niedziela, 16 grudnia 2012

Kolęda






Przedstawienie opłatkowe, czytanie Ewangelii .... Sejm to nie miejsce na demonstrowanie swojej uległości wobec jakiejkolwiek religii. To  przedstawienie jak co roku było skandaliczne! Posłowie i senatorowie zapomnieli o politycznych kłótniach (na jak długo?) i życzyli sobie wesołych świąt. Ba!! pojawili się nawet politycy lewicy. Na szczęście do tej pory żaden z posłów nie wpadł na pomysł powołania kapelana sejmowego, ale ciiiiiii, bo jeszcze któryś podchwyci myśl...
 

Ciekawi mnie dlaczego Nycz nigdy nie zorganizuje "opłatka" w swojej rezydencji, czyżby bał się przekonać ilu byłoby uczestników? Ale odpowiedź nasuwa się sama -  ta "wizyta duszpasterska" w Sejmie nie była za "Bóg zapłać" to była "kolęda", kolejne 100 mln z  podatków zniknie pod sukienkami :) Bo z paplaniny kleru pożytku nie ma żadnego, są natomiast ZAWSZE koszta. Oni nic nie robią za darmo. Na tym zdjęciu odnosi się wrażenie, że przyjmuje hołd lenny delegatów watykańskiego protektoratu.. Za komuny składało się wszędzie hołd "przewodniej sile narodu" i deklarowało "braterską przyjaźń". Jak widać stare zwyczaje pozostały, tylko zamiast "przewodnia siła narodu" należy wstawić "Kościół Katolicki", a zamiast hołdów dla "narodu braterskiego" wstawić "czytanie Ewangelii":)) Ciekawe czy Nycz zabrał krzyż z sali sejmowej, przynajmniej byłby pożytek i spokój, ale znając ich podstępność, pewno nie tylko nie zabrał, ale dołożył jeszcze jeden....

Ale co ja się tu dziwię, jeśli mogą politycy zasiadać w pierwszych rzędach podczas nabożeństw, mogą klechy w Sejmie czuć się jak wśród swoich.
Jednego (p)osła tylko na "opłatku" nie było... bał się, że przez nieuwagę mógłby przemówić ludzkim głosem...
 

A Wy drodzy czytelnicy - włączcie na chwilę wyobraźnię, czy pozwala ona Wam zobaczyć sumę, jaką musiałby Polsce zwrócić Watykan za te 1000 lat?... o odsetkach wolę nie myśleć... Byłaby Polska mlekiem i miodem płynąca... A tak jest biedna, ale nic to, najważniejsze że jest katolicka...

I na deser ciekawostka:))))



Źródło:

108 komentarzy:

  1. w.i.e.s.i.e.k @op.pl16 grudnia 2012 09:15

    Dla nich /posłów/ to nic nie znaczy To dla nas ta cała hucpa.
    Jacy to oni pobożni,nabożni, nas miłujący.
    I słusznie zauważyła na swym blogu : cheronea.blox.pl)
    Bo zaraz po podzieleniu się opłatkiem:
    "Chór potępienia w stosunku do Janusza Palikota był wyjątkowo zgodny. Nie interesuje mnie jakie intencje przyświecały panu Palikotowi. Zrobił coś wielkiego, odwiedził starego, być może umierającego człowieka w szpitalu./Gen Jaruzelskiego/
    Podniosły się głosy oczywiście przede wszystkim katolickich posłów, a jeden z nich bodaj pan Błaszczak powiedział, że poseł Palikot znany jest z niekonwencjonalnych zachowań.
    No tak, odwiedzenie chorego w szpitala należy bezsprzecznie do zachowań niekonwencjonalnych. Jeśli odwiedziny chorego człowieka to przestępstwo to się pytam jak to jest z wiarą i moralnością tych ludzi?
    Zapewne okrzyknęliby pana Palikota bohaterem gdyby poszedł do szpitala z kałachem i wygarnął serię do leżącego generała.
    Ulegli całkowitej dyskwalifikacji w moich oczach ludzie, którzy za przestępstwo uznają bodaj tylko litość nad generałem. Ponownie zacytuję słowa Jezusa, ja niewierząca: "Panie czy mam przebaczyć aż siedem razy?" Jezus odpowiedział "ja ci mówię, nie siedem a siedemdziesiąt siedem". Dla Żydów - siedem - oznacza nieskończoność. Jezus podnosi ją do niewyobrażalnej ilości mianowicie ZAWSZE. Wielce katoliccy posłowie przed czy po łamaniu się opłatkiem w Sejmie zajęli takie właśnie stanowisko: potępić do końca. Współczucie i litość absolutnie nie wchodzą w grę w stosunku do generała. Zapiekli, padający na kolana w kościele i wymawiający formułę "odpuść nam nasze winy jako i my odpuszczamy naszym winowajcom". Tego już pojąć nijak nie mogę, bo ja jako ateistka nie wyobrażam sobie takiego pogwałcenia nakazów Jezusa. Jeśli ktoś nie jest w stanie wybaczyć, niech przynajmniej zamilknie, bo z Bogiem na ustach popełnia grzech ciężki. Myślę jednak, że "taki" grzech natychmiast będzie rozgrzeszony, bo wroga wolno nienawidzić. Znów staje na drodze Jezus ze słowami "miłujcie nieprzyjaciół waszych", ale co tam Jezus, przecież ci właśnie katolicy wiedzą lepiej od Jezusa co wolno, a czego nie wolno. Jezus tylko przeszkadza. Niech nie zabiera głosu i się nie mądrzy, zamknąć go, a później ukrzyżować!"
    Czy któryś z pismaków' "redaktorkow" TV ten nasz narodowy Matrix zauważył,potępił ?
    Całe szczęście ze jest internet I jeszcze "wolne słowo"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. patriota genetyczny16 grudnia 2012 11:19

      Pozwolę sobie zacytować Ewangelię wg. św. Mateusza:

