poniedziałek, 9 lipca 2012

"zaufał Panu, a ten go doświadczył"


Biedny, naprawdę biedny KK. Same kłopoty, jeden za drugim. Jeszcze nie przebrzmiały echa problemów na salonach watykańskich, o pedofilstwach w Kościele na szeroką skalę (c.d.n. z pewnością), o hochsztaplerze z Torunia, który nie załapał się na multiplex za friko, teraz KUL - zamiast otwarcia we wrześniu b.r. nowego Instytutu Biotechnologii już zwalnia wykładowców, w tym wielu profesorów. Mieli "obiecane pieniądze z budżetu, ale zablokowało je Ministerstwo Finansów". Manna z nieba miała znaleźć się na ich koncie do końca 2011r., ale nie spadła :)) Była wprawdzie zgoda na ich przekazanie ministrów nauki oraz rozwoju regionalnego, ale zapomniano o zgodzie z Ministerstwa Finansów. A Rostowski powiedział hola!!!!  

Gmach to ponad 2 tys. m kw. powierzchni, koszt całkowity ponad 41 mln zł. Większość środków pochodzi z unijnego programu Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013. Jednak z powodu tej inwestycji uniwersytet ma teraz poważne kłopoty finansowe. Chodzi o pieniądze na tzw. wkład własny. Zastanawia mnie i to bardzo, jakim prawem oczekiwali, że państwo zapłaci za nich wkład własny? Jak nazwa wskazuje, jest to wkład własny, a nie państwowy. Tak czy nie?! Uderzyła mnie również suma - 41 mln!!!  Przypomniałam sobie, że gdzieś już o tej inwestycji czytałam, powertowałam archiwa kilku gazet i znalazłam, artykuły z  marca 2010 r. cytuję " Władze uczelni w piątek wmurowały akt erekcyjny pod budowę siedziby instytutu biotechnologii. KUL rozpoczyna budowę nowego kompleksu laboratoriów na Poczekajce. Z 26 mln zł potrzebnych na inwestycję aż 25 mln pochodzi z programu Rozwój Polski Wschodniej.
Więcej... http://lublin.gazeta.pl/lublin/1,35640,7681950,Nowy_gmach_biotechnologii_KUL__Zaczyna_sie_budowa.html#ixzz208fgIf00
 

26 mln!!!!!!!!!!! A dzisiaj okazuje się, że inwestycja kosztowała aż 41mln!!!!! Od przybytku głowa nie boli....Brawo Panie Rostowski, brawo!!!
 

A KUL za słabo zadbał o powodzenie tej "inwestycji" - za mało modlono się w intencji gmachu. Rydzol z całą bandą zapomnieli jak sie robi biznes i w karygodny sposób zaniedbali  sprawy związane ze św.Mamoną, teraz kiedy już zostało podane do wiadomości publicznej, ciężko będzie uzupełnić budżet tej "inwestycji". A przecież toruński piernik ma doświadczenie z "cegiełkami", mógł wyemitować  nowe "cegiełki", których "dobrowolny" zakup przez organy władzy centralnej i samorządowej wspomógłby ten zbożny i jakże potrzebny cel. Nie pomyślał i teraz dupa wołowa.  Baranki boże w czasie wizyt "duszpasterskich" będą skrzętnie ukrywać wszelkie dobra, które z pewnością mogłyby się spodobać personelowi naziemnemu pana Boga, jako przedmioty kultu religijnego zdeponowane na plebaniach. Bo potrzeby KK są coraz większe, to taka studnia bez dna.  Ale decyzja Rostowskiego to dobra decyzja. Myślę, że podatnik nie chciałby płacić za dowodzenie teorii pochodzenia człowieka od Adama i Ewy i tym podobnych absurdów. 





















PROMUJ NOTKĘ


96 komentarzy:

  1. Elizo - teraz wiem dlaczego oni są tak wściekle przeciwni "in vitro". Planowali widocznie w tym swoim Instytucie Biotechnologii lody kręcić i wszystko wtedy było by po Bożemu. No bo jakie inne badania w kościelnym instytucie można prowadzić - chyba nowe niepokalane metody poczęcia!! Pozdrowionka !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sebastian - a wpływ obornika na wzrost kartofli !!!???

      Usuń
    2. I koniecznie wpływ pokropka na przyrost plonów.

      Usuń
    3. Sebastianie, Ty niedowiarku. Można prowadzić badania nad cudownym rozmnażaniem wina i chleba. Precedens jest. Nie będą przecież tak jak my, komuchy, pędzić bimbru i wąchać kromki chleba w czasie degustacji ! P.S. O doświadczeniach w temacie niepokalanych poczęć też pomyślałam. ! :))

      Usuń
    4. begonijko - możliwe, możliwe z tym chlebem i winem, ale gdzie ryby ??? W okolicach Lublina nie widzę większych zbiorników wodnych, co by się szło przespacerować po falach a potem nakazać aby sieć rzucono ponownie. Bez ryby ani rusz - bo tak kanony wiary nakazują.Wredny naród zaspokoi się zagrychą z marynowanych moskalików ale do wina ze stołu pańskiego jakoś nie pasi.

      Usuń
    5. No co Ty, a Zalew Zemborzycki? A Pojezierze Łęczyńsko- Włodawskie? Wisła, Wieprz, Bystrzyca- "RYBÓW JAK MRÓWKÓW"!!!

      Usuń
    6. dr Woland - no i po co zdradzasz lokalizację. Zaraz sobie przypomną,że car im kiedyś to odebrał i należy się zwrot oraz zarybianie - jako odsetki.

      Usuń
    7. Sebastianie, nie jestem zbyt biegła w temacie, ale na tej "imprezce", to chyba tylko chleb i wino było ????? Ale rybka, jako zakąska, zwłaszcza śledzik z cebulką , to o owszem ! :)))))

      Usuń
    8. begonijko - upały mieszają mi już w tych "kanonach" zupełnie, ale z dzieleniem ryb też była jakaś afera. Podobno po nakarmieniu wielotysięcznych rzeszy jeszcze kilka koszy się ostało na "zaś". Kurde - przydał by się taki "cudotwórca" w Caritasie, tam durch mają niedobór !!!

