wtorek, 19 lutego 2013
Kukiz atakuje Schetynę, Holland atakuje rząd, a Holland atakuje Niesiołowski
Kilka dni temu Agnieszka Holland nazwała PO oszustami, bo nie spełniają obietnic wyborczych, między innymi uchwały o związkach partnerskich. Niespełnianie obietnic wyborczych wytyka Platformie Kukiz, któremu chodzi o JOW-y, czyli jednomandatowe okregi wyborcze, które przybliżyłyby wybranych do wyborców. Strasznie zawężone horyzonty mają ci artyści. Kukizowi i Holland odpowiedział apelem G.Schetyna "Dajcie PO szanse. Jestesmy najlepsi z tego, co jest" - apelowal w radiu do Kukiza i Holland. Kukiz odparowal politykowi w komentarzu pod wywiadem: "Masz mój numer telefonu. Chcesz mnie przekonać? Zadzwoń. Boisz sie Donka, że na moje SMS-y od dawna nie odpowiadasz czy głupio Ci łżeć po raz kolejny?".
Panie Kukiz! Trochę mniej egzaltacji w wypowiedziach. Bo każdy jest mocny w gębie, a jak przyjdą wybory to mówi: "a co to da?" I... 40 % frekwencji. Tylko narzekać potrafimy i krytykować po fakcie. A kim Ty jesteś panie Kukiz, że publicznie i w ordynarnie bezczelny sposób debatujesz ze Schetyną jak z chłystkiem pod budą z piwem? Chcesz się pan załapać do parlamentu, krążki się nie sprzedają? Skoro jesteś pan takim fachowcem od dobrego rządzenia, zamiast ujadać jak wściekły pies Dingo skrzyknijcie się, artyści z kociego teatru, załóżcie partię, wygrajcie wybory i pokażcie jak robi sie z "dziadoskiej" Polski kraj mlekiem i miodem płynący. Drzeć gęby, kto głośniej i rzucać obelgami to każdy menel potrafi. Do tego niepotrzebne fakultety.
Panie Schetyna - ma pan rację, nie odpowiadać na sms-y żadnemu pieprzniętemu artyście z przeceny. Prawem artysty jest robienie z siebie błazna. Ale w tym też trzeba mieć umiar. Holland, a zwłaszcza Kukizowi tej zalety wyraźnie brakuje. Kukiz nigdy nie grzeszyl umiarem, w piciu, w życiu i w swojej muzie. Obecny ład polityczny nie jest być może wymarzoną bajką, ale różni się od bajki tym, że jest realny. Zresztą innego nie ma i w najbliższej przyszłości nie będzie. Powód jest prozaiczny, arytmetyka. Dopóki jezyczkiem u władzy w Polsce będzie PSL, dopóty zapomnijmy o jakichkolwiek większych zmianach systemowych.
Pan panie Kukiz uważa, że JOWy to "jedyna szansa żeby od koryta odciągnąć znane mordy którym wydaje się że mają dożywotnią pracę w parlamencie jako posłowie ". W naszej dupokracji posłowie to mięso armatnie zależne od lidera. Przy JOWach to lider musi zabiegać o sensownych kandydatów - nie mogą być anonimowi muszą sobą coś reprezentować. To w teorii, a w praktyce? W praktyce panie krzykaczu, społeczeństwo ciemniaków, krętaczy, hipokrytów i dewotów wybierze sobie podobnych czy to w ordynacji proporcjonalnej, czy w JOWach. Politycy nie są przecież z kosmosu, to wypadkowa społeczeństwa. Polacy mają takich polityków, na jakich zasługuja, a jeżeli ktoś myśli, że zmieni sie ordynację wyborczą i będzie wszystko super to daje tylko świadectwo kompletnej ignorancji i nieznajomości własnego środowiska w jakim żyje.
I Premier Tusk to wie. On wie że jutro zaczyna się dzisiaj. Zdaniem premiera Tuska kluczem do realizacji wyzwań, jakie stoją przed Polską jest polityczna zgoda zwaśnionych stron. Wypowiadał się niedawno, iż pragnąłby również aby w 2030 roku nasze dzieci i wnuki mogły powiedzieć, że podejmowano trafne decyzje, które zdefiniowały problemy tego pokolenia. Dlatego budującym jest fakt, iż Polska nareszcie wybrała do rządzenia ludzi z wizją, ludzi którzy martwią się co będzie za 20 lat, robią plany na przyszłe 2 pokolenia (a nie do następnych wyborów) , chwytają byka za rogi już dzisiaj. W praktyce profilaktyka jest bardziej opłacalna niż leczenie choroby. Tylko żeby te marzenia zrealizować trzeba zmienić mentalność Polaków, a nie gębować panie Kukiz.
A ja czekam jeszcze na komentarz Dody... :))))))))
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
ELIZO - słusznie piszesz o "kukizach" i "hollandach". Ten kiepski śpiewkarz myślał,że wystarczy wyjść na estradę i przy 140 decybelach zaryczeć sznaps-tenorkiem byle co a będą go wiecznie nosić na rękach aż się zapije na śmierć.W okresie, kiedy w Polsce "ludzkość" wyła z zachwytu nad każdym "goownem" - byle było głośno i kilka słów po angielsku, byle było pokazać włochatą "klatę"- ten śpiewkarz zarobił górę szmalu i co ?? I przechłał wszystko. Dzisiaj,nawet na wsi ,jak ktoś puści sobie jego płytę to zaraz wszystkie psy się rozszczekają.Do "polytyki" mu się zachciało, bo tam wystarczy popyskować przed "cedzitkiem" i szmalu po pachy. Prezesem chce zostać po Kaczyńskim albo Palikocie - to niech sobie kupi wibrator a nawet dwa, bez tego kariery nie zrobi - nawet w jednomandatowych okręgach wyborczych.Ta Holland też myślała, że jednym filmikiem zawojuje Hollywood i miliony dolców się posypią z całego świata. Jak nie wyszło - galopem do "polytyki" - tam nakręci byle co-byle o Smoleńsku i będzie wypas-kasa. CO ONA WIE O GOSPODARCE ????? Takich to mamy "pomyleńców" (pomazańców)"bożych".
OdpowiedzUsuńWitaj, Franyo, pani Holland o gospodarce wie niewiele, ale ma córkę - lesbijkę i liczyła na to, że "ten Tusk" ureguluje córce życie. A wszystko przez to, że kiedyś powiedział, że "Polacy dojrzewają do rozmów o związkach partnerskich" (czy coś w tym stylu), co nie jest jednoznaczne z jakąkolwiek obietnicą. No cóż, pani Holland może sobie głosować, na kogo chce, ale w PiSie to na pewno znajdzie gorliwych zwolenników ślubów homoseksualnych...:)))
Usuńbegonijko - wiem, wiem jacy są ci tzw. "celebryci" - jedna niemoralna gangrena. Dla nich ważne kto z kim, kiedy i za ile.
UsuńMnie mocno wcórwia ciągłe mielenie ozorem o związkach partnerskich przez pryzmat homo, przecież takich jest 10, góra 14%, tyle co w przyrodzie, a reszta to "zdrowe" związki hetero. Więc o co ten wrzask ?? Czy dlatego że japę drą głownie homospecjalisci ??
UsuńDokładnie poszloo, dokładnie
UsuńWiększość nie jest gejami, a też z nich nie ma pożytku
UsuńA "prezio" dzisiaj oświadczył, że nie ma żadnego poczucia wstydu, że ma poczucie wstydu. Jednak te niebieskie tabletki powinien brać dalej, dodał bym jeszcze czopki aby więcej bąków nie puszczał.
OdpowiedzUsuńKazik - racja, zwłaszcza te czopki. Powstaje "atmosfera" nie do wytrzymania.
UsuńGdyby tak wykasować przedostatnie zdanie komentarza, na piątkę wyceniłbym dzisiejszy wpis.
OdpowiedzUsuńŻadna partia nie realizuje obietnic wyborczych w 100%, bo to nierealne. Dlaczego Kukiz nie zapyta, co zrealizował rząd Kaczyńskiego? Ile zrobił km autostrad i ile oddał z 3 mln mieszkań? Kukiz to zwykły prostak, który nie potrafi nic więcej tylko drzeć ryja. Niech startuje na posła i wygra, to wtedy zobaczymy.
OdpowiedzUsuńA wniosek PO o Trybunał Stanu jakoś został "zamrożony" czy co ?? Kompletna cisza !!!
