środa, 11 września 2013

(par) Lament Narodu


Uwaga, dzisiaj Duda rozpoczyna protesty i będzie "walczyć do skutku", bo ten rząd powinien jak najszybciej trafić na śmietnik historii". Nie wyklucza, że zostaną w Warszawie dłużej niż tylko do soboty, a "związkowcy" zamierzają przed Sejmem zwołać "Parlament Narodu". Na prezesa się nie gniewa za to ze PiS w protestach udziału nie weźmie i musi "poważnie porozmawiać z Hofmanem" (o czym? ile centymetrów liczy kurdupel?tak tylko pytam... :))

Narodowy (par)lament...bo Sejm nie sprawdza się w boju ... Duda się sprawdza ... ciekawe czy narodowi lamentarzyści Dudy będą palić oponki i rzucać mutrami w okna? Czy jak Duda zostanie lamentarzystą w Parlamencie to będzie się sprawdzał w boju? I ta Duda ma czelność mówienia o innych że są chorzy na władzę??!!... Kolejny obłudny oszust owładnięty niebezpiecznymi wizjami i durnymi pomysłami, no ale my Polacy tak mamy, lubimy jak ktoś nam obiecuje gruszki na wierzbie ... "Parlament Narodu"? A jaki naród go wybierze? Są jakieś wybory w tej sprawie?

Mamy parlament wyłoniony w demokratycznych wyborach. On chce legalny, normalny parlament zastąpić awanturnikami wyłonionymi ze zmanipulowanego i rozhisteryzowanego tłumu?Znalazł się kolejny hitlerek, któremu marzy się dokonanie przewrotu i zastąpienie demokracji dyktaturą w swoim wykonaniu, czyli władza za wszelką cenę, a po nas choćby potop... 
Żądza władzy jak widać w tym kraju jest baaardzo zaraźliwa... Wygląda na to, że w dobieraniu się do koryta Duda pobije dążenia samego prezesa Absmaka. Pewno dlatego preziu jest zniesmaczony ostatnio...

Rozpoczął kampanię wyborczą do Sejmu bo w związkach kariera się kończy łachudrze, pewno ze "skromnego" związkowgo uposażenia wypłacanego z podatków brakło mu w zeszłym miesiącu na chleb i mleko...Duda idź do roboty śmierdzący leniu i obiboku!!!!! I nie mąć w kraju! 



Trawienie polskiej polityki jest dość ciężkie, a Polacy mają już naprawdę dosyć szmaciarzy i ich szemranych protestów, dewastujących miasta. Mam nadzieję, że policja wreszcie spałuje tych darmozjadów i wywali ich na zbite pyski poza Warszawę, gdzie mogą sobie protestować do usr**ej śmierci.


Chyba nikt nie da się nabrać, że oni w interesie robotnika????????                                                  

aż żal dooopę ściska na ta ich biedę,,,,,

promuj

11 września godz.14.40 - to juz 12 lat!!!

59 komentarzy:

  1. Śmiem wątpić czy te podane tu "zarobki" to wszystko Wszak oni jeszcze zasiadają w Radach Nadzorczych rożnych"a swoich" spółek
    Tak to było kiedyś
    http://www.wprost.pl/ar/13602/Rady-robotnicze/ i"związkowcy nadzorują odpłatnie firmy, przeciw których władzom protestują"
    A nie sadzicie iż Tusk dla nich stał się be,
    bo powiedział
    Nie" dla związkowców w radach nadzorczych państwowych spółek"a
    Rada Go­spo­dar­cza przy pre­mie­rze nie chce, by przed­sta­wi­cie­le związ­ków za­wo­do­wych byli ob­sa­dza­ni w ra­dach nad­zor­czych spół­ek Skar­bu Pań­stwa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć W.I.E.S.I.E.K :)