      Gdy Syn Człowieczy przyjdzie w swej chwale i wszyscy aniołowie z Nim, wtedy zasiądzie na swoim tronie pełnym chwały.
      I zgromadzą się przed Nim wszystkie narody, a On oddzieli jednych [ludzi] od drugich, jak pasterz oddziela owce od kozłów.
      Owce postawi po prawej, a kozły po swojej lewej stronie.
      Wtedy odezwie się Król do tych po prawej stronie: "Pójdźcie, błogosławieni Ojca mojego, weźcie w posiadanie królestwo, przygotowane wam od założenia świata! Bo byłem głodny, a daliście Mi jeść; byłem spragniony, a daliście Mi pić; byłem przybyszem, a przyjęliście Mnie; byłem nagi, a przyodzialiście Mnie; byłem chory, a odwiedziliście Mnie; byłem w więzieniu, a przyszliście do Mnie".
      Wówczas zapytają sprawiedliwi: "Panie, kiedy widzieliśmy Cię głodnym i nakarmiliśmy Ciebie? spragnionym i daliśmy Ci pić?
      Kiedy widzieliśmy Cię przybyszem i przyjęliśmy Cię? lub nagim i przyodzialiśmy Cię?
      Kiedy widzieliśmy Cię chorym lub w więzieniu i przyszliśmy do Ciebie?"
      A Król im odpowie: "Zaprawdę, powiadam wam: Wszystko, co uczyniliście jednemu z tych braci moich najmniejszych, Mnieście uczynili".
      Wtedy odezwie się i do tych po lewej stronie: "Idźcie precz ode Mnie, przeklęci, w ogień wieczny, przygotowany diabłu i jego aniołom! "Bo byłem głodny, a nie daliście Mi jeść; byłem spragniony, a nie daliście Mi pić; byłem przybyszem, a nie przyjęliście Mnie; byłem nagi, a nie przyodzialiście Mnie; byłem chory i w więzieniu, a nie odwiedziliście Mnie."
      Wówczas zapytają i ci: "Panie, kiedy widzieliśmy Cię głodnym albo spragnionym, albo przybyszem, albo nagim, kiedy chorym albo w więzieniu, a nie usłużyliśmy Tobie?"
      Wtedy odpowie im: "Zaprawdę, powiadam wam: Wszystko, czego nie uczyniliście jednemu z tych najmniejszych, tegoście i Mnie nie uczynili".
      I pójdą ci na mękę wieczną, sprawiedliwi zaś do życia wiecznego.

      Więc niech IM się stanie według tego, w co wierzą!

      Usuń
    2. Patrioto!To zbyt mądre dla mohera,zerowe szanse na zrozumienie,"ksiunc" nie wytłumaczy bo nie ma w tym żadnego interesu.

      Usuń
    3. Jakkolwiek by oceniać Palikota, to zachował się jak Człowiek, po ludzku zachował się przyzwoicie.
      Natomiast reszta humanoidów bredząca o Ojczyźnie, Wierze i Bogu ,wystawiła świadectwo dowodzące fałszu swych deklaracji, a to widać na co dzień.Widać, słychać i czuć. Funta kłaków warta ta ich wiara !
      Blichtr i pycha podparte fioletem.
      Nawet cytowane powyżej słowa ewangelii św. Mateusza to potwierdzają.

      Usuń
  2. 10 grudnia w sejmie był Rabin Stambler, nikt nie krzyczał, co więcej niektórzy posłowie, głoszący wszem i wobec swój ateistyczny pogląd na świat, ochoczo ganiali po sejmie w jarmułkach. Więc o co biega?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam oj tam, Nycz tylko był tam w jednym celu - gasił swieczki chanukowe zeby ta stodola nie zgorzala :))

      Usuń
    2. Adam - nie trzeba było latać na wagary jak byla w szkole matematyka. Do tych 300 PLN dopisz sześc zer to mniej więcej rachunek się będzie zgadzał z tego co sobie przywłaszczył kurdupel. Zacznij liczyć od FOZZ i PC Centrum, potem już ci pójdzie z górki. Tfuuu!! Gamoniu. Miedzy uszami to ty masz balonik wypełniony helem !!!! Ale nie bój się - przyjdzie taki czas,że zrobi,y mu remanent - co do grosza !!!!

      Usuń
  3. Witaj! :)Niby nie powinnam już niczemu się dziwić.Co roku są takie szopki, odkąd kler został dopuszczony oficjalnie do "stołu". Zajął honorowe, przewodnie miejsce.Teraz wszyscy muszą spożywać "wieczerzę". Menu, przez nich ustalone. Może wreszcie kiedyś będzie to "Ostatnia wieczerza" ?. Niestrawności po niej, są już zbyt dokuczliwe. Spokojnej niedzieli Elizo. ps.deser, wyjątkowo niestrawny:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. O jakich hołdach pani pisze? Toż to rzecz normalna u nas i mocno zakorzeniona kulturowo. Tylko nawiedzonym lewakom się to nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sejm to miejsce pracy a nie przybytek religijny.

      Usuń
    2. Ale tutaj byli ludzie którzy CHCIELI by ksiadz do nich przyszedł.

      Usuń
    3. Powtórzę, Sejm jest miejscem stanowienia prawa i przestrzegania prawa najwyższego - Konstytucji. Paniał?

      Usuń
    4. Posłowie nie mają prawa afiszować się ze swoimi wierzeniami ani przedstawiciele polskiego KRK wchodzić na oficjalne salony. Niech idą do Nycza, do kościoła gdyż tam jest miejsce na spotkania religijne nie Sejm.

      Usuń
    5. Eliza tylko jak to sie ma do zakazu przebywania księży czy kogokolwiek w sejmie - to ja nie wiem.

      Usuń
    6. Eliza pani chce wprowadzić po prostu lewacki zamordyzm? Gdzie jest Wiem, lewusy na całym świecie dązą do tego, ale z jakiej paki ?

      Usuń
    7. Lewicowość nie ma nic wspólnego z religijną promocją.

      Usuń
    8. Palikociarze i lewacy najwyraźniej uwazają ze katolom nie wolno, a tylko lewusom.

      Usuń
    9. Przestańcie bzdury wypisywać, co Palikot czy lewica ma wspólnego z tym teatrem? Co to Palikot z Millerem portret Lenina oraz sierp i młot połozyli na tym opłatkowym stole? Nie widzę. A może powinnam widzieć bo ty chcesz?

      Usuń
    10. Grażyna Doverhagen16 grudnia 2012 11:34

      Dokładnie Lisbeth, posłowie pochodzą z wyboru obywateli. Nycz jest narzucony przez władze obcego państwa. Typy pokroju SOLO tego nie rozróżniają w zacietrzewieniu.

      uściski

      Usuń
    11. Kiedyś napisałem, że w Polsce nie ma takiego miejsca, z którego nie widać byłoby... kościoła! Tam jest właściwe miejsce na różne egzorcyzmy i " czary-mary ":)
      Sejm w państwie, w którym : obowiązuje rozdział kościoła od państwa - winien być NEUTRALNY światopoglądowo.
      Kościoły działają zupełnie na innej " płaszczyżnie ", a mieszanie guseł i obrządków - ze stanowieniem praw świeckiego państwa, jest poprostu niedopuszczalne.
      Stanisław

      Usuń
    12. Eliza Nycz jest obywatelem Polski jak ja czy Ty (mam nadzieję ze jesteś) i ma prawo przebywać w Sejmie. Ma też prawo być zaproszony na jakieś uroczystości czy spotykania.
      A Palikot i Miller też nie muszą swojego lewizmu demonstrować.

