niedziela, 7 października 2012

HOLLYSMRÓD




Rydzyk marzy o Hollywood. Będzie szkolił aktorów i reżyserów. Nabór trwał do 15 września, kto złożył podanie o przyjęcie później, musiał umotywować z jakiego powodu. Czesne za semestr- 1,7 tys. zł. plus opłata rekrutacyjna - 80 zł. Kandydaci na studentów w szkole Rydzyka muszą przedstawić: opinię księdza proboszcza i wypełnić kwestionariusz, wymienić wszystkie osoby przebywające we wspólnym gospodarstwie domowym, łączący je z nimi stopień pokrewieństwa, ich wiek, wykształcenie i zawód. W przemowie do przyszlych światowych gwiazd powiedział: "Uczelnia to jest przyszłość. KUL utrzymywał się dzięki ludziom, my nie mamy żadnych dotacji, wy możecie pomóc. Ale nie z Radia Maryja te pieniądze, idźcie do firm!" I słowo ciałem sie stało... Błazen i hochsztapler w sutannie będzie produkował teraz gwiazdy światowego kina. A pieniądze na to znów w reklamówkach przywiezie zakon redemptorystów. No!!! tatko zabezpiecza swoją przyszłość - moherów ubywa i niedługo będzie musiał korzystać w swoich hucpach z "wykształconych" w tej śmiesznej szkółce pseudo-komediantów, reprezentujących poziom podobny do niejakiej "Kitki od krzyża". Alleluja i do przodu, aż ciarki po plecach przechodzą, że ten niby-ksiądz tak skutecznie wyprał mózgi kilku milionom i bierze się teraz za najmłodszą generację i co jest tragiczne, że nikt mu w tym nie przeszkadza. A  kierunek "Gimanastyka Artystyczna W Bitej Śmietanie" pewno od przyszłego roku akademickiego?
Podobno produkcje niektórych hitów filmowych są już obsadzone. Informatorzy zdradzili nam kilka ról. I tak:


















                 oraz














Podobno łojciec dyrehtor już wybudował Bulwar Gwiazd z marmurów przeznaczonych pod przyszłą bazylikę (wiadomość niepotwierdzona oficjalnie) ale nasz informator zrobił zdjęcie ukrytą kamerą
















Dwa lata temu miał budować Disneyland dla moherów, teraz Hoolywood obiecuje młodym, w rezultacie chyba i moherowe towarzycho i młodzież za "statystów" będzie robić, patrząc jak ich kasa dostaje kamfory ha ha ha

Módl się do bożka byle jakiego
lecz dbaj o ojca komercyjnego


Filmowej niedzieli Wam życzę i polecam "przeminęło z wiatrem" :))




PROMUJ


91 komentarzy:

  1. Niedlugo to i za medycynę się weźmie....tradycyjną hihi Mowią ze "jak Pan Bóg chce kogoś pokarać to mu rozum odbiera" temu oszustowi jednak rozumu nie brakuje do biznesu.


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno jesteś na liście zakwalifikowanych, zadzwoń, potwierdzą

      Usuń
    2. Pewnie do Ciebie zadzwonią, żebyś przyniósł..... kasę klęczniku lol

      Usuń
    3. Zazdrość was skręca ze o.Rydzyk to wyborny biznesmen i do tego mądry i zdolny.

      Usuń
    4. Helmut_monachijski7 października 2012 07:56

      Ebert, a co ty opowiadasz, sam Rydzyk wiele razy mówił, że on jest goły i wesoły, nawet na mandat żurawia do portmonetki Sobeckiej zapuścił. Z tego co piszesz widzę, ze kłamał :)

      Usuń
  2. Sobecka nawet niczego sobie :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooooo..ostatecznie może byc lol, ale najlepszy pianista!! Widać jak przeżywa lol Minimum ZŁOTY GLOBE albo OSCAR .... albo oba!!!! LOL

      Usuń
    2. A dla pani Sobeckiej będzie rola tez w "Lekarzach" razem z Piechą i Gowinem ha ha

      Usuń
  3. Salut Eliza, pisowska sekta i sfora kleryków starają się za wszelką cenę przekształcić Polskę na swój obraz i podobieństwo: w dom wariatów.
    C'est hallucinant

    bisous

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cha,cha,cha! Głupi Gienek się Botticelli zwie aktualnie.Cha,cha,cha! Ale się sprężył,ale się rozpisał..O joj,o jejku,jejku..A o co mianowicie ciebie się rozchodzi,głupolku?Hę? Myślisz.ze jak długie elaboraty popierdółkowskie będziesz tu sadził,to mądrzejszy się wydasz dla publiki? Żałosna kreatura..

      Usuń
    2. Boti coś tam,tyle razy ci mówiłem,burku wsiowy,abyś świadectwo od sołtysa odebrał w kwestii tego,jak masz się zwać.Bo to już 1789 nick,doopku.Paszoł won!

      Usuń
  4. Miła Pani Elizo.
    Nie ma szans Polska na zmianę mentalności ludzi .. 2o lat to niestety za mało..
    za szybko .. teraz każdemu populiście i ignorantowi wolno mówic co zechce bo jest demokracja..Teraz każdy człowiek ma prawo do posiadania i bycia, ale mało kto rozumie,że każdy ma też obowiązki,że cudów nie ma. Czarno widzę naszą przyszłośc. Polacy potrzebują Pana z batem a nie wolności.Myślę,że jeszcze musi upłynąc wiele lat, dwa a może trzy pokolenia aby zmienic polską skłonnośc do kombinowania zamiast solidnej i przemyślanej pracy. Starsi Polacy tego nie umieją,młodzi jeszcze się nie nauczyli a dopóki się nie nauczą - nie przekażą tej wiedzy młodemu pokoleniu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy 7.51 !!! Masz rację, w wielu przypadkach Polacy nie potrafią docenić tego,ze mają oto wolne państwo i są jego gospodarzami. W niektórych środowiskach do dobrego tonu należy wykpiwać wszystko co polskie oraz opluwać każdego. Mam wrażenie,że klasykami w tej dziedzinie są Rydzyk i Kaczyński. To jest też klasyczny przypadek socjopatii. Dlatego "dobrał" sobie na para premiera też klasycznego socjopatę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiktor - no dobrze, ale mamy demokratycznie wybrane władze państwowe. które ABSOLUTNIE nic nie robią aby psychopatów skierować na leczenie i pozwalają im siać anarchię. To nie jest demokracja, kiedy ktoś przy użyciu środków budżetowych (dotacje dla partii) demontuje państwo. Zakrawa to na schizofrenię i nic nieróbstwo władz. Byle pętak związkowy drze mordę a przecież to TE związki zawodowe urządziły nam tak państwo a teraz protestują ????