      Polskie związki zawodowe stają się podobne do tych, z lat kryzysu, ze Stanów Zjednoczonych:) Czyli: interesowne / dla siebie/, korupcyjne i często kierujące się własnymi interesikami.
      Nie mniej uważam, że związki zawodowe - są niezbędne w Polsce. Niezbędne, pod warunkiem, że będą spełniać swoje statutowe zadania, którymi jest: dbałość o pracowników i reprezentowanie ich, wobec pracodawcy...
      Wierz mi, że polscy pracodawcy, ich mentalność i " moralność" - wiele do życzenia pozostawiają. Praktycznie jedynymi firmami, które przestrzegają prawa pracy - są resztki firm państwowych, spółek samorządowych. W pozostałych przedsiębiorstwach trwa kuriozalny wyścig szczurów, a przestrzeganie prawa... jest nieznanym pojęciem!
      W dużej części - sami pracownicy - przykładają się / swoją akceptacją / do takiego stanu.
      Nie jest to może powód do dumy / dziś/ , ale kiedyś, po pierwszych wyborach "półwolnych", reaktywowałem Solidarność w moim zakładzie. Był to duży zakład, zatrudniający ponad 1000 ludzi. Na miejscu i w terenie. Wybrano mnie nawet przewodniczącym, w sposób całkowicie demokratyczny. Ale... do łba by mi nie przyszło, żeby pobierać jakąkolwiek kasę, z tego tytułu.
      dalej pracowałem zawodowo, a funkcję pełniłem za "freeco", bo inaczej bym nie potrafił! Chociaż już wtedy - etat " mi przysługiwał.
      w tamtym czasie wiele się działo, wiele spraw ważkich trzeba było załatwić, opracować! Choćby zwrot gotówki, która była na kontach Solidarności, a " rozkaz " Jaruzelskiego nakazał - przekazanie jej, opzz-om:) Kilka dni tkwiłem wieczorami nad dokumentacją, opacowywałem należność kwotowo, z uwzględnieniem: inflacji, rewaloryzacji... Wszystko... w " cynie społecznym "... Opracowanie było na tyle wiarygodne, że koledzy z OPZZ, przekazali szybciutko kaskę - bojąc się procesu sądowego.
      Jednak, wtedy: to była inna Solidarność, inni ludzie... Społecznicy, wierzący w potrzebę zmian. Dziś to już tylko: " aparat związkowy ", na czele z jeszcze większym APARATEM, p.t.: Duda...
      Pozdrawiam
      Stanisław

      Usuń
    2. Wiesiek ! No i o to lotto w tym całym proteście. Tam nie ma robotników tylko personel komisji zakładowych. Akurat daje to te 20 tysięcy rzekomo strajkujących. Zauważ te wypasione gęby, te tłuste zady, te biedniutkie stroje. To pewnie pierwszy objaw puchliny wodnej na tle głodowym.Albo "choroba zawodowa" związkowców.

      Usuń
    3. Panie Stanisławie, proszę sobie wyobrazić, że z Pańskim wpisem z 11 września 2013 11:47, poza zdaniem "Dziś to już tylko: " aparat związkowy ", na czele z jeszcze większym APARATEM, p.t.: Duda..." zgadzam się. Chyba Pan przesadza, że te 20 000, to tylko aparatczycy, tylu chyba nie ma. To normalni związkowcy, być może nieco zmanipulowani, co do potencjalnych konsekwencji haseł, które wpisali na sztandary. Ale ich obecność w proteście jest konieczna, aby przybliżyć obalenie tego szkodliwego dla Polski rządu.

      adam

      Usuń
  2. Jaki Parlament Narodu, co to jest za komedia? Z tego, co pamiętam to ten parlament na Wiejskiej został wybrany przez naród w demokratycznej elekcji

