poniedziałek, 14 stycznia 2013

800 tysięcy terrorystów!!



W manifestacji przeciw "małżeństwom dla wszystkich", która w niedzielę przeszła ulicami Paryża, wzięło udział od 340 tys. do 800 tys. osób. Do stolicy Francji przybyły setki autokarów i pociągów z całej Unii. Polacy - z Katolickiego Stowarzyszenia Bractwa Małych Stópek w Szczecinie - wyjechali już w piątek aby "pomóc opowiedzieć się Francuzom za życiem, bierzemy ze sobą flagi, które przedstawiają dzieci narodzone i nienarodzone ..."Mam nadzieję, że nie zapomnieli o flagach: "Bóg, honor i ojczyzna" ? 



Powiedzmy sobie szczerze, to nie 800 tys. Francuzów wykazało się histeryczną homofobią, ale 800 tys. osób z Europy - pojechało "nawracać" Francuzów i narzucać im, jak mają żyć. Ciekawe, jaka byłaby reakcja, gdyby Polskę najechały hordy obcokrajowców, próbujących wywrzeć wpływ na to, co postanawia legalna władza w demokratycznym kraju. Gdyby było to referendum, jego wyniki najprawdopodobniej by się homofobom nie spodobały. Bo Francja zawsze była krajem ludzi SAMODZIELNIE myślących i liberalnych. A już rozdziału państwa od kościoła pilnuje się tam jak oka w głowie - to może i w tej kwestii manifestanci z Polski wybiorą się do Paryża aby protestować? Będzie wielka bitwa katolików z muzułmanami o wyznaniową Francję, jak tak dalej pójdzie ha ha

A wracając do wczorajszej manify, co niby w tym temacie mają do powiedzenia osoby o orientacji heteroseksualnej, przecież związek z osobą tej samej płci ich nie dotyczy? A co by powiedzieli gdyby jakieś świeckie ugrupowania przeprowadzały protesty przeciw praktykom religijnym osób wierzących? Że to nie ich sprawa? No właśnie, jak nie wasza sprawa to nie mieszajcie się w życie innych ludzi, którzy sobie tego nie życzą. Póki co, Francuzi swoje - na ogół liberalne - poglądy mają, i wisi im, co wykrzykuje ta horda co sobie wycieczkę do Paryża zorganizowała. Są do tego przyzwyczajeni i znoszą te tabuny gości z cierpliwością i... obojętnością godną podziwu. Kto to jest, kto wymusza przestrzegania zasad swojej chorej religii na tych, którzy nie dali się ogłupić i nie są jej wyznawcami? 800 tysięcy terrorystów!! Czy "Bractwo Małych Stópek" umazało się śmietanką??Bo to też ważne.....

131 komentarzy:

  1. Gdyby to było w Polsce byłoby tak: organizatorzy 800 tysięcy,...Policja 340 tysięcy,... TVN 400 osób. Jeszcze Francja nie zginęła!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mści się po ponad dwustu latach brak w swoim czasie w Polsce "cioci Gilotynki"...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I.T. - przez to,ze "katolicy"w Polsce brzydzą się rozlewu krwi. Powiesić jest znacznie higieniczniej.

      Usuń
  3. Krok w krok z chrzescijanami szli islamiści. Przywódcom religijnym i jednych i drugich marzy się pełnia władzy właściwa państwom wyznaniowym. Ale spoko - Francuzi mają wręcz fioła na punkcie rozdziału religii od państwa, i sami z siebie tego nie zmienią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sztandarowe hasło Francji:"liberte egalite,fraternite".

      Usuń
    2. m_16 - a co ma piernik do wiatraka ???

      Usuń
  4. Chyba faktycznie chodziło o wycieczkę.:) "Pomóc Francuzom"- hi, hi,. Jeden z biskupów nieśmiało zabrał głos, być może bardziej podatny na watykańskie sugestie ale to tylko tyle.:)Księża znają swoje miejsce, i wykonują tylko posługi dla ludności.Jeśli coś im się nie podoba to mogą sobie cichutko pomruczeć, bardzo cichutko. Oczywiście pracują na swój chleb i emerytury. Na smyczy Watykanu tylko Afryka jeszcze, Ameryka Łacińska i Polska. Francuzi obserwując rządy kościelne w Polsce, ciągle sobie gratulują, że u siebie zrobili z tym porządek. Kościół w kościele. Tak było i tak pozostanie. Amen. Miłego...

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam,popieram Francję bo mają kontrolę żeby religia nie doszła do władzy jak w naszym kraju.A nasi rządzący do tego dążą,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mirekh - ???? może rozwiń temat, bo nie bardzo kumam !!

      Usuń
  6. w.i.e.s.i.e.k @op.pl14 stycznia 2013 11:20

    No fajnie W Paryżu katolicy protestowali w sobotę przeciwko legalizacji małżeństw homoseksualnych przy wsparciu protestantów i wyznawców islamu. Wszystkich zjednoczył opór przeciwko zrównaniu praw, tych par, które mogą wydać na świat potomstwo............... z tymi, które tego nie mogą zrobić.
    Protestowali bo projekt nowej ustawy umożliwia takim parom zawieranie cywilnych związków małżeńskich i adoptowanie dzieci.
    Nie pozwala jednak na korzystanie przez pary tej samej płci z metod medycznie wspomaganej prokreacji, jak technika in vitro.
    W protestach zaś wzięli udział,rozumiem spontaniczny, polscy przeciwnicy .......zabijania dzieci nienarodzonych, pozostający chyba w przekonaniu, że pary homoseksualne tym się właśnie zajmują.
    Chciałbym widzieć miny Francuzów na widok "naszych transparentów", które prezentowały brak zgody......... na aborcję potomstwa ......gejów?
    Czy my tak zawsze musimy się wygłupiać?
    Czy my tak zawsze musimy się tak ośmieszać.
    Jeśliby te "nasze transparenty" przygotowane tu w Polsce byłyby w języku polskim pół biedy, ale oni to na wypisywali po francusku.
    A przygotowała to wszystko /i opłaciła/ jakaś przykościelna organizacja która słyszała ze dzwonią, lub będą dzwonić, ale gdzie i co już nie.
    I wyszło jak wyszło !Jak zwykle głupio i bez sensu

    OdpowiedzUsuń
  7. Brawo dla manifestujących, odizolować od normalnego społeczeństwa wszelkich zboków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Solo, mam nadzieję, że będziesz również bił brawo, kiedy polskie społeczeństwo odizoluje wreszcie od siebie amatorów zlizywania przez nieletnie dziewczęta bitej śmietany z owłosionych kolan "starych kawalerów", amatorów dzieci płci obojga, jak również homoseksualistów, którzy wprawdzie sami małżeństw nie zawierają, bo nie muszą, ale za to ślubów udzielają...

