piątek, 16 listopada 2012

Kur(w)atorium



Ksiądz Siołkowski jest proboszczem w parafii pw. św. Bartłomieja w podtoruńskim Czernikowie, uczy religii w tamtejszym gimnazjum. Jako warunek przyjęcia do sakramentu bierzmowania podał wspólne odmawianie różańca na długiej przerwie w szkole. Za siedmiokrotne opuszczenie modlitwy na długiej przerwie grozi niedopuszczenie do bierzmowania. W rozmowie z księdzem dyrektor szkoły wyraził wątpliwość, czy biorąc pod uwagę fakt, że szkoła jest instytucją świecką, taka praktyka jest zgodna z przepisami. Księżulo poskarżył sie w Kuratorium i ME. Kuratorium oświaty nie widzi przeszkód.

To ten sam ksiądz, który po wyborach 2011 roku m.in. na stronie internetowej urzędu gminy napisał tak: 

"Podczas wyborów na terenie naszej parafii 207 osób (240 na terenie gminy) oddało głos na Ruch Palikota, czyli m.in. na homoseksualistę, antyklerykała, zmienioną tożsamość płci, wojujących z Kościołem, naszą wiarą i religią. Nie wierzę w to, że te 207 osób to są tylko ateiści, jehowici. Niestety, to są tzw. katolicy. Mówię o tym, bo uważam, że te osoby to są wrzody na ciele, jakim jest Parafia - każda, nie tylko nasza. Żeby uzdrowić ciało, wrzody trzeba usunąć. A już wiemy, jakie to ugrupowanie, na które ci pseudokatolicy oddali głos: usunąć krzyż z Sejmu, sal lekcyjnych, szpitalnych; wyrzucić religię ze szkoły, pozwolić w Polsce na związki "pedalskie" (homoseksualiści i lesbijki); opodatkować tacę niedzielną. Pytam się, czy ci mieszkańcy naszej Parafii, którzy głosowali na Palikota, nie mają teraz wyrzutów sumienia? Stawiam ten problem pod rozwagę wszystkim Parafianom. Zróbmy jak najszybciej rachunek sumienia, żeby nie było za późno".
gazeta torunska


Gazeta zrobiła sondaż i zadała pytanie:
Czy powyższa sprawa narusza niezależność światopoglądową szkoły?
TAK  odpowiedziało - 94% - oddanych głosów:
16411
NIE odpowiedziało -    6%  - oddanych głosów: 990

Jak widać sondaż wykazuje niezbicie, że watykańskie watahy są wrzodem na praworządności konstytucyjnej w Polsce, ale bezkarne dzięki urzędnikom państwowym, tu akurat Ministerstwa Edukacji. Politycy wszelkiej maści dali im jasne hasło : Róbta co chceta! Odpowiedź kur(w)atorium jest odpowiedzią na pytanie, kto ma rację w sporze szkoła- ksiądz. Zadziwiające, że dyrektor szkoły jeszcze tego nie wie i śmie przewielebnemu uwagę zwracać. Dziwne również, że pan biskup dyrektora jeszcze nie odwołał ze stanowiska i nie namaścił na dyrektorski stołek prof.(niezwyczajnego) mgr dr hab. Michalkiewicza :)))
 

Tylko od Polaków zależy jak długo jeszcze dadzą się szmacić, okradać, gwałcić i wykorzystywać tej czarnej wstecznicy . Księdzu dziwić się nie należy, to jego rola - ogłupianie, ale nauczyciele i kuratorium powinno reagować natychmiast! Ba, powinno, tyle że to w okolicy Torunia, a tam kurator to se może....tam rządzi Don Camillo, pardon - Tadeo.
No!!! ale skoro można się modlić w Sejmie o deszcz, to można też w szkole o bierzmowanie.... Gdyby u władzy dzisiaj był PIS, to mielibyśmy mszę za powodzenie starań o większą kasiorę z Unii, zamiast negocjacji:) A może zamiast różańca uczniowie woleliby śmietankę z kolanka, tylko czemu ich nikt o to nie spytał? 
















Źródło 
 
PROMUJ



118 komentarzy:

  1. Cos mi się widzi ze ksiądz zbyt optymistycznie liczył swoje owieczki, gdyż faktycznie głosowanie na antyklerykała-apostatę Palikota - wskazuje, że wiernych jest mniej niż sądził.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ty co, zmieniłeś poglądy, czy jak? Do tej pory pisałeś odwrotnie.

      Usuń
    2. Elizo - dzisiaj strzelił sobie jednego - jutro ma wolną sobotę !!!

      Usuń
    3. Sieją religię intensywnie to i plony zbierają :
      http://www.wolnoscodreligii.pl/
      Tak 3mać!

      Usuń
  2. Rzeczywiście, to straszne, że młodzież zamiast brać udział w bójkach i uprawiać seks w toalecie chwilę się pomodli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z modlitwy nowej "owieczki" nie będzie, droga Alicjo, a z seksu na dużej przerwie - jest na to szansa ! :)))))

      Usuń
    2. alicja - ej tam modlenie się na długiej przerwie, metoda salezjańska jest bardziej atrakcyjna. Bo to i na kolanach jak "pambóg" przykazał i śmietanki można się na lizać. Przynajmniej klecha na mydle zaoszczędzi - dzieweczki pozlizują nocne polucje!!!Tfu !!!

      Usuń
    3. Alicjo..
      Szkoła państwowa jest od nauczenia młodych ludzi: matematyki, fizyki, chemii, informatyki, geografii, biologii, historii. Nie od stękania modlitw!
      Kościołami stoimy i pierwsze miejsce w Europie zajmujemy.
      Nie ma takiego miejsca w Polsce, gdzie rozgladając sie - nie zobaczysz koscioła! Tam się należy modlić, jak ktoś ma takie pragnienie. Szkoła państwowa - to nie jesat szkółka niedzielna!
      Stanisłąw

      Usuń
    4. Biedni palikociarze, lewacy, wojujący ateiści. Nie rozumiecie, że ziejąc nienawiścią nie zaszkodzicie wcale Świętemu Kościołowi? Sami trujecie się od wewnątrz, a co gorsza narażacie swoje nieśmiertelne dusze na wieczne piekielne męki. Będę się za Was modliła... wszystkich.

      Usuń
    5. Azaliż powidam ci córko alicjo, że grzeszysz... Miłości więcej do bliżnich zalecam...
      Ci " bezbożnicy " niczym gorsi nie są - od fanatyka - katola! Zapewne są lepszymi ludżmi, a napewno mądrzejszymi, bo nie boją się używać mózgu... A ten organ to przecież boży dar...
      Powiadam ci też, że ten " święry kościół " najbardziej - sam sobie szkodzi... Takimi " produktami " - jak ty... córko:)))
      Stanisław

      Usuń
    6. Stanisławie - dlaczego używasz partykuły "azaliż" w zdaniu, do którego ona wcale nie pasuje. Dawniej używano tej partykuły jako wznioślejszej formy słowa "czyż" lub "czy". Dzisiaj brzmi ona śmiesznie a bywa używana w niektórych tekstach kościelnych stylizowanych na "biblijne". To tylko taka koleżeńska uwaga - nie obrażaj się !!!!