      Usuń
    2. Sebastian !!! No właśnie - Kaczor się tak rozbuchał, bo WŁADZA mu na to pozwoliła. Jak by mu policjanta dupsko wypałował na kolejnej manifie to zaraz poczuł by respekt do władzy.

      Usuń
    3. Macie Panowie rację.Władza im na to pozwoliła i pozwala cały czas.Dlaczego ?
      -Po pierwsze Donald Tusk jest chyba rzeczywiście porządnym człowiekiem i wierzył,że możliwe jest aby Polska była krajem demokratycznym stąd te jego wahania przed radykalnym traktowaniem Kaczyńskiego,Rydzyka i całej tej grupy zwolenników PIS.
      -Po drugie w Rządzie też nie ma samych mądrych i uczciwych ale jednak demokratycznie wybranych ludzi,uwikłanych w zależności środowiskowe i indywidualne emocjonalne i intelektualne braki i wady.
      Myślę,że Donald Tusk zwątpił w nas Polaków,ma serdecznie dośc...











      Usuń
    4. Dzień dobry Wiktorze !!! Dobrze,że napomknąłeś o socjopatii, bo mam w tym względzie pewne zaległości. Kiedy dyskutowaliśmy na temat nowego "para-premiera" , którego promotorem stał się panprezes -wyraziłem moją wątpliwość, czy pan profesor- kandydat jest bardziej socjologiem, czy też być może razem ze swoim mocodawcą z PiS-u - bardziej socjopatą.Socjologia - jako nauka - bada społeczne reguły, procesy i struktury, które łączą lub dzielą ludzi,tworzą lub są przejawem więzi między ludżmi. Bada także proces ich zmian. Najkrócej - tyle o socjologii.
      Inaczej jest z socjopatią - mimo podobieństwa w brzmieniu tego terminu do socjologii. Socjopatia jest przejawem pewnej choroby psychicznej, polegającej na zaburzeniu osobowości - czyli rodzajem psychopatii. Polega ona głównie na NIERESPEKTOWANIU pewnych reguł, zarówno etycznych, jak i tych,które wiążą się z odpowiednim zachowaniem w społeczeństwie. SOCJOPACI nie potrafią się w żaden sposób przystosować do życia wśród ludzi (w społeczeństwie)- gdzie obowiązują określone normy społeczne lub prawne. Socjopaci, to osoby, które z pozoru nie różnią się od innych, ba... często posiadają wysoki iloraz inteligencji. JEDNAK ICH WADĄ JEST TO,ŻE NIE POTRAFIĄ ŻYĆ W SPOŁECZEŃSTWIE w którym panują pewne zasady moralne lub prawne. Socjopaci z reguły wyłamują się - czego skutkiem są różne i częste naruszenia prawa. Są to też z reguły osoby,które nie posiadają SUMIENIA i nie są odpowiedzialne. Po naruszeniu określonych norm lub zasad nie odczuwają wstydu ani też nie poczuwają się do winy za swoje działanie. Ciąg dalszy za chwilę w następnym wejściu - bo norma HTML obetnie mi tekst !!!

      Usuń
    5. Z tym wysyłaniem polityków do psychiatry, to nie taka prosta sprawa...Do psychiatry nie da się wysłać nawet np. członka rodziny, nawet, jeśli jest ewidentnym świrem, bo, dopóki nie zostanie ubezwłasnowolniony, na leczenie musi wyrazić zgodę SAM... a polityk , nawet ewidentny świr, jest jeszcze dodatkowo wyposażony w immunitet, który sami wyborcy wręczyli mu do łapy. Inną sprawą jest brak reakcji władz państwa na warcholstwo związkowców ...Pod Białym Domem nieustannie odbywają się jakieś pikiety, ale niechby ktoś spróbował przyjść tam z łańcuchami, jak to zrobił Duda z naszym parlamentem ...Z rozumem długo by się nie połapał. W nie takiej znów dawnej historii znane są też dwa spektakularne przypadki rozprawienia się ze związkowymi terrorystami : jeden zaprezentowała Margaret Thatcher i ten polecam, a drugi, to tajemnicze zniknięcie Hoffy. Tego drugiego sposobu nie polecam...natomiast metoda Żelaznej Damy byłaby tu zupełnie wystarczająca.

      Usuń
    6. Wiktorze - a oto dalszy ciąg mojego wywodu.
      Socjopaci to zazwyczaj osoby samotne lub wyalienowane społecznie. Nie są szczerzy, mają skłonność do kłamstw lub do manipulowania innych osób - aby tylko zrealizować własne cele.
      Tyle z definicji naukowych o socjologii i socjopatii. A teraz Wiktorze pomyśl sobie, kogo byś podciągnął pod te definicje, biorąc pod uwagę koryfeuszy naszego życia politycznego. Daruj sobie pospolite płotki, skup się na "szczupakach" politycznych a może i religijnych. Miłego dnia życzę, aczkolwiek pogodę za oknem mam deszczową !!!!
      W "post scriptum" dodam,że tekst ten dedykuję także Begonijce, której onegdaj obiecywałem,ze coś sobie skrobnę na temat socjopatii. Mam nadzieję,że teraz potrafi krytycznie ocenić para-premiera i pnanaprezesa. Ten pierwszy wszak zaliczył fakultet z socjologii - tedy jako magister tej nauki, powinien wiedzieć w jakim miejscu zaczyna się socjopatia i czy on sam nie stał się socjopatą - przyjmując w ciemno propozycje swojego "guru".

      Usuń
    7. Sarmato, ja nie mam cienia wątpliwości, że u pewnych "koryfeuszy" mamy do czynienia z socjopatią (oby tylko)...Tylko, że świadomość tego, zdawałoby się, dość rozpowszechniona, nie niesie za sobą żadnych reakcji. I to jest nasza tragedia.