      Usuń
    13. Ja też sprzeciwiam się promocji i wymuszaniu zachowań lewackich siłą tak jak Ty chcesz to robic. Skad u was lewaków taka chęć do ustawiania innych po kątach?

      Usuń
    14. To znaczy zeby ludzi waszego pokroju zadowolić Miller i Palikot powinni ubrać się w czarną sukienkę???
      Skąd wiesz że jestem lewicowa? mowilam ci o tym? Nie pamiętam, a może powinnam?

      Usuń
    15. Zubrzycki, święta Bożego Narodzenia to ty obchodzisz? Bo ja tak, choć z pewnościa dla mnie mają inne znaczenie niż dla ciebie np ale nie obchodzę ich 14 grudnia :))))

      Usuń
    16. Zubrzycki - a co ten obywatel dobrego robi dla kraju którego podobno jest obywatelem?

      Usuń
    17. Co robi?? robi mnóstwo potrzebnych rzeczy. To że ty i twoi fumfle tego nie odczuwają - cóż - wasz problem. Tyle że na was świat się nie kończy. Zresztą swoich lewych pomysłów też za darmo nie wdrażacie.

      Usuń
    18. Jakich rzeczy? przykłady, konkretnie! Ani nie mam nic wspólnego z "funflami" ani nie muszę odczuwać, mieszkam we Francji.

      Usuń
    19. Eliza, 14 grudnia bo w Wigilię podzieliłby się opłatkiem tylko z ochroną.

      Usuń
    20. Pan Nycz jeśli chce się pokazać w Sejmie powinien przyjść w gajerku i lakierkach, uwentualnie z dyskretną koloratką jak już bardzo musi.
      Odzież ochronną ubiera się w miejscu pracy, to co zrobił to nachalna agitacja.
      Wspomnicie jeszcze słowa: "Pycha idzie przed upadkiem".

      Usuń
  5. Gdy z Sejmu wychodzą takie "Nowiny",
    to znak, że
    kk pilnuje swej 100 mln.dziesięciny.
    Rok w rok ta sama Szopka,
    nad "i" wstawiana kropka.
    Te sejmowe kolędowanie,
    to na nosie zapisom Konstytucji granie.
    Wiara - to etycznie sprawa osobista,
    w Urzędzie zaś nie jest klarowna i czysta.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzień Dobry:)

    Strasznie śmierdzi... hipokryzją i totalnym zniewoleniem ta " tradycja ". Żal, że to " tradycja " ponadpartyjna, a posłowie lewicy dodają jej internacjonalistycznego charakteru!:(((
    Nycz z dwuosobowym orszakiem koleżków w sukienkach...wystawią sejmowi - odpowiedni do powagi i rangi - rachunek. Oni - nic za darmo - nie czynią.
    Nie wiem czy Janusz Palikot kierował się wyrachowaniem i polityką, odwiedzając generała w szpitalu. Wiem, że popisał się humanizmem i zrozumieniem wartrości, które kosciół głosi, a których NIGDY - nie wprowadza w życie i sam nie przestrzega!
    To pismo poświadczające " martyrologię " jajka - bojownika o wolność - spłodzone przez : bardzo ważnego arcy-coś tam B. Dąbrowskiego jest politowania godne.
    I uczynienia znaczącego kółeczka - palcem na czole.:)))
    Pozdrawiam wszystkich, a zwłaszcza Elizę:)
    Stanisław

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stanisławie, dzien dobry, ten deser to żart:) spojrz na datę :))

      Usuń
    2. Witam Elizo:)

      Hi,hi... dopiero teraz zauważyłem datę: 31 /!/ lutego 82r :)
      Pisma nie można powiększyć, dlatego też " nie doczytałem " :) Jednakże.... mogłoby być prawdziwe - biorąc pod uwagę ichniejszy , kleszy INFANTYLIZM:)
      Pozdrawiam
      Stanisław

      Usuń
    3. Stanisławie!
      Prawą myszą kliknij "zapisz obrazek jako" i wszystko potem można zrobić, nawet wydrukować na A4, oprawić w ramkę i do sali tradycji.
      Deserek jest pikny:))))))

      Usuń
  7. Źle pani odczytała intencje Jarosława Kaczyńskiego, on nie przyszedł bo nie będzie się dzielił opłatkiem z fałszywcami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Intencje Jarosława są zawsze takie same. Kto myśli inaczej jak On, ten wróg. A może "ciało" Jezusa(w opłatku) już mu się przejadło ? Ile lat można udawać FAŁSZYWCA ?

      Usuń
    2. Nie masz racji, solo. Fałszywiec wszędzie widzi konkurencję, a tego nie znosi.

      Usuń

    3. Dlaczego przyszedł Nycz a nie przyszedł Kaczyński,odpowiedź jest prosta.Bo Głowa Kościoła Polskiego arcyarcybiskup doktor Tadeusz Rydzyk nakazał Nyczowi być w Sejmie jako swojemu podwładnemu szpionowi,a kurduplowi dał zadanie kompletowania zakonu szuj i faryzeuszy,po za białym domem.

      Usuń
    4. Alex - nie dziw się,że kurdupel nie przyszedł. Przecież on jest scyzorykiem ochrzczony !!

      Usuń
  8. Wizyta Nycza,opłatek,wizyta rabina,palenie świeczek chanukowych,krzyże,jeszcze chwila i pojawią się święte obrazy i figurki,konfesjonały.Panie Jezu,Ty który chodziłeś boso po tafli wody jeziora,powiedz o co tu biega?Jeszcze jedno,na krzyżu widziałbym przybitą Suchocką,za ten haniebny konkordat który podpisała oddając Polskę w jasyr mafii Watykańskiej.A cha,czy to oświadczenie episkopatu to żart? Jak to prawda,to ludzie trzymajcie mnie,bo nie wytrzymam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ile wiem nie ma przymusu uczestnictwa ani w przy łamaniu opłatkiem, ani przy uroczystości zapalenia świecy chanukowej.