      Usuń
    7. Po kiego "grzyba" krk szkodzić? Przecie doskonale robią to jego watykańscy urzędnicy (biskupi i księża) i najbardziej gorliwi wyznawcy. W przytoczonym w poście przykładzie właśnie ten ksiądz i popierający go urzędnicy kuratorium (jak mniemam gorliwi katolicy).
      O tym, że od zarania (już na pensjach dla panienek w XIX w.), duże przerwy w szkołach wprowadzono głównie dla spokojnego spożycia drugiego śniadania, lub nawet obiadu w stołówce, oraz niezbędnej rekreacji, jakoś wszyscy zapomnieli. To już widzę jak taka "na diecie" w wieku dojrzewania młodzież, też odmawia sobie posiłku w wieku dojrzałym, po to by ustawicznie zapełniać kościoły.:-)))))
      Jak powiadała moja babcia "prawdą, a Bogiem", natychmiast powinien tu wkroczyć Rzecznik Praw Dziecka i nie ma to nic wspólnego z konstytucyjną świeckością państwa.
      Ciekawe jak by zareagowali dorośli, gdyby w czasie przysługującej im przerwy w pracy, pracodawca zaserwował im przymusowe odmawianie różańca.:-)))))))))))))))
      Pomyślności.

      Usuń
    8. Alicjo, z pewną nieśmiałością :) proponuję ci, zamień różaniec na to drugie,, z pierwszego obrazka :)Będziesz bardziej wyluzowana, gdy radościom się poddasz. Piękno duszy uzewnętrznisz i złe myśli uspokoisz. Śmiało, odłóż już ten różaniec... :) Nie dziękuj, za radę:)

      Usuń
    9. Furtian:)

      Nie mam powodu do obrażania... Specjalnie użyłem słowa/patrykuły " azaliż "/ staropolszczyzna/ - bo mój wpis miał " udawać " kazanie ... Przecież to oni - tak właśnie używają tego słowa, zaczynając zdanie od: " azaliż powiadam wam / owieczki/barany /...:)
      Wpis miał mieć charakter prześmiewczy..:)
      Stanisław

      Usuń
    10. Stanisławie - "...azaliż powiadam wam" czyli "...czyż powiadam wam" - to zdanie nie ma sensu !!! Przemyśl to sobie. I nie chce mi się dalej dyskutować na ten temat. Pomyślności.

      Usuń
    11. Wydawało mi się, że wyrażnie i zrozumiale piszę... hm... Mnie też już się nie chce...bo widzę , że szukasz zaczepki.
      To była moja kpina z " wielebnych " - czy oni mówią poprawnie po polsku???
      Stanisław

      Usuń
    12. Widzę ze są tu sami poganie, staracie się zniszczyć wiarę Naszych Ojców, naszą kulturę, historię. Ale w obliczu Pana Boga w Trójcy Jedynego jesteście pyłkiem. Pomodle się za was pomimo wszystko.

      Usuń
    13. Mnie sobie odpuść uparta Alicjo! Pomódl się z diabła rydzyka! I ten.. no " epidiaskop" !
      Stanisław

      Usuń
    14. Alicjo - a za mnie ze dwa ojczenasze więcej, właśnie se "zapyliłem".

      Usuń
    15. Stanisławie - można?
      Zaprawdę powiadam ci córko alicjo, że grzeszysz... Azaliż Miłości więcej do bliżnich nie zaleca nam Bóg... ? Oto rzekę ci ja, pasterz twoj -
      Ci " bezbożnicy " niczym gorsi nie są - od fanatyka - katola! Bowiem czyz nie są lepszymi ludżmi, mądrzejszymi, bo nie boją się używać mózgu...daru, jaki dał nam Pan?
      Zaprawdę,zaprawdę powiadam ci dziś, że ten " święry kościół " najbardziej - sam sobie szkodzi... Takimi " produktami " - jak ty... córko:)))Amen.

      Usuń
    16. ALICJO, A JA ZA CIEBIE DZISIAJ ZŁOŻĘ OFIARĘ Z KOTA NA CMENTARZU:)))))

      Usuń
  3. Hmmm...a może by tak, toruńskim targiem, zrobić małą podmiankę ? Na dużej przerwie klepiemy różańce (nie ma więc kiedy zjeść drugiego śniadania, czy obiadu w szkolnej stołówce) , a na lekcjach religii robimy sobie grilla ( księżulo przynosi kiełbaski, karkóweczkę, kartofle, te rzeczy ?) W przypadku młodzieży w okresie dojrzewania musimy przecież dbać nie tylko o zbawienie wieczne, ale i o prosty kręgosłup, rozwój masy mięśniowej oraz szalejące hormony, które potrafią rzucić się na tę młodzież w postaci nie tyle wrzodów na ciele, co przeklętego trądzika na twarzy młodego człowieka !
    A swoją drogą, to temu księżulkowi przydałoby się solidne "bierzmowanie" ... tylko, jak widać, odważnych brak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. begonijko - co znaczy "toruńskim targiem" ??? W Krakowie mówiło się "krakowskim targiem - pół na pół" . Czy myślisz,że w Toruniu znaczy to samo. Słyszałem,że tam obowiązuje reguła - dawaj co masz i Alleluja !!!

      Usuń
    2. Jak powszechnie wiadomo, od zarania, owego bierzmowania udzielają biskupi Begonijko. To którego tam "fioletowego patriarchę" należy uaktywnić celem udzielenia temu księdzu reprymendy, czy inszego pasterskiego pouczenia?:-))))
      Pomyślności.

      Usuń
    3. Karolu, masz rację, jakie tam "pół na pół" u tatki Inkasenta ? :))))

      Usuń
    4. Ikko, na żadnego biskupa przy takim "bierzmowaniu" bym nie liczyła. Wystarczyłby dyrektor szkoły , którego za koszmarnych czasów komuny porządnie dożywiono (patrz wpis w.i.e.ś.k.a) w związku z czym wszystko, co dyrektorowi szkoły jest potrzebne do uprawiania stosunków państwo - kościół, ma na swoim miejscu !!! :)))

      Usuń
    5. Chyba masz rację Begonijko. Jako, że diecezja toruńska podlega archidiecezji gdańskiej, to jedyną krzywdą, jakiej ów księżulo, przy spotkaniu z arcypasterzem, mógłby doznać, jest potężny kac nazajutrz.:-))))))))))))))
      Pomyślności.

