piątek, 28 grudnia 2012

Telewizja Правда.











"Media na świecie patrzą na ręce władzy, a w Polsce zajmują się analizą języka opozycji"(Wildstein) dlatego wiosną 2013 roku. rusza telewizja prawicowa. Jaka to będzie stacja? Wg przyszłego redaktora naczelnego tej szczekaczki - Wildsteina - będzie pokazywana rzeczywistość, ale nie manipulacja, tak "jak to są dzisiaj zmanipulowane wszystkie media". Telewizja będzie płatna (sympatycy o.dyrektora będą mieli trudny wybór), kablowo-satelitarna i ma nadawać całą dobę. Oprócz serwisów informacyjnych i publicystyki znajdą się w niej także m.in. magazyny śledcze, kulturalne, historyczne....
 

A co to będzie za telewizja wystarczy, że rzuci się okiem na "założycieli i twórców": Bronislaw Wildstein (będzie redaktorem naczelnym), Tomasz Sakiewicz (wiceprezesem), Ewa Stankiewicz (dyrektorką artystyczną), oraz Rafal Ziemkiewicz, Piotr Lisiewicz, Joanna Lichocka, Anita Gargas, Cezary Gmyz, Tomasz Terlikowski, Pawel Lisicki i Katarzyna Gójska-Hejke.
Cholera, a o Jaśku Pospieszalskim zapomnieli? Bez niego nie będzie rzetelności na 100 procent. A gdzie w tym interesie Rydzyk? Nikt jak on nie doradzi, jak ominąć prawo, jak nabrać głupoli i jak ukraść, żeby nikt niczego nie udowodnił. Uśmiałam się jak norka ze Stankiewicz jako dyrektorki "artystycznej",  sądząc po tym co ona wyczyniała z banerami na ulicach, to "dyrektorka artystyczna" ma zapewnioną oglądalność, no już nie mogę się doczekać :)))) A już Sakiewicz z Ziemkiewiczem to sobie dopiero pogmyzają....
 

Jak widać od postępu nie da się uciec i prawicowcom. Najpierw Wildstein donosił i pomawiał na papierze, później w radiu, teraz będzie to robił w telewizji i to w jakości HD!! fiuuuuu a mówią na prawicowców że prymitywy. No i teraz będą mogli nareszcie zapraszać PRAWDZIWYCH ekspertów takich jak Binienda, Macierewicz, zbierać datki na kościół i jego "zbożne"dzieła, pluć na rząd, gloryfikować głupotę, opowiadać bajki, tworzyć nową historię twierdząc, że to najprawdziwsza prawda, snuć teorie spiskowe, walczyć z układem, wzywać do rozpierduchy, walczyć o plemniki i jajeczka, oddawać oficjalnie cześć Największemu Prezydentowi RP Lechowi, Jego Bratu Jarosławowi i córce Marcie - zawsze dziewicy! Kto im stworzy drugi taki raj na ziemi? A biorąc pod uwagę ścisłą współpracę tego tworu medialnego z rozgłośnią i TV "doktora" z Torunia! można byc pewnym co do rzetelności i prawdy przekazywanych tam treści! I zamiast zlikwidować dotychczasowe gniazdo szerszeni, daje się szansę na powstanie drugiego! Przykro mi ale niech nikt mi tu nie mówi o demokracji, bo nawet demokracja ma jakieś granice! 

Mam nadzieję, że wypstrykają się w ciągu miesiąca ze swoich pretensji, żalów i oskarżeń.... potem się pokłócą między sobą.... .i przekształcą stację w telezakupy które będzie prowadzić toples pani Kitka spod krzyża, będzie jej przynajmniej cieplej niż na Krakowskim w "chodzącym" namiocie :)A Wildstein zapomniał o jednym: w styczniu będzie nowy rząd więc temu NOWEMU też krytycznie będzie patrzył na ręce? ha ha ha ha

111 komentarzy:

  1. Widzisz elizko.
    "Rozgłośni ojca Tadeusza Rydzyka przybywa słuchaczy nawet wśród młodych i mieszkańców dużych miast. Popularność Radia Maryja rośnie, podobnie jak liczba sympatyków samego ojca redemptorysty – czytamy w "Rzeczpospolitej".
    Im więcej plucia, tym lepiej dla Rydzyka. Nowa telewizji w krótkim czasie będzie miała większą oglądalność niż telewizja tsukoshow.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co to jest - "telewizja tsukoshow"?

      Usuń
    2. W Niemczech był taki malarz akwarelista - mocno niedoceniony w swojej " twórczości "!
      Potem jego " popularność " znacząco " wzrosła! Przeniósł się do polityki.
      A na końcu - spadła. Pozostawiając: sterty trupów, zgliszcza i popiół. Może i teraz tak będzie? Ponoć " boska sprawiedliwość " powoli mieli...
      Stanisław

      Usuń
    3. Dziękuję ojcze stanisławie za mądry i piękny głos. Każdy twój wpis, jest dla mnie wielkim przeżyciem.

      Usuń
    4. maniek - a ta "telewizja tsukoshow" to pewnie japońska albo chińska - tak jakoś to brzmi.Na pewno Chiny chcą opanować rynki telewizyjne w UE i ta droga wkraczają na "rynek".

      Usuń
    5. Są plusy dodatnie i plusy ujemne, jak to określił pewien klasyk. Jak też powszechnie wiadomo, tylko w "Rz" i innych "jedynie słusznych" prawych mediach, ujemny "wzrost" słuchaczy RM i TV Trwam, zamienia się w dodatni.

      Usuń
    6. Noooo, jak "Rzepa" pisze, to tak jakby sam Ojciec Dyrektor przemówił

      Usuń
  2. O,cho pojawili się mańki,ciekawskie,anonimowi itp.ćwoki opasujące się białym orłem i katolickim kościołem.A wali nas Trwam,Radyjo i ta nowa telewizja na którą dał przyzwolenie ten niby "reżim".Jeżeli zbierzecie kasę na to "cudo" powstanie kolejny twór do oszukiwania frajerów!.Na samych reklamach SKOKÓW nie pociągniecie a wyznawcy sekty PiSo-Rycykowej to klienci MOPSÓW,ale to wasz problem.Więc alleluja i do przodu,ja wkładam wam granat do rozporka-na drogę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam,
    A mi sie wydaje ,ze to metoda padre Tadzia na dodatkowe wrycie sie na wizje po ostatnich niepowodzeniach?

    OdpowiedzUsuń
  4. Te ,maniek
    " Nowa telewizji w krótkim czasie będzie miała większą oglądalność niż telewizja tsukoshow."
    Jak zainstaluja telewizory po oboracj i stajniach - z cala pewnoscia!
    Recenzji tych telewidzow bedziemy moglo wysluchiwa raz na rok kazdego 24.12 o 00.00 H!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. maniek!
      Nie łżyj, nie mów za wszystkich. Ja oglądam. Tylko uświadom mnie: które to telewizje są reżimowe, które Tuska? Nie wiem, bo radyja z jadowitym ryjem - nie słucham!
      Stanisław

      Usuń
    2. Synu prawaczki i łojca tadzia...
      No ale.. nie widzę odpowiedzi na proste PYTANIE! Jakie telewizje "som" dobre , a jakie be ? Nie rozumi pytania, osioł jeden?
      Stanisław

      Usuń
    3. Anonimowy28 grudnia 2012 11:49
      Czesto zauwazalem , ze ksiadz pisze o sobie w zenskim rodzaju. To znaczy
      ksiadz nie bierze tylko daje? Jak to tam jest miedzy wami ksiendzami?

