzieć.Od dzisiaj wszystkie media powinny tych osobników Ziobro+Kamiński prewencyjnie pokazywać z opaskami na oczach jak prezentuje się zbrodniarzy.

    OdpowiedzUsuń
  22. Elisabeth, wiersz znalazlas adekwatny do tych zbirów, nic ująć nic dodac. Kiss

    OdpowiedzUsuń
  23. Napisaliście już właściwie wszystko.Moralność tych ziobropodobnych to obrzydliwy relatywizm,hucpa,farsa.Z jednej strony biją w dzwony walcząc z korupcją,złem itd a ciemny lud kupuje ich"szlachetne" pobudki,z drugiej uważają za moralnie usprawiedliwione,że kolejny agent zachowuje się jak męska k...a-to oczywiście tylko drobny przykład z szeregu nieprawości tego świętoszkowatego towarzystwa.Teraz sędziego od czci i wiary będą odsądzać.Ohyda.

    OdpowiedzUsuń
  24. Wczoraj dostałam zbyt dużą dawkę sensacji. Obejrzałam wszystkie możliwe linki na temat tego procesu, wyroku, przeczytałam komentarze "bohaterów", komentarze u ciebie na blogu Elizo, które zawsze mnie wzbogacają:)i mogę tylko dodać, że jestem od wczoraj dokładnie "zablokowana". Nie wiem co ponad to, mogłabym dodać. Temat dobrze przerobiony.:) Może zgodziłabym się z propozycją w wierszu ?:)) dla tych, którzy ośmieszają Polskę. Sprawiają oni, że normalnie myślący ludzie, zastanawiają się kto tu "wariat"? . Zdarza im się nawet "histerycznym śmiechem "polecieć" :)tzw. "wiązanki" też za słabe na wydalenie emocji.(jak i pozostałe "kulturalno,zdroworozsądkowe"):)) Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alex - dzień dobry !!! No jednak pomęcz trochę głowę i pomyśl. W "polityce" nic się nie dzieje, lub bardzo rzadko - samo przez się. Ten "serial" ma zawsze reżyserów i scenografów. Jeżeli wierzysz, że ludzie przyszli na marsze i kontr-marsze panaprezesa spontanicznie - aby sobie odmrozić uszy albo nabić guza - to się mylisz. Wielu ludzi mocno się napracowało aby zorganizować taką hucpę. A rezultat - żaden. Już temat zniknął z mediów i tabloidów. Nie udało się. Tylko w kasie ubyło, ale wnet po nowym roku wyciągnie się łapy po nowe dotacje budżetowe dla partii.Jeżeli dzisiaj huczy na temat tego procesu, to jest w tym konkretny zamysł, że akurat tu i teraz. I tak ze wszystkim - tylko o finansach państwa i gospodarce nikt tak naprawdę nie chce rozmawiać, bo wszyscy "majstrowie" powinni dostać po łapach już od lat dziesięciu lub lepiej.Uczestniczymy w takiej swoistej "szopce noworocznej"

      Usuń
    2. Wiktorze - dzień dobry. !! Co prawda to prawda, jeszcze nigdy w tym kraju partie nie miały się tak dobrze - dostawać z budżetu miliony na ich działalność - obojętnie jaką. Oczywisty nonsens !!! Uczyniono to pod pretekstem "walki z partyjną korupcją polityczną". A ona ma się całkiem dobrze - a nawet jak gdyby trochę lepiej.Za nasze pieniądze odbywaja się różne "transfery polityczne" - jedna łajza polityczna za drugą zmienia poglądy, partie i "cele nadrzędne" i co - i nic.Kilkudniowa sensacja w mediach i wszystko zostaje przyklepane. Europosłowie - przynajmniej niektórzy zamiast radzić nad Euro-budżetem w Brukseli, szwendają się po Sejmie na Wiejskiej i nadstawiają gęby do kamer i... plują sobie nawzajem w ślepia.A my to codziennie łykamy jak niemowlaki niechcianą papkę.Sądzę,że jak nam bieda trochę da znać o sobie w 2013 roku to ludzie staną się bardziej wymagający w stosunku do swoich wybrańców politycznych. Takie małe trzęsienie ziemi jest już konieczne aby ich pozbawić samouwielbienia. No i dotąd nierozwiązana sytuacja z konkordatem. Minął rok i nic - dalej tuczymy tą "czarną pijawkę". To musi w końcu trzasnąć. Miłego dnia !!!

      Usuń
    3. Oj, masz rację Sarmato - przez ten rok nikt się nawet nie pokusił aby dokonać ścisłej inwentaryzacji majątku kościelnego - wydartego państwu.A biały Papa życzył nam - Polakom na Nowy Rok abyśmy się bardziej zbliżyli do Boga. Wszystko jasne !!!

