czwartek, 17 maja 2012

KACZA NOSTRA



Beata Sawicka została skazana na 3 lata więzienia. Prócz tego wobec niej sąd orzekł też przepadek uzyskanej korzyści majątkowej i pozbawienie praw publicznych na 4 lata. Szczegóły nagłośnił ówczesny szef CBA Mariusz Kamiński tuż przed wyborami. Wywołało to wątpliwości PO i części mediów co do domniemanego politycznego tła operacji CBA wobec Sawickiej (usuniętej wtedy z PO). Ona sama prosiła w emocjonalnym wystąpieniu szefa CBA, by jej "nie linczował publicznie". Twierdziła, że padła ofiarą prowokacji agenta CBA. Uznała, że oficerowie CBA przekroczyli uprawnienia, podejmując wobec niej inwigilację i że namawiali ją do przestępstwa. Kamiński temu zaprzeczał.
http://tnij.org/qpqu 
 
 
Absolutnie nie zgadzam się z tym wyrokiem. Sawicka być może ma niejedno w swoim politycznym życiorysie, ale w tym przypadku została wulgarnie wmanipulpowana. W praworządnym kraju taka prowokacja służb bez jakichkolwiek dowodów o jakimkolwiek przestępstwie to tylko i wyłącznie nakłanianie do przestępstwa przez służby. W Belgii sąd takie dowody wyrzuciłby po prostu do kosza.


PiS stworzył CBA przestępczych prowokatorów. W przypadku Sawickiej nie byłoby żadnego przestępstwa, gdyby nie szemrana działalność niedomytego żigolakaTomka. To właśnie on powinien być ukarany za namawianie do przestępstwa i szastanie pieniędzmi podatnika.

Winą Sawickiej -  jest jej słabe morale, bo nie powinna  była dać się skusić. Nie powinna, ale zauroczenie młodym i w jej oczach atrakcyjnym samcem było silniejsze od rozumu. Człowiek jest tylko człowiekiem, ma swoje słabostki. Z tym wyrokiem ostatecznie możnaby się zgodzić tylko w jednym przypadku - jeśli żigolo-inicjator,  otrzymałby wyrok dwukrotnie wyższy, bo jego prowokacja zastosowana wobec Sawickiej jest modelowym przykładem jak NIE POWINNY DZIAŁAĆ ORGANA ŚCIGANIA. W takiej sytuacji ujawnienie się słabego charakteru czy ewentualnej chciwości Sawickiej powinno zejść na drugi plan. Sąd uznając winę Sawickiej powinien zaniechać  jej ukarania ze względu na mafijny i haniebny sposób wykonania całej operacji CBA. Wierzę, że sąd Apelacyjny nie utrzyma tego wyroku w mocy, bo inaczej służby powołane do walki z korupcją, zamiast ścigać przestępców, będą szły na skróty polując na ewentualne ofiary i prowokacjami kusić do przestępstwa. To o wiele łatwiejsze niż zdeterminowanie.

Jeżeli sąd Apelacyjny wyrok utrzyma,  Beata Sawicka powinna złożyć skargę do Trybunału w Strasbourgu, ponieważ zostały pogwałcone jej prawa jako człowieka, podstępem i kuszeniem miłością jako przynętą namówiono ją do przestępstwa. Nie ma w kodeksach żadnego kraju  paragrafów pozwalających do nakłaniania do przestępstwa i uznawanie ich za legalne, co sugeruje wyrok sądu. Ewentualnie w filmach kryminalnych made in USA. Nie może być tak, że urzędnik państwowy daje komuś pieniądze aby go skorumpować i ten sam urzędnik aresztuje czlowieka, którego sam skorumpował, a państwo, czyli sąd skazuje człowieka skorumpowanego przez urzędnika państwowego. Na szczęście, że te zgnilizny moralne wypadły z gry w 2007 r. bo jakżesz nazwać by takie państwo? No, oni go chcieli nazwać "IVRP" ja bym nazwała "Kacza Nostra".  


Wypowiedzi po wyroku PiSowskich szczekaczek pominę, bo niewarte cytowania. Zbulwersowała mnie tylko bezczelna wypowiedź Ziobry, który już wypina klatę do medali za zasługi i ŻĄDA przeprosin. Pytam się tylko za jakie zasługi? Za Sawicką? Wyrok jeszcze nie jest prawomocny. Za dr.Garlickiego? Kompletna klapa. Może za B.Blidę? No wstydziłby się gębę otworzyć. Ale czy świnia ma wstyd? Może za "aferę gruntową"? Pośrednio ma Leppera na sumieniu. A może za Lipca? Razem z sędziną wzięli "na wstrzymanie" ponad 4 miesiące, aby sprawa nie wyszła na światło dzienne przed wyborami. A może za "aferę hazardową"? Niestety nie "ustrzelili" premieraTuska, a tak dobrze wszystko ukartowali z Kamińskim i Absmakiem...Aaaaaaaaa, może za willę w Kazimierzu? Tu też nie wypaliło, bo niestety Kwaśniewscy mieli intuicję, wywąchali ich zamiary, ale tu nie można się dziwić, Kwaśniewscy mieli za przeciwnika nieogoloną dziwkę z tłustymi włosami na usługach prezesa, a więc najniższa półka. Stracił tylko Skarb Państwa.
 

Jak widać sądy jak i prokuratury sa nadal obrośnięte PiS-chwastami, ale ten wyrok się nie utrzyma. Zakład?

 


w.i.e.s.i.e.k @op.pl09:43

Przypomnieć jeszcze należy kolejne klapy CBA I Ziobry
a/afera węglowa "Sląska Alexis" uniewinniona
b/afera paliwowa - niewinni
c/zabójstwo Papały i "z cała pewnością ekstradycja Mazura" - mokry kapiszon
A może tak ktoś z "prawych i sprawiedliwych i etycznych?" poda "prawdziwe sukcesy"szeryfa Ziobry i jego CBA. Tamto znamy bo w świetle kamer i konferencji prasowych chwalono się sukcesami.Dzis najważniejsi aktorzy milczą. Głupio im ?E chyba nie? Bo winne pewno są sady i sędziowie no i PO. A my zapłacimy z własnych kieszeni odszkodowania, tym uwolnionych, z zarzutów. A powinni płacić? No zgadnijcie kto?


104 komentarze:

  1. Na bazie uczuć mirażu
    dokonano na jej osobie abordażu.
    Trafione - zatopione,
    na dodatek blędnie osądzone.
    Zostala w manipulowana,
    a jako osoba publiczna - zdeprecjonowana.
    Choć obecnie to nie jest Kacza-Nostra,
    to sprawiedliwość w tym przypadku za ostra.