      Usuń
    9. Sebastianie, ja znam inną wersję tej afery. Rano, na pustyni, leżało pokotem 5 tysięcy ciężko skacowanych ludzi...Ktoś wyjęczał : "woooodyyyyy...." na co drugi pospiesznie : "Tylko, na miłość boską, nie wysyłajcie Chrystusa !!!!!" :)))

      Usuń
  2. Dobry wieczór Pani Elizo !!!!Obserwuję,że od pewnego czasu wiele "pomnikowych" inwestycji kościelnych stanęło w miejscu ze świątynią Opatrzności Bożej na czele.Episkopat popełnił zasadniczy błąd, bo nie przewidział,że kranik z dochodami może się zatkać. To już nie te czasy,kiedy rząd w podskokach dokładał się doi każdej kościelnej inwestycji z reguły mocno wyolbrzymianej. No bo po co i komu świątynia Opatrzności, koszty jej utrzymania też były by horrendalne. Pamięta Pani historię z tzw.kolosem świebodzińskim. Pokładano nadzieję,ze pół Europy zwali się aby podziwiać - tymczasem nic z tego. Baa... teraz są tam swary i wzajemne oskarżenia - czyli jak to zwykle u nas bywa.Ludzie tez zaczynają myśleć na co wydawany jest ich grosz rzucany na tacę. Głośno niedawno było o pomniku - horrorze w Kałkowie-Godowie. Toż to jest prymitywny koszmar - ale kosztował swoje. Trwonienie ludzkich pieniędzy na różne chore pomysły kleru, daje ludziom do myślenia - po co to komu !!! Episkopat i diecezje biskupie chętnie brały wszystko co szczodrze przekazywało im państwo lub samorządy terytorialne, nie bacząc,że utrzymanie nieruchomości budowlanych kosztuje a i na przejętych gruntach nie mogą rosnąć chwasty. Dzisiaj wierni za "Bóg zapłać" nie chcą odrabiać dziesięciny - jak to ongiś bywało.W sumie w tej instytucji zapanował wielki kryzys finansowy a eminencje przyzwyczajone były do życie w dostatku. Teraz chorują z "przeżarcia". Samo administrowanie tak rozległym majątkiem kosztuje krocie. Myślę,że do pomyślenia jest taki scenariusz,że będą się zrzekać kolejnych budowli na rzecz skarbu państwa, bo nie wydolą. A jeszcze gdyby uchwalono podatek katastralny od wartości majątkowej tych nieruchomości - Sodoma i Gomora !! Miłego wieczoru !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sarmato - jesteś optymistą. Podaj mi przykład kiedy oni się czegoś zrzekli ??? To jest jak "czarna dziura" w kosmosie - co raz tam wpadnie, to na wieki wieków Teraz sie upominają aby im rząd oddał to co im car -batiuszka poodbieral w Warszawie i Fryderyk Wilhelm na Śląsku!!! Pozdrawiam !!

      Usuń
    2. Sarmato, jest następny koszmarek - pomnik Jankowskiego przyjechal z Ukrainy - za 130 patoli, podobno tam zrobili TANIEJ. Wyobrażam sobie ile by kosztował gdyby go robił "specjalista" z Kałkowa :))
      milego wieczorku

      Usuń
    3. Pani Elizo !!! :-))) Widziałem w Onecie. Może abp Głódż się ulituje i postawi go w swojej nowej rezydencji !!! Po co dopuszczać do profanacji tak "wybitnego" dzieła !!!!

      Usuń
    4. No nie, zupełnie nie pomyśleli. Gdyby był betonowy, jak ten w Kałkowie, to by nikt go nie chciał ruszyć, a tym się zachciało z brązu go odlać- toż wszystkie menele będą chciały go na złom zajumać. Zwłaszcza, że prałat, był zdaje się na etykietkach jakiegoś wina, to chyba należy się darczyńcom kupującym te szczególne "cegiełki" jakiś profit.

      Usuń
    5. Wiktor !!! Masz rację, biję się w piersi !!!!

      Usuń
    6. Sarmato, oni zauważyli swój błąd i teraz organizują szybko propagandę internetową, kierowaną do młodych, którzy te molochy będą musieli utrzymać. Na jednym z blogów prowadzonych przez mocno nawiedzoną kobietę o nicku Anna, SUKIENKOWI zamieścili przypowieść o dwóch państwach otoczonych jedną pustynią, których mieszkańcy nie wiedzieli o swoim istnieniu. Gdy w końcu opuścili miasta, spotkali się przy oazie i bardzo ucieszyli. Mieli całkowicie różne kultury i wynalazki, ale jedni i drudzy wierzyli w PIERWSZEGO i pierwszym co zrobili, była budowa jego świątyni w oazie. I wyobraź sobie, że jedna cegiełka się zbuntowała, nie chciała budować świątyni, zeskoczyła z wozu i wiesz, co się stało??? Zasypał ją piach i zginęła na pustyni!!! Czujesz, jakie bezczelne pierdoły to towarzystwo młodzieży wciska? Prawdę mówiąc, ZAWSZE gdy kultury rozwijały się oddzielnie, nie wiedząc o sobie, to wynalazki mogli mieć podobne, ale wiary nigdy nie mieli tej samej. Pranie mózgu na całego. Dalej lećmy z porównaniem tej "przypowieści" do rzeczywistości. Z tego co wiem, to w realu, wyznawcy PIERWSZEGO zawsze najpierw wyrzynali w pień inną kulturę, a gdy była już kulturą endemiczną, to wtedy z pozostałych przy życiu robili niewolników. No, ale najlepszy jest morał tej przypowieści: PAMIĘTAJ, SARMATO, JAK NIE BĘDZIESZ CHCIAŁ DORZUCIĆ CEGIEŁKI NA ŚWIĄTYNIĘ, TO CIĘ PUSTYNIA POCHŁONIE!!!