      Usuń
    4. Marcinie - nie tak bardzo jasne, bo i w samym Episkopacie trwa regularna wojna. Tam też są 2-3 frakcje wzajemnie się zwalczające - może Rząd czeka co z tego wyniknie i z kim tam można poważniej pogadać.Miłego !!

      Usuń
  25. w.i.e.s.i.e.k @op.pl8 stycznia 2013 09:17

    Wybacz Elizo ale to trzeba przeczytać i upowszechniać Wiec dla tych co leniwi zamieszczam tekst Renaty Rudeckiej Kalinowskiej
    "Zbrodnicza banda – czy służba państwa?

    Zmowa ziobrowej prokuratury i kamińskiej CBA pod patronatem J.Kaczyńskiego

    Poniżej są przytoczone zeznania świadków. Zeznania przypominające najmroczniejsze czasy stalinowskiej komuny. Wstrząsające opisy bezprawia, użycia aparatu państwa, całej jego potęgi i siły przeciwko obywatelom.

    Nakłanianie do popełniania przestępstw i składania fałszywych zeznań. Angażowanie niewyobrażalnie olbrzymich pieniędzy w służbie DWÓCH polityków : braci Kaczyńskich. Traktowanie Polski, jak prywatnego folwarku, na którym parobkowie i ratajowie wykonują pańskie polecenia. Pan płaci – pan wymaga!

    To, ze płaci PUBLICZNYMI pieniędzmi – nie ma żadnego znaczenia. To, ze istnieją ustawy i procedury określające zakres metod i sposobów działania – tez nie jest ważne. W końcu za Stalina prawo także w swojej literze mówiło o zachowaniu godności obywatela podczas działań prawnych z jego udziałem.

    SZEŚC LAT - sześć lat trwało śledztwo i sześć lat prokuratura zajmująca się watkami nadużyć CBA w innych, równie kontrowersyjnych sprawach: Andrzeja Leppera, Beaty Sawickiej, Weroniki Marczuk, małżeństwa Kwaśniewskich MA WIEDZĘ o stosowaniu bezprawnych metod działania słuzby podporządkowanej funkcjonariuszowi Jarosława Kaczyńskiego, Mariuszowi Kamińskiemu i stojącym nad nim ministrowi sprawiedliwości w rządzie Kaczyńskiego, Zbigniewowi Ziobrze.

    SZEŚC LAT - przez sześc lat trwa ZMOWA prokuratury i milczenie wobec tych ewidentnych aktów bezprawia.
    Przez sześc lat, prokuratura orzeka, umarza, oddala, przeróżne dochodzenia, nie biorąc pod uwagę tego o czym WIE!

    Dopiero ten wyrok w sprawie łapówek doktora G. porusza opinię społeczną.
    W świetle spraw, które ujrzały światło dzienne – sprawa łapówkarska jednego lekarza staje się sprawą błahą.
    Bo oto kuriozalność metod, rozmiar bezprawia, IV RP JAKO NAJCZARNIEJSZY KOSZMAR KOMUNY - jawi się jako zjawisko ze świata przestępczego CHRONIONE przez prokuraturę.

    NIKT, żaden prokurator, włącznie z Prokuratorem Generalnym nie podjął żadnych działań zmierzających do przeprowadzenia postępowania w wymienionych sprawach. Nikt nie stanął w obronie poniewieranych obywateli i nie UŻYŁ PRAWA w imię PRAWA I SPRAWIEDLIWOŚCI hańbionego przez "Prawo i Sprawiedliwość” i ich rządy.
    Co gorsza, DZISIAJ, ta sama, skażona bezprawiem prokuratura wydaje oświadczenia piętnujące niezawisłość wyroków sądowych, działając jako sędzia we własnej sprawie.
    To jest niewyobrażalny skandal.

    Oczekuję od MOJEGO państwa, od Rzeczypospolitej Polskiej, że każdy prokurator, który brał udział w jakiejkolwiek z wymienionych spraw i posiadał wiedzę, która stała się wiedza powszechna – wyleci na zbity pysk ze swojego stanowiska. A ci prokuratorzy, którzy zostaną w pracy wezmą się za dochodzenia zmierzające do ukarania WSZYSTKICH winnych tej największej po 1989 roku afery w Polsce. AFERY KACZYŃSKIEGO I JEGO TAJNEJ POLICJI - CBA.