    OdpowiedzUsuń
  2. niestety pani Sawicka sama określiła cenę za usługe i za to poniesie karę.Sprawa tego bezczelnego żigolaka jest w sadzie i mam nadzieje, ze też nie zostanie bezkarny. Bezkarni są jego mocodawcy ale być może trafią do TK chociaż w to niestety watpie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Banda politykow ,typu Sawicka na urzedach zasiadla
    I mysli sobie, ale bede teraz kradla
    No coz chwasty musza byc powyrywane
    Plany Sawickiej, przez Tomusia zostaly jej pokrzyzowane

    OdpowiedzUsuń
  4. w.i.e.s.i.e.k @op.pl17 maja 2012 09:34

    Jak się stawia na czele urzędu gdzie służby cywilne tajne i dwupłciowe dupka którego jedynym sukcesem było "ze jest kolegą i ze "obrzucił w Paryżu jajkami Kwaśniewskiego" i bez żadnych doświadczeń policyjnych to ten "szczery katolik" zaczyna od biblijnych metod "prowokacji i kuszenia"
    Udało się wężowi to i Tomusiowi tez powinno.No i Tomusiowi wyszło a i może weszło
    Udało to jedno bo z Kwaśniewskimi blamaż i klapa i strata Skarbu Państwa/czyli nas/jakie jeszcze miał "sukcesy" tajemnica służb.
    Jedno jest pewne, prawi i sprawiedliwi a ponad wszystko etyczni, za zasługi "zrobili Tomusia" posłem/tak jak szefa jego/ by dalej węszyli i wykrywali "w szeregach"
    Ciekawi mnie tylko który z posłów ma dziś tyle odwagi by się odezwać do tych dwóch o wypiciu wódki nie wspomnę.Fakt jest ze buczeli przy wystąpieniach tychże.
    Do ogródka sukcesów CBA i Ziobry chciałbym dorzucić jeszcze
    Operacja "Białe fartuchy"/zwróćcie uwagę na metody służb"/
    Wojskowy Sąd Okręgowy w Warszawie całkowicie uniewinnił wybitnego neurochirurga prof. dr. hab. n. med. Jana Podgórskiego, byłego szefa Wojskowego Instytutu Medycznego w Warszawie przy ul. Szaserów, kierownika kliniki neurochirurgii. Profesor nie mógł zobaczyć radości na twarzach życzliwych mu obserwatorów procesu po ogłoszeniu wyroku. W tym dniu miał zaplanowaną trudną operację. Uznał, że jego miejsce jest przy chorym.
    Reszte sobie poczytajcie tu http://www.sluzbazdrowia.com.pl/artykul.php?numer_wydania=3960&art=1
    bo te 4096 znaków na więcej nie pozwala

    OdpowiedzUsuń
  5. w.i.e.s.i.e.k @op.pl17 maja 2012 09:43

    Przypomnieć jeszcze należy kolejne klapy CBA I Ziobry
    a/afera węglowa "Sląska Alexis" uniewinniona
    b/afera paliwowa - niewinni
    c/zabójstwo Papały i "z cała pewnością ekstradycja Mazura" - mokry kapiszon
    A może tak ktoś z "prawych i sprawiedliwych i etycznych?" poda "prawdziwe sukcesy"szeryfa Ziobry i jego CBA.
    Tamto znamy bo w świetle kamer i konferencji prasowych chwalono się sukcesami.Dzis najważniejsi aktorzy milczą
    Głupio im ?E chyba nie ?
    Bo winne pewno są sady i sędziowie no i PO.
    A my zapłacimy z własnych kieszeni odszkodowania, tym uwolnionych, z zarzutów.
    A powinni płacić?No zgadnijcie kto?

    OdpowiedzUsuń
  6. krokodyl_dundee_lowca_idiotow17 maja 2012 10:32

    Dziś po Ziobrze, Hofman żąda przeprosin, co za bezczelne zgnilki!!! Odkąd Kempa odeszła z PiS Hofman godnie ją zastępuje i jest nawet lepszy w pluciu,wyszczekana kanalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hofman chce przeprosin? Niech se nagra i idzie w PiSdu

      Usuń
    2. gdanszczanin17 maja 2012 14:38

      Jeszcze lepiej - dzis Hofmanek powiedzial ze Sawicka mieniła wynik wyborów!! To oznacza co?? Że PiS w komisjach wyborczych miał już wszystko wcześniej ustalone? Bo jak mozna to rozumieć?

      Usuń
    3. PiSiory powinny najpierw przeprosić za to, że swoją partią gnoją naród polski na oczach całego świata, a cała Polska musi przez nich cierpieć.

      Usuń
  7. Sawicka "popisała się" bezdenną głupotą, to fakt, ale czym innym jest śledzenie i nawet prowokacja wobec osoby podejrzanej o popełnienie przestępstwa, a czym innym wciąganie głupiej, to fakt, kobiety, w pułapkę, przy pomocy członka (dosłownie) CBA, dla wykazania się zasługami przed jedynym sprawiedliwym, czyli panprezesem. To, że rozmaici politycy i urzędnicy mają lepkie rączki, nie jest niczym nowym, ale dotyczy to wszystkich stron politycznego jarmarku.No i tak pozornie bez związku. Byłam wczoraj w swojej przychodni i, ku swojemu zdziwieniu , zobaczyłam całe sterty specjalnej, kilkustronicowej gazetki z wytłuszczonym napisem na 1- szej stronie : "Polacy coraz bardziej ufają KASOM STEFCZYKA" , czy jakoś tak, którymi przychodnia była zarzucona. Nie była to jakaś lokalna, codzienna prasa ...SKOKI nazywają się teraz KASAMI STEFCZYKA, ale czy ich pisowska "podszewka" uległa zmianie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wieprzowy rzeźniku, od tego ciągłego zmieniania nicków niedługo eksploduje ci głowizna i nie będzie już czego leczyć !!!!! :))))) P.S. Elizo, przepraszam, że odpowiedziałam trollowi, ale chwilami jest tak śmieszny, że trudno się powstrzymać. Obiecuję, że już więcej nie będę.

      Usuń
  8. Od początku tego śledztwa NIKT nie przedstawił przesłanek, jakimi kierowały się służby Kamińskiego, uznając że prowokacja jest uzasadniona. Prawo stanowi, że prowokacji można użyć tylko wobec osób, co do których istnieje uzasadnione podejrzenie popełnionego przestępstwa (n.p. jeśli informatorzy donoszą o handlarzu narkotyków, lecz nigdy go nie przyłapano na transakcji, ani z narkotykami).
    Dla tępych moherów wyjaśnienie: to dlatego, że jeśli ktoś się w życiu taką działalnością nie parał, to państwo nie jest zainteresowane namawianiem go do tego, by taką działalność rozpoczął. Państwo nie jest zainteresowane namawianiem do podjęcia działalności przestępczej.
    Co do wyroku sądu, to chyba jednak jest zgodny z polskim prawem, bo polskie prawo dopuszcza użycie dowodów zdobytych niezgodnie z prawem (JEŚLI SIĘ W TYM TEMACIE COŚ ZMIENIŁO, TO MNIE POPRAWCIE). Sawicka łapówkę przyjęła. Na pewno jednak wątek romansu jest okolicznością łagodzącą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobnego zdania jest Kalisz:
      wiadomosci.onet.pl/kraj/kalisz-wyrok-ws-sawickiej-jest-sprawiedliwy,1,5133146,wiadomosc.html

      Usuń
  9. Grażyna Doverhagen17 maja 2012 11:21

    Hej Elisabeth
    Nie kwestionuję niskiego morale i żądzy zysku u pani Beaty Sawickiej, ale granicę prowokacji przekroczono i w Szwecji taki wyrok by nie zapad. Człowiek zmanipulowany uczuciowo, w tym przypadku kobieta, a wiadomo kobiety bardziej patrzą sercem, zdolny jest do wielu rzeczy.Co do motywacji politycznej prowokacji nie mam żadnych wątpliwości. To miał być jeden z tych slynnych gwoździ PiS-u do trumny PO.