      Usuń
    7. Wolandzie - to nie jest takie straszne. Pustynia zmumifikuje moje doczesne szczątki i kiedyś archeolodzy będą mieli pożytek. U nas obgryzają do kości !!Żart żartem, ale Biblia to jest jednak najstarszą opowieścią o mordach, kazirodztwie, pijaństwie,wojnach i niszczeniu przeciwnika, aby jeno niemowlęta się ostały i kobiety nie napoczęte. Być może dlatego była przez cały czas na indeksie kościelnym i za jej posiadanie i czytanie groził stos Inkwizycji.

      Usuń
    8. Sarmato, wypada też podkreślić, że te kobiety nienapoczęte miały służyć zabójcom do "napoczynania", w ramach gratyfikacji.

      Usuń
    9. begonijko - tak Pan nagradzał swoich wyznawców. Ciekawym, czy jak bym tak pewnemu prezesowi przylutował to też spłynęła by na mnie jakaś łaska. Wprawdzie jestem już w wieku dojrzałym, ale w starym piecu diabli palą...

      Usuń
    10. Sarmato, co do łaski, to nie wiem, ale z pewnością rzuciłaby Ci się na szyję wesoła gromadka ... no, statecznych niewiast ! :)))

      Usuń
    11. begonijko - przemyślałem to sobie przez noc - mam na myśli tą gromadkę statecznych niewiast. Jest to na tyle "kuszące", ęe zastanowię się nad tym "przylutowaniem" pod warunkiem,że ta gromadka bedzie w wieku ...powiedzmy wczesno-Balzakowskim !!! :-)))))

      Usuń
    12. Oj, Sarmato, Sarmato, i tuś mi podpadł, niecnoto, bo już myślałam, że się może na tę gromadkę załapię, a Ty grymasisz i stawiasz zaporowe warunki, bo wiek "wczesnobalzakowski", to tak jakoś pomiędzy 30 a 31 będzie ?! :))))

      Usuń
    13. Strasznie Wy tu blużnicie,grzesznicy jedni i drudzy:).A wiek balzakowski to się cięgiem przesuwa,teraz to może i nawet będzie koło pięćdziesiątki.Ale to i tak pryszcz,wszak wg Biblii jedna to powiła dzieciątko mając 99 wiosen,i to bez in vitro!

      Usuń
    14. begonijko - jak już przekroczyć Rubikon aby popaść w rozwiązłość to lepiej mieć do czynienia z doświadczonymi w tej rzeczy a i mającymi taka potrzebę. Podobno w tym wieku odczuwają największą "gorącość" - jak mawiała Honoratka do Gustlika w pamiętnym serialu o takich czterech pancernych.

      Usuń
    15. Anodakatoda !!!! Oooo....nie , rezygnuję tedy z wszelkich bachanaliów i zachowam się cnotliwie, co, mam nadzieję, zostanie zapisane mi w księgach !!!

      Usuń
    16. begonijka + anodakatoda !!! Miłe Panie , aby zakończyć te niesforne myśli i odpędzić pokusy wszelakie - muszę powiedzieć,że i od naszej młodzieży można się tego i owego nauczyć.Mój starszy wnuk, który w żaki się szykuje i pilnie księgi studiuje -pouczał mnie ongiś jak rozpoznać u kobiet urodę typu "Pollena" od urody typu "d'Oreal". Wystarczy umówić się z wybranką w czasie rzęsistego deszczu. Pierwszy typ urody niknie już po kilku minutach,zaś ten francuski wymaga dłuższego spaceru - wiadomo Francuzi.Kiedy "uroda" spłynie wtedy można się zastanowić czy zaprowadzić dziewczę pod dach aby "obeschła" czy też odprowadzić do najbliższego przystanku komunikacji publicznej. Zdolna bestia - co ???A jak tak z łezką w oku wspominam czasy kiedy dziewczyny były takie nasze, kochane i ekologiczne.Lica barwiły sokiem z buraczków a cerę brzoskwiniową poprawiały sokiem z marchewki. Ehhh.. schrupać się chciało od zaraz.

      Usuń
    17. Gdańszczanin !!! Cieszę się,że Pan się cieszy z dokonań księdza prałata a także własnych dokonań dla odzyskania niepodległości. Ten ich fragment z rozbieraniem ZOMO-wców w kościele warto polecić by reżyserowi Wajdzie' który właśnie u Was w Gdańsku kręci film o tych czasach i rożnych bohaterach tamtych dni. Sądzę,że znacznie poprawiło by to oglądalność przyszłego filmu, bo z tym skakaniem przez płot jest pewien kłopot. Ostatnio zbyt wielu przypisuje sobie ten skok ku niepodległości.Ale rozbieranie ZOMO-wców w kościele - to jest to. Przyznam się,że do tej pory nie znałem tego fragmentu naszej historii, bo jakoś nikt o tym nie napomykał. Ma Pan niewątpliwie rację - pomnik powinien stać na terenie parafii księdza prałata. Pozdrawiam !!!!

      Usuń
    18. bitch.of.lucifere10 lipca 2012 20:00

      @Begonijko : 30-31 wczesnobalzakowski !?!?!?!?!!
      A w ucho chcesz ??
      Ja się do żadnego balzaka nie poczuwam.
      Nawet wczesnego.

      Usuń
    19. To ja z 60-ką na karku, to co: węgiel kamienny? Dinozaur? Czy żyjąca skamielina? DUCH jest ważny - nie wiek. No.. trzeba się czymś pocieszać...:(((

      Stanisław

      Usuń
    20. Kurczę blade, wracam ci ja ze "służby", a tu drzazgi lecą ! No to krótko i po kolei : bitch.of.lucifere : a bo to ja ten wiek (30 -40), jako balzakowski wymyśliłam ????

      Anotokatodo, cóż to jest 80 - tka da młodej kobiety ! :)))))

      Sarmato, te Twoje buraczkowe lica to mi żywcem przypominają dialog Imć Kmicica z drętwą, jak płastuga, Oleńką :
      "- A tę brew czarną to Waćpanna pewnie korkiem palonym smarujesz ???
      - Słyszałam, że płoche tak czynią, ale jam nie taka ..."
      O matko, o coś takiego Ci chodziło, Sarmato ????