      Usuń
    4. maniek28 grudnia 2012 11:31

      250 gr dorodnych zabich udek
      podsmazyc na maselku
      wycisnac pare zabkow czosnku (bez zielonego kielka!)
      dodac posiekana pietruszke
      sol pieprz
      szklanica dobrego Gewurtzraminera

      Odmieni ci to troche codzienna kartoflanke czy zur jedzony widelcem!

      Usuń
  5. Reeewelacja ! nareszcie "POpaprańcy" :)zobaczą na własne oczy, jak tworzy się "arcydzieła" dla "prawdziwych Polaków" . Przez tych całkiem niezależnych, całkowicie normalnych, nie skażonych łajnem z obory, uczciwych do granic(za "granicą" jeszcze bardziej):)Sama śmietanka, ubita na sztywno,(z mleka Polskich krów, nie jakiś tam UE) rozpływająca się w ustach bez względu na naloty zapachowe. :) Cieszmy się zatem, Nowy Rok, Zapowiada się wyjątkowo ciekawie :))Miłego dnia Elizo:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzień Dobry:)

    Pierwsi " ogladacze" tej szczekaczki propagandowej - już dali głos. Patrz: wpisy na tym blogu:)
    Kiedyś było takie określenie, na takie " inicjatywy ":
    "Bedzie to zespół zgrany...
    Ksiundz, dwie k..y i organy!"
    Póki ustawowo nie wprowadzą : obowiązku oglądania tych dupków, mnie temat nie interesuje:) Oczywiście jeśli:
    Działalność rozpoczną na zasadach ogólnych, w oparciu o przepisy obowiązujące innych nadawców, za własne pieniądze:) Boję się jednak, że " radyjo z ryjem " i telewizyja trwam - będzie im wzorem - nie tylko intelektualnie, ale i.. praktycznie, finansowo też.
    Przecież: wszyscy założyciele - czerpią inspiracje od " głównego czarownika " z Torunia ...
    Wtedy napewno zaprotestuję.
    Może im pomożemy szukając nazwy tego " mendium " ? Proponuję taką oto roboczą nazwę:
    " Telewizyja gówno prawda " Jak to mawiał prof. Tischner...:)
    Pozdrawiam
    Stanisław

    OdpowiedzUsuń
  7. Stanisław, ty masz swoją TVN i to ci powinno w zupełności wystarczyć.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak przeczytałem wczoraj info o tej nowej cudownej stacji TV to dostałem ataku histerycznego wręcz śmiechu.
    Rzekł bym nawet tak zwanej głupawki. :-))
    No w mordę kota , co za skład !!
    Kwiat "dziennikarstwa" w tym kraju.
    Kunszt , rzetelność oraz obiektywizm w każdym calu.
    Zdrowia życzę a oglądalność przewiduję mniej więcej zbliżoną do kanału Polonia1 :-))
    Kanał kodowany , płatny...powodzenia.
    Nawet dla największych fanatyków kaczystowskich płacenie z własnej kiesy za coś takiego będzie równie fascynujące jak orgia z grycankami ;-)
    Osobna sprawa która mnie ciekawi , to źródła finansowania tej cud stacji.
    Założenie TV to nie otwarcie burdelu .
    Potrzebna jest ogromna kasa.
    Kto da ?
    No ciekawym.
    PiS sięgnie do kiesy ?
    Eee nie wierzę.
    Rydz toruński da ?
    No kpiny chyba , on jest od brania nie od dawania.
    Udostępni sprzęt , studia ?
    Potencjalnej konkurencji ?
    No dużo mu można zarzucić ale takim idiotą to on nie jest.
    Każdy jeden widz nowej TV to jeden mniej dla Trwam.
    To przecież ci sami ludzie.
    To może banki skredytują ?
    Też śmiem wątpić.
    W bankach nie siedzą idioci i nikt nie wyłoży forsy na tak niepewny interes bo go akcjonariusze zlinczują.
    Nadzieja we wspomnianych SKOK-ach które będą liczyć na to , że dzięki TV kaczor dojdzie do władzy.
    Płonna nadzieja ale może..
    Tylko też nie wiem , czy udźwigną taki ciężar.
    Jak już pisałem to są kolosalne kwoty.
    No i jeszcze rozbuchane pensje przyzwyczajonych do tłustych dochodów cud dziennikarzy.
    Bo chyba nikt mi nie wmówi , że będą robić za friko "pro publico bono". :-))
    Cóż , karierę wróżę tej telewizji krótką , choć niewątpliwie mocno pyskatą.
    Zakładając oczywiście , że ten niewypał raczy choć odpalić.
    Jeśli nawet , to pociągną do kolejnych przerżniętych przez jarozbawa wyborów , ogłoszą , że zostały one sfałszowane i padną na ryj.
    Czego im serdecznie ku chwale Ojczyzny życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj:)))

      Pytania słuszne. Przsłanie w 100% popieram:) Ale... uprzejmie proszę nie obrażać burdeli. Bo to: bardzo porządne i pożądane instytucje:)
      W porównaniu do tej wariackiej " inicjatywy " katoprawaków z piórkiem i parciem na szkło!
      Stanisław

      Usuń
    2. Posłuchaj anonimie bo nie będę powtarzał :
      Twój szmal i łajno mnie obchodzi co z nim robisz .
      Możesz przepić , wydać na dziwki , wrzucić w przepastną gardziel ojdyra albo dać Wildsztajnowi.
      Tylko przypominam , że na zbiórkę pieniędzy w tym kraju należy mieć POZWOLENIE!!
      Ty dasz Wildsztajnowi , ja Owsiakowi.
      Pewnieś z tych "wiarom silnych" więc sam się prędzej czy później przekonasz , komu i jak to na Sądzie Ostatecznym zakarbują.

      Usuń
    3. Nightgale, ja uważam, że może być ciekawie. TV PLWAM (brawo dla W.i.e.ś.k.a. ! ) będzie się tłukła z TV "Tomka Sakiewicza" o to , który z nich jest najprawdziwszym Polakiem - Katolikiem. I niech się leją, zgodnie z zasadą "gdzie dwóch się bije ...itd" . No i jeśli Rydzol liczy, że dostanie coś za friko, to znów mu szczęka opadnie, a po aferze ze stoczniowymi "cegiełkami" będzie musiał ewentualną zbiórkę pieniędzy zgłosić stosownym organom państwowym i tym organom przedłożyć rozliczenie na piśmie. A tego ojczulek Inkasent nie lubi, oj, nie lubi ! :)))

      Usuń
  9. Anonimowy28 grudnia 2012 11:53
    "Stać mnie na to w przeciwieństwie do was biedne dupolizki".
    No prosze jaki piekny polski paradoxe:
    Stac kogos na cos dzieki komus, ktorego nie stac (a daje na tace(!
    **********************
    Ksiondz nie sieje,ksiondz nie orze, gdzie ksondz spojrzy tam jego zboze (siano,hajc,kasa,monce,szmal...et j'en passe)!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wildstein: ..będzie inny punkt widzenia, ale nie manipulacja..Tiaaa to będzie wyjątkowo qrewska manipulacja..