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzień dobry Pani Elizo!!! No to zacznie się oblężenie Warszawy prze "związkowców" a hetmanił im będzie pan Duda we własnej osobie. Jak rzekł w wywiadzie telewizyjnym zabrakło w Polsce autobusów aby całe wojsko związkowe pomieścić w pielgrzymce do "stolycy". Będą oblegać pałace rządowe i ministerialne. Pan Sienkiewicz pisał w Trylogii, ze jak oblegano Szwedów to pan Zagłoba w pałacu Kazanowskich miał przygodę z "simiae"- małpami, co wizerunek jego i reputację mocno nadwyrężyło.Kiepski z pana Dudy hetman, dawniej panowie szlachta na sejmiki i pospolite ruszenie samotrzeć docierała siadając na oklep na koń.Wozili też ze sobą fraucymer i sługi a także "spyży" odpowiednie zapasy co by skarbca koronnego zbytnio nie nadwyrężać. Tedy zasiądę sobie wygodnie w fotelu i będę obserwował w moim "imaginarium" co też tam będzie się działo.Miłego dnia !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Elizo - jeszcze dodam, że jak już "oblężenie" stolicy nastąpi i pojawi się temat emerytur oraz Otwartych Funduszy Emerytalnych - pozwolę sobie na cięty komentarz. Nikt tak bowiem nie ogłupił Polaków jak pan Balcerowicz i pan Buzek wprowadzając ten system ubezpieczeń i obiecując Polakom wczasy pod palmami. Wyszły z tego wczasy pod polską wierzbą za kilka złotych.A Polak jak zwykle - mądry po szkodzie !

      Usuń
    2. Sarmata - zgadzam się z Tobą - prezesi OFE wyprowadzili z tych Funduszy 18 miliardów złotych na konta swoich zagranicznych mocodawców. Pieniądze Polaków zasiliły konta spekulantów giełdowych - czy tego do cholery nikt nie widzi ??? Czekam na obiecany cięty komentarz ! Pozdrawiam !!

      Usuń
    3. Sarmato, próbowałam oglądać związkowych brzuchaczyków , ale szybko mi się znudziło. Jeśli nastąpi zapowiadany przez Dudę koniec świata, to na pewno jakoś się o tym dowiem. Miłego dnia i czekamy na Twoje spostrzeżenia. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  4. Pan Duda ma program: niech wszystkim będzie lepiej, najlepiej od zaraz. W tej sytuacji już wolę gwarancję ciepłej wody.

    OdpowiedzUsuń
  5. A kto dał Dudzie prawo osądzania co jest dobre dla Polski i Polaków? Nie życzę sobie tego! Związkowców strasznie ubodły plany ograniczenia przywilejów w zakładach pracy...to stąd te radykalne wystąpienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ciepłą wodę, pani Gocho, przynajmniej w Warszawie, nie masz co liczyć, bo warszawski SPEC (Stołeczne Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej) przez Panią Hannę Gronkiewicz Waltz (PO) za psi grosz zostało sprzedane zagranicznej firmie, w której gwarancje przyzwoitej eksploatacji warszawskiej sieci ciepłowniczej nie wierzę.

      adam

      Usuń
    2. Ale w zimie , póki co - ciepło masz? Rozwiązłe członki mikrego ciała możesz umyć w ciepłej wodzie?
      No! To kiego, Kasandro, pierniczysz???
      Stanisław

      Usuń
    3. Tego, panie Stanisławie, "pierniczę", że jako inżynier energetyk WIEM, jakie warunki muszą być spełnione, aby sieć ciepłownicza była eksploatowana w sposób zapewniający przyzwoity poziom jakości usług.

      adam

      Usuń
  6. Uwierzę Dudzie, jak powie: wszyscy Polacy są równi, koniec z przywilejami! Inaczej to zwykła k..wa, ale z krzyżem!