      Usuń
    8. Begonijko - "wszczeliłaś" (błąd zamierzony) się w mój tekst nie czekając na jego koniec. Ja to rozumiem i Ty to rozumiesz a także inni inteligentni ludzie - jak się leczy choroby psychiczne. Socjopata robi wrażenie normalnego człowieka - jak napisałem powyżej, ale w kontekście ewentualnego Trybunału Stanu dla panaprezesa - organ ten może skierować panaprezesa na badania psychiatryczne (dla dalszego postępowania procesowego) i aby rozstrzygnąć - czy ma do czynienia ze zdrowym psychicznie człowiekiem, czy też z psychicznie chorym. Werdykt Trybunału będzie inny w każdym z tych dwóch możliwych przypadków - prawda ???? Pozdrawiam serdecznie !!!!!!

      Usuń
    9. Sarmato :-)))))) Nie miał bym nic "naprzeciwko" aby w tym celu powołano jakąś komisję międzynarodową - ekspertów psychiatrycznych, aby konus i jego akolici nie mogli twierdzić,że krajowi specjaliści byli na usługach Tuska i PO. Ja też od dawna jestem przekonany,że mamy w kraju kilka przypadków kwalifikujących się pod obserwacje takiej komisji lekarskiej.Co daj Boże !!!! Miłej niedzieli !!!!

      Usuń
    10. Przepraszam Sarmato, ale Twój wywód o socjopatii zwiera jeden jedyny, lecz podstawowy błąd. Na tyle istotny, ze diametralnie zmienia definicję. Otóż socjopatia, ani żaden inny rodzaj psychopatii, to NIE JEST chorobą psychiczną!!!
      To rodzaj dysfunkcji (zaburzenia) osobowości. Psychopatów (w tym socjopatów) się nie leczy, lecz osądza, a niebezpiecznych izoluje od społeczeństwa. To, że zachowania psychopatyczne, czy socjopatyczne, są elementem niektórych chorób psychicznych, nie zmienia definicji. Takie połączenie utrudnia jedynie diagnozę specjalistom (n.p. dla potrzeb orzekania w sprawach karnych). Co często oskarżeni próbują wykorzystywać, by uchylić się od winy, a co za tym idzie kary.
      Pomyślności.

      Usuń
    11. Ikka !!! Dzień dobry !!! Pozwolę sobie podtrzymać moje zdanie. Każda psychopatia a w tym socjopatia stanowi odchylenie od pewnych norm, pewną dewiację. Trudno zatem przyjąć,że dewiant lub socjopata jest normalnym człowiekiem. W ten sposób należało by uznać,że np.Hitler, Stalin i im podobni byli normalnymi ludżmi. Nikt zaś nie zaprzeczy,że byli "wybitnymi" socjopatami". W tej dyskusji idzie o to aby wykazać,że działania psychopatów lub socjopatów kłócą się z powszechnie przyjętymi normami społecznymi lub prawnymi. Miłego dnia i pomyślności !!!!

      Usuń
    12. Sarmato, nie wszczeliłam się, tylko szczelałam jednocześnie z Tobą ! Sprawdź godziny ! :))) Ale do rzeczy. Przecież, co do panaprezesa, to był już wniosek ( który zgłosił Kaczmarek, o ile dobrze pamiętam ?) o skierowanie tego notorycznego Zbawa na badania psychiatryczne...I co ? I nic !
      A co będzie z TS, zobaczymy. Nie mam jednak zbyt optymistycznych dla społeczeństwa przewidywań. To jest właśnie słaba strona demokracji. Cwany socjopata, nie pierwszy przecież w historii, robi, co chce i daje do zrozumienia, że mogą mu skoczyć, bo jest demokracja... No i jak będzie ? Skoczą, nie skoczą, oto jest pytanie !

      Usuń
    13. Ikka !!! Przemyśl sobie jeszcze raz sprawę.W wielu postępowaniach karnych socjopatów lub innych psychopatów poddaje się obserwacji psychiatrycznej, co nie znaczy,że nie można ich skazać ale także osadzić w wariatkowie. Tak mi sie wydaje !!!!

      Usuń
    14. Marcinie, przepraszam, że się wszczelam (tym razem faktycznie). Oczywiście, że się skazuje, na więzienie lub wariatkowo. Kryterium jest tu stwierdzenie, czy dany przestępca był poczytalny, czyli, w dużym skrócie, wiedział, co robi, odróżniał dobro od zła itd. Trudno przecież uznać, że np. seryjny morderca, to człowiek normalny, w potocznym tego słowa znaczeniu, ale tylko niektórzy lądują w wariatkowie, bo na ogół takie osobniki nie tylko doskonale wiedzą, co robią, ale z pełną satysfakcją swoje zbrodnie precyzyjnie planują. To oczywiście skrajny przypadek, ale ogólnie chodzi o zdolność do rozpoznawania swoich czynów.

      Usuń
    15. Begonijko !!!! :-)))))))))))) nudno dzisiaj za oknami, siąpi... to i pozwoliłem sobie "szczelić" jakiś temat do dyskusji. Jakoś mnie nie podnieciły "płuca" pewnej pani ani szkoła filmowa Wydrwigrosza.Przed chwilą Ikka dała mi impuls do dalszych przemyśleń, czy psychopaci są bezkarni czy tez należy ich karać z całą surowością prawa.A w kwestii "skoczą czy nie skoczą" byłbym ostrożnym optymistą. Panprezes pogalopował sobie o jeden most za daleko to PO musi zareagować, albo wyjdą na kompletne "ciamciaramcie".

      Usuń
    16. Ikka - no nie.... A zaburzenie osobowości nie jest chorobą psychiczną ?????

      Usuń
    17. Z tym ostatnim spostrzeżeniem całkowicie się zgadzam, Sarmato. Ja, szara obywatelka , mam już serdecznie dosyć życia w "oparach absurdu" ( o helu nie wspomnę) panaprezesa i uważam, że władze mojego państwa mają obowiązek bronić mojego prawa do życia w znośnej bodaj atmosferze ...bo żadnych rewelacji nie oczekuję, rozumiejąc trudną sytuację. Myślę, że nie jestem w tym odosobniona i premier musi zdawać sobie z tego sprawę. "Ciamciaramciowatość" może go kosztować utratę władzy.

      Usuń
    18. Begonijka - no to mam pytanie - czy "choroba smoleńska" panaprezesa i innych to tylko takie zaburzenie osobowości czy kompletne wariatkowo, które jak dotąd kosztowało nas wszystkich ponad MILIARD złotych???