      No i Stanisławie, jest takie powiedzonko : kobieta ma tyle lat, na ile się czuje , a mężczyzna ma tyle lat , na ile go kobieta czuje, hmmm... hmmmm....:)))

      Usuń
  3. Elizo, ale Ty zupełnie nie wkładasz wysiłku w naukę kościelnej GRYPSERY. Jakie "myślał indyk"??? Tak, to można mówić o szarym Kowalskim, który po zdefraudowaniu kasy przedsiębiorstwa idzie siedzieć. Ksiądz dobrodziej "ZAUFAŁ PANU", pamiętam to dokładnie.U nich nie ma pojęcia "źle oszacował koszty", "źle zaplanował budżet", "działał na szkodę KUL". U nich się mówi: "zaufał Panu, a ten go doświadczył". Jak tak można o doświadczonym przez Pana człowieku pisać takie rzeczy?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dr Woland !!! :-))))))))))))) świetne !!!!!!Zapisałem sobie w kajeciku !!!!

      Usuń
    2. Woland :)))))))))))))))) pozwolilam sobie zmienic tytuł ha ha ha

      buziole serdeczne

      Usuń
    3. Błogosławionaś, Siostro Elizo, czyn ten chwalebny nie zostanie Ci zapomniany.

      Usuń
    4. O kurczę ! Dr Wolandzie, mam jeszcze trochę kredytu do spłacenia, a bardzo nie lubię go spłacać. To mogę iść do banku i powiedzieć, że ten kredyt to nade mną wisi, bo ..."zaufałam Panu" i niech się ode mnie ....no, wiesz ? Podkreślam, że to nie SKOK jest, niestety ... :)))

      Usuń
    5. Begonijko, zrób jak ksiądz, gdy coś od Ciebie coś bierze, powiedz po prostu "Bóg zapłać", może i za Ciebie Bóg reguluje rachunki, a Ty niepotrzebnie się wyrywasz do płacenia, kto wie????

      Usuń
    6. Przypuszczam, że wątpię, Dr Wolandzie. Kontroluję płatności i nie ma tam nawet śladu boskiej ingerencji, niestety. A kościół, to mam pod nosem, jakieś 300 m, ale chadzam okrężną drogą... :))

      Usuń
    7. @Begonijko : w tym kraju to trzeba na jakimś wybitnym zadupiu mieszkać , żeby mieć dalej do kościoła :-))

      Usuń
    8. Prawda, Nightgale, przeprowadzając się tu przed kilku laty, martwiłam się, czy nie będę miała problemów z dzwonami o 6.oo rano w niedzielę, na ten przykład, ale powiedziano mi, że nie. I faktycznie, dzwony biją 2 x dziennie, przez bity kwadrans, o 11.45 i 17.45. Idzie wytrzymać. :))

      Usuń
  4. Byłam niedawno 10 dni w Danii. Nikt mi nie chciał wierzyć jak opowiadałam o stosunkach państwo-kościół w Polsce i o wyczynach Ojca Tranzystora w multipleksie 3D. A potem zadano mi pytanie czy sa u nas wybory do Parlamentu, czy tez może mamy posłów powoływanych na te stanowiska dożywotnio przez partie polityczne. Najadłam sie wstydu za mój kraj !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nieeeeee, no ludzie.......tam boska cząstka, a tam matka boska na kominie, to jakis matrix chybata Polska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hieronimie...hieronimie... !!! Nie bluzgaj przeciwko Królowej tych ziem.Z dziada pradziada tu kultywujemy kult kultu. Teraz te bozony będą błyskać co by naród oświecić.

      Usuń
  6. Uczelnia jest prywatna, Unia daje większość kasy, ale wkład własny KUL chce dostać od podatników. I ma pretensje, że nic nie ma. A może kościół by tak łaskawie dołożył, co łaska? Nie można zawsze żerować na podatnikach. Nie wszyscy jesteśmy katolikami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to według statystyk ePiSkopatu to wszyscy są "ochrzczeni".Na katechezę też dobrowolnie prawie wszyscy uczęszczają. Tylko patrz jak ci wygarną z PiT-u te jeden procent na ich utrzymanko !!!

      Usuń
  7. KUL powinien poprzestać na jp2. A biotechnologii to można nauczyć się i na wsi: woda + drożdże + cukier.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. SŁUSZNIE - proste jak pastorał !!!!

      Usuń
  8. Digitus minimus manus, digitus quintus, digitus V - palec Boży!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie podszywaj się pod mój nick trollu "Digitus" !!!

      Usuń
  9. Hi Elizabeth, czytalem te art. najbardziej ZASKOCZONY jest senator z PiSu niejaki CIOCH - ja tez jestem zaskoczony - pracuje na cztery etaty ! Eeech niektorzy to potrafia sie swietnie urzadzic. Nawet Grecy mogliby się na KUL wiele nauczyć!

    kiss od Mamy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Timmy - oni mają rozdwojenie jażni to wypada tylko po dwa etaty na jedną osobowość.