    OdpowiedzUsuń
  7. K..wa z krzyżem czy bez, k..wą pozostanie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszłoo:)
      Ale ta q... bez krzyża jest mniej " po linii ", mniej wolska...:))))
      Stanisław

      Usuń
  8. patriota genetyczny11 września 2013 10:49

    Warszawskie występy Dudy to przyczynek do kampanii referendalnej w "stolycy". przypomina mi się ten żyd z dowcipu, co se wziął kozę na kwaterę.
    Związkowcy poprotestują, pookupują, poutrudniają aż, wreszcie, sobie pójdą. I będzie jak u żyda po oddaleniu kozy. Warszawiacy będą się cieszyć, jak dobrze jest żyć w mieście zarządzanym przez HGW.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie, będziemy sie cieszyc ze NAPRAWDĘ DORZE jest zyć w miescie zarządzanym przez Hanne Gronkiewicz.

      Usuń
    2. Panie Leonie, przypuszczam, że należy Pan do klanu "słoików". Bo ja, jako Warszawiak od co najmniej trzech pokoleń, z utęsknieniem czekam, kiedy pani Hanna Gronkiewicz - Waltz odejdzie w niesławie.

      adam

      Usuń
    3. No jeżeli Gronkiewicz mialaby odejść w "nieslawie" to co powiedzieć o Stękaczu Młodszym? Tyś chyba nie z tej Warszawy. I proszę nie powielać po idiotach o "sloikach" to obrzydliwe takie dzielenie, ale jakie to PiSie!!!!

      Usuń
    4. Panie Leonie, ja jestem dokładnie z "tej" Warszawy. Nie skomentuję Pańskiej wypowiedzi na temat "Stękacza Młodszego", bo nie wiem, o co Panu chodzi. Nie sądzę także, aby stwierdzenie, że większość tak zwanych Warszawiaków ("słoików"), nie ma z Warszawą związków dłuższych niż kilkuletnie, nie jest obrzydliwym dzieleniem, ale stwierdzeniem faktu. Widzę to dokładnie co tydzień, w podziemnym garażu wybudowanego przed sześciu laty domu, w którym mieszka moja córka. W weekendy garaż jest pusty, podczas, gdy w dni powszednie zapełniony. Bo w weekendy "Warszawiacy" jadą do domu.

      adam

      Usuń
  9. No proszę! Jak to pisieczopki popierają demolkę kraju!Prezes go czymś skusił czy kasa związkowa to już za mało i czas polączyc ją z innym zródłem dochodów ?

    OdpowiedzUsuń
  10. W/g jakiegoś tam sondażu, kaczysyn jest na pierwszym miejscu, z 18% poparciem - na funkcję przyszego " płemiera ". Jeśli życie potwierdzi ten sondaż, a " mikre ciałko " - stanie się Ciałem Urzędowym... może mnie ktoś, na starość / moją / zaadoptuje? Byle była to adopcja zagraniczna - oprócz Korei Północnej, Kuby i jeszcze paru...:))))
    Wiem, żę czarni zrobią wszystko, żeby " sondażowe słowo stało się urzędowym ciałem ". Bo im się to opłaca, a wdzięczność " płemiera" będzie nieograniczona:)))
    Stanisław

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznaję, panie Stanisławie, że pan Jarosław Kaczyński (Przepraszam, ale określenie "kaczy syn" jest obrzydliwe) niekoniecznie byłby najlepszym premierem, ale na pewno, o mile świetlne, lepszym od pana Donalda Tuska.

