piątek, 9 sierpnia 2013

"Litewski cham" klęknął....i splunął leżącemu....


 Liga Europejska. Skandaliczny transparent na meczu Lecha Poznań:
























Polskie chamstwo i zaprzaństwo... Tu jest qwa polskaaaa!!! (pisownia z małej litery zamierzona). Tych kibiców wysłałbym na resocjalizację do Wilna, żeby myli kible klubowi z Litwy swoimi niebiesko-białymi szaliczkami. Ale sprawiedliwości stało się zadość, właśnie "litewskie chamy" dali w dooopę na boisku "polskim panom". Lechu, Lechu, mój ty Lechu, czemu leżysz bez oddechu?? Tylko szmata wam pozostała, tyle jest wart wasz klubik. 

Ciekawa jestem jakie byłyby komentarze w całej Polsce gdyby np. kibice z Niemiec na meczu z polskim zespołem wywiesili napis: PADNIJ POLACZKU POD NIEMIECKIM BUTEM.... Tylko, że to moje "gdybanie" bo na stadionie niemieckiego klubu taki transparent nigdy by się nie pojawił. To kwestia kultury.
 

Na piłkę nożną idą największe dotacje. Jest tyle innych pięknych dyscyplin. Tyle sukcesów polskich sportowców, którzy muszą - choć utalentowani i utytułowani - rezygnować ze sportu z braku kasy. Jest tam w końcu tylu kibiców, za których nie trzeba się wstydzić....Czy nie jest SKANDALEM dotować bandytyzm? A UEFA powinna wymierzyć poznaniakom taką karę żeby już się nie podnieśli.
 

Być Polakiem - wstyd. Tylu ludzi się jednoczy, by zamanifestować światu swe buractwo. Ekstraklasa chamsko-buraczana, tu nie trzeba transparentów wystarczy popatrzeć w te "pańskie" puste, bezmyślne gęby! Oby tylko Kaczyński i s-ka nie stanęli w ICH obronie jak to ongiś bywało ! Wszak to Prawdziwi Polacy-katolicy " !!

promuj 

PRZECZYTAJCIE Z UWAGĄ

w.i.e.s.i.e.k9 sierpnia 2013 14:44
 
To ja wam troglodyci którzy dalej nie zrozumieliście, napisze "jak krowie na rowie"
Wchodzisz baranie na stadion a tam jak wół tablica gdzie podawane sa wyniki "gospodarze" ""goście"
Litwini byli wiec gośćmi, na tym stadionie, gośćmi w kraju.
A wy ich obraziliście ,gorzej bo obraziliście tradycje ojców i dziadów.
Bo "gość" dla nich to świętość.
Nie na darmo mówili "gość w dom Bóg w dom" "Nigdzie gościnność taka, jak u Polaka"
Gościa zawsze witało się chlebem i solą a i powiadało "gdy wszedł w progi moje włos mu z głowy spaść nie może"
A wy co zrobiliście ?
Nasraliście na stare dobre polskie tradycje, w dupie mając swych dziadów i ojców.
I wy się nazywacie patriotami? Wy szerzycie etos rycerski? Chamy polskie.
Po takich jak wy szlachcic wsiadał na konia i walił batogiem,po dupie.By rozum wbić do głowy.
I nie przemówi wam do pustych łbów to, iż w polityce jak w życiu rządzi "zasada wzajemności" albo dla was "jak Kuba Bogu to Bóg kubie"
Zaraz będziecie mordy darli, ze Litwini nie chcą pisowni "polskich nazwisk"ze protestują w sprawie dwujęzycznych nazw miejscowości i ulic.
Ze "zacierają"nasz tam "pobyt" ze Cmentarz "Na Rosie" dewastują chuligani Tacy sami,i takie same bezmózgowia jak wy.
Nic i nikt do was nie przemówi.Dewastujecie ten kraj ze wszystkiego co było dobre i piękne.
A "partia co dla jaj" nazywa się "prawa i sprawiedliwa" co raz posyła wam przeciwnika.Co raz kogoś każe brać na celownik.Jak nie Rosjan,to Niemców teraz "na tapecie" Litwini.A potem rożni krętacze bronią wymyślając preteksty "rycerska rzecz" lub dając "sądowe poręczenia"
Mam, nadzieje iż tych co ten haniebny napis wywiesili prokuratura zacznie ścigać z urzędu,a klub i kibice solidnie dostana po d...od UEFA.
Boście chamy obrazili.I to nie Litwinów, a cała Polskę, jej dobre imię i odwieczne, a kultywowane, tradycje.
I juz nie jesteście "motłoch" bo to dla was "za uprzejme" jesteście łajno i mierzwa.
Jeli tego nie zrozumieliście, właściwy urząd winien wam to wbić w durne łby.

93 komentarze:

  1. Saluto Eliza, a kaczyste to kontr-litewskie sOM? :DDDDD

    pozdrawiam wszystkich na blogu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czesc Kukuryku, czy SOM kont-litewskie to nie wiem, ale ze pro-kibolskie SOM to na 100% :)))))))))))

      Usuń
    2. pisowstrzymywacz9 sierpnia 2013 14:08

      Kaczyński usprawiedliwi to ... patrIDiotyzmem, patrIDiotycznej młodzieży, przyszłości narodu polskiego...

      Usuń
    3. Ich polityka historyczna przynosi efekty...patriotyczna,stadionowa młodzież jest coraz lepiej 'wyedukowana'.

      Usuń
  2. Saluto Kogucie! Mało Cię tu ostatnio..Ale się rozumie..kokoszki nade wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Andrea Calabrone9 sierpnia 2013 07:31

    Od kiedy afera ,,Fryzjera '' chamstwo Laty i manipulacje Bońka przy zakładach piłkarskich zaistniały , straciłem ochotę do oglądania Polskiej piłki ! Takich ludzi jak ja , jest dużo. Zainteresowani meczami są tylko ,,kibole '' i szukający potencjalnego poparcia PiS . Za to co pokazali kibice Lecha , powinien być prokurator i całkowite wykluczenie !

    OdpowiedzUsuń
  4. I mamy 'polskich panów' .....i zdziwienie kiedy się jedzie na Litwę , że napisy polskie zamazują!
    Zawsze musimy coś zaświnić !
    Wolność nie znaczy chamstwo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wtórnik , oooo
      Szukasz znajomych po kądzieli !
      Bądźżeż orginalniejszy , pod własnym nickiem ,
      Ja nie zwracam się do Gospodyni per 'ty'... bo mnie nie uprawniła do tego i nie jest moją koleżanką!
      następny as-best...
      he,he..

      Usuń
    2. Ciemniak podrabia nicki,nie tylko na tym blogu. PiSowate ciemniactwo brzytwy się chwyta. Hej,Ziomal

      Usuń
    3. ~~Nie wiem na czyje zlecenie pisany ten artykuł,żeby aż tak wazelinić... Widocznie jestestes litwinka… Nie jestem wrogiem litwinów ale nie będzie litwin pluł mi do zupy...
      Zaden katolik nie wyobraża sobie,żeby nie zobaczyć matki boskiej w "ostrej bramie" lub innych pamiątek kultu religijnego wybudowanych przez samych polaków na Litwie. Przy tym Polacy spotykają się z nieukrywanym chamstwem i wulgarnośćią litwinów. Czy wszyscy już zapomnieli jak w internecie litwini nawołują do mordu polaków
      Hitler nie musiał podbijać Litwy i Łotwy bo sami przystali "aneksją".
      Głupota polaków polega na tym,żę polacy nie znają tamtejszego szwargotu, przekleństwa i wyzwiska przyjmując z uśmiechem za dobrą monetę.Litwin podaje talerz z litewskim pozdrowieniem: "żebyś zdechł skur......synu" a polak nie rozumiejąc litewskiego z uśmiechemm mówi mu dziękuję.. Z wycieczką na Litwę zabrał się z nami dziadek rodem z Trakiszek /które historycznie były pod zaborem rusko-litewskim/. My też litewskiego nie rozumieliśmy. W restauracji ładna kelnerka obsługiwała nas życzliwie z szerokim uśmiechem, ale siedzący tam litwini głośno rzucali wyzwiska pod naszym adresem. Dziadek szepnął nam: płacimy i wychodzmy. W autokarze opowiedział nam ile wyzwisk oni na nas wypowiadali...NIGDY WIĘCEJ NIE POJADĘ NA LITWĘ,ŻEBY ZA MOJE WŁASNE PIENIĄDZE UBLIŻALI MI I DOSYPYWALI ŚWIŃSTW DO JEDZENIA!!!!!!