OdpowiedzUsuńPrzedwczoraj Wladek Serafin stwierdzil ze jest bardzo dobrym politykiem (prózniakiem) bo glosowalo na niego wielu wyborców i dlatego nie wystapi z PSL. To co ze jechal 110 km/h w obszarze zabudowanym.W systemie JOW taka kreatura w zyciu by sie nigdzie nie dostala ale cóz, zostal wybrany przez kacyka partyjnego a uzyteczni idioci zwani wyborcami dokonali tylko formalnosci.I taki zuch nas reprezentowal w parlamentach
OdpowiedzUsuńNie bądź taki pewny Grzesiu, po wprowadzeniu JOW, w "swoim" okręgu wyborczym Serafin wygra nawet z Dodą. Obawiam się natomiast, że Kukiz bez problemu pokonał by panprezespremiera.:-)))))))))
UsuńCzy Doda , z właściwym sobie wdziękiem, podsumuje sytuację polityczną w Polsce, nie wiem, ale dzisiaj stado spuszczonych z łańcuchów goryli z okrzykiem : "raz sierpem, raz młotem, czerwoną hołotę" szalało po UW i przerwało wykład prof. Magdaleny Środy. Musi to jakieś prawdziwe patryjoty były ! :)))))
OdpowiedzUsuńWlasnie widzialam w tvn
Usuńbegonijko - to byli GMO - genetycznie modyfikowani !!! W wyniku manipulacji genetycznych obok genu "prawdziwego Polaka" przez nie uwagę wszczepiono im coś brunatnego. Podobno brunatną zarazę kartoflaną - czy jakoś tak.
UsuńDobry wieczór:)
OdpowiedzUsuńKukiz to krzykacz, resztkę dawnego " blasku " rozmienia na polityczne " obwieszczenia". Jednomandatowe Okręgi Wyborcze - nie są " pacaneum " na polskie problemy, na promocję nowych, rozsądnych ludzi. Dowodem senat, gdzie zastosowano taką ordynację - a nie widzę żadnej różnicy - w sensie pozytywnym.
Natomiast liczyłbym się z głosem Agnieszki Holland. Uważam, że ma rację, a bezkrytyczne traktowanie Platformy uważam za szkodliwe, niezasłużone, nieuczciwe. Za dobrą/?/ drogę do politycznego fanatyzmu:) Niewiele różniącego się od logiki moherowych i pisowatych "wyznawców".
Cenię sobie obiektywizm w ocenach i nie stoję, w sposób bezwarunkowy - po stronie żadnej partii.
Platforma wiele razy ulegała, nie wprowadziła żadnej ustawy ze sfery, tzw: " ideologicznych ". W obawie o głosy i krytykę kościoła! Wielkiego Hamulcowego - wszelkich nowoczesnych zmian!
Uważam to za kardynalny błąd Platformy oraz za kłamstwo wyborcze. A zakazanie - poprzez odrzucenie - wszystkich projektów ustaw partnerskich - za polityczny skandal!
Przecież doskonale wiedzieli z jakim " oporem " sukienkowych się spotkają i... doprawdy NIE ROZUMIEM strachu przed nimi. Uważam, że jeśli pretendujemy do: nowoczesnego państwa europejskiego, głosy watykańskie należy pominąć i robić swoje! Przykłąd ostatnich miesięcy:
Publiczna zapowiedż premiera o likwidacji funduszu kościelnego - tylko po to, żeby przepchnąć go w formie " rezerwy budżetowej ", a potem: przywrócić poprzez senat. Właśnie ten - wybrany za pośrednictwem JOW.
Stanisław
Stanislawie, oprocz wątku o Holland, z resztą mogę się zgodzic. Ale...kadencja PO się nie skonczyła.
UsuńObawiam się "miętkości" rządzacych, niestety niezbędnej aby referendum ws. przystąpienia do EU waluty wypadło pozytywnie. To przejaw dalekowzroczności. Dopiero potem da się porządzić. Dla ułatwienia zrozumienia tekstu przez niektórych skromniej pojętnych gości podpowiadam - to się nazywa KOMPROMIS.
UsuńPoszłoo, "skromniej pojętni" ... kupuję to ! :)))))))
UsuńBegonijko - dzień dobry !!! Mnie też przypadła do gustu diagnoza "poszłoo" o "miętkości" oraz "skromniej pojętnych" - zatem skwapliwie odnotowuję w kajeciku, bo być może przyjdzie ja nam cytować wielokrotnie w najbliższych nam czasach. A nawiązując do obecnego felietonu Pani Elizy zastanawiam się głęboko, czy można tu zastosować Twoją Begonijko teorię o "kobietach pracujących na ulicy". Mam bowiem skrupuły, czy pani Holland w swej twórczości jest bardziej "plenerowa" czy też uprawia twórczość zdecydowanie "salonową". Jak się wydaje, mamy jeszcze zbyt mało artefaktów tej działalności, dlatego czasowo odkładam sprawę na "półkę". W polskiej kinematografii już wielokrotnie tak bywało, że niektóre filmy stawały się "półkownikami" - co po kolejnych wichrach politycznych nobilitowało ich twórców i "tfurców". Przynajmniej do polskiej wersji "Oscara" - gdzie "Sami swoi" w wersji z samym Pawlakiem.Mam też poważne obawy, czy pani reżyser zaangażuje się głębiej w twórczość powiedzmy "patriotyczną", bo zbiórka funduszy na "nakręcenie" filmu o zamachach idzie opornie. Na przeszkodzie stoi też kwestia zakończenia scenariusza ostatnim "klapsem" - musiało by tam niewątpliwe paść ostatnie słowo pilota "kuuurrrwaaa" a reżyser filmu musiał by tym "skromniej pojętnym" dać jakieś historyczne przesłanie- kogo lub czego to słowo dotyczyło.Wynika z tego , że "zamaszyści" mają problemy nie lada, bo nie da się skasować zapisu z nomen omen "czarnych skrzynek". I jak tu tworzyć filmy dla skarbnicy narodowej kinematografii.Miłego dnia życzę !!!
UsuńSarmato - w swoim ostatnim "sztandarowym" filmie pani reżyser "kręciła" w głębokim podziemiu i ... dusznej atmosferze. To miał być sygnał dla "patriotycznej elyty",że ona też się skłania do "tryndu patriotycznego".
UsuńJak to dobrze, że w filmach nie potrafią jeszcze wytwarzać zapachów z kręconego pleneru !!! Śmierdziało by paskudnie !!!
Usuń@Stanisław - nie zgadzam się z diagnozą nt. senatu. Otóż dzięki jednomandatowym okręgom wyborczym do senatu wybranych zostało 3 niezależnych senatorów, tj 3% całości. Gdyby tylko 3% posłów niezależnych trafiło do sejmu to byłby klub liczący 13-14 posłów. Jak na początek to chyba nie mało. A przede wszystkim nie weszłyby do Sejmu miernoty, które dostały po 1000 głosów i są tam tylko dlatego, że partia dostała tyle miejsc. Wreszcie - posła z okręgu jednomandatowego będzie łatwiej odwołać a poza tym będzie w trakcie trwania kadencji musiał świecić swoim osobistym pyskiem przed swoimi wyborcami. Jan
UsuńDo Jana:)
UsuńWitam. cały czas popierałem ideę okręgów jednomandatowych. Właśnie z tych względów, o których piszesz. Jednakże taki system wymaga dużej aktywności wyborców, którzy powinni zadać sobie trud zapoznania się z kandydatami. Dziś to robią - za nich - partie i liderzy tych partii.
Wielokrotnie pisałem, że demokracja to system dla ludzi odpowiedzialnych i włączających się w jej struktury. Wykazujących zainteresowanie kandydatami i ich programami. Potrafiącymi rozliczyć wybranych. Czy tak się dzieje?
Poszłoo:)
Skąd masz taką informację? Że referendum zadecyduje o przystąpieniu do strefy euro? Referendum już było. Jak - właśnie w nim - określiliśmy wolę przystąpienia do Unii Europejskiej. Tam było też o walucie euro. Oczywiście należy wybrać korzystny okres, ale... docelowo już o tym zadecydowaliśmy.
Platforma odrzucając z innymi i nie przekazując do komisji -projektów ustaw partnerskich/ w tym swojego/ zachowała się paranoicznie. Powiedziała nam: " To tabu , o którym nawet nie wolno rozmawiać " !
Dlaczego tak powiedziała? BO SIĘ BOI " GNIEWU KOŚCIELNYCH " i przełożenia na głosy, w przyszłych wyborach. A co sądzisz o gowinowym stwierdzeniu, że Polska / mimo podpisania/: nie ratyfikuje europejskego paktu o przeciwdziałaniu przemocy wobec kobiet? Przez najbliższe 3 lata? To też - w ramach " kompromisu" ? Tchórzostwo, słuchanie " głosu watykańczyków " - to główny motyw.
Nigdy nie popierałem " ślepo" i nie zamierzam tego czynić obecnie.
To nie dążenie do jakiegokolwiek kompromisu - to zwykłe wyrachowanie i manipulowanie, żeby: " i wilk był syty/ kościół/, i owca cała " ! Żeby utrzymać się przy korycie.
P.S.
Doskonale rozumiem słowo " kompromis ", ale to co robi P.O. - do żadnego kompromisu nie zmierza.