    Utrata całkowitego zaufania społecznego prokuratury rządzonej przez Andrzeja Seremeta, nie tylko przecież w tej sprawie zachowującego się dwuznacznie – powinna skutkować natychmiastowa zmianą Prokuratora Generalnego,

    Jeśli tak się nie stanie Rzeczpospolita Polska, jej władze, Prezydent, rząd premiera Tuska także zaufanie społeczne utracą.
    Resztę "doczytajcie sobie tu
    http://www.liiil.pl/1357587353,Zbrodnicza-banda-czy-sluzba-panstwa.htm


    OdpowiedzUsuń
  26. Piszecie Państwo że Ziobro,Kamiński i inni są be i powinni być ukarani.Zapytam więc naiwnie:kto miałby to zrobić?[Stirlitz:materiał do przemyślenia]Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. J-23 - a ty za co kasę bierzesz J-23. Do roboty !!! :-))))))Znasz ten filmik o WOLFIE. Trzeba ujawnić - kto to są te "wolfy".

      Usuń
  27. Z wielką satysfakcją i całkowitym przekonaniem zapromowałem dziś: ten wpis Elizy oraz atykuł pani Rudeckiej.
    Od lat trąbię, że winą karygodną TEGO rządu, władz sądowniczo-prokuratorskiech jest: strach i patologiczna niechęć do rozliczenia poprzedników!
    Sprawa dr Garlickiego nie jest wcale najbardziej drastycznym przykładem, że pis - traktował Polskę - jak swój prywatny folwark, a obywateli - jak przedmioty: pożyteczne lub wrogie!!!
    Strach i niezrozumiała pobłażliwość władz- wobec przestępczych działań - braci Kaczyńskich i ich piesków... rozzuchwalił jedynie tych ostatnich. Dał prawo do kłamliwych twierdzeń:
    "Jesteśmy niewinni bo gdyby coś się potwierdziło - to Tusk by nam tego nie darował!!!
    Obrażało to: moją pamięć, moją inteligencję. Godziło w Państwo, Jego wiarygodność. I jest nadal aktualne!
    Sprawa " odrolnienia działek " - zwana sprawą Leppera,sprawa Marczuk, sprawa Jolanty i Aleksandra Kwaśniewskich / willa w Kazimierzu / krzyczą wręcz o postawienie prowokatorom i przestępcom spod znaku PIS - prokuratorskich oskarżeń!
    Milczenie w tych i nie tylko w tych sprawach - obciąża TEN RZĄD i D. Tuska!
    Może by jakąś petycję zbiorową wysłać, z żądaniem publicznego wyjaśniernia tych spraw? Dlaczego fanatycy, " psuje" państwa, wrogowie demokracji... potrafią się zjednoczyć, a NORMALNI - nie? Może właśnie nadszedł ten czas?
    Z góry deklaruję: podpiszę każdą petycję, żądanie - poprę CZYNEM każde działanie mające wyjaśnić czarny okres polskiej demokracji- jakim były 2 lata władztwa kaczorów!!!!
    Stanisław

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wieśku !! Trzymał Kozak Tatarzyna - znasz to ??? To dośpiewaj sobie resztę.

      Usuń
  28. Rzepliński Prezes TK stwierdził również, że zawiadomienie prokuratury o możliwości popełnienia przestępstwa przez funkcjonariuszy CBA dopiero po zakończeniu procesu było prawidłową decyzją sędziego. - Postąpił profesjonalnie. Do ostatniego momentu mogły pokazać się dowody, które by wskazywały, że taki wniosek byłby nieuzasadniony. Decyzje procesowe powinny być podejmowane, gdy postępowanie jest zakończone i nie można zmienić nawet przecinka. Wtedy sędzia ma prawo i obowiązek zawiadomić prokuraturę, jeżeli ma uzasadnione podejrzenie popełnienia przestępstwa

    TAK TRZYMAC

    OdpowiedzUsuń
  29. Ile to juz razy Policjanci wymuszali zeznania pod presja, nie rzadko grozac pobiciem, czy nawet je stosujac. Osoby te czesto skarzyly sie przed sadem. Zaden sedzia nie kiwnal nawet palcem w tej sprawie. A teraz CBA mu sie nie podoba.
    Czysto polityczna sprawa. CBA jest winne temu , ze dr udowodniono branie lapowek
    Jestescie smieszni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej ty anonimku jesteś śmieszny. Prace "archeologiczne" w polityce trwają czasami latami - aż do skutku. Ta pisowska mafia w kocu padnie. Zakład ????