      Usuń
    19. Marcinie, przecież tę przypadłość już jakiś czas temu solidnie zdiagnozowano. To jest Przemysł Smoleński i, jak widać, całkiem intratny. No więc ... kubeł zimnej wody należy się premierowi, a mokra ściera panuprezesowi.

      Usuń
    20. Będę się upierać. Psychopatia (socjopatia jest tylko jednym z jej rodzajów) nie jest chorobą psychiczną. Z całą pewnością też osoba dotknięta taką dysfunkcją doskonale wie co robi. Świetnie odróżnia dobro od zła i prawo od bezprawia. To, że nie posiada uczuć wyższych i empatii, czy poczucia winy, nie stanowi choroby, ani nie wskazuje na niepoczytalność. Nigdy nie wyklucza więc pełnej odpowiedzialności za czyny. Już prędzej głupotę można uznać za "okoliczność łagodzącą" przy ferowaniu wyroków niż psychopatię (socjopatię).
      Aby mieć pewność czy dana osoba jest chora psychicznie, upośledzona umysłowo, czy dotknięta psychopatią, konieczne są badania psychiatryczne, często wymagające dłuższej obserwacji. Stąd w przypadkach jakichkolwiek wątpliwości, czy wniosku strony, sądy na takie badania kierują. Jak już pisałam diagnoza nie zawsze jest łatwa, bowiem określone zachowania i czyny można często przypisać różnym stanom, lub różnym chorobom. Proszę sobie przypomnieć najgłośniejszą ostatnio sprawę z takim problemem. Breivik okazał się być psychopatą, choć jak wiemy nie wszyscy biegli byli tego samego zdania.
      Dodam, że tak Hitler, jak i Stalin, oraz większość ich znaczących podwładnych, to psychopaci (socjopaci). Choć i w ich przypadku niektórzy specjaliści próbują uzasadniać teorie o wpływie określonych chorób na ich zachowania.

      @Karol
      Samo zaburzenie (dysfunkcja) osobowości (potocznie często używa się określenia skrzywienie), nie jest chorobą psychiczną. Jest odwrotnie to niektóre inne choroby (nie tylko psychiczne) mogą do takich zaburzeń doprowadzić. Gdy jednak mówimy o psychopatii, to jest to dysfunkcja niezależna i pierwotna. Być może nawet genetyczna, choć raczej przyjmuje się, że wynika z zaburzeń rozwojowych.

      Pomyślności.

      Usuń
    21. W kwestii "przypadłości smoleńskiej", to nie jest ona wynikiem, ani socjopatii, ani choroby. To czysty, niczym nie skazony, przykład pazerności. Nie tylko na mamonę, również na sławę czyli "parcie na szkło i kasę" w czystej postaci. Proszę psychologii, ani psychiatrii w to nie mieszać. Pan prawieżepremier, z zawodu socjolog, bardziej tu jest kompetentny.:-))))))))))))))))
      Pomyślności.

      Usuń
    22. Ikka !!! No to pozostańmy na swoich stanowiskach - przez co na blogu nic się nie stanie a problem pozostawmy do ewentualnego rozstrzygnięcia Trybunałowi Stanu - jeżeli do niego dojdzie !!! Bowiem głównym żródłem kontrowersji jest sprzeczność pomiędzy rezygnacją w psychiatrii z pojęcia "choroby psychicznej" a utrzymywaniem tego terminu w niektórych przepisach prawnych. Pojęcie "choroby psychicznej" nadal obowiązuje w Kodeksie Karnym i Kodeksie Cywilnym.
      Zgodnie zaś z art.3 Ustawy o ochronie zdrowia psychicznego z 1994 roku (Dz.U.nr 111,poz.535) ZABURZENIA PSYCHICZNE - dzielimy w Polsce na:
      1. choroby psychiczne tj.stany w których obecne są zaburzenia psychiczne,
      2.upośledzenia umysłowe,
      3.inne zakłócenia czynności psychicznych.
      Występuje tu zatem zasadnicza rozbieżność pomiędzy tymi ustawami (K.k. i K.c) a ustawą o ochronie zdrowia psychicznego - na co się Ikko musisz zgodzić.
      W klasyfikacji zaburzeń psychicznych występuje między innymi MANIA, której symptomy są identyczne jak przy definiowaniu SOCJOPATII. Zarówno MANIA jak i SOCJOPATIA są zaburzeniami psychicznymi według klasyfikacji WHO. Nazwał bym to bardziej zrozumiale: są ODMIENNYMI STANAMI ŚWIADOMOŚCI, które mogą być trwałymi stanami lub okresowymi. Także DEPRESJA jest zaburzeniem psychicznym w pojęciu Ustawy o ochronie zdrowia psychicznego, zaś w ujęciu kodeksowym jest to "choroba psychiczna". Nie mam tu zamiaru toczyć zawziętych bojów o stan psychiczny panaprezesa i jego para premiera. Jestem jednak przekonany i są na to dowody w codziennych wiadomościach i Internecie,że panprezes przezywa depresje różnorakie (smoleńskie, powyborcze, sejmowe) i z tego powodu zażywa stosowne medykamenty, a także cierpi na wiele MANII, zaś bez wątpienia i obdukcji lekarskiej jest SOCJOPATĄ - tedy cierpi na "zaburzenia psychiczne" - zgodnie z ustawą o ochronie zdrowia psychicznego.Czy coś jeszcze mam udowadniać ??? - :-)))))))))

      Usuń
    23. Errata : w pkt.1 wyliczanki zaburzeń psychicznych ma być : Choroby psychotyczne.

      Usuń
    24. Sarmato !!! Skoro MANIA jest zaburzeniem psychicznym (wg przepisów ustawy) to być może dolegliwość panaprezesa dało by się określić jako MANIA SOCJOPATYCZNA. I wilk będzie syty i koza cało wróci do domu !!!!Tak czy owak człowiek wymaga starannego przebadania, bo to co robi nie mieści się w żadnych normach - ani prawnych, ani medycznych !!!!

      Usuń
    25. Wiktor - pasuje jak w gębę strzelił - MANIAK SOCJOPATYCZNY !!!

      Usuń
    26. Sarmato - do wymienionych zaburzeń psychicznych dodał bym jeszcze CZEPIALSTWO i EGOCENTRYZM. Obydwie te cechy psychiczne ma w obfitości panprezes. Są to zatem "zaburzenia psychiczne" sensu stricte określone w ustawie.Kto chce niech sobie poczyta w Wikipedii. Mamy zatem:
      1.socjopatię,
      1.manię (np.wielkości),
      3.depresję,
      4.egocentryzm,
      5.czepialstwo.
      Wystarczy aby zarządzić stosowne badania medyczne. Czytając ustawę można się doszukać jeszcze kilka innych objawów zaburzeń psychicznych, ale nie chcę się zarazić "czepialstwem".Pozdrawiam !

