sobota, 6 lipca 2013

Po ile za trupa??




Jak to nazwać? "Wniosek o odszkodowanie złożony przez PRAWNUCZKĘ jednej z ofiar bo pogorszyły jej się warunki zyciowe" albo "przez śmierć w Smoleńsku jednego z duchownych jego daleki kuzyn nie może znaleźć pracy". 
www.rmf24.pl/raport-lech-kaczynski-nie-zyje-2/fakty/news-nie-bedzie-ugody-mon-u-z-rodzinami-smolenskimi,nId,992126 

Chciwe bydło! Po kręgu najbliższych, którzy po katastrofie otrzymali po 250 tysięcy złotych zadośćuczynienia, teraz po odszkodowania zgłosiły się osoby znacznie dalej spokrewnione z ofiarami. Do tej pory Skarb Państwa wypłacił odszkodowania w wysokości 67 500 000 zł - czyli 700 000 tys. za łeb a smoleńskiemu bydłu mało i mało i mało. To tylko odszkodowania. A darmowe pogrzeby na koszt państwa, a stypendia dla dzieci, a renty dla wdów itd. itp.....  Chcą pieniędzy od MON? A kto był wówczas zwierzchnikiem, czy nie przypadkiem prezydent Lech Wawelczyk? No to do niego niech się zwrócą po kaskę, bo jako zwierzchnik, odpowiadał za MON. I WON od ciężko zarobionej kasy przez Polaków.   

Skorzystam z okazji że dziś, 6 lipca obchodzi 90 urodziny gen.Wojciech Jaruzelski. To w przeciwieństwie do obu kurdupli człowiek honoru! Nie jątrzył, nie judził, nie parł do rozlewu krwi, choć miał ku temu atrybuty w postaci armii i całego byłego aparatu bezpieczeństwa! I wiedział kiedy ma odejść... Dodam jeszcze jego piękny gest, gdy składał kwiaty na pogrzebie Kuronia! Wyobrażam już sobie na jego miejscu kurdupli... No i nie musieliśmy się za niego wstydzić tak jak za Lecha Wawelczyka i jego brata. Dlatego uważam, że jak podsumować całe jego życie, to zdecydowanie większa jego część jest pozytywna i najwyższy czas, żeby podjudzane oszołomstwo przez kaczyńszczyznę dało wreszcie generałowi spokój!  Takt, kultura osobista, inteligencja, kompetencje... To wszystko to czego brakowalo największej miernocie jaka zasiadała w Pałacu Namiestnikowskim. 100 lat generale.


promuj 


Miłej niedzieli WSZYSTKIM









 

123 komentarze:

  1. Dziś inny generał, w Egipcie, pokazuje, do czego można użyć wojska w celu utrzymania władzy lub jej odebrania. Jaruzelski zaś, władający armia i siłami bezpieczeństwa, widząc, że przegrał wybory, spokojnie oddał władzę. A stan wojenny? Był uciążliwy, ale jednak było to co innego niż bratnia pomoc wojsk Układu Warszawskiego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale głupole to docenią? A gdzie groby,gdzie znicze? Tego nam przecież trzeba!

      Usuń
  2. Elizo, o Jaruzelskim to prowokacja, prawda??

    OdpowiedzUsuń
  3. Z Jaruzelskim w jednym wagonie jechaliśmy na Sybir,Nauczył mnie wierszyka.Kto Ty Jestes Polak Mały itd.Kto pluje na tego człowieka ten jest głupi jak bolszewik w podartych walonkach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektórzy bolszewicy nawet się nie domyślają,że są bolszewikami.

      Usuń
    2. Trafiłeś w sedno m_16! "Bolszewia" z PiS i jej "wyznawcy" zupełnie nie zdają sobie z tego sprawy, przekonani o swojej "prawicowości".:-))))))))))))))
      Inni na prawicy (NOP, ONR, i.t.p.) są stricte faszystami i też o tym nie wiedzą. A co najmniej udają, że nie wiedzą.
      Pomyślności.

      Usuń
    3. Ikko, jak można nie wiedzieć, że swoją symbolikę ( brunatne mundurki, ogolone łby, gest "pięć piw", oznakowania przypominające swastykę itp.) czerpią pełnymi garściami z zasobów hitlerowskich "ideologów" ? No, chyba, że to nie faszyści, a zwykli idioci są, to bardzo prawdziwych faszystów przepraszam ...