      Usuń
    2. To napisałam ja, begonijka, tyko mi się "wypsło"...:

      Usuń
    3. w.i.e.s.i.e.k @op.pl14 stycznia 2013 11:47

      solo14 stycznia 2013 11:25 Tja ! I jakoś ci nie przeszkadza,jak w kościołku swym słyszysz "Iz człowiek zrodzon na obraz i podobieństwo..."
      Czyli albo Bogowi "coś nie wyszło" "albo celowo "zrobił" inaczej
      Jako materiał do przemyślenia, jeśli potrafisz,pozostawiam

      Usuń
    4. Solo,w oceanach żyje sobie taka ryba,sola się nazywa,z gatunku płastug. Stanowilibyście świetną parę,ona ma płaskie ciało,a Ty płaskie poglądy.

      Usuń
  8. Partia socjalistyczna ma przewage konstytucyjną w parlamencie i Francuzi ich wybrali w demokratycznych wyborach miazdżącą przewagą (stąd ta konstytucyjna wiekszość) a legalizacja związków homoseksualnych była jednym z punktów ich programu. W sposób oczywisty więc Francuzi wypowiedzieli się na ten temat. To że udało sie zebrać przeciwników tej ustawy z całej Europy nie oznacza że większość Francuzów jest jej przeciwnikiem, wręcz odwrotnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się wie Thierry, nowa moda jakaś teraz, a najsmieszniejsze jest to ze wlasnie najwięcej homo jest wsrod kato i islamistow :))

      Usuń
    2. O matko, a ten znów swoje...

      Usuń
  9. Widzę,czytając newsy, że największy problem stwarza sprawa adopcji. A czy pary hetero są zawsze rodzicami bez zarzutu? Weźmy pod uwagę choćby tę ostatnia rodzinę zastępczą, gdzie zastępczy rodzic pasjonowal sie pornografia dziecięcą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W każdym przypadku, zeby adoptować dziecko trzeba przejść wiele badań i formalności. Wiec jest okazja na zweryfikowanie rodziców adopcyjnych, czy to hetero czy homo.

      Usuń
    2. grześ - bo podejrzewał,że katecheta coś mu się kręci zbyt blisko jego potomstwa.

      Usuń
  10. w.i.e.s.i.e.k @op.pl14 stycznia 2013 13:18

    A nie lepsza taka ":manifestacja"? I to "u źródła"
    http://wiadomosci.onet.pl/swiat/nago-w-watykanie-kolejny-protest-femenu,5393066,13487583,fotoreportaz-maly.html
    http://wyborcza.pl/51,75248,13194668.html?i=3.
    Ciekawe czy ci z Watykanu nie mieli pretensji do policji, ze przesadziła i ........działała zbyt szybko.
    A "mówiąc Kępą"gdzie wtedy był papież i dlaczego nie zajął stanowiska,stojąc w oknie.
    Jak widać "zabrakło moralnego wsparcia" dla tych kobiet, brutalnie molestowanych przez policje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widać na załączonym obrazku policjanci (wszak to Włosi) mają niezły ubaw. Nic tylko życzyć im więcej takich "przyjemnych" akcji.:-))))))))))
      Pomyślności.

      Usuń
  11. Kościół się boi, że straci monopol na pedofilię. Mierząc wszystkich swoją miarą uważa, że homoseksualiści to dewianci seksualni.

    OdpowiedzUsuń
  12. Francja, która obyczajowo jest w awangardzie luzowania norm mówi STOP małżeństwom homoseksualnym. Środa, Szczuka, Biedroń, ba sam Palikot muszą się czuć srodze zawiedzeni :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaka Francja? Ot, ciemnogrodzianie z całej Europy się do Paryża zwalili. Połowa nie wie o co chodzi, ale się pochwalą w swoich pipidówach, że więżę Eiffel'a na własne oczy widzieli... Może nawet Louwr z zewnątrz obejrzą? Gorzej jak na Pigalle zabłądzą.

      Usuń
    2. Spoko Ikko, na Pigalle są najlepsze kasztany he he he he

      Usuń
    3. Evidenciu, o czym bredzisz, nadal nachlany na polach Marsowych? :)))))))))))))))

      Usuń
    4. Ani na polach, ani nachlany.. Ale zadowolony że Francja to mądry kraj który dba o demografię. Ostatnio znowu mają coraz lepszy przyrost naturalny. To za mądry kraj, żeby popierał zboków.

      Usuń
    5. EVIDENT,te"zboki",jak mówisz,to też"dzieci boże". A może od"gorszego Boga"? To jest jakiś "lepszy"i "gorszy" Bóg? Może spróbujesz obydwu bliżej zdefiniować?

      Usuń
    6. Jeszcze mnie taka straszna myśl ogarnęła..A może to Szatan ma moc stwórczą???