      Usuń
    2. Solo, odczep się od ludzi. Ty możesz nawet nosić baldachim nad swoim wodzusiem, ale nam jego widok psuje apetyt. Długo i ciężko ten wiecznie naburmuszony dziad pracował na taką reakcję. Ale idzie ku lepszemu, solo, wreszcie. Szyte wodzusiowi "bohaterskie ubranko" popękało w szwach, a więc ... alleluja i do przodu !!! :))))

      Usuń
    3. Grażyna Doverhagen16 grudnia 2012 11:37

      Begonijko, dzien dobry, podobno na Facebook'u powstała grupa PRowców która podjęła się "ocieplania" wizerunku pana Niesmaka, podobno też to kaczyński im to zlecił osobiście.

      pozdrawiam

      Usuń
    4. A tak, oto jedna z propozycji ! To dobrze, że .ludzie robią sobie jaja z nadętego wodza. To objaw zdrowia ! :)))))))))))))))))))

      http://tnij.org/tn2g

      Usuń
    5. Grażyna Doverhagen16 grudnia 2012 12:23

      :)))) właśnie tą stronę przeglądałam wczoraj, być może Jarosław nie zgodził się na ta propozycję ze względu na koszt ale dlatego iż młodzi "ocieplacze" chcieli wypełnić baloniki helem:))) No na to nie mógł się zgodzić, poleciałyby do brata i w niebie byłby popularniejszy :)))))

      Usuń
  9. Dzień dobry Pani Elizo !!! Publikacja "ZAŚWIADCZENIA" Episkopatu Polski -uwaga,uwaga !!!!!! -z dnia 31 LUTEGO 1982 roku - to rzeczywiście EPOKOWE wydarzenie. Niech sobie każdy zrobi odbitkę w kolorze, bo zapewne żaden IPN tego "dokumentu" nie opublikuje NIGDY I NIGDZIE !!! Pani Elizo - wielkie dzięki, zainspirowała mnie Pani abym coś na ten temat skrobnął - myślę,że w Święta będzie trochę czasu. Ha- ha - ha :-)))))))))))))))))))))))))))))))))
    Jarosław Kaczyński "założycielem "Solidarności" - TO JEST DOWCIP ROKU 2012 !!!!Miłego dnia !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, Sarmato, ja się cieszę, że w tej paranoi ludziska mają jeszcze fantazję To "zaświadczenie znalazło się stronie "Muzeum IV RP", gdzie takich "kwiatków"jest bez liku. Od razu na sercu robi się weselej, Serdecznie pozdrawiam ! :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

      Usuń
    2. Sarmato, ze śmiechu pozjadałam literki, ale co tam, przesyłam Ci link, jest w czym pobuszować ! :)))))))

      http://www.spieprzajdziadu.com/muzeum/index.php?title=Strona_g%C5%82%C3%B3wna

      Usuń
    3. Oj, wkleił mi się poprzedni link, ten jest właściwy :))))))

      http://www.spieprzajdziadu.com/muzeum/index.php?title=Plik:Listepiskopatu.jpg

      Usuń
    4. begonijko - sprawdż ten link u mnie wyświetlają mi,że strona nie została odnaleziona. Może jakaś kreseczka lub spacja jest potrzebna !!!Ostatnio w linkach "spieprzaj dziadu" odnalazłem też ciekawostkę pt. "przymusowe mycie kaczki".

      Usuń
    5. Pod "listem" jest link prawidłowy :)

      Usuń
    6. Sarmato, wklejam cały link, tak "na żywca" i mnie się otwiera. Może spróbuj otworzyć skrócony ?

      http://tnij.org/tn74

      Podkreśl cały link i kliknij "Przejdź do strony", albo przekopiuj na górę cały i spróbuj otworzyć.

      Usuń
  10. Sarmato, witam niedzielnie, to jest dokument ze strony....... www.spieprzajdziadu.com :))))))))))))

    miłego

    OdpowiedzUsuń
  11. Rząd kontroluje sejm, a sejm kontrolują biskupy he he

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rychu... i tak jest od czasu, kiedy "Święci mężowie" Watykanu odkryli, że władza świecka od samego Boga pochodzi, a IM sam Pan Bóg zlecił nadzór nad tą władzą. Czytam właśnie "Rubasznego króla Hala" George'a Bidwella (polecam !!!) i jest tam mnóstwo ciekawych rzeczy na temat użerania się króla Henryka VIII z Watykanem, i to jeszcze PRZED aferą z Anną Boleyn, która to miłosna afera wreszcie skutecznie odcięła watykański organ ssący od królestwa i, jak wiemy, głową Kościoła Anglikańskiego od tego czasu pozostaje Królowa... Każdy sposób jest dobry na ukrócenie władzy rozbisurmanionych "urzędników Pana B."

      Usuń
    2. @Begonijko : ciekawa lektura , czytałem jakieś pół roku temu.
      W ramach odchamiania byliśmy wczoraj na "Księżniczce na opak wywróconej" .
      Polecam.
      A w ogóle to mnie niedzielnie na ekumenizm naszło ;-) , więc pokój z wami bracia i siostry...u nas właśnie zapyrczył bigos :-)) więc humory dopisują :-))

      Usuń
  12. Zdjęcie kojarzy mi się ze sceną uroczystego wręczenia paszportów ze znanej komedii "Miś". Te stroje ludowe :-)))
    Nie bulwersuje mnie tradycja dzielenia się opłatkiem, ale ja znam tę tradycję w innej wersji: Zawsze dzieliłem się opłatkiem z bliskimi, a w pracy ze znajomymi, składaliśmy sobie życzenia I NIE POTRZEBOWALIŚMY ŻADNEGO PURPURATA, ŻEBY NAM PATRZYŁ NA RĘCE I KONTROLOWAŁ PRZEBIEG SPOTKANIA. Może to niektórym się w pałach nie mieści, ale żaden ksiądz nie musiał nigdy nad nami stać, żeby sobie złożyć życzenia. Ksiądz jest w tym procesie elementem zbędnym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy mam rozumieć że lewicowa barbaria bierze sie za opłatkowe spotkania i chce ich w imię swoich chorych przekonań zabronić?

      Usuń
    2. "Lewicowa barbaria" ...śliczne okreslenie, Alicjo. A tu prawicowa "barbaria", którą ukradła nam zakamuflowana opcja niemiecka !!! :))))))))))))))))))))

      http://tnij.org/tn9c

      Usuń
    3. Baaardzo śmieszne

      Usuń
    4. pan_z_warszawy16 grudnia 2012 13:26

      Alicja, nie wiem czego zabraniają ci lewacy, a czego zabraniają ci prawacy i nie obchodzi mnie to. Nigdzie nie widziałem ani nie słyszałem, żeby ktoś komuś zabraniał odstawiać swoje religijne szopki na terenie swojej własności.