      Usuń
  6. Na mecze piłkarskie przestałem chodzić już przed laty bo najgorsza hołota tam się złazi.
    Ostatni na jakim byłem to jak na Łazienkowskiej Legia z Widzewem grała.
    Mecz przegrała i pożegnała się z praktycznie pewnym mistrzostwem.
    Kibole zrobili taki rozpierdziel na stadionie że przykro było patrzeć.
    Rozpieprzać stadion własnej drużyny....
    O większej durnocie jak żyje nie słyszałem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja, pani Elizo, uważam, że Państwo nie powinno dotować żadnego sportu, tak, jak nie dotuje innych rodzajów hobby uprawianych przez swoich obywateli. Chcesz kopać piłkę, kop za swoje, chcesz wiosłować, sam sobie kup łódkę, itd.. Ci innego masowa kultura fizyczna i zdrowy rozwój młodego pokolenia... Natomiast nie rozumiem, dlaczego do swoich rozważań miesza Pani pana Kaczyńskiego. Toż za rządów braci Kaczyńskich stosunki polsko-litewskie rozwijały się znacznie lepiej niż obecnie.

    adam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znów zaczynasz pisowską agitkę ? A któż to odwiedzał biednego "starucha" w więzieniu, a o kibolach wywieszających na meczach transparenty: " Tusk matole, twój rząd obalą kibole" mawiał, że to "dorodna młodzież" ??? No, kto ???

      Usuń
    2. W mojej wypowiedzi pojawiły się dwa wątki (wyjaśniam to, bo chyba Pani, begonijko, nie zrozumiała). W pierwszym wyraziłem SWÓJ pogląd na temat dofinansowywania przez Państwo sportu. A w drugim wątku wyraziłem zdziwienie, że pani Eliza przywołuje postać pana Kaczyńskiego w kontekście chamskiego zachowania polskich kibiców na litewskim stadionie. Czy zaprzecza Pani, że w okresie prezydentury nieodżałowanej pamięci pana Lecha Kaczyńskiego stosunki polsko-litewskie układały się znacznie lepiej, niż obecnie? A przy okazji, tak zwany "Staruch" nie jest kibicem Lecha. Natomiast, co do rządu pana Tuska, to jak widać, do jego obalenia nie będą potrzebni żadni kibole, wystarczą procedury demokratyczne. Na szczęście Polacy zaczynają przeglądać na oczy.

      adam

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    4. To oczywiście zmyślone ?
      http://natemat.pl/13573,kibole-jak-solidarnosc-a-staruch-to-wiezien-polityczny-szokujacy-dokument-o-polsce-w-holenderskiej-telewizji

      Ostatnie zdane:
      http://www.wprost.pl/ar/261129/Staruch-wiezien-sumienia/?pg=2

      Więcej nie mam czasu szukać, bo idę po bułeczki i omastę.

      Usuń
    5. Masz rację, poszłoo. Z tymi obrońcami "więźniów pisowskiego sumienia" nie ma o czym rozmawiać, lepiej skupić się na świeżej bułeczce z masełkiem. Pychotka ! :)))

      Usuń
    6. Anonimowy9 sierpnia 2013 12:08

      Juz kiedyś pytalam, ale powtórzę: Umie pan czytac?
      Gdzie ja "przywołuje postać pana Kaczyńskiego w kontekście chamskiego zachowania polskich kibiców""?????? Ja piszę o LECHU Poznan ktory dostal manto!!!!!!!!!!!! Bo suma summarum kwalifikację dostali Litwini. I pan śmie pouczać moich komentatorów???

      Usuń
    7. Begonijko, no ktoś musi bronić ta sfrustrowaną, patriotyczną młodzież, toż to ONI PRAWDZIWI POLACY a są gnębieni przez ten przebrzydły "reżym" Tuska. Dlatego Kaczyści w odruchu solidarności poręczają za bandytów i protestują:))))))))))))))))))))
      ps
      szkoda ze Kempina nie kazala się zamknąć w jednej celi na znak protestu, przynajmniej Staruch by mial jakieś "korzyści" bo polski Sejm ze strony tego pasozyta z Sycowa nie ma żadnych.

      Usuń
    8. Dobry pomysł, Elizo, tylko zastanawiam się ...które by pierwsze wiało w kąt celi na widok drugiego ??? :))))))))))))))))

      Usuń
    9. Pani Elizie w odpowiedzi na wpis z 9 sierpnia 14:20
      Owszem, pani Elizo, czytać umiem, myślę, że z racji mojego wieku wcześniej czytałem, niż się Pani na świecie pojawiła. Skoro Pani nie potrafi ze zrozumieniem przeczytać swoich własnych słów bez wdawania się w polemikę zamieszczam cytat: " Oby tylko Kaczyński i s-ka nie stanęli w ICH obronie jak to ongiś bywało ! Wszak to Prawdziwi Polacy-katolicy " To Pani słowa i Pani przywołanie postaci pana Kaczyńskiego. A pouczać Pani komentatorów śmiem i to z dwóch powodów, raz dlatego, że ogólnie śmiały jestem i niezbyt często przed kimś kucam, a po wtóre, jako długoletni nauczyciel akademicki mam belferskie nawyki. Czy to bardzo Pani przeszkadza?

      adam

      Usuń
    10. Czyli Adamie stałeś w szkole na baczność w marcu 1953 r... ja też!
      podaruj sobie 'licznik' , też należę do grupy ... jak to młodzież mówi... dupa cmentarzem śmierdzi , a jak wstaje , to trzyma się trawy !
      A mimo to nikt mi nie powie: że białe to czarne , a czarne to czarne czy tak jakoś .
      Jako długoletni nauczyciel akademicki ?
      Nie chcę Cię obrazić , ale czy przypadkiem nie był to WUMiL .
      Nie cierpię tzw. komuny... a nienawidzę post komuny ,
      Zbyt dużo straciliśmy,że by teraz takie szumowiny rozrabiały.

      Uwarzam ..... jakie młodzieży chowanie , takie ..... i tu dokończ.
      Zwracam się do Ciebie per Ty ... ponieważ piszesz imię własne 'adam' z małej litery , a dlaczego ..
      nie masz szacunku do samego siebie , za niska samoocena !
      Ja nawet Grzybiarz , piszę z dużej ... też przez zarozumiałość.
      Niemniej pozdrawiam i życzę trzeźwiejszej oceny rzeczywistości.