Pozdrawiam
Stanisław
Sarmato, pani Holland, czy inny reżyser, niech tam sobie robią, co chcą, jeśli tylko zdołają zorganizować fundusze na swoje "projekty" (teraz to się tak nazywa), a już sami widzowie zweryfikują w salach kinowych to, co powstało. Inną natomiast sprawą jest kierowanie się sprawami prywatnymi, własnymi, czy rodzinnymi i okazywana złość, jeśli coś w kraju nie idzie zgodnie z prywatnymi oczekiwaniami. Dość długo dyskutowaliśmy tu na ten temat i nie chcę się powtarzać. Podsumowując krótko, nie sądzę, aby Polska miała się zawalić po wyjeździe z niej pani Holland, czy jej córki, skoro więc wina Tuska tym paniom nie odpowiadają, świat przed nimi stoi otworem.
UsuńPozdrawiam serdecznie.
Agnieszka Holland nie jest jednym z wielu i małoznanym twórcą filmowym. Skomasowana krytyka - jaka Ją spotkała - po emocjonalnym , ale słusznym merytorycznie proteście wobec: niedotrzymywania obietnic wyborczych przez P.O., przypomina mi niehlubne ataki... na Andrzeja Wajdę - przez wariactwo prawackie.
UsuńBo cały czas był dobry, prawie już " ich prawdziwy polok ", ale nagonkę rozpoczęli gdy: jako jedyny sprawiedliwy - miał ODWAGĘ, wystąpić przeciwko profanowaniu Wawelu szczątkami Lesia z małżonką. Wtedy nagle ich stosunek do Wajdy uległ zmianie - o 180 stopni.
Czy wielu z nas - tak samo nie zachowuje się dziś - wobec Agnieszki Holland?
Stanisław
wiem, wiem: niechlubne " winno być.
UsuńStanisław
Stanisław, ja na Wajdę nie "wsiadałam" a wręcz odwrotnie. Ale tylko dlatego że nazywamy się HOLLAND nie mozemy pozwolić sobie na wszystko. A fakt ze PO za bardzo siedzi pod sutanną jest zastanawiający i z pewnoscią jezeli PO mysli o dalszym rządzeniu ma ku temu powazne argumenty, bo inaczej tego nie widzę, choc mnie to pieni jako wyborcę.
UsuńWtaj Elizo:)
Usuń"Ale tylko dlatego że nazywamy się HOLLAND nie mozemy pozwolić sobie na wszystko."
Napewno prawda. Ale.. czy musimy odsądzać Ją od czci i wiary? Tylko dlatego, że jako osoba zasłużona i znana wyraziła / ostro/ swoje rozczarowanie Platformą? A to, że ma / podobno / córkę lesbijkę - może jedynie Ją uwiarygodniać, bo zna te problemy...
Dlaczego Droga Elizo tyle szumu wywołuje Jej wypowiedż, a przy tej " okazji" dewaluuje się " Jej dorobek artystyczny? Jest uznanym w świecie twórcą filmowym.
Nie słyszę jakoś tak stanowczych głosów oburzenia, gdy na każdy temat państwa / podobno neutralnego/ - wypowiadają się " kapłani". Mało tego, że się wypowiadają - to ich bełkot jest motorem postępowania rządów, sejmu itd...! A te słowa piszący - uznawany za " maniaka antykościelmnego " ?
Poza tym: takie " mondrości " , że "jak chce to niech wyjedzie"... coś małochwalebnego mi przypomina. Z naszej powojennej historii.
A my przecież - reprezentujemy tę: świadomą, tolerancyjną i antypisowatą część społeczeństwa:)
Niestety przypomina mi to nagonkę. Podobną do tej jaką pis wywołał " lustrując" światowej sławy profesora, astronoma/ uciekło mi nazwisko/. I w końcu wyjechał z Polski. Przecież nie o taie zachowania chodzi/?/
Pozdrawiam
Stanisław
Nie ma zadnej nagonki, nikt Holland nie osadza od czci i wiary, o Holland jest zaledwie pól zdania, wpis skoncentrowalam na tym krzykaczu co Kukiz się zwie. Nie odpowiadam za "nagonkę" w mediach i na forach w Polsce, odżegnuję sie od tego bo nie mam na to żadnego ani udziału ani wplywu
UsuńOsobiście: nie uważam wypowidzi Holland - za skandaliczną. Skandaliczna, homofobiczna i zwyczajnie - po ludzku - wstrętna - była za to odpowiedż Niesiołowskiego.
UsuńLubię Go, jak trafnie krytykuje pisowate szambo. Ale... jak " wypowiada" się ideologicznie - szlag mnie trafia:)
Stanisław
Kukiza to możecie POcałować w doopę. Facet ma rację. PO, to największa zaraza, jaka przytrafiła się Polsce.
OdpowiedzUsuńsabek - nie żałuj sobie - całuj, całuj !!!
Usuńsabek to młody, zdrowy chopczyk i chyba w ogóle mało widział. Zarazy nie widział http://www.tvn24.pl/wiadomosci-wroclaw,44/czarna-ospa-we-wroclawiu-epidemia-sprzed-pol-wieku,303874.html
OdpowiedzUsuńNo to poszła Eliza po bandzie, oj poszła. Ja nie jestem wielbicielem Kukiza (za to uwielbiam dzieła pani Holland) ale w jednym chcę i muszę się z nimi zgodzić. Jest faktem, że PO NIE ZREALIZOWAŁA praktycznie żadnego postulatu z listy tych, z którymi szła do wyborów. Że przypomnę najważniejsze:
OdpowiedzUsuń- jednomandatowe okręgi wyborcze (wbrew temu co piszesz Elizo, to jest to lepsze rozwiązanie od obecnego)
- likwidacja Senatu
- zmniejszenie liczby posłów
- ustawa metropolitalna (miała być uchwalona w 100 dni po ostatnich wyborach)
- ograniczenie immunitetów poselskich.
Starczy? Bo można listę pociągnąć dalej.
I nie pomogą tłumaczenia władz PO, że się nie dało, bo opozycja, plamy na słońcu, pogoda, itp. Premier Mazowiecki czy Buzek potrafili wprowadzić istotne reformy w krótkim czasie i skutecznie. Trzeba mieć panowie jaja!!
A co do wypowiedzi posła Niesiołowskiego nt. pani Holland, no cóż albo staremu człowiekowi skleroza rozum odebrała albo jest zwykłym osłem. Używanie języka nienawiści jest niedopuszczalne u nikogo.
Jan
Dzieła, dzieła :((( Moze byś mundralo napisał CO ZREALIZOWAŁA PO, co?
UsuńJOW lepsze, lepsze...to zależy dla kogo.
Buzek wam teraz pasuje bo można dołozyc Donkowi co? DOskonale wiesz ze Buzek jako premier i polityk to raczej mizeria. Nie wiem czemu PO go pcha na piedestaly, przeciez to przeciętniak.
Niesiołowski to homofob i katol zatwardziały, ja bym nikogo przez jego dzieci nie atakowała, ale....... skoro ona ma czelność nazywać Tuska i PO oszustami, bo nie załatwili związków partnerskich, na których zależało JEJ CÓRCE, to należało się jej, jak psu micha.
Do Jana
UsuńI dalej wierzysz w bajeczki PiSu. Między innymi w taką, że "ktokolwiek wierzył w kłamstwa PO i z tego powodu na nich głosował". No prócz "geniuszy" typu Kukiza. Mylisz się. PO było przez większość osób wspierana bo byliście do d*** i dalej jesteście.Jestescie cieniasy, glupki i lenie smierdzace, ktorzy w pewnym momencie wpadliscie na pomysl, ze ciemny lud wszystko kupi i sie wam to bardzo spodobalo. Pokazcie, co potraficie, bylo tyle tematow i tyle okazji, abyscie nie robili przedstawienia tylko pokazali swoj kunszt: ACTA,. reforma wieku emerytalnego teraz rodzina - co za propozycje pokazujecie??? Te śmiecie Rybinskiego czy Ziobry macie czelnosc nazywac powazna propozycja??? Wiadomo, ze to pic na wode jak Kazia Marcinkiewicza 3 miliony mieszkan. Nie wstyd Wam oszukiwac rodakow? Powiedzcie uczciwie że na was nie mozemy liczyc, bo jestescie barany.
A ten cały Kukiz jest bardziej niz smieszny .... poziom jego retoryki jest żałosny. A okręgi jednomandatowe się w naszym kraju nie sprawdzą.