    Slonecznego dnia

    OdpowiedzUsuń
  10. "Szczegóły nagłośnił ówczesny szef CBA Mariusz Kamiński tuż przed wyborami." -

    - sugerujesz stosowanie sezonu ochronnego ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej jest tu sugestia popełnienia przestępstwa podżegania do korupcji, którego motywem było odniesienie korzyści politycznych. Być może nie łapiesz, ale podżeganie do przestępstwa przez polskie prawo traktowane jest jako przestępstwo.

      Usuń
    2. Uczciwosc tych ktorzy decyduja o publicznym groszu powinno sie sprawdzac na wszelkie mozliwe sposoby - lacznie z policyjna prowokacja.

      ps. niemieckiemu konduktorowi nie dasz "pkp" - nie wezmie, bo nie wie z kim ma do czynienia.

      Usuń
    3. Nie, kolego "no mercy", powinno się przestrzegać prawa, jest nawet taki obowiązek, a stróże prawa mają wręcz psi obowiązek go przestrzegać.

      Usuń
    4. Towarzyszu "no mercy", nie jestem członkiem PiS, nie wiem zatem co mówił i czyim guru był Lenin, ale bracia Kaczyńscy z pewnością wiedzieli, bo cytowali go w swoich pracach naukowych. Spokojnie możesz zatem mówić do mnie w liczbie pojedynczej.

      Usuń
    5. @ dr Woland11:57

      To jak, pod względem "brania" sprawdzić takiego jednego czy drugiego gościa ?

      Usuń
    6. dr Woland12:32

      I to taki ciemnogród pisał prace naukowe ?

      Usuń
    7. hubertus11:24
      Nic nie sugeruję, to jest cytatwprowadzający w temat o ktorym piszę, gdybyś kliknąl w linka glupich pytan byś nie zadawał

      Usuń
    8. @Test,
      Stosując się do prawnych warunków prowokacji: Jeśli taka osoba uczestniczyła w podejrzanych transakcjach, wtedy jest to uzasadnione. Przykładowo: Prowokacja wobec urzędników funduszu kościelnego praz wobec biskupów byłaby jak najbardziej uzasadniona, bowiem otrzymywali oni mienie wyceniane podejrzanie nisko i zdarzyło się to wielokrotnie. Natomiast jeżeli taka osoba w transakcjach nie uczestniczyła, to jest to zwykłe namawianie uczciwego człowieka do przestępstwa, ścigane z kodeksu karnego.
      @Alma,
      jak widać swą wiedzę ciemnogród opierał na dziełach Lenina, jaki autor, takie źródło i praca naukowa

      Usuń
  11. Absolutnie Sawickiej nie bronię! Niemniej metody stosowane przez pis-agenta i jego szefów uważam za ohydne! Powinni trafić za kraty za współudział w przestępstwie, bo byli jego autorami! Koniec. Kropka

    OdpowiedzUsuń
  12. bez nicku (znany)17 maja 2012 11:54

    Analizując sobie ten wyrok na Beatę Sawicką ... hmmm -

    -ci wszyscy, którzy do tej pory w sposób wręcz irracjonalny odrzucali wszelkie argumenty przemawiające przeciwko PO dostali argument koronny.
    Dostali alibi dla swojej własnej duszy.
    Będą teraz mogli z czystym sumieniem powiedzieć sami sobie:
    "Zostałem oszukany i jest na to dowód w postaci wyroku sądowego. W dodatku nie ja jeden zostałem oszukany, tylko całkiem spora ilość ludzi. Ludzi z samego świecznika. Autorytety moralne, które broniły B.S też się dały oszukać. W związku z tym ja jestem czysty i mogę bez zażenowania i wewnętrznego dyskomfortu przestać popierać PO".

    ... taki mniej więcej proces myślowy może się przetoczyć przez głowy tumanionego elektoratu PO. Oczywiście taki proces nie dotyczy beneficjentów i establiszmętu, który popiera PO z zupełnie innych przyczyn. Wśród tych ludzi trwa właśnie w tej chwili gorączkowa burza mózgów jak przeciwdziałać takim myślowym tendencjom - nie trzeba było długo czekać - najprostszy sposób takiego przeciwdziałania został uruchomiony niemalże automatycznie. Wprawdzie nie posunięto się do nie pokazywania tej informacji w mediach, ale praktycznie od razu znaleziono jakieś "michałki", które zepchnęły ten news z "jedynek" w serwisach informacyjnych.

    Jedynie Eliza ... :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak rozumiem wszyscy nie myslący jak ty to ludzie otumanieni!! Doprawdy extraordinaire idiot...

      Usuń
  13. Witam:)

    Podobnie jak Ty - Elizo, jestem wyrokiem poruszony. Podkreślam: NEWGATYWNIE!
    Bo jeśli - Sawicka, to tym bardziej: " agent - wieśniak " Tomuś, m. kamiński, j. kaczyński - winni odpowiadać karnie!!! Dlaczego?
    Dlatego, że gdy: sztab pisowskiej propagandy " montował " akcję na Sawicką - była Ona całkowicie niewinna i nawet nie podejrzewana, o żadne przestępstwo korupcyjne!
    Za Sawicką napewno opowie się Trybunał w Stasbourgu, była już tam sprawa precedensowa! Przypominam: piso-wariatkowo zamierzało trafić: poprzez Sawicką, w Tuska!
    Pierwszym był: kryminalny scenariausz c.b.a. Potem dopiero Sawicka zwiedziona " afektem " /?/ , bądż zawężonym myśleniem.
    Podkreślam: Sawicka o nic nie była podejrzewana - w chwili rozpoczęcia " akcji" - realizowanej przez wiejskiego ćwoka , z c.b.a! Wytypowali Ją, prawdopodobnie przewidując bądż znając - pewne predyspozycje psychologiczne. Ćwok - Tomuś , za Sawicką zapisał się na ten sam kurs... Udając biznesena - realizował kaczy scenariusz, dotyczący NIWINNEJ kobiety. Jej przestępstwo, nastąpiło w EFEKCIE - przestępczych i nieprawnych działań! Czy urząd państweowy może kreować i zachęcać do przestępstwa? Nigdzie , w cywilizowanym świecie tak nie jest!!!
    Oczywiście dziwię się Sawickiej, że osoba po studiach, niby inteligentna - ulega " wdziękom " prowincjonalnego i prymitywnego adoratora.... No, ale: usprawiedliwiam ją, bo uczucia są dość silne. Jak widać:)

    Stanisław

    CBA winno wogóle nie powstawać. Powstało przy aprobacie Tuska i P.O. Gdyby nie ich głosy - nie byłoby wielu, wielu nadużyć, w ich wykonaniu. Tusk musiał wiedzieć kim jest kamiński, bo przecież pis: dla niego właśnie stworzył ten, tfu, organ! Swoją własną - policję polityczną! Czy c.b.a - dziś jest inne? NIE ! Przecież tam są wszyscy pozytywnie zweryfikowani przez m. kamińskiego i kurdupla...Panie Premierze: OBUDŻ SIĘ PAN !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Stanislawie, to był lincz na człowieku kierowany od początku do końca na zamówienie polityczne partii PiS.Podeslali jej lowelasa, ktory przy pomocy subtelnych insynuacji nakłonił ją do wykorzystania swych koneksji do zrobienia lewej kasy w celu złapania jej na działaniu ... korupcyjnym!!! I za to jeszcze ządaja przeprasin ...ha ha Bo przez osobe Sawickiej to mialo byc uderzenie w PO tuż przed wyborami, im nawet bylo obojętne kto? Sawicka czy inny Sawicki, aby z PO. Szukali i znaleźli.