      Usuń
    7. Na Twoim miejscu (z Twoimi poglądami) Evident, to bym się tak nie cieszyła z tego przyrostu naturalnego we Francji. Jest to bowiem głównie zasługa imigrantów i w większości nie są to chrześcijanie.
      Przypomnę też, że demonstranci reprezentowali jedynie mniejszość Francuzów, na tyle małą, że musiały ich wspierać delegacje z innych państw.
      http://fakty.interia.pl/swiat/news/francja-zdeterminowana-ws-ustawy-o-malzenstwach,1883124,4

      Usuń
    8. Evident - a ty jak zawsze jesteś do tyłu i w polityce i w rozmnażaniu. Te "Francuzy" to się im tak mnożą dzięki imigrantom z Senegalu i innych francuskich kolonii. Jak będziesz w Paryżu - to przejedź się metrem, same "Francuzy" w afrykańskich galabijach. Inne "czekoladowe" Francuzy też na każdym kroku pojawiają się na ulicach.Francję mogą uratować tylko małżeństwa "homo" pomiędzy tymi importowanymi "francuzami". Rozumiesz "mundralo" - ???

      Usuń
    9. Evident - ty jednak jesteś 50 lat do tyłu. Przeczytaj sobie co te nasze "demonstrantki" mają naPiSane na tych "rydzykowych" transparentach. Eliza przetłumaczyła te naPisy kilka pięterek niżej.No i co - oni tam o kozie a ty tu o powrozie !!!

      Usuń
    10. Evident - Francji przybywa ale mulatów. To taka czarno-biała kompozycja. Wiesz skąd to się bierze ???

      Usuń
    11. KrystianDomański14 stycznia 2013 23:35

      Evident, biorąc pod uwagę że małżeństwa homoseksualne są legalne już w wielu miejscach na świecie, Twoje twierdzenie o awangardowym charakterze Francji na tym polu wydaje się dziwne.

      pozdrawiam

      Usuń
    12. Krystian - on "evidentnie" preferuje krajowe pielgrzymki to i nie wie co ns świecie się rucha tfu!!! - miało być rusza.

      Usuń
  13. Mnie męczy coś zupełnie innego,lecz nie za bardzo.Dlaczego Osioł Trojański USA poucza innych jak mają żyć.Albo wtyka paluchy do Ukraińców,albo chce demokratyzować Białorusinów,bełkoce coś Gruzinom a ostatnio coś tam mamroce na Kaukazie.Niech Francuzi i inne nacje żyją jak chcą,ich wybór,ich sprawa.Pamiętam transmisję z wizyty JPII u Helmuta Kohla nadawaną chyba przez RTL.Zdziwienie moje było wielkie gdy widziałem jak ochrona wyciera szyby papamobile,deszcz czy co?Okazało się że to były powitalne pomidory rzucane przez witających.W polskich mediach zaś ani słowa.To tyle w "temacie"wycieczki Polaczków do Paryża.

    OdpowiedzUsuń
  14. Skoro wszyscy są dziećmi Boga,to dlaczego Bóg stworzył tych "innych"? Standardowa odpowiedź:"miał w tym jakiś ukryty cel,niezbadane są wyroki opatrzności"itd,itp. A dlaczego Bóg stworzył dinozaury,które przez 150 mln lat królowały na Ziemi? Standardowa odpowiedź:-jak poprzednio. I takich pytań można setki zadawać,a zawsze ta standardowa odpowiedź jest już na podorędziu. Proste to jest jak konstrukcja cepa i nie wymaga myślenia. Tajemnice wiary.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. m_16 - z tymi dinozaurami to jest wszystko jasne. Dobry Pan B. prerobił ich potem na ropę i gaz.Myśl, po tej grypie !!

      Usuń
  15. Elizo - witaj ! Ty chyba znasz francuski - mieszkając w Belgii. To przetłumacz co te nasze pindule otulone w barwy narodowe mają napisane na tych transparentach. Widzę tam słowo "congeles" a to jest chyba czasownikowa odmiana słowa "congelar"czyli "zamrażanie". Jeżeli tak, to co ma "zamrażanie" do spraw małżeństw Homo. Czy chodzi o to aby Francuzi im "zamrażali" to co wiesz a ja rozumiem i aby nawet metodą in vitro (też tam jest na transparenciku) nie rozmnażał się gatunek HOMO.Nie mam pod ręką słownika francuskiego, a moja frncuszczyzna wyniesiona ze szkółki liczy sobie grubo ponad 20 lat- stąd ta prośba.Pozdrawiam !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobre (tak tłumaczenie jak i interpretacja).:-))))))))))))))))))))))))))
      Pomyślności.

      Usuń
    2. Ikka - wielkie dzięki !! Kamień spadł mi z serca !!! :-))))) Tylko znów Polacy wyszli na euro-durniów a to szkoda !!!Języków nie znają a wybierają się do Francji co za poruta. Tam bez języka ani rusz !!!

      Usuń
    3. DZIECI NIENARODZONE - ZAMROŻONE !!!

      Usuń
    4. Elizo - dzięki, dzięki - teraz już wiem,że te francuskie "homo" zamrażają aby się nie narodziło coś z tego małżeństwa.Zmyślne te "Francuzy".

      Usuń
    5. Ty to masz dobrze, wszystko rozumiesz, bo ja...nie widze żadnego sensu tego napisu, żadnego:))

      Usuń
    6. Eliza !!! Ja też nie widzę żadnego sensu - ani w tych napisach ani w tej delegacji "demonstrantek". Dlatego sobie pokpiwam z całej tej "imprezki". Francuzi zrobią co trzeba bo oni nie klękają na kolanach przed swoim "episkopatem".Już od czasów Rewolucji francuskiej trzymają to czarnosukienkowe towarzystwo z daleka od polityki i wychodzą na tym dobrze.

      Usuń
    7. Na szczęście ze nie mieli plakatów z rozkawalkowanymi płodami brrrrrr

      Usuń
    8. Takie plakaty to mają na potrzeby krajowe. Na eksport to tylko mtożonki .

      Usuń
    9. :)))))))))))))))))))))

      Usuń
  16. A te "transparenty" to kto im wydrukował - wydawnictwo Sakiewicza czy od o.Rydzyka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jędrek - to od Rydzyka, przecież to są "studentki" z jego szkoły. Gorzej jak po "dymonstracji" kopną się na Plac Pigalle i coś o.rektorowi zmajstrują metodą "made in France".