      Usuń
    6. Oj tak, wieść gminna niesie, że osoby o słabych głowach nie powinny wchodzić w żadne stosunki z arcypasterzem ! :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))

      Usuń
    7. begonijka16 listopada 2012 16:24
      Księżulko z kiełbaskami, karkóweczką, pieczonymi ziemniaczkami? Tak pro publico bono??????A śmietanka, upsss... pianka do golenia to nie wystarczy? I co tam ciało na chwałę bożą trądzikiem obsypane, skoliozą podparte, skrofuliczne, że tak powiem , za przeproszeniem, niczym kliniczny przypadek choroby Little'a wyglądające. Dusze za to w tychże ciałach ascetycznych piękne za to, przeczyste wzniosłe. Takoż dopomóż bóg!

      Usuń
    8. "Pół na pół mój synu. Pół na dzieła a pół na chwałę Pana"
      Czyli wszystko do czarnej reklamówki erste Inkasenta.
      A Skarb Państwa ma z tego ,,!,,

      Usuń
  4. Nagrywać jego kazania,wypowiedzi, maile, upublicznić, zainteresować media, rzecznika praw dziecka. A ten powinien udać się do prokuratora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Duża przerwa jest dla dzieciaków żeby odpoczęły,wyprostowały kręgosłupy, skorzystały z toalety.A więc panie księdzu : odwal się od tych dzieci na przerwie, masz na różaniec lekcje religii, możesz je też zaprosić do kościoła,jeśli cie lubią to przyjdą,Byle nie pod przymusem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a juści - przybiegną kłusem ha ha ha !!!

      Usuń
    2. Dlatego nie do przyjęcia jest postawa kuratorium. Nie obchodzi mnie, czy sprawy nie przemyślano (głupota), czy jakieś nawiedzone katoliczki tam pracują. Sprawa wymaga natychmiastowej interwencji stosownych instytucji (od Sanepidu, przez RPD, po MEN). Ktoś ze stołka i na bruk powinien polecieć. Może zatrudnione na ich miejsce osoby będą bardziej kompetentne. Tak w zakresie praw uczniów, jak i rozdzielności Kościoła od państwa. Przypominam bowiem, że pracownicy kuratoriów są urzędnikami państwowymi, a nie urzędnikami krk. Choć i tych drugich obowiązuje Konstytucja RP, jakkolwiek by im się nie wydawało. Tam zaś nie tylko zasada rozdzielności kościołów od państwa, ale przede wszystkim prawa i wolności obywateli.
      Pomyślności.

      Usuń
    3. A ja właśnie mam duże wątpliwości, Ikko, czyimi właściwie urzędnikami są pracownicy rozmaitych, nie tylko szkolnych, instytucji. Konstytucja RP, i owszem, wyraźnie mówi o rozdzielności kościoła od państwa, ale jak jest ta zasada respektowana, możemy oglądać na załączonym (i nie tylko tym) obrazku...

      Usuń
    4. Teraz w szkołach naucza i nimi zarządza głównie pokolenie pokonkordatowe. Tacy co się kształcili w czasie PRL, a na katechezę do zakrystii w kościele (salek katechetycznych jeszcze nie było) musieli biegać, dawno na przymusowych emeryturach. To kto ma takiego księdza pouczyć co wolno, a czego nie, w szkole.:-)))))
      Pomyślności.

      Usuń
  6. Witaj Elizo:)

    Wiesz dlaczego " kurwatorium " gorliwie zaakceptowało " zarządzenie " plebana szkolnego? Bo to jest kuria-torium! :)))
    NIC W POLSCE się nie zmieni jeśli nadal... będziemy niewolnikami Watykanu, bredni i kłamstw...
    Dla mnie, to jakaś niezozumiała kompletnie paranoja! Dlaczego: cicho siedzą - rodzice, grono pedagogiczne, samorząd terytorialny? Takich Siołkowskich pełna jest polska prowincja. Ale ... rola jaką odgrywają - to wina społeczeństwa!
    Osobiście, gdyby to dotyczyło mojego dziecka - zaprotestowałbym mocno, dosadnie i radykalnie!
    A tak... bierność tych śmiesznych, zniewolonych ludzików - pewnie kiedyś spowoduje, że rozbisurmanieni " zbawcy dusz " mogą zapukać do moich drzwi z pouczeniami... A wtedy będzie ostro, oj ostro:)
    "Komuny" jakoś niespecjalnie się bałem - tym bardziej tych ... w sukienkach:)
    Stanisław

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stasiu - to ty "kombatant" - czy co. Komuny się nie bał !!!!

      Usuń
    2. misio/ zo za durny nick/..
      Taki ze mnie kombatant - jak z ciebie " bohater ".

      Usuń
  7. W szkole, na religii, w TV-Trwam opowiadają przedszkolnym dzieciom drastyczne momenty ze Starego Testamentu. O walkach, dźganiu mieczem, (akurat słuchałam), potem - jak krew rozprysła się po drzwiach. Ile można? eszcze zabrać dzieciom pol godziny na sniadanie. A moze to przez przezornośc, aby co mądrzejsi się nie pochorowali, jak będa na czczo mniejsze ryzyko....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. olo_amsterdam - to prawda, mój syn nie spał przez kilka nocy jak mu na lekcji religii opowiadali o katowaniu i przybijaniu do krzyża. Okropność !!!!

      Usuń
    2. Marto...
      A zastanowiłaś się, że NIE MUSISZ posyłać dziecka, na takie " spektakle " ?
      Pozdrawiam
      Stanisław

      Usuń
    3. Stanisławie - dwoje rodziców odważyło się wycofać swoje dzieci z lekcji religii. Są regularnie zaszczuwani i opluwani. Chcą teraz przenieść dzieci do innej szkoły w innym mieście.Inkwizycja moralna i średniowiecze !!!!

