czwartek, 20 grudnia 2012

Pociąg do stacji OBŁĘD


Mamy w demokracji taki problem, że za publicznie głoszone kłamstwa nie ma dobrych paragrafów, żeby pociągać ludzi do odpowiedzialności. Ta słynna komisja Macierewicza, która sukcesywnie produkuje rzeczy absurdalne, przedstawiane jako prawda objawiona, ta lawina insynuacji zasługiwała od początku na to, żeby się tym zająć. Część tych argumentów podpada pod paragrafy. W naszej konstytucji czy w Kodeksie karnym jest zapis, że nienawiść między narodami (a do tego prowadzi ta komisja Macierewicza) jest karana - twierdzi prof. Markowski. Dr Maciej Lasek, były członek komisji Jerzego Millera, ogłosił pomysł na powołanie specjalnego zespołu ds. walki z kłamstwem smoleńskim. Chęć pomocy przy organizacji takiej grupy fachowców zadeklarował także Jerzy Miller. Nowy zespół miałby w sposób merytoryczny prostować kłamstwa smoleńskie.
ŹRÓDŁO

Każdy Macierewicz ma swoją Biniendę. Zawsze znajdzie się jakiś sprzedawczyk, być może nawet niezły fachowiec w jakiejś dziedzinie, ale który za kasę udowodni, że ziemia jest płaska. Inny, trochę mniej szkodliwy - "techniczny premier", robi z siebie publicznie idiotę, udziela wywiadów, niedługo zacznie powoływać rząd. Ale wszystkiemu winna jest ta cholerna grawitacja. Kto kiedykolwiek był "na rauszu" wie o czym mowa, a co dopiero taki samolot:)
 

Chciałabym, aby ktoś mi wytłumaczył. Jak tak potężna grupa "byłych agentów bloku wschodniego, która przygotowała zamach i przede wszystkim, skutecznie utrzymuje kłamstwo smoleńskie"  nie zdecydowała się jeszcze "uciszyć" Macierewicza i Kaczyńskiego jakimś zawałem serca, albo wypadkiem samochodowym, albo cóś :) w tym stylu? Pozwalają na ich krzyki i nagłaśnianie sprawy, plucie, obrażanie, jątrzenie,  bez żadnych konsekwencji.. Żywiołem Macierewicza jest milczenie ludzi mądrych. Ale to milczenie właśnie drażni ludzi rozsądnych, a nie bzdyczenie tego aroganckiego i butnego paranoika.  

Taka komisja jeżeli miałaby powstać to już dawno, a nie teraz. Tak samo na nią za późno jak i na wygłup ministra Sikorskiego ws.wraku kilka dni temu. Co Sikorski chciał ugrać tą niezręcznością, wiedząc doskonale jaka będzie reakcja Rosji i jakie są rosyjskie przepisy? Nic!!! Jedyne to to że podlizał się PiSowi i "smoleńczykom"...  na kilka godzin, bo już psy zaczynają na nim wieszać. A jeżeli już miałaby powstać (w co osobiście nie wierzę) taka komisja, to przepraszam, za czyje? znów za podatnika pieniądze? No to wtedy proponuję bez żenady powołać: komisję ds.ostracyzmu psychiatrów w kwestii smoleńskiej, komisje ds. wywalczenia 10 kwietnia jako dnia wolnego, płatnego podwójnie i TYLKO dla "prawdziwków", czy ds. kłamstwa w sprawie smoleńskiej wszystkich tylko nie PiS, czy wreszcie ds. wyniesienia na ołtarze swiętego wraka, świętej brzozy i ustanowienia święta kościelnego, też wolnego od pracy i płatnego potrójnie tym razem itd, itd .....  Macierewicz to szef lokomotywy i główny palacz w pociągu wiozącego 25 procent pasażerów PL, pędzacego do stacji końcowej o nazwie OBŁĘD. Nie wsiadajcie do tego pociągu, on się na samej stacji wykolei...
 

Zresztą co tu gdybać o idiotycznych planach jednych czy drugich, podobno jutro będzie koniec świata. Ale jak mówi przysłowie "Pan Bóg nierychliwy ale sprawiedliwy", więc bedzie tak:





124 komentarze:

  1. Elizo, błagam cię:) omińmy stację "OBŁĘD" a chciejmy dotrzeć do stacji "ROZSĄDEK" Posty mogą pomagać dotrzeć:)a tuż za nimi, komentarze.:)jakie będą , sama zobaczysz:)Buziak:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alex:)))

      Stacja " Rozsądek" ? A gdzie ona jest?
      Jest stacja: Toruń, Łagiewniki, Jasna Góra, Świebodzin, stacja " Jezus ", Góra Kalwaria, stacja " radyjo maryja " i wiele, wiele podobnych...
      Ale stacja " Rozsądek " ? W Polsce? Jak ją znależć... na jakiej mapie?
      Pozdrawiam
      Stanisław

      Usuń
    2. Alex my bysmy chcieli ale ONY nie chcOM wysiaść z tego pociągu :)

      Usuń
    3. Georg Christoph Lichtenberg

      Żyjemy w świecie, w którym jeden wariat tworzy wielu wariatów, lecz jeden rozsądny człowiek tylko niewielu rozsądnych.

      Pozdrawiam wszystkich



      Usuń
  2. Elizo, za szybko piszesz. Umknęło Ci, że koniec świata będzie dopiero jutro, 21.12.12.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spieszy mi się na "tamten" świat :))))))))))))))

      Usuń
    2. Dzień Dobry Elizo:))
      Koniec świata - to będzie , gdy: " ruskie " oddadzą nam ten złom aluminiowy, który kiedyś był samolotem!
      Kiedy: zaczną się protesty, że:
      Nie był przewożony " godnie" , w asyście "ksiendzuf", watry honorowej, sztandarów, mszy świętych co kilometr.
      Że " ruskie" umyli szczątki tegoż - po to, żeby zatrzeć ślady "zbrodni", bo że ona była - nikt z wolaków nie wątpi. A, że : " dowodów nima " - to świadczy najdobitniej - że zamachnęli się: ruskie z Tuskiem:)
      Jak duże mają być " relikwie " poczynione z tego złomu?
      Kto ma je otrzymać za darmo, a kto - za " co łaska "?
      Ile " świętych szczątków " - należy obudować nowymi, wielgachnymi kościołami - bo, że obudują - to chyba nie ulega wątpliwości.
      Ile pomników " ku czci " - w związku i "na bazie" tego złomu - postawić? I gdzie?

      A jak ktoś powie, że najlepiej złom przetopić...: zostanie wyklęty, torturowany, spalony, utopiony. W dowolnej kolejności...
      Oj będzie się działo... jak mówi Owsiak. Najlepsze dopiero przed nami:)
      Pozdrawiam
      Stanisław

      Usuń
    3. Stanislaw, znasz Ty kraj gdzie ze szczątkow rozwalonego samolotu robi się pomniki? Bo ja nie.

      Usuń
    4. " Matka boska czarnogórska " odziana w sukienkę, której elementem jest ukradziony przez " bohaterską " zakonnicę fragment " tutki" - jest zapowiedzią:
      Co się będzie działo, gdy " tylachna " świętego aluminium powróci " z ruskiej niewoli "... do Polski!
      Pozdrawiam
      Stanisław

      Usuń
  3. Witam,zgadzam się z panią, pni Elizo napisała pani prawdę.Absurd goni absurd na temat katastrofy,a w 90% my jesteśmy winni.Pozdrawiam i życzę miłego dnia.