      Usuń
    27. Ikka - no to w kwestii "choroby smoleńskiej" mamy obok pazerności także egocentryzm - a to jest zaburzenie psychiczne !!!

      Usuń
    28. Jak zwał tak zwał Sarmato, bo nie o nazwę, ani umieszczenie na liście WHO tu chodzi. Światowa Organizacja Zdrowia umieszcza zaburzenia osobowości w grupie F.60 klasyfikacji ICD-10. Tyle, że ani psychopatii, ani socjopatii tam nie ma.
      Przypuszczam też, że o ewentualnej chorobie, ani sąd, ani nawet trybunał, czy w ogóle prawo, nie decydują. Liczyła bym raczej na poważne komisje medyczne, z nadzieją, że będą się opierać na rzetelnym badaniu, w oparciu o najnowsze zdobycze nauki. Aktualnie najszybciej rozwijającymi się dziedzinami, badającymi nasz mózg i psyche, są neuropsychiatria, czy szerzej nieuropsychologia.
      Z punktu zaś widzenia prawnika istotnym jest pytanie czy (ewentualnie na ile) osoba może odpowiadać za swoje postępowanie. Tak z punktu widzenia prawa karnego, jak i cywilnego (mógł i powinien był przewidzieć, zdolność do czynności prawnych, i.t.p.). Póki co psychopatia, czy socjopatia, odpowiedzialności ani trochę nie wyłączają. Jak bowiem zwykł był zwięźle określać pewien znany mi biegły sądowy "to nie choroba, tylko wredny charakter".:-)))))))))))
      P.S. Manii jest ogromnie wiele rodzajów. Większość to tylko elementy innych zaburzeń i nie zawsze jest to choroba.
      Pomyślności.

      Usuń
    29. Pawle z Opola, egocentryzm, egotyzm, czy egoizm (ludzie bardzo mylą te pojęcia), to tylko cechy osobowości. Choć mogą się wielu nie podobać, to z pewnością nie są dysfunkcją, ani tym bardziej chorobą.:-))))))))))
      Pomyślności.

      P.S. Co Wy tak wszyscy na siłę usiłujecie się w ludziach doszukiwać chorób psychicznych? Przecież prezes to zimny, wyrachowany drań. Do tego świetny manipulator bez krzty sumienia, czy innych uczuć. To samo dotyczy jego akolitów, czy niektórych rodzin smoleńskich.

      Usuń
    30. Ikko !!! Masz rację, nie warto toczyć dysput co jest gorsze dla społeczeństwa tyfus czy cholera. Obydwie choroby są grożne i niebezpieczne. Moje zainteresowanie socjopatią i jej pochodnymi wzięło się od chwili, kiedy panprezes zaordynował nam pana profesora P.Glińskiego - jako panaceum na wszystkie utrapienia gospodarcze i społeczne Polski.Byłem ciekawy, czy ten człowiek jest do tego zdolny i czy ma stosowne kwalifikacje.Bowiem samo "wejście smoka" było już naruszeniem norm konstytucyjnych. Następne kroki pana profesora, też raczej nie napawają optymizmem. Nigdy nie lubię dyskutować o czymś, o czym nie miał bym jakiegoś tam pojęcia lub rozeznania albo wiedzy nabytej w wyniku nauki w szkółkach.Ot i wszystko ! Dziękuję za dyskusję i wymianę poglądów. Chciałbym aby ewentualnie Ci,którzy bywają na tym blogu też zadawali sobie takie pytania i szukali odpowiedzi na nurtujące nas problemy. Zawsze to lepiej niż obrzucać się inwektywami. Miłego wieczoru !!!!

      Usuń
    31. Socjopatia tyle ma wspólnego z owym "parapremierem", że ogłoszenie jego kandydatury, to manipulacja, która jest niezbędnym wyposażeniem każdego rasowego psychopaty (socjopaty).:-)))))))))))))))
      http://demotywatory.pl/3936434/Manipulacja
      Pomyślności.

      Usuń
    32. Ikko i Sarmato ! Mnie jest wszystko jedno, jaka jest kwalifikacja zaburzeń panaprezesa... aczkolwiek pani profesor stosownej specjalności, oglądając występy tego osobnika przy różnych okazjach, jak również znając go skądinąd, mówi najzwyczajniej o postępującej paranoi ... Ja się sprzeczać nie będę, jednego jestem pewna, dopóki ten maniakalny "Zbawca" będzie się pętał po scenie politycznej kraju i zarażał ludzi swoim szaleństwem, dopóty spokoju w tym kraju nie będzie.

      Usuń
    33. Begonijko - przeczytałem sobie z rana jeszcze raz dyskusję pomiędzy Ikką i Sarmatą w sprawie tego czy kurdupel jest walnięty zupełnie czy tylko trochę. Optuję,że jednak jest mocno "zaburzony psychicznie". Pamiętasz - już ktoś tam (chyba Kaczmarek) domagał się zbadania go przez specjalistów medycznych w tej sprawie. Od razu podniosła się wrzawa - jak on śmiał i sprawę jakoś wmieciono pod sądowy dywanik. To wszystko odbyło się na zasadzie - walnij w stół a nożyczki same zabrzęczą. Opisane w dyskusji objawy są jednoznaczne i dla mnie sprawa jest oczywista jak oczywistość. To samo powinni kościółkowi zrobić z Rydzykiem - ten też ma całkowite "fiksum-dyrdum" i jak widzę coś jednak się tam zaczyna dziać. Purpuratom nie po drodze tak od razu przyznać się,że to czubek i aferzysta, który narobił im kłopotów w "dogmatach wiary" na kilka lat do przodu. Ale go zwiną - tak jak zwinęli ks.Natanka, Zalewskiego i kilku innych. Inicjatywy inwestycyjne tego Wydrwigrosza zaczynają kosztować co raz więcej, bo nie sztuka coś wybudować za cudze pieniądze, ale po tym trzeba to utrzymać a to kosztuje!! I tu problem - bo taca schudła a rozmowy z rządem idą jak gołą pupą po tarle.Purpuraci maja jednak ta przewagę na rządem,że zawsze mogą dokonać "nawiedzenia" krnąbrnego zakonnika przez siły nieczyste i go wyegzorcyzmować. Z Kaczorem inny problem - bo należy naukowo dowodzić,że to szturchnięty facet. Mówi się trudno - ale trzeba rozpocząć te badania, bo facet może zacząć wywodzić,że jest potomkiem Dymitra Samozwańca i wtedy dopiero zaczną się kłopoty.Choroba smoleńska może zmutować właśnie w tym kierunku - a wtedy Ruscy mogą zażądać aby to oni go zbadali !!!!! :-))))))))