      Usuń
    11. Na baczność, Grzybiarzu, nie stałem, bo do szkoły poszedłem dopiero we wrześniu tegoż roku. Nie, nie obrażasz mnie, bo pytać każdy może. Nie jestem ani absolwentem, ani byłym wykładowcą WUMiL. Zarówno ukończyłem, jak i pracowałem na jednej, z niestety tylko trzech, polskich wyższych uczelni, notowanych w rankingu najlepszych wyższych uczelni światowych. Jeśli do tego dodam,że jest to jedyna spośród tych trzech, uczelnia techniczna, to informacja jest pełna. Niestety, plasuje się w tej pięćsetce powyżej dwusetnej lokaty, ale to i tak lepiej, niż zupełnie nie pojawić się. Tak, zgadzam się z hetmanem Zamoyskim, że "takie będą Rzeczypospolite, jakie jej młodzieży chowanie". A, co do pisania imienia małą literą... Ja rzeczywiście mam na imię Adam i, gdy podpisuję się imieniem, podpisuję się "Adam". Natomiast na blogach traktuję to jako nick i dla odróżnienia od wielu innych pojawiających się "Adamów", postanowiłem zostać "adamem". Ale rozumiem Twoje stanowisko. Możesz to potraktować jako anegdotę, ale moja córka poznała swojego męża na internetowym czacie. Gdy na ten czat weszła, było na nim dwóch facetów, jeden podpisujący się "dominik", a drugi "Dominik". Kierując się pobudkami, takimi, jak Ty to przedstawiłeś, zaprosiła do rozmowy tego drugiego. Przez kilka tygodni spotykali się w internecie, później w realu, a obecnie przysporzyli mi już trójkę wnucząt. Więc chyba wybrała dobrze. Ale kim okazałby się "dominik" do tej pory nie wiemy. Pozdrawiam.

      adam

      Usuń
    12. To trzeba bylo zacytowac o ktore slowa o Kaczynskim Ci chodzilo....myślałam ze o l\echa bez oddechu :)))))))))))) Zdanie o ktorym piszez jest jak najbardziej adekwatne do wczorajszego skandalu, ale ty i tak nie zrozumiesz dlaczego, wiec nie mam zamiaru tracic czasu, od operacji nie tracę minuty na banały.

      Usuń
    13. Adaśku, jak ty wspaniale umiesz czytać...i jak cudownie rozumiesz, co czytasz.... ale kogo to obchodzi????

      Usuń
    14. Zarówno ukończyłem, jak i pracowałem na jednej, z niestety tylko trzech, polskich wyższych uczelni, notowanych w rankingu najlepszych wyższych uczelni światowych.
      -------------------

      ADAM, w rankingu mozna być i na ostatnim miejscu :)))) a te uczelnie w której .... setce???

      Usuń
    15. Pani Elizo, pisałem już o tym, niezbyt dokładnie Pani czyta. Wszystkie trzy polskie uczelnie, które się zmieściły w pięćsetce, znalazły swoje miejsce w trzeciej setce. Moja uczelnia też. Nie jest to rewelacja, ale taka jest rzeczywistość, to są najlepsze uczelnie w Polsce. W tym moja.

      adam

      Usuń
    16. Ty nawet juz siebie nie rozumiesz ani nie czytasz, nic w twoim wpisie nie ma o o 500-setkach ani 300-setkach !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i przestan probowac robic ze mnie idiotkę, ok?

      Usuń
    17. Adaśku!!!!
      Wobec tego ,że jesteś młodszy .... mogę posłać Cię po zapałki do sklepu!
      Nie mam niczego przed nazwiskiem , bo po co w stajni, stodole .. itd... tytuł naukowy ... może ewentualnie 'inżektor' bo to nie tytuł a stopień zaawansowania zawodowego podkreślającego jakieś tam kursy .
      Piszesz o emeryturze .... że skromna .. moja sąsiadka parę chałup dalej, pracowała na uczelni ... całe życie.... ma teraz ok. 1600zł .... ma 47 lat pracy,bo jej zawodówkę zaliczyli...... i jeszcze dorabia , choć nie musi ... będzie w Twoim wieku ....
      wiesz co w papierach napisane , żeby było śmieszniej ....( dowcipna była chyba kadrowa z uczelni)
      napisane jak byk .... konserwator powierzchni płaskich ..... a pracowała mopem , czyli była sprzątaczką na etacie fizycznym .
      Piszesz o rankingu!
      UJ czyli najbliższy koło którego czasem przechodziłem .... na którym miejscu 311 ... w świecie .. w UE na 106 .... po to król Kazimierz go fundował ... w grobie się przewraca .

      O jakiej Ty uczelni piszesz ... chyba nie tej z kopernikowskiego miasta .... przecież , jeszcze trochę a stanie ziemia a ruszy słońce....
      Wybacz sarkazm ....

      Usuń
    18. Adaś !!!!.... wobec powyższego możesz mi lecieć po zapałki .....

      Piszesz o marnej emeryturze ... moja sąsiadka parę chałup dalej....... pracowała na uczelni ... i ma ok 1600 zł emerytury , jest w Twoim wieku .... bo ma 47 lat pracy , bo zawodówkę jej zaliczyli do lat ...
      nie narzeka .. jeszcze dorabia , a chyba nie musi.
      Najciekawsze jest wpis do papierów ... ( chyba kadrowa z uczelni miała niezwykłe poczucie humoru)
      stanowisko .... konserwator powierzchni płaskich.... bo pracowała mopem ... była po prostu sprzątaczką..
      stanowisko fizyczne .... wnukom zafundowała wyjazd do Grecji ...na wakacje.
      Ranking uczelni to co pisze Pani Eliza ...też ...
      UJ mi najbliższy , bo b. często koło niego przechodziłem ... 311 w świecie , a 106 w UE...... to po to go fundował król Kazimierz ... teraz w grobie się przewraca ....
      Chyba nie mówisz w uczelni z kopernikowskiego miasta ......tam po pokropku jest pierwszy na nieboskłonie ...
      Wybacz sarkazm ...

      Usuń
    19. Pani Elizo, o tym, że ta lista rankingowa kończy się na pozycji "500" rzeczywiście na początku nie napisałem, natomiast we wpisie z 9 sierpnia o 17:31 stwierdziłem, że plasuje się na lokacie powyżej dwusetki, co oznacza, że w setce trzeciej. Ale nie myślę, aby moje wykształcenie było tu tematem wiodącym. Ja tylko, pani Elizo, wyraziłem zdziwienie, że Pani do chamskiego zachowania kibiców Lecha Poznań, miesza pana Kaczyńskiego. To, moim zdaniem, świadczy o poziomie obiektywizmu Pani opinii. Także, co już nie tylko Pani dotyczy, zdziwienie budzi, że burza w internecie, samobiczowanie Polaków, które zostały wywołane tym haniebnym incydentem na stadionie w Poznaniu, nie znalazły swojego odpowiednika, gdy pani Agnieszka Radwańska została zbluzgana z naruszeniem jej i naszej czci, na kortach w Izraelu. To jednak, jak widać, wcale nas nie bulwersuje.

      adam

      Usuń
    20. Do " mondrali " z dyplomami, pod tytułem : " adam " !

      " Oby tylko Kaczyński i s-ka nie stanęli w ICH obronie jak to ongiś bywało ! Wszak to Prawdziwi Polacy-katolicy " !!

      To jedyne zdanie, w którym Eliza wymieniła nazwisko " kaczyński ". Jak wynika z treści - chodzi o hipotetyczne zachowanie jajosławazbawa, a nie nieudolnego pąprezdęta!
      Jesteś wyjątkowo tępy - jak na człowieka z " wyższym wykształceniem ". Doskonale zresztą rozumiem / i ty tym bardziej/, że nie chodzi ci o wymianę zdań, tylko o : wciągnięcie w " dyskusję ", pod pozorem zachowania " kulturalnego " !
      Aby potem, z uporem maniaka - przedstawiać swoje fobie, obsesje - wyssane z gównianego radyja i jeszcze gorszej " wolskiej gazetki " !!!!
      Cuchniesz nie świeżo: kropidłem i olejem - podobno świętym.
      Straciłem sympatię do Radwańskiej, gdy - po przegranym Wimbledonie - nie umiała przyjąć porażki z godnością! I łeb odwróciła - podając rękę rywalce! A to, że " nie wstydzi się Jezusa " - to jej problem.Jej " ból" - niezwiązany z tenisem.
      Stanisław

      Usuń
    21. Tego typka Adama to ja znam z blogu Krysi. W/g niego kobieta to istota podrzędna. Ma wiele innych przemyśleń równie światłych. I kocha Jarozbawa. I to wszystko tłumaczy. Amen.