    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mirku zwolennicy PISu łudzą się, że jak będą chrzanić non stop o katastrofie, to nieudolny prezydent urośnie do rangi męża stanu. Byłby to chichot historii. Chociaż Lechu ma rezydencję na Wawelu, niewiadomo za jakie zasługi

      Usuń
    2. Witam ponownie, myślę że kiedyś się doczekam że będą go eksmitować z Wawela,pozdrawiam.

      Usuń
    3. Z Wawelu,mała pomyłka.

      Usuń
  4. w.i.e.s.i.e.k @op.pl20 grudnia 2012 10:16

    Pytam tylko fachowców
    Czy wypadek drogowy Macierewicza w Warszawie w dniu 22.11.2009 na skrzyżowaniu ulic Wysockiego i Budowlanej w Warszawie
    / Macierewicz zajechał drogę nadjeżdżającemu z naprzeciwka renault. Oba samochody uderzyły w słupy. Auto Macierewicza uderzyło w sygnalizator świetlny, drugi samochód wpadł na latarnię. Były minister nie chciał skomentować zdarzenia/.
    a/może stanowić podstawę jego "fachowości o wypadkach"
    Przecież "walnął potężnie" w latarnie ,samochodem Daewo /czyli zagranicznym/ a samochód cały.I jemu nic.Wyszedł o własnych siłach a nawet "na widok kamer zbiegł" Czyżby już wtedy wiedział ze "będą dobijać"
    b/może stanowić podstawę do uzyskania "zółtych papierów",na wskutek poniesionych wtedy, obrażeń głowy./a może już takie "papiery" posiada/
    Mysle, ze na Komisji Sejmowych, takie pytania, skierowane do Macierewicza winny być zadane.
    Strach się bać, ze ten wypadek wtedy, to większa cześć całości "zamachowej"
    Wszak ten samochód /na którym/wymusił/mógł być już wtedy podstawiony.
    Byłemu ministrowi spraw wewnętrznych,nie ustąpić?
    Na skrzyżowaniu? Dziwne?
    Wszak wiadomym jest, ze on uczulonym jest, na kolor czerwony !
    I "żadne czerwone" nie może mu nic nakazać

    OdpowiedzUsuń
  5. U Blidy znaleziono nie trotyl tylko proch strzelniczy:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale już odcisków palców na broni samobójczyni, nie. Słyszałam, że Ślązaczki, to bardzo akuratne w porządkach kobiety, ale żeby aż do tego stopnia ?

      Usuń
  6. Macierewicz odkrył nowe fakty smoleńskie. Żądam powołania komisji śledczej:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem za taką komisją, a w skład wchodziłby cały naród, a dokładniej obywatele posiadający czynne prawo wyborcze. Kompetencji takiej komisji nikt poważyć by nie zdołał!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenie ściętej głowy, ksiądz zapędzi barany do urn i świry znow będa w parlamencie

      Usuń
    2. Przecież są ważniejsze sprawy niż brednie Kaczyńskiego, tego zdrajcy Maciarewicza, czy prowokacje dziennikarzy...

      Usuń
  8. A po cholerę jakieś zespoły? Po każdym wystąpieniu smoleńskich świrów, nie polemizować, nie transmitować, nie debatować.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja, uparta baba, nadal uważam, że w tym szaleństwie jest metoda. "One" doskonale wiedzą, że pieprzą (przepraszam, ale jutro Koniec Świata, to sobie trochę pohulam, póki jeszcze mogę) bzdury, ale nie wie tego "ciemny lud" i o to chodzi, o to chodzi. Uważam też, ze żadna Komisja Do Prostowania Banana nie jest potrzebna. Wystarczy, aby każdego dnia w telewizorze / prasie zasiadł fachowiec (jak to zrobił np. płk. Lasek) i cierpliwie tłumaczył, bez terminów wysoce specjalistycznych, których ciemny lud i tak nie zrozumie , że samolot walnął, bo w takich "okolicznościach przyrody" walnąć musiał. Jak słusznie powiedział płk. Lasek, "wynajęto ich do wyjaśnienia przyczyn katastrofy lotniczej", nie do tłumaczenia z polskiego na wolski, ale z pewnością bez trudu będzie można znaleźć osobę, która potrafi takiego przekładu dokonać. Zwłaszcza, że przyczyna katastrofy była "boleśnie prosta"
    Że ciemny lud i tak nie uwierzy ? Ano, nie uwierzy.
    I nic tego nie zmieni. Mechanizm wyparcia działa. Żeby chociaż ten samolot walnął w Kreml, ale w nielegalne wysypisko śmieci, o matko ty moja...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego "ciemnego luda" jest dużo mniej niż by to wynikało z "sondaży". Przychylam się do opinii, że wiele osób odpowiada ankieterom "tak", na ewentualność zamachu, wyłącznie na zasadzie "guzik mnie to obchodzi, odczepcie się". To właśnie tym osobom należy od czasu do czasu sensownie tłumaczyć, bo do nich to dociera. Przeciwna jestem jednak powoływaniu jakiejkolwiek speckomisji. Zbyt nachalne tłumaczenie tylko utwierdzi zatwardziałych w ich bzdurnych przekonaniach. Faktycznie wystarczyło by, jak piszesz Begonijko, przeprowadzenie doraźnych wywiadów z faktycznymi ekspertami. Niestety nasze media żerują na sensacjach, a taka rzeczywiście fachowa rozmowa zbyt atrakcyjna niestety nie jest.
      P.S. Dziś TVN 24 epatuje kraksą autobusu MPK na przystanku tramwajowym. Wrocławianie zrobili już dziennikarzom "wodę z mózgu", w efekcie przez dwie godziny słuchałam, że wypadek miał miejsce u zbiegu "1 Maja" z "Jana Pawła II". Tyle, że po prostu Pl.1 Maja, kilkanaście lat temu przemianowano na Pl. Jana Pawła II, a co starsi mieszkańcy do dziś się mylą (po drugiej stronie nieopodal jest Pl. Solidarności, który wcześniej nazywał się Pl. Czerwony). "Prawdziwkom" (prawdziwy Polak i katolik) dodatkowo wyjaśniam, że widoczna w TV nad dachem autobusu wieża, to nie kk tylko cerkiew, bo zdarzenie miało miejsce w "dzielnicy czterech kultur (kościołów)".:-))))))))
      Pomyślności.

      Usuń
  10. " Uciszyć Maciarewicza i Kaczyńskiego zawałem albo wypadkiem samochodowym" ? zdaje sbie pani sprawę , że to są groźby a one są karalne ? -

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A debilek przepocieszny czytać UMI??? Jak nie to składac pozew do prokuratury, a ona już przetłumaczy :)))

      Usuń
    2. Czytam między wierszami... niech sie pani nie wydaje , że posiadła pani wszystkie rozumy świata i może pani zbałamucić swoimi idiotyzmami każdego ! Jeszcze nie tak dawno waliła pani takie błędy ortografioczne i stylistyczne w swoich art. pisanych na blogu onet.pl że aż strach było czytać !
      Cynizm sarkazm i hipokryzja ! to pani domeny!

      Usuń
    3. To trzeba było nie czytać - tacy patrioci jak ty blędow nie robią bo juz po 5 latach na obczyznie po polsku nie mówia :))) A błąd czy literówkę może popelnic każdy...
      A teraz "olivka" pobawilismy się dość, koniec zabawy, poszla won

      Usuń
    4. ortografioczne he he he a innym uwagę zwraca, prymitywka he he

      Usuń
    5. O, znów inteligentny inaczej anonimowy zaczadzony oparami helu, straszne :(
      A twoją domeną jest co, oprócz trolowania, bom ciekawa..