      Usuń
    34. Marcinie, o Kaczmarku i badaniach pisałam również...Fakty są dość proste. Bez Kaczyńskiego PiSu NIE MA, dlatego będą go Brudzińskie, Błaszczaki, czy inne Hofmany wozić, jak worek kartofli ( jak to określiła Czerwonousta...) tak długo, jak się tylko da. Fakt, że łyka psychotropy świadczy, że lekarze go oglądają, ale pewnie cichcem, za murami jego bastionu...
      Co do Rydzyka, to nie sądzę, aby był świrem. To nieprawdopodobnie cwany i niemoralny hochsztapler i tyle.
      Uogólniając, atmosfera zrobiła się duszna i parna, jak przed burzą.
      Mam nadzieję, że wreszcie walnie jakiś piorun z jasnego nieba.

      Usuń
    35. Marcin - abyś kurde w złą godzinę tego nie napisał. Ten Dymitr Samozwaniec nim zasiadł na carskim tronie, to jakiś czas włóczył się po Ukrainie i różnych tam dworach. Kaczyńscy jak wiadomo też swój ród gdzieś tam z Odessy i okolic wywodzą.Wszystko być może. Kilka lat temu jakiś dziennikarzyna wywodził,że Kaczyńscy od samego Bolesława Krzywoustego się wywodzą.

      Usuń
  6. Sobecka na pewno się zasłuży:)jej już tatko przeznaczył regularne karmienie niedokarmionych dzieci.Od dzisiaj definitywnie nie jem ani nie zlizuję śmietany:)Lucyfer i ociec iluzjonista to jedna rola, może zaoszczędzić.J. w roli Kargula? nooo nie, chyba, że WYPADNIE ze scenariusza i na widełki się nadzieje ? A, to co innego :)) jestem ZA. Rola pianisty najlepiej mi pasuje, bracia Rosjanie są bardzo muzykalni, nie przeżyłby tej roli.... :)))Do szkolenia aktorów i reżyserów akurat się nadaje tatko :)) Sam nauki pobierał w ZNAMIENITEJ "uczelni". Równolegle słyszałam przygotowuje się do otworzenia działu ginekologi i położnictwa ? Młody narybek się kurczy, czas ostro działać:)) tatko ma łeb do interesu, albo odwrotnie ...jakoś tak :))Miłego dnia :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alex, jak popatrzeć na jej mleczarnię to chyba da radę tych 2,5 mln głodujących dzieci wyżywic!hahahahaha

      Usuń
  7. patriota genetyczny7 października 2012 09:20

    Już widzę, oczami wyobraźni te "kadry" uczące na tak elitarnym kierunku:
    - reżyseria - Grzegorz Braun;
    - operatorstwo - Ewa Stankiewicz;
    - pisanie scenariuszy/warsztaty - Antek Policmajster
    - kierownictwo produkcji i organizacja planu filmowego - sam papa inkasent;
    - ekonomia produkcji filmowej - ojciec Jan Król.

    Samo doborowe towarzystwo. Wybitni artyści wyjdą z tego łuniwersysteta.

    OdpowiedzUsuń
  8. w.i.e.s.i.e.k @op.pl7 października 2012 09:38

    Nic nowego !
    Przecież każdy ksiądz to aktor,a tak zwana msza, to spektakl teatralny, grany powszechnie, wg tego samego z góry ustalonego i powszechnego scenariusza i "grana" na jedna modłę.
    Nawet aktorzy do tej roli są specjalnie dobierani wybierani Co potem nazywane jest "powołaniem"
    A np otyłość powszechna to z obżarstwa,lenistwa i nieróbstwa.
    Czy ktoś kiedyś widział księdza ułomnego,kalekiego,czy ze "źle ustawionym głosem" /nie liczę ułomności nabytych, potem/
    Przecież tzw "seminaria" to nic innego jak szkoły teatralne gdzie tego wszystkiego nauczają.
    A kandydaci "na księdza" tak samo muszą przedstawić opinie swego proboszcza
    Czy tego nie wiedzieliście?Czy tego nie spostrzegliście?
    Nie? A niektórzy z was przecież chodzą w tygodniu na msze.
    Kościelne spektakle teatralne.
    Ciekawostka będzie kadra.Jacy to "profesorowie" aktorzy, wezmą w tej zabawie udział.
    Nic nowego, jeszcze jedno "seminarium" więcej, tyle ze o "profilu cywilnym"
    A absolwenci ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, W.I.E.S.I.E.K:)

      "Przecież każdy ksiądz to aktor,a tak zwana msza, to spektakl teatralny, grany powszechnie, wg tego samego z góry ustalonego i powszechnego scenariusza i "grana" na jedna modłę ".
      Słusznie zauważyłeś.. Stały scenariusz, bisowany od wieków! Chociaż - nikt - nie domaga się powtórek:) Ale... mierni aktorzy w sukienkach, nawet skrzypienie ław kościelnych odczytują jako... wołanie o bis:)
      Nic co jest związane z toruńskim zbójem - mnie nie dziwi! Mnie ciągle, nieustająco zadziwia ... zielone światło jakie ma zbój: od wszystkich instancji władzy państwowej!
      Nie tak dawno pan sromotnik rzucił pomysł otwarcia domów luksusowych dla polonusów - emerytów z USA. Za drobne " co łaska " - w tym wypadku - prawo do ich majątków... Czy już to zrealizował? Bo ...nie śledzę " kariery" oszusta...
      Jednym z " profesorów " - będzie na pewno Zelnik. On już tam nocuje, a będzie prowadził seminaria pt:
      " Wykorzystanie zjawisk przyrodniczo-astronomicznych dla zwiększenia " prestiżu wiary katolickiej, w kontekście praktyk w starożytnym Egipcie "

      Zelnik pasuje jak ulał. Przecież " robił " za faraona:)))
      Zajęcia z tańca i śpiewu poprowadzi A. Rosiewicz... jeśli akurat będzie trzeżwy... Łaniewska - kursy katolickiej kuchni:)
      Stanisław

      Usuń
    2. Dziwię się...
      Mój wpis wczorajszy - spotkał się z krytyką i dezaprobatą..., którą to - przyjmuję z pokorą i zrozumieniem:)
      Psucie bloga przez ciągle tego samego szczura z Warząchwi Wolskiej/ dziś botticelli i młody gniewny /- jakoś nie przeszkadza...
      Im jestem starszy - tym mniej rozumiem.
      Stanisław

      Usuń
  9. Czy te filmowe odrazy przeznaczone będą tylko dla mohairów?
    sąsiad nieobecnego w swej letniej rezydencji, p.prof.

