niedziela, 11 listopada 2012

Do świrów...



Trudno, sprawy zaszły za daleko, więc zbiorę się choć mi b.trudno (mam zapalenie oskrzeli) i napiszę kilka słów. Publikuję od jakiegoś czasu na platformie liiil.pl. Znalazłam się tam przez przypadek, po prostu jeden z blogerów opublikował tam moją notkę. I tak zaczęła się moja przygoda z liiil.pl. Promocji przybywało, nie powiem, było miło. Ale zaczęły się "podchody" zawistników próbujących zdyskredytować mnie i mój blog. Pisałam o tym w kwietniu b.r. Niektóre osoby zrobiły sobie z tej platformy opiniotwórczej coś w rodzaju konkursu, kto pierwszy ten lepszy. Bez ŻADNEGO wchodzenia w szczegóły pisałam do liiil.pl wielokrotnie aby to ukrócili - wiem że wielu z nich ma net mobilny, a więc może promować kilka razy tą samą notkę, kiedy do tych osób zajrzeć w tzw.kropki ukazywała sie nazwa mojego bloga, choć wiem że tych osób NIGDY nie promowałam. Napisałam więc na blogu jednego z nich "aby sobie klikał nawet 300 promocji dziennie ale nie życzę sobie aby przechodził przez mój blog" i ...się zaczęło. Za godzinę niedoszły szef blogosfery Romskey pod płaszczykiem "wiadomości.onet.pl" wywalił tekst "ELIZA D.MANIPULUJE PROMOCJE LIIIL". Napisałam więc do liiil.pl że czas skończyć z tą zabawą, niech w końcu wezmą się w garść i coś z tym fantem zrobią. No i zrobili. Ale dla innego wichrzyciela StaryBob.blog to było mało, wysmarował posta ELIZA D.OSZUSTKĄ? I ho ho dostał więcej komentarzy niż na wszystkie swoje posty przez ostatni cały rok. Niech się ucieszy, pies go drapał...

Z natury jestem pogodna, staram się byc dowcipna, lubię ludzi uśmiechniętych, szczerośc i spontanicznośc. Nienawidzę fałszu, dlatego piszę co myślę, co mi serce i rozum dyktuje, ale są ludzie, którzy boją się prawdy, obiektywności, są zazdrośni, dlatego starają się takie opinie i jego autora zdyskredytowac, poniżyc, obrazić. Czego Wam przybyło Romskey i Bob po tych paszkwilach na liiil.pl?? Jesteście ważniejsi? piękniejsi? bogatsi? mądrzejsi? No?! Bo w moich oczach jesteście tylko marnościami nie wartymi pieczonej wszy.
 

Ponieważ jestem już bardzo zmęczona, na koniec mam prośbę do moich czytelników i komentatorów - JEŻELI, PISZĘ JEŻELI z jakichkolwiek powodów zdarzyło Wam się kliknąć PROMUJ w moją notkę nie jeden a kilka razy, NIE RÓBCIE TEGO WIĘCEJ!!! Ja nie potrzebuję oszukanych promocji nawet jeżeli było to z sympatii czy z jakiegoś innego powodu. Potrafię docenić Waszą sympatię i kocham Was bez tego. Wierzę jednak, że to nie miało miejsca. Bez wejść z liiil.pl miałam ponad 60 tys.komentarzy i 1.5 mln wejść w półtora roku od założenia mojego bloga, a to chyba o czymś mówi?!

Jeżeli Stary Bob, Romskey czy inne badziewie moralne chce wiedzieć czy promowałam nieuczciwie własne notki niech zwróci się do p.Mantiuka liiil.pl i zaznaczam, nie pozwolę NIKOMU pluć na moje dobre imię. Zwłaszcza, że znam Wasze prawdziwe dane więc zastanówcie się zanim obrzucicie kogokolwiek błotem, bo nie do każdego się ono przyklei, ale za to wasze brudne zagrywki zostaną zapamiętane przez innych. Potrzebne wam to?  W blogosferze jesteście spaleni. Wielu gardzi wami. Teraz Bobuś, stary komuchu, siadaj do kompa i smaruj nową notkę, że sama sobie klikam 2,5 tysiąca wejść dziennie na bloga, a romskey może wysmarować inną - że na przykład sama sobie piszę komentarze...do dzieła psychole.