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam, napiszę szczerze jeszcze nigdy Polak z Polakiem nie był tak skłócony jak dziś. Świadczą o tym różne wypowiedzi internatów,a co do tej niby nowej telewizji prawicowej i tv trwam jak dostaną koncesje i z wraz klechami całkowicie skłócą naród, a to dobrze nie wróży naszemu krajowi(wystarczy poczytać historię) Jednak kanclerz Bismarck miał rację,po co Polakom jakiś tam konflikt,dać im rządzić sami się wykończą( ująłem to delikatnie) Pozdrawiam i życzę miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. patriota genetyczny28 grudnia 2012 14:29

      > napiszę szczerze jeszcze nigdy Polak z Polakiem nie był tak skłócony jak dziś...

      Był. Na początku lat 90. ub. wieku. Wtedy to Jarosław Polskęzbaw Kaczyński pojawił się na scenie politycznej jako prezes swej pierwszej partii - PC i funkcjonariusz kancelarii prezydenta Wałęsy. Były to czasy, kiedy w Polsce bardzo dobrze rozwijała się "wojna na górze" - patrz pan, znowu wojna.

      Stawiam dolary przeciw orzechom, że autorem tamtej wojny był ten sam człowiek, co obecnej "wojny polsko-polskiej". On, po prostu, inaczej nie potrafi.

      Usuń
  12. w.i.e.s.i.e.k @op.pl28 grudnia 2012 13:39

    Oj ciężkie czasy przychodzą na takiego "mańka" czy inne "mohery"
    No bo tu trzeba wspomóż i radio, co ma ryja i telewizje PLFAM, zaraz,ksiądz po kolędzie a i na nowe opony dla niego już zbierają, a tu dodatkowy wydatek "nowa, ale nasza telewizja" /za której oglądanie trzeba tez płacić.
    Odkładamy jedzenie,odkładamy lekarstwa.Trzeba płacić jak mus to mus "by łojczyznę wolną przywrócić".
    No i jak tu żyć Premierze Tusk jak żyć ??
    Domagamy się wiec dodatku do emerytury,"na kulturę i prawdę"
    Zaświadczenia będzie wystawiał miejscowy proboszcz lub Klub Gazety Polskiej
    Bo jak nie,to wyjdziemy ze śpiewem ,na ulice A tego to już nikt nie zniesie

    OdpowiedzUsuń
  13. Te,miłościwy dla lemingów z PO28 grudnia 2012 13:41

    Lociec dyrechtor, chlop krewki,wyzarty!
    Jak sie dowie zes "ojca dyrektora" z malej litery napisal
    to cie 7 Kilderow (kto pamieta?) nie posklada!

    OdpowiedzUsuń
  14. Skąd te śmieci dziennikarstwa się wzięły Czyżby znowu desant obcych na pewno to pobłogosławi Rydzyk i da kasę. Wykorzystają zapewne nadajniki Rydzyka na terytorjum Rosji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @Bronimir : akurat do nadawania satelitarnego nie będą musieli z ruskich korzystać .

      Usuń
  15. No wprost pycha ta przyszła dyrekcja! Do tego ewka - dyr. artystyczny! po prostu mniodzik!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wildstein nie moze jednej rzeczy zrozumieć, ze my tutaj w kraju mamy już dosyć punktu widzenia z Izraela. O manipulacji nie wspomnę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam,
    Polamany po ostatnich "wyczynach" na plywalni ,siedze w chalupie i odrabiam zaleglosci. Koles wysla mi linka ale jest bardzo dlugi
    https://www.google.fr/search?q=zdjecia+polskich+katoli&hl=pl&tbo=u&tbm=isch&source=univ&sa=X&ei=H5ndUOetFciThgfQ1YGoBQ&sqi=2&ved=0CC4QsAQ&biw=1037&bih=834
    wiec polecam na googlu wpisac "zdjecia polskich katoli"
    Szczegolnie "optymistyczna" jest mapa Europy 2100 z Catholic State of Polonia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy28 grudnia 2012 14:18
      Wole wylizac francuska patelnie niz meskiej gosposi....

      Usuń
    2. Francopolo:)

      Jeśli masz na myśli - to co ja... to Ty jesteś straszny zbereżnik:)
      Pozdrawiam
      Stanisław

      Usuń
    3. Stanisław28 grudnia 2012 18:23,
      Stanislawie, gdyby nie te "poczynania seksualne slug bozych" ktore to nieopatrznie wypsnely sie do wiadomosci publicznej, pozostalbym w mojej niewinnej nieswiadomosci. To oni spowodowali, ze zerwalem z drzewa poznania zla i dobra. Z ta roznica ,ze nie stalem sie jako oni !!!(Referencja biblijna!)

      Pozdrawiam z humorem i milego wieczoru zycze,

      Usuń
  18. Nie na dzisiejszy temat ale nie moge sie oprzec:
    http://publicdisorder.wordpress.com/2011/01/11/bylem-ksiedzem-prawdziwe-oblicze-kosciola-katolickiego-w-polsce-roman-jonasz-e-book/

    OdpowiedzUsuń
  19. Jezli chcecie wiedziec jak bedzie wygladal ten "new channel" to popatrzcie troche na TV Polonia ( ta wersje na export)
    Nic tylko kemieniem przpier i dolic!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądaj superstacje i TVN będzie zdrowszy. TV Polonia jest dl inteligentnych Polaków mieszkających na obczyźnie.

      Usuń
    2. Nie zgadzam się, TVPolonia jest do ogłupiania emigrantów, ale zapomnieli o jednym, tych z lat 30 czy 40-tych juz nie ma duzo, reszta wie jak zycie w Polsce wygląda i tej stacji nie oglądaja.

      Usuń
    3. Thierry28 grudnia 2012 14:38
      Thierry , ale ta emigracja z lat 20-30 naplodzila niemalo potomstwa i wychowala ich w "duchu TRADYCYJI",zywiona kulturalnie w mlodosci "Wiarusem Polskim" i "Narodowcem"!
      Wybierz sie do Nord Pas-de Calais,

      Usuń
    4. Henri, nie wiem jak sa chowane pokolenia emigrantów w Pas-de Calais ale wiem że w Belgii to żadne po polsku nie mówi, ani pierwsze ani drugie ani trzecie pokolenie. I maja w poważaniu TVPOLONIA. Ja mówie i rozumiem ale ogladalam moze 10x i starczyło. Dziadostwo, to wszystko.

      Usuń
  20. Jeśli ignoranci za coś się biorą, to nic dobrego z tego nie wyjdzie; szczególnie z Wildsteinem....no ikto ten niewypał będzie finansował? nie sądzę, by znależli frajerów...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najgorsze ze będzie infekował swoje paranoje i fobie w wątłe umysły fanatyków PISobolszewii...bo kase jakos znajd Jaro aby sie produkowac matce skore zedrze

      Usuń
    2. Tak to już jest, zobrzydzony. Chcesz loda, to musisz go sobie kupić. Nic za darmo. Smacznego ! :)))))

      Usuń
    3. Wiemy już, co znaczy u ojczulka Inkasenta to "dobrowolne". To są babcie z kupą kasy w plastikowych reklamówkach ( bo to, panie, bankom nie można ufać), przemykające się o zmroku ciemnymi uliczkami. Ale już nie z nami takie numery, zobrzydzony !!! P.S. Płacenie abonamentu RTV, to (jak na razie) obowiązek wynikający z ustawy. Płaci się go niezależnie od posiadania TV cyfrowej, czy kablowej. Ale zobrzydzony pewnie o tym nie wie. Za dużo w marszach tuptał i rozum z głowy do chodaków się przemieścił.