    OdpowiedzUsuń
  10. Elizaaaaaaaaaaaaaaaaaaa no nie mogę, przestań :)))))) o matko!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy wie ktoś może, jaki numer miseczki ma biustonosz Anulki Sobeckiej, bo próbowałam ustalić, ale mi się alfabet skończył ? :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Begonijko, nie wiem, jaki to numer, ale podczas remontu krystalizatorów w pewnym dużym zakładzie chemicznym zaczęło padać i pracownicy pożyczyli te miseczki od posłanki, by móc osłonić krystalizatory od deszczu i móc prowadzić prace.

      Usuń
    2. Dr Wolandzie, polonistka z mojego liceum (nie podam ksywki, bo od razu zostanę zdemaskowana ) miała obfity biust, na którym trzymała splecione, krótkie rączyny. Widok był niepowtarzalny. Ale to, co zaprezentowała Eliza, zostawia tamto wspomnienie daleko w tyle. :))))

      Usuń
    3. Lewa " miseczka" - to rozmiar Moskiewskiego Cyrku Wielkiego.
      Prawa - to akurat jakby... polski sejm:)
      Stanisław

      Usuń
    4. begonijko - trochę dokładnie - czy chodzi Ci o miseczki czy michy ?????

      Usuń
  12. Tu się nie ma co śmiać, to poważny biznes, który jest nastawiony na golenie frajerów. I ten biznes jest sprawdzony- w Toruniu istnieje od kilku dobrych lat Policealne Studium Edukacji i Praktyk Teatralnych- o przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń, czyli kto pierwszy wyłoży kasę, ten może ją wykładać dalej. Wcześniej była tam jakaś inna szkoła kształcąca aktorów w TRYBIE ZAOCZNYM (buuuuchachacha....) i to w cyklu DWULETNIM, ale nie pamiętam nazwy.
    Świat obfituje w kretynów z parciem na szkło, przekonanych o tym, że powinni zostać aktorami, reżyserami, generalnie przysługuje im pociąg do Hollywood. To ta grupa ludzi najchętniej zgłasza się do "Randki w ciemno", "Idź na całość", do eliminacji "Idola". To ci z tych "nie bardzo umiem, za to bardzo lubię". W Polsce ci ludzie grają jako statyści w połowie polskich produkcji filmowych i telewizyjnych, łażą jako publiczność na teleturnieje, są skłonni poświęcić czas i pieniądze, by móc powiedzieć o sobie "aktor". To o takich aktorach myśli ojciec dyrektor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wolandzie, chyba 2-3 dni temu pojawiła się porażająca informacja, że "znani aktorzy stanęli przed sądem za obrazę policjantów", czy jakoś tak...No to rzuciłam się przeczytać, kogóż to przyskrzyniono ... i , o matko, to byli... no, nie pamiętam nazwisk, bo ich i przed tym strasznym wydarzeniem nie znałam, ale jacyś tam "bohaterowie" jakichś seriali...
      No cóż, takich tabloidowych "gwiazd" mamy bez liku...
      A tak przy okazji... kilka dni temu w TV przypomniano film "Klucznik" z Tadeuszem Łomnickim...polecam wszystkim tym, którym wydaje się, że są aktorami.

      Usuń
    2. "Śpiewać każdy może" dr Wolandzie. Zostać absolwentem (za kasę) wielu prywatnych (w tym toruńskiej) uczelni takoż. Wysoki poziom IQ i faktyczna wiedza, nie są artykułami pierwszej potrzeby dla dużej części naszego społeczeństwa.:-)))))))))))))
      http://demotywatory.pl/3933839/Co-to-znaczy-zw
      Pomyślności.

      Usuń
  13. Witam panią pani Elizo,jak widzę Rydzola to robi mi się niedobrze.Jeszcze dojdzie do tego,że pracodawca będzie się pytał czy jestem wierzący jak będę poszukiwał inną pracę.Kler za bardzo się rozpanoszył,a będzie jeszcze gorzej. Rżną budżet państwa ile wejdzie,podziękować naszym politykom zmienili służalczość wobec Rosji w służalczość wobec Watykanu.Czytam różne wypowiedzi internatów,powiem szczerze jesteśmy ciemnym społeczeństwem(NIE WSZYSCY)że ludzie w takie bajki wierzą w XXI wieku.Pozdrawiam i życzę miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Haha... świetne fotomontaże. :)) A poważnie wydaje mi się, że Rydzykowi pomyliły się role - niech zdecyduje się, czy jest zakonnikiem czy biznesmenem, bo tych dwóch zajęć nie powinno się łączyć. Mówiąc inaczej - albo niech służy Bogu, albo mamonie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Deva - bbaa...od 2000 lat robią z powodzeniem jedno i drugie. Ciemnemu ludowi wmówisz wszystko aby go po tym wycyckać z marności. Na tym opiera się ich "szatańska" metoda - wykorzystywaniu naiwności ludzi !!!

      Usuń
  15. o.Rydzyk na technicznego premiera.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy 12.59 !!! A ty co - walnęło ci coś na pustą mózgoczaszkę ????

      Usuń
  16. Zapomniałaś Elizo podać kto zostanie szefem tego wydziału rydzykowej uczelni.
    http://tnij.org/soro
    Pomyślności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, ale tamten skrócony link nie działa.
      http://tnij.org/sorv
      Pomyślności.

      Usuń
    2. Łomatko, Ikko, cudo !!!! A masz może wersję hard ??????? :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

      Usuń
    3. Obawiam się Begonijko, że wersja hard jest publicznie niedostępna. Być może "tęczowi" coś mają na prywatny użytek.:-)))))))))))
      Pomyślności.