      Usuń
    2. errata - powinno być "przeprosin"

      Usuń
  14. Uwazam ze anglosaski system tzw. lawa przysieglych jest lepszy od obowiazujacego w Polsce. Gdy zwykli obywatele uznaja wine oskarzonego, sedzia wydaje wyrok zgodnie z kodeksem. To dziala w stosunku do politykow tez, czego przykladem jest wyrok 14 lat wiezienia dla bylego Gubernatora IL, ktory chcial przechandlowac miejsce w Senacie po Obamie.Tu definitywnie widac korupcje, nikt go do tego nie prowokowal.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Luciano 11:58, myślę, że idealnego systemu nie ma. Ława przysięgłych też nie jest idealna, bo zasiadają w niej zwykli ludzie, którzy ulegają emocjom i manipulacji zręcznych prawników, co wykazało wiele przykładów, kiedy to uniewinniano ewidentnych przestępców, czy nawet morderców. Trudno ocenić, co jest lepsze.

      Usuń
  15. Czy ten wyrok może mieć znaczenie dla elektoratu PO ?

    Wszystko to prawda co wyżej (bez nicku) napisane tyle tylko,że elektorat PO jest dosyć "specyficzny",podobnie jak partia,którą popiera.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ,,Specyficzny",i to wybitnie,jest elektorat,,smoleński". Kojarzy się natychmiast z kabareciarzem Smoleniem(TEY).

      Usuń
    2. Anonimowy(Niesiołowski)..Już mówiłem przecież..Wsiowy przygłup na Ukrainie zwany jest Gawryło,u nas Gupi Jasiu lub Gupi Gienek. Którą ksywę wybierasz? Tylko szybko,bo nie mam czasu i idę spać.

      Usuń
  16. Sawicka pomimo typowej kobiecej naiwności i niestety ewidentnego wstydu dla rodziny, powinna być uwolniona od winy w tej sprawie. To Kamiński,Ziobro i Kaczyński powinni iść do paki na taki okres,który skutecznie wy eleminowałby ich zżycia politycznego. Sawicka karę i tak poniosła wielki wstyd w rodzinie i w środowisku. A ci przestępcy z PiSu jak chcieli walczyć z korupcją to mogli wyrzucić wszystkie przepisy które aż nawołują do korupcji.I na koniec za to wszystko co się dzieje w Polsce odpowiadają posłowie bo prawo jest stanowione przez nich.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. ....
    Wydaje mi się, że powinno być tak:
    Służby kogoś podejrzewają, na podstawie zeznań, domniemań, poszlak , których udowodnić procesowo nie można... Zbierają dokumentację - idą do sądu. Sąd analizuje dokumentację i wydaje/nie wydaje - zgodę na konkretne działania prowokacyjne! O takich akcjach winien zawszae dedydować sąd. Sąd też powinien ściśle określić : zakres prowokacji - indywidualnie do każdej sprawy!
    C.B.A tak uczyniło? No... chyba nie! Czy fałszując dokumenty o odrolnieniu działek rolnych - mieli ku tremu prawo? Nie... Oni mieli laboratorium, w którym mogli drukować wszystkie dokumenty, w zależności od potrzeb i ich kompletnie kłamliwych scenariuszy. zapewne - robią to do dziś!
    BEZ ŻADNEJ KONTROLI !!!!
    Czy nie powinni być zadaniowani - przez prokuratora, sąd? Przecież to Orwell w czystej postaci !

    Stanisław

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stanislaw, to byly rządy tredowatych, sluzby trędowatych, partia tredowatych, od takich trzeba trzymac się z daleka

      Usuń
    2. Stanislawie. Jedyny sposób aby tępe PISdzielstwo i ich kościelnych mocodawców czegoś nauczyć to zorganizowanie podobnych prowokacji aby na własnej skórze zobaczyli jak to wygląda. Możnaby tak podsuwać biskupom orientacji homoseksualnej kochanków a następnie tak uzyskany materiał upublicznić.

      Usuń
    3. kokakola !!! Jestem za !!!!

      Usuń
    4. Kokakola, inspiracją mógłby być "Krótki film o przebieraniu", jaki wykombinowano, z senatorem Kieślowskim w roli głównej. Już widzę jakiegoś pulchnego biskupa w kretonowej, kwiecistej sukieneczce, z leżącą obok w nieładzie, szykowną sutanną...

      Usuń
    5. Wiecie nad czym się teraz zastanawiam?

      Jeśli chodzi o " łapownictwo " ? Bo, w tym przypadku / prawnie/ odpowiadają: biorący i DAJĄCY " wziątek ". Sawicka wzięła, dostała 3 lata odsiadki! Tomuś kaczmarek dawał, kusił i co dostał? Awans na posła ! Ja nie rozumiem tego polskiego , wybiórczego prawa! A może się mylę /?/ Bo w ramach " prowokacji" mógł? Paranoja w/g mnie:))) A kto zatwierdził prowokację? kaczyński, ziobro, kamiński, czy sam Tomuś? Wszyscy wymienieni - powinni stanąć przed sądem!!!! Na końcu - Sawicka.
      Stanisław

      Usuń
  18. realne pytanie 12:31, korupcjogenne "biznesmeny" występują pod wszystkimi partyjnymi "skrzydełkami". Jeśli nie rozumiesz, człowieku, o czym rozmawiamy, to idź sobie na piwko/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję pamięci, anonimowy 14:47. Widzę, że moje figielki słowne są pod stałym, PiSDudowym monitoringiem. Czy mogę zapytać, pod jakim kryptonimem została mi założona teczka ? :)))))

      Usuń
    2. Begonijko,jaki pseudonim? No po prostu,,Begonijka"..Monika Olejnik miała w/g Lechosława,,Stokrotka". Lubią kwiatuszki te oszołomy..Kto by to pomyślał?..

      Usuń
    3. Tyż prawda, M-16. No to ...ładny ze mnie kwiatek ! :)))))

      Usuń
  19. Hucpa zwana POlityką - ... tylko człowiek z ajkju poniżej szympansiego wybiera tych co kopią go w dupę a jednocześnie wmawiają mu, że jest mu dobrze bo inny będzie go kopać mocniej.
    Tych kretynów jednak troszkę jest a wspomagają ich ci co też są kopani ale jeszcze nie zdecydowali czy mają popierać tych co kopią czy tych co niby kopią mocniej i nie idą głosować - ale w swojej głupocie nie wiedzą, że nie głosując jednak popierają kopiących.