      Usuń
    4. zobrzydzony PO28 grudnia 2012 17:05

      POwiedziałem nie płacę. Tak mi nakazał ukochany wódz i ojciec narodu.

      Usuń
    5. I dobrze. Kara będzie wysoka (już zacznij wrzucać bilety NBP do świnki - skarbonki) i nieuchronna ( hi hi), ale tym mniej dostanie tatko Inkasent. Popieram ! :)))))

      Usuń
    6. olo_amsterdam - dobrze myślisz - ignoranci !!!!

      Usuń
  21. Bez obaw, nie powstanie żadna prawicowa telewizja. Może Wildstein utworzy jakąś telewizję, ale z całą pewnością nie będzie ona prawicowa. Bo jej twórca nie jest prawicowcem, ani prawicowym nie jest ugrupowanie, z którego się wywodzi. To postpiłsudczykowscy socjaliści. Oni tylko zajmują miejsce prawicowców, których prawie że wykończono. Rządzący naszym krajem (nie mylić z obecnym rządem czy minionymi rządami dzierżącymi tylko zewnętrzne znamiona władzy, na pokaz) chcą mieć telewizję "prawicową" i ją tworzą. Tak jak tworzą "prawicowe" gazety i czasopisma, a także swoich "narodowców". Nawet Młodzież Wszechpolska staje się bardziej pisowska (PiS jest popierany przez rządzących, bo to przecież całą gębą tzw. Europejczycy) jak narodowa. Bo rządzący (nie mylić z rządami) tak to sobie wymyślili, że potrzebują zarówno lewicy (tu RP a SLD w odstawkę)jak i centrum (PO) i "prawicy" (PiS). Potrzebują też swoich "narodowców" (utworzą ich z MW po ich gruntownej transformacji co wymaga jeszcze trochę czasu) i swojej "prawicowej" telewizji, którą właśnie tworzą. Ale jak już ją utworzą to ci wszyscy współpracownicy Wildsteina pójdą w odstawkę a ich miejsce zajmą jego prawdziwi wybrańcy. Tak, że nie martwcie się "prawicową" telewizją,że ona powstaje, bo wszystko jest rozgrywane wg z góry rozpisanego scenariusza. Co, niewiarygodne? Dla dobrego obserwatora jest to oczywiste.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odwagi anonimie...
      Wal otwartym tekstem. Kto zatem stoi za tym Wildststeinem? Bo się trochę pogubiłem...No i kto rządzi naszym krajem? Bo ja, oprócz "kościelnych" - nikogo innego nie potrafię zapodać:)
      Stanisław

      Usuń
    2. @Stanisławie : spoko , spoko , jak usłyszę , że nie o Żydów chodzi to będę sielnie zdiwiony :-))
      No chyba , że o Ruskich i Niemców biega , ale na bank też przez żydów sterowanych ;-):-)

      Usuń
    3. Stanisławie, pytanie zasadne. Ale jak chcesz wiedzieć kto rządzi naszym krajem ( nie rząd, bo on posiada tylko zewnętrzne znamiona władzy) to na jakimś otwartym spotkaniu zadaj premierowi Tuskowi pytanie kto mu zakazał startować w wyborach na prezydenta RP i dlaczego. A jak ci odpowie kto, to dowiesz się kto rządzi w Polsce i kto był władny to uczynić. Możesz to samo pytanie zadać np. panu Grasiowi, to on też będzie wiedział co odpowiedzieć. Będzie wiedział lepiej od samego premiera. Zapewniam.

      Usuń
    4. Zachowujesz się jak rozpalona zakonnica, która: i chciałaby , i boi się:)
      W/g mnie sprawa jest prosta:
      Nikt nie kazał, nikt nie zakazał - Tuskowi kandydować na Prezydenta Polski. To , poprostu były - uzgodnienia wewnątrz partyjne.. a reszty dokonali Wyborcy. Co Graś może mieć z tym wspólnego? Sugerować zamierzasz, że on to " niemiecki stróż " - jak to katoprawaki pieprzyli?
      Ty poruszyłeś " temat ". Ty rzucasz niedomówieniami z ukrytą tezą! Więc ciebie pytam: O co ci biega? A jeśli masz na myśli: Żydów, masonów, Niemców, Rosjan, cyklistów, motorowerzystów... to daruj sobie. Ten bełkot paranoików - znam!
      Stanisław

      Usuń
    5. Chcesz kawę na ławę? Nic z tego. Gdybyś wnikliwiej obserwował życie polityczne w Polsce a mniej zajmował się KK to byś dostrzegł wiele szczegółów. A tak żyjesz w jakimś błędzie. A jak już zapytasz premiera Tuska kto mu zakazał kandydować na prezydenta RP, chociaż usilnie tego pragnął to dokładnie zapamiętaj jego reakcję. A te "uzgodnienia wewnątrz partyjne" możesz włożyć między bajki.