      Usuń
    4. He, He... Tego Begonijko, że cała "ideologia" PiS jest "bolszewicka", włącznie z tym ściganiem "układu" i innych wrogów, a statut swojej partii ściągnęli od PZPR, dodatkowo wpisując weń stalinowski "kult jednostki" i nieusuwalność panprezesa, nikt nie widzi.:-)))))))))))))))))
      Co zaś tyczy się naszych rodzimych faszystów, to doskonale wiedza kim są i do czego dążą. Tylko wobec opinii społecznej i demokratycznej władzy "głupa rżną". Podobnie jak Jaro i cała wierchuszka PiS. Też udają, że w interesie "ciemnego ludu" działają, prawdziwe zamiary (ograniczenie demokracji, zamordyzm, zemsta na wcześniejszych wrogach, i.t.p.) skrzętnie ukrywając.
      Pomyślności.

      Usuń
    5. Ikko, to że panprezes z prochowym ( od prochów, które łyka) uśmieszkiem robi w balona swoich wyznawców, jest jasne dla wszystkich ...oprócz samych wyznawców. Cóż zrobić, taka ich "uroda" - odporność na myślenie. Nic do zakutych łbów nie dociera. NIC. "Oni", to komuchy, a że we własnym gronie ma się tych "komuchów" na pęczki " ? Iiiii tam. "Oni", to UBecy, a że we własnym gronie ma się tych UBeków na pęczki ? Iiiii tam. "Oni" to żydzi, a że we własnym gronie ...itd. itp.
      Ręce opadają.
      P.S. Jak żyjesz ? :))

      Usuń
    6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  4. Pani Eliza o gen,. Jaruzelskim napisała: "Nie jątrzył, nie judził, nie parł do rozlewu krwi..". Oczywiście, nie parł, on ją po prostu rozlewał!

    adam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Panie Adamie, czy zdaje sobie Pan sprawe ile krwi zostalo by przelanej gdyby doszlo do bratniej pomocy? Po ucieczce Kuklinskiego, brak reakcji Stanow zostal odebrany przez Jaruzelskiego ze popieraje one stan wojenny, a nie ewentualna bratnia pomoc. Co mogl zrobic Roni w tym czasie. Nic, najwyzej zaapelowac aby amerykanie na znak solidarnosci z polakami zapalini 2 sieczki w oknach zamiast jednej.Ostatecznie A. Haig, ktory byl w tym czsie Sekretarzem Stanu, a poprzednio naczelnym dowodca wojsk NATO w Europie, byl przekonany o mozliwosci bratniej pomocy i braku mozliwosci interwencji zbrojnej wojsk NATO. Uwazam ze decyzja Jaruzelskiego byla sluszna. Pozdrawiam: Luciano

      Usuń
    2. Anonim,ty nie masz pojęcia,co to rozlewanie krwii. Ucz się.

      Usuń
    3. Generał Jaruzelski przez cała swoje aktywne życie służył obcemu mocarstwu i obcej Polakom idei. To przez takich jak on sytuacja na początku lat osiemdziesiątych była, jaka była. Robienie z niego bohatara, a nawet tylko stawianie problemu jego zasług, wymaga stanowczego potępienia.
      Panie m_16, wiesz doskonale, że uważam cię za człowieka niegodnego i dyskutowac z tobą nie będę.

      adam

      Usuń
    4. Pozwól, że to, czy Jaruzelski był "czerwonym zbrodniarzem" czy "zbawcą Polski" czy też może facetem z pogmatwaną przeszłością, który umiał się przytomnie odnaleźć w sytuacji skrajnej, oceni historia. Ty nie jesteś historia.

      Usuń
    5. I jeszcze jedno, kto jest godny lub niegodny do dyskusji z wsiarzem twojego pokroju decyduj u siebie w domu, nie w MOIM. Jeden włos z głowy M16 ma więcej godności niż 10 takich jak ty, nie masz obowiązku wykupywać abonamentu na mojego bloga.

      Usuń
    6. Elizo, żeby to jeszcze "wykupił" ten "abonament". Ale on tu zwyczajnie, na krzywy ryj się wciska.