      Usuń
    2. Olo - bez obaw. Wybrano na tą "delegację" Salezjanki od śmietanki.

      Usuń
    3. I po jakiego grzyba my się wtrącamy w "wewnętrzne" sprawy Francuzów ?? To jest zmyślny i praktyczny naród. W razie czego użją tych swoich "gilotynek" i będzie "po ptokach".

      Usuń
    4. errata : Użyją .

      Usuń
    5. Redemptorysta to jednak "rydzykant" - Takie młode siuśki wysyłać do Francji bez salezjańskiej obstawy.A nuż znudziła im się śmietanka i będą chciały coś metodą "in vitro" spróbować.

      Usuń
    6. Jędrek - ta pierwsza z prawej - w gustownym bereciku ,to chyba przebrana "matka przełożona" od salezjanek.Obejrzyj tą zgorszoną minę !!!

      Usuń
    7. Rydzyka, Rydzyka - on się zajmuję metoda "in vitro na tacę"

      Usuń
  17. "Bo Francja zawsze była krajem ludzi SAMODZIELNIE myślących i liberalnych". Hehe, no zawsze, zawsze. Wtedy kiedy rycerstwo francuskie ruszało do Ziemi Świętej walczyć z poganami, albo wtedy kiedy robili krucjatę na albigensów albo kiedy ruszali za Napoleonem "zdobyć chwałę". Francuzi zawsze byli super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wbrew wypisywanym pierdołom, Francja uchwali to prawo... i bardzo dobrze!!!

      Usuń
    2. Libertarianka !!! Francuzi od ponad 200 lat (od rewolucji francuskiej) trzymają się z daleka od Watykanu i jego "funkcjonariuszy", bo się zorientowali,ze Watykan nimi sobie pogrywał tak jak to ma miejsce teraz i przed wiekami w Polsce. Tam kościoły są własnością państwa a Watykan może je dzierżawić od państwa za stosowną opłatą (czynszem). Może dożyję,że i w Polsce tak będzie. Jak interes to interes - niech każdy płaci za swój "biznes" - ale do państwowej a nie kościelnej skarbonki.

      Usuń
    3. I z nadzieją*, że i w Polsce tak będzie, sięgam do kieszeni dla WOŚP a nie dla caritasu & Ltd.
      Bóg to tylko nazwa biznesu.
      ------------
      *) Przecież nie napiszę, że "w takiej intencji" bo mi ręka uschnie.

      Usuń
    4. Olo, po pierwsze Francuzi nie mogli się zorientować, że to 'Watykan" sobie nimi pogrywał, bo czegoś takiego jak Watykan nie było. Mógł pogrywać papież, tyle że... Nie pogrywał. Francja zawsze miała fory w Krk- król mianował sobie biskupów, ci z kolei legitymizowali jego władzę. To nie papież pchał się do Paryża podczas tzw. wojen włoskich, ale król francuski do Rzymu. Ja mam nadzieję, że nie dożyję czasów, kiedy kościoły będą własnością państwa- utrzymywanie pewnych kościołów ze skarbu państwa (tak jak to ma miejsce we Francji) to dyskryminacja innych wyznań i absurd. Oczywiście Francja to kraj tego rodzaju absurdów- do 1905 roku w tym zlaicyzowanym państwie księża otrzymywali pensje jak urzędnicy państwowi!

      Usuń
    5. Libertarianka !!! Masz kiepskie wiadomości na temat Watykanu i jego instytucji - to fakt. Nie mam zamiaru robić ci wykładów z historii Watykanu- poklikaj sobie w Wikipedii, chociaż to nie jest jedyne i właściwe źródło informacji. Nawet w "katolickiej" Polsce wydano szereg książek (tłumaczeń) opisujących rzeczywisty stan rzeczy. Faktem zaś bezdyskusyjnym jest to, że w Europie jest to w tej chwili JEDYNE klasycznie feudalne "państwo" - rodzaj satrapii z "nieomylną" głowa tego niby państwa w osobie papieża.Inne europejskie satrapie dawno już padły (Portugalia, Hiszpania, Niemcy, Rosja i Włochy Mussoliniego) - tam rządzili dyktatorzy.Od czasów Rewolucji Francuskiej i potem Napoleona - Francja też wyzwoliła się od watykańskiej zależności i od tego czasu ma się nieźle.

      Usuń
    6. Libertarianka - a kto ci sierotko powiedział,że we Francji państwo utrzymuje kościoły ?????? Można je od państwa dzierżawić za opłatą a utrzymuje ten kto budowlę dzierżawi - de facto wyznawczy danej religii. Owszem jest kilka katedr, które dotuje państwo - jako zabytki historyczne i zabytki architektury, ale pieniądze na ten cel pochodzą m.innymi z opłat czynszowych za pozostałe kościoły. Nikt tego mądrzej nie wymyślił i oby tak kiedyś było w Polsce.

      Usuń
    7. Furtian - zgoda, jest tam pełna kontrola państwa nad finansami kościołów, nikt nie może wyprowadzać pieniędzy na prywatne cele lub do Watykanu, co nagminnie dzieje się w Polsce.To co jest na terytorium Francji NALEżY do Francji i Francuzów.

      Usuń
    8. I kujwa żaden zakonnik nie kupuje sobie maybachów ani mercedesów -lux a biskupi tez jeżdżą raczej na osiołkach motoryzacyjnych a nie luksusowych limuzynach stosownie opancerzonych przed ludem bożym.

      Usuń
    9. Liberty - nie odwracaj kota ogonem - to typowo pisowskie i kuścielne. Owszem Francja do Rewolucji była "pierwszą córą Watykanu". Potem Francuzi wymyślili gilotynę i odcięli się od Watykańczyków, dość radykalnie bo spadło kilkanaście tysięcy "watykańskich" głów. Napoleon tez się nie cackał z papieżem i Watykanem. Wziął za łeb i przydusił a nawet przesiedlił sobie papieża.