      Usuń
  22. Nie chcę być złym prorokiem, ale problem nie leży w tej telewizji. To raczej odciąga uwagę od drugiego oszustwa na miarę ustawy o nadawcy społecznym, która była napisana TYLKO I WYŁĄCZNIE pod Rydzyka i w haniebny sposób łamie Konstytucję RP, obarczając nadawcę społecznego obowiązkiem promocji tzw. "wartości katolickich", czyli promocji księży pedofili albo księży pijanych kierowców lub księży współpracowników SB. Dziś, ponieważ kanał Rydzyka nie spełnia warunków prawnych, by dostać się na multipleks, otwiera się na nim nowy kanał RELIGIJNY, żeby czarna hydra mogła na nim prowadzić działalność wbrew przepisom ogólnym.
    Eliza- o czym my rozmawiamy. Telewizja Wildsteina, podzieli los czasopisma "Skandale". Wątpliwe, by w warunkach komercyjnych utrzymał się ktoś z wciskania takich cudów na kiju- widz, nawet ten spragniony łgarstw SEKTY, nie zapłaci, jeżeli oprócz tego nie dostanie porcji rozrywki. Same łgarstwa ma już na kanale Rydzyka, po co mu drugi taki kanał. Jednak ta telewizja odegra rolę: przykryje PRZEKRĘT Z WCIŚNIĘCIEM RYDZYKA NA MULTIPLEKS!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wolandzie - dobry wieczór !!! Z TV TRWAM ujawnił się pewien "kłopotek" w ostatnich tygodniach. Otóż okazało się,że Zakon Redemptorystów (jako instytucja kościelna) nie jest właścicielem tej telewizji ale spółka "VERITAS". Właścicielem tej spółki jest a jakże "ojciec" dyrektor ale nie jako "ksiądz" tylko jako osoba najzwyczajniej cywilna - czyli obywatel (lub- jeżeli tak wolisz) pan Tadeusz Rydzyk.Wystarczy zajrzeć do rejestru sądowego tej "spółki" - jest to podmiot gospodarczy a nie religijny, bo tych ostatnich nie rejestruje się przecież w Krajowym Rejestrze Sądowym. I to jest ten gigantyczny przewał z jakim mamy do czynienia. Teraz nikt tej "żaby" nie chce połknąć, a ktoś musi za to beknąć i to mocno !! Stąd ta cała awantura o "multipleks" dla "kościelnego" Rydzyka. Gdyby go dostał to po cichutku zlikwidował by TV TRWAM i smród by się rozszedł po Rydzykowych błoniach. Winnych tej afery jest sporo - poczynając od byłej KRRiT, która tej koncesji na TV TRWAM udzieliła - jako telewizji "kościelnej" aż po sam Episkopat, który z ambon grzmiał w tej sprawie.Nie tylko zresztą z ambon bo i przecież "patriotyczno-religijny" marsz zmontowano w Warszawie aby zagłuszyć sprawę. Być może Episkopat i Rząd wykombinowali sobie, że ogłosi się szybciutko przetarg na multiplex nr 3 - gdzie wystartuje Zakon Redemptorystów- jako instytucja "kościelna" a nie spółka "Veritas". Zaś TV TRWAM opyli się panu Wildsteinowi i Sakiewiczowi aby zdobyć kasę na ten nowy "multiplex". Teoretycznie taki "szacher-macher" jest możliwy, pod warunkiem,że nikt nie ujawni skandalu ze spółką "Veritas" a Prokurator Generalny z urzędu nie zajmie się tymi przekrętami. Zbyt mało jeszcze wiem w tej sprawie aby się rozpisywać w szczegółach - ale spodziewam się, że ktoś to ujawni w mediach.Osobiście nie wierzę, aby Wildsteina i Sakiewicza stać było na tworzenie zupełnie nowej stacji telewizyjnej od podstaw. Na to potrzebne są ogromne fundusze i duża ekipa fachowców od techniki telewizyjnej a nie tylko"programowo-artystycznej" w wykonaniu pani pracującej na ulicy - jak to kiedyś trafnie nazwała "Begonijka".Oprócz bazy technicznej takiej stacji telewizyjnej, potrzebne są zasoby archiwalne w postaci filmów dokumentalnych, fabularnych itp.Nie będą przecież nadawali 24 godziny na dobę przemówień Wildsteina i Sakiewicza, oraz tego co utrwaliła w kamerze pani Stankiewicz lub jej podobni.Padną bowiem w ciągu miesiąca. Wbrew pozorom - bardzo trudno jest szczelnie zapełnić program telewizyjny sekunda po sekundzie, minuta po minucie i godzina po godzinie - w dodatku przez cała dobę i 365 dni w roku. Mam przyjaciela pracującego w technice telewizyjnej to cośkolwiek wiem na ten temat.W końcu jeszcze jeden zły omen dla TV WILD (stein)- mamy tuż tuż nowy rok z pechową "13" - co dobrze nie rokuje w tej sprawie. Miłego wieczoru !!!

      Usuń
    2. Sarmato !!! Jak ta sprawa nabierze rozgłosu to tatuńcio będzie wiał na wyspy Tonga-Tonga na Pacyfiku - w charakterze misjonarza. Jeżeli bowiem spółka "VERITAS" jest spółka cywilną to nie przysługuje jej status "nadawcy społecznego" i zwolnienie od opłat koncesyjnych oraz podatków. To będzie chyba największy przekręt w III RP. Skandal ze spółka "Stella Maris" to mały pikuś, chociaż i tam o grube dziesiątki milionów poszło.W tej sytuacji staje się jasne,że Episkopat uwikłał się w Rydzykowe szachrajstwa i nie mógł go odwołać z posady prezesa spółki "VERITAS". Tatulo pokazywał im gest Kozakiewicza i musieli mordy w kubeł wsadzić i udawać,że dzieje się Rydzolowi "krzywda". Jasny gwint - to będzie "NEWS" dla mediów. Tylko kto to ruszy - Palikot ??? Czy starczy mu odwagi ??? Wie ktoś coś na temat która to Krajowa Rada Radia i Telewizji udzieliła koncesji Rydzykowi na TV TRWAM i za czyich to było rządów ??

      Usuń
    3. Paweł z Opola28 grudnia 2012 20:25

      Marcinie - Fundacja "Lux Veritas" (Światło Prawdy) została założona 27 kwietnia 1998 roku we Wrocławiu. Fundatorami byli Tadeusz Rydzyk, Jan Król i Stanisław Kwiatkowski. Prezesem Fundacji był Tadeusz Rydzyk a pozostali "fundatorzy" członkami zarządu. W każdym bądź razie nie ma tam mowy o Zakonie Redemptorystów. Nie wiem czy i jak powstała na tej bazie spółka z o.o.. Swego czasu dużo na ten temat pisała Gazeta Wyborcza - dlatego tatulo jej tak nienawidzi.

      Usuń
    4. No to mam pytanie do prawników - czy Fundacja "LUX VERITAS" jest podmiotem gospodarczym i ma prawo prowadzić działalność gospodarczą - czy tez jest tylko towarzystwem wzajemnej adoracji ??

      Usuń
    5. Mości Sarmato,trafiłeś w samo sedno,tu chodzi o ten szacher-macher aby dostać się na nowy multiplex a ukręcić łeb sprawie spółki Veritas.Ostatnie zdanie dużymi literami Wolanda to cały morał do tej afery.Wildstein i Sakiewicz to słupy do spuszczenia pózniej "po brzytwie" bo jak pisałeś trzeba mieć bazę i zasoby,nawet 30% okadzonych helem smoleńskim i kadzidłem obejrzało by czasem jakiś film czy mecz.Taki "biznesmen"jak Ry-cyk nie udostępni konkurencji swojego zaplecza,bo i po co,i tak sami się nie utrzymają.Za jakieś mgliste obietnice posłużą "jako mięso armatnie" aby ojciec inkasent mógł dalej zaistnieć na nowym multipleksie.Finał będzie taki że rząd schowa głowę w piasek i będzie jak zwykle-sprawa rozejdzie się po kościach.Bywaj zdrów!

      Usuń
    6. Paweł z Opola - w Rzeszowie jest także zarejestrowana spółka "Veritas" a jednym z założycieli jest niejaki Fąfara - czyżby to był ten Fąfara z KRRiT co to trudno było go od koryta odciągnąć ???

      Usuń
    7. No,no, zaczyna mnie to powaznie ciekawic!
      Wydaje mi sie ,ze ta historia bedzie dobrym sprawdzianiem dla polskiego wymiaru sprawiedliwosci!