      Usuń
    7. Mocno zastanowiła bym się Panie Adamie nad stwierdzeniem "i obcej Polakom idei". Dla których Polaków była ona obca? Dla tych pozostawionych "na łasce" Stalina przez opuszczającą w pośpiechu tereny ZSRR armię Andersa? Dla tych, którym to właśnie żołnierze radzieccy przynieśli wyzwolenie od szaleństwa faszyzmu? Czy dla tych, którzy w PRL doznali awansu społecznego i ekonomicznego? Nie bez powodu na kolejnych "zakrętach historii" lud wolał "socjalizm tak, wypaczenia nie" (także w 1980er. i w czasie stanu wojennego). Ani Wałęsa, ani inni przywódcy "Solidarności" do obalania tej idei i ustroju nie nawoływali. Proszę sobie poczytać wszystkie "postulaty", wszystkich komitetów strajkowych. Widzi Pan tam gdzieś zaprzeczenie idei? Rozmontowaniem systemu i rozbiciem sojuszy z ZSRR (oraz samego ZSRR) zajęli się inni. Tak jak teraz zajmują się "obrzydzaniem" Polakom zarówno owej idei, jak i jej zdobyczy. Prawda historyczna i społeczna bowiem nie ma nic wspólnego z polityką i interesem takich czy innych grup interesu.
      Pomyślności.

      Usuń
    8. Oczywiście, pani Elizo, ja nie jestem historia, ale, jak każdy z nas, tej historii fragmentem. Podejrzewam, że bliżej mi do historii, niż Pani, bo jak sądze, znacznie więcej lat przeżyłem i na działalność pana Jaruzelskiego i jemu podobnych od wielu lat patrzę. Natomiast, co do pana m_16 informuję, że zachował sie względem nmnie niegodnie na innym blogu i sam wie dlaczego z nim, dyskutować nie będę. Mam nadzieję, pani Elizo, że nie ma na Pani blogu ustawowego obowiązku zapewniania panu m_16 dobrego samopoczucia?

      adam

      Usuń
    9. Acha, i jeszcze jedno. Napisała Pani w czymś na kształt regulaminu swojego bloga: "Komentuj przyzwoicie." Rozumiem, że ten "wsiarz" mieści się w granicach Pani przyzwoitości?

      adam

      Usuń
    10. Acha i jeszcze jedno, pani Elizo. To nie jest Pani dom. To jest PUBLICZNY blog. Gdyby zaprosiła mnie Pani do domu, chyba bym nie skorzystał. Nie wszyscy mają przywilej mnie gościć.

      adam

      Usuń
    11. adasiu:(
      Publiczny... to może być sracz lub dom!
      Czy ty aby nie zerwałeś się z tego spotkania z czarownikiem , ze stadionu narodowego?
      Bo zarozumialstwa i mesjanizmu masz tyle, co cały " epidiaskop " do kupy!
      Uzdrawiać i wskrzeszać zapewne też potrafisz/?/
      A propos służenia " obcym "... Czy nigdy nie zastanawiałeś się komu służy kaczor, rydzyk? Kto ma interes w skłócaniu Polaków i osłabianiu Polski?
      Kto prawdopodobnie współpracuje ze służbami rosyjskimi - w zamian za pozwolenie na używanie ich nadajników? Kto chce doprowadzić do wojny domowej i " po trupach " przejąć koryto? W czyim interesie jest nawoływanie do obalenia demokratycznej, polskiej władzy?

      Stanisław

      Usuń
    12. Stanisławie...szkoda pereł..... :)

      Usuń
  5. No to se zaśpiewajmy..W prosektorium trup na trupie,heeej! Student grzebie palcem w kości,w przypływie miłości,heeej..

    OdpowiedzUsuń
  6. zdrowia i mniej jadu w tym nowym dniu życzę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Co do gen. Jaruzelskiego mam mieszane uczucia. Z jednej strony oglaszajac stan wojenny wprowadzil zamordyzm, a z drugiej oddal wladze w sposob bardzo spokojny, co w naturze Polaka sie nie miesci. Jedno jest pewne, ze po ucieczce Kuklinskiego do USA( ktory dokladnie znal plany wprowadzenia stanu w.), amerykanie nic nie zrobili dla Polski, czekali spokojnie na rozlew krwi. Znajac mentalnosc Polakow liczyli na duza i krwawa jadke i sie przeliczyli.
    Zapewne spekulowali i chcieli to wykorzystac przeciwko Ruskim, po prostu grali POlakami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ileż to tej krwii popłyneło? Znasz historię stanu wojennego w Chile gen Pinocheta,hę?