      Usuń
    22. Jeśli zechcesz Stanisławie podyskutować, wyraź swoje myśli po polsku i bez obrażania interlokutora. A tobie, m_16, nie odpowiem, z powodów, które znasz. Ciekaw jestem, czy ci starczy cywilnej odwagi, aby się tu do tego publicznie przyznać.

      adam

      Usuń
    23. Nie mam żadnej przyjemności z tobą " adam ", dyskutować! Musiałbyś podnieść poziom! Chciałem tylko uprzedzić rozmówców - bo poznałem gnido twoje prawdziwe intencje!!!!
      Stanisław

      Usuń
    24. OK, Stanisławie, dla ciebie będę gnidą. Ale panią Elizę ośmielę się zapytać, czy twoje słownictwo mieści się w określonych przez nią ramach wypowiedzi dyskutantów ("Komentuj przyzwoicie. Jeśli masz zamiar dodać do mojej osoby bądź do MOICH komentatorów kilka epitetów, daruj sobie, komentarz zostanie usunięty."). Pani Elizo, co pani na to?

      adam

      Usuń
  8. Andrea Calabrone9 sierpnia 2013 09:58

    Jako były sportowiec , z pogardą patrzę na obecną ligę piłkarską , a w szczególności na chamstwo poznańskiego Lecha i ich trenera ! Na mecze już nie chodzą kibice , tylko element przestępczy , typu ,,kibol'' , aby komuś przypierdolić , albo zahandlować narkotykami ! Po aferze ,,Fryzjera '' chamstwie Laty , czy manipulacjach Bońka przy zakładach piłkarskich , Polska piłka stała się czymś takim , co człowieka dołuje , a nie porywa , jak bywało kiedyś , kiedy polskie orły potrafiły ograć Anglię !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie Andrea, dokładnie ogarniają mnie te same sentymenty, oglądam wprawdzie jeszcze wazniejsze imprezy typu Puchary, MŚ, czy europy ale juz bez tego miłego podniecenia, które podnosiło adrenalinę do granic, jak kochalam kolarstwo, ktorego juz nie trawie bo w kazdym kolarzu widze narkomana i odrazę. Jako mloda dziewczyna kochalam boks, ojciec zabieral mnie na wiele pojedynkow, zaczęla się swiatowa tv, przemoc, agresja....boksu juz nie trawię jak kolarstwa ale z innego powodu....i tak moznaby wymieniac ..

      Milego dnia

      Usuń
    2. Boniek już na początku swej kadencji zapowiedział abolicje dla kiboli. Dziś jakieś słowa dezaprobaty z siebie wydalił i nie sądzę, żeby stać go było na rozprawę z kibolstwem. inna sprawa, że sam , bez wsparcia rządu niewiele może zrobić.
      Dziś wstyd jest przyznać się, że się jest kibicem piłki nożnej. Zwłaszcza, że jej poziom jest jaki jest.

      Usuń
  9. Dobry napis jest i wyżej...
    A ja mam takie wrażenie, że kibole i cały brunatny plankton polityczny to jedni i ci sami ludzie. Jakoś nie podejrzewam sprawstwa intelektualnego w takich hasłach u "prawdziwych kiboli". Kocham piłkę nożną i bardzo mnie boli, że faszystowskie gnioty znalazły sobie właśnie tam gniazdko. Eh...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście , że to ta sama bandyterka.
      Wystarczy popatrzeć na jakikolwiek marsz prawicowców.
      Te same mordy co na stadionach rozróby robią.
      Za "ochronę" takich przemarszów robią.
      A tylko szukają okazji do sprowokowania policji do awantury

      Usuń
    2. Nightgale, pamiętam film o angielskich kibolach, "kanalizowanych" przez policję konną od stacji metra do stadionu. Nie ukrywali wcale, a nawet byli dumni, że idą "na wojnę", a nie na jakiś tam głupi mecz. No, ale Margaret Thatcher, cokolwiek by o niej nie sądzić, pokazała, że ma to, czego brakuje wielu, odpowiedzialnym za takie sprawy, mężczyznom ...

      Usuń
    3. Tylko Margaret Thatcher miała jaja których rządzącym u nas brakuje.
      A policja konna akurat jest najlepszym rozwiązaniem na burdy wszelkiej maści.
      Zaatakować policjanta nawet z pełnym wyposażeniem to jednak nie to samo co nie spękać przed kilkuset kilogramowym szarżującym bydlakiem z gliniarzem na grzbiecie :-))

      Usuń
    4. Nightale,ło matko jedyna! He,he,he..

      Usuń
  10. Elizo, kibolskiego barachła wszędzie jest pod dostatkiem, niestety. Przypomnij sobie, co się działo w Wielkiej Brytanii, zanim na polecenie Margaret Thatcher rozprawiono się z tym czymś żelazną pięścią. To jest jakiś odrębny gatunek, który nie wiem, czy można do naczelnych zaliczyć ? Oto drobny przykład. Byłam szczęśliwa po remoncie budynków na moim osiedlu, bo miło wchodzić do czystego, ładnie pomalowanego obiektu, ale nasza radość trwała kilka lat, bo oto właśnie jakiś kibol zerwał się z łańcucha i wysmarował sprayem cały dół elewacji ...Ktoś tam jest "pany" , a inni mają iść "do gazu". I oczywiście jakieś tam inne, tajne gryzmoły...
    Co do fotki, to mam tylko krótkie pytanie: gdzie byli organizatorzy imprezy ??? Nie widzę powodu, aby cały naród miał się wstydzić za piłkarskiego kretyna, bo piłkarski kretyn to twór międzynarodowy. UEFA powinna obligować organizatorów imprez do pilnowania porządku, również w zakresie przejawów nienawiści. I tyle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, proszę. Mała podpowiedź dla służb porządkowych...

      http://gwizdek24.se.pl/inne/w-anglii-zniszczyli-kiboli-zelazna-piescia_184499.html

      Usuń
  11. Żelazna konsekwencja i po kieszeni i nie ma zmiłuj się ! Oczywiście u nas durny polityk i lansująca się od lat pani redachtor pochyliłaby się nad ukrzywdzonym kibolem, tak jak wczoraj głaskała po główce "skrzywdzonych" ludzi. Tylko że osoby postronne chlapnęły jęzorem za dużo i widać było, że to zwykłe bicie piany a tzw. pokrzywdzeni mają prawomocne wyroki i program jest bez sensu. ALe temat jest audycja była! Albo wszyscy z czymś/o coś walczymy albo moje jest mojsze !!!!
    http://www.youtube.com/watch?v=ff-XVdiepTo

    OdpowiedzUsuń
  12. patriota genetyczny9 sierpnia 2013 12:45

    @begonijka
    > mam tylko krótkie pytanie: gdzie byli organizatorzy imprezy ???

    To dobre pytanie. Mam jeszcze jedno: gdzie był i co robił sędzia? Po takim występie powinien przerwać mecz, poprosić organizatora imprezy o dokładne przetłumaczenie, następnie ogłosić walkowera dla gości, zejść z boiska, zainkasować gażę i nie męcząc się dalszym bieganiem po murawie w tym upale spokojnie pojechać do domu.

    Mam nadzieję, że ktoś za to odpowie. Właściciel stadionu? Organizator zbiegowiska?

    OdpowiedzUsuń
  13. Daremnie szukam potępienia tego skandalu na tzw. "prawicowych" (a de facto naziolskich) portalach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Normalka,prawiczki za panów się uważają. Dymi durny,prawiczny łeb,dymi.