      Usuń
    4. No to Matro... mamy przysłowiowego " pata ":) Dlatego właśnie " wielebni" robią co chcą!
      I dla wyjaśnienia: Ja nie zniechęcam do wiary, choć sam nie wierzę.
      Tylko pragnę by wreszcie, w Polsce zapanowała normalność:)
      A takie komunikaty, komentarze - jak dzisiejszy Elizy udowadniają, że żyjemy w jednym wielkim zacofanym... kościele. A to... bardzo mi się nie podoba:)
      Pozdrawiam
      Stanisław

      Usuń
    5. Przepraszam: Marto... miało być:)

      Usuń
    6. To prawda, Marto, sami jesteśmy ( w sensie, MY, NARÓD) winni temu, że jesteśmy tak przez kościół traktowani. Mój, wówczas 5-6 - letni wnuczek dostał w prezencie "Biblię dla najmłodszych", do której zajrzałam i ...włos mi się zjeżył. Książkę "zgubiliśmy". Teraz, 5 - letnia wnuczka ma w przedszkolu ...katechezę i właśnie przepytuje mnie na okoliczność posiadania przez każdego człowieka Anioła - Stróża ...I jestem "w kropce", bo ...co mówić tak małemu dziecku, aby nie robić mu mętliku w głowie ? PANI w przedszkolu mówi jedno, a my co, mamy mówić drugie ? Problem leży u tych "na górze", bo w sytuacji, jaką nam stworzono podstępem, nasze pole manewru wobec dzieci jest niewielkie. I właśnie o to kościołowi chodzi. To jest najzwyklejszy szantaż. Możesz, pewnie że możesz, zrezygnować z religii dla dziecka, ale damy ci tak popalić, że szybko powrócisz na łono (lub kolana ze śmietanką) kościoła...dla świętego spokoju.

      Usuń
    7. Światowidzie!!!

      Begonijko...to oni już w przedszkolach wodę z mózgów dzieci czynią??? Brrrr:)
      Stanisław
      P.S.
      Kiedy zaczną " pozyskiwać" zygoty???:)

      Usuń
  8. w.i.e.s.i.e.k @op.pl16 listopada 2012 16:50

    Szatan, szatan wstąpił do tej szkoły Żeby tak na "dużej przerwie"nie odmawiać różańca.No jak to tak.
    Przecież nie od dziś wiadomo iż "przerwy międzylekcyjne" do tego służą.
    Boże mój, ile to ja straciłem różańców "za komuny" gdy w tzw przerwach "grałem w gałę" odpisywałem zadane,czy zwyczajnie rozmawiałem z kolegami.
    Jak okoliczność łagodzącą mogę tylko podać iż "odciągany byłem od różańca"przez wredną komunę,pod pozorem dożywiania.
    Teraz widzę, dlaczego i po co,oni nam na tzw dużej przerwie na siłę,bo nie inaczej wciskali, a to kawę z mlekiem a to jakieś z Unra parówki czy konserwy, no i ten tran po którym znikały jak ręką odjął a to czyraki czy inne owrzodzenia i chłopaki zaczynali mieć tzw "głupie pomysła"
    No i ten dyrektor co się ośmielił "postawić księdzu" i słusznie za to" spadł z ambony" Niech parafianie wiedza, jakiego to maja dyrektora Księdzu sie postawił Toz to mu ręka i język uschną.Wiadomo teraz komu młodzież teraz winna za zaszczyt uznać, wybicie takiemu szyb, czy otrucie psa.Toz to obowiązek czekający na nagrodę w niebie.
    A Kuratorium, niech no tylko spróbuje, wybrać takowego, dyrektorem, na drugą kadencję.
    Bezbożnika takiego walczącego z Bogiem,co to jeszcze chce "opodatkować tacę"
    Księdzu odejmując od ust.Zgroza, stad i słuszna kara się należy.
    A przecież tak niedawno "identyczny dyrektor i grono nauczycielskie " dało przykład całej Polsce jak ma postępować.
    Otóż
    "Dwóch uczniów publicznego gimnazjum w Kraśniku zaczęło dziwnie się zachowywać. Kierownictwo szkoły nie wezwało pogotowia, choć wydawało by się to naturalne. Uznano, że to co dzieje się z chłopcami, to "uosobienie szatańskie" i wezwano księdza, by z uczniami się modlił
    Szkoła zawiadomiła rodziców i wezwała księdza. Modlił się wspólnie z panią pedagog.A potem tych 2 do egzorcysty wyekspediowano.
    I pomogło.
    Na 480 uczniów dziś już nikt z nich nie odważyłby się, nie odmawiać różańca I to "na przerwie"
    A szatan ??.Szatan został wypędzony Raz na zawsze?
    Taka to polska parafialną oświatę, mamy.
    Bo to ksiądz, przecież powiedział, kiedyś
    "Takie będą Rzeczpospolite jakie młodzieży chowanie"
    "Chcieliście to macie,skumbrie w tomacie"
    Jako zadanie domowe pozostawiam odgadnięcie.
    Czyje to cytaty?

    OdpowiedzUsuń
  9. W.i.e.ś.k u. - mała poprawka - to nie ksiądz tak powiedział tylko Jan Zamojski(1542-1605) założyciel Zamościa.A o skumbriach w tomacie to mistrz Konstanty Ildefons Gałczyński - tutaj masz rację !!! Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oba tęgie bezbożniki. Zamoyski w młodości luter obmierzły czy też kalwin, ten drugi - heretyk prawosławny, kpiarz niepobożny i pijaczyna!!! Popatrzcie tylko na jego świadectwo z religii!!! Pachnie zgrozą!!!

      Usuń
    2. w.i.e.s.i.e.k @op.pl16 listopada 2012 17:22

      Marcin16 listopada 2012 17:03
      No i widzisz ! A ja wiem teraz, skąd to powiedzenie "uczył Marcin" bo istotnie to Zamoyski a nie jak mi się zdawało Kołłątaj.
      Moja wina ,moja wina......Tez pozdrawiam

      Usuń
    3. Silwa rerum. Nie kręć !!! Ojciec Jana Zamojskiego był kalwinem i wcale nie obmierzłym. Sam Jan Zamojski przeszedł na katolicyzm a w roku 1563 został nawet Rektorem Akademii w Padwie - co gdyby był kalwinem - było by niemożliwym.A co do mistrza Ildefonsa - nie dorastasz mu nawet do pięt - więc także nie pluj !!! Ponadto - jeżeli pił to za swoje a nie budżetowe pieniądze - jak Brat Wielkiego Brata Zbawcy narodu wolskiego.

      Usuń
  10. A ja wielce sobie chwalę Wielebnego Księdza Dobrodzieja, bo Boży to człowiek, zwłaszcza że podtoruński. Wielce ci On Niebu przysporzy baranów, a sobie wełny z onych strzyżenia niż ten piekielnik Palikot... Gdybyż jeszcze salę gimnastyczną, grzechowi cielesnemu jeno służącą, na miłe Panu kaplicę przysposobił [co przy nowym dyrektorze łacno mu wyjść może], a kibelki na izby egzorcystyczne - w przyszłości niedalekiej na studia inkwizycyjne - przerobił, wtedy nie tylko Piekło ale nawet i sam Palikot Ziemi Naszej, od tysięcy lat Katolickiej, straszne nie będą. Za co odprawię egzorcyzm nad blogiem onego Palikota większy...

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy nie uważacie Państwo, że ksiądz w świeckiej szkole powinien być "po cywilnemu"? W garniturze i koszuli wyglądałby jak normalny facet, a w tychw firankach, żabocikach i sukienkach to niezbyt :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiadasz - "normalny"??? Dyskutowałbym...