      adam

      Usuń
    2. adam - DLACZEGO ? Dla mnie i Kaczyński i Tusk nie są bohaterami z mojej bajki, ale przy Kaczyńskim Tusk przedstawia się jak Einstein wobec Jasiu Fasoli. Pod każdym względem. Wobec tych dwóch - POKAŻ mi inną realną alternatywę. KTO jeszcze w tej czeredzie mógł by być premierem. Rządzenie państwem to nie jest osiedlowy magiel. Rządzenie państwem, to nie sa tylko uwarunkowania węwnętrzne ale głównie i przede wszystkim uwarunkowania zewnętrzne. Polska na własne życzenie pozbyła się możliwości bycia kimś w polityce i gospodarce wyzbywając się własnego majątku narodowego. Reliktem takiej polityki został się dzisiaj Duda. On myśli, że wystarczy potupać a będzie wszystkim od razu dobrze a może jeszcze lepiej. GŁUPIEC ! Dla niego państwo to bralnia pieniędzy. Związki mu się skurczyły,pieniądze mu się kończą no to sobie potupie. Tupali tak w stoczniach aż sobie natupali - biedy.Wielkogabarytowa "klasa robotnicza" też mu się skończyła, bo pierwszym zadaniem "solidurności" była likwidacja "molochów" socjalistycznych. Te "molochy" były zadrą w oku kapitalistów zachodnich, którzy mieli apetyt kupić sobie w Polsce całe działy gospodarcze, ale bez dodatku w postaci "klasy robotniczej" - jedynej przeszkody w wyzysku.Weź mundralo i przeczytaj jaką przyszłość na drzwiach z stoczniowej szafy biurowej zapisali sobie "solidurni". Długo i rozważnie czytaj i zacznij wreszcie MYŚLEĆ.A teraz wszyscy chcą żyć ponad stan - bo im się należy. Należy się kopa w PUPĘ za bezdenną głupotę. Jak ci nie odpowiada PUPA , to może być kaczy kuper.

      Usuń
    3. Wiesz, Marcinie, może bym i z tobą podyskutował, gdybyś nie zaczął zaproszenia do dyskusji (" POKAŻ mi inną realną alternatywę. KTO jeszcze w tej czeredzie mógł by być premierem") od inwektyw ("Długo i rozważnie czytaj i zacznij wreszcie MYŚLEĆ.A teraz wszyscy chcą żyć ponad stan - bo im się należy. Należy się kopa w PUPĘ za bezdenną głupotę. Jak ci nie odpowiada PUPA , to może być kaczy kuper"). Ja już myślałem, Synuś, jak ty jeszcze nosiłeś pieluchę między nogami. Chcesz dyskutować, proszę bardzo, chcesz obrzucać się obelgami, obiecuję, że ci sprostam. W końcu urodziłem się na warszawskiej Pradze.

      adam

      Usuń
  11. Część związkowców gromadzi się też pod Sejmem - to tam doszło do pierwszego incydentu. Sztab Akcji Protestacyjnej odmówił dawnym działaczom Solidarności wejścia na teren protestu przed Sejmem. Weterani opozycji w PRL chcą tam zbierać pieniądze na pomoc dla swoich starszych kolegów, którzy są w szczególnie trudnej sytuacji życiowej.
    ----------

    squrwiele dudowe śmiecie

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można nawet podać świetlany przykład, ksywko "ksiądz". Margaret Thatcher.

      Usuń
    2. Marzy ci się "obijanie ryja" ? To pierwszy się podstaw (to taka mała trawestacja słynnej wypowiedzi tatki inkasenta na temat Marii Kaczyńskiej). I nie zapomnij, jeśli jesteś katolikiem, o nadstawieniu drugiego policzka, kiedy ten pierwszy będzie już spuchnięty ! Alleluja i do przodu !!! :))))

      Usuń
  13. patriota genetyczny11 września 2013 10:49
    Ty to dla jaj,z ta "nazwą" bo jakoś mi się źle kojarzy to"patriota genetyczny"
    Juz jeden pajac tak się nazywał chyba Suski mu było i swój patriotyzm uznawał jako"genetyczny" bo rodzina coś tam coś tam.
    Patriotyzm genetyczny - termin określający charakterystyczny typ mutacji genetycznej, która wystąpiła w bliżej nieokreślonej przeszłości u przodków członków PiS oraz partii koalicyjnych. Wynik tej mutacji, a więc zestaw genów odpowiedzialnych za P. g., jest przekazywany potomstwu zgodnie z prawami ogłoszonymi w 1865 r. przez czeskiego mnicha, Gregora Johanna Mendla, na podstawie badań nad krzyżowaniem grochu siewnego (łac.: Pisum sativum).
    Mutacja P. g. została empirycznie stwierdzona i w dniu 21.03.2006 ogłoszona przez znanego teoretyka PiSjanizmu, wiodącego genetyka i strażnika czystości rasowej Wolaków oraz wybitnego erudytę, posła PiS Marka Suskiego, szefa mazowieckiego oddziału tej partii, odpowiedzialnego za listy kandydatów w wyborach samorządowych 2006 r.