      Usuń
    10. Ernest - Napoleon skutecznie też opróżnił muzea i bazyliki watykańskie (papieskie) z artystycznej golizny. Wiele posągów marmurowych i obrazów z golizną przewiózł do Luwru, aby czcigodnych kardynałów i papieża nie wodziły na pokuszenie. I słusznie, ale sporo jeszcze zostało.

      Usuń
    11. Ta artystyczna golizna to pierwowzór ówczesnego "porno". Nie było jeszcze wtedy kamer, aparatów fotograficznych i Internetu - to se prałaci kazali robić "malunki". A ile "golizny" w słynnej "kapicy Sykstyńskiej" - głowa boli - od patrzenia na sklepienia !!!

      Usuń
    12. Zyga - te cwaniaki wiedzieli jak przywabić wiernych do kościoła aby sobie kontemplowali w czasie mszy.Czysty biznes i nic więcej !!!

      Usuń
  18. W przeciwieństwie do Polski TAM popiera się rodzinę, nie środowiska gejowskie. Mają obywateli, którzy chętnie dzieci robią, nie potrzebują do tego gejów. A rodzinom, zwłaszcza wielodzietnym, stwarza się znakomite możliwości rozwoju i udziela różnorakiej pomocy (super przedszkola i żłobki dla każdego, zasiłki na dzieci, ulgi podatkowe dla rodzin, itp.). Francja to kraj cywilizowany, nie taki bantustan, jak Polska.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy środowiska gejowskie czymkolwiek przeszkadzają Prawdziwym Chrześcijańskim Rodzinom w rozmnażaniu się. A może geje żłobki wysadzają w powietrze? Albo wybijają dzieci w wielodzietnych rodzinach?

      Usuń
    2. klik.net !! Mnie tez geje nie przeszkadzają ani rżżne tam homosie, ale niech się z ta swoją "innością" nie pchaja na afisze, bo to jednak obrzydliwe. Matka natura to uregulowała wśród wszystkich żywych istot na świecie,że są DWIE płcie - aby się rozmnażać. Jak ktoś nie ma gdzie wetknąć swojego końca to niech sobie wtyka w zaciszu domowym nawet do dziurki w desce, ale niech nie drze gęby,że tak ma być i z tego tytułu należą mu się jakieś odrębne prawa. Nie może być też tak,że prawo nazywać będzie takie pary "małżeństwem". Ta nazwa zastrzeżona jest dla ludzi normalnych. A u tych tam - mogą to być co najwyżej "związki partnerskie" albo "spółki" bo oni ze sobą "spółkują" aby zaspokoić swoje nienormalne popędy. Aby było wszystko jasne - jestem ateistą i nie nalezę do żadnej partii.A kościelni niech najpierw wytępią u siebie seksualnych zboków a potem mogą zabierać na ten temat głos. To oni pierwsi ustanowili prawa wbrew naturze ludzkiej (celibat) i nie mają w tych sprawach nic do gadania.

      Usuń
    3. błąd - ma być "różne" a nie rżżne".

      Usuń
    4. Sławek - masz rację P O P I E R A M !!!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
    5. Sławek - wyłożyłeś to krótko i dobitnie. Masz rację, męski zadek jest od s.rania a nie spółkowania. Obrzydliwe - to mało powiedziane, to jest śmierdząco obrzydliwe. Fuj !!!

      Usuń
    6. Oni chcą tylko, żeby pary homoseksualne były traktowane tak samo w sprawach podatkowych, majątkowych i cywilnych jak pary hetero. Nie chcą ani grosza od państwa.

      Usuń
    7. Sławek - no... nareszcie ktoś to nazwał jak należy i bez strojenia się w piórka "nowoczesności" w stosunkach międzyludzkich. Zbok to zbok i zbokiem zostanie. Mnie też zbiera się na mdłości jak czasami w telewizji pokazują "szczęśliwych" małżonków - dwóch pryków całujących się publicznie.

      Usuń
    8. luky - no i dobrze, niech im uchwalą takie prawo - nie mam nic przeciwko temu, ale denerwuje mnie ten cały sztafaż i obsesyjne eksponowanie seksualnego zboczenia, bo jest to zboczenie wbrew prawo natury.

      Usuń
    9. Formalnie macie rację, lecz nie byliście dawno w lesie lub na pastwisku.
      Wprawdzie każdy zamek ma swój kluczyk, lecz natura nie jest idealna i kilka procent populacji tryka cokolwiek co na drzewo nie ucieka, tak jest również u zwierzątek, choć tu problem umiera bezpotomnie; nazywa to się selekcja naturalna.
      Życie to nie je bajka, w każdym razie nie tylko.....

      Usuń
    10. poszłoo !! A może zwierzątka coś odpatrzyły sobie u ludzi- wszak ci "inni" z braku innych możliwości uciekają często na łono natury aby tam się - jak piszesz- trykać. Ciekaw przy tym,że nie widziałem aby "trykały" się kaczory.

      Usuń
    11. Szczególnie wydajni są w pomnażaniu rodziny imigranci z Afryki. Tych narodzonych we Francji nie idzie już deportować w ojczyste strony. Są oni "rodowitymi" Francuzami i o to biega w tej sprawie.

      Usuń
    12. klik.net - o chorobie AIDS to ty pewnie nic nie słyszałes. Najbardziej panoszy się wśród tych "odmiennych".

      Usuń
    13. Słyszałem, tylko ze wg statystyk panoszy się tam są ludzie mający "gorące" d.... a Ty dzieci masz? Jutro syn Ci powie "tato jestem homo", co zrobisz? Tylko szczerze!

      Usuń
    14. Ty sobie Anonimku stań wczesną wiosną nad jakim bajorkiem, albo choćby nad Fosą we Wrocławiu. Takich "trykających się" kaczorów całe stada zobaczysz. No, ale jak ktoś tylko kościół i TV Trwam ogląda, to nie dziwota, że takie bzdury pisze.:-))))))))))))))))))))

      Usuń
    15. Ikka - u mnie w mieście nie ma ani bajorek ani stawów to i człowiek "niedoinformowany". Trykają się powiadasz !!! No jak będę we Wrocławiu to sobie popatrzę !!!