    PROMUJ   










  Na blogu „Święty Sławomir od Dwóch Światów” lecimy w Kosmos, ujawniamy także nietypowe zainteresowania i pasje. Kliknij, jeżeli chcesz poczytać. Nie przegap, bo mój koń Ci nie wybaczy!


56 komentarzy:

  1. Olać to towarzycho, to są miernoty, ktore chcialyby się wybić ponad innych ale jak dotychczas wybijaja sie jak szambo. Na tyle ich stać. Zdrowiej Eliz i wracaj na bloga, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszędzie znajdą się jakieś czarne owce,które tylko patrzą żeby komuś wepchnąć szpilę w internecie niestety są ich całe stada. W tworzeniu czegokolwiek to talent powinien być motorem napędowym nie zazdrość. Jeśli ktoś ucieka się do takich chamskich tricków to bynajmniej o nadmiarze talentu nie świadczy...

    Zdrowia życzę :):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam Elizo:)

    Wielokrotnie zastanawiałem się: jaka jest motywacja tych co w internetowym " świecie" szukają substytutu życia realnego. Na ogół nie mają wiele do powiedzenia, a cały zapał skupiają na ..sianiu fermentu, skłócaniu, fałszowaniu, podszywaniu się pod innych...
    Osobiście - serdecznie im współczuję. Myślę, że często: nie wyrośli z wieku szczenięcego i ...ciągle jeszcze żyją w świecie ołowianych żołnierzyków. Mali, podli, zawistni... Po prostu: głupi!
    W sumie smutne to zjawisko, które pozwala wysnuć szerszy wniosek:
    Współczynnik skretynienia - w polskim społeczeństwie jest dużo wyższy, niż w innych cywilizowanych krajach...
    Pozdrawiam Elizo, wracaj do zdrowia i... pammiętaj:
    " Psy szczekają - karawana jedzie dalej "...
    Stanisław

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To co Stanisławie? Idziemy wszyscy promowac Elizkę, pozdrawiam

      Usuń
  4. Eliza. Nie ma co udowadniać, że nie jesteś wielbłądem, jeżeli ktokolwiek tak uważa, niech sam się trudzi dowodzeniem swojej paranoi. To jak ze Smoleńskiem- to paranoicy mają dowieść prawdę swoich słów.
    Od strony psychologicznej wygląda to tak, że nasz mózg nie zna słowa "NIE". Nie wierzysz? Spróbuj się mocno skoncentrować na tym, by nie myśleć o słoniu. Od razu Ci się pojawi przed oczami zarys trąby. Jeżeli będziesz czytelnikom powtarzać: "nie oszukuję", to ich mózgi podświadomie będą rejestrować słowo "oszustwo" i kojarzyć z Tobą. Dlatego nie należy dyskutować z tego typu pomówieniami. Dlatego pomówienia są ścigane prawnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wolandzie - w przyrodzie jest tak,że każdemu znakowi (+) odpowiada znak (-) - inaczej ten nasz światek by się rozleciał. Nasz nieoceniony noblista twierdził,że są plusy dodatnie i plusy ujemne - co powoduje,że dostaję poważnych odchyleń kiedy zbliżam się do plusa albo minusa. Nigdy przy tym nie wiem czy odchylił mnie plus dodatni czy plus ujemny.Gdyby rzecz potraktować sensu stricte politycznie, można by powiedzieć,że w polityce mamy plusy lewe i plusy prawe. W świetle wyznań prof.Z.Brzezińskiego co do polityki kaczystowskiej w Polsce - zastanawiam się, czy Szanowny Profesor miał prawe odchylenie w lewo czy też dokładnie na odwrót. Poseł o nazwisku Świat - wprowadził przy tym rachunku prawdopodobieństwa - pisowską niewiadomą o nazwie "zbydlęcenie". Jak widzisz Wolandzie w tych polskich rachunkach na objęcie "wadzy" stosuje się rachunek nieprawdopodobieństwa - częściej niż w innych dziedzinach życia. Wybacz te dywagacje - ale dzisiejszy artykuł Pani Eliza nazwała "Dzień świra". Skoro tak - wolno sobie poświrować na blogu !!!!

