czwartek, 31 stycznia 2013

Dymiący obrzyn.... **



.
"Opisanie tego było moim psim obowiązkiem. Mogę rozumieć, że wiele osób w tym kraju odczuwa lęk, żeby mówić o pedofilii w Kościele. Ale czemu ja mam poddać się temu lękowi? Mnie przecież nic nie grozi "- powiedział holenderski dziennikarz, który napisał książkę o molestowaniu w polskim Kościele.


Szkoda, że trzeba czekać na książkę holenderskiego dziennikarza,  polski odważny się nie znalazł.... Napisał książkę o ofiarach pedofilii, ale to książka o Polsce. O małych miejscowościach, gdzie wszyscy się znają, gdzie ksiądz budzi większy strach niż policjant czy prokurator, gdzie próba powiedzenia komuś o tym, co spotkało dziecko, powoduje, że momentalnie to dziecko i rodzina znajdują się w izolacji, nikt tym dzieciom nie wierzy, wszyscy staraja się przekonać ofiarę, że tak nie mogło być. Ludzie się boją i wolą nie widzieć i nie wiedzieć. A przecież wszyscy to widzą i wszyscy to wiedzą, że od kleryka po biskupa - jest zmowa milczenia na temat sodomii i pedofilii praktykowanych od wieków w klasztorach i na plebaniach.
 

Mamy w Polsce dziadowskie dziennikarstwo, tzn. masę miernot, parę tuzinów celebrytów i garstkę wartościowych dziennikarzy. Wyjątkowo komfortowa sytuacja - dobrych tematów jest więcej niż dziennikarzy zdolnych je obrobić. Jeżeli pojawia się artykuł w polskich mediach na temat pedofilii księży, bardzo rzadko pojawiają się pytania: Ile jest ofiar? Ilu sprawców? Jaka jest odpowiedzialność biskupów, którzy przesuwali przestępców seksualnych z parafii do parafii? Czy to była zaplanowane działanie, czy każdy biskup działał na własną rękę? Czy organy państwowe wiedziały o tym? Przede wszystkim: jaka ścieżka instytucjonalna byłaby w Polsce odpowiednia, żeby rozwiązać ten problem? Książka jest skierowana do wszystkich tych, którzy zadają sobie te pytania i chcą się dowiedzieć jak w innych krajach problem pedofilii w Kościele jest rozwiązywany.
 

Wszyscy jesteśmy bowiem zgodni co do tego, że molestowanie dziecka jest złe. W Polsce to jest dziwny temat. Temat tabu. Logicznym jest, że ksiądz jest pod lupą, skoro Kościół jest instytucją, która powinna stać na straży moralności, powinna pokazać drogę, a nie udawać, że problemu nie ma. W Polsce trudno wydobywać te sprawy na światło dzienne. Polska to kraj o bardzo niskim poziomie zaufania. Najniższym w Unii, nie tylko zaufania między ludźmi, ale między obywatelem a instytucją, przez co jest skłonność do zatrzymywania spraw dla siebie, nie prania brudów publicznie. Nie róbmy sobie złudzeń, nie tylko w tej sprawie.
 

Co jest najbardziej bulwersujące - NIKT, powtarzam nikt w Polsce nie powie, jak wielką winę w tym procederze ponosi papieżPolak, papież najbardziej zaangażowany w ukrywanie zwyrodnienia swoich funkcjonariuszy mający w każdym mieście i wiosce ulicę, szkołę, zakład pracy nazwaną swoim imieniem i pomnik przynajmniej jeden na wioskę i miasteczko, został ogłoszony błogosławionym przez następcę i wspólnika w zatajaniu zbrodni instytucji którą kierowali. Nagrodzony aureolą...teraz czeka na skrzydełka.... Nikt nie próbuje w ogólnopolskich mediach powiedzieć, analizować, dociekać, że jest coś nie tak jeżeli wszyscy nobliści, królowie, bohaterowie narodowi razem wzięci mają mniej pomników niż jeden facet o wątpliwej moralności i wątpliwych zasługach dla naszej ojczyzny. 

O wielkiej odpowiedzialności K.Wojtyły pisze m.inn.dziennikarka na swoim blogu

Link do wpisu "kraand" tutaj 

** obrzyn - strzelba z oberżniętą lufą, którą wykonuje wyroki Cosa Nostra.


Nie interesuje mnie karczemna rozmowa, udowadnianie kto i w jakiej kwestii ma rację a kto jej nie ma, nie interesują mnie komentarze pisane językiem knajackim, nawet jeżeli nie zawierają słów wulgarnych, ale w podtekście tak jakby zawierały, pisane językiem prostackim, nie interesuje mnie kto kogo lubi a kogo nie znosi, NIGDY nie będę sędzią w żadnych sporach i nie wezmę strony NIKOGO. Każdy komentarz ad personam jak i maile tego typu na moją pocztę - wylądują automatycznie w koszu.  To kilka słów do każdego bez wyjątku. Jeśli komuś nie odpowiadaja komentarze kogokolwiek, to nie należy ich czytać, albo nie wchodzić na bloga. Pozdrawiam i zapraszam do dyskusji.
ELIZA

133 komentarze:

  1. Jak wam nie wstyd dziennikarze, ze o sqrwysynstwach kleru polskiego musi pisac obcy dziennikarz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. " Socjalizmu będziemy bronić jak niepodległości " - wrzeszczał pewien " wuc " PZPR-owski.
      Dziś obowiązuje hasło:
      " Kuścioła bedziem bronili jak niepodległości, bo to nasza ostoja i nasz korzeń " :(((
      Stanisław

      Usuń
    2. To wytłumaczenie, dlaczego:
      " o sqrwysynstwach kleru polskiego musi pisać obcy dziennikarz"!
      Zdawło mi się, że to jest czytelne!
      Stanisław

      Usuń
  2. Dlaczego wladze wolnej, demokratycznej Polski nie dbają o edukację najmłodszych, o ich bezpieczeństwo ? Nie wiem. Wiem, że zamiast troski o dzieci, zafundowali kontakt z sukienkowymi już trzylatkom. Zakłamana klasa polityczna, która ten proceder utrwala i głupi lud, który udaje, że nie widzi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak to, niestety, wygląda z odwagą w naszym kraju. A może nie tyle z odwagą, co z rozsądkiem. Żaden autor, który utrzymuje się z pisania, nie zaryzykuje zamkniętych drzwi wszystkich po kolei wydawnictw. Dawno chciałem zobaczyć pomnik JPII, ale taki, jak wyglądać powinien: błogosławiącego klechę molestującego dziecko.
    Z punktu widzenia interesu Rzeczpospolitej, dużo istotniejsza jest jednak druga książka: O zdrajcach Ojczyzny w szeregach kleru. Skoro ksiądz Isakowicz- Zaleski mówi wprost o 60% księży współpracujących z SB, to chyba się nagle towarzystwo nie przeorientowało! Nie zastanawia Was, dlaczego Macierewicz i Rydzyk robią dokładnie to, czego oczekiwaliby twardogłowi postsowieccy generałowie? Słyszałem opinię, że tylu osobom podpadł, że został prześwietlony. Zaraz, zaraz...., jak w tym kraju można prześwietlić KANAŁY WATYKAŃSKIE, którymi (przypomnę) kler ratował zbrodniarzy faszystowskich i mimo to uniknął odpowiedzialności za zdradę. Komuniści się ich nie odważyli ruszyć w warunkach zimnej wojny i terroru stalinowskiego, to tym bardziej nie ruszy ich żaden współczesny rząd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Panie prof, przepraszam dr Wolandzie, a mowiac wprost Andrzejku, jest totalna bzdura , ze 60% ksiezy wspolpracowalo z SB. Moj koles z IV, kiedys w rozmowie potwierdzil mi , ze gora 30%. Trudno bylo ich zwerbowac, jedynie na materialach obciazajacych. Aby nie byc goloslownym, raz bylismy na przeszukaniu u jednej dzierlatki, a u nie w lozku ksiadz. Koles go na bok do drugiego pokoju i warunek,,, albo wzywamy sasiadow do przeszukania, albo lojalka, chwila wahania: oczywiscie wyszlo na to drugie.