Elizo, ciemny lud nie rozumie ponadto, co to jest KOALICJA, a w przypadku tak obrotowego tworu, jakim jest PSL, rządzenie przypomina bieg z przeszkodami i to dużymi, bo "chłopscy" działacze dzielnie obstają przy swoich "ciężko wypracowanych" przywilejach ... I tak za cud na Wisłą można uznać, że ta koalicja jakoś trwa, ale nie obywa się to z pewnością bez strat dla partii rządzącej. No i na koniec - trzeba być naiwnym dzieckiem, aby brać dosłownie obietnice wyborcze jakiejkolwiek partii i nawet nie chce mi się tego uzasadniać. :))
UsuńPanie Janie. Chamstwo jakie prezentuje Kukiz poprzez swoje wypowiedzi, przekreśla dotychczasową dobrą opinię. Jakby nie umiał przedstawić swojego spojrzenia w sposób kulturalny. Cóż, widocznie taki się urodził. a Niesiołowski nie bedzie czekał z rozdziawioną gębą jak będą pluc na PO.
Usuń...brak szacunku dla premiera i innych politykow,te chamskie wypowiedzi Kukiza , widac ze uzywki pozostawily duze spustoszenie w glowie tego pana muzykanta
UsuńA od kiedy ten muzykant z przeżartym przez alkohol mózgiem jest na "ty" z premierem?Chamstwo pana Kukiza całkowicie go eliminuje z poważnego traktowania. Ot, typowe knajactwo spod budki z piwem.
UsuńNie był taki "w ten czas" na tym niegdysiejszym śniadani w studio telewizyjnym z premierem. Oj, nie był
UsuńTu podsumowanie dokonań PiS przez koalicjanta
OdpowiedzUsuńhttp://www.youtube.com/watch?v=me2l6uhz5Vs
Śnieg odrzuciłem, prawie 100m do ulicy, to siedzę i "paczę" co wypisujecie...
Oj,to długo nie posiedzisz..Sypie non-stop. Wygladam przez okno i już tylko czubek dachu samochodu widzę. Jutro 4.oo pobudka i odgruzować trzeba brykę..O żesz!
UsuńDobre z tym odgruzowaniem, moze to trochę rusycyzmym powiało...smutkiem, piszac krótko.Byle do wiosny! Podobno u pani Elizy dawno nie ma tego białego zasypywacza aut.
UsuńDziwie się ,albo raczej, nie dziwie już niczemu.
OdpowiedzUsuńNic Was Panie i Panowie nie przekonuje życie, i z życia tego przykłady.
A Stokłosa, toż to klasyczny przykład i pokaz JOW czyli jak się zostaje posłem w swoim okręgu mając pieniądze odpowiednio manipulując mieszkańcami... .i swoimi pracownikami/ i dysponując odpowiednio /dosłownie/ kiełbasą wyborczą.
Chcielibyście wiec powtórkę z rozrywki gdzie różne szemrane indywidua,a nawet gangsterzy posiadający środki..... i siłę/często dosłownie/wpływali by na swoich wyborców.A ci już na wejściu do lokalu dostawali by kartę na kogo glosować a wychodzących sprawdzali by "czy maja na dowód czysta kartę" A jak nie to..../nie było u as takich przykładów? Choćby w "głosowaniach?" samorządowych Juz zapomnieliście jak to było i gdzie/
Chcielibyście powtórkę z rozrywki gdzie oni zatrudniając specjalistów od wizerunku weszli np do sejmu A wtedy moglibyście im "nadmuchać muszek" bo swój kryłby swego a swoich byłaby większość
Chcielibyście takich wybrać Miernoty i cwaniaków z niezbyt czystymi rekami którzy jednak maja forsę na bilbordy,posmarowali miejscowego proboszcza dając "suta ofiarę" aby ten ich chwalił z ambony i namawiał owieczki "głosujcie za"
Chcielibyście wybrać bogatych synków i córeczki takowych co to "chcą się zmierzyć w polityce" lub "zaistnieć"
By wejść aby potem działać nie lobbować na "korzyść tatusia"
zapomnieliście już ze nawet teraz takie przypadki się zdarzały.
Zajrzyjcie wiec za wschodnia granice przecież tam tak wybierają Od Bugu aż po Ural I co Lepiej przez to maja?
Zgadzam się iż teraz nie jest dobrze.Niektórzy nigdy nie powinni wejść do Sejmu czy Senatu /mam wymienić nazwiska ?Czy sami wiecie?/
Ale teraz jest jakaś selekcja wstępna"kandydatów". Większa lub nie ? Lepsza lub gorsza.Ale jest.Nie zaprzeczycie.jakieś "gremia" wybierają,dobierają,ktoś anonimowo, lub szef partii decyduje.
A gdyby to tak kandydatów mieliby nam dobierać i "wystawiać"ludzie .tzw "społeczeństwo" to ja Wam dziękuje Juz dawno przestałem wierzyć w bezinteresowność i "mądrość" społeczeństwa.Nie wierze ci "ludu" i juz.A jest za co /mam wymieniać/Juz to "przerabialiśmy"
A potem płacz,a potem pretensje, że "nie otake Polske" walczyliśmy Ze nie taka sobie zamarzyliśmy.Ze sami nie dość ze zakładaliśmy sobie stryczki na szyje to do tego wybijaliśmy stołki z pod nóg.
PS
I wywalaj Elizo rożnych "anonimowych" pyskaczy i "mądrali" co to boja się ujawniać a głoszą "anonimową mądrość" Widać ze maja ku temu powody, by być "anonimowi" Jeszcze jeden donos dzisiaj,choć poranek świta.Anonimowy.
I jeszcze jedno zanim napiszecie cokolwiek zapoznajcie się z błyskotliwą kariera Stokłosy i "jak to posłem został"
Moje gratulacje!!!Swoim wpisem mnie wyprzedziłeś wieśku!Zmiana ordynacji tak się przyda, jak umarłemu lewatywa.Pozdrawiam.
UsuńStanisław wypada dla równowagi wspomnieć
OdpowiedzUsuńJarosław Kaczyński w dzisiejszej notce na temat GMO złożył kolejne przyrzeczenie:
"Jednocześnie składam publiczne przyrzeczenie i zobowiązanie: jeśli Prawo i Sprawiedliwość wygra najbliższe wybory i stworzy większość parlamentarną, całkowity zakaz upraw roślin GMO w Polsce wprowadzimy niezwłocznie! "
Jest to kolejne przyrzeczenie złożone przez lidera PiS-u.
Przypomnijmy sobie poprzednie wraz z ich efektami:
1. 20.10.2005 - "W żadnym wypadku nie zostanę premierem, jeśli mój brat Lech wygra wybory prezydenckie. Byłaby to sytuacja nie do zaakceptowania przez polskie społeczeństwo" - w wypowiedzi dla PAP.
19.07.2006 - Jarosław Kaczyński zostaje premierem IV RP.
2. 01.10.2006 - "Nigdy więcej nie wolno już rozmawiać z ludźmi o marnej reputacji. I chcę wam tutaj, w tym szczególnym miejscu, w tym, można powiedzieć, świętym miejscu Polaków, przyrzec, że nigdy więcej już z takimi ludźmi rozmawiać nie będziemy" - o Lepperze i Samoobronie na wiecu w Stoczni Gdańskiej.
16.10.2006 - Lepper zostaje ponownie mężem stanu, i wicepremierem rządu IV RP.
3. 30.07.2007 - "[...] wynik poniżej 280 mandatów uznałbym za przegraną. I powód do zdymisjonowania całego kierownictwa i przegnania naszych wszystkich spin doktorów. [...] to jako odwołany prezes partii będę dumał w samotności nad niewdzięcznością narodu"- w wywiadzie dla "Wprost"
03.09.2007 - "Mówiłem: poniżej 280 w ogóle nie przyjmuję do wiadomości. W przeciwnym razie wszystkich najpierw zdymisjonuję, a później sam się podam do dymisji"- odpowiadając w wywiadzie dla "Naszego Dziennika" na pytanie "Ilu posłów po wyborach będzie miało PiS?".
Po wyborach:
22.10.2007 - "[...] jak się poda Donald Tusk, bo też nie ma 280, to ja też się podam"- na konferencji prasowej, odpowiadając na pytanie dziennikarza, czy zamierza złożyć rezygnację z funkcji prezesa PiS w związku z nieosiągnięciem przez partię 280 mandatów
26.10.2007 - "To był żart"- w wywiadzie dla "Naszego Dziennika", zapytany o złożoną wcześniej na łamach tej gazety deklarację o podaniu się do dymisji w przypadku zdobycia przez PiS mniej niż 280 mandatów
24.01.2009 - "Panowie, nie bądźcie dziećmi, mówiłem też, że podam się do dymisji, jak nie będziemy mieli 280 mandatów. To były żarty" - w wywiadzie dla "Dziennika".
Wiesiek:)
UsuńZgadzam się z Tobą - w pełni. Póki co: nie dorośliśmy do JOW-u.Dobrze, że przypomniałeś Stokłosę. To jest właściwy przykład - aby jowów - nie wprowadzać.
No chyba, że... chcemy mandaty powierzyć , na przykad: gangsterom z nieograniczoną kasą, która - w Polsce - może "cudów" dokonać, a głosy sprzeciwu uciszyć. Nawet tak ostatecznie!