      Usuń
  14. To ja wam troglodyci którzy dalej nie zrozumieliście, napisze "jak krowie na rowie"
    Wchodzisz baranie na stadion a tam jak wół tablica gdzie podawane sa wyniki "gospodarze" ""goście"
    Litwini byli wiec gośćmi, na tym stadionie, gośćmi w kraju.
    A wy ich obraziliście ,gorzej bo obraziliście tradycje ojców i dziadów.
    Bo "gość" dla nich to świętość.
    Nie na darmo mówili "gość w dom Bóg w dom" "Nigdzie gościnność taka, jak u Polaka"
    Gościa zawsze witało się chlebem i solą a i powiadało "gdy wszedł w progi moje włos mu z głowy spaść nie może"
    A wy co zrobiliście ?
    Nasraliście na stare dobre polskie tradycje, w dupie mając swych dziadów i ojców.
    I wy się nazywacie patriotami? Wy szerzycie etos rycerski? Chamy polskie.
    Po takich jak wy szlachcic wsiadał na konia i walił batogiem,po dupie.By rozum wbić do głowy.
    I nie przemówi wam do pustych łbów to, iż w polityce jak w życiu rządzi "zasada wzajemności" albo dla was "jak Kuba Bogu to Bóg kubie"
    Zaraz będziecie mordy darli, ze Litwini nie chcą pisowni "polskich nazwisk"ze protestują w sprawie dwujęzycznych nazw miejscowości i ulic.
    Ze "zacierają"nasz tam "pobyt" ze Cmentarz "Na Rosie" dewastują chuligani Tacy sami,i takie same bezmózgowia jak wy.
    Nic i nikt do was nie przemówi.Dewastujecie ten kraj ze wszystkiego co było dobre i piękne.
    A "partia co dla jaj" nazywa się "prawa i sprawiedliwa" co raz posyła wam przeciwnika.Co raz kogoś każe brać na celownik.Jak nie Rosjan,to Niemców teraz "na tapecie" Litwini.A potem rożni krętacze bronią wymyślając preteksty "rycerska rzecz" lub dając "sądowe poręczenia"
    Mam, nadzieje iż tych co ten haniebny napis wywiesili prokuratura zacznie ścigać z urzędu,a klub i kibice solidnie dostana po d...od UEFA.
    Boście chamy obrazili.I to nie Litwinów, a cała Polskę, jej dobre imię i odwieczne, a kultywowane, tradycje.
    I juz nie jesteście "motłoch" bo to dla was "za uprzejme" jesteście łajno i mierzwa.
    Jeli tego nie zrozumieliście, właściwy urząd winien wam to wbić w durne łby.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze w.i.e.s.i.e.k napisałeś !!
      To łajno i mierzwa.
      Pozdrawiam !

      Usuń
  15. Panie Wieśku!
    Gdziekolwiek byłem, zawsze największy burdel mieli Polacy.
    Zazdrość ,zawiść , jak tylko któremuś było lepiej , potrafią okraść rodaka jak tylko jest okazja.
    Wniosek , wolność dla Polaków , a zwłaszcza 'Prawdziwych Polaków' jest synonimem głupoty.
    Czyli najlepszy but, pański, zaborcy, najeźdźcy ... wtedy zaczyna być jedność .
    Większość tego 'polactwa' , bo tak należy nazwać , robiłaby za parobków .. mieszkało na gumnie , a za potrzeba chodziłoby w krzaki ... nie...... do WC zwanej 'wygódką' a tak walczyli o papier toaletowy , teraz dawniejsze braki odrodziły się w postaci 'papieru dogłownego' głowy .
    Potem dziwić się ... wszelkim ruchom separacyjnym wewnętrznym , mają dość zadym , burd i chamstwa.
    Polityka też pomaga, jak naród skłócony , łatwiej wtedy o wpłynięcie wszelkich mend, robiących za obrońców.

    Więc ... ora et labora .... potem oremus ... na przegryzkę parę batów .. rękę pocałować za to ,że więcej nie dostał.



    OdpowiedzUsuń
  16. W imię niby to tradycyjnej polskiej gościnności mamy dawać się opluwać nawet we własnym kraju? Szczególnie przez nacjonalistów oraz lewactwo z innych krajów? Zachowanie kibiców Lecha nie było odpowiednie i należy im się odpowiednia kara ale dlaczego o tym jak kibice Lecha zostali potraktowanie w Wilnie napisało jedynie kilka mało znaczących portali.

    Mariusz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tere-fere-kuku. A co tam się działo? Jesteś jak wodzuś Kaczy. Coś wiem,a nie powiem.

      Usuń
    2. C.d..Nie wiem,co było,ale u Litwinów też są durnie pospolite,jak w każdym narodzie zresztą. Narodowość nikogo nie nobilituje.

      Usuń
  17. Ten napis to wyrazna prowokacja zorganizowana przez wrogów Polski. To nie kibice, ale wmieszani w tłum kibiców opłacani przez wrogów Polski prowokatorzy. To oni mieli zasiać ferment, poróżnić dwa narody i zrobili to. Łacińska maksyma głosi, że zrobił to ten komu przyniesie to korzyść. Patrze tylko kto na tej prowokacji skorzysta. Bo to, że nie Polska i Polacy jest pewne. Więc kto? Aaa, to już jest pytanie do dobrego obserwatora życia politycznego.

    Zenobi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zenuś, TUSK , zgadłam ???

      Usuń
    2. TUSK?? Za mała figura. A poza tym TUSK nie jest wrogiem Polski. Ale szukaj dalej.

      Zenobi

      Usuń
    3. zonobi..
      Posłuchaj wolaku!
      Gdyby to była prowokacja zorganizowana przez tych: co to - ty i pąprezes wie, ale nie powie...
      To dlaczego ci, obok stojący, których był cały tabun - nie zdarli tej parszywej szmaty, nie dali " prowokatorom " po gębie? No, dlaczego?
      Nie przywołuj durniu, łacińskich myśli, bo jeśli je przywołujesz - powinieneś zastanowić się:
      Kto miał korzyści wynikające z katastrofy smoleńskiej? Jedynym, który je miał, a więc i motyw/?/ - to jarosławpolskęzbaw! Po trupie brata , bratowej o mało nie wślizgnął się na fotel prezydencki!
      Pozdrawiam Normalnych:)
      Stanisław

      Usuń
  18. Zenobi,no i zaś spisek i prowokacja"wiadomych sił". Teoria dziejów,pospolita głupota.

    OdpowiedzUsuń
  19. Trwa tu dyskusja nt"Co ma Kaczyński do tego?".A,wbrew pozorom,MA! Kurdupel usiłuje wmówić Polakom,że są najważniejsi na świecie,że są narodem wybranym.Tusk na klęczkach.. Durnie-kibole to łyknęli. Bo dureń musi mieć świadomość,że jest kimś lepszym. Stąd "tryndy" antysemickie i inne takie,w tym przypadku antylitewskie. Litwini,PRZEPRASZAMY!

    OdpowiedzUsuń
  20. Kurdupel gra na najbardziej prymitywnych instynktach. Polski pan. Smutne,że ma dużo zwolenników,też PANÓW. Job twoju mać!

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy9 sierpnia 2013 16:20
    Gownos zrozumiał, dziadu, i g cie w domu wychowywali "niby to tradycyjnej polskiej gościnności"
    Słynęliśmy właśnie z tego .Cały świat nam tego zazdrościł Mówiono o jak najlepszej naszej, cesze narodowej.
    Przysłowiowa polska gościnność to nic innego, jak szeroko otwarte dla każdego gościa drzwi szlacheckiego dworku, stoły pełne strawy i napitku, wielopokoleniowe rodziny. To poczucie dumy z faktu bycia Polakiem, to słynna na całą Europę tolerancja wobec innych przekonań politycznych i wyznaniowych.
    Przyjmowanie pod dach każdego podróżnego stanowiło o zwykłej grzeczności, a gościnność była po prostu oznaką honoru
    I tacy byli moi i twoi pradziadowie i dziadowie, a oni im napluli na groby.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    2. Anonimowy9 sierpnia 2013 18:13
      "zrozumieć prowokację, której dopuścili się wrogowie Polski po to, aby w świat poszła informacja o chamstwie Polaków co to nawet uszanować gości nie umieją."
      No i proszę mamy już i "prowokacje"mamy już wrogów Polski" I mamy "spiskową teorię dziejów" Mam tez i nagrania z monitoringu tych co wywieszali ten transparent. Tyle ze nie mamy "woli prokuratury ścigania z urzędu"
      A jak ich wyłapią, a jak zaczną byc rozmowni, zgadnij kto za nich złoży poręczenie,jacy to posłowie i z jakiej partii będą mówili o "dorodnej młodzieży polskiej, co to patriotyczna jest"
      A z tym drzewem to nie głupie bo z wysokości lepiej widać,a i czasem na głupków na dole..ciepłym moczem,na otrzeźwienie umysłu.