      Usuń
    2. Ziomal, a co to jest "jadka" ? Pewien facet, kiedy w kraju narastał "solidarnościowy" bałagan, mawiał, że "tu są potrzebne sotnie Dzierżyńskiego" i wówczas chciano go zatłuc krzyżami i różańcami. Po latach należałoby się zastanowić, czy nie miał racji, niestety.

      Usuń
  8. Współczuję Panu Generałowi Jaruzelskiemu z powodu nieustannego jazgotu nad jego osobą. To że w swoim czasie zwolnił z LWP 1300 oficerów żydowskiego pochodzenia nigdy nie zostanie mu wybaczone przez urabiaczy "polskiej" opinii. Ta hydra ma wiele głów. /tay/

    OdpowiedzUsuń
  9. Życie Jaruzelskiego to jedna bardzo długa droga zaprzaństwa narodowego. Ten agent zbrodniczej Informacji Wojskowej był gorliwym wykonawcą wszelkich rozkazów Kremla, jest odpowiedzialny za krwawą rozprawę z robotnikami Wybrzeża w 1970 roku i górnikami z ''Wujka'' w czasie stanu wojennego.A władzy nie oddał, tylko podzielił się nią z ''konstruktywną'' częścią opozycji, która zagwarantowała mu nietykalność za jego zbrodnie przeciw narodowi polskiemu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tiaaa..., lepiej gorliwie wykonywać rozkazy z Waszyngtonu i Watykanu...:-)))))))))

      Usuń
    2. Jeszcze lepiej oddać całą władzę w ręce Rad, o przepraszam, lepkie łapki tatki Inkasenta, który wprawdzie wreszcie upragnioną platformę za friko dostał, ale po pierwszym ataku ekstazy oprzytomniał i dodał, że wprawdzie tę platformę dostał, ale to nie oznacza, że w Polsce mamy wolność słowa. No ja cię kręcę, fryga (czyli bączek) to przy tatce Inkasencie zwykła mucha w smole ! :)))

      Usuń
    3. Pani Begonijko, przecież to teraz cała władza jest w ręku najprzeróżniejszych rad - od Rady Ministrów zaczynając,poprzez rady wojewódzkie i powiatowe, a na gminnych kończąc.Nic dziwnego, że rozrośnięta do granic absurdu biurokracja stanowi żelazny elektorat partii rządzących, bo to one pozwalają jej beztrosko marnotrawić pieniądze podatników.Tylko patrzeć, jak nasi umiłowani przywódcy zafundują ludowi pracującemu Miast i WueSI dalszą demokratyzację naszego nieszczęśliwego kraju i oprócz Sejmu i sejmików wojewódzkich będziemy mieli zaszczyt utrzymywać powiatowe sejmiczki i gminne sejmiątka.Najwyższa już pora przegonić na cztery wiatry tę samozwańczą urzędniczą szlachtę okupującą NASZ kraj.Zaprawdę powiadam Pani:: lepiej być tatki Inkasenta moherem, niż Tuska frajerem.

      Usuń
    4. No cóż ...jeden lubi ogórki, drugi ogrodnika córki.

      Usuń
    5. Za Begonijką: "Łojciec inkasent po pierwszym ataku ekstazy oprzytomniał i dodał, że wprawdzie tę platformę dostał, ale to nie oznacza, że w Polsce mamy wolność słowa."
      Pazerny Tadeo popatrzył w lustro i oprzytomniał ????
      Koncesja to pryszcz, potem trzeba ten cały b..... utrzymać.
      Na właściciela satelity żadne zaklęcia "bóg zapłać" czy ".lluja i do przodu" nie działają . Liczy sie cash i tu będzie problem i zgrzytanie zębów :((((( Ciekawe jak będzie wyglądać zajęcie komornicze praw do nadawania z powodu braku opłat ? Gdzie manifestacje ? Na orbicie ?

      Usuń
    6. Poszłoo, tatko Inkasent zapowiedział, że bitwa będzie trwała. To ja się teraz głowię, o co będzie ta bitwa ? Może o to, żeby państwo z własnego budżetu utrzymywało ten cały b..., o którym piszesz ??? Parę zajazdów na stolicę się zorganizuje i sprawa załatwiona ... co by mnie już wcale nie zdziwiło.:((

      Usuń
    7. @poszloo

      Nie wątpię, że ojcu Rydzykowi będzie trudno ponieść koszty platformy cyfrowej. Bo sam musi na ten cel zorganizować pieniądze. TVP1, 2 i inne rządowe szczekaczki zapłacą za to pieniędzmi z naszych podatków. Będzie im łatwiej.

      adam

      Usuń
    8. Nie bardzo rozumiem,dlaczego Rydzykowi i jego mediom przeciwstawia się telewizję publiczną i nasze podatki,bo jakoś i niepubliczna telewizja potrafiła "zorganizować " pieniądze a biedny ojciec dyrektor niby nie potrafi ?