      Usuń
    6. głupek w dodatku patentowany !!!

      Usuń
    7. Anonimowy - ale ci się "belonto" - a do świąt jeszcze kilka dni.

      Usuń
    8. Twoja ocena " patriotyzmu" jest płytka jak kałuża zmącona rodzącymi się w niej - bakteriami!!!!! Prymitywna ofiara indoktrynacji: wolskiej i katolskiej!!!
      Stanisław

      Usuń
    9. Zastanawiam się anonimowa osobo, czy to krytykowanie, poprawianie, pouczanie i wytykanie błędów, to tylko zakorzenione belferstwo, czy po prostu wredny charakter?

      Usuń
    10. Ikka Ty to masz nosa nie od parady :) Olivka to nauczycielka ;) Trafiony:)

      Usuń
  11. Helmut_monachijski20 grudnia 2012 12:53

    Nieźle się bawią za państwowe pensje! Odciąć ich od publicznej kasy razem z klerem i niech się bawią w Smoleńsk pracując w warzywniaku na umowę zlecenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale taki zespół to robota do końca życia,no i państwowa posada.

      Usuń
    2. Dokladnie Lucjanie, kiedy Antek chciał międzynarodowej komisji ekspertów, to zaznaczył, że eksperci którzy będą negować jego teorię o zamachu są z góry wykluczeni. I tak będzie do konca świata.

      Usuń
    3. Dlatego jestem przeciwna powoływaniu jakichkolwiek zespołów czy komisji i to po jakiejkolwiek ze stron. Z doświadczenia wiemy, że teorie spiskowe mają swoich stałych zwolenników w każdym czasie i na każdy temat. Od zamachu na JK, kręgi w zbożu i UFO, po kolejne "końce świata" i smoleńską katastrofę.:-)))
      Pomyślności.

      Usuń
  12. Inteligentni, racjonalni ludzie nie wierzą w brednie głoszone przez Maciarewicza i PIS, a ta ogłupiona, wystraszona, rozemocjonowana częśc społeczeństwa, która ich popiera nie jest w stanie racjonalnie myśłec bo jak wiadomo emocje wykluczają racjonalne myślenie. Co do ekspertów... żaden znany specjalista w tej materii nie potwierdza rewelacji głoszonych przez Macierewicza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc przytocz nazwisko chociaz jednego "eksperta" po stronie rzadowej, ktory moze byc porownany do klasy Biniendy!!!

      Usuń
    2. seniorek - żaden "ekspert" nie tytułuje się "profesorem, jeżeli nim nie jest. BINIENDA nie ma tytułu naukowego PROFESORA. Jeżeli twierdzisz inaczej to podaj gdzie, kiedy i na jakim uniwersytecie taki tytuł zdobył. CZEKAM - gamoniu !!!!

      Usuń
  13. Witam,
    Niech sie Kaczynski & Macierewicz spiesza z wyjasnieniem tego "podlego zamachu ",bo do jutra nie zdaza!:))))))))))

    PS Ja zszedlem do mojego "bunkra przeciwkoncaswiatowego" pod chalupa i placze rzewnymi lzami. Nie ,nie ze te dwa wyzej cytowane przyglupy nie zdaza ,ale ze ja nie zdaze tych moich "zapasow" do jutra wypic!!!!680 przednich butelczyn!

    Pozdrawiam z humorem,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Francopolo:)

      To co się ewentualnie jutro wydarzy - to przecież też efekt działań i wina Tuska.
      No bo kto, jeśli nie D. Tusk mógły taki gniew okrutny Absolutu wywołać? Ciekawym, czy: " epidiaskopom ", rydzykom, natankom i innym szamankom - boskość zaoszczędzi zagłady? Arki, cholera - jakoś nie budują:)
      Mnie tylko szkoda: żarcia świątecznego, którego nie zdążę spożyć ... Alkohole już dziś zaczynam " degustować " :))) Na zmarnowanie - nie pozwolę.
      Pozdrawiam
      Stanisław

      Usuń
    2. Też obchodzisz kościelne święta?? Świąteczne żarcie przygotowujesz a nie zwykłą kartoflankę? Sam widzisz, że chrześcijaństwo tkwi w nas wszystkich i nic nie pomoże wierzganie nogami i zapieranie się tego na siłę. Polska powinna żyć z Kościołem w symbiozie tak, jak to czyni od przeszło tysiąca lat. A teraz, gdy odchodzi od Kościoła zaczyna się gubić i marnieje. Coraz więcej rodzinnych nieszczęść, coraz więcej sodomitów i gomorytek, którzy ciągną Polskę w dół, coraz więcej oszustw i przekrętów. Hulaj dusza piekła nie ma. I to jest jasne i oczywiste.

      Usuń
    3. Toż okaz prywitymizmu i zaprzaństwa. Jak ktoś niewierzący to nie ma prawa do tradycyjnych świąt!!!! Do obory prostaku tam kartoflanką zwierzyna z tobą się może podzieli.

      Usuń
    4. Skoro krk (Jezus wcale nie urodził się 25 grudnia) nasze staropolskie (prasłowiańskie) święta, wraz ze zwyczajami i zwyczajowymi potrawami, to niby skąd wiesz co kto świętuje? Czy to nie jest tak, że to katolicy świętują nadal astrologiczne przesilenie zimowe, tyle że robią to pod pretekstem Bożonarodzeniowym?:-)))))))))))))))))

      Usuń
    5. Aleś ty durny! Synu: wolski i łojca toruńskiego!
      Stanisław

      Usuń
    6. Kroko-Dunde, umiesz czytać ze zrozumieniem??? Ja nie napisałem, że niewierzący nie ma prawa - jak piszesz - "do tradycyjnych świąt", ale napisałem, że chrześcijaństwo tkwi głęboko w nas wszystkich, także w niewierzących. Ale są niewierzący i wojujący niewierzący. Stanisław należy do tych drugich. A ci drudzy właśnie reagują alergicznie na wszystko co kościelne. Stąd moje zdziwienie, że wojujący niewierzący, wróg Kościoła katolickiego ulega katolickiej tradycji, która mimo jego oporu tkwi w nim bezsprzecznie. To tyle. Też pewnie będziesz świętował w to katolickie święto! Zgadłem??

      Usuń
    7. Ikko, Ikko nie kombinuj. Na nic się zda takie kombinowanie. Wszystkim wiadomo, że w Polsce 24, 25, 26 grudnia od tysiąca lat obchodzi się Boże Narodzenie i tylko Boże Narodzenie i wszystko co się w tych dniach dzieje jest związane z tymi świętami i tradycją z nich wynikającą. Także w domach niewierzących. Chrześcijańska kultura tkwi głęboko w Polakach i to są fakty. Nie rżnij głupa Ikko.

      Usuń
    8. Francopolo - gdybyś w tym bunkrze potrzebował wsparcia w niszczeniu zawartości butelek - polecam swoje usługi. We dwójkę zawsze raźniej !!!

      Usuń
    9. Anonimowy - nieuku religijny - Jezus urodził się 5 marca. Cesarz Konstantyn postanowił,że dawniejsze święto Boga Słońca przypadające na 24 grudnia będzie nadal obchodzone jako "Boże narodzenie". Kumasz ????Ateiści zatem obchodzą święta Boga Słońca - masz coś naprzeciwko ??Poczytaj sobie o SOL INVICTUS.