      Usuń
  22. O, ziomal / Helmut wrócił z obozu przetrwania w Egipcie ! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    2. Ziomal,cześć przygłupku! Jakiś czas ssmuteczek tu zagościł.Wszyscy się dziwili"dlaczego,och,dlaczego?".Witaj!

      Usuń
  23. Dzień dobry Pani Elizo !!! Musze Pani przyznać RACJĘ pisaną wielkimi literami - tak, ta awantura w Poznaniu ma podłoże POLITYCZNE, czysto polityczne. Kiboli użyto tu tylko do zorganizowania tej nonsensownej hecy. Nikczemnej hecy. Nie pierwszy zresztą raz, bo podczas EURO 2012 też planowano takie polityczne zadymy z wiadomym skutkiem. Wiadomo też wszystkim kto za tym stoi i kto mianował kiboli polskimi "patriotami". Nie od dzisiaj partia pana Kaczyńskiego rozpala w Polsce nacjonalizm i szowinizm i nie od dzisiaj Kaczyńscy chcieli sobie zwasalizować państwa za naszą wschodnią granicą. Marzyła im się Polska Jagiellońska.Ileż to razy panprezydent tysiąclecia woził się na Litwę i Ukrainę, ileż to razy mianował się "protektorem" tych państw w Unii Europejskiej i w NATO. W rezultacie doczekaliśmy się tego, że latamy na naszych nie spłaconych jeszcze F-16, nad Litwą i Estonią w charakterze "parasola" nad ich przestrzenią powietrzną. Tyle naszej tu "mocarstwowości", tylko nie wiem kto płaci za paliwo, bo prawdopodobnie w słynnych już Możejkach zatankować się nie da. Baa... Możejki, to też rezultat "kaczej" polityki, kupiliśmy sobie starą post sowiecką rafinerię a Rosjanie zakręcili "kokotki" z ropą. W rezultacie i jak zwykle - dokładamy do interesu. Ze wspólnej budowy nowej elektrowni atomowej w Ignalinie- na Litwie też nic nie wyszło, bo przyszedł goły do nagiego i chciał pożyczyć pieniędzy. Nie stać nas na budowę własnej polskiej elektrowni jądrowej ale Litwinom obiecywaliśmy gruszki na wierzbie.Ot goła dusza i bez kontusza, ale zachciało nam się być "paniskami" wobec sąsiadów. Nikt tego nie lubi to i nie dziwota, że wzajemne nacjonalizmy biorą górę nad zwykłym rozsądkiem. Zwłaszcza zaś jak ktoś je umiejętnie podsyca aby przy tym ognisku ubić własny interes - dorwać się do wymarzonej władzy. I o to tu tylko idzie - narobić zamętu, osłabić Rząd i capnąć władzę, choćby po trupach. Nie chce mi się rozwijać tematu historycznie - bo każdy zainteresowany może sobie o tym poczytać na kartach historii, ale "psucie się"polskiej polityki zagranicznej na wschodzie zaczęło się po wygraniu bitwy pod Grunwaldem. Władysław Jagiełło miał szansę raz i na zawsze rozgromić Zakon Krzyżacki i zlikwidować ekspansję pruską na tym terenie. Nie uczynił tego bo był rodowitym Litwinem i bał się, że Korona wchłonie Litwę i ją całkowicie spolonizuje. A i Watykan groził klątwami za likwidację państewka zakonnego. A trzeba było - przywalić raz a dobrze, była szansa i ochota w narodzie. Podobnie przes....raliśmy okazję unii z Ukrainą,traktując Ukraińców jako potencjalnych niewolników w pańskich latyfundiach. Przecież nawet nasz noblista w Trylogii nie nazywa inaczej chłopów ukraińskich jak czernią, zaś hardych Kozaków - hajdamakami. I od tych czasów wloką się za nami te historyczne zaszłości jak przysłowiowy smród po hajdawerach panów szlachty. To już nie jest Europa XV lub XVI wieczna i nigdy nie będzie a my jako państwo jesteśmy za biedni aby zadzierać nosa zbyt wysoko. A nowego modus vivendi w tej części Europy jakoś nie potrafimy wypracować RAZEM z naszymi sąsiadami.Dlatego wcale mnie nie dziwi, że nikt nie chce być traktowany przez Polskę "z waszecia".
    Mam też ambiwalentne zdanie co do tej polskiej gościnności, o której pisze W.i.e.s.i.e.k. - owszem owszem - wśród "panów braci" nobilitowanych był zwyczaj goszczenia się - nawet tygodniami, jeżeli nie dłużej, ale chłop czy mieszczanin - kiedy zapukał do szlacheckiego dworku w potrzebie - nie był witany chlebem i solą. Częściej używano batoga lub szczuto psami. A panów szlachty było zaledwie 4-5% w stosunku do reszty ludu bożego. Pogmatwana ta nasza historia, ale czas się wreszcie opamiętać i myśleć realnie a kibolstwo tępić jak zarazę i tych, którzy za nimi się czają - po władzę !!! Miłego dnia Pani Elizo - dobrze, że Pani poruszyła ten temat - do wyborów jeszcze sporo czasu, dlatego podobnych "zagrań" będzie więcej - czas przejrzeć na oczy !!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Dobrze, że w belgii nie ma chamstwa, faszystów i kiboli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy - ?????? a co ma piernik do wiatraka ???????

      Usuń
    2. Brawo Śląsk,życzę sukcesów i dużo kasy. A UEFA niech osądzi Lecha, dokładnie i jednoznacznie. Stop chamstwu i draństwu.

      Usuń
  25. :)
    Nie będę teraz " jechał " historycznie, bo mogę dać " ciała ", ale ograniczę się do terażniejszości...
    O ile się orientuję, dziś Litwa - to niezawisły, niezależny kraj, należący do Unii Europejskiej,jak i Polska.
    Kraj wielokrotnie mniejszy od Polski, z wielokrotnie mniejszą - ilością miszkańców. Kraj, który niedawno " wybił się na niepodległość ".
    Czy Polska ma jakiekolwiek " prawa " do Litwy? Jeśli tak, to z czego one wynikają? Z histori? Z " wielkomocarstwowości " polskiej?
    Jedynym wytłumaczeniem mogą być nasze, polskie i jakże małe, i podłe przywary. Które już w historii doprowadziły do tragedii i wieloletniej niewoli/ zabory /. Które z wielką ochotą poparł kościół - nasza " ostoja " !
    Niczym nie uzasadniona : " mania wielkości ", która już przed wojną " owocowała " stworzeniem " polskiej ligii kolonialnej " / może pomyliłem nazwę /...Nie o nazwę tu chodzi, a o chorobliwą manię!
    Jak staram się zrozumieć uczulenie Litwinów, którzy są państwem małym, jeśli chodzi o zachowanie integralności - tak trudno odzyskanej - zupełnie nie rozumiem " pretensji " - Polski do Litwy.
    Nie podobały mi się - niedawne - pohukiwania Sikorskiego, a " mit " o polskich " panach " przypomniał mi kawał:
    Mrówka ze słoniem przechodzą przez most. Mrówka mówi do słonia:
    " Ale tupiemy słoniu " :)))
    Tą mrówką jest Polska, kraj wielu oszołomów z wielkomocarstwowym snem o potędze...
    Stanisław

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polskie pany zaanektowały kiedyś kawał Litwy. Przepraszamy,Litwini!