      Usuń
    2. Dla ciebie mogę być nawet Teofilem, nie tylko Andrzejkiem. Lubię oglądać nieudolne próby odgadywania tożsamości, fajnie się wizualizuje typa analizującego przeróżne wypowiedzi internetowe i próbującego zgadnąć, co z czym się wiąże i kto jest kim. Żeby wie być gołosłownym: Wiem, jak się nazywam, może ci się to wydaje dziwne, ale ja naprawdę to wiem.

      Usuń
  4. Ukrywanie, szachrowanie, kłamanie w dobie Internetu czyli błyskawicznego obiegu informacji uderzy hierarchów obuchem w łeb tak mocno, że nie dadzą rady się podnieść. Ale jeszcze jest dobrze, jeszcze część osób wierzy w uczciwość pasibrzuchów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szybko się wyleczą, gdy się okaże że wydatki na pasibrzuchów to 75% wydatków na obronę narodową, prawie tyle co na naukę i szkolnictwo wyższe czy dwa razy tyle co na kulturę i media.
      Tu wydatki sektora publicznego
      http://www.mapawydatkow.pl/wp-content/plugins/downloads-manager/upload/MWP.pdf
      a wiara kosztuje naród circa ebaut nawet do 15 dużych baniek PLN.

      Usuń
  5. Dobry wieczór.
    Moim zdaniem, dla wielu adeptów i kandydatów na adeptów seminariów, motywacją nie jest: miłość i powołanie / głos/ boży... Ale: inklinacje do molestowania i wręcz zbrodniczego gwałcenia nieletnich.
    Kościół gwarantuje bezkarność i tolerancję dla tych zboczonych bandytów. To jeszcze jedna " tajemnica wiary ":(
    I to tylko tyle.
    Stanisław

    OdpowiedzUsuń
  6. E L I Z O !! Wielkie dzięki,że odważyłaś się napisać ten komentarz. W Polsce należy krzyczeć wielkim głosem o deprawacji kleru, o tych fałszywych "prorokach". Ta książka holenderskiego dziennikarza powinna być w Polsce rozdawana za darmo - KAŻDEMU. Chwała Internetowi i takim ludziom jak TY, że możemy się dowiedzieć o bezeceństwach tej kasty darmozjadów. B R A W O E L I Z A !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eli to ja znam na dłuuugo przedtem,zanim zdecydowała się założyć Swój blog. Miała dość na tamtym blogu..A tamten blog jest teraz w agonii..Zresztą inne blogi były też,np LPR..PiS..z głupotą należy walczyć!!!Taka osobista refleksja..

      Usuń
  7. Tylko czekac na odpowiedż Michalika, ktora będzie tylko jedna że to jest brutalny i zaplanowany atak na kościół i pomówienia wrogów kościoła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i że: " bendom sie modlić za księży, którzy błondzom "... Bo do modłów za ofiary - jakoś się nie kwapią:)) Bo przecież to ofiary prowokują. W/g tych "boskich moralizatorów" :)
      " Odnowa " kościoła to jedna wielka POZORACJA i LIPA! Dla maluczkich i łatwowiernych.
      Pozdrawiam
      Stanisław

      Usuń
    2. Funia31 stycznia 2013 21:06

      Witaj Funia,

      To ty niedoceniasz ich talentu w dziedzinie "komunikacji" (czyt;machiawelizmu)!!!

      Bedzie: atak n Boga , na wiare, na chrzescijanstwo, korzenie polskosci ...et j'en passe....

      I nawet ci wyksztalceni,inteligentni,pochyla glowki z pokora et w duchu beda sobie szeptac "mea culpa"! I walic tlumnie do ich przybytkow na dalsze pranie mozgow!
      KRK doskonale wykorzystuje ten fenomen owczego pedu i zabobonow az do bolu zakorzenionych ,w tym zbyt czesto bolesnie przez historie doswiadczanym narodzie!
      Czyzby tylko pozostala bezsilna wscieklosc?!

      Milego dnia zycze,

      Usuń
    3. Pardon - Ty. To pewnikiem diabel mi tak..:-)))))))))))))))

      Usuń
  8. Zorientowani dawno ćwierkali, że tajemnica spowiedzi to fikcja, a SBcy głupi nie byli i frajerami też nie.
    Rząd sam kanałów watykańskich nie ruszy, lecz z poparciem myślącej części Narodu oraz wcurwionej butą k. r-k części tegoż Narodu, może dokonać wiele. Na przykład z dnia na dzień wymówić jakiś układzik i wielu kopnąć w perdel*.
    A mniej poważnie, na stronce antyreligijni.pl ostrzeżenie na winiecie " Strona przeznaczona jest dla osób dorosłych posiadających umiejętność czytania ze zrozumieniem". Czy wykluczając 50% populacji nie narusza to zasady równości obywateli RP ?
    -------------------
    *) U południowych sąsiadów oznacza to miejsce gdzie plecy kończą swą szlachetną nazwę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zanim zaczną się wpisy "a u was murzynów biją", zacznę od wypowiedzi samego autora.

    "Oczywiście, osoby o skłonnościach pedofilskich są wszędzie. Problem Kościoła katolickiego polega na tym, że ma długą tradycję ukrywania, przemilczania. Zamiast troszczyć się o ofiary, jak mówią Ewangelie, Kościół niestety często troszczył się przede wszystkim o własny wizerunek. Oczywiście w protestanckich kościołach też się to zdarza. Ale jak dotąd nie na taką skalę jak w Kościele katolickim."

    To, że pedofile są również w innych środowiskach, w tym zawodach szczególnego zaufania (nauczyciele, lekarze...), nie podważa ani faktów, ani szczególnej ohydy działania, tak winnych księży, jak całego krk.

    Pierwszy z aspektów to fakt, że gdyby porównać ilość pedofilów do liczby wykonujących dany zawód, to niestety w rubryce księża mielibyśmy liczbę co najmniej dziesięciokrotnie wyższą, niż w jakimkolwiek innym zawodzie. To czymś świadczy. Choć z pewnością jest tego wiele przyczyn, to nie bez znaczenia dla przestępcy jest łatwy dostęp do późniejszych poszkodowanych. Jak do tego dodamy ukrywające wszystko, usprawiedliwiające sprawcę i przerzucające winę na ofiary środowisko..., no to po prostu istny raj dla takich zbrodniarzy (określenia użyłam świadomie).

    Pozwolę sobie jeszcze dodać, że dla niewierzącego akty pedofilii, molestowania, czy innego nadużycia seksualnego, to przestępstwo. Dla księdza to przestępstwo, ciążki grzech oraz złamanie własnej przysięgi (ślubów kapłańskich, w tym dotyczących celibatu).

    Pomyślności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Temat jest zaczęty i kontynuowany, c.d pod linkiem.
      http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,102433,13329533,_Lekajcie_sie___Pytamy_episkopat_o_pedofilie_w_polskim.html#BoxSlotIIMT

      Usuń
  10. Uzupełnieniem wpisu Elizy może być film dokumentalny, produkcji francuskiej p.t. " Kościół za zamkniętymi drzwiami ". Dostępny na "vodonetpl"...Niestety, chyba tylko w Polsce.
    O takich "drobnostkach" jak:
    Zwyczaje w pewnym przytułku dla głuchoniemych dzieci, prowadzonego przez pasterzy.. Którzy to o północy budzili wybrane dzieci, wieszali je nóżkami do góry na sznurze , a ich głowy kierowali w miejsca, które wskazywali po zadarciu spódnic... I inne takie małe " występki".
    No i o " naszym" świętym K. Wojtyle, który całe to gówno usprawiedliwiał, tuszował, udawał Greka. Bardzo pouczajacy film, a ja nieszczęsny mówiłem, że kościoł niczego nauczyć nie może!
    Stanisław

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stanisław31 stycznia 2013 22:17

      Witaj,
      Oj brakuje, brakuje takich jak Paul Moreira w Polsce. Oj brakuje!
      Jezli "szprechasz" francuski to idz na google.fr i wpisz Paul Moreira;
      Wlos sie jezy i noz w kieszeni sie otwiera czytajac jego rewelacje!
      Milego popoludnia,

      www.seneweb.com/news/Reportage/comment-l-rsquo-eglise-a-couvert-les-crimes-pedophiles_n_38548.html