      Usuń
    2. Może i wolno Wiktorze. Natomiast mechanizmy obronne naszego mózgu, a tylko o jednym z nich pisze dr Woland, są tak silne, że nawet jak o nich wiemy, to nie zawsze umiemy im się przeciwstawić. Czego dowodem nierozważna reakcja Romskey'a, który ujawnił swoje prawdziwe oblicze. Natychmiast umieścił post, obrzucił Elizę inwektywami i ogólnie mocno się spluł. Zadziałał więc dokładnie tak jak Jaro po artykule o trotylu.:-))))))))))))
      Sam sobie wystawił świadectwo. Mnie już babcia mówiła, a potwierdzają to badania psychologiczne i socjologiczne,"jak pokazujesz palcem na kogoś, to pamiętaj, że wówczas trzy palce pokazują na ciebie". Jeżeli więc wskazuję na kogoś palcem mówiąc "to jest cham" to trzy palce wskazują na mnie, z tą sama inwektywą. To kto wówczas jest bardziej chamem?
      Dodam dr Wolandzie, ze nie tylko słowa "nie" nasza podświadomość zupełnie nie przyjmuje do wiadomości. Ona także ma ogromne kłopoty z rozróżnianiem czasu i w zasadzie przyjmuje tylko teraźniejszy. Stąd osoby, które staja przed lustrem i mówią "nie chcę być gruba" tyją na potęgę. Chudną osoby, które przed lustrem powtarzają jak mantrę "jestem szczupła".:-)))))))))))))))))
      Pomyślności.

      Usuń
    3. Saluto, O Starym Snobie (uklon Sarmato za nazwę hi hi) pisać nie będe, mizeria totalna, ale że romskey tak zgłupiał? Myślałem ze on po tej samej stronie barykady co nasza Eliza.....kinder niespodzianka :DDDDDD

      Usuń
    4. Dzień dobry Ikko !!!! To jednak prawda,ze człowiek uczy się przez całe życie. Tej przypowieści o trzech palcach nie znałem - ukłon w stronę Babci. Zaraz też zapiszę w kajeciku, bo jest to nadzwyczaj mądre i dowcipne zarazem. Mam nadzieję,że Polacy w ramach "obchodów" nie pobiją się już do końca dnia !!!! Panprezes pewnikiem markotny bo tylu ludzi przyszło do Prezydenta Komorowskiego - spragnieni normalności w tym uroczystym dniu.Miłego dnia !!!

      Usuń
    5. Ikko - coś jest na rzeczy w tym co piszesz o tym lustrze.Widocznie panprezes staje co rano przed nim i mówi : "....jaki ja jestem mądry..."Miłego !!!

      Usuń
    6. Dodaj Marcinie "... i jaki przystojny".:-))))))))))))))
      Jak widzisz takie wewnętrzne przekonanie udziela się także otoczeniu, akolitom i wyborcom, którzy też jak mantrę powtarzają "prezes jest naj, naj, naj...".
      Babcia Sarmato, znała i przekazywała swoim dzieciom i wnukom, bardzo wiele takich, wydawało by się prostych, prawd życiowych i mądrości. miała tez znamienne imię Wiktoria.:-)))))
      Pomyślności.

      Usuń
  5. Dzisiaj jest:
    Święto Niepodległości, a nie: dzień świra!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stasiu - jeden palec pokazuje do przodu a trzy do tyłu, co czytać nie umiesz ????

      Usuń
  6. Dzień dobry Pani Elizo !!! Jestem nieco zaskoczony,że Pani reaguje na jakieś tam zaczepki blogera pt. " Stary Bob". Nudzi się temu Panu na jego własnym blogu, bo odwiedzin internautów - jak na lekarstwo, to szuka zaczepki.Nie przypominam sobie aby na przestrzeni ostatnich 2 lat ktoś tu u Pani cokolwiek pisał na temat tego Pana i jego bloga, zatem szuka on popularności w plotach - jak ongiś niejaka MD.Pani Elizo - są ważniejsze sprawy w kraju i na świecie, niż "Stary Snob" i jego przywidzenia. Dał bym sobie spokój - pogadajmy o tej naszej NIEPODLEGŁOŚĆI. Aż 11 organizatorów postanowiło dzisiaj "zawalczyć" o "niepodległość" - jak Pani widzi dzisiaj byle głąb ma swoje urojenia, podobnie jak niektórzy właściciele blogów. Przeżyjemy i to- proszę się uśmiechnąć - jutro będzie lepiej !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. errata : powinno być "Stary Snob"

      Usuń
    2. Stary Snob hi hi hi hi dobre i....nie trafne Sarmato, bo snobem być to klasa, a jaką klase ma blogowa menda ktora nie potrafi nic innego niż skłócania ludzi? Podobno MD nie zyje, więc następcę ma godnego. Pies z nimi..