      Usuń
    2. Franyo, jakie tam rozdwojenie ... To po prostu są ...jak to szło ???? Ptaszkowie niebiescy, co to nie sieją, nie orzą, a zbierają, czy jakoś tak ???:)))

      Usuń
  10. Dzień Dobry:)

    Benek Nr 16 dał głos - w ważnej sprawie... Napisali Benkowi, a Benek odczytał. FONETYCZNIE! Bo do nauki języka polskiego ma wstręt:)
    Benek zapodał tak:
    " modle sie za radio marija. Za walkie o wolność polskich mediów, która to wolność jest zagrożona. Pozdawiam ciule radio maryja ".../pisownia zamierzona/

    Pytam się zatem: Czy Rząd Polski odpowie Benkowi? Czy zaprotestuje, wobec kłamstwa, że w Polsce nie ma wolności medialnej?
    Szczytem szczytów, Himalajami bezczelności natomiast - jest fakt, że głos w sprawie " wolności" i demokracji - zabiera szef międzynarodowej organizacji, w której panuje taka " wolność i demogracja " - jak za czasów rzymskich cesarzy! Kościół, który tu - broni "zagrożonej" polskiej dmokracji, a jednocześnie jest przykładem organizacji antydemokratycznej! W której nakazem jest: hierarchiczność, wierne i ślepe posłuszeństwo oraz ślepe wykonywanie poleceń płynących " z góry " !
    To wszystko przerasta moją możliwość spokojnego reagowania !
    To co wyprawia ta banda - narusza podstawy zdrowego rozsądku, logiki, elementarnej uczciwości wobec FAKTÓW!
    Wprowadż pan, panie Benek - demokrację w swojej organizacji - a potem krytykuj DEMOKRACJĘ w krajach obcych! Moim zdaniem - Rząd ma obowiązek zdecydowanego zareagowania - na pomówienia " szefa watykańskiej mafii " !!!
    Stanisław

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @Stanisławie : Gdyby coś takiego wygłosiła głowa innego państwa to jest kilka możliwości :
      -Ambasador tego kraju jest wzywany do naszego MSZ-u w celu wytłumaczenia.
      -Nasz ambasador składa notę protestacyjną na miejscu i prosi o wyjaśnienia - jeśli ambasadorem w Watykanie jest nadal parafianka Suchocka , to prędzej by własne buty zjadła i wodą święconą popiła niż na coś takiego by się odważyła.
      -Nasz ambasador jest wzywany do kraju na konsultacje.
      Trzecia opcja oznacza w języku dyplomatycznym poważne napięcie w stosunkach między krajami.
      Ale to jest Watykan bawełniana jego mać !!
      A rząd mamy taki jak mamy i rozmawia z pozycji klęcząco-wypiętej z tym państwem.

      Usuń
    2. Wiem, wiem... Przyznasz jednak, że to bardzo smutne, wręcz żałosne zjawisko!!! A miało być : " nie będę klękał przed biskupami ":)))
      Tylko, że Premier Tusk ciągle przed nimi... leży! plackiem lub tak zwanym " krzyżem" :)))
      Pozdrawiam
      Stanisław

      Usuń
  11. Jedna uwaga. "Dupa wołowa" od akademika Wołowa znaczy pierdoła. Powinno być "dupa blada"
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. w.i.e.s.i.e.k @op.pl10 lipca 2012 10:08

    No jak to tak ??Przecież maja racje!!
    Jak ich sobie z całym dobrodziejstwem inwentarza wzięliśmy /tę uczelnie/ na łeb to dbajmy o jej rozwój.
    /To my na nich płacimy + Unia kościół "daje" tylko wykładowców i "administruje"
    Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II (KUL, łac. Universitas Catholica Lublinensis Ioannis Pauli II) – niepubliczny katolicki uniwersytet mieszczący się w Lublinie,..... posiadający pełne prawa uczelni publicznej i...... finansowany z budżetu państwa na zasadach uczelni publicznych.
    A WY myśleliście ze to oni ze swojej kasy Oj naiwni naiwni/
    Maja juz

    Wydział Teologii (1918)
    Wydział Prawa i Nauk Społeczno-Ekonomicznych (1918-1952)
    Wydział Prawa, Prawa Kanonicznego i Administracji (reaktywowany 1981)
    Wydział Nauk Humanistycznych (1918)
    Wydział Filozofii (1946)
    Wydział Nauk Społecznych (1980)
    Wydział Matematyczno-Przyrodniczy (1998)

    Poza Lublinem działają także:

    Wydział Zamiejscowy Nauk Prawnych i Ekonomicznych w Tomaszowie Lubelskim
    Wydział Zamiejscowy Nauk o Społeczeństwie w Stalowej Woli
    Wydział Zamiejscowy Prawa i Nauk o Gospodarce w Stalowej Woli (2008)
    Oj pracy dużo,Bardzo dużo.
    Bo kto mi powie czy zaprzeszłe "non possumus" naszych pasterzy dotyczące np szczepień,transfuzji krwi,sekcji zwłok itp. itd które "gawiedź" wprowadziła wbrew ich "zabraniamy" nie jest szkodliwe dla np. duszy
    Kto mi powie czy już definitywnie rozstrzygnięto i ustalono, ile to diabłów mieści się na główce szpilki.
    A taka "dusza nieśmiertelna" Ta co nawiedza ciało płodu dziewczynki czy chłopca o niejednakowym czasie.
    A czy już rozstrzygnięto i przedstawiono "parafianom" gdzie ta dusza się znajduje Moze w plemnikach,może w zarodku.
    A może trzeba będzie organizować zbiorowe pogrzeby /za co łaska/ zbieranym przez parafian podpaskom i prezerwatywom
    A juz tym zarodkom co to "wołają do Gowina" z cała pewnością
    A czy już wyjaśniono i najważniejsze wbito w łeb "wiernym" ,że ta co miała 2 córki i 4 synów może być "zawsze dziewica"
    A moze tak /po stuleciach/ zapłodnienie in vitro trzeba będzie nazwać "zapłodnieniem Maryjnym"
    To tylko "wierzchołek góry lodowej w rozważaniach i tematach do rozstrzygnięcia.
    Jak widzicie b.ważnych dla naszego, dalszego rozwoju.
    Wiec ty obywatelu RP nie narzekaj,płacz i płać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko co ma w nazwie Katolicki to gryzie? Uczelnia jak każda inna. A takie teksty jak powyżej wypisują osoby które nigdy nie były i nie posiadają żadnej wiedzy o KUL.