      Usuń
    10. Marcinie - dodaj mu jeszcze pytanie aby dokładnie określił dzień i rok narodzenia Chrystusa. Dzisiaj już wiadomo,ze to było 4 lata wcześniej niż Watykan podaje !!!Do dzisiaj też panuje spór KIEDY go ukrzyżowano i zdjęto z krzyża - biorąc pod uwagę żydowskie święto Paschy.

      Usuń
    11. w.i.e.s.i.e.k @op.pl20 grudnia 2012 19:21

      Anonimowy20 grudnia 2012 17:22
      To ci Czesi i inne nacje. co darmozjadów w czarnych sukienkach pognali to biedni oj biedni?Nieprawdaż
      "Sodomka z Gomorka" tam pani nic innego.

      Usuń
    12. Paweł z Opola20 grudnia 2012 19:24

      Anonimowy 18.39 - jak jesteś taki religijny "znafca" to podaj mi co robił Jezus od 12 roku życia do czasu ukrzyżowania tj. przez 20 lat. Ewangeliści milczą na ten temat. Od czasu "wypędzenia przekupniów" ze świątyni jerozolimskiej w wieku 12 lat zniknął aż na 20 lat, co w tym czasie robił, gdzie był, kogo "nauczał", ile chlebów podzielił ?? Jak chcesz komuś przygadywać - to najpierw samemu przysiądź przy księgach i trochę poczytaj.

      Usuń
    13. Paweł - co ty !!! Liczysz na "cud" oświecenia tego "mundrali internetowego" - ??

      Usuń
    14. Marcin, Karol, Wiesiek, Paweł, o czym wy piszecie??? Nie o tym mowa!!! Ja piszę o tym, że chrześcijaństwo tkwi głęboko w każdym z nas i koniec. Możecie się z tym nie zgadzać, ale nie odbiegajcie od tematu. Narodziny Chrystusa to zupełnie, ale to zupełnie inny temat. Poniali????

      Usuń
    15. w.i.e.s.i.e.k @op.pl20 grudnia 2012 19:46

      Anonimowy20 grudnia 2012 18:39
      Chrześcijańska kultura powiadasz Jaka Tak sobie obserwuje od czasu do czasu Polaka patriotę, który to patriota odwołuje się do prawa, sprawiedliwości, Boga, Honoru, Ojczyzny. I może ja bym uwierzył Polakowi patriocie, że on jest uczciwy, gdyby nie pisał swoich deklaracji korzystając z pirackiego `Łindołsa', słuchając przy tym disco polo z pirackich MP3, jadąc w niemieckim Kadacie, którego wartość zaniżył na fakturze, żebrząc u Niemca na szrocie o parę Euro, by w Polsce okraść własne państwo. Może bym uwierzył, w jego sprawiedliwość, gdyby nie to, że on siebie złodzieja od pirackich `Łindowesów' nazywa Polakiem uczciwym, a tych co wskoczyli uczciwą pracą w próg podatkowy 30% liberalnymi złodziejami.
      Dałbym wiarę Polakowi, który odwołuje się do Boga, gdyby ten Polak nie wpadał pod stół na chrzcie swojego dziecka, gdyby po pogrzebie matki Polak nie wsadził łba w bigos sącząc ostatnia setkę.
      Wierzyłbym w jego wiarę, gdyby w kościele zamiast wysyłania SMS-ów i wskazywania palcem tej co się w norki ubrała, złożył ręce w modlitwie, gdyby zamiast prowadzać się po wsi ze świętym obrazem, zawodząc nieludzko 70 letnim vibrato, w zaciszu domowym odmówił modlitwę za zdrowie sąsiada.
      Tak niewiele brakuje, żebym uwierzył Polakowi w jego Boga, jego Honor, jego Ojczyznę, jego prawo i jego sprawiedliwość, w zasadzie można powiedzieć, że wystarczy normalne stonowane zachowanie. Gdyby Polak napisał do mnie z legalnego oprogramowania, że właśnie wrócił trzeźwy ze chrztu dziecka sąsiada, ciesząc jego szczęściem i z tej radości pomodlił się za zdrowie całej jego rodziny, gdyby z tego szczęścia zanucił sobie Barkę do skromnie zawieszonego nad łóżkiem wizerunku Najświętszej Panienki, gdyby zasnął nie przeklinając przed snem wszystkich co im się udało, to wystarczyłoby aby umocnić moją wiarę Polaka patriotę. Niestety Polak inną ma religię, inny ma Honor, inną Ojczyznę inne kieruje nim prawo i inna sprawiedliwość.
      Jak widzę tą "tradycje" nakazującą Polakowi zawodzic po wsi religijne pieśni tak by trzy sąsiednie sioła słyszały jak wielkiej jest wiary, nie wierzę w jego Boga i nie wierzę, w jego honor i sprawiedliwość, bo ten wizerunek przedstawia polską wielowiekową tandetną recydywę.

      Usuń
    16. anonimowy z 18:26..

      "Ale są niewierzący i wojujący niewierzący. Stanisław należy do tych drugich. A ci drudzy właśnie reagują alergicznie na wszystko co kościelne. Stąd moje zdziwienie, że wojujący niewierzący, wróg Kościoła katolickiego ulega katolickiej tradycji, która mimo jego oporu tkwi w nim bezsprzecznie. To tyle."
      Odpowiedż:
      Nigdy świat "bożego narodzenia" nie wiązałem z religią i uczczeniem mocno wątpliwych wydarzeń. Zawsze były to dla mnie i moich bliskich święta rodzinne. Dla mnie... można nazwę zmienić - na, np. święta zimy, przesilenia zimowego, cokolwiek. Nie ja je " zawłaszcyłem " - tylko kościół kat,/ nie hipotetyczny bóg / stworzył je i " namaścił " !
      Nie jestem wojującym " niewierzącym", ale realistą i człowiekiem, który interesuje się brudną i mroczną historią koscioła, która to - odrzuca mnie od tej instytucji: manipulacji, kłamstw, pospolitych i masowych zbrodni!
      Ochrzczono mnie - nie pytając o moją zgodę, zatem WYMUSZONO na mnie ten zabieg, który / zgodnie z każdym prawem/ nie ma znaczenia ani konsekwencji. Tak jak czyni się to wobec milionów współczesnych osesków!
      Przypomnę jako niewierzący, że Jezus podał się temu rytuałowi dobrowolnie - będąc dorosłym człowiekiem i w pełni, samemu podejmując decyzję.
      Kościół kat. to zbrodnicza instytucja. Jeśli jakakolwiek forma / niematerialna/ boga istnieje - to droga do Niego, w oparach kościelnego zaduchu, matactw, przekłamań, oszustw i ewidentnych zbrodni - jest OBRAZĄ domniemanego Absolutu.
      To ludzie chciwi, pazerni, podli orzekli i wam powiedzieli: że mają monopol na prawdę, pośrednictwo pomiędzy wami a bogiem/ hipotetycznym , albo urojonym/!
      Nie bóg, nie gorąca linia telefoniczna z niebiosami - to ludzie w dziwacznych sukienkach was tak otumanili. By doić was z mamony, która to - jest niepodważalnym i głównym ich bogiem.
      W trosce o swoje / mocno wątpliwe i nierealne/ życie w zaświatach - nie chcę Absolutu obrażać - chodząc do kościoła! Bo jeśli jest
      może zapytać:
      Na cholerę Stanisław tam łaziłeś, wiedząc jak podła i wredna to instytucja? I nie będę miał żadnego usprawiedliwienia. Bo wiem!
      To tyle...
      Stanisław

      Usuń
    17. Stosunki: państwo polskie - kościół, nie nadają się kompletnie do określenia biologicznym określeniem : symbioza!
      Symbioza to obopulne czerpanie korzyści ze wspólnego bytowania. Stosunek Kościół - państwo jest klinicznym przykładem stosunku pasożytniczego! W którym: rolę pasożyta i to OBCEGO - pełni kościół!!!
      Stanisław

      Usuń
    18. Stanisław - DOBRE - naprawdę DOBRE to co napisałeś !!!