      Usuń
  19. Ale pono ogrom tych ludzi manifestujących zablokował miasto wyruszając z trzech paryskich, oddalonych od siebie placów. Naszych z Katolickiego BMS, nie wypuszczono z Placu Pinel. No to tam sobie pokrzykiwali z różańcami w dłoniach. I tak wyglądała ta ich manifestacja. Francuzi wiedzą, co czynią.
    Pozdrawiam Elizo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Insiero, oni nie do takich manifestacji sa przyzwyczajeni :)))
      dobrej nocki i dziękuję za wizytę, byłam wczoraj na Pani blogu, ale telefon zadzwonił zamknęlam lapa i nie wpisalam komenta. Ale nadrobię w czasie urlopu:)

      Usuń
  20. Tak, wiem, ale osobiście mam frajdę, że ich nie wypuszczono. ; ) A jaka tam ze mnie Pani i to z wielkiej litery, he he... A co do komentarza u mnie, to nie jest przecież najważniejsze. Dla mnie ważne jest to, że mogę wchodzić na Pani blog i czytać nie tylko posty, bo i również komentarze. A że najczęściej dotyczą one polityki, to się nie odzywam, bo i po co, skoro w tym temacie nie jestem mocna? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Insiero, OK, to nie Pani rowniez ale Eliza, niech to będzie taki bruderschaft :))) (no i tak czuję się młodziej ha ha ha)

      Usuń
  21. Ooo, z przyjemnością idę na tego - użyję tu neologizmu - brudzia! A co młodości, to autor zabawnych książek dla dziewcząt takich jak np. "Szaleństwa panny Ewy" i nie tylko, napisał kiedyś, że "kobieta jest tak młoda, jak młode jest jej serce". Ja do niedawna miałam młode serce, ale w ostatnich miesiącach coś mi się postarzało, więc jako starsza sercem i wiekiem, cieszę się, że z taką piękną i mądrą kobietą wypiłam dzisiaj wirtualnego brudzia. ;*)))
    No to buźka Elizo! :*)))

    OdpowiedzUsuń
  22. To, że we Francji znalazła się z Polski delegacja pielgrzymkowa o spec-misji świadczy, że chyba specjalnie został na nowo utworzony front "ewangelizacji katolickiej" W Europie. A także w przesłaniu - wybrano pod względem wiary - bardzo liberalne państwo w Europie. Już widzę - następne - urządzone na polskim terenie. Tu w marszach - mają wprawę.Pełną gębą.

    Ukłonik wieczorowy*)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bart_oz !!! Jesteś spostrzegawczy, jasne,że te marsze i te pielgrzymki to ćwiczenia, aby ePiSkopat mógł się ubiegać w Watykanie o przyznanie polskiemu "kuściołowi" organizacji światowych igrzysk pielgrzymkowych. Przynajmniej statystyki urodzeń pójdą w górę a i młode Polaki nie będą się rodziły takie wybladłe.

      Usuń
    2. To są wszystko tematy zastępcze aby odwrócić uwagę społeczeństwa od sprawy Trybunału Stanu i prokuratorskich przekrętów. Brawo sędzia Tuleya - wczoraj u red.Tomasza Lisa była audycja "Na żywo" i sporo można było się dowiedzieć o metodach kaczystowskiego systemu sprawowania władzy.Gdyby nie ten sędzia, dalej by było wszystko pod dywanikiem.

      Usuń
    3. No jasne - przecież prokuratora generalnego powołał Lechu Kaczyński a Seremet poobstawiał wszystkie prokuratury swoimi ludźmi. Całe to towarzycho musi wylecieć na pysk z roboty bo inaczej będą sabotować każdą sprawę, która może wykryć szachrajstwa kurdupla i jego sitwy.

      Usuń
  23. Teraz jak bodajże ikka napisała, czekamy spokojnie do 60 dni, bo tyle mają adresaci na odpowiedź. A potem pufiki, lampka w dłoń - zza winkla czaji się nasz ukochany ciąg dalszy, jak mawiał Dziadek Poszepszyński.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszłoo !!! A będzie ciąg dalszy,że wszystkim oko zbieleje. Własnie Giertych "odkrył" jak to rząd Kaczyńskiego zainwestował nielegalnie w "zdroje geotermalne" Rydzyka gigantyczne pieniądze. Według niego tzw."afera Rywina" to mały pikuś - bo tam nikt nikomu szmalu do łapy nie dawał - tylko się targowali. U Rydzyka Kaczor zainwestował forsy od groma i nazad. Już widzę jak w "źródełkach wzrośnie teraz ciśnienie i temperatura". W końcu Giertych to były koalicjant Kaczora i chyba wie co mówi. Dzisiaj szef Klubu Parlamentarnego PO powiedział w telewizorni,że wobec takiej skali przekrętów będzie to poddane skrupulatnemu badaniu i sprawdzaniu. Coś pechowy ten rok 2013 dla o.geotermalnego i panaprezesa.

      Usuń
    2. Dlatego kurdupel zniknął !!!

      Usuń
    3. Kazik - dlatego tak usilnie kurdupel chciał obalić rzad Tuska, aby te szachrajstwa nie wyszły na wierzch - jasne !!!

      Usuń
    4. Kazik - kurdupel pisze "mowę obrończą" na posiedzenie Sejmu, kiedy będą uchwalać wniosek o postawienie go przed Trybunałem Stanu.To jest dla niego "być albo nie być". Podobno dwie kancelarie adwokackie są do tego zatrudnione.

      Usuń
    5. Wars - a Hofman - ta "ostoja prawdy o PiS" zeznał dzisiaj,ze prezes jest dramatycznie "przeziąbiony" i kicha. Słychać na całym Żoliborzu !!! Ale pracuje nadal nad alternatywną Polską !!!!