      Usuń
    5. Taka sama szopka jak wasza neutralność. I jedno i drugie jest ideologią, tylko nie wiem z jakiego powodu uznajesz że wasza neutralność jest lepsza i należy ją siłą wymuszać w miejscach publicznych. W imię czego? Tylko pod jednym warunkiem: nie weźmiecie ani grosza na swoje lewackie pomysły. Może być?

      Usuń
    6. A nie lepiej zamiast wymyślać neologizmy w stylu "lewicowa barbaria", po prostu czytać ze zrozumieniem? No jak trzeba być pierdolniętym, żeby z opowieści o tym, że składaliśmy sobie życzenia opłatkowe i nie potrzebowaliśmy patrzącego nam na łapy księdza wysnuć wniosek, że zabraniam komuś spotkań opłatkowych albo składania życzeń?!
      A propos lewicowców: Jezus Chrystus był największym lewicowcem, jakiego zna historia. Akurat ja nie zgadzam się z wielu jego teoriami, zwłaszcza tymi dotyczącymi rozdawnictwa. Skoro jego filozofia budzi mój sprzeciw, to tym bardziej nie mogę być wyznawcą jego wiary. Jednakże zastanawiają mnie osoby uważające się za wyznawcę wiary Jezusa Chrystusa i plujące na jego filozofię i nauki.

      Usuń
    7. pan_z_warszawy16 grudnia 2012 13:58

      To lewica organizowała "opłatek"???? Dobrze że tu dziś zajrzałem bo bym nic nie wiedział, dziękuję Alicjo :))

      Usuń
    8. Jeśli masz taką ochotę to możesz w swoim kościele wraz z proboszczem lizać bitą śmietanę lub piankę do golenia do woli. I kompletnie będzie mi to zwisać pod jednym warunkiem - za swoje nikomu niepotrzebne hobby płaćcie ze swoich własnych pieniędzy. Od państwowej kasy wara.

      Usuń
    9. Alicja - zabierz się kobieto za świąteczne porządki, zrób pranie, wyczyść okna - abyś dojrzała "pierwszą betlejemską". Rób coś pożytecznego, a od polityki trzymaj się z dala, bo monitor mi miga, jak wyświetlam te twoje bździny.Kompletny tuman w spódnicy !!!!

      Usuń
    10. Alicja - ta "lewicowa" barbaria nie wymaga aby katabasa lizać po kolanach !! Tfu !!!

      Usuń
    11. Olo - Dulscy sprzątają tylko raz do roku - około Wielkanocy. Przy okazji robią też pranie !!! Jak będziesz w Krakowie - zapytaj.W zimnie okien się nie myje - ręce przymarzają.

      Usuń
    12. Alicjo Dulska - no to jak faktycznie jest z tym praniem w Krakówku ?? Jedni twierdzą,że robicie to dwa razy do roku (z okazji świat kościelnych) - inni,ze tylko na "wniebowstąpienie" !!!

      Usuń
    13. Karol - oni mylą pranie ze spowiedzią. Do tej ostatniej chodzą co tydzień. Powinno być odwrotnie.

      Usuń
  13. A tak w ogóle, to mam zapytanie do wszystkich tych "solo", "strachów" i innych pisowców:
    Kto jest szefem biskupów, arcybiskupów i w ogóle kleru w państwach katolickich ? I KOMU ślubuje posłuszeństwo kler ? Władzom państwa, w którym żyje, czy WATYKANOWI ? Odpowiedź jest jedna, zatem łapy precz od rządu, sejmu i państwa. Średniowiecze zakończyło się już dawno temu, a bajdy o tym, że księża są takimi samymi obywatelami, jak inni, można opowiadać owieczkom w noc wigilijną. Nie są. Z racji podporządkowania Watykanowi, są tylko rezydentami w państwie i powinni szanować świeckie instytucje tego państwa, a nie rwać się do urządzania go na swoją, nomen omen, modłę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Posłowie i senatorowie pokazali w kogo tak naprawdę wierzą. I chwała im za to.

      Usuń
    2. Alicja ty jesteś głupia czy prowokujesz? Nam mają służyć, a nie jakimś fluorescencjom jednej z religii!

      Usuń
    3. @Kroko : obawiam się , że jest.

      Usuń
    4. Alicjo, posłowie i senatorowie mogą sobie wierzyć, w kogo chcą. To ich prywatna sprawa. A państwo, to państwo, a MY, obywatele, jesteśmy ich pracodawcami i możemy ich z roboty wyrzucić. Prędzej, czy później. Nie da się, mimo przysłowia, i Panu Bogu świeczki palić i diabłu ogarka, aby w końcu rączek sobie nie poparzyć.

      Usuń
    5. Kroko - Allach akbar !! Może tam na górze tez się zaczną naparzać, który jest największy. Bez to te nasze stawiają kolosy świebodzińskie, bo jak się zaczną mierzyć - to który będzie największejszy - co ?? Te muslimy przestrzegają drugiego przykazania Dekalogu - nie będziesz czynił wizerunku boga, bom JAM JEST BÓG. Chytrusy z Watykanu wykreślili to przykazanie z Dekalogu bo musieli by opróżniać kościoły z tych wszystkich gipsowych i drewnianych bożków. Czytaj Biblię, Koran i TORĘ - tam się dowiesz co kto nachachmęcił w tych "świętych" księgach !!!

      Usuń
    6. Nieśmiało przypominam, że w przedwojennym Konkordacie z 1925roku artykuł XII stanowił:
      "Ordynarjusze powyżsi przed objęciem swych czynności złożą na ręce Prezydenta Rzeczypospolitej przysięgę według formuły następującej:
      (....) Przysięgam i obiecuję, iż z zupełną lojalnością szanować będę Rzad ustanowiony Konstytucją i sprawię aby go szanowało moje duchowieństwo.
      Przysięgam i obiecuje poza tem, że nie będę uczestniczył w żadnem porozumieniu, ani nie będę obecny przy żadnych naradach, któreby mogły przynieść szkodę Państwu Polskiemu lub porządkowi publicznemu. Nie pozwolę memu duchowieństwu uczestniczyc w takich poczynaniach. Dbając o dobro i interes Państwa, będę się starał o uchylenie od niego wszelkich niebezpieczeństw, o których wiedziałbym że mu grożą"
      Link http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU19250720501

      Usuń
  14. Witam.Ponoć jesteśmy świeckim krajem,to co robi tam klecha z swoją ochroną.Nic dodać nic ująć,jesteśmy służalczym narodem(nie wszyscy)mamy to we krwi.Nasi rządzący coraz bardziej kłaniają się klerowi,a oni rżną budżet państwa na miliardy zł.Nawet premier zrobił ukłon w stronę kleru mianował Gowina na ministra sprawiedliwości,pozdrawiam i życzę miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  15. Już w 2009 r. pojawił się w sieci obywatelski projekt zerwania konkordatu. Warto chyba ten projekt odświeżyć:


    "Wypowiada się jednostronnie Konkordat zawarty między Państwem Polskim a Stolicą Apostolską w dn.28 lipca 1993 r../między ks. Józefem Kowalczykiem, Arcybiskupem
    Tytularnym Heraklei, Nuncjuszem Apostolskim w Warszawie a panem Krzysztofem Skubiszewskim
    Ministrem Spraw Zagranicznych RP.