      Usuń
    19. Stasiu - OBOPÓLNE - popraw !!!

      Usuń
    20. Przypomnę ci ze to nie jest święto katolickie,a pogańskie, tak sobie Kościół wymyslił bo Chrystus wcale nie urodził się 24 grudnia tylko na wiosnę. Jutro to najkrótszy dzien roku, potem przybywa dnia, zaczęto więc ubierać drzewka jabłkami jako symbol ozywienia przyrody, jako narodziny życia i wtedy Kosciol wpadl na pomysl zeby obchodzić narodziny Jezusa.
      Odsyłam do Wiki
      http://pl.wikipedia.org/wiki/Data_narodzin_Jezusa_Chrystusa
      http://pl.wikipedia.org/wiki/Bo%C5%BCe_Narodzenie

      To nie jest WASZE swięto a święto wszystkich.

      A o tej kartoflance - to pokazałes swoje chamstwo z najnizszej półki

      Usuń
    21. Oczywiście, że " obopólne ". Szkoda, że tylko to zauważyłaś w dość długim tekście. No , ale... więcej - też się nie spodziewałem!
      Stanisław

      Usuń
    22. Fanatyzm jest gorszy od faszyzmu!!!!! Zwłaszcza - fanatyzm religijny!
      Stanisław

      Usuń
    23. Tiaa... anonimku, a przed 966r. to na ziemiach polskich świat w tym czasie nie było? Wielkanocne malowanie jajek też chrześcijanie wymyślili? Nic to jednak wobec istoty grzechu, który pychą zwiemy...

      "(...), a bliźniego swego, jak siebie samego."

      Usuń
  14. Kaczynski ma zachowanie podworkowego dzieciaka.
    Wybil pilka szybe ( zmus tego tchorza Lechu do ladowania) i...to nie ja,to nie ja. To wiatr (wschodni ma sie rozumiec i dyrygowany przez FSB)ta pilke zboczyl. Ten typ juz nawet nie jest smieszny.Zaczyna powaznie wkurzac!

    PS Anonimowa, ja jeszcze dodam do marzen Elizy:
    porzucona skorke z banana na stromych schodach, zbytnie wychylenie przez okno,golenie maszynka elektryczna w wannie albo....planowany odstrzal nadmiaru gatunku ornitologicznego.

    OdpowiedzUsuń
  15. w.i.e.s.i.e.k @op.pl20 grudnia 2012 14:57

    Trafnie analizują w Onecie
    "Dlaczego Antoni Macierewicz, badając już tyle wątków, nie zbada przyczyn swojej w tych dniach działalności? Dlaczego ten były szef Służby Kontrwywiadu Wojskowego nie chciał osobiście dopomóc w zabezpieczaniu terenu wypadku?
    Dlaczego ma żal do innych, gdy już 16 kwietnia 2010 roku w Radiu Maryja, mówił: "Przyczyną było to, że z polskich zespołów nie dowieziono czy też nie wysłano dostatecznej liczby osób", gdy parę osób już tam było i to w minimalnej odległości 14 km.
    Co Macierewicz robił i z kim rozmawiał przed wyjazdem pociągu, co mówił w pociągu, a co po powrocie do kraju? Dlaczego wracał pociągiem do kraju, nie poczekał nawet na Jarosława Kaczyńskiego i nie wrócił z nim? Struktura, która go wezwała do kraju na pewno jest silniejsza niż J. Kaczyński. Tej strukturze on był potrzebny w kraju, ponieważ to tutaj, a nie w Rosji rozpoczynał się już tzw. Wyścig Wawelski. Start do tego wyścigu o Wielką Wstęgę Episkopatu rozpoczął się zaraz po dotarciu tragicznej wiadomości do Warszawy.
    Ta wiadomość wśród Episkopatu wywołała wręcz popłoch, ponieważ w wypadku tym zginęła śmietanka ekipy rządzącej (kancelarii prezydenta) wierna naukom Kościoła, a co za tym idzie przykazaniom Episkopatu, a przecież zbliżały się ciężkie czasy. Zgodnie z polską Konstytucją, pełniącym obowiązki prezydenta został Bronisław Komorowski, i to on miał obsadzić wakujące stanowiska w Kancelarii Prezydenta, armii, itd. Dlatego prawica od razu przystąpiła do szturmu; usłyszeliśmy, że nie jest to prezydent z woli narodu i dlatego nie ma prawa do obsadzania wakujących stanowisk. Ten tymczasowy prezydent powinien tylko administrować, podejmowanie decyzji zostawiając Kancelarii Prezydenta. To przecież "Episkopat PiS" przygotował uroczyści pogrzebowe oraz decyzję o miejscu spoczynku pary prezydenckiej.
    Aby Episkopat mógł pokazać swoją siłę, konieczny był bardzo szybki pogrzeb nie tylko pierwszej pary, lecz i pozostałych ofiar tego wypadku. To dlatego już następnego dnia powitano w Polsce ciało Lecha Kaczyńskiego, a 13
    kwietnia ciało Marii Kaczyńskiej oraz nie dopuszczono, aby trumny te do kraju powróciły razem. Osobno to znaczy: dwa powitania na Okęciu, dwa przejazdy ulicami Warszawy i co najważniejsze oba razy główną rolę odgrywali kapłani. Taką samą rolę odgrywali podczas powrotu do kraju pozostałych trumien. To szybko musiało się dziać po to, aby nie dać czasu na okrzepnięcie nowej kancelarii prezydenta i aby nie dać czasu na powstanie silnego ruchu antywawelskiego. Episkopatowi nie przeszkadzało nawet to, że chowano niekompletne ciało prezydenta (musiał odbyć się drugi pogrzeb, po dodaniu do sarkofagu pierwszej pary stopy prezydenta). Nie zgodzono się na drugi oficjalny pogrzeb, ponieważ ruch anty-wawelski był już wtenczas bardzo silny.
    Polski Episkopat w tych dnia pokazał nie tylko swą siłę, lecz i nie licząc się z nikim swój tupet. Tylko czy to jest zwycięstwo Kościoła, czy może zwiastun upadku swego znaczenia? Nie tylko goście uczestniczący w pogrzebie pierwszej pary, lecz i Polacy na własne oczy ujrzeli jak wygląda świeckość polskiego państwa. Prezydenta w ten sposób wita się na polskiej ziemi i tak przebiegają uroczystości pogrzebowe w kraju słusznie już nazywanym "Katolandem". Więc może amerykański prezydent nie chcąc brać udziału w takiej "krakowskiej szopce" znalazł pretekst, aby w niej osobiście nie uczestniczyć? Czy to nie takie działania Episkopatu doprowadziły do powstania tak silnego ruchu anty-katolickiego?"
    Materiały służące do zamachu i nawet stanowiące niezbity dowód szybko się zmieniały i doszliśmy do tego, że obecnie takim "koronnym dowodem" jest trotyl. Dowody się zmieniały, lecz winni byli i jeszcze (na razie) są "Oni". Tak będzie do końca, czyli dopóki prokuratura nie wskaże winnych i ciekawi mnie, kogo wskaże Polska Niezależna Prokuratura. Będą to Oni, czy też głównie będzie to nasza wina? A jak nasza (to już wiadomo) - to kogo?"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj wiesiek,
      " Nie tylko goście uczestniczący w pogrzebie pierwszej pary, lecz i Polacy na własne oczy ujrzeli jak wygląda świeckość polskiego państwa."