      Usuń
    2. Olo_amsterdam !! Nie da rady, pod kiecka łatwiej ukryć świątobliwą opasłość. No ubierz w myślach takiego Dydycza w garnitur !!!! Widzisz to ????

      Usuń
    3. Olo, moj imienniku, widzę. Nigdzie oprócz naszego kraju nie ma na ulicach księży i sióstr w sutannach i habitach. Jeżeli na ulicy Paryża czy Monachium spotkasz zakonnice, to w 99% Polka. Uważam że w szkołach świeckich tak powinno być, bo nadal religia jest w szkołach, co też nie jest normalne.

      pozdr.

      Usuń
    4. Olo _ Amsterdamm. Tak, masz rację, bywam tez za granicami kraju i widzę. Być może u nas przy pomocy "służbowego" uniformu chcą wywierać większe wrażenie na owieczkach. Przecież jeszcze tak nie dawno - mijając takiego "sukiennika" należało pobożnie zdjąć czapkę z głowy i wystękać "pochwalony" a jak już taki leciał do umierającego z wafelkiem, to jeszcze przyklęknąć.Kondominium watykańskie i tyle !!!

      Usuń
    5. Widzisz, nie wiem ile masz lat, ale ja pamietam w latach 70-tych za tej "przebrzydłej komuny" wielu księży chodziło poza kościołem po cywilu, nasz ksiądz gral w krotkich spodenkach z nami w siatkówe, religie prowadził w dżinsach, na obozy jak dziś pamiętam też, na jednym z nich powiesiliśmy mu na maszcie wszystkie jego gatki i spodenki, śmial się najwięcej ze wszystkich, jeździł na zakupy do pobliskiego miasteczka kupował dziewczynom podpaski, a chłopakom mówił "panowie nie róbcie nic bez głowy, mam co trzeba abyście nie zmarnowali sobie młodości" mial na myśli "spadochrony" :) Dlaczego mogli być normalni a teraz to ...ech nie będę przeklinał

      Usuń
    6. Olo -amsterdam !! mam tyle latek,że to i owo pamiętam co było i jak było za PRL-u i po tym. Było mimo wszystko NORMALNIEJ, przynajmniej w kwestiach wiary !!Nikt na siłę nie chciał uczynić mnie "świętym" lub baranem bożym !!

      Usuń
  12. Powiedzcie mi nawiedzone antyklerykały, co Po tej waszej dyskusji zostanie? Ino smród i nic więcej. Kościół, był, jest (za czasów PO ma się wspaniale) i będzie. POpuszczacie tu trochę bąków i tyle waszego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko - jeszcze trochę i spakują manatki!! Internet ich wykończy !!!

      Usuń
    2. Zyga - TAK JEST - należy w Internecie publikować każde draństwo sukienkowych. Boja się tego jak diabeł święconej wody, bo nie potrafią tego skasować !!!

      Usuń
    3. Anonimowy 16 listopada 2012 18:02

      Idź knocie do wojciechowskiego tam rozpylają COCO Chanel Nr 5.

      Usuń
    4. anonimek - no to podejdź do płota - drzystnę ci !!!

      Usuń
    5. POdchodzę, ino ciebie zza płota nie widać.

      Usuń
    6. To normalka ze za plotem nie widzisz nikogo, jesteś minus nie tylko intelektualnie.

      Usuń
    7. anonim z 18:02

      "Powiedzcie mi nawiedzone antyklerykały"... prawisz anonimie..
      Nawiedzonym może być tylko ten , który jest klerykałem i każde pierdnięcie koscioła odczytuje jako prawdę objawioną.
      Więc antyklerykał, za którego - z dumą - się uważam - nie jest, bo nie może - być nawiedzonym.
      Nie dostąpił mianowicie " łaski " ogłupienia wiarą... Jest wolny, ma czysty umysł, potrafi się nim posługiwać...
      Zresztą, co ja ci będę tłumaczył..
      Stanisłąw

      Usuń
    8. Anonimie,nawet za czasów Komuny był Kościół a w nim Bóg,obecnie jest Kościół bez Niego,zastąpiło Go opasłe czarno-złote Cielsko.

      Usuń
    9. Wytworzył Anonimowy 16 listopada 2012 18:02
      Powiedzcie mi nawiedzone antyklerykały, co Po tej waszej dyskusji zostanie? Ino smród i nic więcej. Kościół, był, jest (za czasów PO ma się wspaniale) i będzie. POpuszczacie tu trochę bąków i tyle waszego.
      ---------------------------
      Racz przyjąć baranku do wiadomości, że cywilizacja jako tak dotarła na nasze ziemie generalnie rzecz ujmując z Zachodu, co widać po lokalizacji miast, przeważnie najstarsza zabudowa jest na zachodnim brzegu rzek, nawet Toruń najstarsze ślady osadnictwa ma na lewym brzegu Wisły, na Podgórzu.
      Więc takie trendy nas czekają:
      "W latach 1990-2008 liczba zarejestrowanych katolików spadła o 11%[55]. W roku 2010 po raz pierwszy liczba wystąpień z Kościoła katolickiego w Niemczech (ponad 181 000[b]) przekroczyła liczbę wystąpień z Kościoła ewangelickiego (niecałe 150 000)[56]. ....."
      Link http://pl.wikipedia.org/wiki/Ko%C5%9Bci%C3%B3%C5%82_katolicki_na_%C5%9Bwiecie#Niemcy
      To se ne vyvrati pane Havranek !
      Dlatego hierarchowie lila-róż tak lękają się ułamka procenta z PITa, gdyż boją się prawdy która ich wyzwoli od fenickiego wynalazku :)))))

      Usuń
  13. Witam panią pani Elizo,w 80 latach krótko po naszym ślubie moja teściowa powiedziała nam, moi kochani nie doczekajcie się,żeby kler rządził naszym krajem,odpowiedziałem mamo jak może kler rządzić.A jednak bardzo się myliłem,kler za bardzo się rozpanoszył i będzie jeszcze gorzej widać to na porządku dziennym.Że szkół powinni być wywaleni na zbity pysk,ale nasi rządzący do tego nie dopuszczą. Mieszkam 500 metrów od kościoła,powiem szczerze mam dość. Niedzielne i tygodniowe msze, słychać jakby był w kościele,piękna pogoda a muszę okno balkonowe zamykać.Komuna miała wady i zalety a to jest gorsza zaraza od komuny.Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru.