      Usuń
    8. Myślę Sarmato, że fakty jakie przypomniałeś - są powszechnie znane. A naszej władzy POWINNY być znane obowiązkowo ! Skoro zatem " głupa rżną "... to znaczy , że robią to świadomie!
      Rydzyk jeszcze długo będzie " świętą krową ", która może... wszystko to - co normalnego, szarego Obywatela - zaprowadziłoby za kraty - na długie lata!
      Za rydzykiem stoi większość " epidiaskopu ", Watykan... Więc kto im podskoczy? Dostaną dostęp do tego " multiplexa " - choć większość moherów - zielonego pojęcia nie ma, o co chodzi:)
      "Opatrzność boska" czuwa nad radyjem - dziś powiedział Terlikowski! Dodam tylko: Tusk, rząd - też:) Wyobrażasz sobie " ambonianą kampanię " - przeciwko Tuskowi, gdyby "krzywdę" rydzykowi uczynił? A ile owiec i baranów - w to uwierzy? I wtedy: pożegnaie z władzą - można ogłosić:(
      Zguba Polski w Watykanie! Kto to powiedział? Nie pamiętam - niech będzie , że ja:)
      Pozdrawiam
      Stanisław

      Usuń
    9. Stanisław28 grudnia 2012 20:37
      "Opatrzność boska" czuwa nad radyjem

      Opacznosc Stanislawie, opacznosc; w dwoch znaczeniach tego wyrazenia.
      I na opak i nieprzejrzyste!
      Milego,

      Usuń
    10. WYAAT EARP !!! Howgh - powiedziałeś :-)))))). Tak przy okazji pozwolę sobie nadmienić,że historie z Dzikiego Zachodu, mogą okazać się niczym wobec tego co dzieje się na Dzikim Wschodzie. Miłego !!!

      Usuń
    11. Witaj Stanisławie - co do tej zguby Polski w Watykanie ,to o ile mi wiadomo aż dwóch wieszczów narodowych "wieszczyło". Pierwszym był Adam Mickiewicz, który już w 1830 roku w "Wykładach Paryskich" pisał: "...Polsko, Twoja zguba jest w Watykanie..". Także i drugi z wieszczów narodowych - Juliusz Słowacki pisał : "...Polsko, twoja zguba w Rzymie..". Jak widzisz - obydwaj poeci "oczyma duszy" widzieli co jest grane na organach.Pozdrawiam i wyrazy uznania - piszesz ostatnio b. dobrze !!

      Usuń
    12. Dziekuję za przypomnienie, Sarmato:)
      Też przypuszczam, że " inicjatywa " prawackich żurnalistów może mieć związek z " wyprostowaniem " ewidentnego faktu, że rydzyk : sam siebie przechytrzył:) Rydz też - prawdopodobnie jest " mózgiem" tego, kolejnego matactwa.
      Nie wykluczam, że " wzorował się " na / niestety/ pramierze Tusku, który zlikwidował Komisję Majątkową. Zupełnie nie po to, że była nieuczciwa , a jej " tranzakcje " wołają o zemstę/pmstę do nieba! Bo na ziemską sprawiedliwość się nie doczekają:(
      Premier poprostu uczynił wielką przysługę " koloratkowym ". Nie ma Komisji - nie ma sprawy! Przeciwko komu wnosić sprawy sądowe? Przeciwo nieistniejacemu podmiotowi? Co z przekrętami, o których tak dużo trąbiły media? Wszystko się rozmyło, rozwiało. Jak smród kadzidła.
      Rydzyk pazerny, wytrenowany w oszustwach ale też: dobry obserwator i zapożyczył pomysł od Premiera. Smutne to, ale prawdopodobnie prawdziwe.
      Będzie " TV - Wildstein " , a tv - stękam... powoli wyciszą:(
      Miłego wieczoru:)
      Stanisław

      Usuń
    13. Stanisławie - sprawa jest w najwyższym stopniu zagmatwana.Wprawdzie przepisy prawa zezwalają fundacjom na prowadzenie działalności gospodarczej - ALE JEDYNIE W ZAKRESIE I NA ZASADACH OKREŚLONYCH W STATUCIE - zaś statut fundacji nie może być sprzeczny z przepisami ustawy.Jeżeli statut fundacji nie przewidywał takiej możliwości, podjęcie działalności gospodarczej nie jest możliwe. Rzecz wymaga dalszych wyjaśnień - dlatego pozwalam sobie napisać nieco szerzej.
      Otóż działalność gospodarcza fundacji może być prowadzona TYLKO w rozmiarach służących celom fundacji OKREŚLONYCH precyzyjnie w statucie.Powinna ona służyć LEGALNEMU zdobywaniu środków i TYLKO na działalność statutową. NIEDOPUSZCZALNE jest więc nadanie działalności gospodarczej znaczenia działalności podstawowej. Działalność gospodarcza nie może być traktowana jako sposób realizacji celów fundacji ANI TYM BARDZIEJ JAKO JEDEN Z CELÓW FUNDACJI. Mam nadzieję,że rozumiesz o co chodzi - bo język prawniczy jest dość specyficzny i trudny do zrozumienia dla osób nie będących prawnikami.Z tego co mi jest wiadomym Prezes fundacji "LUX VERITAS" pan Tadeusz Rydzyk nie dotrzymał w swej działalności ŻADNEGO z tych warunków ustawowych - stad ten kociokwik i awantury, aby zagłuszyć o co tak naprawdę chodzi. Miłego !!!

      Usuń
    14. Sarmato, ja się bardzo wzruszyłam awansem pani pracującej na ulicy. W końcu gabinecik "dyrektórki" artystycznej, to nie to samo, co Łażący Namiot. O porządnych toaletach nie wspomnę, należy bowiem przypuszczać, że "patryjoci" wykonają duży skok cywilizacyjny w zestawieniu z okolicznymi bramami i Toy-Toyami. Ale z drugiej strony, jak to zwykle bywa, pani pracująca na ulicy w gębie miała pełno frazesów ( obiecywała nie zejść z ulicy, dopóki Tuska nie wyrzuci z posady), a tu proszę ...towarzycho ułożyło sobie przepiękną listę płac. A niech im tam Pan Bóg w poczętych w każdych warunkach dzieciach wynagrodzi, mnie osobiście ta cała telewizja ani ziębi, ani grzeje. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    15. Begonijko - witaj !!! :-))))))))) A jednak - z "namiociku" do "gabineciku" droga wiedzie przez "mękę". Ileż to "podziemnych" działań należało podjąć aby "zaistnieć". Niech tam - upadek zawsze bardziej boli niż "podskoki". Grzebię w tym momencie w mojej pamięci i przypominam sobie taką piosenkarkę o wspaniałym głosie - Regina Pisarek. Śpiewała ongiś piosenkę "Nie warto było...". Myślę,że kobieta pracująca na ulicy zaśpiewa sobie ja w końcu...kariery. :-)))))) Miłego wieczoru Begonijko !!!

      Usuń
    16. Była też piosenka "Po co nam to było...", Sarmato, o podobnej konkluzji ! :))) Tak, czy owak, aż język świerzbi, aby powiedzieć, że " prawdziwi patryjoci" zaprószyli ogień w ... no, nie wypada damie użyć tego określenia, ale wiesz przecież, jaki przybytek mam na myśli, prawda ? :)) Krajobraz po pożarze może by ciekawy ! Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    17. @Sarmato : polegująca właśnie obok mnie i zaglądająca mi przez ramię dama , zajmująca się na co dzień między innymi przepływem kapitałowym twierdzi , że sprawa ma nie jedno dno.
      Stworzenie takiego holdingu jak rydzykowy , z tak zagmatwanym systemem finansowania i z takim utajnieniem praktycznie wszystkiego to zadanie dla dobrej firmy consultingowej.
      Albo mafii.
      Ze sztabem prawników , speców od finansów , obrotu kapitałowego i wielu innych rzeczy.
      I wsparciem politycznym.
      Rydzyk mógł sobie zorganizować co najwyżej babcie mooher noszące szmal w reklamówkach.
      Cała reszta to za gruba sprawa i nie na jego kiepełe.
      Nie zdziwił bym się gdyby całym tym bałaganem z zza pleców dyrygowała jakaś wyznaczona komórka w Watykanie.
      Do którego to jestem pewien niekiepska ilość natrzaskanego przez 'geotermalnego' szmalu trafia.
      Gdyby nie trafiał , to dawno by mu nakazano zamknąć paszczękę , bo już kilka razy im kłopotów przysporzył .
      Jeśli za staruszka JP2 mógł sobie rydz rydzykować jak chciał , to B16 szybko by mu kazał język w leszcze wsadzić.
      A jak by brykał to dożywocie na pokucie w najbardziej zapadłym klasztorze świata.