      Usuń
    2. Wiesz co?
      Ważne są przymiotniki. One fałszują rzeczywistość i znaczenie słów. Uniwersytet, demokracja... O.K. Ale : uniwersytet katolicki to jak : demokracja socjalistyczna! Niby jest , a jej nie ma!!!
      Stanisław

      Usuń
    3. To tak smo jak " nauczanie " kościoła! Z nauką to nauczanie ma tyle wspólnego co : demokracja , z demokracją socjalistyczną:)))
      Stanisław

      Usuń
  13. Elizo , dlaczego nie pozostawiasz na swoim blogu kilka postow krytycznych.Krytykuje sie latwo, ale krytyke znosi sie trudniej. A Wy tego nie potraficie. A mowiac dosadniej , Wy nie krytykujecie , ale wysmiewacie sie z innych. Pieklo jest pojemne, a Was wszystkich pomiesci. We wszechswiecie nie ma pojecia gora, dol. Wszystko zalezy od punktu odniesienia. Relativitätstheorie Einsteina sie klania.Oczywiscie w zawodowce tego nie uczono, no nie panie Stanislawie.PS. Widze , ze niektorych bardzo drazni to o. przed moim imieniem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech będzie pozdrowiona " mamona" wszechmogąca!

      panie ksiudz!

      Nie łżyj. Nigdy nie pisałem o szczegółach swojego wykształcenia. Zdałem maturę w najlepszym liceum i ukończyłwem Państwową Szkołę Technicznę Budowy Okrętów! Czyli zupełnie coś innego niż " zawodówka ". Zresztą, " łojcze umiłowany " - nic złego w ukończeniu tejże/ zawodówki/ - nie widzę!
      Widzisz, o nawiedzony klecho - że szczery jestem. Zrewanżuj się tym samym!!!
      Nie znasz j. polskiego? Bo w języku polskiim to: Teoria Względności. Naruszasz prawo! Ustawę o ochronie języka polskiego! No.. ale ty - watykańczyku - Polakiem przecież nie jesteś!!!
      Przedstawicielem kraiku, który zawsze był WROGIEM Polski!

      Stanisław

      P.S. Nie drażni mnie to " o ". Możesz nawet pisać " OO " , będzie wiadomo skąd przybywasz...

      Usuń
    2. o. Tadeusz10:11

      Zostawiam, ale zamiast krytycznych często sa wulgarne a moj blog to nie wasz wychodek, kapito? Uwaga do ciebie - wypowiadajcie sie drodzy "misjonarze" na swoich forach. Wara od nauki, bo tu i tak nic nie zrozumiecie. Religie niszcza ten swiat. Mam nadzieje ze rozum szybko zatriumfuje i zabobony pozostana tylko wzmianka w podrecznikach. ZADNYCH UWAG AD PERSONAM!!! Zrozumiano? Tu obowiazuje szacunek albo au revoir.

      Usuń
    3. I jeszcze slowo - to co piszesz przed twoim imieniem ani nikogo ziebi ani grzeje, merytoryka sie liczy. Nie masz nic do powiedzenia - milcz. Znam więcej ludzi kulturalnych po zawodowce niz po teologii.

      Usuń
  14. Czym jest biotechnologia?
    Część definicji:

    ..."Zdolność części bakterii do koncentrowania w swoich komórkach niektórych metali wykorzystywana jest w górnictwie (bioługowanie ang. bioleaching). Biotechnologia znajduje także zastosowanie w recyklingu i oczyszczaniu środowiska z zanieczyszczeń bioremediacja oraz produkcji broni biologicznej. Produktami biotechnologii używanymi w genetyce i medycynie są także chipy DNA i znaczniki radioaktywne używane w medycynie."

    "Zapytowywuję" zatem:

    Czy przstoi uczelni katolickiej powoływać wydział, który " dotyka" dla boga zatrzeżonych dziedzin? A może... chcecie tam " boscy chłoptasie ", broń biologiczną produkować?
    Stanisław

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Równie dobrze dzięki biotechnologii można szukać "Boskiej cząsteczki" w organizmach żywych. Do prowadzenia badań ma prawo każdy ważne jest wykorzystanie i interpretacja.

      Usuń
    2. Ha,ha,ha,ha,ha,ha,ha,ha,ha,....
      Znaczy się , że uczelnia katolicka niedowierza dogmatom? I musi szukać " dowodu naukowego" na istnienie boga? NIE ZNAJDZIE ! Mogę się nawet o to założyć:)))
      Stanisław

      Usuń
  15. Droga Elizo:)

    Wiem, że nie jesteś w stanie kontrolować na bieżąco swojego bloga i wywalać wariatów! Jednak można jakoś zablokować ich IP ? "Prawdziwy polak " = " esteta" , " o. tadeusz" obrażają ludzi, którzy mają coś do przekazania. W tym mnie!
    Chętnie ustąpię, z pisaniem: bo nie mam zamiaru czytać ich obscenicznych uwag! Zwłaszcza tego pierwszego zboczeńca - " estety "!!! Co do tego, że to psychopatyczny zbok - nawet Begonijka nie ma wątpiwości...