      Usuń
  26. Stanisławie - witaj !!! A była, była taka "liga" - Nazywała się Liga Morska i Kolonialna - powstała w 1930 roku i działała do 1939 roku - kiedy to "mocarstwowa" II RP się rozleciała. Jej poprzedniczką była Liga Morska i Rzeczna (1924-1930).. Zauważ jaki skok jakościowy ze zwykłej Ligi Morskiej i...Rzecznej od razu do Ligi Morskiej i Kolonialnej. Marzono wówczas o podboju Madagaskaru - jako kolonii "należnej" Polakom, bo to przecież i Beniowski stopę swą na tej ziemi postawił. Modne też wówczas były protektoraty - to i tym nasze żądze mocarstwowe dało by się zaspokoić. A w kraju w tym czasie zapałkę dzielono na połowę - aby zaoszczędzić. Taka to i nasza "mocarstwowość". Gdzieś tam w moich archiwach powinienem jeszcze mięć kilka miesięczników wydawanych przez tą Ligę przed wojną. Inna sprawa, że w sprawach krajowych - gdzieś tam od 1935 roku Liga Morska i Kolonialna robiła dobra robotę i krzewiła zamiłowanie do żeglarstwa - morskiego, stąd "Dar Pomorza", stąd "Zawisza Czarny" i znana wówczas piosenka "Pod żaglami Zawiszy" (znajdziesz ją nagraną w kilku wersjach na You Tube - jeżeli lubisz dawne piosenki). Miłego !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. errata - powinno być "mieć" a nie "mięć".

      Usuń
    2. Jako że z tym Madagaskarem nie wyszło "mocarstwowa" II RP zaatakowała Niemcy i Rosję co wywołało II WŚ.

      Usuń
    3. Anonimowy - nie pleć, to nas zaatakowano a myśmy byli "zwarci i gotowi" oraz nie mieliśmy zamiaru oddać ani guzika. Już po tygodniu wojny sanacyjny rząd spakował walizy i wiał z Polski via Zaleszczyki - na Węgry i do Rumunii. Rzad zadbał także aby wywieźć z Polski złoto ze skarbca narodowego - z czegoś musieli żyć na tej "emigracji".Angole za wszystko kazali sobie płacić.

      Usuń
    4. Sarmata - tak ci ono było, człowieku , jesteś "kopalnią" wiadomości. Pozdrawiam !!

      Usuń
  27. Polskie Pany rosną w siłę pod wodzą pana nad panami,tow. Absmaka. Ot potęga,jejku,jejku!

    OdpowiedzUsuń
  28. Stanisławie z ta mrowka i słoniem to bylo troche inaczej. Mrowka mowi do słonia, natychmiast wstan, ale dlaczego?. Mowie ci wstan!!. Po chwili słon wstaje ociezale. Mrowka oglada go dookoła i powiada, no mozesz usiąśc. Myslałam , ze podprowadzileś mi moje majtki, no wiesz komary mnie przesladują

    OdpowiedzUsuń
  29. Duduś w superstacji się uzewnętrznia. Duduś jest gitowy!

    OdpowiedzUsuń
  30. Dzień dobry Pani Elizo !!! Doszedłem do wniosku, że warto może dorzucić jeszcze kilka zdań do mojego wczorajszego komentarza z godziny 19,21 - chodzi mi o przyszłe wybory i atrybuty władzy, które tak marzą się niektórym. Mamy jeszcze trochę czasu aby POWAŻNIE zastanowić się nad tym - kogo wybrać i kto jakie gruszki obiecuje nam na tej polskiej wierzbie. Bo zacznie się niebawem festiwal obietnic nie do spełnienia. Nie wiem jak Pani, ale ja nie widzę - póki co - nikogo na którego bym zagłosował. A głosować należy- bo możemy obudzić się z ręką w przysłowiowym nocniku Życie mnie nauczyło a także Ojciec wyjaśnił ( czasami paskiem po antypodach), że nim się wyda złotówkę należy ja sobie dokładnie obejrzeć, bo może się zdarzyć, że więcej jej już nie obejrzę. I że nie warto żyć na kredyt, bo z radością wydajemy pożyczone pieniądze a z płaczem oddajemy. Polska od stuleci NIGDY nie miała dobrze urządzonych finansów państwowych - to była jedna z naszych głównych wad narodowych, za to z wielką łatwością wydawano, to co udało się zebrać i pobrzękiwano szabelką. Wypisz - wymaluj tak jak dzisiaj chcą niektórzy. Od 23 lat uchwalają nam w Sejmie budżet z dziurą budżetową - czyli leziemy systematycznie w co raz większe długi. Jeszcze nie zdarzył się taki "wódz" ani jego minister finansów, który zaproponował by NARODOWI budżet zrównoważony, czyli taki - ile przychodów budżetowych - tyle wydatków. O zyskach budżetowych nawet nie wspominam, ani o odkładaniu na tzw. "czarną godzinę". Za cztery lub pięć lat lub do następnego budżetu skończą się "dotacje" unijne na zrównoważony rozwój. Proszę mi pokazać takiego polskiego polityka lub finansistę, który nam dzisiaj powie - co będzie dalej - zdarzy się cud. Nie - nie zdarzy się. No więc jak będziemy żyć i z czego ???. Kiedy usłyszę od kogoś w "festiwalu obietnic wyborczych" jakieś konkretne propozycje - zacznę słuchać i liczyć,- liczyć i liczyć, bo może to będzie ta ostatnia złotówka. Sprawa jest nader poważna i mamy jeszcze trochę czasu aby nauczyć się liczyć - także tylko na siebie, bo z bankrutem nikt nie będzie się liczył.Mogę też Panią zapewnić, że polska prawica polityczna tego problemu nie rozwiąże. Minione prawie ćwierć wieku jest dobitnym dowodem, że nie potrafią, mało tego - roztrwonili dokładnie to co było - a było sporo. Zebrałem trochę danych na temat kształtowania się cen w naszym kraju z ostatnich 10-ciu lat. Wszystkie poszły w górę od 65 % do 180% - wszak ponosimy koszty stałego zadłużania się. Czy jakiś polityk przedstawia nam REALNE rozwiązania tego problemu ??? Żaden - same gruszki na wierzbie lub chore alternatywy.O cenach chyba coś sobie skrobnę u Pani przy nadarzającej się okazji - bo czas się rozejrzeć gdzie te pieniądze nikną i kto wysysa budżet. To tyle w kwestii uzupełnienia mojego komentarza z wczorajszego dnia. Chciałbym aby zacząć się nad tym zastanawiać a po tym merytorycznie dyskutować - bez inwektyw i pyskówek ale z ołówkiem lub kalkulatorem w ręku. Jak Pani myśli - znajda się chętni ?????
    Miłego dnia Pani Elizo - nareszcie u mnie popadało i daje się żyć. Koniec z "egipskimi wczasami".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sarmato, to żadne pocieszenie, wiem, ale właśnie na bieżąco rozmawiam z rodakami pracującymi (firma remontowa) oficjalnie w Kopenhadze od 8 lat, żyjącymi pół na pół w Polsce i Danii i oto, co mówią (a znam ich dostatecznie dobrze i długo, aby wierzyć) : odczuwa się tam kryzys, ludzie tracą pracę (dawniej rzadkość), co i rusz są kontrole w firmach ( czy nie zatrudniają ludzi na czarno, a i Duńczycy donoszą na siebie), co dawniej też było rzadkością i takie tam różne. Oni nie narzekają, bo robotę nadal mają, ale widzą to, o czym mówią. Czyli zjawisko jest ogólniejsze, a Dania jest przecież od dawna bardzo liberalnym ekonomicznie krajem.
      Co do Polski ...no czysta prawda, tylko że nie ma żadnej alternatywy dla stanu obecnego, bo niby jaka miałaby być ? "Zbawiciel" ???
      Co do wysysania budżetu, to na początek, jako kobieta i gospodyni - odcięłabym od cyca Kościół, KRUS i ...pasibrzuchów związkowych. Trochę by nam ulżyło, prawda ? Tylko ...kto się na to odważy ? Przecież politycy walczą o kolejną kadencję (może się uda załapać na kolejne 4 lata bisurmanienia w sejmie ???) a nie o rozwiązywanie problemów, jakie mamy w kraju ! I nie ma nikogo, dosłownie, nikogo, kto by interes kraju przedłożył nad własny.
      U nas też pada, od nocy i dobrze, bo w mieszkaniu jeszcze wieczorem miałam powyżej 30 st. Uffffffffff....
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    2. Begonijko - witaj !!!! Pełna zgoda,że KRUS, że KrK , że utrzymywanie i finansowanie związków zawodowych, że dotacje budżetowe dla partii, że 13 i 14 pensje - wszak miesięcy w roku mamy tylko dwanaście,że wcześniejsze emerytury dla mundurowych, że nauczyciele-nieroby, że "profesorowie" bez żadnego dorobku naukowego, że niby "kombatanci", że renciści z urojenia..... i na pewno znaleźli byśmy jeszcze wiele innych takich enklaw w których żerują pijawki budżetowe.A struktury władzy, niezliczeni doradcy polityczni ministrów, niezliczona ilość zastępców d/s różnistych, rzecznicy prasowi,służby specjalne, rozdęte prokuratury i ich nieróbstwo. Gdyby się tak zastanowić głębiej - to doszli byśmy do wniosku, że połowa administracji państwowej i samorządowej to są wygodne synekury dla przyjaciół oraz przyjaciół naszych przyjaciół, którzy doją państwową krówkę sami nic nie robiąc. Czy Ty też to dostrzegasz albo tylko ja mam takie zwidy ??? Gdyby to wszystko spokojnie sobie zbilansować - można by odciążyć budżet państwa o te 30-40 miliardów złotych. Już nie zaglądam do budżetu MON-u i nie liczę ilu to mamy generałów bez wojska, ilu ordynariuszy polowych bez wiernych, ile kosztują nas "misje" w Iraku, Afganistanie i na placówkach "pokojowych" ONZ-tu. "Mocarstwowość" kosztuje jak cholera a i ludzie giną bez potrzeby. Sami sobie to uczyniliśmy - bo o "take Polske" niektórzy "walczyli" a wszyscy im klaskali.No jak nie - jak tak !!!!
      A co do pogody Begonijko - noooo....pełny komfort , temperatury zbliżone do normalnych i obficie popadało - będą wreszcie grzyby a i rybkom przejdą fanaberie - aby się bezczynnie wygrzewać na słońcu zamiast "brać"kiedy im się sypie zanęty.Myślę, że za jakieś dwa tygodnie warto będzie sprawdzić co tam w lesie się dzieje. Póki co - miłego dnia !!!
      P.S - masz jakieś informacje co się dzieje z Ikką - zamilkła od dłuższego już czasu ????