      Usuń
  24. Wy tu sobie gadu, gadu, a okazuje się, że nawet w tej dziedzinie zachodnią część Europy już dawno dogoniliśmy.:-))))))))))))))
    http://www.liiil.pl/1358261873,nathan-gurfinkiel-nostalgia.htm
    Pomyślności.

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie rozumiem - malzenstwo,jako takie jest przezytkiem a tu taka walka i promocja homoseksualnych malzenstw !

    OdpowiedzUsuń
  26. Normalne państwo jest możliwe - jak tylko przestaniemy wierzyć politykom i mediom ( i bloggerom)

    OdpowiedzUsuń
  27. "Malzenstwa" homoseksualne - po czym urzednik 'od slubow' pozna, ze przyszli do niego autentyczni homosie a nie przebierancy ?

    OdpowiedzUsuń
  28. No i jak oni oznaczają w akcie "ślubu, kto jest "żoną" a kto mężem ??? Temu jednemu to obcinają czy jak ???

    OdpowiedzUsuń

  29. To co postuluja w Polsce Sroda, Szczuka, Biedron, to we Francji istnieje od rpku 1999. Nazywa sie to PACS. Hollande wyraznie i niepotrzebnie przegial pale

    OdpowiedzUsuń
  30. Kochani - zajrzyjcie na radiomaryjne fora i TV TRWAM - bulgoce od wyzwisk, pomyj, prostactwa i debilizmu a wszystko obficie polane gnojówką z rydzykowego szamba. Chodzi o to że Roman Giertych ujawnił w mediach kulisy finansowania inwestycji 0.Rydzyka za czasów kaczych rządów.Widocznie trafił Giertych w samą dziesiątkę, bo radiomaryjcy dostali wprost szału. Wystarczyło by to zeskanować i załączyć do aktu wypowiedzenia konkordatu - jako dowód katolskiego uprawiania polityki i szalbierstwa. O H Y D A !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Polska dopłaca z budżetu 93 miliony złotych, aby tą bandę łobuzów utrzymywać. Do pługa i niech orzą i sieją na tych zrabowanych 165.000 hektarach ziemi uprawnej.

      Usuń
    2. Katolik - słusznie, słusznie. Jak powiada Pismo w "pocie czoła orać będziecie". Dos utrzymywania tej "dziadowiznzny" prze NARÓD

      Usuń
  31. "Napisał Też Katolik 16 stycznia 2013 13:15
    A Polska dopłaca z budżetu 93 miliony złotych, aby tą bandę łobuzów utrzymywać. Do pługa i niech orzą i sieją na tych zrabowanych 165.000 hektarach ziemi uprawnej."
    Hektary zgoda, bo tyle mają pod różnymi tytułami.
    Co do kasy, to optymiści szacują na 5 miliardów PLN rocznie a pesymiści na 15 mld rocznie. Wszystkiego - utraconych podatków szarej strefy, zusów - srusów, wszelakich dotacji do okien w pałacach i ch.g w.* czego jeszcze.
    Ile by nie było, to pieprznięcie konkordatem do kosza załata kawał dziury budżetowej, urlopy macierzyńskie od 1. stycznia a nie od września, dotację dla podtrzymania życia narodowego przelotnika ( no przecież nie przowoźnika jeśli lata !!!), dofinansowanie in vitro i jeszcze na parę szaleństw wystarczyłoby !!!! Nie może tak być, że Państwo płaci za coś na co nie ma wpływu i w podzięce jest jeszcze opluwane że "prowadzi się niesłychane ataki na kościół w Polsce"; co mówi facet posiadający polskie obywatelstwo, kasiorkę, nie płacący podatków i golący owieczki ile wlezie oraz pouczający o kobiecie i rodzinie czyli sprawach w których pojęcie ma mniejsze niż zero.
    Polak jest finansowo antyklerykalny --> http://www.polityka.pl/flexi/article/2851,1525372.html
    Tak jest dziś, lecz gdy wejdzie podatek wyznaniowy (w dowolnej formie i procencie) wyjdzie szydło z worka ile Naród łoży na pasterzy, a wówczas wcurwiony ciemny lud pozdrowi fioletowych grubasów wyprostowanym środkowym paluszkiem prawej dłoni. Kto żył świadomie w 1980 ten uczyni "gest Kozakiewicza" :))))))))
    Na www.youtube.com wystarczy wpisać te dwa słowa.
    ------------------------------
    *) ch.g.w. - cholera go wie
    ==============================
    Gospodyni życzę udanego urlopu !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ziomal - sam widzisz jak to jest. Walnęła cię "Klappa" w łepetynę to w każdym poście bredzisz. Klappa synku wazy 25 kg - lepiej daj sobie spokój.

      Usuń
    2. Ziomal! Piszę to co chcę napisać według zasady "cokolwiek robisz rób powoli a patrzaj końca", więc stosuję się do reguł gospodyni.
      Wybrnąć to trzeba gdy się wdepnie na trawniku w jakąś pamiątkę.

      Usuń
  32. Tiaaa... my tu gadu gadu o paryskich wycieczkach... Tymczasem sędzia Tuleya pracowicie kolejne wnioski składa, a Gmyz już nawet wyśledził dlaczego.:-))))))))))))
    http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/416602,przeswietlili-rodzine-sedziego-tulei-gmyz-jego-matka-byla-w-sb.html
    http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,13246559,Sad__Jest_zawiadomienie_do_prokuratury_ws___duzego.html?lokale=wroclaw#BoxWiadTxt
    Pomyślności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ziomal + ak-48. Cierpisz już na internetowe rozdwojenie jaźni ? A co do dekli - może badała czy dekle zostały już poświęcone i odprawiono egzorcyzmy - przecież ewangelicy albo inne lutry je wyprodukowali.A tak w ogóle to ty masz coś z "muzgiem". Bez przerwy bredzisz o jakiejś "klappie". Musisz uważać w robocie, jak komuś taka żeliwna "klappa" walnie w łeb - to leczenie trwa potem latami a i do studzienki możesz wpaść i namoczyć się w jej zawartości.A ponad to - wszyscy zdrowi ?? Uważaj "świńska grypa " szaleje, twój panprezes już się zaraził - jak donosi podnóżek Hofman.