    Z wyrazami szacunku

    Stanisław

    OdpowiedzUsuń
  16. w.i.e.s.i.e.k @op.pl10 lipca 2012 12:42

    O Tadeuszu ja tez uważam ze jak "przez wieki" naród nasz głosił o "przodującej roli Partii,klasy robotniczej miast i wsi i chłopstwu pracującym,bijąc brawo i krzycząc albo "Pomożemy" lub "niech żyją" to teraz gdy z własnej woli zafundował sobie państwo kościelne winno "przestawnic się na inne tory myślenia i podporządkować się bezwzględnie "pasterzom swoim" Oni przecież wiedza i wiedzieli lepiej.Nieprawdaż? No i chcą lepiej.Dla nas Nieprawdaż?
    Choćby taka "ustawa o in vitro" winna zmienić bezwzględnie nazwę na "zapłodnienie Maryjne"
    Oczywiście winno już być refundowane przez państwo z tego co najmniej 30 % obligatoryjnego odpisu "na ubogi Kościół nasz"
    No i nie tak szybko rach ciach jakieś głupie badania i bezduszny zabieg
    To wszystko winno być poprzedzone / co najmniej/ 3 miesięcznymi naukami kościelnymi /opłata obligatoryjna/gdzie każda nauka poprzedzona zostanie modlitwami do Ducha Świętego o wstawiennictwo
    Potem obligatoryjne najmniej /lub więcej/ 3 msze w intencji nawiedzenia i zapłodnienia /oczywiście ze co łaska niemniej niż np skromne 500 zł/
    Potem taka "oblubienica"natchniona Duchem Świętym winna w czystości ducha /po spowiedzi i komunii oczywiście/ udać się do certyfikowanej .przez KK przychodni gdzie po krótkiej modlitwie w intencji np"potomka czy potomków" winna przyjąć "boskie nasienie'
    Oczywiście zarodki /te krzyczące Gowinowi/ a nie wykorzystywane winny mieć obowiązkowy katolicki pogrzeb /co łaska na ofiarę,ołtarza, nie mniej jednak/
    Potem tylko czekać te 9 miesięcy i kolejne co najmniej 2 msze dziękczynne w podzięce i intencji ZA i przyszłego /katolickiego oczywiście/ życia poczętych.
    Reszta to już standard wypracowany, chrzest /co łaska i ofiara ołtarza/ potem I sza Komunia /co łaska i ofiara ołtarza tudzież siostrze co przystrajała/ ,potem rutynowa powtórka z I szej Komunii /płatności te same plus kolejna opłata za nową szatę dla dziecka/ach jaka ta moda zmienna/ i kolejne obligatoryjne Pismo Święte /bo być może to pierwsze gdzieś zaginęło lub babcia z Koła RM zabrała/
    O bierzmowaniach /płatnych/ nie wspominam.
    No to jak proszę "Ojca" pomożecie ??? wtedy.
    A Ty Stanisławie "nie nerwujsie"Szkoda zdrowia należy poprzeć np mój projekt.
    ZAPŁODNIENIE MARYJNE TO JEST TO i tego się będę trzymał

    OdpowiedzUsuń
  17. Wiesiek:)))

    Wiesz co? Masz rację. Trochę mnie ponosi... Nie potrafię zrozumieć, że nie poszerzę horyzontów - tym, którzy nie wiedzą co one oznaczają. Nie spowoduję, żeby płaskomózgom -nagle mózgi się pofałdowały w zwoje.
    Pomysł Twój " pasterze " zapewne kupią! W takiej aureoli " świętości" można niezłą kasę zarobić! Co zręcznie udokumentowałeś:)
    Niech będzie pochwalona " święta mamona " ! Na wieki, wieków - amen!!!
    Stanisław

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystko, co ma jakikolwiek związek z religią trzeba zmieść z powierzchni ziemi, choćby uczelnię z wieloletnimi tradycjami, prawda? KUL przetrwał już niejeden trudny okres, więc i tym razem da sobie radę. Z pomocą państwa lub bez.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem za "bez" :)))

      Usuń
    2. Na KUL moga pracowac ludzi religijni jak i nie religijni

      Usuń
    3. To opinia z parafii juz nie jest przez KUL wymagana??? haha

      Usuń
    4. Była wymagana ale na niektórych kierunkach, jak teologia. Teraz i tam chyba z tego zrezygnowano.

      Usuń
    5. No to zapisuję się na teologię!Mam nadzieje ze nie jestem za stara ha ha ha

      Usuń
    6. Nie da rady! W zawodzie " ksiudz" 100% prymat wiodą chłopy:))) Jak dobrodziej zechce, możesz być jedynie - Elizo... gosposią:))) Ale z kolei - nie wiem, czy Ty chcesz " robić taką karierę " ???:))))
      Stanisław

      Usuń
    7. logo 17.03 - a znasz trzy prawdy ks.Tischnera. Z ta praca na KUL-u dla wszystkich - obowiązuje ta trzecia prawda , czyli goowno prawda.

      Usuń
    8. KUL w dalszym ciągu wymaga metryki chrztu od chrześcijan świeckich oraz opinii proboszcza na kierunkach filozofia, prawo kanoniczne, teologia,

      Usuń
  19. w.i.e.s.i.e.k @op.pl10 lipca 2012 15:24

    Stanisław Będziesz to "kopał się z koniem" Trzeba to obśmiać i ośmieszyć.By dotarło do ciemnych mózgów "parafian" Sutann owych nie ruszysz bo to ich byt i spokojne życie.
    Kilka miesięcy temu grupa znajomych naukowców z uni żartowała sobie z polski , że jej sytuacja jest jak sprzed drugiej wojny światowej, bo w tamtych czasach polską rządził nuncjusz papieski ( opisał to K. Deschner ) , a obecnie polski rząd biega po instrukcje niemal w każdej sprawie również do papieskiego nuncjusza.
    Wyobrażasz sobie taka bezczelność aby "negocjować" wysokość utrzymania przez państwo i do tego samemu sobie ustalać wielkość dotacji boo.. /fundusz kościelny/
    Wyobrażasz sobie iz można napuszczać głupoli i głosić "ze prześladowani" A fani krzyczą zwyciężymy.Ale jednocześnie ten sam fan krzyczący, przygotowuje już taczki dla swego proboszcza bo ten pazerny i "moja chata z kraja"
    No to podrzucajmy im "rozwiązania " a w terenie taczki.Kropla draży skałę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczami wyobrażni już widzę te święte korowody, chowające, zgodnie z rytuałem katolickim... żeńskie podpaski:) Bo przecież dobra matka natura - sama reguluje " te sprawy " dając szansę na przeżycie tylko jednemu zapłodnionemu kobiecemu jaju:) Reszta ląduje bez żadnych specjalnych " uświęceń " i biadolenia - właśnie na podpaskach.
      Proponuję, każdej podpasce zapewnić godny pochówek!
      Z nieodzownymi lamentami, biadoleniem, z pieśnią: " łojczyznę wolną racz na zwrócić ...":) Z okrzykami: Nie mordujcie nas...!
      Pochówek winna poprzedzać masza bardzo święta i mocno koncelebrowana! Taka, za "co łaska" - co najmniej 2000,-! Potem " przemarsz wojsk " na cmentarz...
      Kropla drąży skałę... Masz rację Wieśku! Tylko, żeby ten proces - nie musiał trwać - 2000 lat! Tak długo jak długo trwa katolickie zniewolenie:)))

      Stanisław

      Usuń
    2. Kto wie Stanislawie? Moze jeszcze jakiejs rewolucji dozyjemy w KK, coraz mocniej w to wierzę, tylko pytanie czy w Polsce? Ale pozyjemy zobaczymy

      Usuń
    3. Pani Elizo - wiara czyni cuda - jak głosi "kanon".