    Wprowadza się dobrowolny podatek kościelny.
    Państwo Polskie jest wyłącznie pośrednikiem między obywatelem RP a kościołem
    Obywatele uiszczają określony podatek kościelny,pobierany wraz z innymi podatkami państwowymi i lokalnymi /np.0,8-0,9 % dochodu brutto z VAT/,który jest przekazywany na potrzeby wybranego związku wyznaniowego.Obowiązek płacenia podatku ustaje wraz z wystąpieniem z kościoła
    .
    W związku z powyższym:

    1.Wprowadzia się faktyczny, zgodny z Konstytucją RP, rozdział Państwa od Kościoła Katolickiego i kościołów innych wyznań w Polsce.
    Wystąpienia publiczne dostojników kościelnych podlegają ocenie i przepisom polskiego prawa karnego.
    Szerzenie nienawiści rasowej, lżenie władzy państwowej, podżeganie do niepokojów podlega karze z urzędu.

    2.Powraca się do zasady nauczania religii wszystkich wyznań na terenie lub w obrębie sprawowania kultu religijnego. Zaprzestaje się utrzymywania na etatach nauczycielskich ponad 45 tys. księży i katechetów.

    3.Przywraca się zasadę bezwzględnej równości wobec prawa polskiego wszystkich podmiotów gospodarczych, osób fizycznych, fundacji, stowarzyszeń i tp. powstałych na bazie lub związanych z kościołem lub miejscem kultu religijnego.

    4.Przywraca się zasadę kontroli państwa nad całością spraw związanych z jurysdykcją, zarządzaniem i administrowaniem kościołów w Polsce/nie może być państwa w państwie/.

    5.Przywraca się zasadę nadrzędności prawa polskiego nad prawem boskim, kanonicznym, koranicznym i tp.

    6.Wprowadza się zasadę równego opodatkowania dla wszystkich, w tym kościołów, wyznań, stowarzyszeń kościelnych, fundacji kościelnych i tp. oraz zasadę opodatkowania każdej transakcji finansowej na terenie państwa polskiego ,tzn. opłat kościelnych: ślubów, pogrzebów , bierzmowań , wypominek ,tacy, skarbonek, zbiórek na cele charytatywne, opiekuńcze, naukowe, wychowawcze i tp.

    7.Państwo zapewnia wolność sprawowania kultu jedynie w miejscach kultu i w ich obrębie. Zabrania się organizowania przemarszów głównymi drogami publicznymi, ich tarasowania i blokowania w godzinach szczytu komunikacyjnego.
    Zabrania się używania sygnałów dźwiękowych /dzwonienia/ w czasie od 22.00do 6.00.

    8.Mianowanie i odwoływanie biskupów diecezjalnych przez państwo Watykan powinno podlegać akceptacji Prezydenta RP,zgodnie z Art. 5 i 130 Konstytucji RP.

    9.Znosi się nienaruszalność miejsc kultu i grzebania zmarłych, jako niezgodne z Konstytucją RP. Cały obszar państwa podlega jednolitemu prawu polskiemu.

    cdn.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cytat: "8.Mianowanie i odwoływanie biskupów diecezjalnych przez państwo Watykan powinno podlegać akceptacji Prezydenta RP,zgodnie z Art. 5 i 130 Konstytucji RP." A czy powołanie głównego rabina w Polsce i innych rabinów w Polsce również powinno podlegać akceptacji Prezydenta RP?? Spróbuj to im zaproponować. Od razu zostaniesz antysemitką. Ale spróbuj!

      Usuń
  16. cdn.
    10.Przywraca się jednolity akt małżeński, zawarty w obecności urzędnika państwowego. Małżeństwo kanoniczne może być wyrazem woli zainteresowanych.

    11.Szkoły,przedszkola,placówki oświatowe i wychowawcze prowadzone przez kościół terytorialny na podstawie prawa kanonicznego, które są dotowane przez państwo polskie podlegają kontroli organów państwa.

    12.Zaprzestaje się dotowania przez państwo Akademii Teologicznych i Katolickich. Zakazuje się prowadzienia w szkołach wyższych innych kierunków nauczania, nie związanych z Teologią i Prawem Kanonicznym. Wychowanie w Rodzinie jest wyłączną domeną państwa i państwo za nie odpowiada.
    Zabrania się przekazywania z budżetu państwa oraz firm z większościowym udziałem skarbu państwa w jakiejkolwiek formie/dotacje, darowizny, inne/środków finansowych na rzecz kościołów ,gmin wyznaniowych, fundacji kościelnych i tp.

    13.Opiekę duszpasterską nad żołnierzami, policjantami, strażą pożarną ,strażą graniczną ,strażą więzienną, w szpitalach ustala MSWiA z Konferencją Episkopatu Polski.

    14.Drukowanie,wydawanie publikacji, emitowanie programów radiowych i telewizyjnych podlega kontroli państwa.

    15.Zaprzestaje się przyznawania emerytur i rent państwowych urzędnikom kościelnym nie będącym na państwowych etatach.

    16.Zaprzestaje się finansowania z budżetu państwa Funduszu Kościelnego-składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne osób duchownych, dotacji do obiektów kościelnych prowadzących działalność charytatywno-opiekuńczą i oświatowo-wychowawczą.

    17.Zakazuje się pod rygorem odpowiedzialności karnej szerzenia publicznie informacji/dezinformacji/ niezgodnych z ogólnymi trendami współczesnej nauki światowej i europejskiej:
    badań naukowych /w tym z wykorzystaniem komórek macierzystych/, badań medycznych/w tym prenatalnych/,rozwoju rodziny/w tym metodą `in vitro'/ ,sposobach zapobiegania ciąży/w tym stosowania środków mechanicznych i chemicznych/,kultury współżycia seksualnego i tp.