      Usuń
  11. w.i.e.s.i.e.k @op.pl31 stycznia 2013 22:17

    Materiał na jutrzejsza dyskusje może ktoś na ten temat wie więcej
    http://www.ryszard-matuszewski.com/pl/ofiary_ksiezy_pedofilow_wspominaja_molestowanie_i_policyjny_terror_w_polsce,689,,list.html
    I to
    http://www.himavanti.org/pl/c/artykularnia/cezary-gmyz-i-rzeczpospolita-funkcjonariusz-komunistycznej-sluzby-bezpieczenstwa-prl-atakuje-bractwo-himawanti-i-mohana-ryszarda-matuszewskiego
    i tu
    http://docs7.chomikuj.pl/717857359,PL,0,0,Lista-62-polskich-ksi%C4%99%C5%BCy-pedofili.rtf
    Irlandzka telewizja RTE dotarła do listu, który Watykan wysłał do irlandzkich biskupów w 1997 r. Stolica Apostolska zaleca w nim, żeby biskupi nie informowali policji o podejrzeniach molestowania dzieci - informuje BBC News.
    http://wiadomosci.wp.pl/kat,118794,title,Watykan-do-biskupow-nie-donoscie-na-ksiezy-pedofili,wid,13053001,wiadomosc.html?ticaid=1ffbe&_ticrsn=3
    A ja stawiam śmiałą tezę
    jak telewizja satelitarna wykończyła "komunę" bo można było wtedy zobaczyć i skonfrontować "jak żyje się u sąsiada"A potem samemu sie "tak chciało"
    Kto pamięta ze "na talerz" trzeba było mieć zezwolenie a w niektórych "krajach demoludu" chowano je na strychach bo były zabronione
    Tak tą czarna mafie wykończy i to w sensie dosłownym INTERNET
    Nie na darmo nazywają go "narzędziem szatana"
    Teraz dowiesz się ze w USA,Austrii i innych krajach było tak samo a najważniejsze "płacą tam odszkodowania" To dla czego u nas nie Bo sobie tak "epidiaskop" umyślił a "tron" zaklepał. I najważniejsze z ważnych Wreszcie 'Ciemny lud",a co najważniejsze skrzywdzeni, zauważy ze nas jest więcej,stanowimy siłę i tak samo potępiamy,jak gdzie indziej
    /jeden płatek śniegu..../
    I to internet swoja niewidzialna ręką pisze im na murach wypasionych pałaców i plebanii MANE,TEKEL ,FARES
    A teraz czekamy na stosowny odpór.
    Z.31 stycznia 2013 20:48 A wy czego się boicie i nie mówicie wszystko co wiecie.
    Nie macie jaj, by się postawić.No to co, ze Kozłowski i reszta oddała "kuriewnym" "materiały IV ki" A kopie,czy kopia kopi, nie zostały.Robia z was "wała na każdym kroku a wy "lojalnie milczycie"
    A było tych zwerbowanych 2/3 całego stanu /wg książki ks Zalewskiego Księża wobec SB cji"
    Macie internet i obce serwery.Trzeba tylko potrafić i chcieć.
    I to by było na tyle.I do jutra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem zdecydowany doprowadzić tę sprawę do końca. Oni już tak mi zmarnowali życie, że jest mi wszystko jedno. Nie umrę spokojnie, póki nie wydalą tego księdza ze stanu kapłańskiego.

      Miałem dziewięć lat. Ksiądz [tu imię i nazwisko] uczył mnie religii przez dwa lata: czwarta i piąta klasa szkoły podstawowej. Lekcje odbywały się w budynku przykościelnym. Zawsze po południu, po lekcjach w szkole. Zastosował taką technikę, że trzeba było zaliczać pewne tematy z religii, no i rzekomo ja coś źle powiedziałem. Kazał mi przyjść na takie dodatkowe zajęcia, gdzie miał mnie dopytać, ale już nie w sali katechetycznej, tylko w jego mieszkaniu. Mieszkanie było na pierwszym piętrze; takie charakterystyczne, miało w środku przeszklone drzwi, duże przeszklone drzwi. Kazał mi usiąść obok siebie na fotelu. No i zaczął mnie pytać, jaką mam rodzinę, skąd pochodzę. A ja pochodzę z rodziny rozbitej, bo ojciec zginął młodo w wypadku. Rodzeństwa piątka, razem ze mną. No i pod pozorem, że on mi poradzi, zaczął mnie delikatnie głaskać i w pewnym momencie - ciężko mi mówić o tym, niestety - dość brutalnie posadził mnie u siebie na kolanach.

      Zorientowałem się, że coś jest nie tak, bo poczułem jego wzwód. No i zaczął bardzo się ze mną szarpać. Zaczął mi wkładać rękę do rozporka, usiłował zdjąć mi bieliznę. Ja próbowałem się wyrwać. Zacząłem się szarpać, ale byłem bardzo chudym, drobnym dzieckiem. Nie dałem rady. On był dużo silniejszy ode mnie. Rozpiął sobie rozporek i tak mnie trzymał, że nie mogłem ruszać rękami. I mi tam - nie wiem, jak to powiedzieć - gmerał, no po prostu dotykał moich narządów. Sam też się onanizował. Kiedy skończył, ten uścisk zelżał i się wyrwałem. Powiedziałem mu, że powiem mamie. A on na to, że jeżeli powiem mamie, to on zrobi tak, że ze szkoły wylecę. Wyrwałem się. Udało mi się uciec, ale miałem poczucie winy, że to może ja go sprowokowałem jakimś swoim zachowaniem. Wstydziłem się rodzinie, komukolwiek o tym powiedzieć.

      W porozumieniu z Elizą resztę wpisu znajdziecie w linku jaki podaje pod wpisem

      Usuń
    2. Wiesiek - ciemny lud nie korzysta z obcych serwerów. Trzeba wymyślić sposób aby ciemnota dostawała informację "na papierze".Tu i teraz.

      Usuń
  12. W Polsce nie wolno mówić o przestępstwach klechów. O ich pijaństwie, zboczeniach czy oszustwach.Każdy, kto piętnuje księdza, walczy z bogiem. Jaki jest bóg nikt dokładnie nie wie, ale na pewno jest podobny do proboszcza.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest w Polsce paru porządnych dziennikarzy i dwa pisma które się tymi sprawami zajmują od lat. Jedno z nich nawet listę tych zboczków ogłosiło. Więc nie piszcie że nikt w Polsce nie ma odwagi. Problem tylko w tym że te pisma są potępiane przez tzw autorytety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kto pisze że NIKT nie ma odwagi? Nie wymyslaj proszę. Kościół katolicki wychowywał sobie w Polsce niewolników przez ponad tysiąc lat i musi upłynąć wiele lat zanim zrzucimy z siebie jarzmo watykańskiego okupanta. Ja już widzę pierwsze oznaki. Postawienie biskupa pijaka przed polskim sądem i wymierzenie mu kary jest jedną z nich. Taką oznaką jest też książka Ekke Overbeeka, za którą pójdą inni. Tak jak w czasach komuny prawda o Katyniu, przestała być tajemnicą, tak zaczniemy mówić o przestępstwach ludzi kościoła katolickiego.

      Usuń
  14. Ksiądz jest zwykłym człowiekiem, a nie świętym i powinien być sądzony jak inni ludzie, a nie traktowany jak "święta krowa". Straciłam szacunek do księży gdy dowiedziałam się, że znany mi ksiądz, którego uważałam za uczciwego i "z powołania", ma romans z dziewczyną ze swojej parafii, w dodatku we wsi gdzie wszyscy się znają. Dlatego uważam, że między człowiekiem a Bogiem nie powinno być żadnych pośredników.

    OdpowiedzUsuń
  15. Na razie 1:0 dla kościółka, stronka antyreligijni.pl poszła w ........
    Dostęp przez Facebook.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strona moze poszla ale blog dziala!!!!!!!!!!!!!!

      http://blog.antyreligijni.pl/

      Usuń
    2. poszłoo - faktycznie blog jeszcze działa, chociaż okroili strony z powodu "remontu serwera". Tam tez działa mafia w kiecach.