      Usuń
    18. Sarmato, było jeszcze :
      "Pa pa pa ... i tak to się zaczęło,
      Pa pa pa, zwyczajne pa pa pa" !!! :)))))))

      http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114873,3268630.html

      Usuń
    19. Nightgale, czy mogę prosić o bliższe wyjaśnienia tego fragmentu ?
      "... polegująca właśnie obok mnie i zaglądająca mi przez ramię dama..."

      Mam problem z wizualizacją ! Tzn., nie, żeby tak w ogóle, ale w zestawieniu z kompem ! :))))

      Usuń
    20. @Begonijko : hahaha , już tłumaczę :
      Ja siedzę na podłodze z laptopem na kolanach oparty o kanapę a Iwona leży za mną wbija mi brodę w ramię czyta to co ja i komentuje :-)
      Zwizualizowałaś ?? ;-):-))

      Usuń
    21. Begonijka - słusznie, słusznie - my tu o "lux veritas" a nasz Nightgale sobie "polega" z jakąś specjalistą od przepływów. Doprawdy - nie godzi się !!!! :-))))))

      Usuń
    22. O wciurności - ona mu wbija brodę w ramię !!! Nightgale - łżesz !!!A tak szczerze - kto komu coś wbija ??

      Usuń
    23. Nightgale - witaj !!!Wprawdzie nie zdarzyło mi się abym siedząc na podłodze korzystał z podpowiedzi kogoś, kto zna się na przepływach finansowych, ale cóż pani Fortuna różnie obdziela swoimi łaskami. Zgadzam się natomiast,że sprawa pana prezesa Fundacji "Lux Veritas" ( Światło Prawdy) wymaga pilnie dodatkowego oświetlenia. Coś tu kryje się w mroku i cieniach - poza głównymi reflektorami.Przy okazji - pozdrawiam Twojego doradcę w kwestiach....finansowych. Też bym tak chciał!!! :-)))))))))))))))

      Usuń
    24. Bitch.of.Lucifere28 grudnia 2012 23:53

      @Olo : czy ty aby za bujnej wyobraźni nie masz ?? ;-):-)
      Proszę mi tu naszego życia intymnego nie poruszać.
      Bo ja Ci coś w coś wbiję :-)
      Ale gwarantuję , że Ci się to nie spodoba ;-)

      Usuń
    25. Ta dzisiejsza młodzież, Sarmato !!! Brodę w chłopa wbijać !!! Za moich czasów było to nie do pomyślenia !

      Usuń
    26. Begonijko już Rzymianie gadali - o tempora, o mores i jakoś ten świat kula się do przodu. Sto lat temu urocze panie paradowały w gatkach do kolan z frywolnymi falbankami tu i ówdzie a panowie dostawali amoku na ten widok.Drzewiej kanony wymagały aby pani żądna seksu przyoblekała się w nocną koszulę do piet sięgająca i z otworem we właściwym miejscu a dzisiaj gdyby tak było wzięli by taką do wariatkowa. Wszystko zaś przez oszczędności i skąpstwo. Dzisiaj z męskiego krawata idzie wykroić damskie pantaloniki - pod warunkiem,ze nie ma się postury pewnej pani poseł z Torunia. Tylko patrzeć jak na szkocka modłę panie będą pod "kiltem" całkiem takie jak je natura stworzyła. Eh... czasy...czasy !!Dlaczego tak wcześnie się urodziłem ??

      Usuń
    27. Sarmata - :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

      Usuń
    28. Sarmato, z powodu tych długich do kolan gatek z falbankami powstał nawet frywolny taniec - kankan ...i komu to przeszkadzało ? Co zaś się tyczy tych pantaloników wykrawanych z krawata, to dla mnie, chociaż kudy mi z posturą do pani poseł z Torunia, jest rzeczą niepojętą, jak w ogóle można w czymś takimm chodzić ???? Pytałam nawet o to córkę, bo i u niej widuję takie sznureczki , ale tylko wytrzeszcza na mnie oczy. Znikąd pomocy !
      P.S. Bój się Boga, Sarmato, jaka "pani żądna seksu" ??? Toć jeszcze moją koleżankę ze studiów, w czasie przyjęcia weselnego, pewna cioteczka odwołała na stronę i wytłumaczyła, ile to kobieta musi znosić w ramach "obowiązków małżeńskich" ... Baśka spłakała się ze śmiechu ... Pozdrawiam serdecznie. :)))

      Usuń
  23. http://www.youtube.com/watch?v=9NU3BymW4os
    życzeniami zdrowia dla UBeków i SBeków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy,
      przez chwile ,traktujac cie jako kuriozum ludzkie, mozna z ciekawosci poczytac. Ale na dluzsza mete stajesz sie skrajnie upierdliwy!
      szwendasz sie jak smrod po gaciach!

      Usuń
    2. On pozdrawia księży- według szacunków księdza Isakowicza, tajnymi współpracownikami bezpieki było ok. 2/3 księży.

      Usuń
    3. Anonimie:)

      Bardzo dziękuję za pozdrowienia...

      Arcy, arcy biskup Wielgus

      Usuń
    4. dr Woland28 grudnia 2012 20:45

      I dobrze im sie Wolandzie wiedzie!I nadal sie produkuja!
      I od lewakow ich bylych sznaps kumpli wyzywaja!
      http://www.polishclub.org/2012/10/17/ks-abp-stanislaw-wielgusnowe-poganstwo-dzis/
      Noz tylko w ta tlusta facjate przylozyc!
      Pozdrawiam wieczornie,

      Usuń
    5. To nie ja. Ktoś inny tu występuje pod tym nickiem. Ostatni mój wpis był o 19:35 do Stanisława.

      Usuń
    6. A to "anonimowy", to jest nick ??? Co to się na tym świecie porobiło ! :))))

      Usuń
    7. :))))))))

      Usuń
  24. Strach jakiś ogarnął "pluralistów" i "demokratów" na tym blogu. Tak się zatroskali o nową telewizję

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak Wam się to podoba ?

    http://www.radiomaryja.pl/informacje/319834/

    Nie wątpię, że tym razem, przymierzając się do konkursu o miejsce na multipleksie, tatko Inkasent poleci do KRRiT z dokumentacją fundacji Lux Veritatis w zębach ! :)))

    OdpowiedzUsuń
  26. Kujwa - jak to dobrze,ze mamy Internet. Gdzie byś się dowiedział prawdy ???Sarmato - dzięki za "LUX VERITAS" - światło prawdy. Oślepiła mnie ta prawda. Sukienkowi to jedna wielka mafia sycylijska "Cosa nostra". Jak się pozbyć tego "wrzoda" z Polski ??