    ... po prawie 50 latach prania mózgów przez PRL i 20 latach prania mózgów przez PRL-bis przeciętny Polak swoimi poglądami politycznymi dorównuje małpie -POkażą im banana a ci skaczą z radości.

    A że banan wyląduje na talerzu pokazującego to ich już nie obchodzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Helmut_monachijski17 maja 2012 17:19

      Nikt nie kwestionuje postepowania sadu i winy Sawickiej. Ale bezczelne wykorzystanie tej sprawy w kampani wyborczej apolitycznego inaczej Kaminskiego z apolitycznej inaczej CBA budzi odraze. Jak ci źle w Polsce droga wolna

      Usuń
    2. Musisz być bardzo stary - skoro "prano" ci "mózg" 50 lat za czasów PRL-u i 20 lat po tym.Używaj "IXI" z granulkami natleniającymi. Pomaga !!!!

      Usuń
    3. Do Było Tu(16.39). Cudownie,małpeczko,cudownie..Naści banana!-:)))

      Usuń
  20. realne pytanie17 maja 2012 16:45

    "Votre commentaire s'affichera après approbation."

    Eliza - skąd mam wiedzieć, że post się ukaże ... bo może piszę na Berdyczów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moze nie na moim blogu byles bo u mnie pisze po polsku

      Usuń
    2. Dzień dobry Pani Elizo !!!! Wyrok w sprawie p.Sawickiej wywołał dość duże poruszenie , nie tylko w społeczeństwie ale także w środowisku prawniczym. Niewątpliwie będzie od tego wyroku apelacja i ewentualna kasacja - zatem sprawa jeszcze długo będzie się "smędzić". Przede wszystkim należy w dalszym postępowaniu sądowym uwypuklić jej brudny polityczny charakter a to nie będzie wcale trudne. W tym miejscu należy sobie przypomnieć podobna aferę z Lepperem. Metody działania "służb" CBA były "bliżniacze" - chodziło o skompromitowanie niewygodnego dla PiS-u koalicjanta.Reperkusje znamy - nie będę zatem ich opisywał. Moim zdaniem państwo oraz jego "służby" nie mogą się zajmować stręczycielstwem lub nakłanianiem obywatela do popełnienia przestępstwa oraz preparowaniem dokumentów, które następnie mają stanowić "dowód procesowy". Jest to z gruntu obrzydliwe i niegodne.Mam też dziwne odczucia kiedy z kasy bądż co bądż państwowej wyjmuje się NASZE pieniądze i używa ich do matactw wykonywanych przez "służby". Wszak podobnie było też z próbami uwikłania A.Kwaśniewskiego - ale się nie powiodło a pieniądze przepadły, spore zresztą. Dlatego rację mają ci z państwa piszący na tym blogu, którzy zauważyli fakt,że Sawicka przed zawarciem znajomości z "agentem" CBA nie była uwikłana w absolutnie żadną działalność sprzeczną z prawem. Celowo zatem i z rozmysłem użyto jej do prowokacji,która miała na celu wyłącznie szkodzenie Platformie Obywatelskiej.Podobnie jak z Lepperem i jak z Kwaśniewskim.Mam w tym miejscu odruch wymiotny do takiej działalności - bez względu na opcję polityczną ,która się tego dopuszcza. NIE GODZI SIĘ ABY PAŃSTWO I JEGO SŁUŻBY UŻYWAŁY TAKICH HANIEBNYCH METOD !!!! Osobną sprawą jest fakt,że otumaniona Sawicka łapówkę jednak przyjęła i musi za to ponieść stosowną karę - ewentualnie złagodzoną okolicznościami sprawy. Jako obywatelka tego kraju i posłanka świadoma była,że przyjmowanie lub wręczanie łapówek jest jednak procederem karalnym. Dura lex, sed lex - twarde prawo, ale prawo.Gdyby bowiem sama ujawniła fakt nakłaniania jej do przestępstwa przez "agenta" CBA - wyrosła by na wielką heroinę swojej partii i zrobiła lepszą karierę niż ta,którą jej ofiarował
      "agent". A wszystkie te wydarzenia są skutkiem psucia prawa i bezmyślnym naśladownictwem tego co ma "wielki brat" za oceanem.To tam narodziła się idea "świadka koronnego" oraz metoda "prowokacji", tylko,że używa jej się w USA do walki z gangami narkotykowymi i kryminalnymi a nie do celów "politycznych", chociaż tak całkiem nie jestem pewien czy tylko.Sporo jest kuriozalnych przepisów w obowiązującym kodeksie karnym a mieliśmy ongiś całkiem dobre kodeksy, ale to już inny temat. Miłego dnia życzę !!

      Usuń
    3. Witaj Sarmato:)

      Uważam, że rykoszetem wraca i czkawką się odbija - bezczyność D. Tuska - wobec tego całego " bajzlu ", który uprawiał PIS. Z woli premiera, a raczej z braku woli - do rozliczenia /sprawiedliwego / politycznych działań kaczystowskich służb - wynika ich - coraz większa bezczelność!
      Pislamiści strasznie popsuli standardy państwa, a służby naginały do swoich brudnych gier, czysto politycznych!
      Elementarna sprawiedliwość i troska o państwo - wymaga rozliczenia i ukarania winnych tamtego piramidalnego draństwa.
      Dlaczego Tusk nie zrobił nic, w tym właśnie kierunku? Nawet Trybunału - dla tych szaleńców nie doczekamy się! Przykre, niemoralne !
      Pamiętam jak przy okazji cyrku made in: Engelging, zatytułowanego: " Gdzie J. Kaczmarek zostawił krawat ", polskie, a raczej pisowate służby wykorzystały sprzęt pożyczony od C.I.A.
      Był to bezzałogowy , nasycony elektroniką samolocik! Amerykanie wypożyczyli sprzęt, pod warunkiem: nie wykorzystania go do celów prowokacji politycznych. Potem wyrazili protest, zagrozili ograniczeniem współpracy z Polską, rządzoną przez oszustów i szaleńców! Czy ktoś, choćby za to: poniósł karę?
      A sprawa byłej żony Pazury? Aresztowanej, poniżonej i ostatecznie: całokwicie niewinnej?
      A willa w Kazimierzu? zakupiona na podstawie fałszywych dokumentów wytworzonych przez cba, aby skompromitować i podważyć oświadczenia majątkowe Kwaśniewskich? Kto poniósł odpowiedzialność za to draństwo? A nękanie i aresztowanie prezydenta Sopotu, J. Karnowskiego? Żaden zarzut - nie został potwierdzony! Kto za to qrestwo odpowie?
      Moim zdaniem, milczący akcept wobec tamtych czasów, obciąża Premiera obecnego rządu! I już obraca się przeciwko Niemu. Przecież to widać, jak wielką " satysfakcję " mają te karły z ukarania Sawickiej! A to właśnie: kaczor, ziobro, kamiński są winni sprawstwa kierowniczego i poprzez swoje " plany " - podżegania do przestępstw.
      O ile wiem, w USA / to wiedza zdobyta na lekturach książek Grishama / - tam: sędzia decyduje i zezwala , po uzyskaniu wiarygodnych i przekonywujących przesłanek/wyjaśnień. Każdorazowo określa się zakres prowokacji! Dowody zdobyte nielegalnie - są nieważne, dlatego tam tak starannie przestrzegają procedur!
      Bo za spalone śledztwo i dowód: zdobyty drogą nielegalną - już drugi raz nie można postawić zarzutów! A same " dowody " są wartości... paperu toaletowego.
      Ten kuriozalny twór składający się z goowniarzy: zarozumiałych bufoinów z nadania pisu, należałoby rozwiązać!
      Efekty ich " pracy" - wobec szkód, krzywd, wpadek, olbrzymich nakładów - są kompromitujące i rażąco niezgodne: z polską racją stanu i... prozaicznym zdrowym rozsądkiem!
      Pozdrawiam Sarmato
      Stanisław