      Usuń
  16. Hi Elisabeth. Autor wsadził kij w mrowisko. W naszym kraju jest już skończony. Prawdziwi katolicy nie dadzą mu żyć.ByLem wczoraj na GW, pod tym art.było 307 komentow, dziś jest 48 - nawet w Wyborczej KK ma swoje macki. Ręce opadaja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Timmy ! Otóż to macki tej mafii sięgają daleko i głęboko także w Polsce. Przecież III RP została "zorganizowana" przez Watykan i polski Episkopat. Już sam Wałęsa został przez nich tak zaprogramowany afiszując się wszędzie z Matka Boska w klapie. To miał być ich sygnał rozpoznawczy,że wszystko się dzieje za wiedzą i wolą urojonego Boga.W rzeczywistości to z Watykanu płynęły poprzez kurie pieniądze i inne środki materialne aby obudził się "duch święty" na tej ziemi.Jak rząd nie wypowie natychmiast konkordatu - aby pozbawić ich prawa do działania w Polsce, to będą sprawy wmiatać pod dywan, łgać i kręcić. W najgorszym wypadku poświęcą kilku klechów aby ich osądzono i aby załagodzić wzburzenie opinii publicznej. Takie sztuczki stosują od niepamiętnych czasów. Przecież Karol Wojtyła - jako papież tez zastosował taki unik - przyznał,że pedofilia jest "problemem społecznym" kościoła, ale szybko dodał,że winę za to ponosi całe społeczeństwo a nie tylko kościół. Nie dali się na to nabrać tylko Amerykanie. Ich sady zasądziły ponad 2,5 miliarda dolarów odszkodowań za pedofilię. I to najmocniej zabolało wielbicieli Mamony. Wiele parafii katolickich w USA po prostu splajtowało, bo komornicy sądowi zajęli i zlicytowali ich majątek na odszkodowania dla ofiar pedofilii.Dopóki prawica katolicka będzie w Polsce u władzy nikt im nie podskoczy - sami swoi.

      Usuń
    2. Odpowiedz jest w linku Elizy Marcin

      Usuń
  17. Jeżeli ktos kiedyś napisze druga część książki o polskich czarnoksiężnikach to temat już jest: ćpanie alkoholu i jazda po pijaku. Ostatnio do prowadzących po spożyciu dołączył książę z Annopola. Teraz poobserwujemy jak watykam będie próbował "dobrać" się do Hollendra.

    OdpowiedzUsuń
  18. Myślący ludzie od dawna wiedzą, że katolicyzm i moralność wykluczają się wzajemnie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam,nic dodać nic ująć taka jest prawda.Nie mogę tego zrozumieć że nasi rządzący nie potrafią się temu przeciwstawić.Historia już to pokazała!!! jesteśmy służalczym narodem (nie wszyscy)pozdrawiam i życzę miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  20. w.i.e.s.i.e.k @op.pl1 lutego 2013 10:49

    Nie jest źle, jeśli już w telewizji, publicznie, padają słowa
    "przydałoby by się aby Polska i niektórzy z hierarchów na nowo przyjęli chrześcijaństwo"
    ja dodałbym więcej aby "cały dwór hierarchów, przyjął chrześcijaństwo"
    Adam 1lutego 2013 07:53 A "na papierze" to "Fakty i Mity" i "NIE" trąbią o tym od dawna jak na razie z mizernym skutkiem i do tego ciagle atakowane przez kler i "wiernych"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w.i.e.s.i.e.k @op.pl1 lutego 2013 10:49

      Witaj,
      Naszla mnie raz taka mysl , zeby wszyscy ktorym kler na "jadra ciagnie"
      wykupili "Fakty i Mity" i rozdawali za darmo w niedziele przed kosciolem.
      Technicznie i finansowo sprawa wykonalna , ale logistyka wykracza poza mozliwosci;
      wynajecie wozow opancerzonych,rezerwacja miejsc na pogotowiu ...
      Bo na ochrone oficjalnych "sil porzadkowych" chyba nie ma co liczyc?

      Pozdrawiam z humorem i milego dnia zycze,

      Usuń
    2. To żeś wymyślił z tymi pancerniakami :))))) pozdro he he

      Usuń
  21. Wieśku !!! Najpierw musieli by zmienić "kanony wiary". Celibat to choroba zawodowa księży. Żadna inna religia tego nie wymaga. A jeśli już to należy wzorować się na "braciach starszych w wierze" - u nich robi się obrzezanie - jako stygmat przynależności do wiary. U nas - skoro wymyślono "celibat" powinno być "obcinanie" zamiast "obrzezania". W seminarium duchownym - na pierwszym roku i I-ym semestrze, powinno być uroczyste "obcięcie" narzędzia zbrodni. Takie to proste !!!Kto się nie zawaha - niech zostanie "kapłanem".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I już wiemy skąd taki opór przeciwko legalizacji związków partnerskich... wszak sakrament małżeństwa i kapłaństwa wykluczają się wzajemnie! ;-]

      Usuń
    2. Franyo - jestem za. Obciąć i spoko !!!

      Usuń
    3. Dawno tak pisałem. Na mszy prymicyjnej kozik w łapę i wybieraj boskie życie albo jak ludzie - ale bez sutanny i kłamstwa.

      Usuń
    4. Poszłoo, przyznaję, że czasem w dyskusjach bywam "męczliwa", w związku z czym zapytałam kiedyś gorliwego katolika , co księża robią z naturalnym funkcjami poszczególnych części ciała, także tymi poniżej pasa ? Usłyszałam odpowiedź, że sługi boże niby te części ciała mają, ale jakoby ich nie miały ...no proszę, jakie to proste !

      Usuń
  22. Tytuł książki nawiązuje do słynnych słów papieża polaka JP2 "Nie lękajcie się "Chętnie przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wobec niezbitych faktów, które ewidentnie OBCIĄŻAJĄ kościół zbrodniami wobec niewinnych i powierzonych ich " pieczy", przez lekkomyślnnych rodziców - dzieci - Europa, USA się budzi:)
    Powstają spontanicznie komitety, które zrzeszają pokrzywdzonych na całe życie - przez pedofili w sukienkach. Grupy prawników, którzy - czasami społecznie - walczą o wielomilionowe odszkodowania dla ... tak strasznie skrzywdzonych na całe życie. Protesty - przed i w trakcie - pielgrzymek " głównego ".... czyli Benedykta 16. Same wypłacone odszkodowania pokrzywdzonym, w USA - wynoszą 3.5 mld $!
    A w Polsce? Trwa " sielanka " i w zasadzie : wielka wyrozumiałość dla " łączącxych się z bogiem "...
    Trwa obwinianie OFIAR za prowokowanie i za mówienie o doznanych krzywdach. Płynie też wielkim jak Niagara wodospadem ... szmal do " czrnosukienkowych "...
    Coraz więcej i więcej, bo: kościół potrzebuje polskich pieniędzy jak " kania dżdżu ". Bo miliardowe odszkodowania - mocno naruszyły ichniejsze budżety. Płać więc Polaku " prawy", w Tobie ... ostatnia nadzieja na utrzymanie tej mafii. !
    Stanisław

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polski Kołtun ma się dobrze i " siłom jest ", i basta !!!
      Stanisław

      Usuń
    2. No dobrze - a jakieś wnioski -propozycje. Terkoczesz ale wniosków co do przyszłości - żadnych !!!

      Usuń
    3. Wnioski?
      Po pierwsze - ja nie muszę wyciągać wniosków, bo są one oczywiste. Skoro wspólnie dochodzimy do wniosków, że kosciół to mafia przestępcza, która winna jest cierpienia setek tysięcy i milionów... należy:
      Zaprzestać finansowania szaleńców, zaprzestać odwiedzania ich, osądzić / zgodnie z prawem państwowym / ich zbrodnie, zagonić spowrotem do kościołów, odebrać " prawa " do " opiniowania " ustaw, zabronić wstępu do sejmu, kontrolować przepływy finansowe, rozliczać z podatków...
      Proste? Każdy musi zacząć od siebie. Ja jestem konsekwentny. A ty?
      Stanisław

      Usuń
    4. A to, że... "niektórzy" z nich: nie są zboczeńcami i nie gwałcili dzieci, że: niektórzy - nie współpracowali ze służbami PRL-u... to chyba jeszcze trochę za mało, żeby państwo finansowało ich i Watykan! Prawda?
      Osobiście: nikogo nie krzywdzę, nie gwałcę, nie molestuję... a jednej złotówki - z tego tytułu od państwa - nie otrzymałem.
      A...bajki też opowiadać potrafię:)
      Stanisław

      Usuń
  24. Kościół w Polsce przechodzi kryzys pedofilski zadziwiająco suchą stopą. Z wyjątkiem sprawy abp. Paetza, który nadużywał władzy nad pełnoletnimi klerykami, nie słychać, by instytucja kościelna i duchowieństwo jako grupa miały problem z nadużyciami seksualnymi, np. na nieletnich. Czy rzeczywiście?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krzysiek Liberadzki1 lutego 2013 13:33

      Zanim bomba wybuchnie również w Polsce, nasza świadomość dostaje od zachodnich autorów ciężką strawę do przerobienia: odpowiedzialność za milczenie, być może za tuszowanie pedofilii, przez człowieka, który uchodzi w naszym kraju za świętego, nawet jeśli - formalnie rzecz biorąc - Kościół jeszcze go nie kanonizował. Człowieka, który jest żywym mitem - nie tylko dla wierzących; który jest najbardziej rozpoznawalnym na świecie Polakiem. Dzisiaj jednak mamy już nie krytykę, lecz mocne oskarżenia, które, niestety, nie wyglądają na bezpodstawne. Czy potrafimy się z nimi zmierzyć? Czy ta sprawa pomoże nam w trudnej nauce rozmowy o naszych wielkich i - koniec końców - o nas samych?