    Poniżej przytoczono w pełnym brzmieniu epokowy cytat, stanowiący formalne ogłoszenie wyników badań posła Suskiego:

    "Jeśli rodzina kandydata walczyła o Polskę, o niepodległość, a dziadek był w Armii Krajowej, a pradziad uczestniczył w powstaniu styczniowym, to taki ktoś daje gwarancję genetycznego patriotyzmu."

    Należy zaznaczyć, że poseł Suski sam jest mutantem P. g., co potwierdzone zostało przez szacowne grono genetyków, jakim jest Światowy Związek Żołnierzy Armii Krajowej. Gremium to, w uznaniu jego zasług w dziedzinie genetyki, przyjęło w dniu 20.05.2006 posła Suskiego do grona swych członków (nr legitymacji 0068791). Wiekopomne to wydarzenie jest również ewenementem na skalę światową – poseł urodził się w 1958 roku, a walczył w Armii Krajowej w latach 1939 – 46!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo Suski, został członkiem, co odczytuję, że ch..., na zasadzie członka Honoris Causa!
      Bardzo też mnie interesuje, czyimi członkami zostaną mianowani, ci dwaj - pisowscy " liderzy"/ agent tomuś, hoffman /, którzy po zwyciąstwie Pupy, licytowali się... długością przyrodzenia:)))) Proponuję tytuł:
      Pierwszego Ch... IV R.P.:))) Znaczy się, pierwszym jest jajek, oni mogą być vice-ch...i:)
      Serdecznie pozdrawiam
      Staisław

      Usuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  15. Acha, i jeszcze jedno, pani Elizo. Napisała Pani: "Mam nadzieję, że policja wreszcie spałuje tych darmozjadów i wywali ich na zbite pyski poza Warszawę, gdzie mogą sobie protestować do usr**ej śmierci." Uprzejmie informuję, że pod moimi oknami (mieszkam w Warszawie) niedawno przemaszerowała ta część dzisiejszej gwiaździstej manifestacji, która wystartowała spod Ministerstwa Spraw Wewnętrznych. Sami mundurowi. To dość zabawnie wyglądało, gdy policjanci w mundurach ochraniali manifestecję policjantów w mundurach, niosących flagi Solidarności. Obawaim się zatem, że Pani życzenie się nie spełni. Na szczeście!

    adam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy11 września 2013 16:17

      Adaś, wiesz gdzie noszę twoją prawdę?? dopowiedz sobie sam, ja po prostu nie znoszę bezczelności, to tyle, dyskutowac z tobą nie mam zamiaru boś najmądrzejszy w całej wsi....tylko nie wiesz ze wtedy kiedy wszyscy na pole wyjdą.

      Usuń
    2. Adasiowe wypociny wyczerpują znamiona Trzeciej Prawdy prof. Tischnera. To: Gówno - Prawda :)
      Pozdrawiam Elizo:)
      Stanisław

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    4. Jak ty, klecho, pieprzysz z ambony o takich rzeczach, to łachudro w przydużej sukience... zapomniałeś do czego służy... ten twój, zapyziały - kościół!
      Stanisław

      Usuń
    5. Panie Stanisławie, a to Pan zamierza wyznaczać zadania Kościołowi? Kościół swoje zadania otrzymał już ponad dwa tysiące lat temu i jak na razie dość skutecznie je realizuje. Pan zamierza być Wielkim Reformatorem? Ha, ha...