      Usuń
    4. Witaj Stanisławie !!! Też mam takie odczucia,że premier ostatnio jakby "odpuścił". Od pewnego czasu zastanawiam się czy jest to jakaś logiczna taktyka działania, czy też D.Tusk zaplątał się politycznie i sprawy go przerosły. Niewątpliwie ma kłopoty we własnej partii, bo sam sobie wyhodował skrytą opozycję. Jeżeli po Euro 2012 nie wykosi kilku "zderzaków" z Gowinem na czele, to będzie miał jeszcze większe problemy.Sęk w tym,że my zwyczajni ludzie nie znamy "tajemnic kuchni politycznej" i tylko możemy stawiać hipotezy, które czasami są mylne - co jest oczywiste. Być może w politycznej kuchni obiera się już "kartofelki" na pure, a być może wcale tak nie jest. Jak do tej pory - premier nie popełniał błędów politycznych, ale może nastąpiło u niego "zmęczenie materiału". Jak sądzę - premier nie chce robić większej rozróby politycznej przed "Euro 2012", aby nie narazić imprezy na kompletną plajtę. Przecież "wielki Dudowniczy" z Solidarności już buńczucznie zapowiedział,że będzie robił zadymy właśnie w tym czasie.A może właśnie o to chodzi - niech Europa zobaczy na własne oczy kogo my tu w kraju mamy- łatwiej zrozumieją - jak po imprezie staną przed Trybunałem lub zwykłym sądem. Pożyjemy - zobaczymy!!! Miłego wieczoru !!!

      Usuń
    5. Sarmato, z przyjemnością oddam Ci Nagrodę Pulitzera, uzyskaną za "damę pracującą na ulicy", za "wielkiego Dudowniczego" ! :)))))))

      Usuń
    6. begonijko !!!! Wrodzona "innocencja" nie pozwala mi się "puszyć" z Twojej pochwały. Proponuję abyśmy razem stanęli na pudle do nagrody !!! :-))))))))

      Usuń
    7. Sarmato, gdzie tam mnie, skromnej ( no, z odrobinę rozdwojonym językiem ...) niebodze stawać na jednym pudle z Tobą, mistrzu ! ! :)))))

      Usuń
    8. Drogi Sarmato

      "Kiedy pracowalem nad Sawicką..." żigolak

      Czy gdyby Sawicka z własnej inicjatywy zamierzała wziąść łapówkę potrzebna byłaby "PRACA" agenta? Kurestwo i krętactwo PiSszczków jest tak klarowne że tylko go nie widac kiedy sie zamknie oczy.Coz jeszcze dodac?

      milego wieczoru

      Usuń
    9. Elizo, pan reżyser, czyli Mariusz Kamiński, mówił, zapytany, co Kaczmarek właściwie robił na szkoleniu dla przedstawicieli biznesu, odpowiedział, że agent Tomek był tam zupełnie przypadkowo, jako biznesmen i spotkał Sawicką po prostu niechcący (???), a nawet brzmiało to tak, jak by to Sawicka nieboraka sprowadziła na złą drogę ! Usiłowałam znaleźć jakiekolwiek informacje na temat, jaki to mianowicie biznes w owym czasie agent Tomek prowadził, ale bezskutecznie. Tak, czy owak, Sawicka dała się zapędzić w pisowską pułapkę i nic tego faktu nie zmieni. Osobną sprawą jest haniebny sposób napuszczania służb specjalnych na ludzi, którzy nigdy przedtem przestępstwa nie popełnili i właśnie tym różni się to, co zrobiła kacza nostra od uzasadnionych prowokacji policyjnych, stosowanych wobec zorganizowanych grup przestępczych.

      Usuń
    10. Begonijko !!! Od młodzieńczych lat mam "słabość" do skromnych dziewczyn. Życie jednak bywa przekorne - moja "jednostka nadrzędna" jakoś nie uznaje tej zasady stąd czasami jestem w "opozycji" parlamentarnej. Ale łańcuchów nie stosuję !!!:-)))))))

      Usuń
    11. Eeeech,Begonijko..Wszystkie Tomki mają już u dam przerypane..Jakie to szczęście,że nie mam na imię TOMEK!!-:)))

      Usuń
    12. begonijko ! Jak już piszesz o reżyserach to opisz jak tam A.Wajda kręci film o L.Wałęsie. Podobno jest casting i poszukiwanie sobowtóra Lecha (Kaczyńskiego) aby pokazać kto tak naprawdę skakał przez te płoty.Kandydatura Jarka odpadła bo za gruby i bezzębny.

      Usuń
    13. Begonijko - czy to prawda,że niejaki Guzikiewicz wpadł w amok,kiedy Wajda odtworzył bramę stoczni Gdańskiej im.Lenina - dla potrzeb filmu !!! Podobno ludzie z Trójmiasta zaczęli natychmiast znosić tam kwiaty i przypinać do krat bramy. Wielu rzewnie płakało wspominając dawne dobre czasy. Była praca, były mieszkania,była darmowa opieka lekarska. Eh...czasy,czasy - a Polak jak zawsze jeszcze bardziej durny po szkodzie.

      Usuń
    14. Marcinie, nie zapominaj też, że w epoce kartek na wszystko, wyrobów słodyczopodobnych nie wyłączając, w stoczni im. Lenina pracowała pewna pani, u której zawsze można było nabyć butelkę czegoś, co było dużo mocniejszego od herbaty Ulung ... i prosty człowiek pracy nie wybrzydzał, tylko pił, jak leci.. A teraz, kurczę blade, to tym wstrętnym burżujom tylko jakieś koniaki, "łyski" i inne takie w głowie....I jak się tu nie wzruszać ??? Guzikiewicz ? A kto to taki ??? :)))))

      Usuń
    15. Producent guzików:)))) ?
      Stanisław

      Usuń
    16. begonijko - to prawda - były kartki ale nie spotkałem nikogo kto by szukał jedzenia po śmietnikach,tak jak dzisiaj. Bezdomnych i bezrobotnych też jakoś się nie spotykało !!! Pozdrawiam !!!