Stokłosa pokazał jak niewiele trzeba wysiłku, żewby kupić głosy. Choćby korzystając ze swoich: pracowników-niewolników:)
Pozdrawiam
Stanisław
Stasiu - to jakie w końcu masz poglądy na temat JOW i Kukiza ???
UsuńJędrek - on jak noblista - jest za a nawet przeciw.Są plusy dodatnie i plusy ujemne.
Usuńsancho...
UsuńMasz kłopoty ze zrozumieniem. Napisałem, że jow-y popierałem - dopóki nie wprowadzono ich w wyborach do senatu! Po nich straciłem zapał do popierania, a dlaczego/?/ - też wyjaśniałem!
Zajmij się czymś innym... może...?
Stanisław
Stanislaw - kręcisz . Popierałeś JOW-y dopóki ktoś inny nie napisał, że są do doopy.Wtedy przestałeś nagle popierać. No czytaj - co sam napisałeś !!!
Usuńbogowie...!
UsuńPopierałem, ale zmieniłem zdanie - po przetestowaniu tego systemu - w wyborach do senatu!
Popierałem, tak jak popierało P.O. Nie chcę takich " stokłosów" x 100! Polska nie dorosła do takiego systemu, który wymaga indywidualnej odpowiedzialności za to - na kogo się głosuje.
Stanisław
Kukiz pokazal, ze faktycznie Schetyna ma racje, jakis amok wstapil w Polakow po roku 2005 - Palikot, premier Glinski, komisja ds zamachu w Smolensku oraz marksistowskie gazetki typu Gazeta Polska, stare wycirusy komunistyczne typu Pospieszalski czy nowa adeptka propagandy Stankiewicz, Kosciol polski, ktory generalnie nie ma nic do powiedzenia w sprawie duszpasterstwa wiec zajmuje sie innymi tematami na ktorych nie ma zielonego pojecia typu: zdrada Polski i inne obciachowe temaciki plus Pawel Kukiz - CZY ONI wszyscy uwazają, ze są konkurencją?
OdpowiedzUsuńpozdrawiam Elizo
Ta"Gazeta Polska"to wypisz-wymaluj lustrzane odbicie dawnej"Trybuny Ludu". Ten sam typ i model.
UsuńWidzę jedną różnicę .
UsuńW "Trybunie Ludu" czasem zdarzyło się coś ciekawego wyczytać.
Nieczęsto , ale bywało.
W gazetach wolskich nawet tego brak.
Było trochę możliwości ostatnio do poobserwowania p. posła Schetyny na Sali Plenarnej Sejmu. Przyznam się, ze długo szukałem przyczyny jego zmęczonej postaci i twarzy. Pomyślałem, że tak wygląda w sile wieku dzielny strażak po akcji gaszeniu całonocnym pożaru. Morgentau
Usuńhttp://www.youtube.com/watch?v=AkiIW-A5Zas
OdpowiedzUsuńNo to odmieniło się Kukizowi, oj odmieniło ! O równiutkie 180 stopni !!! :))))))))))))))))))))))))
Usuńhttp://www.youtube.com/watch?v=DiPtMPbWQng
Maniuś
OdpowiedzUsuńmaniek20 lutego 2013 10:51
Mój wpis został wyrzucony. Śmierdząca bruksela działa jak dobry cenzor esbecki
=======
Tu Fundacja TVN "nie jestes sam", jezeli chcesz pomóc ofiarom tsunami, wyslij swoje zdjecie, zeby zobaczyli, ze sa wieksze tragedie.
No dobra. Poniżej zamieszczam link z programem wyborczym PO. Proszę o wskazanie mi fragmentu, w którym znajduje się obietnica dotycząca związków partnerskich, której to złamanie tak bardzo zniesmaczyło panią Holland, że nazwała premiera i PO oszustami. Obiecuję, że po zapoznaniu się z taką obietnicą, z przyjemnością swoje zniesmaczenie wypowiedzią pani Holland publicznie, tu na blogu Elizy, odszczekam.
OdpowiedzUsuńhttp://platforma.org/media/dokumenty/Program_PO_100dpi.pdf
Dla konfrontacji wypowiedź pani Holland, w której wątek osobisty córki jest widoczny na pierwszym planie. O ile jednak bełkot ciemnego ludu można sobie spokojnie odpuścić, o tyle od osoby o statusie pani Holland można wymagać znacznie więcej, a z jej ust pada zwyczajne, oszczercze kłamstwo. Nie interesuje mnie orientacja seksualna córki pani Holland, o ile sama pani Holland nie wynosi jej na "transparent" przeciwko PO i personalnie przeciwko premierowi. Osoba o statusie pani Holland powinna wiedzieć, że tak delikatny temat musi być przedmiotem DEBATY i KOMPROMISU, co w naszym, polskim piekiełku wcale nie jest łatwym zadaniem, o czym przekonujemy się każdego dnia.
UsuńPodsumowując : ludzie wyjeżdżają ze swoich krajów z różnych powodów. Na przykład aktorzy z powodu niechęci do płacenia podatków ( vide Gerard Depardieu ostatnio i to w dość "egzotycznym" stylu), tak i pani Holland, czy jej córka, mają w tym względzie wolny wybór ...
I to by było na tyle.
http://spoleczenstwo.newsweek.pl/agnieszka-holland--juz-nie-zaglosuje-na-platforma-obywatelska,101337,1,1.html
Zadziwiła mnie Pani Holland,zawsze uważałem Ją za rozsądną. To Ona myśli,że Tusk dekretami rządzi,niby car"ukazami?". Tu,na tej ziemi.nie ma takiego miejsca,skąd nie widać by było wieżyczki jakiegoś kościoła,z której dzwony"bim-bom,bim-bom!".
UsuńElizo, ile ty się kobiecino naharujesz z tym pisaniem. A efekty. Zaczynałaś, jak PO miało 70% poparcia. A teraz ledwie,ledwie wygrywa z PiS. Cała twoja robota POszła na marne.
OdpowiedzUsuńPO nigdy nie mialo 70% poparcia, ja nie piszę bloga dla PO. A czy ty wiesz, że w Polsce weszła nowa opłata? - za głupotę. Ja być może dostanę nadpłatę, ale Ciebie te skurwiele zrujnuja!
UsuńA teraz won
Elizo, on nie czyta, tylko składa literki i cyferki, nie zawsze we właściwej kolejności. Pewnie to 70 % wpadło mu przypadkiem w pole widzenia w związku z poparciem społecznym dla Prezydenta Komorowskiego ! :))))))))
UsuńAnonimowy,a jednak.. Coś Ci powiem: w tym bucie,który w każdych wyborach daje kopa kaczystom,jest cząstka Elizy i jej felietonów.
UsuńI w dodatku ta z rodzaju cząstki Highensa- boskiej. Sąsiad p. profesora
UsuńBóg umarł, Chrystus abdykował, Polska sfiksowała, Premier oszukał...jak żyć pani Elizo, jak żyć?
OdpowiedzUsuńNajlepiej schować głowę w piasek.
UsuńStrusiu z USA !! Nie chowaj głowy w piasek bo się nałykasz.. piachu.Ponadto my tu w Polsce cośkolwiek wiemy, kto to jest Bóg, Chrystus-jego syn, wiemy kto w Polsce sfiksował i kto kogo oszukał !!!Spadaj bo o 5 rano pobudka - masz 126 kibli do umycia.
UsuńJak przystalo na przestraszonego strusia na pustynnym obszarze- kuprtm do góry. Morgentau
UsuńPo raz enty należy tu chyba przypomnieć słynne słowa prezydenta Johna Kennedy'ego:"Nie pytajcie,co Ameryka może wam dać,zadajcie sobie pytanie,co WY możecie dać Ameryce!"
OdpowiedzUsuńStaram się wierzyć w ludzi i mam nadzieję, że słowa J.Kennedy'ego tylko dla skromniej pojętnych niosą zbyt trudne przesłanie. Na szczęście znaczna część społeczeństwa ma odwagę samodzielnie myśleć i mimo różnych meandrów historii zapewne ich idee zwyciężą. Owczarnia bezwolna idąca tam gdzie kropidłem jej wskażą drogę, dojdzie zapewne na skraj przepaści i odważnie zrobi krok naprzód. Cóż, wiara podobno czyni cuda, ja dawno wybrałem rozum.
UsuńCiekawe że cuda i objawienia, zawsze były czy są w pobliżu tych skromniej pojętnych. Gdy cuda współczesne dostaną się pod lupę, okazują się kawałkiem trupiego mięsa jak w Sokółce.
:)
OdpowiedzUsuńMoże Elizo żle się stało, że we wstępniaku - w jednym szeregu - postawiłaś: Kukiza i A. Holland. Co do Kukiza - pełna zgoda, a ja tylko wypowiadam się co do A. Holland. I Jej emocjonalnej wypowiedzi. :)))
Pozdrawiam
Stanisław
Ten wpis miał " wejść " pod moim z 13:21. " Komputr" już dostaje fioła:)
UsuńStanisław
Stanislawie, nie Holland jest bohaterką "mojego serialu" ona w nim gra trzeciorzędną rolę....