      Usuń
  10. Dzień Dobry:)

    Nigdy nie przypuszczałem, że dożyję czasów, kiedy gen. Jaruzelskiego będę wspominał:
    Z pewną dozą szacunku, oddając mu honor i cześć za: KONSEKWENTNE I ZGODNE Z POROZUMIENIAMI oddanie władzy.
    W roku 1981 generał - był dla mnie worgiem publicznym nr 1!
    Z perspektywy czasu, z powodu " narodzin " politycznych - kaczych strupów i im posobnych - mogę powiewdzieć, że:
    Gen Jaruzelski nie był największym złem, jakie się Polsce przydarzyło! Kaczory, macierewicze i inne gnidy polityczne i " duchowe " - przebiły generalskie, negatywne poczynania!
    Polska polityka schodzi zdecydowanie na psy. Na tym tle - generał i Jego postawa - nabierają innego znaczenia i podlegać musi - delikatniejszej ocenie:)
    Stanisław

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpisuję się pod tym

      Usuń
    2. A ja sie nie podpisuję. Ostatni akapit to zwykły nienawistny bełkot.

      adam

      Usuń
  11. w.i.e.s.i.e.k6 lipca 2013 11:52

    To ja wam 20 kilkuletnie szczawiki co "w tych czasach" pieluchy nosili/ "tetrowe" bo pampersów "nie było"/ w prostych słowach, jak krowie na rowie powiadam
    I to w języku przez was zrozumiałym a często przez was używanym.
    Odpierdolcie się od generała.Wreszcie stale i "na zawsze".
    Nawet nie wiecie, ze to ze żyjecie "zawdzięczacie Generałowi" i to nie tylko ze względów politycznych ale przez to, ze wprowadzona "godzina milicyjna" podniosła dzietność w kraju.Nudy,nie było co robić,telewizja taka sobie, wiec "życie erotyczne" kwitło w najlepsze.
    Nie wierzycie, zajrzyjcie do statystyk.Jeśli potraficie szukać...i czytać.
    A teraz "politycznie"
    Co Generał miał robić kiedy "rewolta "Solidarności" przestała się samo ograniczać?
    Nic ni robić? Czekać az wybuchnie wojna domowa,wspomagana z zewnątrz?
    Powiedzieć Wałęsie ze..przekazuje mu władzę ,co wywołałoby identyczny skutek?
    Ustąpić twardogłowym w PZPR i SB,żeby oni wykonali,po swojemu, brudną robotę
    Na to pytanie nikt z Solidarności, do dziś nie odpowiedział.
    Gdyby nie wprowadził stanu wojennego,byłby obalony przez "własna" bazę polityczną popieraną przez Breżniewa.
    Wałesa i skupieni wokół niego politycy opozycji od roku 1981 tracili władzę nad swoim zdecentralizowanym związkiem, a "jastrzębie" związkowi parły do konfrontacji.Wojny domowej? Chcielibyście tego?
    To wtedy i może was by nie było.Bo tatusiowe albo w grobach albo w obozach.
    Paradoksalnie "stan wojenny" obezwładnił "masy" a wzmocnił pozycje elit związkowych w tym i Wałęsy.
    Bez jednych i drugich nie byłoby po latach Okrągłego Stołu a może i was.
    I to tyle powiada ten co "stan wojenny" przeżył.I tak dziś go widzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w.i.e.s.i.e.k.!
      Miałeś i masz oczy i rozum.
      Szacunek !!!

      Usuń
  12. w.i.e.s.i.e.k6 lipca 2013 12:08

    ikka1336 lipca 2013 10:49,m 16
    Oni nawet nie przypuszczają, ze to maja utrwalone przez PRL a i zostało "w nas wszystkich"
    I to nie tylko przekonanie ze leczenie i szkoła muszą być darmowe.
    Uważamy sprawiedliwość za wartość wyższa niż demokrację.
    Mamy niechęć do działań bezprawnych i władzy oligarchicznej.
    Pragniemy względnej równości a bezwzględnej w chwili życiowego startu
    Żywimy nadal przekonanie że..władza wszystko może i za wszystko odpowiada/wina Tuska "Jak żyć "/
    Tesknimy za PRL -em jako czasami, kiedy pracy było w bród.Przez 8 godzin dziennie bez stresu,strachu i pospiechu
    W PRL co by nie powiedzieć w pracy było więcej wolności natomiast w życiu więcej trudności.
    W dojazdach czy sprawunkach.Spało się tak samo jak teraz.Moze teraz bardziej "kolorowo" Może?