      Usuń
  17. Wypusci absolwentow reprezentujących poziom podobny do niejakiego "Bulskiego od krzyża", hehe!

    OdpowiedzUsuń
  18. Niech już zacznie budować wille dla przyszłych aktorów, gwiazd kina, niech się pospieszy dokąd jeszcze kasa plynie..

    OdpowiedzUsuń
  19. W kwestii medialnych spektakli kościelnych, to aż dziw, że poseł Jaki imprezy nie zaszczycił, taż to jego parafia.:-)))))))))))
    http://opole.gazeta.pl/opole/5,35086,12625935,Na_koniach__z_psami_i_kotami_wmaszerowali_do_kosciola.html
    Pomyślności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i film nakręcono.
      http://opole.gazeta.pl/opole/1,35086,12625930,Psy__koty__konie_w_opolskim_kosciele__WIDEO_.html
      Pomyślności.

      Usuń
    2. Ikko, zwierzęta, jak zwierzęta (kaczek nie zauważyłam, no jak tak można !), ale ... czy ja dobrze widziałam, że Chrystus nad ołtarzem bez krzyża wisiał ????????????

      Usuń
    3. Masz ci los, a toś mi kobieto ćwieka zabiła. O mało co nie leciałam osobiście sprawdzić, bo o rzut beretem mam. Na szczęście pora nie ta, więc w internecie sprawdziłam. Faktycznie bez krzyża.Kościół już w XXI wieku wybudowany,to może teraz taka moda? No i ksiądz po kolędzie nie chodzi. Czytałam, że biskup opolski nie kazał. Nie wiem jednak czy to nie czasem ta "opcja niemiecka", albo narodowość Śląska nie zawiniły? Czyżby prawdziwych Polaków i prawdziwych katolików było za mało?:-)))))
      http://parafia.opole.pl/
      Pomyślności.

      Usuń
    4. Znaczy Chrystus lewituje, Ikko ??? Za to proboszcz blisko ziemi się trzyma, sądząc po "cegiełkach" !!! :))))))

      Usuń
    5. Begonijko - a tych "braci mniejszych" też jakoś maławo !!! Czyżby i u nich kwitł ateizm. Gnębi mnie ponadto, kto sprzątał kupki po mszy ??? Schizofrenia w KrK osiąga szczyty Himalajów. Konie psy i koty na mszy ?????. Przesłałem ten filmik znajomym w Szwecji !!!! Nie chcieli wierzyć !!!!!

      Usuń
    6. Ja wysłałem do znajomych w kilku krajach.
      Komentarz był mniej więcej taki sam u wszystkich : jaja se z nas robisz czy jak ?

      Usuń
  20. Krzysiek Liberadzki7 października 2012 23:55

    Elizo. Te idiotyczne tąpnięcia poparcia w ciągu tygodnia, jakieś podchody Pawlaka w stronę PiS. PRowy teatrzyk jaki nam fundują od lat chyli się ku upadkowi. Ci socjaliści, a w istocie komuchy mentalne, udające prawicowców. Ludowcy utopieni w komunie i uporczywie ją pielęgnujący. Wszyscy pospołu wycierający sobie gębę dobrem wspólnym. Totalny kocikwik.


    Usciski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko, wybory za trzy lata.Nikt na Kaczynskiego i jego rządy nie stawia zlamanego szeląga:-)

      Usuń
    2. Najgorsze jest to, że szary wyborca - ma coraz więcej wątpliwości: Na kogo głosować? Kogo popierać, kogo wyrzucić/kartką wyborczą/ na zbity pysk?
      Nie ma / dla mnie/ realnego powodu i przyczyny, aby nastąpiło takie pro-pisowate przegięcie...Wręcz odwrotnie. " Poparcie" powinno już ZEROWAĆ!!!
      Ale.. jeśli ankietowani - tak postanowili , to może - teraz - błędy P.O. oraz " grzechy zaniechania " - stały się bardziej opiniotwórcze - niż bełkot pisowatych szaleńców?
      Przecież WRZESZCZĘ , że nieudolność p.o. - skończy się właśnie takim odbiciem. Jak długo można " politycznie " jechać - na głupocie i fałszu kaczorów...?
      Pawlaki i PSL - to typowa polityczna prostytutka. Pójdzie z każdym, kto więcecej obieca...
      Stanisław

      Usuń
  21. Felicja Kapuśniak8 października 2012 00:30

    Ło matko jedyna! Pani Elizo! Kaczyste majo 39%!!! Siedze se na mem rancho i strasecnie sie boje wychodzić z chałpy,bo kaczyste tuptajo wokoło i transparenty noszo"precz z babo!","baba do Moskwy!","tu je nasze rancho,a nie baby!",Ale jam baba sprytna jest i Antoniego-bulgota wzienam i spuściłam. I jużci mom spokój,he,he..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fela a Ty nie mozesz tak tego Tośka pozyczyc premierowi????? hehe

      Usuń
  22. Radio, tv i gazeta o małych słuchalności/oglądalności/poczytności. Zakończona klapą zbiórka pieniędzy na ratowanie stoczni gdańskiej-tak ją uratował że aż upadła. Stworzył szkołę wyższą z marną kadrą "naukową" za to z horrendalnymi opłatami za naukę. Mało kto chce się tam uczyć. Sieć komórkowa padła zanim tak naprawdę wystartowała. A więc eneralnie Rydzykowi nic się nie udało. Na swoją działalność musi brać pożyczki od zakonu redemptorystów bo kasy ciągle brak. Ale jego konto "gdzies tam" pewno pęka w szwach.

    OdpowiedzUsuń
  23. Redomptorysta PT jest na drodze rozwoju życia filmowego - kino czarno-białe Braci Marx i z napisami typu: zostań z nami, oszustami! Tacowy od ratowania "kolebki" opatrzony napisam: La charite! (co łaska). Ona na pstrym koniu usadowiona.
    sąsiad p. profesora

    OdpowiedzUsuń
  24. Oglądam właśnie debatę nt służby zdrowia.Przewodzi Jaro. Brak funduszy na służbę zdrowia..Buc kaczy zapomniał był,że to on właśnie obniżył składki na NFZ. Bo to jest normalny bucior. Enter.

    OdpowiedzUsuń

Na tym blogu hejt nie jest tolerowany.