UsuńRozumiem Elizo i właśnie próbowałem wyjaśnić moją postawę/wpisy:)
UsuńPozdrawiam
Stanisław
A tak sobie to przemyśleć to można dojść do wniosku: skoro Holland nie zagłosuje na PO tylko dlatego ze jej córka nie może wyjsć za mąż za swoją koleżankę to pies ja drapał, niech na niej psy wieszają "nie moja broszka" jak mawiał mój sąsiad.
UsuńEliza Dumoulin20 lutego 2013 18:48
UsuńStanislawie, nie Holland jest bohaterką "mojego serialu" ona w nim gra trzeciorzędną rolę....
Usuń
Stanisław20 lutego 2013 19:36
Rozumiem Elizo i właśnie próbowałem wyjaśnić moją postawę/wpisy:)
-----------------
JESTEŚ PEWIEN ZE ROZUMIESZ? BO JA WĄTPIĘ, TROCHĘ WYZEJ PISZESZ TAK:
Stanisław20 lutego 2013 17:08
:)
Może Elizo żle się stało, że we wstępniaku - w jednym szeregu - postawiłaś: Kukiza i A. Holland.
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Dobry wieczór Pani Elizo !!! Przeglądam tak sobie strony internetowe i co raz bardziej jestem zniesmaczony tymi podwórkowymi awanturami o byle co - byle się kłócić. A to o homo, a to o hetero, a to o transseksualistach,a to o lesbijkach i innych odmieńcach. Klękajcie narody i słoń a sprawa polska. Nie wiem jak dla kogo, ale dla mnie sprawa jest prosta. Skoro NATURA tak ustanowiła (już nawet nie kościoły), że do prokreacji i przetrwania gatunku niezbędni są - kobieta i mężczyzna TO NIECH TAK ZOSTANIE. Niech kobieta i mężczyzna będą MAŁŻEŃSTWEM, które TWORZY RODZINĘ. Tak było od wiek- wieków i niech tak pozostanie. Jeżeli istnieją kobiety i mężczyźni, którzy chcą zaspokajać swoje popędy seksualne w inny sposób i nie obraza to opinii publicznej, lub nie czynią oni zgorszenia w stosunku do norm współżycia społecznego w danym narodzie (społeczeństwie) - to niech sobie to czynią. Jeżeli takich "odmiennych" jest dostatecznie dużo - aby to tworzyło jakieś zarzewie konfliktów społecznych, to należy temu nadać jakieś formuły prawne, ale niech mi nikt nie wmawia,że to będą "małżeństwa", które tworzą "rodziny" i będą uprawnione do sprawowania opieki rodzicielskiej nad dziećmi. W Polsce jest aktualnie około 100.000 dzieci bez rodzin i jakoś nikt z tych "odmiennych" nie głosi wszem i wobec, że oni ten problem rozwiążą - dla dobra cudzych dziatek. Wiele z tych dzieci pochodzi także ze związków nieformalnych (konkubinatów),także od matek-singli, którym się wydawało, że dziecko jest maskotką i nie trzeba zbyt wiele wysiłku aby je wychować na dorosłego człowieka. Wiele dzieci z tej "setki" pochodzi od nieletnich panienek, co to zaszły w ciążę bo antykoncepcja jest zakazana przez kościoły . Przykłady można mnożyć na różne sposoby i w nieskończoność.Nie rozwiążą tego problemu związki homo lub związki nieformalne. A jeśli idzie o formalne nazewnictwo takich związków dla celów spadkowych czy opiekuńczych - też nie widzę powodu aby zmieniać Konstytucję. Dla mnie zupełnie prostym wydaje się nadanie im nazwy "związki uczuciowe" a jeszcze lepiej "spółki uczuciowe". Jeżeli bowiem w Najjaśniejszej wymyślono taki dziwoląg prawny jak "jednoosobowe spółki skarbu państwa" lub "jednoosobowe spółki cywilne" i mamy to wyartykułowane w tzw."prawie handlowym" to dlaczego tam nie dopisać jeszcze jednego rozdziału : prawa o spółkach "uczuciowych". Przynajmniej jeden warunek będzie spełniony - w tej "spółce" będą istnieć dwie osoby, a jest to warunek sine qua non - aby cokolwiek można było nazwać "spółką". Używając natomiast języka bardziej kolokwialnego - stosunki seksualne między dwoma osobami - też potocznie nazywa się "spółkowaniem". Pani Elizo - nie chcę tym komentarzem rozpętać na Pani blogu następnej wrzawy i młócenia siana. Jak ktoś ma KONKRETNE propozycje - jak w sposób prawny rozwiązać problem - niech pisze i proponuje, co z tym fantem można zrobić w sposób zbliżony do rozsądnego, jak ktoś chce tylko zabrać głos - niech lepiej milczy.Miłego wieczoru !!!
UsuńElizo z 19:47:)
UsuńMyślę, że znasz moje poglądy, które / niestety/ zmieniają się, w trakcie rządów P.O. Zawiodłem się na nich - nie ukrywam tego, chciaż zawsze będę twierdził, że do pisowariatów porównywać Ich nie wolno. Bo P.O. porusza się - w ramach systemu demokratycznego , a pis - poza! Poza tym: względy estetyczne, które mam dość rozbudowane - nie pozwolą mi nigdy głosować na tamtą, pisowską sektę:)
Efekt: moje ostatnie głosowanie na Ruch - nie P.O. Moim zdaniem WŁAŚNIE dlatego, że Holland ma córkę lesbijkę - upoważnia Ją do zajęcia stanowiska. A. Holland nigdy nie ukrywała, że ma poglądy wyraziste, a i przekląć lubi. Ja to rozumiem, bo każdy taki głos - powoduje , że nie czuję się osamotniony:)
Cholera... znowu Niesiołowski u Olejnik...:))
Stanisław
Sarmato:)
UsuńProjekty, odrzucone przez sejm - przy udziale " katoli" z P.O. - nie dotyczyły małżeństw, a ZWIĄZKÓW PARTNERSKICH. A te dotyczą głównie zalegalizowania związków partnerskich heteroseksualnych, jednopłciowych też, ale niekoniecznie pod kątem seksu! Związki homoseksualne stanowią w w tym problemie - tylko i aż mniejszość.
Inaczej: sejm powiedział, że nie wolno / mnie też/ o problemie dyskutować. A właśnie, że WOLNO,a nawet trzeba - proszę " wybrańców" z sejmowych ławek!
Stanisław
Sarmata 19;53.
UsuńCytat: "Wiele dzieci z tej "setki" pochodzi od nieletnich panienek, co to zaszły w ciążę bo antykoncepcja jest zakazana przez kościoły." Te nieletnie panienki nie dlatego zaszły w ciążę, że antykoncepcja jest zakazana przez Kościół, ale dlatego, że nie przestrzegały 6. przykazania Dekalogu. Liberalizm zdemoralizował totalnie olbrzymi procent nastolatek (i nastolatków)do tego stopnia, że nie mają one żadnych zahamowań ani nie odczuwają najmniejszego wstydu. Często mają równie zdemoralizowane matki i ojców. I co tu ma do rzeczy antykoncepcja czy wina Kościoła, która jej zakazuje? Najlepszą antykoncepcja dla tych wyzwolonych i wyuzdanych nastoletnich panienek jest wstrzemięzliwość seksualna aż do ślubu tak jak tego naucza Kościół.
Zenobi
Zenobi !!! Zapomniałem dodać - tedy uzupełniam : wiele z tych dzieci porzuconych lub oddanych "do okienka" ma ojców - księży właśnie. Proszę mi nie pisać banialuków, to KrK wpycha się na siłę do "chowania" dzieci od kołyski aż po "bierzmowanie". Jaki jest tego rezultat - każdy widzi.Poza tym - proszę pisać na temat, który komentowałem i nie prawić mi kazań. Jestem agnostykiem !!!
UsuńStanisław !!! Proszę sobie przeczytać mój komentarz od początku a zwłaszcza jego pierwsze zdanie. Nigdzie tam nie ma mojego komentarza o Sejmie i PO. Nadto nie prosiłem o komentowanie mojego komentarza ALE O ROZSĄDNE PROPOZYCJE JAK ROZWIĄZAC POWSTAŁY PROBLEM.
Usuń"Skoro NATURA tak ustanowiła (już nawet nie kościoły), że do prokreacji i przetrwania gatunku niezbędni są - kobieta i mężczyzna TO NIECH TAK ZOSTANIE. Niech kobieta i mężczyzna będą MAŁŻEŃSTWEM, które TWORZY RODZINĘ".
UsuńDo tego zdania się Sarmato odniosłem. Bo projekty w niczym nie naruszają tradycyjnej rodziny. A lesbijki, homoseksualiści - to nie są " odmińcy" - drogi panie.