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy 16 listopada 2012 18:21

    Nawiedzony klerykale, co po tej twojej pisaninie zostanie? Ino smród i nic więcej. Popuszczasz tu trochę bąków i tyle twojego

    OdpowiedzUsuń
  15. I wypełnia się przepowiednia z księgi A PO CO KLIPSY:
    http://tiny.pl/hk5wt
    (Poprawiłem, to się chwalę, a co?!)
    Eliza, jeżeli Trybunał Konstytucyjny pali głupa i udaje, że nauka religii w szkole publicznej za pieniądze publiczne nie narusza zasady rozdziału Kościoła od Państwa Polskiego, to co my się dziwimy jakiemuś kuratorowi, czy kuratorce- urzędnikom trzęsącym portkami w obawie o stanowisko przed lokalnym biskupem?! A wszystko to dlatego, że obywatele się na to godzą. Gdyby się nie godzili, gdyby ogłosili bunt, na przykład gdyby przestali płacić klechom za cokolwiek, mówiąc że w tym roku "co łaska" wynosi ZERO, to od razu by katabasy zaczęły się łasić i przymilać. To ludzie, dla których pieniądz jest daleko przed Bogiem, więc zrobią wszystko, byleby tylko nikt nie oderżnął ich ryjów od koryta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Ojczyznę wolną racz nam zwrócić Panie"! A od czego? Wiadomo..Precz z Watykanem!.

      Usuń
  16. Furtian16 listopada 2012 18:34,
    Nie prowokuj ! Dobrze wiesz o co chodzi!
    Puk,puk....,
    - Azaliz moge wejsc siostro?
    - Wejdz ksieze ..a zaliz!

    No co? Nie moge sobie tez poswintuszyc?

    OdpowiedzUsuń
  17. ikka13316 listopada 2012 18:37,

    No - droga Ikko-jak by zareagowali?

    Zapalili by papieroska! Po!
    Pozdrawiam z humorem,

    PS Masz racje mowiac "Po kiego "grzyba" krk szkodzić? "
    Look low: http://www.bu2z.com/serpent-mange-sa-queue

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Że krk to "gadzina", która sama siebie zeżre jest pewne. Im bardziej będą pazerni, tym szybciej.:-)))))))))))))))))))))
      Pomyślności.

      Usuń
  18. olo_amsterdam16 listopada 2012 17:35,
    Widzisz szamana tylko z "listkiem figowym"?! . Zadnej impresji! A jak ogon grzechotnika, amulety, miotelka z lwiego ogona etc..to ho,ho! Maluczcy zaraz miekna!
    Nie, nie! Oni (szamani wszelkiej masci)wiedza jak u prostego luda superstycje wzniecic.

    Milego wieczoru,

    OdpowiedzUsuń
  19. Zyga16 listopada 2012 18:06,

    Jak slowo daje, widzialem ( i to w tym A.D. 2012) w Ustroniu , w chalupie gorala co mi pokoj (uroczy z reszta) wynajal, komputer nakryty pledem(?);
    Bo chlopok sie ucy i mu trza, ale to jest narzyndzie diabla i my na to ni mogymy patrzec!

    Takich juz trzeba na straty zapisac. Tylko jeszcze w ich dzieciach nadzieja;

    Milego wieczoru,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i jak tu się dziwić,że jest tyle kawałów o bacach i juhasach?:-)))

      Usuń
  20. "Piaskiem po oczach"
    Gość - Bielan

    "Pis ma prawo mowić ciągle o Smoleńsku, bo oni stracili w katastrofie więcej ludzi niż inne ugrupowania, ale katastrofą PiS wyborów nie wygra, choćby po "trotylu" sondaże mu spadają"

    no coment!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trotyl to starożytny już dziś materiał wybuchowy.Ale ce te"sapery" Antki o tym wiedzieć mogą.

      Usuń
  21. alicja16 listopada 2012 17:55,
    Modl sie ,modl! Tylko sobie przedtem usteczka kleenexem przejedz!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten księżulo nie zdaje sobie sprawy z tego że odwraca tym młodzież od wiary w prawdziwego boga,będą go kojarzyć przez całe życie jako drogę przez mękę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kadzidło to jest dla nich Bóg,bo zapachowuje marihuaną.

      Usuń
  23. Krzysiek Liberadzki16 listopada 2012 23:21

    Szkoła. Dno pod względem wychowania, zwłaszcza seksualnego. Zawsze najbardziej poruszają słowa, dotyczące pozycji kobiety w relacjach damsko-męskich. Uczniowie często piszą, że nauczycielka najczęściej mówi że kobieta jest stworzona do tego, żeby mieć dzieci, a jak nie służy swojemu mężowi, to jest złą żoną. Największy problem to osoby, które prowadzą zajęcia. Prowadzą je na przykład nauczyciele matematyki, historii, WOS-u albo katechetki. Przekazują nastolatkom swoje teorie i poglądy, mówią, że seks jest zły, masturbacja zła, nie uczą. Ta kwestia ciągle nie jest prawnie uregulowana. Co robią więc? Najpierw sięgają do internetu, a potem przekazują sobie to, czego się dowiedzieli. więc już jakieś rożance w szkołach wcale nie dziwią. większość pozostawiona jest sobie samym. A efekty i dramaty nie dają na siebie czekać.

    pozdrawiamy Elizo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He he mnie jakieś 40 lat temu uczono, że w wyniku masturbacji się ślepnie i mogę zapewnić młodzież,że jak na człowieka w średnim wieku widzę znakomicie he he

      Usuń

  24. "tam rządzi Don Camillo, pardon - Tadeo."

    Szanowna Elizo,moje "65 liet głaza" w pierwszej chwili szczytały Tedeum,mówię sobie a gdzie laudetur?Dopiero jak założyłem oko dziadka Cejrowskiego zoczyłem ,Tadeo;)

    W najnowszej wersji przeglądarki Firefox jest opcja (P) powiększania Strony i (A) powiększania tekstu (dostosuj pasek narzędzi).Bardzo przydatna rzecz dla ramola czytającego Simplement z drobnym druczkiem,ale za to z ciekawymi tekstami i Autorami. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. "Ojczyznę wolną racz nam zwrócić Panie"-śpiewają. I mają rację! Wróć nam Ojczyznę z wielowiekowej niewoli Watykanu,bo z zaborów i okupacji już nas wyzwoliłeś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uczestnik,no nie osłabiaj mnie..Kościół był,jest,ale czy będzie to kto wie i kiedy. Symbolem kościoła,takim na co dzień jest łociec toruński. Słyszałeś kiedyś"rozmowy niedokończone?".AVE.

      Usuń
    2. Uczestnik..(6.12),twoim stylem:PiSdzielnicowy ministrancie, PZPR kiedyś też tak twierdziło. Błędy i wypaczenia. Ale wy jesteście PONAD.Ciemnoty z"ciemnego luda" tak szybko nie wyprowadzisz,kościelny. I tu masz rację. Ale poczekajmy,jeszcze się nie spieszmy..Zwiększ liczbę nicków.