      PRZEDEWSZYSTKIM goscie- Wiesku. Polacy -mam wrazenie- tego nie dostrzegli,bedac zbyt w symbiozie.
      A tak nawiasem - jaka swieckosc?! Czyzbys Konstytucji...oh pardon, konkordatu nie czytal:))))))))))?

      Pozdrawiam serdecznie,

      PS Jestes ciagle najlepszym zrodlem informacji o polskim realu. To tak na wypadek gdyby jutro....:))))))))))))




      Usuń
  16. Niech więc publicznie, ci specjaliści od Millera, skonfrontują swoją wiedzę z ekspertami Zespołu Macierewicza.Jednak myslę że do tego nie dojdzie i nadal będziemy męczeni bełkotem rożnych specjalistów którzy na niczym się nie znają, ale wiedzą,że to Anodina ma rację.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za to wszyscy "eksperci" Macierewicza są warci szefa tego kosmicznego zespołu. Jego słynny Binienda jest znany chyba tylko najbliższej swojej rodzinie, tytułu profesora nigdy nie miał i go mieć nie będzie, a jego osiągnięcia w sferze lotnictwa to syf Macierewicza.

      Usuń
    2. Zapomniałeś już, jak na prośbę Prokuratury Wojskowej o pokazanie materiałów "naukowych", najznakomitszy orzeł-ekspert Macierewicza, Binienda zwinął skrzydła i czmychnął do Stanów? Znów były by dwa wybuchy /śmiechu/.

      Usuń
    3. Kłamstw i zatajeń smoleńskich Komisja Millera namnożyła tyle, że łatwo je wszystkich usunąć nie będzie. Trzeba jednak przyznać że poseł Macierewicz ze swoim zespołem radzi sobie całkiem nieźle i wierzę że wszystkie te kłamstwa wyprostują i do ukazania całej prawdy doprowadzą. Tego im z całego serca życzę.

      Usuń
    4. A prof.Binienda nie uciekł tylko był zastraszany

      Usuń
    5. Ciężko znieść twoją głupotę...
      Stanisław

      Usuń
    6. Od czasu jak Macierewicz ciężko przestraszony spieprzał ze Smoleńska, teraz wszystkich "zastrasza", żeby nie było, ze to on jest największym tchórzem.:-)))))))))

      Usuń
    7. Jak można tak niszczyć autorytet Polaka robiącego karierę za granicą (mam na myśli Biniendę).

      Usuń
    8. Alicjo - aby niszczyć autorytet należy go najpierw mieć - kumasz ????

      Usuń
    9. Co ty pier...niczysz - jakimi ekspertami Macierewicza. Wymień nazwisko choćby jednej osoby która jest EKSPERTEM OD KATASTROF LOTNICZYCH i posiada taką licencję zawodową. Jaki pan taki kram - Maciarenko tez jest "ekspertem" od puszczania bąków katastroficznych. NIECH UDOWODNI dokumentami i dowodami te swoje majaczenia. Może zacząć od sztucznej mgły i magnesów a potem według kolejności zgłaszania bzdur.Jak cię uwiera berecik to go zdejm, bo dostaniesz odcisków na tej szarej komórce.

      Usuń
    10. Co do t.z.w. ekspertów pewnego sejmowego zespołu.

      "- Miałem przyjemność słuchać ekspertów Antoniego Macierewicza - wtrącił Paweł Wroński z "Gazety Wyborczej". - I w momencie, kiedy wychodzi profesor, który dostał na 40 minut kawałeczek poszycia samolotu i mówi, że to dowód na wybuch, bo to się tak a nie inaczej wygięło, a przy okazji mówi, że jego doświadczenie z lotnictwa polega na tym, że był modelarzem, to myślę, że rozmowa z panem profesorem na temat teorii wybuchu i odkształceń w takich warunkach nie ma sensu."

      Pomyślności.

      Usuń
    11. w.i.e.s.i.e.k @op.pl20 grudnia 2012 19:05

      EVIDENT20 grudnia 2012 15:10
      Puknij się w łeb człowieku!!
      Ci specjaliści z "Komisji Milera" to specjaliści badający dotychczas wszystkie katastrofy lotnicze w Polsce
      http://pl.wikipedia.org/wiki/Pa%C5%84stwowa_Komisja_Badania_Wypadk%C3%B3w_Lotniczych
      Jesli w Polsce przeciętnie zdarza się rocznie około 100 wypadków i kilkaset incydentów lotniczych. W 2011 w wypadkach lotniczych w Polsce zginęło 40 osób (w 2010 - 17 osób).
      A oni to badali, to chyba "jakąś wiedzę" i "stopień znajomości osiągnęli"
      Natomiast u nas oszołomstwo ustawia w charakterze "ekspertów" ludzi bez praktyki i większego dorobku naukowego.Bo jak można nazwać "ekspertem lotniczym" cukiernika z wykształcenia, który biznesowo akurat, zajmował się wydawaniem pisma o tematyce lotniczej.
      Został okrzyczany "ekspertem" bo krytykował ustalenia Komisji Milera.
      O tych " hamerykancach" którzy na co dzień zajmują się czym innym nie warto nawet wspominać.
      Ale oczywiście to "eksperci" bo promują zamach.

      Usuń
    12. Evident - a kto to taki ten Macierewicz aby przed nim stawali eksperci ??? Zmanipulował powstanie tej swojej "komisji" z samych głupków PiS-owskich i mąci wodę za państwowe pieniądze. WON !!!

      Usuń
    13. Evident - przyjdzie taki czas, że eksperci z Komisji Badania Wypadków Lotniczych powiedzą swoje, ale nie przed Macierewiczem, bo to gnida smoleńska.

      Usuń
    14. Evident, strach solo, alicja... powinni zgłosić się do najblizszego szpitala w celu dokonania amputacji tych resztek co mózgiem się zwie.

      Usuń
    15. Dwa połączenia neuronowe bym im zostawił. Jedno do siusiania, drugie - do wyprózniania:) Pytanie tylko, czy " łone" mają aktualnie więcej?
      Stanisław

      Usuń
  17. "Lepiej rozliczyć tych, którzy głoszą insynuacje i absurdy"
    Przyjdzie na nich kolej i Trybunał Stanu. Miejsce tusków, komorusków jest na Syberii, tylko że tam ich brat Władimir nie weźmie, więc będą gnić w polskich więzieniach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. strach - no to pakuj się - nie zapomnij o gumofilcach (polskie walonki)!

      Usuń
    2. strach - a ty durch straszysz. Lepiej odmów kilka "zdrowasiek" po północy może się już zacząć i co staniesz przed obliczem Wszechmogącego bez modlitwy na tym padole.Patrz przy tym,że jeżeli jutro przeżyjesz to możesz trafić do pudła za pogróżki. Kogo to byś tak chętnie wieszał i gnoił w więzieniu ty mendo internetowa !!!