      Usuń
  33. Ikka - skoro ten cały Gmyz tak skrupulatnie prześwietla sędziego Tuleyę, to może by tak pogrzebał w życiorysach Kaczyńskich i Ziobry. Kim był ojciec Kaczyńskich, kim jego dziadkowie, co ich łączy z rodziną Swiątkowskich.Jak to Mamuśka walczyła w Powstaniu Warszawskim - na prowincji. Zioberko też synalek PZPR-owskiego prominenta. A matka sędziego była funkcjonariuszem MO w łodzi w wydziale przestępstw kryminalnych i walczyła z bandziorami.BRAWO SĘDZIA TULEYA !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wilhelmi Swiątkowski to stryjek Kaczynskich.w 1954r po śmierci Stalina wrócił do Rosji.

      Usuń
    2. sybirak6 - a pozostali Świątkowscy - ci "krajowi" też się "zasłużyli" dla "sprawy" - co ???

      Usuń
    3. Ja pogrzebalem w zyciorysach Kaczynskich- i wyszlo mi ze to Zydzi ( m.innymi wyslugujacy sie NKWD).

      ps. ta zdekaczyzowana strefa, jak mozna tu przeczytac to nic innego jak dobrze zakamuflowany antysemityzm !

      Usuń
    4. Pogrzebacz,pogrzeb sobie w zwojach mózgowych,o ile takowe posiadasz.

      Usuń
    5. m_16 - pustka, on nie ma w czym grzebać, chyba,ze we własnej "kupce" !!!

      Usuń
  34. A propos "prawycy".
    Dedykacja na dzień dziecka wpisana do książeczki jednemu z dwóch syneczków przez mamusię:
    "Z Leninem śpij
    z Leninem śnij
    z Leninem wąchaj kwiatki
    to są życzenia Twojej matki".
    Opowiedział to Lech Wielki dzieciaczkom podczas spotkania na pokładzie Tu-154M 101 (?), pokazane we wszystkich wiadomościach 1.czerwca roku chyba 2007, kto nie ma sklerozy ten pamięta.
    O babraniu się w esbeckich kwitach złożonych niczym relikwie w instytuciku, wolę nic nie pisać aby nie złamać pierwszego zdania - "Komentuj przyzwoicie".
    Najważniejsze to -- BRAWO SĘDZIA TULEYA !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To było tak: Z Leninem Żyj Z Leninem Śpij Z Leninem zrywaj Kwiatki To sa syneczku życzenia twojej matki.Pozdrawiam

      Usuń
  35. Tak po ludzku: Jadwiga niechaj spoczywa w pokoju.
    Cokolwiek to znaczy.

    OdpowiedzUsuń
  36. Ziomal,Ty weź i się połóż. Pozycja horyzontalna ma przyszłość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poszłoo !!! Niech sobie spoczywa, każdego to czeka, co wcale nie znaczy,że nie można dokonać spokojnej oceny "całokształtu" jej dokonań. A jest kilka spraw, które należało by odkłamać, aby bez tych grzechów mogła zapukać do bram Piotrowych.Ale masz rację - nie teraz, przyjdzie na to czas.Ciekawym, czy prezes znów będzie na prochach, bo to przecież na koniec stycznia zapowiadał "rekonstrukcję techniczną rządu" i inne takie alternatywne plany.

      Usuń
    2. Rok 2013 dziwnie się jakoś zaczął. Różne znaki na niebie i ziemi wieszczyły,że nastąpią jakoweś kataklizmy i nieszczęścia. Starsi wiekiem, czytujący księgi i znający arkana nauki głosili, że już w starożytnej Grecji i w Rzymie samym bywało,iż niezgoda powszechna, zakłamanie kapłanów i ich bezeceństwa a także służebność Mamonie były przyczyną upadku potęgi Cesarstwa. Zgorszony lud patrzył bezradnie na jasełka panów posłów i senatorów Rzeczypospolitej zaś niektórzy z nich przekroczyli bez opamiętania wszelkie "pacta conventa" i dobre obyczaje panujące w Królestwie. Za nic oni mają interesa publiczne, poczciwe rękodzieło i los oraczy. Swawolą jeno i korupcję groszem publicznym uprawiają. Powstały sekty dysydentów politycznych zrywających obrady w Izbie sejmowej, plwających na siebie bez umiaru a szlacheckiego honoru. Niektórym nie zbrakło odwagi by rokosz czynić a mącić w głowach pospólstwu. W Kościele samym purpuratom i eminencjom żądza władzy świeckiej rozum odebrała. Zamiast głosić słowo Boże i życie godne a sprawiedliwe - z ambon głosili herezje i zgorszenie wszelakie, jątrząc i nienawiść powszechną głosząc a sami w dostatki wszelakie opływają, wyłudzając je podstępnie z dóbr Królestwa. Bezczeszczą znak wiary swej - krzyża pańskiego, obnosząc go po różnych rebeliach. Król Jegomość zdesperowany wielce, nawet wąsy swe zgolił - by ukazać ludowi,że nie po drodze mu z tymi rozbuchanymi posłami i senatorami oraz duchowieństwem rebelię wspierającym. Postanowił tedy Król i pan Kanclerz koronny, że czas najwyższy Polonia Restituta czynić. Największych warchołów a zaprzańców przed Trybunały Koronne zawlec a po gardle karać lub końmi po majdanie włóczyć - aby przywrócić w Królestwie porządek ordynaryjny. Skonfiskować intraty wszelakie, nabyte wbrew prawom kardynalnym Rzeczypospolitej a i sakwy królewskie zamknąć po wsze czasy, dla tego politycznego rozboju i rozdzierania substancji Królestwa dla prywaty.

      Usuń

Na tym blogu hejt nie jest tolerowany.