      Usuń
  26. No i mamy Ziomalka! Fikuśnyś jest.Przeważnie innym językiem tu rozmawiasz. Tu się wysypałeś,ministrancie dyżurny bądź księżulku. Przykazania-dekalog zna?hę?. Bo jak nie,to dokształcę. Mam modlitewnik mojej Ś.P Matuli i służę cytatami.

    OdpowiedzUsuń
  27. Dopóki obowiązuje Konkordat - nic się nie zmieni. Ani PO ani PiS Konkordatu nie wypowiedzą - to jest pewne. Należy więc odsunąć od władzy obydwie te partie wywodzące się z AWS "Solidarność". Jakimś rozwiązaniem była by koalicja SLD i Ruchu Palikota ale do tego daleka droga, bo i Millerowi i Palikotowi wydaje się,że są "wielkimi wodzami" swoich ugrupowań - a to nieprawda.Mamy 3 lata na to aby się zastanowić kogo wybrać. NA PEWNO JUŻ NIGDY PiS-u. A PO - jak uda się jej wyprowadzić Polskę z kryzysu gospodarczego to można by jeszcze dać im szansę.A może wtedy trójkoalicja PO+SLD+Ruch Palikota. PSL też trzeba spisać na straty - to łowcy posadek i ciemnota.Polska wieś to w połowie przydomowe ogródki działkowe, które na rynek żywnościowy nie produkują nic - kompletny skansen,którym włada kościół i PSL do spółki.Dopłaty z UE do hektara to głupota i marnowanie pieniędzy.To tylko taka dodatkowa emerytura dla małorolnej biedoty wiejskiej.Jest systematycznie przejadana i przepijana.

    OdpowiedzUsuń
  28. Boryna - masz rację - dopłaty z Unii powinny być uwarunkowane od ilości produkcji rolnej sprzedanej na rynku. Im większa sprzedaż tym większa dopłata. Tylko w ten sposób można przymusić leniwego polskiego chłopa do wydajnej i opłacalnej pracy.

    OdpowiedzUsuń
  29. A co z ziemią wydaną za bezcen dla polskiego kościoła. Posiadają oni ponad 180 tysięcy hektarów ziemi a wszystkich sukienkowych jest 34 tysiące. To sobie policzcie ile hektarów przypada na jednego katabasa a produkcji rolnej na rynek - ani kilograma choćby kartofli.Ziemie rolną przekształcają na działki budowlane i opylają za ciężki szmal. To robi się MASOWO !!!!My to tu na wsi widzimy na co dzień.

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy,a skądże się te majątki kościelne wzięły? Majątki pochodzą z pracy rąk ludzkich,a ja tak sobie jeżdżę czasami po Polsce i dalibóg,nigdy nie widziałem żadnego księdza,który by coś tam,gdzieś tam.. jakieś grabki,jakieś widły..No skąd??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy,jeśli znasz historię,to powinneś wiedzieć o historii majątków konkwistadorów hiszpańskich,którzy od czasów Kolumba grabili i mordowali indian. Też majątki pozyskali. A ile kościołów w Hiszpanii ufundowali!Tak,jak widzisz,Twoje argumenty to kula w płot.Prawdą jest,że kościół był ZAWSZE bliski tym,którzy mają pieniądze. Pecunia non olet(pieniądz nie śmierdzi). Ucz się,nauka kształci.

      Usuń
    2. Anonimowy(10.42)bardzo wiele,wbrew pozorom. Żądza pieniądza.

      Usuń
    3. Kosciół kat. - nie " stoi mi kością w gardle ". Niech tylko: odstosunkuje się od spraw państwowych, niech przestanie umoralniać - samemu będąc karłem moralnym, niech nie indoktrynuje, niech przestanie chronić sukienkoweych bandytów - kosztem ich ofiar, niech przstanie modlić się do MAMONY, niech wykaże się skromnością, uczciwością!
      Niech nie narzuca swoich " prawd " - jako prawdy obowiązującej wszystkich, niech wyzbędzie się pychy i pazerności!
      Stanisław

      Usuń
    4. No dobra... coś mi się to twoje pisanie... znajome wydaje i dlatego... kończę bo... " zawsze mądrzejszy głupiemu ustąpić powinien "...
      Co tam u " warząchwi " ?

      Usuń
    5. Nie bądź naiwnym. Warząchew to dno kolo tego pisowskiego trola

      Usuń
  31. Anonimowy(9,59).A skąd te "darowizny?". Czy kościół to firma produkcyjna,czy coś innego? A dlaczego przesławetna komisja do spraw zwrotu pominęła majątki pożydowskie? A tych było ok.3mln? A inne wyznania?

    OdpowiedzUsuń
  32. Tym, którzy zapomnieli czym powinien się zajmować kościół i jaki testament pozostawił do realizacji dla krk w Polsce Jan Paweł II, polecam ten list.
    http://wyborcza.pl/1,75478,12874020,Byly_redaktor_naczelny__Wiezi____Dlaczego_polski_Kosciol.html
    Pomyślności.

    OdpowiedzUsuń
  33. Jedwabniści się nieźle obłowili. Ile to mieszkań,ile warsztatów,sklepów za friko wpadło w łapy! Dlatego tak milczą i nerwowo reagują na reporterów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy,a co myślisz,że pożydowski dom czy warsztat tak sobie fruuu do nieba pofrunął za swym właścicielem?

      Usuń
  34. w.i.e.s.i.e.k @op.pl17 listopada 2012 11:24

    Stanisław ten Anonimowy to albo głupi buc,albo "kosciółkowy"
    Zawsze mnie denerwuje ,jak ktoś z nas chce zrobić kretynów.
    Bałwan myśli, ze my nie zauważamy teraz, kiedy cała już Polska huczała iż cała ta Komisja Majątkowa działa bezprawnie i poza prawem Ze od jej "wyroków" nie można się było odwoływać.
    Ze rozdawała bez opamiętania, to co nawet nigdy nie było własnością kościoła ze rozdawała mienie Kościołów Ewangelickich,nie zważała ze dokumenty są fałszowane a wyceny rażąco odbiegają, od cen rynkowych,że "kosciółkowi" występowali wielokrotnie o odszkodowanie domagając się więcej i więcej mimo iż już "otrzymali"
    Ze cała ta "komisja" to nepotyzm i korupcja a "rzecznikiem pokrzywdzonego kościoła?" zrobiono/znajomego hierarchom UB -ka.
    Ze szybciutko ale to szybciutko "odzyskane dobra" były sprzedawane /wbrew obowiązujących kościół wytycznych Watykanu iż sprzedaż mienia powyżej ileś tam może się odbywać tylko za jego zgoda/
    Przekręt przekrętem gonił Stad tez teraz te dochodzenia prokuratorskie i sprawy sadowe Bo ograbieni ze swojego domagają się unieważnienia decyzji Komisji
    Gdyby to by był inny kraj wszyscy z tej Komisji siedzieliby już dawno w wiezieniach i to z wysokimi wyrokami.
    Na ich przekręty są dowody.
    I wbij sobie wreszcie "Anonimowy" w ten głupi łeb pod biretem, ze tu nikt nie walczy z kościołem, a pokazuje tylko jego skorumpowanych,kłamliwych i wysoce zdemoralizowanych urzędników.
    Kanalie, które zasłaniają się krzyżem i wiarą jednocześnie bez skrupułów /skąd skrupuły u kanalii/ okradając Polskę i nas wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
  35. w.i.e.s.i.e.k @op.pl17 listopada 2012 11:30