      Usuń
    2. Anonimku, policja nie jest od głaskania przestępców po główkach, ponadto policjanci, to są LUDZIE, poddawani w szczególnie drastycznych przypadkach silnym emocjom. Mogę Ci podać przykład, kiedy to prokurator, w czasie przesłuchania gnojka, który pędząc samochodem, po pijaku, 200 km / godz. po mieście, skasował dzieciaka ... widział siniaka na jego gębie ( policjantowi w czasie pakowania bydlaka do radiowozu "omsknęła" się ręka) i "nie zauważył tego", pytając jednak, zgodnie z procedurą, czy są jakieś skargi. Nie było. Myślę, że policjant najchętniej by go utłukł na miejscu zdarzenia, czemu bym się specjalnie nie dziwiła.
      W tym przypadku NIC nie usprawiedliwia dręczenia zatrzymanego, w ramach pisowskiej pokazówki, doktora G. NIC, zrozumiał anonimek ?

      Usuń
  30. Rydzyk nie tak dawno gębował o rządzie Tuska stosującym stalinowskie metody i wtedy jego ocena nie została uznana za nieadekwatną czy przesadzoną. Nikt jakoś się oburzał i nie porównywał wyrywania paznokci i więziennych katowni do tego co opisywał Rydzyk. Nikt nie wspominał swoich męczonych przez stalinowski reżim bliskich. Jak myślicie dlaczego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. klik.net ! Jak zacząłeś to dokończ - no dlaczego ???

      Usuń
    2. PiSiactwo nie jest zdolne do refleksji nad metodami, dla nich ważne jest czy PiSie triumfuje, czy dołuje. Ma triumfować a metody....cóż to kogo obchodzi. IdOM z zaparte.

      Usuń
    3. Kazik, dlaczego? hihi
      a choćby:

      http://wp.patheos.com.s3.amazonaws.com/blogs/friendlyatheist/files/2008/01/addiscartoon1.jpg

      Usuń
  31. Panowie i Panie , porownanie,, stalinowskie metody, do tego jak pracowalo CBA , to stanowczo GRUBA przesada. Pan sedzia zapewne nie ma zielonego pojecia jakimi metodatmi przesluchiwali stalinowcy czy powojenne UB. Gdy emocje biora gora, mamy takie porownania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. SiBe - jakie czasy takie i metody. Trudno aby dzisiaj pisowcy poszli do lasu - jako żołnierze wyklęci.A wyobrażasz sobie kapelanów leśnych w ziemiankach ??? W życiu nie !!! W tym tłoku do żłobu teraz liczy się kto kogo mocniej kopnie lub za przeproszeniem osra.

      Usuń
    2. SiBe - dręczenie fizyczne bardzo boli dręczonego ,ale nie mniej boli i znacznie dłużej dręczenie psychiczne.Wiem coś o tym -doświadczyli takich form przesłuchań krewni. Fizyczne uszkodzenia minęły ,rany zagoiły się , ale psychiczne pozostały do końca żywota. Nie ogłasza się wyroku przed kamerami przed rozpoczęciem dochodzenia jak uczynił to b. min. sprawiedliwośći wraz z szefem CBA.

      Usuń
  32. w.i.e.s.i.e.k @op.pl8 stycznia 2013 13:30

    SiBe
    A ja ci odpowiem słowami które akurat nie prze zemnie zostały wypowiedziane ale się z nimi utożsamiam A czyje, to poszukaj sobie,sam.
    "Nocne przesłuchania mogą budzić skojarzenia z okresem stalinowskim” – powiedział Tuleya.
    A nie mogą?
    Nawet za Gomułki i za Gierka, także za Jaruzelskiego, takich praktyk nie było.
    Po co takie nocne przesłuchania?
    Bo chłopcy z CBA, bo dzielni prokuratorzy od Ziobry dzień i noc pracowali dla dobra RP? Oczywiście IV RP?
    Nie, bo w nocy najłatwiej zmusić człowieka, by zeznawał przeciw sobie.
    NKWD aresztowała ludzi zawsze w nocy.
    Dlaczego? Bo wtedy byli bezbronni. Noc jest czasem, gdy bezprawie czuje się wszechmocne i bezkarne.
    Na Tuleyę rozpoczął się zmasowany atak. Bo mu się źle skojarzyło? Drodzy panowie Ziobro i Kamiński, narobiliście przez dwa lata dość zła. Przez dwa lata wszystko wam się kojarzyło z układem, z przestępstwem, z korupcją.
    I gdzie te wyroki przeciw waszym ofiarom, co? Nie mówię o wyroku śmierci na Barbarę Blidę.
    Jasne, że czas IV RP, wszechmocy CBA i różnych Ziobrów i Kamińskich nie był czasem neostalinizmu. Na szczęście mimo prób nie udało im się zdławić społecznego oporu przed zapędami tamtej władzy.
    Był Trybunał Konstytucyjny, który zapobiegł kilkudziesięcioletniej masowej lustracji. Była część mediów, która też broniła wtedy liberalnej demokracji. Byli wreszcie wyborcy, którzy 21 października 2007 roku pokazali PIS-owi drzwi. I pokazują im je od tego czasu przy każdych wyborach.