    OdpowiedzUsuń
  13. w.i.e.s.i.e.k6 lipca 2013 13:56

    Polecam "wszystko wiedzącym" i "przekonanym"
    http://www.takpoprostu.pl/stan-wojenny-o-czym-milcza-media/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w.i.e.s.i.e.k. !!! Ależ tak, Rosjanie byli przygotowani do interwencji zbrojnej w Polsce. Przecież w lipcu i sierpniu na terenie Polski odbywały się manewry wojskowe w ramach Układu Warszawskiego - z udziałem wojsk niemieckich i czeskich właśnie. Sam to widziałem na własne oczy a i zapewne tysiące Polaków na terenie województwa zielonogórskiego. Drogami przetaczały się wielkie kolumny wojskowe w pełnym uzbrojeniu. Zgadzam się w pełni z tym co relacjonuje prof.Wiatr. I na pewno nie było by żadnej interwencji ze strony USA - oprócz zwyczajowej wymiany not dyplomatycznych. Amerykanom bardzo pasowało aby sprawa została "rozegrana" wewnątrz państw Układu Warszawskiego, bo nie naruszało to "równowagi sił" . A doskonale o wszystkim wiedzieli m.innymi od "patrioty" Kuklińskiego.Generał Jaruzelski - podejmując decyzję o stanie wojennym na pewno uratował życie wielu tysiącom Polaków, a może nawet dziesiątkom tysięcy. W Polsce polała by się krew, bo Rosjanie sami zakładali, że Armia Polska nie stanie po ich stronie a mieliśmy wówczas pod bronią pół miliona żołnierzy w służbie czynnej- nie licząc rezerwy wojskowej.

      Usuń
    2. Post scriptum - może jeszcze dodam, że rezerwy amunicyjne Wojska Polskiego wynosiły tyle, że starczało na około 30 dni walki. Reszta była pod kluczem w magazynach na terenie baz rosyjskich w Polsce. Kto odbywał służbę wojskową w tych latach, to coś o tym wiedział.

      Usuń
    3. Sarmato, do tego, co napisaliście, można dodać tylko jedno : Rosjanie nie musieli przecież do nas wchodzić. Oni u nas byli.

      Usuń
    4. Begonijko - to prawda, Rosjanie tu byli w kilku bazach, ale było ich zaledwie 70-80 tysięcy, to znacznie za mało aby spacyfikować Polskę.Gdyby doszło do inwazji to wtargnęło by tu około 1 miliona krasnoarmiejców, nie licząc "kontygentu" czeskiego i niemieckiego.

      Usuń
    5. Sarmato, ale "tutejsi" Rosjanie w porę, kogo trzeba, by "zneutralizowali" ...

      Usuń
  14. Acha i jeszcze jedno, pani Elizo. To nie jest Pani dom. To jest PUBLICZNY blog. Gdyby zaprosiła mnie Pani do domu, chyba bym nie skorzystał. Nie wszyscy mają przywilej mnie gościć.

    adam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To po co burku ujadasz ?

      Usuń
    2. Mylisz sie to jest publiczna platforma ale blog jest jak najbardziej domena prywatna, gdyby bylo inaczej nie hyloby mozliwosci moderowania przez bloggera robilby to admin administratora platformy . Dla bloggera to jak najbardziej domena intymna jak wlasny dom . Ty w ostatnim zdaniu wyzej srasz niz dupsko masz ale honoru za grosz nie posiadasz

      Usuń
    3. A skoro siedzisz tu jak mucha plujka to napisz co myslisz o kaczym bydle zerujacym na zmarlych??

      Usuń
    4. Anonimowy napisał: Gdyby zaprosiła mnie Pani do domu, chyba bym nie skorzystał.
      Oto pissowska logika: Nie skorzystałby z zaproszenia, ale sam bez zaproszenia wlazł niczym knur do bajora i błotem chlapie głośno pokwikując !!