    Anonimowy17 listopada 2012 11:13
    Powiadasz
    "Przestańcie generalizować i obwiniać wszystkich księży i cały kościół o zło"
    A ja ci odpowiem, przypowieścią, którą tak chętnie nam ,głosiliście i dalej głosicie z ambon
    "Złe to drzewo, które rodzi zatrute owoce.."
    Resztę, o tym co powinien zrobić"dobry gospodarz" z drzewem ,co rodzi takie owoce chyba znasz
    Jeśli nie zajrzyj sobie do głoszonych kazań.

    OdpowiedzUsuń
  36. Wiesiek, ty jesteś jednym z większych durniów, jakich tutaj spotkałem. czy ty głupolu myślisz, że jestem księdzem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w.i.e.s.i.e.k @op.pl17 listopada 2012 11:51

      Anonimowy17 listopada 2012 11:33
      Tak nawet jestem pewny tego Bo tylko dwie opcje rozumowania tu wchodzą
      a/albo jesteś beneficjentem tego układu i z uporem godnym lepszej sprawy bronisz to co już dawno na wierzch wylazło.Tylko "dobre państwo"jak zwykle na klęczkach i w rękawiczkach z wami się bawi
      b/albo jesteś durniem próbując narzucić nam swój punk widzenia,wbrew faktom i to udowodnionym.I tylko głupol może wierzyć ze my ci uwierzymy.
      Koniec, kropka, albo jak wolisz, amen.

      Usuń
    2. Nooo,zaczyna się od "głupoli".Facio,kto cię tu przywiódł? Odejdź razem z nim.

      Usuń
    3. w.i.e.s.i.e.k @op.pl17 listopada 2012 12:02

      Anonimowy17 listopada 2012 11:31
      To ze robią to inni,to ze;
      "Szkoda, że nie POkazujecie skorumpowanych, kłamliwych i wysoce zdemoralizowanych urzędników i naszych rządzących. Amen."
      Nie jest żadnym wytłumaczeniem,bo ONI nie mienia się naszymi "pasterzami" przywódcami duchowymi i "oni" nie gromią co niedziela z kazalnic,nie straszą grzechem i mękami piekielnymi.Oni nie powiadają "jak zyc" oni nie powołują się na przypowieści,biblijne.
      Oni sa hipokrytami, ale wasza hipokryzja "bije pod niebiosa"
      A rozziew miedzy tym co głosicie a co czynicie, jest zbyt wielki Chcesz przykładów, to ci tu zaraz parę przytoczymy

      Usuń
  37. W.I.E.S.I.E.K:)

    Dwa w jednym: I kościółkowy, i buc!
    Zaczadzony morowym, kadzidlanym smrodkiem...
    Pozdrawiam
    Stanisław

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w.i.e.s.i.e.k @op.pl17 listopada 2012 12:23

      Stanisław17 listopada 2012 11:52
      Z kim nam w tym kraju przyszło żyć?Co to za ludzie?
      Wbrew faktom i to udokumentowanym twierdza co innego.
      Złapani za rękę w naszej kieszeni będą się dalej upierać "to nie ich ręka"
      Co to za ludzie nie potrafiący kojarzyć faktów, rozumieć"słowa pisanego",czegoś co zostało już dawno udowodnione i potwierdzone.
      Co to za ludzie na bakier z logiką ?
      Rozumiem gdyby jednocześnie napisali "chcemy przy tym dokopać"tym z PO SLD /niepotrzebne skreślić?
      Nic bym nie napisał bo to ich zbójeckie prawo.Pośmiałbym się i tyle
      Ale robić z siebie głupca nie pozwolę,ale "wciskać kit" to nie mnie.
      Boze, tego jest tak dużo w kraju.
      To nabierają się na promocje,to na reklamy,to na świętość Rydzyka,czy męczeństwo Lecha,czy nawet "na numer z wnuczkiem"
      A potem płacz, a potem wina Tuska a potem "jak żyć"
      I wykrzyczy ci taki "jak żyć" w swej głupocie usadzając potem czołowego opozycjonistę na tle kominka,wypasionego DVD i ogromnego telewizora a kamera pokazuje, już to suto zastawiony stół, już to posiadane przez takowego maszyny rolnicze ustawione koło okazałego domku.
      Reszta tez krzyczy, jak żyć, biorąc za standard ,tamte jego "biednego" stany posiadania.
      I nikt nie spyta Dlaczego sobie nie odłożyłeś, zamiast konsumować wszystko, coś "na czarna godzinę"dlaczego ci było zal na ubezpieczenie.Dlaczego my wszyscy teraz na ciebie mamy się składać.
      Dlaczego nie krzyczą ci co powinni, Ci co im ciężko I żyją "od pierwszego do pierwszego"
      Bo do nich nie zawitał "Jarosław Wspaniały??"

      Usuń
  38. A i pewnie,Anonimowy,(11.13.)Ja też znam. A znasz przysłowie:"Wyjątek potwierdza regułę?".

    OdpowiedzUsuń
  39. uczestnik marszu wolności 17 listopada 2012 12:49

    Wywaliłam tylko i wyłącznie z jednego powodu: zaden anonimowy trol nie będzie moderatorem na moim blogu tu ja narzucam temat, a on ciągle go zmienia do pisowskiej propagandy, moj blog to nie jest słup ogłoszeniowy przed rydzykowa parafią. Tobie też mowię - WYPAD !

    OdpowiedzUsuń
  40. Ci "anonimowi"to torlle znane już na wszystkich blogach. Słuchajcie,dupki:nikt wam nie każe się przedstawiać z imienia,nazwiska,adresu,nr butów,kołnierzyka itp.Ale pisz nickiem,kim jesteś,bo mnie kurwica bierze,kiedy czytam te wasze wypocńska,które spładzacie.Po prostu,brak mi czasu,durnie!Spojrzę na nick i wiadomo.Czytać czy ciepłym moczem olewać.Zrozumiano? Odmaszerować!

    OdpowiedzUsuń

Na tym blogu hejt nie jest tolerowany.