      Usuń
  18. Strach, to ostatnie bąki strzelasz ..przed końcem świata ?! a twój bożyszcze już schowany pod kołderką mamusi i placuszki sadzi ? Zbierz towarzystwo i ruszajcie na przywitanie "raju" zabierz też Ewidenda z tego bloga i te nawiedzone baby, Alicje i olivki i inne badziewia hi, hi, hi,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I umyj nogi - do nieba nie wpuszczają brudasów.

      Usuń
    2. "Bużyszcze" przeprowadził się do szpitala. Mamuśka znowu ma się gorzej.

      Usuń
    3. Wars - to tak zawsze - jak coś mu się popieprzy w jego "polityce". Zwiewa do szpitala i rozpacza !!

      Usuń
    4. KrystianDomański20 grudnia 2012 20:55

      Olo, to miałem napisać, z jednym sprostowaniem: nie zwiewa i rozpacza, tylko matulę wsadza do szpitala i rozpacza. Litość innych to najlepsze antidotum na niepowodzenia (dla tamich miernot)

      Usuń
  19. Anonimowy20 grudnia 2012 17:22,
    Niech siostra poslucha-
    KRK - ta wielka wszetecznica- ma tyle wspolnego z chrzescijanstwem co qrwa z cnota.Wasi :pedofile,pederasci,sodomici i gomorytki,pijusy i obzarciuchy,wyludzacze wdowiego grosza etc;etc.....powoduja,ze uczciwi ludzie
    was zaczynaja unikac.
    Popatrz dobrze nad kim udaje sie panowac KRK.Popatrz na to towarzystwo wzajemnej adoracji .Polityczne prostytutki (90% tej kasty), grubsi i drobni oportunisci ,ubodzy intelektualnie,zacofane wiesniactwo i drobnomieszczanstwo...no i TY!!! Czyli wiekszosc spoleczenstwa. A teraz poczytaj troche historii i zobaczysz ,ze to zawsze mniejszosc (elita intelektualna) miala racje. I naukowa i moralna. A nie zacofane i zapalczywe wsiury czy moherowe prowincjonalne cioty!

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy20 grudnia 2012 17:22
    Aha no i.. co siostra tu uzurpuje? Boze Narodzenie to swieto koscielne?Jakie "koscielne"? KRK?
    A to nie jest swieto adwentystow,swiadkow Jehowy, baptystow,ewangelikow,mormonow,wolnych braci,protestantow....
    Swieto jedynie slusznego "kosciola"
    Wasza jest krew i wasz jest tluszcz?
    A poszla ty pod ksiedza!

    OdpowiedzUsuń
  21. francopolo - lepiej przytargaj z "bunkra" ze dwie butelczyny bo "in vino veritas est". A z ciemnotą nie dyskutuj - daremny to trud.Jutro nastąpi "kuniec świata" dla ciemnoty co w ten koniec wierzyła.Pozdrawiam !!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja wiem jedno, każdy naukowiec, który badał rzetelnie przebieg katastrofy mówi, że brzoza nie miała z tragedią nic wspólnego. I to już wystarczy do podejrzeń.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. willy (???) - jaki "każdy" naukowiec. Wymień choćby jednego- oprócz siebie, bo ty jesteś "wybitnym" "znafcOM" brzóz a zwłaszcza niektórych wyrobów z brzozy jak np, miotły.Nawet taki "znafca" jak Maciarenka nawet nie stanął przy tej brzozie tylko spierniczał w popłochu ze Smoleńska.Ta jego Binienda też brzozy na "uczone" oczy nie widziała - ale głupotę ludziom wciska."Profesór" z Pacanowa (przepraszam mieszkańców Pacanowa)

      Usuń
    2. Willy przyznam się z ręką na sercu, ze trudno przebic bezczelnosc twojej wypowiedzi, nie powstydzilby sie jej sam Goebbels.

      Usuń
    3. Mataczenie w tej sprawie teorii pancernej brzozy trzymać się nie da. Fakty i doświadczenia naukowe na to nie pozwalają.

      Usuń
    4. Mataczenie??? Przypomnę głupolku że "betonowa brzoza" to wymysł sekty zamachowej - normalni ludzie jak ja dla przykładu, widzieli złamaną brzozę!!! Nie mów tylko o doświadczeniach Biniendów, nowaczykow itp, bo zaden z nich nie posiadał dostępu do materiałów poza ogólnie dostępnymi zdjęciami i to jeszcze słabej jakości, a udział tych świrów w "biznesie smolenskim" to rażący przykład nieuczciwosci naukowej!! Koniec kropka z głupotami.

      Usuń
    5. KrystianDomański20 grudnia 2012 20:52

      Przyczyną katastrofy było bałaganiarskie i nieprofesjonalne przygotowanie wyjazdu przez otoczenie Kaczora oraz idiotyczna nadzieja tegoż Kaczora i jego otoczenia, że skoro udawało się wcześniej, to i tym razem się uda - niestety ta nadzieja zawiodła, bo na przyrodzie nie da się wymusić tego, co można wymusić na ludziach i przynajmniej mgła zachowała się prawidłowo - jak mgła, a nie jak człowiek, który ustąpi, bo nie chce kolejnej awantury.

      Usuń
    6. willy..
      Głupota i prymiywizm nie mają granic. A skąd na kikucie brzozy znalazły się kawałki lakieru, metalu, odprysków blach z tutki? Zapewne masz " odpowiedż ", debilku: " Tusk z Putinem nawtykali...
      Żebyś nawet swojego boga zobaczył i powiedziałby ci - żeś głupi... wyzwałbyś go i dalej swoje...?
      Stanisław

      Usuń
    7. willy, willy, widzę ze was obowiązuje nadal SMS z 10 kwietnia.

      Usuń
    8. Jeśli nawet byłby zamach (piszę JEŚLI bo zamachu nie było) czy nawet zestrzelenie samolotu - to stało się tak dlatego że wystartował z W-wy a ta decyzja obciąża BŁASIKA! I nikogo innego. Dowódcą sie jest 24 godz na dobę, a miał wszelkie informacje aby zakazać wylotu !!

      Usuń
  23. To że Antek i Kaczor mogą pleść głupoty jest zasługą "wygwiazdkowanych"orłów z prokuratury.Po prostu sprawa ich przerosła.Ludzie ci na codzień zajmujący się żołnierzami co to nie wrócili z przepustki,niemogącymi doliczyć się łusek po powrocie ze strzelnicy itp.Nienachalnie inteligentni.Każda głupota,brednia powinna być natychmiast wykazana i ośmieszona.Wtedy Antek albo Kaczor dobrze by się zastanowił, nim by coś chlapnął.Diabli wiedzą kto pali ogień pod kotłem z polską biedazupką,natomiast chętnych do ogrzania się w tym ciepełku jest wielu i niekoniecznie mówią sobie"dzień dobry"."Uciszanie":na przestrzeni dziejów zrobiło olbrzymi postęp,poczynając od siekiery(L.Trocki),rycyny(G.Markow),cyjanku z mydłem do golenia dającym objaw zawału serca,na psychotropach i hipnozie kończąc.Tylko komu by się chciało babrać w takim g..... .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. J-23 - mógł byś przynajmniej tyle wiedzieć,że NIE PUBLIKUJE się żadnych danych ze śledztwa przed jego zakończeniem, bo to jest tajemnica służbowa. Ucz się choćby od Rosjan - tak opluwanych przez pisiarczyków.Śledztwo w sprawie katastrofy "Concorde'a" trwało równo 10 lat, mimo,że katastrofa zdarzyła się niemal na oczach wszystkich i to we Francji a nie Rosji.W toku śledztwa przyjmuje się różne hipotezy i wnikliwie je bada. Jedne się ostają inne nie - w zalezności od materiałów dowodowych. Zatrybiłeś ???