    18.Zabrania się wieszania w miejscach publicznych, w urzędach administracji państwowej wszelkich symboli religijnych. "
    "

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @Begonijko : ehh się człowiek rozmarzył czytając...

      Usuń
    2. No to ja teraz"doćwierkam"ciąg dalszy:konkordat zerwany,zagrabione przez kościół mienie odebrane;złodzieje,pedofile w sutannach zapuszkowani.Wrzask straszny, poczynając od Watykanu a na małej pipidówce na ścianie wschodniej kończąc.Lud moherowy na ulicach,płonące gmachy rządowe nie wyłączając zabarykadowanego Sejmu.Armia i policja pod dowództwem komisarzy religijnych (kapelanów)wypowiada posłuszeństwo,Tusk i ferajna uciekają helikopterem do np.Berlina,Michnik rozpływa się jak mgła.Rządy obejmuje Kaczor jako premier,prezydent,szef MSW i MON.Granicę wschodnią uszczelnia Putin,Łukaszenka,Janukowycz,zachodnią i południwą A.Merkel(na prośbę Czechów i Słowaków).W kraju szaleją pisowskie jaczejki tropiące układy wszelkiej maści.Zapada czarna noc.Że to pijany sen wariata?Owszem tak ale jakiż realistyczny i w technikolorze.

      Usuń
    3. Begonijko, o takim prezencie, pod choinkę chociażby, marzy wielu:))ale głowę chcę zachować;))) Miłego :)

      Usuń
    4. Cytat:
      >>Zapada czarna noc.Że to pijany sen wariata?Owszem tak ale jakiż realistyczny i w technikolorze.<<
      Przez szacunek dla bliźnich, nie wyobrażam sobie tego live i 3D, nawet zza Oceanu :(((((((

      Usuń
    5. Begonijko, to może by tak opracować "społeczny" projekt konkordatu i przesłać do Ruchu Palikota - niech go złoży do "laski marszałkowskiej. Będą jajca !!

      Usuń
    6. Cytat: "14.Drukowanie,wydawanie publikacji, emitowanie programów radiowych i telewizyjnych podlega kontroli państwa." To są właśnie atrybuty państwa totalitarnego! Chcesz takiego państwa?? Inne punkty też są nieprzemyślane.

      Usuń
    7. Gamoniu !!! Na całym świecie emisja programów radiowych i telewizyjnych podlega kontroli. Jak nie wierzysz spróbuj coś nadać w Radio Vaticano, co by przeczyło idiotycznym doktrynom KrK.Prędzej zjesz na sucho własny berecik.To kto pilnuje tego "reżimu" - aniołowie stróże, czy tacy spaśni faceci w kieckach ??? A może u ojca geotermalnego słyszałeś kiedyś jakiś wywiad z politykami SLD lub Ruchu Palikota ???

      Usuń
  17. "...włączcie na chwilę wyobraźnię, czy pozwala ona Wam zobaczyć sumę, jaką musiałby Polsce zwrócić Watykan za te 1000 lat?... o odsetkach wolę nie myśleć.."

    Komu i za co miałby zwracać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdebiliłeś się do reszty??

      Usuń
    2. Pytasiu - ma zwracać NARODOWI za 900 lat pobierania podatku "kuścielnego". O tzw. "dziesięcinie" ty słyszałeś ???

      Usuń
  18. Elizo, rozumiem, że to "zaświadczenie" Episkopatu to żart i fotomontaż?

    OdpowiedzUsuń
  19. Polska szybko odchodzi od drogi do nowoczesnego państwa świeckiego - na rzecz państwa wyznaniowego. Już - niewiele różnimy się od państw muzułmańskich, gdzie " szariat " ważniejszy jest od podstawowych praw obywateli, a państwo jest jednym, wielkim kościołem!
    Jesteśmy jedynym państwem europejskim , w którym odbywają się wspólne rozmowy pomiędzy : świecką władzą a kościołem watykańskim - na tematy dotyczące państwa, nie kościoła! W których to rozmowach: państwo występuję w roli PODDANEGO!!!
    Trudno nie zauważyć jakie spustoszenie czyni: nauczanie / już praktycznie przymusowe/ religii w szkołach państwowych. Jak postęp w medycynie, naukach biologicznych, astronomii - jest wstrzymywany - na skutek obowiązujących dyrdymałów koscioła...
    Marzeniem moim jest doczekanie takiej Polski, w której nikt nie będzie się politycznie i publicznie licytował: w co i jak mocno wierzy!
    To jest ich prywatna i tylko prywatna sprawa, która w żadnej mierze - nie może mieć znaczenia dla dobrego sprawowania władzy, nadanej przez wyborców!
    Mimo najlepszej chęci wymienienia zalet kościoła i jedynie słusznej/?/ wiary, oraz ich zasług dla Polski - nie potrafię wymienić ani JEDNEJ !
    Państwo powinno być całkowicie neutralne wobec wyznań i zupełnie " uodpornione " na ich żądania i dogmaty! Spełnianie ich - to droga do państwa zniewolonego, wyznaniowego. Zacofanego, średniowiecznego!
    Państwo polskie powinno stać na straży wolności wszystkich wyznań, a samo " wyznawanie" powinno odbywać się całkowicie: poza strukturami tegoż państwa.
    Finansowanie koscioła, wydana - choćby jedna złotówka - z pieniędzy budżetowych na rzecz jakiegokolwiek kościoła: jest niedopuszczalnym marnotrawstwem publicznych pieniędzy.
    Kosciół kat. kosztuje państwo ok. 20 mld zł rocznie.
    Nie będę już wymieniał faktycznych, podstawowych braków budżetowych, które nie pozwalają na zapewnienie choćby: prawidłowego wyżywienia dzieci - w rodzinach biednych. Dostęp do oświaty i służby zdrowia też wiele pozostawia do życzenia!
    Watykan jest o wiele bogatszy od Polski i to on raczej powinien pomagać Polsce w problemach podstawowego zabezpieczenia bytu ludzi ubogich! Nie odwrotnie.
    Póki tak nie będzie - mój stosunek do relacji wzajemnych: państwo-kościół, zawsze będzie negatywny i krytyczny.
    Konkordat to szczyt zniewolenia Polski... przez Watykan!
    Stanisław

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stanisław !! No, ładnie to napisałeś !!!Tak trzymaj !!! Zgadzam się z treścią !!!!

      Usuń
    2. Panie Stanisławie zgadzam się z tobą masz całkowitą rację.Zastanawiam się kiedy Polacy zmądrzeją chyba nigdy,pozdrawiam.