    Tamtego czasu zapomnieć nie można. Pohukiwań na media i lekarzy, łże elity i wydumanych przedstawicieli układu, odzyskiwania mediów i MSZ-ów, aresztów wydobywczych, nocnych przesłuchań. polowań na biznesmenów(przepraszam, oligarchów), zatrzymań w świetle kamer, obrażania wszystkich, którzy mieli czelność sprzeciwiać się wizji świata i Polski według PIS.

    Sędzia Tuleya wiedział zapewne, że jeźdźcy niedoszłej na szczęście apokalipsy, rzucą się na niego ze wszystkich stron. Nie przestraszył się. Chwała mu.

    A teraz trzeba pójść dalej. Wyświetlić całą prawdę o tamtej sprawie i o wielu innych sprawach z tamtych nieszczęsnych dwóch lat. Nie po to, by na kimkolwiek się mścić. Po to, by nigdy nie doszło do powtórki z tamtych metod, które jak słusznie powiedział sędzia Igor Tuleya, mogą się oczywiście kojarzyć z czasami stalinowskimi".
    I tyle i tylko tyle

    OdpowiedzUsuń
  33. Oto "metr Sevre" (ulubiony zwrot pan Richarda Henry'ego Francisa Czarneckiego) przyzwoitości PiSowca, jakim jest niewątpliwie zasłużony dla PRL-u, były sędzia Janusz Wojciechowski. Takie oto dywagacje zamieścił na swoim nowym blogu, nie dając czytelnikom możliwości odniesienia się do zamieszczonych tam wielce "profesjonalnych" zaleceń wobec sędziego Tulei... Przepraszam, Elizo, za umieszczenie tego fragmentu odezwy do ludu pracującego miast i wsi, jaką popełnił pan prawnik wobec swojego kolegi po fachu, bądź co bądź, ale uważam, że warta jest ona tego, aby pochylić się nad skutkami "ukąszenia przez PiS".
    "3. Z ustaleń sądu, którego jednoosobowy skład stanowił sędzia Tuleya, nie wynka, żeby funkcjonariusze CBA, prowadzący postępowanie, torturowali podejrzanego Mirosława G. Nie wynika, by go bili, polewali wodą, zrywali mu paznokcie, miażdżyli jadra, trzymali o głodzie i pragnieniu. Nie wynika, by dręczyli w jego obecności najbliższe mu osoby, by straszyli go pozorowanymi egzekucjami, by kazali mu siadać na odwróconym nogami do góry taborecie, by trzymali go godzinami z rękami wzniesionymi w górze, by kazali mu wykonywać setki pompek, podskoków i przysiadów, by wybijali mu zęby, łamali palce i odbijali nerki. Z ustaleń procesu nie wynika, by w stosunku do doktora G. stosowane były jakiekolwiek metody, w najmniejszym stopniu przypominające te praktyki,które w czasach najgorszego stalinizmu stosowali okrutni oprawcy Urzędu Bezpieczeństwa.Najlepszym dowodem, że tego rodzaju metody nie były w postępowaniu stosowane, jest fakt skazania doktora G. na podstawie dowodów zgromadzonych w tym śledztwie, które pan sędzia Tuleya przyrównał do metod z najgorszych czasów stalinowskich.Gdyby te dowody rzeczywiście zostały uzyskane w wyniku metod z najgorszego stalinizmu, pan sędzia Tuleya musiałby te dowody, jaklo bezprawne, odrzucić i oskarżonego doktora G. skazać (chyba "uniewinnić ?" - przyp. aut.) . Tymczasem pan sędzia go skazał.