      Usuń
    5. Poszłoo, on EWANGELIZUJE. To obowiązek każdego prawdziwego katolika. Dawniej robiono to bardziej radykalnie ( krucjaty, stosy i liczne "zabawki" Świętej, a jakże, Inkwizycji) ), teraz za oręż służy zapiekła głupota i brudne paluchy na klawiaturze. Cóż poradzić ...

      Usuń
    6. A tu następny, internetowy ewangelizator, na wiadomość, że tłumy walą na Narodowy, bo tam przybędzie Jezus (sic !!!)

      "tak pytam: Tłumy wiernych na stadionie! Mówi wam to coś antykatolickie łajzy?"

      No proszę, sam Jezus lepiej by tego nie ujął !!!

      Usuń
    7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    8. Tak Begonijko masz rację, on ewangelizuje bo ma taki obowiązek. Spotykając "słabo wierzącego" katolik ma obowiązek przeciwdziałać czynnie, gdyż inaczej popełnia grzech i to chyba ciezki. To wynika z któregoś kanonu wiary krk, więc mówienie o tolerancyjnych katolikach to pomyłka. Jego tolerancja kończy się tam, gdzie zaczyna się Twoje zdanie, choć trochę odmienne od dogmatów tzw. nauki kościoła. Jak to ktoś niedawno napisał, teologiczne dowody choć ubrane w bogate pustosłowie, mają krótkie treści: "a bo tak !!" Koniec dowodu - to już ja dodałem.
      A propos spędu na stadonie, to mam pomysł. Upowszechnić cuda boć takie skuteczne na wszystko z hemoroidami włącznie, zlikwidować nfz i ministerstwo zdrowia a kasiorkę w wysokości UWAGA USIĄDŹ zanim przeczytasz: 67 823mln PLN = SZEŚĆDZIESIĄT SIEDEM MILIARDÓW PLN przekazać biednym ksiondzom na zakup autobusów, coby nie musieli jeździć wypasionymi brykami. Kościołów więcej jak przychodni, więc same zalety: zdrowe, spowiedź i pogrzeb czyli trzy w jednym.
      Tu źródło kwoty za 2011 rok -> http://republikanie.org/wp-content/uploads/2012/11/mapa_wydatk%C3%B3w_660x330px.jpg

      Usuń
    9. były esbek-myśli!Synu,gdybyś trafił do mnie wyleciałbyś ze służby w czasie mniejszym niż kwadrans,tyle trwa transport Twojej teczki na pięterko!Zapamiętaj to sobie dobrze!

      Usuń
  15. w.i.e.s.i.e.k. !
    "Czapki z głów" przed Tobą i podobnym do Ciebie młodymi ludźmi.
    Wiesz ? Jest taka sentencja:
    "Z historii narodów możemy się nauczyć, że narody niczego nie nauczyły się z historii". (Georg Wilhelm Friedrych Hegel)
    Wiesz przecież, zę pan Prezydent i pan Premier (wychowankowie Solidarności) ukończyli studia historyczne, ale o tej sentencji zapomnieli..

    Młody Człowieku, z pewnością zastanawiasz się dla czego u pewnej grupy dzisiejszych elit politycznych (kościelnych też) tyle nienawiści do PRL-u i Generała:
    "W naturze ludzkiej leży nienawidzić tych, których się skrzywdziło". (Tacyt)
    Przecież są oni wychowankami PRL-u. To maństwo niby "komunistyczne" zapewniło im możliwości mieszkaniowe, opieki zdrowotnej, wykształcenia, pracy..............
    Oddało im władzę w kraju. Nie dosyć tego to Generała przez rok czasu był Prezydentem by ich ewentualnie chronić przed PRL-owskim betonem partyjnym i i częścią funkcjonariuszy służb specjalnych
    Pozdrawiam (80-cio letni wychowanek PRL)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawdziwy Polak6 lipca 2013 21:16

      Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    2. "prawdziwy" Polak - ty jesteś NAPRAWDĘ GŁUPI ! I to jest jedyna "prawda" o tobie zasrańcu !!

      Usuń
    3. To tylko nerwica natręctw. Ciężko się leczy.