      Usuń
    2. O nas samych. czy może raczej o istocie samej religii ? Jakiejkolwiek ? Historia papiestwa jeży włos na głowie, a jednak katolicy nie chcą jej poznać ! Chcą mieć kolejnych papieży i zawsze tłumnie, w napięciu oczekują słynnego białego dymku z watykańskiego kominka ! Co z tym zrobić ? Nie wiem, na ile Jan Paweł II różnił się, jeśli chodzi o "ślepotę" na nieprawości swojego personelu, od swoich poprzedników, ale Janowi Pawłowi I, który zdawał się być uczciwym człowiekiem bardzo zaszkodziła herbatka, podana przez usłużną siostrzyczkę ? Był papieżem zaledwie miesiąc...

      http://pl.wikipedia.org/wiki/Jan_Pawe%C5%82_I

      Fakt utrzymywania przez krk, przez całe wieki, swoich owieczek w ryzach za pomocą strachu przed mękami piekielnymi, albo (tu dawało się ciut nadziei) czyśćcowymi, wydał swoje straszne owoce.
      Pewna czterdziestoparoletnia Amerykanka napisała, że gdy miała siedem lat, zdarzyły się w jej życiu dwie nieprzyjemne rzeczy - jeden z księży z jej parafii molestował ją na tylnym siedzeniu swojego samochodu, a niemal równocześnie jej szkolny przyjaciel, który zginął w wypadku, poszedł do piekła, był bowiem protestantem. Tak przynajmniej wówczas myślała, zgodnie z religią, w jakiej była wychowywana. Jako dojrzała kobieta, z tych dwóch przypadków molestowania - fizycznego i psychicznego - drugi uznała za znacznie gorszy. To, że ksiądz się do mnie (siedmioletniej dziewczynki) dobierał - pisała - było dla mnie po prostu obrzydliwe , ale wspomnienie o moim przyjacielu, który musiał iść do piekła, było czymś przerażającym. Nie zdarzyło mi się, abym nie mogła zasnąć z powodu tego księdza, ale pamiętam wiele bezsennych nocy, gdy bałam się, że ludzie, których kocham, pójdą do piekła. A potem śniły mi się koszmary.

      Cóż... wiele jest tajemnic wiary. Komu niech będą dzięki ?

      Usuń
    3. Mikos,wdepną jeszcze ta stopą,wdepną..nie martw się

      Usuń
    4. Im później w Polsce nastąpi wybuch spraw związanych z pedofilia księży, tym głośniejszy będzie huk. Z jeszcze większą szkodą dla reputacji kościoła.

      Usuń
  25. Kościół katolicki to instytucja wciąż zaborczo aktywna. Jest instytucją i jedną z największych na świecie sekt wyspecjalizowanych w doskonałym praniu mózgów owieczkom swoim. Nawet wtargnęli do przedszkoli by już trzylatkom zacząć pranie mózgu, a do tego jeszcze ledwo narodzone i niczego nieświadome dzieci przywłaszcza sobie rytuałem zwanym chrztem. Nigdy nie spoczywa na laurach. Kościół katolicki w Polsce przepuszcza totalną ofensywę. Instytucje kościelne i przykościelne stoją poza prawem i nad prawem. Nie obowiązują ich żadne prawa państwa Polskiego. Nie płacą podatków. Nie muszą się rozliczać ze swoich dochodów, przychodów i wydatków. To dorośli powinni się opamiętać i ten stwór wykopać, by ich dzieci były bezpieczne. Modlenie zostawić sobie w zakątku ciszy domowej.

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie ma co liczyć na dziennikarzy. Ta tzw. IV władza ma inne sensacje na głowie, niż jakieś tam skandale pedofilskie. W dniu dzisiejszym są trzy sensacje :
    1/ Po tragedii rodzinnej Jarosław Kaczyński wraca do polityki i atakuje. No proszę, jaki dzielny chłopiec. Kto by mógł się spodziewać, że 63 - latkowi umrze 87 - letnia mamusia. Nikt. Jest tragedia ? Jest. Ale chłopiec wziął ją na klatę i powrócił go gryzienia żubra w d...ę (za Jarosławem Markiem Rymkiewiczem).
    2/ Pilne : "Staruch" wyjdzie na wolność. Kaucja została wpłacona. Naród oddycha z ulgą. Można zrobić przepierkę transparentów : "Tusk matole, twój rząd obalą kibole" i ruszyć na ulice. Demokracja szaleje.
    3/ Gowin może zastąpić Kaczyńskiego, bo młodzi, inteligentni PiSowcy znudzili się kolejnymi przegranymi i łakną świeżej krwi, która ułatwi im powrót do władzy. No proszę. Gowin w roli świeżej krwi. Muszę do przemyśleć.
    I to by było na tyle. Oddaję głos do studia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodam też punkt czwarty:
      W Sopocie przegłosowali, że zamontują kamień pamiątkowy, dla uczczenia męczeńskiej śmierci Lesia, jego szlachetnej małżonki i innych - już prawie zapomnianych OFIAR !!! Park im. " bohatera" - to zbyt mało:)
      Stanisław

      Usuń
    2. Begonijko,u Jarosława okres żałoby krótki jest. Bo tu nie chodzi o to,ale by na następnej trumnie się podnieść ku władzy,smutną minę robiąc. Co za kanalizm!

      Usuń
  27. Może teraz ministrantom będzie trochę lżej?.

    OdpowiedzUsuń
  28. w.i.e.s.i.e.k @op.pl1 lutego 2013 16:41

    http://antyreligijni.pl/strona/5
    "Mamy ich już tak dużo ze trzeba będzie założyć zakon ojców pedofilów"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W.i.e s.i.e.k,takie zakony już są! Prosperują dobrze,przychód PKB ponad 5%!!!

      Usuń
  29. A może tak wierni dla niektórych podejrzanych parafii powinni zafundować kozę? W końcu zoofilia jest mniej groźna od pedofilii. Chociaż też byłoby zwierzęcia szkoda,już wkrótce na sam widok proboszcza z okrutnym bekiem darła by gdzieś w krzaki,a nawet i na drzewo by się wspinała..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z parafii,o której piszesz,wczesnym rankiem wybiega kózka,za nią młody,ale nie za bardzo,i przeciągając się mówi:"ach,gdybyś tak jeszcze gotować umiała!"To tyle w temacie.Pozdr.

      Usuń
    2. J-23,no jak tu gotować,z kopytami..jak prać..,sprzątać? Nie wymagaj za dużo.. Ale na plebaniach są służące. A ja to dla uciechy tylko.--koza--

      Usuń
  30. Nie ma co się zresztą dziwić,w końcu Watykan wydał swego czasu tajną instrukcję (jakaś trudna łacińska nazwa,już nie pamiętam) w/g której wszelkie bezeceństwa oficjeli kościelnych należy rozpatrywać tylko we własnym gronie,czyli krótko mówiąc,zamieść pod dywan. Więc o czym tu mówić,to jest prawo watykańskie,a tu mamy przecież watykańskie kondominium.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Crimen Siollicitationis
      Po polsku http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,676
      Łysym lepiej się czyta, im włos się nie jeży na głowie.