      Usuń
    3. też bloger - Szanowny Panie, jak przeczytałem wyżej - są plusy dodatnie i plusy ujemne bycia snobem, trawestując powiedzenie naszego wybitnego noblisty.Być może "Stary Snob" - to taki plus ujemny.Trzeba by zawitać na blog samego noblisty aby problem rozstrzygnąć.

      Usuń
    4. NIECH ŻYJE WOLNA POLSKA - PRECZ Z KACZYZMEM !!!! - a co nie wolno mi - mamy dzień NIEPODLEGŁOŚCI !!!

      Usuń
    5. I niech mi ktoś powie ze w Polsce jest bezpiecznie? Proszę wyjśc dzisiaj z dzieckiem na spacer, 50 manifestacji co jedna to bardziej faszystowska, 80 % spoleczenstwa olewa 11 LISTOPADA, to gdzie tu święto i patriotyzm? To nastepna parada polityków, politykerow i bandy wyznawców sekty watykańskiej.

      Usuń
    6. Dlatego Bronimirze wywiesiłam "biało-czerwoną", ustawiłam pufik i bezstresowo oglądam w TV jaki "świat piękny i ciekawy.:-))))))))))))
      Pomyślności.

      Usuń
    7. Jak ja Ikko, nie będe tego oglądał, ale to wszystko zaczyna przerażać, milego "pufikowania" :)

      Usuń
    8. Taką "złotą myśl" sobie powtarzam bo lepsza od "melisy" i innych "nerwosolków".:-)))))))))))))))))))
      http://demotywatory.pl/3964786/Czasem-jedna-zlota-mysl-moze-zmienic-tok-myslenia-czlowieka
      Pomyślności.

      Usuń
  7. Ten facet nie ma innych problemów? Widać, że ma kompleksy, kolejny nawiedzony od spisywania liczników po Sławomirze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Grażyna Doverhagen11 listopada 2012 13:06

    To chyba jakaś paranoja Lisbeth? Myślałam zawsze, ze blogerzy to jakaś "rodzina", wszyscy trzymają się razem, aby reagować w grupie gdzie to konieczne, ale jak widzę i na blogi przeniosła się jakaś niezdrowa konkurencja. To ogromny absmak :) Pisał Ci kiedys poseł W. że popularność nie zawsze popłaca i niejednokrotnie trzeba srogo płacić jak się jest osobą publiczną, bloger taką osobą publiczną jest. Jedna rada - przetrawić i ignorować, innej rady nie ma.

    Uściski serdeczne
    Grażyna

    OdpowiedzUsuń
  9. Ponownie ruszył marsz organizacji antyfaszystowskich "Porozumienie 11 Listopada". Manifestacja została zatrzymana, gdy na trasie przemarszu zebrała się grupa kilkuset wrogo nastawionych osób. Wcześniej pod pomnikiem Bohaterów Getta zebrało się koło tysiąca osób.

    Marsz został zatrzymany po przejściu około 100 metrów - informuje reporter Onetu Piotr Halicki. Jak powiedział Mariusz Mrozek ze stołecznej policji, na trasie przemarszu w okolicy Placu Bankowego zebrała sie grupa kilkuset osób wrogo nastawionych do uczestników marszu.

    Moze zmienimy temat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe gdzie w tym roku polscy "antyfaszyści" trzymają swoje "narzędzia pokoju" w postaci pałek, kastetów i noży itp

      Usuń
    2. errata, powinno byc faszyści

      Usuń
    3. Dobrze chociaż, że tych zza zachodniej granicy nie będzie, jak w zeszłym roku..

      Usuń
  10. KrystianDomański11 listopada 2012 14:43

    Kiedy zobaczylem prezydenta pod pomnikiem Wyszynskiego z nijakim Nyczem i spiewającego - ojczyzną wolną poblogosław panie, to mnie pusty smiech ogarnia i złość jednoczesnie. Spaskudzili mi humor na reszte dnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krystianie - Nycz jak Nycz w miarę nieszkodliwy człowiek, ale ten na pomniku. Przecież kardynał tysiąclecia popierał faszyzm i Hitlera przed wojną !!!!To był też "tfórca" polskiego "katolicyzmu ludowego". Maluczkich należy uczyć tylko "ojczenaszy" to im wystarczy aby wiedzieli komu dawać na tacę.