      Usuń
    2. Zyga - pełna zgoda. Maciarenka nie jest żadnym ekspertem aby mu powierzać cokolwiek. To idiota, który jest "ekspertem" od obs..rywania. Państwo Polskie płaci już za to setki tysięcy złotych odszkodowań za przegrane procesy na skutek "obsr..ywania" przez Maciora. Faceta należy po prostu zamknąć i tyle !!!

      Usuń
    3. Tu nie chodzi o publikację danych lecz o wyjaśnienie zjawisk!Fizyka nie jest i nie była tajemnicą śledztwa!Klauzule t/p można nałożyć i zdjąć,to zależy od okoliczności.Czy tajemnicą jest liczba guzików w rozporku?"Tutka"z zawartością to nie to samo co"Concord",a świat nie jest zero-jedynkowy.Rosjan znam,może nawet lepiej niż inni i nigdy ich nie lekceważyłem.Żegnam gorąco!Pa!

      Usuń
  24. Warto przypomnieć, że Macierewicz, zanim zapadł na zespół Macierewicza, popisał się publicznie, mówiąc na dzień dobry, że w Smoleńsku miała miejsce niebywała zbrodnia... Później panprezes, jako że było to o jedno słowo za dużo, bleblał coś o "zbrodni w znaczeniu potocznym", czego nie szło już ani w ząb zrozumieć, ale takie "semantyczne wygibasy", to dla panaprezesa nie pierwszyzna, chociaż ostatnio zdaje się bardziej ponad poziomy wylatać, czy też może bardziej mentalnie lewitować. Tak, czy owak, jakby co, to mogę się do jakiejś speckomisji podłączyć. Samolotami od czasu do czasu latam, odróżniam skrzydła od brzóz i vice versa, więc merytorycznie się nadam, a parę groszy za ekspertyzy, to nie w kij dmuchał ! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Begonijka - co racja to racja. Pisze się z Tobą do tej Spec-Komisji, znam się co nieco na "małpkach" a i państwowym groszem nie pogardzę. Na "święta" wysuszyło mi kieszeń.Mogę robić na pełny etat i jeszcze w podkomisjach, bo i tam "spece Antka" przyrabiają. A co - wg Konstytucji "wszyskie" maja równe prawa, to dlaczego tylko Macierewicz robi kasę na bzdurach. Ja udowodnię,że pilot nie włączył tylnego biegu i dlatego rymnął
      w śmietnisko kolo lotniska !! Na bank !!!

      Usuń
  25. Kurdebelans - jeszcze tylko 3,5 godziny nim walnie coś w Ziemię. Francopolo - masz rację - lepiej wypić to co się ma, bo potem różne szatany będą grasować i się "ponapijają". Co je moje to je moje i basta !!Najwyżej wsadzą mnie tam do Niebiańskiej Izby Wytrzeźwień nim zaczną przesłuchiwać !

    OdpowiedzUsuń
  26. w.i.e.s.i.e.k @op.pl20 grudnia 2012 23:02

    willy20 grudnia 2012 19:40 No jak to nie miała??
    Rosła sobie spokojnie i dostojnie Pień, ze w dwie osoby nie obejmiesz, miała.
    Az tu nagle, jak ,nad nią /oczywista oczywistość/ nie przeleci z hukiem /oczywista oczywistość/ nie tykając nawet gałęzi.
    I jak nie pierdyknie w oparach,mgły cementu,helu rakieta + bomba /oczywista oczywistość/termobaryczna o ziemie i to nie daleko,tak ona biedna ze samego strachu"złamawszy się"
    A potem te 'wredne Ruskie" jak nie zaczną ją obwieszać a to blacha ze skrzydła a to innymi "amaluminiami" by wredna /oczywiście/ Anodina/gienierał KGB.a jak tam baby tylko gienierały/ mogła stwierdzić/kłamliwie,oczywista,oczywistość/ "ze to o nią te skrzydło" pierdykło
    A /prof, oczywista oczywistość/ Bineda to wszystko na satelitach zwidziawszy zaprzecza ?
    No jak to tak wierzyć takiej Anodinie choć to "gienierał" ale baba, a nie dac wiary zimnym oczom satelit.
    Nie można przecież.Toz to XXI wiek.
    A taki drugi ekspert według Macierewicza co to blachę z TU 154 przez 40 minut trzymał w rekach I stwierdził wybuch.
    Toz to "prawdziwy i szczery Polak" co to Mickiewiczem się jeszcze posługuje a ten przecież mówił "Czucie i wiara silniej mówi do mnie,
    Niż mędrca szkiełko i oko."
    No to komu wierzyć Anodinie czy Mickiewiczowi?
    Wszak on wieszczem był I przewidział.No jak nie jak tak.
    NASZ PREZYDENT tak zwyczajnie o ziemie.O niedoczekanie wasze !!
    Musi być i bohatersko i z przytupem
    By na Wawel

    OdpowiedzUsuń
  27. Elizo !!! A może by tak na okres świąt ogłosić EMBARGO. Ani słówka o kurduplu i jego ferajnie !!!!Po co sobie psuć dobry nastrój takim NICZYM !!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ziomal - ale jak nie nastąpi ten twój koniec świata to tak ci przy...pieprzę,że wyskoczysz z kapci. Ostatecznie mógł by nastąpić w twojej okolicy, co oczyściło by nieco atmosferę.

    OdpowiedzUsuń
  29. Elizo - ty tam jesteś bliżej Brukseli to popytaj w Komisji UE jak długo potrwa ten koniec świata. Jak dłużej niż tydzień to będą kłopoty.Ja zgromadziłem zapasy tylko do 2 stycznia 2013 roku. Jak by co - to załatw wysyłkę paczek żywnościowych do Polski, tylko broń Boże nie przez Caritas. Zachachmęca wszystko.Pozdrawiam serdecznie :-))))))))

    OdpowiedzUsuń
  30. Furtian - koniec świata nastąpi ale w PiS-ie. Zauważ,że w nowym roku mamy pechową "trzynastkę". Prezes od dawna przepowiadał,że jak nie dorwie się do koryta w 2012 roku, to w następnym wszystko diabli wezmą. Jak długo można ludzi zwodzić !!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Furtian - masz rację - nawet Hoffman nie brał już udziału w marszu żałobnym 13 grudnia. Pech - znów ta trzynastka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karol !! Innych przydupasów też nie było widać, same obce staruszki w okół prezesa się kręciły.I ta była komunistka - Łaniewska !!!!

      Usuń
    2. Dziw - nawet czerwonoustej Jadzi nie było widać !!! Opuszczają wodza w potrzebie !!!

      Usuń
    3. Ba...jak łajba tonie - szczury uciekają pierwsze !!!

      Usuń
    4. Witam rannych ptaszków :)))
      Oj tam oj tam jak mówi Begonijka, oni już siedzą w schronach :)) Myślę że dziś odpoczniemy (do wieczora) od PiSsiaków. Prezio to jednak ma dobrze że jest z metra cięty, on i do mysiej dziury się wślizgnie:)) Gorzej z Dornowatym buda po Sabie za mała:(
      Zyczę Wam miłego dnia.

      Usuń
  32. Smolenskie klamstwa ...

    Pytanie za 5 PLN : ktora z publicznie podanych info dotyczacych wydarzen ~10.04.2010 byla zgodna z rzeczywistoscia czyli prawdziwa ?

    OdpowiedzUsuń

Na tym blogu hejt nie jest tolerowany.