      Usuń
    2. Prawidłowo >>Crimen sollicitationis<<
      pośpiech = błędy

      Usuń
    3. Rzecz w tym, że nawet jak dojdzie do zgłoszenia przestępstwa (w tym przypadku gwałt) i ostatecznie wydania prawomocnego wyroku, to hierarchowie swojego nie pokrzywdzą. Wygląda na to, że jak odsiedzi to nadal księdzem, a nawet proboszczem pewnie będzie.

      "- Nikt z jego przełożonych nie kwestionuje, nie polemizuje z wyrokiem sądu, natomiast gdy chodzi o porządek moralny, obowiązują inne reguły. Kościół jest wspólnotą grzeszników, którzy się nawracają. Wszyscy jesteśmy grzeszni, jeśli tylko uznajemy swój grzech, pokutujemy za niego, przyjmujemy nadaną pokutę, mamy prawo do powrotu do pełnego uczestniczenia we wspólnocie Kościoła, łącznie z pełnieniem funkcji, które wcześniej były pełnione - zakończył hierarcha."

      http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,126765,9714856,Proboszcz_zgwalcil_parafianke__Sad_go_skazal__Kosciol.html

      Pomyślności.

      Usuń
    4. poszłoo - ale nie musisz być do licha złośliwy :-)))))))))Mnie już od dawna włos nie staje dęba.

      Usuń
  31. Dziękuję PO, a w szczególności Donaldowi Tuskowi, że kościół katolicki ma się obecnie wspaniale. To ważne, bo kościół jest jedyna ostoją i obrońcą polskości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kpisz,czy o drogę pytasz?

      Usuń
    2. Janek, obrońcą polskości nie może być chciwy, watykański uzurpator.

      Usuń
    3. Jasiu,jedyną ostoją i opoką jest zawsze i wszędzie ROZUM. --wężykiem,wężykiem--

      Usuń
  32. Dobry wieczór Pani Elizo !!!Najpierw wyrazy uznania za podjęcie na blogu tak trudnego tematu. Dlatego,że trudny - pozwalam sobie na trochę uśmiechu.

    Jak donosi POLITYKA w swoim ostatnim numerze - kilka lat temu 25-letni fizyk z Kansas (USA)- Bobby Henderson, zaprotestował przeciwko planom nauczania w Kansas tzw.teorii inteligentnego projektu (w przeciwieństwie do darwinizmu, głosi ona, że za procesami przyrodniczymi stoi Inteligentny Projektant, w domyśle - Bóg). Według Hendersona równie uprawniona była teoria, ze Ziemię wydobył z nicości i ukształtował Potwór Spaghetti (Bóg Makaronu). Henderson dowodził, że wielbienie tak abstrakcyjnego tworu i wiara w jego moce sprawcze wcale nie są bardziej absurdalne od czczenia przez ludzkość innych wyobrażeń boskości. A skoro w szkołach można nauczać o inteligentnym projekcie- jednej teorii o religijnym charakterze, której nie sposób zweryfikować narzędziami nauki, to tak samo uprawnione są inne teorie, nawet te najbardziej absurdalne i szalone. Jeszcze zanim Rada Edukacji w Kansas wycofała się z popierania kreacjonistów - młody fizyk Henderson stał się bohaterem Internetu. Jego portal internetowy w ciągu roku odwiedziło 15 milionów osób.Pisały o nim wszystkie amerykańskie gazety - na czele z tymi najbardziej znanymi.Nowy "guru" wiary makaronowej napisał "biblię" i OCTALOG - bo ten zawiera tylko 8 przykazań. Na pniu zarobił na tym około 80 tys.dolarów. Dokumenty te stały się fundamentem nowego wyznania wiary - a jakże-zarejestrowanej w amerykańskich instytucjach d/s wyznań.Wyznawcy nowej "wiary" w Potwora Spaghetti nazywają siebie PASTAFARIANIE od słowa pasta-makaron. Po polsku bardziej swojsko brzmi to MAKARONICY. Nie bez kozery piszę o polskiej nazwie - bo oto dwa lata temu w Gdańsku - za błogosławieństwem i przyzwoleniem Hendersona powstała pierwsza w Polsce "diecezja" Makaroników. Pierwszym polskim "biskupem" został Artur Mykowski - gdański archeolog. Jeszcze w styczniu tego roku Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji miało wydać akt rejestracyjny dla nowej "wiary" po dwuletnich korowodach prawnych. Jak podaje Mykowski ma już około 7 tysięcy "wyznawców" i otwarł nowe "diecezje". Przypomnę,że dla zarejestrowania nowego wyznania religijnego wystarczy podpis 100 osób - notarialnie potwierdzony. w kilku miastach wojewódzkich w Polsce. Zarzucano Mykowskiemu, że robi sobie "jaja" z wiary - ale ten odpowiadał ze stoickim spokojem - jeżeli Watykan robi sobie "jaja" z wiary od 2000 lat , to i jemu wolno. Niech udowodnią, ze ich Bóg istnieje. Wierzyć można we wszystko, co głosi teoria - jeżeli teorie da się zweryfikować w sposób naukowy. Jeżeli się nie da, to każda nowa wiara jest tak samo dobra jak wszystkie inne. Podobno Minister Boni zdębiał i postawił oczy w przysłowiowy słup (soli). Ale wniosek o rejestrację musiał przyjąć zgodnie z przepisami ustawy. Nie będę opisywał szczegółów nowego wyznania aby nie pozbawiać przyjemności przeczytania artykułu w POLITYCE - czyta się z humorem.Kilka miesięcy temu na tym blogu napisałem komentarz "PRAWDA WAS WYZWOLI" i Internet. Watykańscy urzędnicy boja się bardziej obśmiania ich niż paragrafów. Śmiech jest dla nich zabójczy i nie da się go zamieść pod dywanik.Za czasów PRL-u krążyło po kraju tysiące żartów i dowcipów o komunie. Obradowało nawet w tej sprawie Plenum KC PZPR. Tylko patrzeć jak się odbędzie Plenum Episkopatu Polski !!! :-)))))))))) (Na podstawie: POLITYKA (nr 5/2893 str. 90 MAKARONICY. Miłego wieczoru życzę !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Post scriptum - wystarczy kliknąć na Google - Artur Mykowski - Pastafarianie aby sobie również poczytać to o czym pisze !!!!

      Usuń
    2. Sarmato,ja w TV też już kilkakrotnie się natknąłem na ten temat:Spagettchi Latające. Jest taka sekta. To odpowiedź na inny dogmat.

      Usuń
  33. Wychodzi na to, że episkopat to jednak kompletnie niewyuczalny jest i nadal ma nas za idiotów. Jak inaczej mam sobie wytłumaczyć, że ich rzecznik zarzucając autorowi książki manipulację, sam manipuluje na potęgę, wręcz kłamie "w żywe oczy". To bowiem, iż sobie po cichu nad jakimś dokumentem pracują, a na briefingu jakieś zdanie wyartykułowali, nie oznacza, że jakikolwiek dokument faktycznie powstał. Nie mówiąc już o tym, że takowy wymaga zatwierdzenia przez Watykan (o ile w ogóle powstanie). Działania zaś faktyczne jakie są każdy widzi. Dokładnie takie jak dotychczas, nie tylko żadne, ale wręcz skrzętnie biorące w obronę swoich i ukrywające ich przed wymiarem sprawiedliwości. Z zastraszaniem poszkodowanych i świadków włącznie. Każde napomknienie o tym jest przecież atakiem na kościół, religię, a nawet wiarę. Nie mówiąc o "obrazie uczuć religijnych" i co tam jeszcze da się wymyślić.

    "Według rzecznika Episkopatu w książce dokonano manipulacji poprzez pomijanie niektórych faktów. W komunikacie przesłanym w piątek PAP ks. Kloch podkreśla, że choć książka została wydana w 2013 r., nie ma w niej mowy o pracach Konferencji Episkopatu Polski w sprawie nowelizacji dokumentu z wytycznymi w przypadkach pedofilii z marca 2012 r."

    "- Autor z całą pewnością je zna, skoro pisze o szczególe dotyczącym prawa polskiego omawianym na konferencji prasowej po marcowym zebraniu plenarnym biskupów w 2012 r. Dziwi więc, że pomija jasny przekaz wypowiadany wówczas na briefingu: Zero tolerancji dla pedofilów, pełna ochrona dla pokrzywdzonych i ich najbliższych - podkreśla rzecznik Episkopatu."