      Usuń
    2. Mnie to nie przeszkadza Krystianie. Tak samo jak mi nie przeszkadza złożenie kwiatów pod pomnikiem Dmowskiego (faszysty?), czy Piłsudskiego (Bereza Kartuska, majowy zamach stanu) i innymi pomnikami. Jak by na to nie patrzeć są to postaci, które zapisały się w naszej historii i dlatego postawiono im pomniki. To, że nikt nie jest ideałem, a wielu "bohaterów" ma i czarne plamy na życiorysach, nie jest niczym dziwnym. Prezydent RP ma jest Prezydentem wszystkich Polaków i taka jest jego rola. By łączyć, a nie dzielić!
      Tym czasem politycy skaczą sobie do oczu, lustrują każdego bez opamiętania i choć odrobiny zdrowego rozsądku, a durny tłum za nimi. To ile szkód społecznych narobił IPN, to się w głowie nie mieści.
      Pomyślności.

      Usuń
    3. Krystianie,masz rację,nic dodać nic ująć.Moje marzenie żeby nasza ojczyzna była wolna od kleru,bo jesteśmy krajem katolickim do bólu(nie wszyscy)pozdrawiam.

      Usuń
    4. A ja na ojczyznę wolną się zgadzam, ale .....od piSiorow

      Usuń
    5. Jestem za państwem świeckim - ale nie oznacza to, żeby kler zwalczać !

      Usuń
    6. Nie chodzi o jakieś zwalczanie, ale o to, aby uroczystosci panstwowe byly wolne od akcentow religijnych.

      Usuń
    7. Anonimowy - Niemcy mówią "siecher ist siecher" a w Polsce "panu Bogu świeczkę i diabłu ogarek". Takiś to "wygodny" obywatel. Kler ma siedzieć w kruchtach i modlić się o swoje zbawienie. Tak głosi ich wiara. Nikt im póki co w tym nie przeszkadza. Łapy pod kołdry lub dzieciom do majtek wtykać nie należy - można oberwać po wypasionej mordzie !!!! Zrozumiała osoba ???

      Usuń
  11. Anonimowy11 listopada 2012 16:23,

    No,ja tez nie jestem rasista! Ale czlowiek jednak powinien byc bialy!
    I tak se mozemy gadac az do usr...j smierci!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musicie być jednak szczęśliwymi ludźmi na tym Zachodzie...a jak popatrzycie dzisiaj na te wydarzenia w polsce to nawet BARDZO szczesliwymi. Z pewnoscią są problemy jak wszędzie ale nie az taki prymitywizm.
      pozdr

      Usuń
  12. Zadyma na mszy, spiewy, buczenie to dla wielu rozgrzewka przed pojsciem na stadion pracowita niedziela dzis w Krakowie, a jeszcze niedawno Kraków tak pięknie świetował 11 Listopada,były wspólne śpiewy pieśni patriotycznych w Rynku, a dziś..??

    OdpowiedzUsuń
  13. ikka13311 listopada 2012 15:21,
    Jasne. A niech se skladaja nawet pod pomnikiem Bachusa czy Fallusa!
    Wazne ,zeby innych do tego nie zmuszali i nie obrzydzali skladania kwiatow innym!
    A politycy?????
    Jaka jest roznica miedzy spermatozoidem a politykiem? Nie ma zadnej! Obydwaj maja taka sama saznse stac sie kiedys czlowiekiem.

    Prezydent- prezydentem wszystkich Polakow?