Stanisław
Stanisław
6. przykazanie jest dla tych skromniej pojętnych, podobnie jak i pozostałe.
UsuńInteligenty wie jak postąpić.
"Gdy wybrankę we własne łoże złożę
spokojnym, bo nie cudzołożę" - Jan Izydor Sztaudynger
Stanisław - bez komentarza !!
UsuńSarmato, nie chciałabym Cię zniechęcać, ale z moich obserwacji wynika, że szanse porozumienia z Zenkiem równają są możliwości wykonania tanga argentyńskiego z 3 - drzwiową szafą. Zenuś w katechetycznym stylu wytyka "cywilnym" panienkom wykroczenia przeciwko 6- temu przykazaniu, nie wskazując jednak na obowiązek respektowania tego samego przykazania przez księży i zakonnice... Dalej bredzi coś o braku zahamowań, wstydu, zdemoralizowanych rodzicach i najlepszej antykoncepcji w postaci wstrzemięźliwości seksualnej aż do ślubu i tym dopiero zabija nam prawdziwego ćwieka. Księża i zakonnice biorą przecież ślub z Panem Bogiem, to ...co po ślubie ? Abstynencja ? Tabletki bromu do skromnych posiłków ? A może znany od dawna najlepszy środek antykoncepcyjny, czyli ..szklanka lodowatej wody ZAMIAST ??? Ależ skąd. Aż tak okrutnie księżulkowie to się umartwiać nie lubią, czego efektem są narastające lawinowo seksualne, w tym pedofilskie, skandale w krk ... oraz trudne losy dzieci księży i zakonnic. Jeden z takich przypadków przedstawiał dzisiejszy program "Czarno na białym". Jeśli nie oglądałeś, podrzucę linka. Pozdrawiam serdecznie.
UsuńStanisław - czepiasz się każdego jak wesz kożucha. Sarmata pisał swój komentarz imiennie do Elizy a nie do ciebie.Jest taka choroba - nazywa się "NATRĘCTWO" - przeczytaj sobie w Wikipedii.
UsuńMarcinie - zostaw !! Nie ma o czym dyskutować !!! Miłego !!!
UsuńKażdy piszący komentarze na blogach - musi liczyć się z odpowiedziami. Nie widzę najmniejszego powodu, by " sarmata " był poza tą zasadą. Nie obrażam Go i uprzejmie proszę o wzajemność, Marcinie.
UsuńStanisław
Nie wiem czy " wesz czepia się korzucha "! Nie posiadam takowego- bo mam nastawienie proekologiczne. Gdybym jednak zaobserwował takie zjawisko - wyrzuciłbym korzuch i jego zawartość. Czy ty Marcinie starasz się być: inteligentnym, czy też - chcesz mnie obrazić? Bo: ani jedno, ani drugie Ci nie wychodzi.
UsuńStanisław
Begonijko - Witaj !!!Ja nie chce się babrać w tych sprawach. Mam swoje zdanie na temat RODZINY i MAŁŻEŃSTWA i nikt ani nic nie jest w stanie go zmienić. Jest mi z tym moralnie wygodnie i komfortowo. A o rodzinie Lossowów pisałem na tym blogu chyba ponad dwa lata temu, trzeba by zajrzeć do archiwum. Pisałem tam też jak z matką Ewarysta powiązany był JP II - ale to całkiem inna bajka.W moim komentarzu napisałem, że skoro jest w Polsce taki problem i jest on na tyle ważny aby go postrzegać, to coś z tym fantem należy zrobić, ale to nie jest powód aby ludzie zaczęli się nienawidzić lub wydłubywali sobie oczy. Niedługo bowiem może się zdarzyć , że jak ktoś nie będzie "odmieńcem" to nie będzie miał w tym kraju nic do gadania.Miłego !!!
UsuńStanisław - nie popisuj się, bo juz to robiłeś wielokrotnie z żałosnym skutkiem. Koniec dyskusji !!!
UsuńRozkaz panie generale!!
UsuńTylko, że to Ty zacząłeś " merytoryczną " rozmowę. Ja nie jestem katolikiem i... drugiego policzka - nie nadstawiam!
Stanisław
"równają są możliwości wykonania tanga argentyńskiego z 3 - drzwiową szafą.
Usuń@Begonijko : lub grupowe wykonanie kankana z figurami przez posłanki PIS i SP. ;-)
Stanisławie, ehhh...łza się w oku kręci, kiedy sobie przypomnę, ile to razy, przed kilku laty, próbowałam powściągać Twoje złe emocje na blogu Janusza Palikota. Żarłeś się tam z całą armią "suntzów", "godotów" i innych takich ...a ja, wówczas blogowa debiutantka, starałam się ze wszystkich sił tonować swojego "ziomka", dla jego dobra zresztą. Tak mi się przynajmniej wówczas wydawało. I co ? Ano nic. Moje naiwne "nauki" poszły w las, Ty pożarłeś się chyba ze wszystkimi, a ówczesny blog Palikota wyciągnął kopyta, na własne życzenie autora zresztą.
UsuńMasz bardzo przykrą i, obawiam się, nieuleczalną cechę, którą popularnie nazywa się pieniactwem. Nie liczysz się z nikim i niczym. Twoje musi być na wierzchu i już. Nie dyskutujesz, a wygłaszasz straszliwie banalne komunały i, co gorsza, robisz to z przekonaniem, ze odkrywasz jakąś kolejną "Amerykę" ...Nie wyciągasz żadnych wniosków z bardziej, lub mniej dosadnych reakcji na Twoje epistoły, wręcz przeciwnie, wygląda na to, że owe reakcje sprawiają Ci jakąś dziwaczną przyjemność...
No cóż ...zgodnie z Twoją powyższą "deklaracją niepodległości" muszę się liczyć z jakąś odpowiedzią. Ty jednak na moją nie licz, Stanisławie. Nie mam w sobie ani krztyny z niejakiego Syzyfa. Dobrej nocy życzę.
Begonijko - :-)))))))))))))))))))))))), mam nadzieję, ze śmiechu nie da się już skomentować. Tyle jeszcze chyba wolno ?????? Miłego !!
UsuńP.S. - co do śmiechu to "all right reserved".
Dobrej nocy, Sarmato ! :)))))
UsuńJednomandatowe okręgi wyborcze są dzisiaj oszustwem. Miały rację kiedyś, dzisiaj w dobie mediów elektronicznych i koncentracji biznesu już szkodzą. Kraje gdzie one są stosowane uciekają od tego jak tylko się da. Dzięki JOW partia mająca ok. 25% poparcia w skali kraju zdobywa 75% mandatów. Tym samym władze może zdobyć np. nie PO ale PIS albo SLD albo PSL czy RP. Każdy.I to władze absolutną.
OdpowiedzUsuńJako Opolanin przepraszam za Kukiza chociaz on nie z Opola a z Niemodlina /to mniej więcej takie zadupie za jakiego pochodzi Hofman/
OdpowiedzUsuńPozdrawiam
Oj ! Piotrze , Kalisz to miasto w Polsce najstarsze .I pewnie nie wszyscy tam są dumni ze swojego ziomka Adasia H. No cóż...w każdym zbożu znajdzie się kąkol !
UsuńPiotrze - nie masz za co przepraszać, bo nie Twoja wina !! Ale tak na marginesie to Wam w tym Opolskiem obrodziło dziwakami. Macie też tam takiego posła pt. JAKI - ten to dopiero jest walnięty. Pozdrawiam !!
OdpowiedzUsuńDziś w programie " Czarno na białym" był świetny reportaż. Ktaś ogladał?
OdpowiedzUsuńO starszym panu, który szukał swoich bliskich. Znalazł. Mamą była nieżyjaca już zakonnica, a ojcem niemiecki oficer. Śluby mamusia składała przed prawie świętym - S. Wyszyńskiem i obiecała wielebnemu, że nigdy nie wyjawi faktu, że była matką. Papiery dziecku sfałszowano w kruchcie, a samo dziecko oddano " obcym ", czyli rodzinie zastępczej.
Doskonały program ujawniajacy w pełni " moralność" kościoła oraz jego świeckich, państwowych wyznawców, którzy bez względu na elemntarną uczciwość - ściśle wykonują polecenia kościelnych.
W tle... wielki majątek, który szukający miałby prawo dziedziczyć po prawdziwych rodzicach! A majątek jak wiadomo - kościelnym zawsze bliski:)
Więc.. jeśli tak wygląda koscielna " moralność" - to wolę być całkiem niemoralny, byle od nich - z daleka:)
Stanisław
Takich historii są tysiące jak nie setki tysięcy, nie trzeba się podniecac i zmieniac tematu, bo to nie ma nic wspolnego ani z JOW, ani Kukizem ani holland.
UsuńMaciek - kilka pieter wyżej "poszłoo" zdefiniował ten przypadek : to są "skromniej pojętni".