    Panu prawnikowi Wojciechowskiemu należy się owacja na stojąco, bo "miejsce biorące" na liście do PE maa już zapewnione.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wojciechowski niestety dzisiaj to tylko śmieć, moralny śmiec i pomyslec ze tego gostka kiedyś szanowałem, az mi wstyd

      Usuń
    2. Kroko_Dundee8 stycznia 2013 14:25
      Ja tez kroko!
      Dyskutowalismy nawet o wspolczesnych klasykach francuskich.
      Lubil np. Brassens i jego poezje . Myslalem, ze to gosc na poziomie.*
      Jak widzisz i starym wroblom sie darza na plewy nabrac;
      Pozdrawiam,

      Usuń
    3. w.i.e.s.i.e.k @op.pl8 stycznia 2013 14:54

      begonijka8 stycznia 2013 13:43 Witaj w klubie Mnie tez jako nie wygodnego"banuje" tak jak i pan Z.
      Takich to mamy "prawych i sprawiedliwych"

      Usuń
    4. W.i.e.ś.k.u, wiem, czytałam Twoje wpisy, ja też zresztą starałam się, chociaż w niewielkim stopniu, wylewać małe kubełki zimnej wody na łeb pana prawnika. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    5. w.i.e.s.i.e.k @op.pl8 stycznia 2013 14:54

      Witaj,
      Okurde! To "pan" Z. jeszcio zywiot?? Dawno tam nie bylem myslac, ze zadupie wraz "zz" az do wiosny zasypane jest.
      Zajrze tam ostroznie!

      Pozdrawiam,

      Usuń
    6. Kochani z tym banowaniem to nie tak jak myslicie. W nowym systemie wordpress a na tej platformie jest teraz ONET kazdy bloger aby miec jakąś dyskusję miedzy czytelnikami musi być non stop w szkicach i klikac w komentarze ZATWIERDŹ. U Wojciechowskiego jak i u wielu polityków komenty się nie ukazuja, bo nie ma kto zatwierdzać. W starym systemie publikował i szambo się lało. Był czy nie komenty wchodzily same tu bez zatwierdzenia czy odrzucenia blogera nic się nie ukaże to dowod na to ze Wojciechowski i jemu podobni nie maja moderatorów, bo nie wierzę ze sam siądzie przy kompie minimum 15 godzin na dobę. Ot co Siądzie pewno kolo 22.00 jak to w jego zwyczaju "odfajkuje" wszystkie komenty i kliknie w ZATWIERDŹ i ukażą sie wszystkie naraz, ale o dialogu mozna zapomniec bo nikt nie wie co ktoś inny napisał, ale to juz nie moja sprawa, mam ich w..... dlatego wolę blogspot. Tu mogę pozwolic na komenty tylko na dzisiaj, z ostatnich 5 dni czy 10. Mogę je zamknąc czy wprowadzic blogowanie i kilka innych możliwości, jak zablokowanie IP. Onet z dziadostwa wybral inne dziadostwo.

      Usuń
    7. errata: nie blogowanie a LOGOWANIE

      Usuń
    8. Elizo, ja tam jestem prosta baba i rozumuję prostolinijnie : jeśli pan prawnik nie życzy sobie dialogów, to znaczy, że chodzi mu tylko o Ogłoszenia Parafialne. No ... w grę może również wchodzić wąż w kieszeni pana prawnika, bo moderator za "Bóg zapłać" nie kiwnąłby nawet palcem ! :)))

      Usuń
    9. W.i.e.s.i.u. i Begonijka,mialam rację :))))))

      ~Józef Zawadzki
      2 Grudzień 2012 o 22:29

      Komentarzy nie ma, bo tych kretyńskich zmianach mam te komentarze zatwierdzać lub nie, a brakuje mi na to czasu i ochoty. Pozdrawiam serdecznie wszystkich Czytelników.

      Usuń
  34. begonijka8 stycznia 2013 13:43
    Mais ma chère Begonijka.
    Nie raz pisalem, ze ten wiesniak powinien wory ze zbozem nosic jak w swojej swietlanej mlodosci!
    Jemu tez dalem sie nabrac. Zna literature ,muzyke i poezje francuska i to mnie zmylilo!

    Wyuczona malpa-nic wiecej!

    Moj madry (choc nie wyksztalcony) dziadek powiadal :"biada jak sie zrobi pan z dziada"

    Chlopskie pochodzenie dalo mu punkty dodatkowe, co pozwolilo mu dorwac sie do stanowiska decydenta; prawa do zycia czy smierci maluczkich tamtego rezimu!

    Ta watle moralnie pracie napwa mnie takim samym obrzydzeniem jak jego , promotorzy. Purpurowi kapusie ,pokomusze pociotki i obecna katopisowska klika!

    Wkurzonym na maxa!