    W kraju , gdzie credo opozycji jest "ten kto nie znami- ten z piekla rodem"?
    Hm....utopia prosto z radzieckiej propagandy.
    Milego wieczoru zycze,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pisałam Francopolo o tym co uważają poszczególni obywatele. Jak ktoś pisze, mówi, czy uważa "to nie mój Prezydent", to NIC mi do tego. Też nie muszę kochać wszystkich i nie każdy mi się ma podobać. Tym bardziej nie każdy ma mi się starać przypodobać. Dodała bym, że i Bronisław Komorowski ma prawo do swoich sympatii i antypatii. Natomiast tenże sam Bronisław Komorowski, jako Prezydent RP, musi schować swoje tak prywatne, jak i historyka, antypatie do kieszeni. W jednakowym stopniu szanować i oddać hołd wszystkim osobowościom z kart naszej historii. Tym z prawa, z lewa i tym z centrum. Stawianie mu zarzutów gdy to robi, mówienie gdzie ma kwiatki złożyć, a gdzie nie, jest pomyleniem pojęć. Jako organ państwa Prezydent musi być apolityczny i musi umieć uszanować wszystkich. Poszczególni obywatele, partie czy inne opcje polityczno-społeczne, mogą sobie oddawać hołd i składać kwiatki, komu zechcą. Inni zaś, jeżeli się uważają za zwolenników demokracji, oraz związanych z tym wolności człowieka i obywatela, nie powinni im w tym przeszkadzać. Mogę krytykować tych, którzy akurat nacjonalizm i antysemityzm Dmowskiego szczególnie wielbią, ale nie mogę im tego zabronić. Demokratyczne państwo prawa bowiem może interweniować i zakazywać dopiero wtedy, gdy zagraża to bezpieczeństwu tegoż państwa, lub poszczególnych obywateli. Dlatego n.p. zakaz zasłaniania twarzy w określonych (najróżniejszych) sytuacjach nie uważam za naruszenie jakiejkolwiek i czyjejkolwiek wolności. Obojętnie czy to będzie marsz nacjonalistów, czy "tęczowych". Trzeba mieć odwagę z odsłoniętą twarzą głosić swoje poglądy.
      I nie jest to żadna propaganda tylko najprostsze zasady demokratycznego państwa prawa. To, że u nas obecnie. katecheza i historia w wersji akceptowanej przez IPN, są ważniejsze niż lekcje wiedzy o społeczeństwie, zasad demokracji nie zmieni. Powoduje jedynie, że kolejne pokolenia coraz mniej wiedzą i coraz mniej rozumieją.
      Pomyślności.

      Usuń
  14. Salut Eliza,
    Popelniasz blad komunikacyjny. Tym zboczencom intelektualnym, w ich zazdrosci,chodzi tylko o to, zeby Cie dotknac!

    I reagujac na ich kalomnie sprawiasz im satysfakcje. Uzywajac zwrotu begonijki - "TRACAL ICH PIES"!

    Ja tez ostatnio "zaniemoglem", ale dzieki wysokoprocentowym lekarstwom i okladom z mlodych piersi :-))))))))))) jakos mi sie udalo z tego wylezc.

    Rychlego powrotu do zdrowia zycze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Francopolo - tym wysokoenergetycznym lekarstwom to dam spokój - w kraju też mamy, ale interesuje mnie ten wątek z okładami. Czy u Was we Francji jest to refundowane przez ministra zdrowia, czy też należy samemu coś wysupłać aby się "okładać" ???

      Usuń
  15. Prymas Wyszynski to wyjatkowo niesympatyczny typ. Byl aktywnym antysemita. Po II wojnie dogadal sie z komunistami i w 1952 nazwal Armie Krajowa "bandami faszystowskimi". O tej haniebnej karcie kosciola dzisiaj cisza. Takze cicho jest o umowie pomiedzy Jaruzelskim i Glempem. Na tydzien przed ogloszeniem stanu wojennego, prymas Glemp dostal 1000 pozwolen na budowe 1000 kosciolow - w zamian kosciol mial nie wystepowac przeciwko stanowi wojennemu. Dzisiaj w tych kosciolach hanby wielbi sie nowego zbawiciela Jaroslawa Kaczynskiego i caly PiS.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jego poprzednik tez nie był lepszy - mowa o Hlondzie !!!!Kto wie może nawet gorszy !!!!

      Usuń
  16. Niedawno przeczytalem na gazeta.pl wypowiedz wielkiego intelektualisty J.Kaczynskiego . Daleko mi jeszcze do zrozumienia zawilych meandrow myslowych tego" wielkiego meza stanu" ,zeby zrozumiec co chcial powiedziec przez:

    -" Polska nie jest czymś, czego należy się wstydzić. To święto tych, którzy nie uznają narodowej mikromanii"

    Niniejszym uprzejmie prosze o wytlumaczenie mi powyzszego;
    Z powazaniem,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Francopolo - przecież to jasne jak lampa Łukasiewicza. Słowo "mały" w języku polskim ma kilka odmian znaczeniowych, np "mały" = kurdupel, albo "mały" = mikry. Według słów panaprezesa mamy dziś święto tych,którzy nie uznają narodowej "mikromanii" = kurduplostwa. Prezes jest "mikry" i ma na tym tle kurduplowate problemy !!! Musi stosować metodę Ikkl przed lustrem i rano mówić taką mantrę : "jestem wielki" , "jestem wielki" , jestem bardzo wielki".