      Usuń
    6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    7. panie anonimowy, z godz 20:13...

      Skutecznie realizuje... prawisz! Ale CO - realizuje?
      Jestem poza kościołem - więc i nie mogę być jego " reformatorem ".
      Poza tym uważam, że kosciół jest, wbrew pozorom - zupełnie NIEREFORMOWALNY, a jego " misja " , od zarania - polega na łupieniu!
      I z boskością ma tyle wspólnego, co Flaszka z Głodziem - z abstynencją!
      Stanisław

      Usuń
    8. Oczywiście, że jest niereformowalny. I łaska Boska. Nie ma prawa być reformowalny, bo swoje zadania dostał dawno temu i zadania nie uległy zmianie. Czy Pan to rozumie?

      adam

      Usuń
    9. Sami sobie nadali " zadania" !
      Ogłupiać, łupić, kłamać, zagarniać majątki, niszczyć inne kultury, torturować, zamęczać innowierców, urządzać krwawe wyprawy...
      Popierać totalitaryzmy, zbrodniarzy... byle tylko obronić swoje zakichane pozycje!
      Nawet ja, nie kościelny - byłbym ostrożny, żeby takie " zadania" przypisywać boskości!
      Kosciół to zło, w krystalicznej postaci!
      Stanisław

      Usuń
    10. Jak to możliwe aby osoba uchodząca za wyksztalconą była tak ciemna? Czego pana Adamie uczyli na tych uczelniach? Jak gwalcic dzieci? Jak okradać panstwo nic nie robiąc?

      Usuń
    11. adaśku - a ty znów bąki puszczasz.Świat powstał dzięki EWOLUCJI - rozumiesz !!! Kto jest niereformowalny zginie jak dinozaur.Ten twój światek iluzji stworzył twój "bóg" po ciemku, bo dopiero szóstego dnia zapanowała jasność. Po ciemku to wiesz co można robić !!!A jeszcze jak się ma taki grzechomierz jak Hofman !! Fiu, fiu. Wyjdź se na ulice - zademonstruj sobie, deszcz leje to ci się trochę schłodzi to ci tam fermentuje pod berecikiem.

      Usuń
    12. Adaśku - chwaliłeś się jaki to biegły jesteś w "cyfrach" i "liczbach". Wyskocz no na ulicę i policz tych "dudowych" - jakoś skromniutko wypadło. A miało być 300.000 albo i lepiej.Peta się teraz po Warszawie kilkuset nawalonych i obsikują bramy. A tym pod namiocikami przed Sejmem do rana "hofmanki" przymarzną do trawnika. Oj "dyndało" jakiś ty pustak !

      Usuń
    13. Helmut_monachijski11 września 2013 23:52

      Adam, zapadłeś na pisdemię. Ta zaraza jest nieuleczalna. Przed kolejnym atakiem OTWÓRZ OCZY, zobaczysz więcej..

      Usuń
    14. Odpowiem tylko panu Warsowi, bo pozostałe wypowiedzi powyżej to tylko zwykły bełkot. Panie Warsie, napisał Pan: "Świat powstał dzięki EWOLUCJI - rozumiesz !!! Kto jest niereformowalny zginie jak dinozaur". Ten "dinozaur", panie Warsie, trwa już ponad 2000 lat. Niereformowalny. Myślisz, że "tuskowszczyzna" potrwa choć jedną dziesiątą tego czasu?