    OdpowiedzUsuń
  27. Jędrek - myśl i inni też !! Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwaga !!! Uwaga !!! Do wszystkich moherów i moherek - ogłaszam zbiórkę "co laska - nie mniej niż..." na wynajęcie kancelarii adwokackiej. Brońmy ojca Toruńskiego od upadłości w podłości !!! Za datek 100 złotych otrzymuje się sto dni odpustu.

    OdpowiedzUsuń
  29. Cuuuurwa !!! Ostatnie słowa pilota Tu 154 M !! Co tu jeszcze można dodać ????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie !!!!

      Usuń
    2. Cuuuuurwa jego rydzykowa mać - o to chodziło ??

      Usuń
  30. Oglądam właśnie na BBC Knowledge dokument "Jak rozpoznać sektę" i dowiaduję się, że założyciel sekty scjentologicznej, L. Ron Hubbard podobno powiedział :"Żeby zarobić milion dolarów - trzeba założyć religię". Dobre to i sprawiedliwe, a w każdym razie bardziej pobożne od znanego już przekonania, że "pierwszy milion trzeba ukraść"...Tak, czy siak, na jedno w końcu wychodzi ! :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie może mi Begonijko "wyjść z głowy" ten awans kobiety pracującej na ulicy. Co sobie pomyślę "z łażącego namiotu do dyrechtórskiego gabinetu", to ryczę ze śmiechu. A już posiadanie tych toalet zamiast toitoi...:-))))))))))))))
      Pomyślności.

      Usuń
    2. O matko, Ikko, w nocy usiłowałam dokonać korekty pisowni "toi toi", ale mi nie wyszło. Chyba Eliza miała włączonego elektrycznego pastucha ! :))))))))

      Usuń
  31. Wszystko co dotyczy Fundacji Lux Veritatis jest mocno o celowo skomplikowane i zagmatwane. W dodatku na tyle umiejętnie, że nie da się postawić poważniejszych zarzutów. Co do finansowanej TV Trwam, to dodam, że w tym roku KRRiT przedłużyła jej koncesję i status nadawcy społecznego na kolejne 10 lat, czyli do 2023r. Nie wydaje mi się więc by dywagacje, co do przejęcia kanału przez mającą powstać TV, miały racjonalne podstawy.
    http://www.krs-online.com.pl/fundacja-lux-veritatis-krs-133038.html
    Co zaś do samej Fundacji to przypomnę jak to onegdaj o. dyrektor wyłgał się z posiadania "maybacha". Faktycznie nim wówczas jeździł, formalnym jednak właścicielem była Fundacja (wrocławski oddział i wrocławska rejestracja). Jak sprawa stała się głośna to autko szybciutko odsprzedano za wschodnią granicę.:-))))))))))))))
    Pomyślności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ikka - przedłużenie koncesji dla TV TRWAM nie przeszkadza aby ten cały "interes" opchnąć komuś innemu. Telewizja będzie "trwać" a właściciele mogą się zmieniać co kwartał.Tak jest ze wszystkimi innymi spółkami - także telewizyjnymi np.TVN też ma kupić ktoś inny od dotychczasowych właścicieli.

      Usuń
    2. Ikka - po nitce idzie dojść do kłębka - tylko władza musi chcieć a nie udawać,że chce !!

      Usuń
    3. Kazik - prawda !!!

      Usuń
    4. Ikka - a tego maybacha to pewnie Rydzyk sprezentował Putinowi w zamian za przedłużenie koncesji na ruskich satelitach.

      Usuń
    5. Anonimowy "dżentelmenie", krk od wieków słynie ze skromności i katowania się ubóstwem, a wszystko to zgodnie z zaleceniami Pana...bo, jak wiadomo, po śmierci ubodzy ... itd.
      Nieźle potraktował ten pociąg do skromności mistrz Fellini w swoim arcydziele "Rzym" :

      http://www.youtube.com/watch?v=CYzRL9YIswQ

      A tu chwila obecna, żeby nie było, że chłop się mylił ...

      http://www.youtube.com/watch?v=1Vk1BTfAbDc

      Warto poświęcić trochę czasu ! :)))))


      Usuń
  32. w.i.e.s.i.e.k @op.pl29 grudnia 2012 09:10

    Jak to się trzeba natrudzić jak to się trzeba nagłowić by ciemnemu ludowi sprzedawać towar"opakowany,nieświeży i bez gwarancji"
    A lud jeszcze "sprzedawców" szamanów szanując, całuje po rekach i nie tylko.
    Mało było i jest przykładów, ze ta sekta od wieków zabijała,truła oszukiwała i żadnego z tego pożytku dla ludzkości nie było Raczej uwstecznienie ,zahamowanie przez nakazy zakazy,straszenie i gromkie nie pozwalamy.
    No i wojny.Wojny religijne.
    Pija,kradną,kłamią zdradzają,łamiąc wszystkie "przykazania Boże" krzycząc jednocześnie ze to walka /z krzyżem/religia i prześladowania.
    Włażą nam wszędzie do butów,sumień i łóżek jednocześnie, oficjalnie głosząc ze tu gdzie maja być kompetentni kompetentnymi nie sa./krzyż pod Pałacem/
    A wystarczyło wbić sobie w łeb tekst roli na poszczególne sytuacje,nauczyć się na pamięć kilka gestów scenicznych i już lud wierzy, i już lud na kolanach ,a najważniejsze ze lud daje dary .Utrzymanie wieczne.
    I za co ?Za obietnice bez pokrycia!Za pośrednictwo?
    I lud wierzy, ze molestujący ministrantów,lub nieletnie dzieci w ostateczności kopulujący z ta sama płcią,nie stroniący od alkoholu, a wręcz go nadużywający, jest jedynym i godnym pośrednikiem, miedzy ludem a Bogiem.
    I lud takiego broni "bo to święty maż" i dobry "kapłan?"
    / w życiu prywatnym gdy powiesz ze ten "pośrednik" jest oszustem bo masz na to dowody nikt do takiego nie pójdzie/ do tych oszustów się garna.
    Bo "teatrum",bo stroje,bo kadzidło,bo budynki a wszystko to przez wieki całe robione stawiane by "ciemny lud wierzył" w ich pośrednictwo i "namiestnikostwo"
    Ech ludu mój ludu.
    Co jeszcze musi się stać, czym ta kasta, czarnych nierobów, musi się ci narazić ,byś wreszcie ich pogonił.
    Mało ci przykładów, ze oni wierzą tylko w "Boga Mamonę" i żadnego z tego co głoszą nie szanują.
    Z całego świata dostajesz sygnały i przykłady a ty ich sobie "na garnuszek" państwowy bierzesz
    Jakie to zmiany fundamentalne zaszły w szkołach,wiezieniach,Policji Starzy Pożarnej Straży Granicznej czy wreszcie sportowcach gdzie sprawiłeś sobie kapelanów.Co oni tam wnieśli,co stworzyli co zmienili.
    Powiedz mu ludu bo ja jakoś nie widzę A po "skutkach ich poznaliśmy"
    Niestety negatywnych.

    OdpowiedzUsuń

Na tym blogu hejt nie jest tolerowany.