      Usuń
    2. Ej tam - wymyślasz Marcinie. Prezio znów jest na tabletkach po diagnozie Z.Brzezińskiego. Dlatego zwiał do Krakówka i tam ględził jak Piekarski na mękach.W Warszawie to i może by oberwał, bo ci "bogojczyżniani" wypadli słabiutko.Któż by nadstawiał pierś za prezesa - tych kilkunastu kiboli ???

      Usuń
    3. Wars - tez tak myslę. A i Policja jakoś sprawniej się obeszła z ta garstką kiboli. Kilku oberwało gumowymi kulami,kilku popłakało się od gazu i reszcie przeszła ochota do burd. Acha i podobno jakiemuś "reporterowi" z TVP dali po pysku oraz potrzaskali kamerę. To i dobrze nie będą przynudzać "newsami". W ogóle to "dziennikarstwo" latało dzisiaj jak by im ktoś rozpalone węgielki powtykał do dziuki na antypodach. Koniecznie chcieli mieć mordobicie i spalone samochody a tu nic. I o czym tu gadać w wieczornych dziennikach.

      Usuń
  17. Anonimowy11 listopada 2012 17:14
    Niepotrzebnie to czytalem bo mi cisnienie do gory poszlo.
    Przypomnialo mi to jak wysylalismi w stanie wojennym( i po) ciezarowki z zywnoscia do poskich kosciolow ,uwazajac ich za przeciwnikow tamtejszego rezimu i majac do nich zaufanie.
    A oni przetrzymywali to az do zgnicia po klasztornych i plebanijnych piwnicach, bo reka w reke wspolpracowali z SB w metodzie polozenia spoleczenstwa na kolana glodem !
    Wyszynski, Glemp i inne czarne skur i syny!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wiktor11 listopada 2012 17:27,
    -)))))))))To tak z humorem. Wynikle z nastepujacej sytuacji;
    Moja niewiasta nabijala sie ze mnie (dla niej mezczyzni to à priori hipochondryki)zalecajac mi kapiele blotne coby sie powoli do ziemi przyzwyczaic!
    Dlatego gdy wrocila z zakupow i ujrzala super i pierwszej mlodosci pielegniarke, ktora przyszla mi zastrzyk zrobic, to ja sie odcialem mowiac ,ze lekarz mi zalecil oklady z mlodych piersi i ta milutka po to przyszla.

    Humor to tez lekarstwo!!!

    Milego wieczoru,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. francopolo - jeżeli nie masz nic przeciwko temu ,to Twoje francuskie doświadczenia zastosuję u nas w Polsce. Gorzej jak do tego zastrzyku podeślą taką podobną do posłanki Sobeckiej. Wtedy to już będę stosował tą kąpiel błotną.

      Usuń
    2. O matko! Wężykiem, Francopolo, wężykiem... Jak zaś z "Biblii" wiemy, takie okłady z młodych nagich... to już sędziwy król Dawid stosował i zalecał.:-)))))))))))))))))))))))
      Pomyślności.

      Usuń
  19. francopolo: okazuje sie ze do dzisiaj proboszczem w katedrze wawelskiej jest ksiadz ktory donosil do SB kto zamawial msze sw. "za Ojczyzne". W Bazylice Mariackiej takze. To jest strasznie przygnebiajacy temat. Dlatego oni dzisiaj tak popieraja PiS bo tam wiekszosc to byli SB, albo czerwone burzuje jak rodzina Kaczynskich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogą krzyczeć "komuno wróć" to się na "patriotów narodowców" przerobili. Też "jeden wódz, jedna partia"...:-))))))))))))
      Pomyślności.

      Usuń
  20. Nie ma się co przejmować, Elizo. Gdyby ci zawistnicy pisali tak interesująco i tak aktywnie, jak Ty, być może byliby lepiej oceniani. A że piszą jak piszą, więc zostało im tylko donoszenie na innych. Romskey'a czasem czytywałem. Ale więcej nie zamierzam.

    OdpowiedzUsuń

Na tym blogu hejt nie jest tolerowany.