      adam

      Usuń
  16. Zadymiarzowi się we łbie pomieszało. Parlament chce zwoływać cham, a obecny parlament to nie jest narodu? kto go wybrał? Od nieróbstwa mózg mu wyparował.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  18. Do ksiądz11 września 2013 18:57
    Pilnuj Klecho szafeczki z zadrostkami, coby wafelki nie zapleśniały !!!
    Pasa będziesz zaciskał, jak wam się do (.......)* dobierze prokurator. Hanke se możesz odwoływać, jeśli to imię twojej tzw. gospodyni. Nos w brewiarz, politykujące klechy kończyli na Sołowkach, dziś wystarczy was wyeksportować na Papuę-Nową Gwinee, tam gustują w spasionych wieprzach. A jak złapią takiego z dzieckiem, to problem rozwiązują na miejscu w sekund pięć - zebranie starszyzny i po kwadransie muchy latają. Tam nawet Franio nie pomoże :)))
    ----------------------
    *) mam na myśli - grunty i budynki np. mienie po kościele ewangelicko-augsburskim na tzw. ziemiach odzyskanych do którego wasze prawo jest równe ZERO.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *) mam na myśli - grunty i budynki np. mienie po kościele ewangelicko-augsburskim na tzw. ziemiach odzyskanych do którego wasze prawo jest równe ZERO

      Poszłoo:)

      Prawo ich faktycznie jest zerowe! Ale zapewne powiedzą, że mieli gorący telefon, dalekopis / wtedy tylko tym dysponowali /, od samego Gromowładnego, który tak postanowił, tak zadysponował:)
      Czyli: mają " prawo boskie " za sobą, do zagarnięcia mienia po - ewangelickiego:)
      Powiesz na to...: Nich pokażą kserokopię pisma bożego... !
      Oni zaś: że kościół św. atakujesz... Ty, ty... wstętny ateisto:)))))
      Rozmowa chłopa z obrazem jest cenniejsza, niż prowadzenie dialogu z wariatami:)
      Stanisław

      Usuń
    2. Fakt, jestem wstrętnym ateistą.
      Piękne cherubinki to nad ołtarzem lub w okolicach zakrystii....
      A swoją drogą, czy to nie jest dziwne z tymi dzieciaczkami nad ołtarzem ?
      Bo jak napiszę, że symptomatyczne i kolejny dowód na to co wreszcie widać, słychać i czuć, że byliśmy od dawna ślepi i głusi, to znowu jakiś prawiczek watykański mnie ..... jak burą sukę?!

      Usuń
    3. Dobry temat poruszyłeś:)
      Pytanie, co było pierwsze? Te aniołeczki z " apetycznymi " pupciami, nad ołtarzami - wywołały ich chore i zbrodnicze myśli?
      Czy odwrotnie - myśli i czyny praktykowali wcześniej, a swoje parszywe chucie, kazali odzwierciedlać w formie rzeżb? Oto jest pytanie??? :)))
      Ja stawiam na drugą propozycję:)
      Stanisław

      Usuń
  19. Powinno podać się do publicznej wiadomości ile DUDA zarabia będąc na usługach PISu.
    Wielowiejska podaje, że Duda płaci za uczestnictwo w manifestacjach.To wszystko to jeden wielki przekręt.A ten ryczący GUZ to dopiero jest kawał buca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nawet tu na blogu ktoś pisał, że dniówka strajkującego to 100-150 zeta. To za związkowe ? Przecież nie od pracodawcy !! A koszta organizacji, wynajęcia autobusów i ogólne koszta gwiaździstej pielgrzymki ?? Jeden wielki smród.

      Usuń
  20. KrystianDomański12 września 2013 00:56

    Dudę, pewnie w odpowiedniej porze wsadzą do ławeczki senatora, może posła. Ma się rozumieć z poruczenia PIS. Obaczym jak tam będzie walczył, tworzył prawo i DAWAŁ? Jedno musi Duda wiedzieć, Kaczyński do pierwszych ławek nie wpuści, on nie lubi rywali, a on jest chłop jakieś 3 centymetry wyższy od Jarka.

    OdpowiedzUsuń

Na tym blogu hejt nie jest tolerowany.