      Usuń
    3. Stanisławie, dokładnie takie moje zdanie ! Pozdrawiam :)

      Usuń
    4. Wczoraj Romek a dzisiaj Adam o 23;03.Dlaczego nie brylujesz w Gazecie antyPolskiej,Frondzie czy Waszym Dzienniku? Na Onecie jest sporo blogów adekwatnych do waszego poziomu.U siebie,publikujecie post kogoś kto się z wami nie zgadza,potem banujecie i wylewacie kubły pomyj na niego, nie dając mu możliwości obrony.Tu jesteście kasowani i lojalnie uprzedzani że jest to strefa zdekaczyzowana.Nie wchodzcie więc tam z butami jak was nie zapraszaja i nie wierzgajcie nogami jak was nie pie...lą.Dyskusja z głupimi kaczo-rydzykowymi psycholami nie ma sensu bo sprowadzacie nas do swojego poziomu,potem pokonujecie doświadczeniem!

      Usuń
    5. Proszę, nie nobilitujmy niedorozwoja, udajmy ze go nie widzimy a i tak przeciez idzie do kosza ;) dobrej nocy

      Usuń
  20. Głupie pytanie - co Nycz robi s Sejmie? Jak to co? doi krowę ;)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Zaraz będzie krzyk ze nagonka na kosciol, jeżeli możemy mówić o agresji to tylko o koscielnej. Parafialni nie mogą żyć bez wroga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo tak są chowani od dziecka !! Kto przeciw katabasom to antychryst !!!

      Usuń
  22. A ja tam w Boga wierzę i bałabym się powiedzieć, że Go nie ma. A co do kleru, to uważam, że może się trafi ksiądz jeden na tysiąc taki z powołania, a reszta to zdziercy i dorobkiewicze. Niedawno byłam na pogrzebie. Mała miejscowość na Pomorzu. Ksiądz wygłosił piękne kazanie o miłości, przywiązaniu, aż się słuchać chciało, a na koniec poinformował, że pieniądze z tacy będą przeznaczone na mszę świętą za zmarłego. Jak spojrzałam do koszyka, to się zdziwiłam, bo pełny kościół ludzi i wrzucali po 2, 5 10, 20 zł, tak że zamiast się modlić za zmarłego podliczałam tak pi razy drzwi ile ta msza za zmarłego, która miała się odbyć za miesiąc będzie kosztować i wyszło mi tak ok 600-700 zł. Na pogrzebie zbierać na tacę, to chore, a właściwie podłe. Ale taki jest kler chciwy, wypasiony i obłudny. Co do "absmaka" i tych innych mądrusiów nie tylko z PiS-u, to się dziwię nie im, a nam - społeczeństwu, że pozwalamy na ich cyrkowe zachowania. Pewnie nam to pasuje, żebyśmy mieli z czego drwić, złościć się, kląć, pyskować. A tak naprawdę im to koło tyłków lata. Ale jest i dobra strona tych pisowskich zachowań, bo mnóstwo ludzi odchodzi, oddala się nie tak od Kościoła jak od kleru. I słusznie. Jeszcze nie tak dawno kazano nam całować plebana w rękę ( chyba chodziło o pierścień), a teraz może tylko mohery go całują. Kilka lat temu taka staruszka tłumaczyła mi, że powinno się go całować, na co odpowiedziałam, że każdy ksiądz to facet i niech on mnie całuje w rękę, a nie ja jego, bo jestem kobietą. A ona przeżegnała się i nazwała mnie komunistką. A jak chodził taki po kolędzie i zażartowałam sobie, że przerymuję Biblię, to mi powiedział, że nie wolno, bo jest od Boga dana, na co mu odpaliłam, że moją zdolność do rymowania też mi dał Bóg...
    Elizo, wchodziłam tu do Ciebie, czytałam Twoje posty, ale ze mnie taka politykierka jak z koziej d... trąba, więc się nie odzywałam, by się nie ośmieszać. Ale dzisiaj poniosło mnie i napisałam to, co napisałam.
    Dziś drugi dzień Świąt, więc życzę Ci zdrowia, szczęścia i pomyślności - tak tradycyjnie i pozdrawiam serdecznie. :) In.

    OdpowiedzUsuń
  23. Insiero, (Piekna Kobieto - jak nazywa Ciebie i Hannę moja druga połowa) bardzo dziękuję za wizytę, i to w święta. Niestety takie zjawiska są nagminne. A ta "kolęda"? komu to potrzebne? Przecież taki ksiądz nie przychodzi Ciebie czy innych spytac jak Wam się zyje tylko zainkasować kopertę, takie dziadowanie strasznie mnie irytuje. Mnie. Tobie być moze to nie przeszkadza i nie ingeruję w Twoje sprawy osobiste, nie mam takiego prawa, ale ta ich "kolęda" to miliony w calym kraju "na czarno", jezeli kazdy by tak robił to jak państwo ma funkcjonowac? Nie dośc ze dostaja miliardy rocznie jeszcze dziaduja po domach. Obrzydliwe to.
    Życzę milego świętowania, u mnie nie ma dwoch dni świąt, dziś dzień roboczy, wlasnie w poczcie znalazlam fakturę ubezpieczenia rodzinnego, podrozala o 55% wg roku poprzedniego, trzymać się dobrze na nogach kiedy przyjdą następne :(
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  24. Elizo, dziękuję z tą "piękną kobietę" Twojemu PP, czyli Połówce Pomarańczy i pozdrawiam. Hanna owszem jest piękna i Ciebie również znam z fotek. I nie chcę Ci tu słodzić, ale Tobie i Hannie mogę pozazdrościć nie tylko urody, bo również mądrości i talentu. Jeśli chodzi o kolędę, to zgadzam się z Tobą co do tych kopert. Tylko, że w ostatnich latach mnóstwo rodzin zamyka drzwi na klucz i udaje, że nikogo nie ma w domu. Wielu szczególnie młodych ludzi ma to gdzieś, a starsi tradycyjnie przyjmują. Dwa dni świąt już minęło, a u Ciebie ta faktura, a u mnie z kolei inne problemy, z którymi muszę się uporać. Ale damy sobie radę w tym nowym roku, który pono ma być bardzo zły, ale ja w to wierzę tak jak w kler i w koniec świata, co go to odwołano na rok ponoć 2040.
    Pozdrawiam serdecznie znowu zarwaną nocą, ale u mnie to normalne. ;)In.

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ciekawa dyskusja....Pozdrowionka serdeczne zostawiam....

    OdpowiedzUsuń

Na tym blogu hejt nie jest tolerowany.