      Usuń
    17. Marcinie 18:28, wszędzie psy boso chodzą. Bezrobocie było ukryte, bezdomnych, często pijanych, milicja zgarniała z ulicy, a ja już od wielu lat podkarmiam i ubieram ( no, trochę się rozpędziłam, ale pomagam, w miarę możliwości) tę samą "obszczymurkę" ( to jej osiedlowa ksywka). A po śmietnikach również chodzili, chociaż może raczej szukając surowców wtórnych do sprzedaży, aby na codzienny kieliszek "chleba" wystarczyło. Każdy ustrój ma swoje dobre i złe strony, ale ludzie, którzy wzdychają do tzw. komuny, trochę cierpią na zanik pamięci. No i, a może przede wszystkim ... byli młodsi i to chyba najbardziej boli. Pozdrawiam. :)))

      Usuń
  21. Sarmato !!! Mam podobne zdanie na ten temat. Oczekuję,że nareszcie ktoś w Rządzie ruszy tyłkiem jak nie głową i uwypukli te polityczne brudy rodem z PiS-u. Denerwuje mnie w najwyższym stopniu bezczynność Rządu na te wszystkie agresywne działania kurdupla i jego bandy. To towarzystwo już od dawna powinno łupać kostkę granitową w kamieniołomie. Przyspieszy to ewidentnie budowę dróg i autostrad w kraju. Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był sobie taki kraj,Niemcy w latach 1918-33,gdzie rząd również nie reagował na ekscesy bojówek SA. Potem były wybory. Niejaki pan Hitler dobry wynik uzyskał. Ale musiał zawrzeć,,koalicję". Na archiwalnych zdjęciach widać było,z jaką pogardą taksuje koalicjantów. Potem była zainscenizowana historia z podpaleniem Reichstagu i zaczęło się..UCZMY SIĘ HISTORII!!!

      Usuń
    2. o gnojowicy i szambie oraz czarownicach naucza pewien dymany zakonnik z Torunia. Posłuchaj Radyjka !!!

      Usuń
    3. lejba i zwykła świnia !!!!

      Usuń
  22. ,,Kacza Nostra"??!-:))). Oj,nie mooogęęę..!!! Eli,Ty jesteś absolutną mistrzynią w obmyślaniu tytułów! No już nie trzeba czytać treści felietonu,aby się uchachać. Cosa(koza)jest zła za oddanie swego przywileju na rzecz kaczki..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzyj do komorki, przeczytaj sms-a, pilne

      Usuń
    2. Przeczytałem,Eli..Grunt to zdrowie! Pal licho z mamoną!

      Usuń
  23. W prasie regionalnej u siebie przeczytałem ciekawy artykuł. Otóż Beata Sawicka wraz z mężem budowali dom w Piechowicach koło Jeleniej Góry. Budowa ciągnęła się latami,widocznie brak było funduszy na dokończenie..I wtedy właśnie wybuchła ta afera. CBA musiało o tym wiedzieć i pomyśleli agenciaki: kobita będzie potrzebowała diengów na dokończenie budowy,zapuścimy haczyk..I było branie! To taka mało znana historyjka. Nie usprawiedliwiam Sawickiej,broń Boże(jak mawiają ateiści),ale to daje do myślenia..

    OdpowiedzUsuń
  24. Elizo !!! Gratuluję Ci komentatorów na Twoim blogu - są kapitalni. Tak trzymać !!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Pani Elizo !!! Spokojnie - na razie napisano I-szu rozdział w tej "historii", do końca opowieści jeszcze bardzo daleko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Errata - ma być " I-szy "

      Usuń
    2. Anonimowy dziadek Niesiołowski z Warmii-:}}}. Matko jedyna,jak można być takim przygłupem, GUPI GIENKU???-:)))..O pardon..może wolisz Gawryła lub Gupi Jasiu?..Decyzja należy do cię,cięlęcię..

      Usuń
    3. Anonimowy 23:26 - daj Boże zdrowie bo na rozum za póżno !!!

      Usuń
    4. boss reklamy - wal się. Masz banana i pooszedł do klatki !!!

      Usuń
    5. Magda - to ta "małpa w czerwonym" ??? Wio do klaty - może z bossem będzie ci "weselej" ????

      Usuń
  26. Elizo, uściskaj serdecznie Anafigę.

    OdpowiedzUsuń
  27. Nic dodać, nic ująć tylko skąd się urwał ten anonimowy cymbał - a może jest po wybuchu trotylu we łbie co może zdiagnozować australijski kolega Antosia...

    OdpowiedzUsuń
  28. Początek politycznej kariery Ziobry."Afera z łapówką, której Lew Rywin miał oczekiwać od spółki Agora za korzystny zapis w ustawie o radiu i telewizji, wymknęła się jej bohaterom spod kontroli i przypomina śnieżną lawinę. Z brytyjskiego Times'a świat dowiedział się, że w tle afery jest rywalizacja między polskim premierem a prezydentem, popieranym przez wpływowego redaktora.
    Według jednej z wersji wydarzeń, za aferą kryją się Aleksander Kwaśniewski i Adam Michnik, naczelny wydawanej przez Agorę Gazety Wyborczej. Chodzi o zdyskredytowanie premiera Leszka Millera i utworzenie centrowej partii z niedobitków UW i części SLD, która pójdzie za Aleksandrem Kwaśniewskim. Ile w tym prawdy - nie wiadomo. Nie wiadomo również, czy przyszłość zastąpi tę wersję wydarzeń jakąś bardziej wiarygodną(...).Andrzej Gass

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do Anonimowy/ Andrzej Gass !!!Jak ci nic nie wiadomo to nie pisz plotek i pierdół !!!

      Usuń
    2. chytry 33 - chytry ale nie za bardzo,bardziej głupi !!!!

      Usuń
    3. "rosenkranz" - zapytaj generała Flaszkę - to on spoił "filipinczyka".

      Usuń
  29. Elizo !!! Odkurzacz !!!!!!Jakiś "rosenkrantz" napaskudził na blogu !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Na marginesie tej sprawy, wyroku - ... chcąc nie chcąc dalej musimy poruszać się w rzeczywistości, w której Prawda nie istnieje a właściwie na trwałe została zastąpiona protezowaniem w postaci "prawd" wygodniejszych, łatwiejszych do zaakceptowania. Najciekawsze jest to, że odbywa się to najczęściej w sztafażu "dążenia do prawdy".
    Dokładnie zaś w ten sposób, że kiedy coś nam nie leży, domagamy się od drugiej strony konkretów, linków, cytatów, wyłapując przesunięcie przecinka, choć to akurat dla wymowy (a zatem i dla Prawdy) znaczenie ma żadne.

    Ale tak już jest i trzeba to zaakceptować. Tym bardziej, że nie dotyczy to tylko nas, szarych obywateli ale i tych, którzy trzymają nad nami rządy... nie, na szczęście nie rządy dusz.

    Tego by jeszcze brakowało !!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Ci którzy ogłaszają swój rzekomy triumf w tej sprawie po prostu mnie śmieszą. Dlaczego? Posłużę się cytatem z dziennik.pl z wypowiedzią Leszka Millera.

    "Miller odnosząc się do skazania przez sąd byłej posłanki PO Beaty Sawickiej ocenił, że od kilkudziesięciu godzin możemy obserwować triumfujących autorów tego sukcesu, zwłaszcza Zbigniewa Ziobro, a także kluczowego w tej sprawie agenta CBA Tomasza Kaczmarka.

    Tymczasem - jak mówił lider SLD na konferencji prasowej w Sejmie - niemalże w tym samym czasie katowicki sąd uniewinnił od zarzutów Barbarę Kmiecik, tzw. śląską Alexis, która w czasach rządów PiS była najważniejszym świadkiem mającym doprowadzić aparat sprawiedliwości do tzw. lewicowego układu.

