piątek, 21 grudnia 2012

THE END :))

Niniejszym ogłaszam, że dzisiaj 21 grudnia 2012 roku o godzinie 21:21 nastanie koniec naszej cywilizacji ziemskiej. W imieniu własnym dziękuję wszystkim za sympatię jaką mi okazywaliście, dziękuję również trolom którzy mnie obdarowali taką falą nienawiści  w ciągu tych 4 lat blogowania:) Niech żyje życie, które pozostało nam jeszcze na te parę godzin. Koniec końców, a ja nadal nie wiem w co się ubrać w ta ostatnią podróż, według Jacykowa przebojem "modowym" ma być białe prześcieradło :)
W polityce już nastąpił koniec świata:)



Jak już ma nastapić koniec świata, życzę Wam aby był jak najbardziej spektakularny, ja szykuję sztućce i talerze bo ponoć wg chrześcijan przyjdzie Jezus z mega ucztą. 

25 komentarzy:

  1. Witam pani Elizo,ja wczoraj myślałem że w piątek będzie koniec świata i dałem sobie czadu i obudziłem się z wielkim kacem i bólem głowy a tu nic.Pozdrawiam życzę miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi


    1. Ziomal,przykro mi że nie masz poczucia humoru. I nie jestem za żadną opcją polityczną,mam ich tam gdzie słońce nie dochodzi.
      Usuń

      Usuń
  2. Witam Elizo:)

    Bardzo ostrożnie podchodziłbym do tego szykowania sztućców i drogiej porcelany. Zwłaszcza zastawy ze srebra. O ile będzie prawdą - to w co wolacy wierzą - to ich tam będzie caaała armia:) I ostatnią rzeczą o jakiej marzę - to takie , z nimi spotkanie.
    A wtedy: sztućce i zastawa - może stanowić moją broń przed nimi..:) Zatem... skoda by była spora. Proponuję: " stoidła aluminiowe " - jak w barze mlecznym, za nieboszczki " komuny" :)
    Elizo, jak już będziemy płynąć w bezmiarze kosmosu, gdy spotkasz takiego faceta, który z rozwianym włosem - niczym wkurzony Einstein, Ciebie minie - to będę ja..:)
    Miło będzie - parę zdań wymienić:)
    Swoją drogą, zdecydowana większość ludzi/ wśród nich i ja / dość sceptycznie i kpiąco podchodzi do przepowiedni Majów. Chciałbym zobaczyć ich bużki, gdyby się jednak spełniło...:)
    Do zobaczenia " po drugiej stonie tęczy " :)
    Stanisław

    u

    OdpowiedzUsuń

  3. Idę zakopać się pod śnieg i wezmę se zabawkowe wnuczka Uzi do obrony i jeszcze plecak pełen żelków po to aby mi gorzko nie było he he

    OdpowiedzUsuń

  4. Stanisławie*:)))
    Chyba cały wolski naród dziś od rana na kolanach klęczy,
    i wyprasza, by nie spotkać się po drugiej stronie tęczy.
    Dla takich istnień, to tylko tu jest ten świat,
    w którym mogą do ekstremy rozpowszechniać swój "upojny czad".
    I bez końca świata - bez tych "mitów" nie ma dla nich życia,
    to one są sensem dla nich niedowartościowanej nędzy umysłowej ukrycia.
    Tacy politycznie święte Trole,
    którym nie chce się wypełnić przepowiedni wolę.
    Oni sami są dla kraju całkowitym kataklizmem,
    paplając się w szambie kłamstw z cynizmem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nostra-kostra
      Ja ci tez scera prawda powie, zes gupia i wredna jak malpa chora na koklus! Ja ci nie zycyc niescenscia, chociaz po twoim wpisie ja bym mogl. Ale to nie jest gzecne i przy swintach wlasciwe. O cym psypomina ci - ateista!!!
      Stanisław