    Pozdrawiam pogodnie mimo wszystko;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O "panu" J.Wojciechowskim mowa.
      PS Nie dla wszystkici moze to byc oczywiste
      Salutations,

      Usuń
    2. Witaj, Francopolo, dla mnie jest to oczywiste ! :))) Zaśmieciłam trochę blog Elizy wydalinami Wojciechowskiego, ale mnie "trzasło". P.S. Ja też kiedyś uważałam tego faceta za niegłupiego. No cóż ...służba przy panuprezesie, to był jego wybór, niech więc teraz zbiera żniwo. Pozdrawiam serdecznie ! :))

      Usuń
    3. w.i.e.s.i.e.k @op.pl8 stycznia 2013 15:26

      francopolo henri8 stycznia 2013 14:29
      No co ty tak "o męczenniku za sprawę"
      Wyobrażasz sobie te jego nieustanne cierpienie te jego "wycie sumienia"jak przebrzydłe komuchy na siłę mu wpychały a to bursy i internaty a to studia z punktami za pochodzenie.A na studiach coś tam coś tam o Marksizmie prawie w PRL i "miłującym pokój sąsiedzie"
      I to wszystko wpruwane na pamięć do egzaminów.Jak żyć powtarzam jak żyć z takim brzemieniem.
      A potem ta aplikacja z reżimowej prokuraturze i upragniona nominacja sędziowska
      A nominacje wręczał nie kto ale sam Wojciech Jaruzelski.Wyobrażasz sobie ileż to biedny pan W na szorował się tej dłoni a może do czasu aż mu wstręt przeszedł jadł druga ręką.A i "szefem" został... Kiszczak
      A te wyroki wydawane w imieniu PRL dzień w dzień od rana do wieczora to mu się myślisz na zdrowiu nie odbiły.
      Jaki musiał wykonać myk aby uciec przed tymi z PZPR co go chcieli wciągnąć wykonujac akces do PSL - u akurat po zabójstwie ks Popiełuszki.I kolejna trauma "stan wojenny" Inni rzucali togi szli w biznezy,czy inne radcostwa czy adwokatury a nasz Konrad Wallenrod pozostaje by oczywista oczywistość tych wszystkich "opozycjonistów" moc uniewinniać w imieniu PRL
      Jakie to bohaterskie.Bo gdyby sie tak siepacze dowiedzieli Boże mój co by to sie działo
      Tak wiec skreślając sylwetkę /nie cała nie cała/ uważam iż on jako jeden z niewielu ma moralne prawo nauczać pouczać,wytykać a także rozgrzeszać.
      Tej ostatniej umiejętności nabrał w obcowaniu z O.Tadeuszem który jak wiadomo stanowi wzór prawości,dobroci i wszystkiego najlepszego.
      Sam pomyśl Czy nas stać byłoby na takie wyrzeczenia,męczarnie i tą konspiracje.Mielibyśmy w sobie tyle siły?

      Usuń
    4. W życiu !!!

      Usuń
    5. Wiesiek !! On dopiero teraz działa w "podziemiu" - jest kretem i ryje. Kret jak kret z natury ślepy jest.Ale ryć potrafi,że hej !!!To są żałobne żale byłego sędziego, którego odstawiono od cycka Temidy.

      Usuń
  35. Młody sędzia??
    Gość ma 42 lata !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolo większości lesnych dziadkow w polskich sadach to bardzo młody :))

      Usuń
    2. Nightgale, wbrew pozorom, to jednak młody, bo w wymiarze sprawiedliwości dość długo zdobywa się "ostrogi". A poza tym, no ja Cię przepraszam, 42 lata, to stary ??? :))))

      Usuń
    3. @Begonijko : dla mnie , gówniarza przed czterdziechą wszystko za tą granicą to stare ;-) :-)))))
      Za jakieś dwa lata pewnie się przewartościuję. :-)))
      A co do panów z CBA to zacytuję wypowiedź mojego kumpla gliniarza :
      "Ja się kurwa zastanawiam za co mam chłopakom radiowozy zatankować , a tu przychodzi chuj w burberry , z rolexem na łapie i sie domaga wsparcia bo mają kaprys kogoś obserwować.
      I nie mogę kutasa spuścić po brzytwie bo następnego dnia będę krawężniki szlifował.
      Jak będę miał farta. "
      Sorry za wulgaryzmy , to cytat.

      Usuń
    4. Nightgale, my, twardzi ludzie morza, nie takie rzeczy słyszeliśmy !!! P.S Pozdrów tego gliniarza ode mnie. Trochę te sprawy znam, wyhodowałam na własnej piersi prawniczkę ! :))))

      Usuń
    5. Bitch.of.Lucifere8 stycznia 2013 17:35

      @Begonijko : ten gliniarz to mój starszy brat.
      Przyrodni.
      Przy tej rozmowie akurat byłam,
      To jest delikatny tekst.

      Usuń
    6. Elizo - a jak nazwać starszawe panie sędziny ?? Przyznam się,że nie widuję w polskich sądach zbyt wielu mężczyzn - sam babiniec.