UsuńWstrząsający !
OdpowiedzUsuńTu obszerny artykuł
http://www.deutsch-polnischer-journalistenpreis.de/nom2011/files/press/PL_41_P.pdf
Poszłoo, jak widzę, poruszyło nas to samo, w tym samym momencie.
UsuńA tu jeszcze coś - dotyczące samego szefa...:) :
OdpowiedzUsuńforum.gazeta.pl/.../w,904,114023308,114037851,Irena_Kinaszewska
Stanisław
Mówi się, że efektem tego " afektu " - był całkiem ziemski chłopiec. Nie mogę teraz znależć, ale czytałem obszerne artykuły.
Usuń" Prawda was wyzwoli ". No właśnie...Was wyzwoli. Zacznijcie od siebie!
Przepraszam za zmianę tematu, ale ten program w TVN - mocno mną wstrząsnął:)
Stanisław
Kinaszewska to podobno wrzutka służb.
UsuńZa to mną wstrząsnęło tomiszcze Wandy Półtawskiej "Beskidzkie rekolekcje".
Targałem to na ciepłe wczasy, daleko, daleko ale miałem czas i przeczytałem. Świadectwo pychy delikatnie mówiąc. Ortodoksi czytają na klęczkach.
No... nie wiem. Czy to " wrzutka służb ". Gazeta Wyborcza raczej sprawdza swoje informacje:)))
UsuńPozdrawiam
Stanisław
Dopóki Niesiołowski pluł na PiS,kaczora i Rydzyka to był cacy.Teraz "elyty" go wyplują,podobnie jak Pieronka!
OdpowiedzUsuńkokakola - a co ma "Pieronek" do wiatraka ?? Niesioł to jest Niesioł - profesór z niewyparzoną gębą. Przed wojną nawet by fornalem nie mógł być.
UsuńA to pis swieta krowa ? Kaczy tez swiety ? Jak sie idzie do polityki to ma sie twarda skore i dupe, Jak kacze nie wiedzialo ,to teraz sie dowiedzialo, moglo dalej siedziec pod lozeczkiem w bierotowce na Zoliborzu, a nie wylazic pokractwo na widok ludzki. Kazdego z politykow ,krytykuja, opluwaja, i krytykuja, po to oni tam sa Kacze nie jest lepsze
UsuńHolland i Kukiz...
OdpowiedzUsuńPostacie absolutnie nie do porównania.
Reżyserka z międzynarodową renomą i wieloma znakomitymi filmami w dorobku i śpiewogroj z przebłyskami ale nic poza tym.
Dał się poznać z "ZCHN zbliża się" , wcześniej mało kto o nim słyszał.
No miał jeszcze wspomniany przebłysk z piosenką z "Girl Guide" ale może pamiętam to ze względu na to że występował w duecie z przepiękną Renatą Gabryelską" .
A potem mu odbiło.
Nie wiem co mu kuścielni naobiecywali ale strzeliło mu po deklu równo.
O szczęście nie pojęte,
UsuńMój proboszcz zbliża się.... itd.itd.
Marcin - gdzie tu jest choć pół zdania stawiające Holland naprzeciw Kukiza? O jakim porównaniu piszesz? Czy w moim wpisie chodziło o porownanie dorobku tych dwoch osób?
UsuńAleż ja nie porównuję bo jak napisałem się nie da.
UsuńI nie sugeruję , że Ty to robisz .
Ot dwie krańcowo różne osoby pojawiły się w jednym Twoim wpisie jako krytykujące PO.
Chyba ja się zwyczajnie nie precyzyjnie wyraziłem :-)
Od dwóch dni próbuję dociec, na czym polega ta rzekomo straszliwa obraza dla pań Holland (matki i córki), ze strony posła Niesiołowskiego. O ile mi wiadomo, pani reżyser udzieliła wywiadu, w którym uczestniczyła jej córka lesbijka. Były wielce oburzone, bo część posłów PO jest przeciwko formalnej legalizacji związków partnerskich i przyczyniło się do odrzucenia wniosków tego dotyczących (w tym własnej partii). Agnieszka Holland nie przebierała przy tym w słowach stwierdzając, iż na oszustów, czyli PO, nigdy już nie zagłosuje.
OdpowiedzUsuńDo tego momentu zrozumiałam, że z powodów osobistych (orientacja seksualna córki), obie panie obraziły się na PO i wyłącznie z faktu nie zalegalizowania do tej pory związków partnerskich, nazwały wszystkich członków tej partii (w tym posła Niesiołowskie i Premiera) oszustami.
Nie z własnej inicjatywy, lecz usilnie dopytywany przez "kwiat dziennikarstwa", poseł Niesiołowski ocenił tę groźbę nigdy nie zagłosowania, jako spowodowaną wyłącznie prywatą. Przy czym użył słów "córcia" i "lesbijka". To, które z tych słów jest takie obraźliwe? Hmm..., przecież to nie on "wydobył na światło dzienne" fakt pozostawania owej córki w związku partnerskim z inną kobietą. Zrobiła to pani reżyser, jak rozumiem za wiedzą i zgodą zainteresowanej. Tym czasem raban na całą Polskę, ludzie skaczą sobie do oczu, Premier osobiście przeprasza, nawet Niesiołowski wreszcie przeprasza... Pani Agnieszka na ustach, wizjach i stronach wszystkich mediów, teraz to dopiero super obrażona, nawet przeprosin (żadnych i od nikogo) nie przyjmuje.
Pozwoliłam sobie skopiować wypowiedź jednego z komentatorów z "NaTemat", bo z jego opinią o Agnieszce Holland". Winy Niesiołowskiego, a już z pewnością zarzucanego mu "języka nienawiści", dopatrzeć się nie potrafię.
"PO nie jest z mojej bajki. Niemniej jednak zwyzywać ludzi publicznie od oszustów, a potem burzyć się na ripostę i jeszcze nie przyjąć przeprosin? Zero klasy, żadne nagrody filmowe nie wynagrodzą braku wyczucia i prostactwa obyczajowego."
Pomyślności.
Ma być "...bo zgadzam się z jego opinią o Agnieszce Holland".
UsuńPomyślności.
Zgadzam się z Tobą, Ikko i w tym stylu pisałam wcześniej. Zauważ też, że obie panie poczuły się oszukane przez premiera i PO również z powodu braku (na razie, czy w ogóle, tego jeszcze nie wiadomo) finansowania z budżetu państwa zabiegów in vitro, co daje mi do myślenia...Zapewne pani Holland ma ochotę zostać babcią, a to przecież nie powinien być dla niej żaden problem ! Taką procedurę medyczną finansują z własnej kieszeni pary o znacznie niższym statusie materialnym, więc... o co chodzi ? I, reasumując, w naszym dziwnym kraju można nazwać mordercami, zdrajcami, oszustami i kim tam jeszcze, z imienia i nazwiska, osoby z najwyższych władz państwa i nikt na to nie reaguje, natomiast pani Holland nabzdycza się za nazwanie rzeczy, po imieniu. Chciały panie medialnej afery wokół własnych, partykularnych potrzeb, to tę zadymę mają. Nie wiem tylko, które to słowo było tak straszliwie obelżywe : "córcia" (ja córcią swoją córcię nazywam na okrągło) , czy "lesbijka" ? Przecież to tylko stwierdzenie ogólnie znanego i nie ukrywanego faktu ? Moim zdaniem, premier Tusk znów okazał się dżentelmenem mocno na wyrost, ale przypominam też, że z podobną reakcją spotkał się poseł Niesiołowski, kiedy odesłał precz ścigającego go bezczelnie po ulicach Warszawy damskiego rozczochrańca z kamerą w łapie...
OdpowiedzUsuńTrochę pokory, pani Holland ! Skoro nasze społeczeństwo ( a więc i sejm, który jest tego społeczeństwa odbiciem) jeszcze nie dojrzało do pasujących paniom rozwiązań, to należy na właściwy moment poczekać, lub wyjechać do Vegas. Tam już nikogo nic nie dziwi. Ot i wszystko.
Szanowna Pani Gospodyni blogu Eliza Doumulin, spieszne pragnę Panią poinformować, że wpisanie sie w pani blogu po terj dłudiej przerwie, to jak dobry seks z ukochaną kobietą. Niby brak możliwości do zalogowania się nie jest nie do przeskoczenia, to jednak nieposiadanie adresu e-mailowego nie oznacza checi ukrywania się przed świartem. Pozdrawiam niezwykle serdecznie! O lala
OdpowiedzUsuńAlez tu nie trzeba się logowac :)))))))))))))))
UsuńPrzestańcie już z tym Kukizem . Wiecie za co kain zabił abla ? Za suchary.!!!!
OdpowiedzUsuńOsiagnieciem Kukiza jest pijanstwo, kurestwo, chamstwo i krazek z wykrzyczanymi slowami Maryna Maryna uchachachachacha, ,,,,itd
OdpowiedzUsuń