      Usuń
    4. Uprzejmie informuję księdza dobrodzieja, że jestem heteroseksualny i zaloty plebana mogą jedynie spotkać się z moją dezaprobatą! Mogę też ojcze proboszczu - powiedzieć otwarcie : SPIERDALAJ!!!
      Stanisław

      Usuń
    5. A jeśli szanowny zboczeniec będzie się narzucał - to nie uszanuję czarnej sukienki i... wyrżnę w pysk!
      Stanisław

      Usuń
  20. Ależ niech sobie da radę,ale niekoniecznie za nasze pieniądze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miało być gdzie indziej...O KUL-u

      Usuń
    2. anodakatoda !! Słusznie piszesz - niech KrK sam sobie da radę w utrzymaniu ich "marności ziemskich" . Kiedy pomyślę jaka armia zakonników próżniaczy sie w klasztorach, to wzbiera we mnie zwykła ludzka złość. Zaczęli by konfratrzy pola zaorywać na ziemiach wyłudzonych od państwa,kartofle sadzić, zboża obsiewać (broń Boże genetycznie modyfikowane), biblijne jabłonie sadzić. Wszak już w Biblii napisano - czyńcie sobie ziemię poddaną a w pocie czoła ją uprawiajcie.Jeżeli ziarno padnie na glebę - da urodzaj obfity a gumna kościelne pęcznieć będą workami złocistej pszenicy.Wyżywi się lud boży a i kiesa napełni dukatami...tfu...eurami !!!!

      Usuń
    3. Sarmato - praca jest wymysłem szatana, jak lud Boży ma pracować ku jego chwale. Przecież to synowie biblijnego Chama skazani zostali na wieczysta orkę ??? !!!! Jest to wieczysta pokuta za grzech pierworodny Adama i Ewy. Kaplani maja tylko czuwać aby lud się zbytnio nie op...dalał przy tej pokucie !!!

      Usuń
  21. w.i.e.s.i.e.k @op.pl10 lipca 2012 18:29

    Cos ta prasa nieżyczliwa Oj nie życzliwa.A sutannowi ciągle myślą ze to dawne czasy "cicho sza i na plebanii" A tu http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114881,12104697,_Przezylysmy_tam_horror____absolwentki_apeluja_do.html
    o Tadeuszowi do przemyślenia polecam

    OdpowiedzUsuń
  22. Sarmato-a moze pomnik rozebranego zomowca ?:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anbodokatodo całkiem słusznie !!! Mam taką "wizję artystyczną" - pomnik prałata stojący na postumencie z brył okazałych bursztynu. Potem kolumna, aby pospólstwo nie kradło tego bursztynu i wreszcie cokół granitowy a wokół niego wijących się w pokorze tych ośmiu ZOMO-wców - koniecznie w majtkach, aby klejnotów nie ukazywać. Problem jednak będzie jak zatrudnią tych artystów z Kałkowa-Godowa. Znowu spartolą robotę i proporcji nie zachowają!!! Ale abepe jest zaradny - coś tam wykombinuje !!!

      Usuń
    2. :)))))))))))))))) u w i e l b i a m pańskie refleksje Sarmato

      Usuń
  23. Mimo częściowo duchownych władz uczelni na KUL studiuje większość osób świeckich. Ale jak widać zwolennikom bałaganu w Polsce zależy na tym aby Polak był jak najbardziej ciemny i wierzył w kłamstwa Tuska i jego ministrów. Takie koszta w przypadku budynku naukowego nie są niczym niezwykłym.

    "- W każdym razie w najbliższym czasie nie zamierzamy brać kredytu. Na razie radzimy sobie, korzystając z własnych środków. Mamy nadzieję, że 12,5 mln zł na nasz budynek zostanie uwzględnione w tegorocznym budżecie - dodaje Hałas. - Jakie były powody wstrzymania wypłaty środków? Tego nie wiemy.

    W biurze prasowym resortu usłyszeliśmy, że informację na ten temat otrzymamy w poniedziałek."

    http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,12091875,KUL_ma_klopoty_finansowe__Nabici_w_biotechnologie_.html

    Jeszcze inną sprawą jest te 26 milionów podawane na początku przez GW a obecne 41 milionów. Z tego co pamiętam kompleks biotechnologii miał się składać z dwóch budynków. I to koszty pierwszego który według planów miał być oddany do użytku w wrześniu 2012 miały wynosić 26 mln.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubelak20:12

      Mimo częściowo duchownych władz uczelni na KUL studiuje większość osób świeckich. Ale jak widać zwolennikom bałaganu w Polsce zależy na tym aby Polak był jak najbardziej ciemny i wierzył w kłamstwa Tuska i jego ministrów.

      Skoro Premier Tusk i jego ministrowie sprawują wladze w 40 mln panstwie to juz coś jednak od nich mozna się nauczyc. Czego mozna od księdza?
      ------------
      Takie koszta w przypadku budynku naukowego nie są niczym niezwykłym.

      Nie sa jezeli początkowy przypuszczalny koszt tyle wynosi ile podaja, ale rozbieznośc wynoszaca 16 mln jest rażąca !!!

      Usuń
    2. Lubelak - i po co to wszystko ???? Mamy tyle świeckich uczelni na których można studiować biotechnologię !!!!Kościół niech się zajmuje sprawami "Krolestwa Bożego" sprawy ziemskie niech pozostawi potomkom Chama.

      Usuń

Na tym blogu hejt nie jest tolerowany.