      Usuń
    7. Mam koleżanke, pracuje w Sądzie Rejonowym, mowila mi kiedys ze "składy sędziowskie przypominają coraz mocniej prosektorium" :))) Potwierdzić nie moge bo po sądach nie latam, ale wierzę jej na slowo :)))))))

      Usuń
  36. Żeberko gada długo i rozwlekle,mam wrażenie że dostał słowotoku.Pytanie:dlaczego?Odpowiedz:bo czuje się zagrożony.Z Kaczorem lubi się"umiarkowanie"(choć być może to pozory)i z nikąd pomocy.Te kutafony mówiąc"stalinowskie metody"dokonują pewnej manipulacji,bo w arsenale tych metod były zbrodnie,tortury,ale też całonocne przesłuchania.Tuskowe,gdyby chciały,zrobiliby z nimi porządek,pod jednym warunkiem:musieli by być"czyści".Zasada:my was"nie"wy nas też "nie"obowiązuje nadal.To prawda, że to towarzystwo ze służb jest rozwydrzone;dlaczego?Odpowiedzcie sobie Państwo sami.[Stirlitz:materiał do przemyślenia]Z pionierskim pozdrowieniem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. J-23 - to jak to jest z tobą, podwójny agent jesteś raz jako J-23 innym razem jako Sturmbahnfuehrer Stirlitz. A może cierpisz na rozdwojenie jaźni?

      Usuń
  37. Pani Elizo - widzę,że Internetowy Naród na blogu ma mocno napięte nerwy a co bardziej energiczni ciskają już cholerami :-)))))) . Kochani - spokojnie !!! Mam oto z Onetu wiadomość,że Sąd Okręgowy w Warszawie nie widzi możliwości wszczęcia postępowania dyscyplinarnego wobec sędziego Igora Tuleyi - czego wrzaskliwie domagało się Ziobro z Kamińskim.Zaś sędzia ponoć złożył już zawiadomienie do Prokuratury,że świadkowie oskarżenia łgali w śledztwie jak z nut, co powinno skończyć się wyrokiem 3 lat odsiadki, sadzę,że Prokuratura rozwinie też w ewentualnym śledztwie kwestię metod prowadzenia przesłuchań, poniżania i dręczenia świadków itp. metod stosowanych w tym "śledztwie". Dzisiaj około 14.oo dał też głos w telewizorni "euro-poseł" Kurski, który "stawając" w obronie tych dwóch załkał przed kamerami, że przecież Sąd nie zastosował wobec nich zasady "audiatur et altera pars" ( wysłuchaj drugiej strony). No patrzcie - jaki nam się objawił obrońca uciśnionych Ziobrów i Kamińskich i nawet cytuje starożytne prawo rzymskie i po łacinie duka. Już kiedy Ziobro prezentował w telewizji aferę gruntową widać było jakich metod tam używają, ale dopiero teraz w świetle zakończonego procesu sądowego zobaczyliśmy tą absolutną nikczemność. Mam nadzieję,że są podstawy do tego aby ktoś wystąpił do Marszałka Sejmu o wygaszenie mandatów poselskich dla tej ferajny. Nie mogę się pogodzić z faktem,że takie coś może wykonywać mandat posła. Wiem,że procedury są skomplikowane, ale możliwe - należy je zacząć. Także z moich podatków udziela się dotacji budżetowych dla partii - tej partii. Tfu!!!
    Ale tak ogólnie - to ten rok zaczął się dla nas wyborców całkiem nieźle, życzyć sobie wypada aby czy prędzej uchwalono w Sejmie ten wniosek o Trybunał Stanu - wtedy to opinia publiczna się dowie, co przed nią tak starannie ukrywano. Miłego !!!

    OdpowiedzUsuń
  38. Sarmato - to poczytaj sobie w Onecie jak załkał "Jojo" Brudziński i jakich słów używa wobec dr.Garlickiego - to wg niego "parszywy łapówkarz". Pod ta wypowiedzią Joja jest seria komentarzy. Tam się idzie dowiedzieć kim był Jojo podczas lat szkolnych- złodziejaszek i bandzior.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olo - właśnie czytałem - wstrętne, ale co się dziwisz, wiadomo od kogo te słowa pochodzą.To są już objawy paniki - przecież już nigdy więcej posłem nie zostanie, chyba,ze ludzie ogłupieli by całkowicie.Miłego !!!

      Usuń
  39. O rany!Ludzie,ja tak ladnie pisac nie umie ale czyta sie Was wspaniale.Dziekuje ze jestescie.Waszymi wpisami koicie moje wq.rwienie.Pozdrawiam wszystkich serdecznie w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń

Na tym blogu hejt nie jest tolerowany.