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/ks-kloch-przyjelismy-wytyczne-ws-pedofilii-ksiazka,1,5410656,wiadomosc.html

    Pomyślności.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ikko, Ich Eminencje przeżywają szok i nie wiedzą, jaką przyjąć postawę wobec "bluźnierców", aby wyszło jak zwykle, czyli nijak. Nienawykłe są bowiem do tłumaczenia się komukolwiek z czegokolwiek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Begonijko,to ja Ci tak obrazowo odpowiem..Byłaś kiedyś dzieckiem,prawda? I mogło być tak,że podczas zabawy na podwórku wpadłaś do kałuży. Wracasz do domu,a przerażona Twa Mamusia się pyta: O Jezu,Begonijko! W co Ty wpadłaś???? A Ty na to: W błoto,Mamusiu,w błoto..

      Usuń
    2. Begonijko,mam wytwory wyobraźni i tak jak sobie usiądę na wersalce przed TV,to takie właśnie myśli mnie nachodzą..

      Usuń
  35. Holenderski autor omawianej książki Begonijko, doskonale wiedział po co to robi (pisze i wydaje po polsku i dla Polaków). Gdyby próbował tego polski autor, wydźwięk byłby mniejszy, a eminencje nadal spały by snem spokojnym,czyniąc to co dotychczas.
    Pomyślności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jako potwierdzenie moich słów.
      http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,103085,13335776,Szostkiewicz__Blyskawiczna_reakcja_Episkopatu__To.html#BoxSlotII3img

      Usuń
    2. Ikko,będzie skwierczał na stosie,ten Tulipaniarz-Holender. Na dziedzińcu głównym tej słynnej szkoły toruńskiej jako heretyk wiary. Już po lasach ojciec każe chrust zbierać.

      Usuń
  36. Czarni zachowują się DOKŁADNIE tak,jak kiedyś tamci czerwoni! Dokładnie! Tamci też każdy atak na bonzę komunistycznego przyjmowali jako atak na socjalizm!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I w tym cała nadzieja!Jeszcze trochę cierpliwości,a skończą jak tamci!Czego im serdecznie życzę!Alleluja!

      Usuń
  37. To się musi zawalić !
    Im później tym głośniej.
    Tulipaniarz nie będzie skwierczał, bo przywita go diabeł w gajerze od Armaniego, woń Hugo Bossa ..., cd tu:
    http://antyreligijni.pl/strona/3 trzeci obrazek od góry :)))))

    OdpowiedzUsuń
  38. Jeśli nie zdejmą krzyża w Sejmie, to obok zawiśnie spaghetti czy durszlak ?
    Kto pyta wstydzi się raz.
    Kto nie zapyta, wstydzi się do końca żywota.
    A jeśli istnieje życie wieczne, to wstydzi się do końca świata i jeden dzień dłużej ?
    Może dwa ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawieszka była prawna,chociaż przez dwóch pijaków wykonana w nocy. Wpletła się w ten sposób w TRADYCJĘ NARODU!Uch,aż mnie te wielkie słowa przygniotły..Uch..A odwieszka będzie niezgodna z prawem? Sądzie,KOMPROMITACJA!!!

      Usuń
    2. Sundzie,jutro tam półksiężyc zawieszam,po pijaku oczywiście. Wobec Konstytucji wszyscy są RÓWNI.

      Usuń
    3. Sundzie,a moje Mzimu to co? Wobec konstytucji WSZYSCY są równi.--Kali--

      Usuń
    4. m_16 - pisz coś konkretnego !! bla bla bla

      Usuń
  39. Sundzie Najwyższy,półksiężyc po pijaku zawiesimy! Możem? Allah Akbar!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Um tarata tatutu bara bara bum cyk cyk! Ejja srubu tu,tu bumba! --Tumbatatumba-

      Usuń
    2. Być może,Anonimku. Życzę poczucia humoru szukać. Jak znajdziesz, to zamelduj.

      Usuń
  40. Male uzupelnienie do mojego wczorajszego wpisu. Poniewaz jak juz wspomnialem istnialy duze problemy z werbowaniem samych ksiezy, robiono to juz z pewnym wyprzedzeniem, a mianowicie werbowano w seminariach duchownych, jeszcze przed wyswieceniem takowych na ksiezy. Mowiac inaczej praktycznie wszystkim zakladano teczki i ich prowadzono, oczywiscie bez ich wiedzy czekajac na sposobnosc np. konflikt z prawem, problemy z przelozonym, czy samym biskupem. ( Moze stąd bierze sie te nie realne 60%) Kazdy dyzurujacy na WSK oficer mial obowiazek natychmiastowego informowania wydz. IV w przypadku wpadki jakiegos ksiedza.
    Zabawna historyjka.
    Moj koles mial jednego ksiedza na kontakcie, ktory pewnego razu mu sie zwierzyl,, ,,tylko z Toba moge sobie spokojnie popic i pogadac o wszystkim. Kazdy inny to zaraz pusci taka informacje w obieg, ktora i tak okreznie dotrze do mnie.
    PS. Widze Andrzejku , ze nie lubisz swojego imienia, z tym Teofilem to strasznie przestrzeliles. Ide w zaklad , 100% ze nie jestes Teofilem ( wyczucie zawodowe) pzdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kto to taki ten Teofil czy jakoś tam? To ty ten"info" jesteś? No to informuję cię,że jestem agentem "4" przedwojennej,a potem pułkownikiem SB ,który brał udział w zestrzeleniu TU-154. Twój pociąg odjeżdża z peronu 4,ale już! Chodu!

      Usuń
    2. Z...przestań nas zanudzać, wydaj swoje wspomnienia w formie książkowej.

      http://www.jakwydacksiazke.pl/wydawnictwo-psychoskok

      Usuń
    3. Czy Twój koleś rozliczył się z resortowej kasy?Nic nie ukręcił z"funduszu"?Czy jak popijał z kim innym to za swoje czy na "krzywy ryj"?

      Usuń
  41. Cieszę się, że PO rozumie znaczenie i potrzeby kościoła. Dziękuję panie premierze, dziękuję panie J. Gowin. Pan Bóg wam to wynagrodzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd ta wzruszająca pewność że wynagrodzi?Czy to twój kumpel?Czy Ci się zwierzał?

      Usuń
    2. Janek, no dobra, tylko dlaczego potrzeby kościoła są takie duże ??? Co zaś się tyczy wynagradzania, to jest to tylko taka klepana przez księży, niemożliwa do zweryfikowania, obietnica, bo sądząc po przykładach z biblii, to Pan Bóg jest raczej mściwy i okrutny.

      Usuń
    3. Jakie znowu duże. Fundusz kościelny na ten rok to 90 mln zł. Ministrowie, na nagrody dla swoich urzędników przekazali (oficjalnie, bo nie oficjalnie pewnie znacznie więcej) 60 mln.

      Usuń
    4. Janek, no dobra, ale z jakiej to racji musimy płacić haracz Watykanowi i jego sługom na terenie naszego państwa ? Ten temat, ot tak sobie, nie zniknie, możesz być tego pewny.

      Usuń
    5. Jasiu zmienił ciut frazeologię,ale to ten sam Jasiu! Inteligencja PiS.

      Usuń
    6. Naiwny czy o drogę pytasz ?
      90 mln to oficjalna ściema dla maluczkich.
      Choćby "Kasa Pana Boga" Seweryna Mosza przeczytana ze zrozumieniem tekstu może!! trochę!! rozjaśni mroki Twej niewiedzy. Podana przez Ciebie kwota ledwie starczy na zusy.
      Pan B. o ile istnieje, spokojnie siedząc na tronie z pilotem i halbą zimnego lecha w zasięgu ręki zaciąga się jointem i rzuca okiem na Ziemie Wybrane czy jeszcze się naparzają drewnianymi (+) znakami pokoju. Kurz opadł ? Cicho ? Znaczy się knują coś przeci mnie.
      Pilocik w rękę, zarzuca temat "brońcie krzyża", "obcy was czapkami" lub coś podobnego wokół poległych na polach S.
      Wnet słychać szczęk i wybuchy rozmów religijnych ? No to można się zdrzemnąć.... Niezmierzone jest miłosierdzie pana :)))))

      Usuń
    7. janek2 lutego 2013 09:31

      No ales jasiek zajechol! W co ty Pana Boga wciagasz?! A co On ma wspolnego z ta mafia zwaca sie KRK?!!!!!!!!!!!!!!!!
      Nie bluznij !!!!