      Usuń
  31. Zawsze uważam na komary , bo się spełni życzenie ziomala

    OdpowiedzUsuń
  32. Czytam i zastanawiam się, czy to pochwała,czy próba "wytłumaczenia"czy forma zlekceważenia z akcentem Cały swiat "tak ma" to i my I nic z tym nie zrobimy.
    Co Wy na to
    "$WIĘTE OBURZENIE" Romskey's blog
    by romskey

    To, że kibole mają rozłożyste języki nie jest nowością. Różne rzeczy wypisują na transparentach, różnych spraw (rzekomo) bronią, robią show, bo na boiskach dzieje się niewiele. Futbol przeżarty pieniądzem i socjotechniką, po murawie biegają kosmici (przy których faszerowane sterydami sportsmenki byłego NRD to małe miki) a na trybunach wielki deal-biznes, karki, konie i srebrne łańcuchy. 100 działaczy, 11 zawodników. Tyle wspólnego ze sportem co MMA, piłka dziś to igrzyska, a igrzyska wymagają krwi – w trakcie i po. Nie wiadomo czy ktoś jeszcze w to bawi się dla ducha. Jedni przychodzą zarobić, drudzy zadymić, trzeci uchlać się i poryczeć legalnie. Religia? Sposób życia? Pozory pełne gadżetów, komisja rekrutacyjna tańczących z maczetami. Jeżeli ktoś oczekuje od takiej ekipy wygładzenia, to mówiąc językiem ludu “z własnym ch… się na mózgi pomieniał”. Czy to jest reprezentacja Polski? Kibole. Norma światowa.

    Stadion żyje prowokacją, do drużyn trafiają ludzie, którym można podpalić dom w trakcie meczu a im powieka nawet nie drgnie, będą grać dalej. Fani gorsi nie są, a nuż druga strona pęknie i rozpęta się święta wojna z koktajlami Mołotowa, gazem i armatką wodną w tle? Będzie w YouTube, będzie co wspominać. Na forum Lecha przeprosiny za Koreę i Japonię, rzygi i brechty, gdy w portalach nobliwych święty gniew. Inteligencja poczuła się dotknięta historycznie, błaga Litwę o litość, bo przecież pis Starucha głaskał. A ja zastanawiam się jedynie, za co, kto i kogo przeprasza? Organizatorom wyjdzie na to, że częściej należy gwałcić mózgi czytelników GW, skoro zaczynają interesować się piłą. Wiadomo? Może zaczną chodzić na mecze by kontrolować napisy? Cel nie ważny, ważne by kupili bilety.

    Na trybunach nie pojawi się “Szczotkuj zęby po każdym posiłku” lub “Załóż czapkę”. Będzie rzeź bo rzeź to pieniądze i widowisko, będzie dżihad, żydzi i wyklęci. Nergal u siebie był, lubił to podarł. Chyba nie ma Polaka, który o nim nie słyszał. Warto było? Warto – mógłby już dziś żyć z reklam, wywiadów i objazdów świetlic. Spoliczkowany Miecugow? Wywiad. Portal “Białystok” zalicza przeciążenie nawałą odwiedzających. Czy tabloidy przejmują się procesami? Procesy są wliczone w koszty, dziś “masowy” nie zwróci uwagi na poezję. I nie chcę już tu pisać o tym, że lud jak te muchy do gówna, ale czyż nie jest tak? Co z tego oburzenia? “Saganowski kurwa z wioski”. Kibole kolejny raz uratowali polski przepływ opinii.

    Dochody wiodących klubów w Polsce liczone są w dziesiątkach milionów złotych (w 2012 Legia zarobiła 66 mln zł, Lechia Gdańsk 28 mln. itd). Kara za niegrzeczne napisy od UEFA w postaci 10 tys euro (powiedzmy 40 tys. zł) jest tym samym, co kara nakładana przez KEP na posła za niewyparzony język. 1000 zł chyba.

    I czy moj komentarz do tego Jest "właściwy"
    Fajnie !?
    Tylko ciekawi mnie co i jak byś ,pisał gdyby Ci obito własna mordę ,a kibole ‘tak dla jaj” skopali w parku.
    Bo nic tak nie boli jak skopana dupa czy obita morda ale.. własna.
    Optyka zmienia się radykalnie a i “święte oburzenie przychodzi” wtedy.
    A oni sobie akurat w parku robili własny show.
    Kto nie z nami tego…. lu..i kopa.
    I igrzyska !A te przecież wymagają krwi.
    A ze w parku ?? !!Oj tam oj tam przecież park jest tylko 100 m od stadionu.Czyli mamy ciągłość “miejsca i akcji”

    OdpowiedzUsuń
  33. Jerzy Domaradzki10 sierpnia 2013 12:04

    To był skandal ! W czystej postaci szowinizm !Dobrze, że są grupy społeczne, które za to wyjątkowo prostackie zachowanie "polskich panów" przepraszają. Za to ich cenię Za determinację aby żyć w zgodzie i jako przeciwstawieństwo nurtowi "polskich panów.

    OdpowiedzUsuń
  34. Eli włączyła opcję zatwierdzenia. Słusznie,PiSowata ciemnota w try miga zagnoiła by blog. Były już takie przypadki.

    OdpowiedzUsuń
  35. Miła Elizo ,brak słów na kiboli z Poznania,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Na tym blogu hejt nie jest tolerowany.