      Usuń
  5. W owe dni, po tym ucisku, słońce się zaćmi i księżyc nie da swego blasku. Gwiazdy będą padać z nieba i moce na niebie zostaną wstrząśnięte. Wówczas ujrzą Syna Człowieczego, przychodzącego w obłokach z wielką mocą i chwałą . Wtedy pośle On aniołów i zbierze swoich wybranych z czterech ... rozwiń całośćstron świata, od krańca ziemi aż do szczytu nieba. A od drzewa figowego uczcie się przez podobieństwo! Kiedy już jego gałąź nabiera soków i wypuszcza liście, poznajecie, że blisko jest lato. Tak i wy, gdy ujrzycie, że to się dzieje, wiedzcie, że blisko jest, we drzwiach. Zaprawdę, powiadam wam: Nie przeminie to pokolenie, aż się to wszystko stanie. Niebo i ziemia przeminą, ale słowa moje nie przeminą. Lecz o dniu owym lub godzinie nikt nie wie, ani aniołowie w niebie, ani Syn, tylko Ojciec.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tatkoTade !! Ty już jesteś "wstrząśnięty" ale potrząśnięty dopiero zostaniesz. W lutym 2013 roku nastąpi całkowity rozpad PiS-u. Prezes pozostanie sam samiuteńki i będzie obchodził II żałobę. Na resztkach PiS-u, v-prezes Lipiński będzie usiłował utworzyć taki polityczny kadłubek jak PJN lub SP-Ziobry.NARESZCIE TO DZIADOSTWO SIĘ ROZLECI !!!

      Usuń
  6. Oj tam, oj tam... Jako typowa baba, z korzeniami rodzinnymi w zaborze pruskim, uznałam, że na koniec świata trzeba się należycie przygotować, czyli najpierw porządnie chałupę posprzątać. Co właśnie uczyniłam (nawet kot pięknie wyczesany). Po czym zapasy zgromadzić, potraw nawarzyć (w tym bigos), ciast napiec i siebie samą tudzież rodzinę ochędożyć. Jakby ten koniec świata jednak nie nadszedł, to na święta jak znalazł.:-))))))))))))))
    Pomyślności.

    OdpowiedzUsuń
  7. tTade21 grudnia 2012 14:27
    Cozes to se z tego bloga ambone urzadzil? My to wszystko lepiej znamy niz wy-katole.Zaloze sie z Toba,ze wiekszosc tu obecnych lepiej zna Biblie niz wymachujace bezmyslnie krzyzami starocie .

    OdpowiedzUsuń
  8. ikka13321 grudnia 2012 15:24,
    Witaj,
    A ja wczoraj juz przezylem koniec swiata, tak "zem juz wstrzepiony jezd".Potknalem sie (no trzewiutki to nie bylem)wychodzac z piwnicy i rozbilem flasie , ktora chcialem pokazac (oczywiscie tylko pokazac) znajomym.Sauternes CHATEAU YQUEM 2003 ,jesli Ci to cos mowi.
    Pozdrawiam z humorem,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko! Nie uczyli, że im lepsze (droższe!) wino, z tym większym namaszczeniem (wyłącznie na trzeźwo!) należy je przenosić? Zawsze też słyszałam, że jak się chce znajomym zaprezentować takie specjały, to się ich do piwnicy wlecze (co najwyżej by na nich grawitacja nadmiernie zadziałała), a nie "białe kruki" wynosi. Faktycznie "koniec świata, panie Popiołek".:-)))))))))))))))
      Na winach się nie znam, ale od czego internet i zawarta w nim wiedza. Tym bardziej więc Francopolo pomyślności wszelakiej na przyszłość Ci życzę.

      Usuń
    2. Koniec świata, to jam mam. Moja 5 - latka tak się zachwyciła finezją, z jaką wyrwałam jej pierwszą, mleczną 1 - kę ( wisiała już na "włoseczku" i konieczność dokończenia dzieła dla Wróżki Zębuszki padła akurat na mnie, ma się tego farta, co nie ? ... ), że zawołała : "Babciu, jesteś genialna !!! Będziesz mi teraz wyrywała wszystkie zęby "!!! :))))))))))))))))))))))))

      Usuń
    3. Wyrywanie, jak wyrywanie, ale skąd te kasę Wróżkową brać? W dodatku przed świętami, jak już różne Mikołaje i Gwiazdory swoje zaanektowały.:-)))))))))))))
      Pomyślności.