      Usuń
    8. Ni i jasiek pisz "kosciol" z duzej litery bo jak ci przelozony przypier i doli ,to cie 7 Kilderow nie posklada!!!

      Usuń
    9. begonijka2 lutego 2013 10:06
      "Janek, no dobra, tylko dlaczego potrzeby kościoła są takie duże ???"

      Azaliz jest to pytanie "retoryczne",begonijko?:-)))))))))))))))
      *********************

      Dokoncze pozniej bo akurat wolaja mnie na kromeczke suchego chlebka i szklanke wody (kranowki niestety, no ale "czym chata bogata")

      Pozdrawiam z humorem,

      PS Myslisz ,ze zdazymy doczekac sie normalnosci w tym pieknym,nadwislanskim kraju?


      Usuń
    10. Oczywiście, Francopolo ! Każda cierpliwość ma swoje granice ! :)))

      Usuń
    11. "janek2 lutego 2013 12:29
      Begonijka, a z jakiej racji mamy płacić na nieudaczników?"

      Janek, no dobra, nawet jeśli są to nieudacznicy, to NASI nieudacznicy, którzy, lepiej lub gorzej, służą i podlegają prawnie NASZEMU państwu. Księża służą i podlegają szefowi obcego państwa, które od wieków ściąga haracz z podbitych narodów !

      Usuń
    12. P.S. I Janek, zamknij wreszcie drzwi z tamtej strony, jeśli można uprzejmie prosić ! Tutaj nie znajdziesz fanów urzędników pana B. !

      Usuń
    13. I w dodatku prostak.

      Usuń
  42. Doskonałym (w pojęciu kleru) środkiem szantażu jest sprawa pochówków. Niedawano czytałem w prasie lokalnej,że pewien proboszcz odmówił pochówku na cmentarzu "katolickim" człowiekowi, któremu zmarła zona. Człowiek ten bowiem ośmielił się publicznie krytykować proboszcza - pijaka. Cmentarze to wielka nieopodatkowana bralnia pieniędzy ze strony kościoła. ABSOLUTNIE NIC NIE ROBIĄ aby cmentarz utrzymać w jakim takim stanie (drogi, ścieżki, usuwanie chwastów i liści opadłych z drzew, wycinki drzew itp) , mało tego zażyczyli sobie 10% wartości od nagrobka stawianego przez kamieniarza - bez rachunku i jakichkolwiek podstaw prawnych. Jak nie zapłacisz - nagrobka nie postawisz i basta.Cmentarz powinien być komunalny, administrowany przez gminę z dostępem co do pochówków każdego, kto miał pecha i zmarł.Było dobrze pod tym względem za komuny, to zrobili nam lepiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Franyo - oni mają kartoteki wszystkich parafian, kto chodzi i kto nie chodzi do kościoła, kto się spowiada a kto nie, kto płaci "po kolędzie" a kto nie. Ciekawym ja się mają do tego przepisy o ochronie danych osobowych ?

      Usuń
    2. Franyo2 lutego 2013 11:31

      Witaj,
      Nie narzekaj Franyo2! Nie narzekaj!
      Odpuscili jednak izby porodowe!!!!

      Rodzaj jaszczurczy!!!!!!!!!!!!!!

      Pozdrawiam ,

      PS Rozumiem , ze Polacy lubia sobie wypic. Ja tez bym tego na trzezwo nie wytrzymal!

      Usuń
    3. Sebastian2 lutego 2013 11:49

      Alez ,Sebastianie, to -" te dane"- to na "uzytek wewnetrzny"!

      Milego dnia zycze,

      Usuń
  43. Ewangelia według św.Mateusza - 18.8 - jeśli twoja ręka lub noga jest dla ciebie powodem grzechu, odetnij ją o odrzuć od siebie.Lepiej jest dla ciebie wejść do życia ułomnym lub chromym, niż z dwiema rękami lub dwiema nogami być wrzuconym w ogień wieczny. Jeśli twoje oko jest dla ciebie powodem grzechy, wyłup je i odrzuć od siebie....itd, itd.
    Jeżeli tak nakazują kanony wiary to wielu "wielebnych" powinno od dawna być bez rąk i nóg (zwłaszcza Salezjanie)o ślepcach już nie wspominając !!!

    OdpowiedzUsuń
  44. Furtian2 lutego 2013 12:11

    Witaj,

    "...powinno od dawna byc bez nog i rak...." ,he,he i he! Tez piknie! Ale ja tam wole rzeczy po imieniu nazywac!

    Pozdrawiam z humorem,

    OdpowiedzUsuń
  45. Kościół amerykański właśnie poinformował o ujawnieniu nazwisk wszystkich księży, o których wiadomo, że molestowali seksualnie dzieci i o biskupach, którzy ich kryli. Nie wiem, co zrobić, żeby do tego samego kroku poczuł się zmuszony kościół w Polsce. Ale wierzę, że dzień, gdy episkopat będzie musiał to w końcu uczynić zbliża się coraz szybszymi krokami. Politycy (z wyjątkiem RP) i prokuratura prawu w tym zakresie nie pomogą, dokąd nie będą musieli. Trzeba im "pomóc", czyli naciskać, tworzyć grupy nacisku i mówić o tym publicznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod linkiem obszerna odpowiedź autora książki na zarzuty rzecznika episkopatu.
      http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,102433,13337444,Holenderski_dziennikarz___Kosciol_troszczy_sie_bardziej.html#BoxSlotIIMT
      Pomyślności.

      Usuń
    2. Ikko, oto prosty i trafny komentarz pod tym linkiem :

      "ciemnyludd 4 godziny temu Oceniono 283 razy 261
      Kościół musi troszczyć się o WIZERUNEK tylko na Zachodzie gdzie nie mają KONKORDATU.... U nas nie musi... Dlatego troszczy się o WŁADZĘ PARLAMENTARNĄ oraz za pomocą tej władzy również o...K A S E ...z kieszeni podatników... Łatwo przecież zauważyć GDZIE....Kościół ma swój wizerunek w Polsce, na przykładzie ojczulka Rydzyka a także publicznych wypowiedzi prawie wszystkich biskupów...."

      Nic dodać, nic ująć.

      Usuń
    3. Oj tam..Begonijko,wydrą z Ciebie też kasę. Opracowali taki specjalny przyrząd pt"wydzieracz kasy siłowy"..

      Usuń
  46. Co poniektórzy zaś parlamentarzyści z pielgrzymką na Jasną Górę. Po dalsze wytyczne? Może po nagrodę za dotychczasowe działania?:-)))))))))
    http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,13337612,Abp_Depo_do_parlamentarzystow__Zostala_otwarta_droga.html?lokale=opole#BoxWiadTxt
    Pomyślności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałem Ikko ze źródeł zbliżonych do Watykanu,że pielgrzymki są odwołane. Szwedzi pod murami!

      Usuń
    2. O matko..., a ten kardynał to z jakiej choinki się urwał?

      http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,13339052,Bliski_wspolpracownik_papieza__Trwa_skoordynowana.html?lokale=wroclaw#BoxWiadTxt

      Się chyba dziadkowi wszystko pop...o?

      "W wywiadzie opublikowanym w sobotę przez niemiecki dziennik "Die Welt" bliski współpracownik papieża i szef najważniejszej instytucji Kościoła katolickiego kształtującej na bieżąco jego nauczanie, porównał tę postawę wobec Kościoła z pogromami Żydów w Europie."

      Pomyślności.

      Usuń
    3. Kmicic mówi,ze odblokuje oblężenie..

      Usuń
  47. Obrzyn,koza,Cosa Nostra..To jakoś tak się łączy..Skojarzenie.

    OdpowiedzUsuń
  48. Qj,widzę,że blokada..Założę się,że to Ziomal,ewentualnie ziomalopodobni w natarciu. A gorącej smoły im na łeb!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo może katapulta ze skunksem? Albo tradycyjny taran..A co mi tam.. Płacą od godziny..

      Usuń
  49. Begonijko(14.30),niestety..On tylko z tej strony zamyka.no trza się męczyć..O doloż ty moja..

    OdpowiedzUsuń

Na tym blogu hejt nie jest tolerowany.