    Miller podkreślał, że zeznania Kmiecik w dużej części miały obciążyć Barbarę Blidę i innych polityków, a także działaczy gospodarczych ze Śląska. Przypomniał, że Kmiecik wielokrotnie mówiła, że była zmuszana do składania zeznań.

    Wyrok sądu jest miażdżącym przykładem, który powinien przestrzegać każdego zwolennika IV RP. Wyrok sądu potwierdza jak w państwie pana Kaczyńskiego i pana Ziobro funkcjonowały mechanizmy dociekania prawdy - mówił były premier."

    Pomyślności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ile Sąd (ten od Alexis) wziął w łapę ?

      Usuń
    2. tomek - zapytaj Alexis !!!!!

      Usuń
    3. Dobry wieczór Ikko!!! Napisałem wyżej do Pani Elizy,że w tym procesie napisano dopiero I-szy rozdział. Myślę,że w dalszym postępowaniu procesowym (apelacji,kasacji) dowiemy się więcej i bardzo ciekawych rzeczy.Charakterystycznym jest przedwczesna radość byłego ministra z tego orzeczenia i szum medialny wokół sprawy, która dopiero się zacznie toczyć.Mam swoje zdanie w tej sprawie ale nie chcę w chwili obecnej go prezentować aby nie "zauroczyć". Powiem tylko tyle,że prawie na pewno wyroki instancji odwoławczych będą inne - po ujawnieniu dalszych szczegółów w sprawie. Poczekamy - zobaczymy !! Miłego wieczoru !!!

      Usuń
    4. Ikko i Sarmato, na blogu Wojciechowskiego znalazłam taki oto wpis, który zainteresował mnie ze względu na oczywistą analogię. Jestem ciekawa Waszej opinii, a Elizę przepraszam za to przeniesienie, uważam jednak, że orzeczenie Trybunału Praw Człowieka jest interesujące .

      "Panie pośle Wojciechowski, proszę przeczytać wyrok Europejskiego Trybunału Praw Człowieka z dnia 0.06.1998, sygn. akt 44/1997/828/1034, sprawa "Teixeira de Castro przeciwko Portugalii". Tam znajdzie Pan cywilizowany pogląd na temat prawnych skutków podżegania i prowokowania przez funkcjonariuszy państwowych do czynu karalnego. Postępowanie karne z takimi czynnościami procesowymi jest naruszeniem art. 6 ust. 1 Konwencji Praw Człowieka i musi znaleźć konsekwencje w wyroku osądzającym czyn sprowokowanego sprawcy. Państwu prawa nie wolno prowokować i podżegać do czynów karnych.

      ~Alfred S. , 2012-05-18 14:43"

      Usuń
    5. Piotr z Opola18 maja 2012 23:07

      Sarmato !!! Sądzę,że obecny minister od "sprawiedliwości" przegapił szansę aby przewietrzyć "resort" i po wakacjach pójdzie w odstawkę. Zajmuje się - nie wiedzieć dlaczego "uwalnianiem zawodów" i idzie mu to jak drewniany parowóz pod górkę a w sądach ma burdel.Poczytaj sobie taki portal pt. "Afery prawa" - włos staje dęba na głowie !!!!!Pozdrawiam !!!

      Usuń
    6. Piotr z Opola18 maja 2012 23:19

      Sarmato + Ikko !!! Wyjaśnijcie jak to jest w tym polskim prawie. Mówi się,ze za łapówki karani są i ci co biorą i ci co dają. Skoro ten "Tomek" dawał łapówki Sawickiej to też powinien być sądzony !!!!?????

      Usuń
    7. Piotr z Opola !!! Czytam ten portal dość regularnie. Faktycznie włos staje dęba !!!! Miłego wieczoru życz !!!

      Usuń
    8. begonijko !!! Trafiłaś w "dziesiątkę". Pisałem na tym blogu,że nie godzi się aby "Państwo" trudniło się stręczycielstwem i fałszowaniem dokumentów procesowych. Już tylko za to pan ZERO i jego "przydupnik" z CBA powinien stanąć przed Trybunałem Stanu. Ale cóż - Polska jest krajem kwitnącej lipy!!!! Miłego !!!!

      Usuń
    9. W naszej polskiej tradycji bardziej zakorzenione jest "przysługa za przysługę", niż wschodni "bakszysz". Wbrew pozorom to jednak "dzieci tego samego ojca". Ich moralna ocena jest jednoznaczna. Dla mnie więc Sawicka jest winna, choć można dyskutować o powodach, a w konsekwencji i wymiarze kary. Drugą stron medalu, to środki i metody jakimi ją do przestępstwa nakłoniono. Jakoś nie mamy wątpliwości w ocenie gdy robi to osoba )firma, organizacja) prywatna, Jednoznacznie to potępiając, nazywając nakłanianiem (podżeganiem) i sądząc obie strony za korupcję. Wiemy też, że w różnym czasie, różne służby na świecie stosują metody stojące "na granicy prawa", a bywa, ze to prawo łamiące. Żadna jednak z nich się tym nie szczyci. Społeczeństwo natomiast toleruje takie zjawiska jedynie wtedy, gdy stosowanie nieprawnych metod przynosi znaczne więcej dobra niż zła, a inne działania nie dają efektów. Tymczasem nasi "bohaterowie" puszą się głośno swoim rzekomym sukcesem. Nie dostrzegając moralnej dwuznaczności własnego działania, zarazem próbując tym jazgotem przykryć inne własne klęski. O tym, że prezes ostatecznie jednak musi przeprosić nieomal cisza w mediach, prawda? W kontekście tego wszystkiego głoszenie przez Ziobrę, że nie boi się TS jest jedynie przejawem arogancji i bezczelności. De facto to jedynie zadowolone popiskiwanie szczura zachwyconego, że dorwał się do przysmaku ale nie dostrzegającego, że drzwiczki się już za nim zatrzasnęły, a on w klatce już pozostanie.
      Pomyślności.

      Usuń
  32. Pani Elizo !!! Dobrze,ze Pani przewietrzyła blog - nie było już czym oddychać, bo paskudztwo nalazło zewsząd.Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Saluto Eli! Czytałem na Twym starym blogu wpis tego skurrrwiela anonimowego-wielonickowego o An..Co za skurrr..Ja go znam z blogu Marii Dory. Kilka lat z nim walczyłem. Odczepił się od Marii(wiadomo,awaria na onecie),przyczepił się do Twego bloga. Wyczuwam go intuicyjnie. Gupi Gienek jest wredny niesamowicie,czynny całodobowo. Są takie wredne kreatury,które nie mogą żyć,aby komuś szpili nie wbić pod paznokieć. To ich trzyma przy życiu! I tacy,cuuurwa, na raka NIGDY nie zachorują! Dożyją długich lat. A co na to Bóg?"Takie są niezbadane jego wyroki"-odpowie każdy kaznodzieja. I szlus!

    OdpowiedzUsuń
  34. Wiktorze,to jest JEDEN palant wielonickowy,który tu robi"tłum". Ja go już znam,Gupi Gienek to znany intrygant i bździągwa blogowa.

    OdpowiedzUsuń

Na tym blogu hejt nie jest tolerowany.