      Usuń
    4. I tam, to już nie moje zmartwienie. Ja tylko ładnie "zdobycz" zapakowałam i włożyłam pod poduszkę, co by rodzice po powrocie z kina znaleźli...Chociaż panienka powiedziała, po zasięgnięciu języka w przedszkolu, że za pierwszy ząb dostaje się jakiś drobiażdżek, a kasę dopiero za następne ! Teraz ja muszę się zastanawić się nad moim honorarium ! :)))

      Usuń
    5. O matko! Dobrze, że u nas bez "drobiażdżków" się obyło, a w zakresie kasy to najniższy nominał biletu NBP od dwóch pokoleń obowiązuje (choć onegdaj to jakoś więcej zer ten bilet posiadał).:-))))))))))))
      Pomyślności.

      Usuń
  9. Została nam już tylko godzina żywota naszego powszechnego. Następuje u mnie cudowne nawrócenie..
    Święty Boże!Święty Mocny,Święty a Nieśmiertelny!-zmiłuj się nad nami!(3 razy).
    Od powietrza,głodu,ognia,końca świata i wojny wybaw nas Panie!(3 razy).
    Od nagłej i niespodziewanej śmierci,zachowaj nas Panie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cholera, zupełnie mi wyleciało z głowy, że to dziś. A miały być kwiaty, piękny transparent, że tu czekam, a potem, to już wiadomo..., jak to w raju..., zapiekanki..., prostytutki... :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wolandzie, jakie zapiekanki ??? :))

      Usuń
  11. Żyyyjeeemyyy! Pszczółka Maja jest mądrzejsza od tych tam Majów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze 2,5 godziny niepewności !!! :)))

      Usuń
  12. Koniec świata :

    Teraz nawet umierać się nie opłaca. W każdym większym sklepie i na ulicach zbiórki żywności dla głodnych i bezdomnych, pieniędzy na ferie i obozy dla harcerzy dla kalek i ciężko chorych którym państwo nie zabezpiecza dostępu do lecznictwa. Skończy się okres świąteczny, zacznie się żebranina Owsiaka czy Caritasu a po nich ponownie akcja Wielkanocna i wakacyjna . Tematami naszych polityków nie jest gospodarka, to są tematy in vitro, badania prenatalna, aborcja, ustawy wzmacniające korupcję i gwarantujące im dostatnie życie jako jedynych przedstawicieli narodu - najlepiej dziedzicznie. Polska coraz bardziej chyli się do rzeczywistości II Rzeczypospolitej, gdzie ponad 90% społeczeństwa było poza nawiasem norm cywilizacyjnych. Drugiej szansy jaka pojawiła się po II Wojnie Światowej niestety się nie powtórzy. Nie piszcie że gdyby była "komuna" nie byłoby netu, komórek i satelity. Kolejny raz hołota spod znaku solidarności i krzyża, dała się okpić góralom i cwaniakom spod znaków KOR, KPN i KRK . Tracicie domy, mieszkania, ziemię, wyjeżdżacie za chlebem ale wielu trwa w przekonaniu , że są wolni pomimo GMO, ACTA i innych cudów serwowanych nam przez rząd i UE.

    Co jeszcze nastąpi w tym wolnym kraju upodlonych Polaków.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochani, Dreamlinery p a d ł y, dzisiaj drugi. I co na to PiSiurki? To wasz Binienda między innymi je konstruował he he he he

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie w akcji odwetowej za śmichy - chichy powykręcał jakieś śrubki ! :))))

      Usuń
    2. he he he begonijka a łun umi trzymać w ręce srubokręt?

      Usuń

Na tym blogu hejt nie jest tolerowany.