piątek, 10 kwietnia 2015

Żegnaj Przyjacielu


W dniu dzisiejszym zmarł w Warszawie w wieku                 56 lat znany blogger AZRAEL

                                                                                                                                                         
 


"Człowiek nie ma swego portu, a czas nie zna brzegu. On płynie, a my przemijamy!” Jacku, miłej podróży i wspominaj nas czasami. Nie żegnam Cię, bo jakżesz mogę powiedzieć komuś „żegnaj” kiedy on żyje w moim sercu?

Mój pierwszy komentarz na blogu był od Niego




Życzę powodzenia w prowadzeniu bloga, wielu czytelników.Azrael P.S. Wyłącz konieczność logowania i wpisywania kodu – tak będzie łatwiej :)

7 komentarzy:

  1. Czytywałam i ceniłam Azraela. Raz miałam możliwość spotkać i porozmawiać. Będzie mi go brakowało.
    Tak pisał o dzisiejszej rocznicy katastrofy już kilka tygodni temu:
    http://azrael.natemat.pl/130911,czas-smolenskiej-rocznicy

    Niech spoczywa w pokoju.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przykre to oczywiście , ale w sumie wielu z nas tu komentujących , wiedziało od kilku tygodni , że Azraela mógłby tylko cud uratować.
    A on w cuda nie wierzył.
    Na pewno w blogosferze będzie Go brakować.
    Pisał wyraziście , czasem ostro i nie unikał trudnych tematów.

    Żegnaj Jacek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozostaną w naszej pamięci Jego teksty.
    Pamięć jest nieśmiertelna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż nie wierzę. Ogromna strata, jeden z najlepszych blogerów. Pozostanie w mej pamięci na zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kilkakrotnie słyszałem wypowiedzi Azraela - w radio Tokfm.
    Czasem czytałem Jego blogowe wpisy. I po tym wiem, że Jego wypowiedzi były mi bliskie. Żal...
    Gdyby tak:
    Ułomna ludzkość dołożyła tyle starań dla: zwalczania i przeciwdziałaniom - tak strasznym chorobom nowotworowym, co dziś poświęca zbrojeniom... może takich tragedii można by uniknąć.
    Szczere Kondolencje Najbliższym:
    Stanisław

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytywałam jego blog,widziałam i słyszałam w tv .To był bardzo mądry człowiek.Jakoś tak jest ,że ci mądrzejsi spalają się szybciej.Wyrazy współczucia najbliższym i przyjaciołom.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyrazy współczucia dla Rodziny i wielka strata dla nas wszystkich, bo był to niebanalny człowiek ...

    OdpowiedzUsuń

Na tym blogu hejt nie jest tolerowany.