      Usuń
  16. w.i.e.s.i.e.k6 lipca 2013 18:27

    mirgal6 lipca 2013 17:48 "Młody człowieku?"
    Oj to byś się zdziwił.
    Mnie "władza ludowa" i "lud pracujący miast i wsi" dał w d...ile tylko mógł za działalność........ Ojca.Jednym słowem rodacy.
    I dziś dla tego chłodnym okiem mogę patrzeć na tych którym"władza ludowa.. dawała za darmo" to co ja sam podstępem,fortelem, musiałem zdobywać.
    Te punkty za pochodzenie,te "skierowania na studia" te darmowe internaty i bursy i posady Bo się miało "zdrowy trzon robotniczo chłopski"
    Chłodnym a w duchu ......a to skurwysyny...gryza rękę która ich wyniosła,dala wykształcenie,zaszczyty i posady a "ludowi"przedstawiają się za "opozycjonistów"
    Mam ci tu wymieniać nazwiska?
    A byłoby ich wiele,i to "z górnych pólek" i "znane"
    Reszta jest tylko wytłumaczeniem moich przemyśleń.
    Skurwysyn zawsze zostanie skurwysynem i o dziwo tym gorszym, im wyraźnie im się to kłóci z "wyznawanymi??"/głoszonymi wszem i wobec i publicznie/ "wartościami.
    Bo oni w pysku maja to, co olewają w praktyce.
    "i odpuść nam nasze winy ,jako i my odpuszczamy naszym winowajcom"
    Elizo "odpuść" te skurwysyny ale inna nazwa do tych bydlaków mi nie pasuje.
    I to by było na tyle.Amen
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, inne słowo byłoby obrazą rozumu i logicznego myślenia.

      Usuń
  17. Dzień dobry Pani Elizo !!! Milczę od rana, bo miałem dzisiaj kilka pilnych spraw do załatwienia, ale teraz mam już "wolne". Siedzę sobie przy kawie i czytam wpisy na Pani blogu. Raz mnie ogarnia śmiech, drugim razem szewska pasja. Ta ostatnia dlatego, że oto banda gówniarzy bezkarnie zaczyna faszystowskie harce w kraju, który został totalnie zniszczony przez niemiecki faszyzm. Zginęło ponad 6 milionów Polaków - proporcjonalnie do ilości obywateli ogółem, ponieśliśmy największe straty w ludności na terenie całej Europy. Kraj został zamieniony w jedno wielkie gruzowisko. Faszyści w sposób "uprzemysłowiony" mordowali ludzi na skale nigdy dotąd nie notowaną w dziejach świata. I oto kilkudziesięciu ogolonych byczków z tatuażami na wypasionych cielskach robi faszystowskie zadymy we Wrocławiu, inni robią marsze z pochodniami w Warszawie , jeszcze inni odgrażają się, że wyrżną w pień i wdepczą w błoto - tych co nie z nimi. A jeszcze nie całkiem zarosły mogiły tych , których wymordowano w czasie wojny. Jeszcze są wielkie cmentarze wojenne na polach całej Europy, jeszcze są krematoria w obozach zagłady.Inni marzą, że stworzą Polskę od morza do morza, że nasze granice będą hen.... prawie nad Wołgą, że my im pokażemy !!! KOMU - pytam się ??? K O M U ????? Innym gówniarzom marzy się wojna domowa - też idzie wyrzynać - choćby swoich - Polaków !!!! A przecież do byłej Jugosławii nie jest daleko, wystarczy wsiąść do pociągu "byle jakiego" , pojechać i zobaczyć na własne kaprawe ślepia, te tysiące mogił, mogił zbiorowych, kurhanów, pomników pamięci i ślady po kulach i bombach - jeszcze nie wszystko odbudowano. Jeszcze do dzisiaj w Hadze sądzi się zbrodniarzy tej wojny domowej. I co ??? I nic - naszym bęcwałom nic to nie mówi - oni gotowi są podpalić Polskę. A "NARÓD" milczy i uśmiech się półgębkiem, toleruje a niektórzy popierają i wspierają. Inni podszeptują - dajcie nam władzę, to krew się poleje. Będziecie mieli "wolnośc" w zabijaniu i mordowaniu - samych siebie. Przyznam się , że nawet w najczarniejszych snach nie przyśniło mi się, że dożyje takich czasów w "WOLNEJ POLSCE", że będę musiał od nowa patrzeć jak się rodzi faszystowska hydra. Jakie tego były skutki - doskonale pamiętam, udało mi się przeżyć. Ponad połowie mojej rodziny niestety nie. Piszę ten tekst w ICH IMIENIU i ku ICH PAMIĘCI !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W całości popieram Twoje słowa Sarmato:)
      Wiem, że w sprawach pryncypialnych jesteśmy po jednej stronie. Ale jak spowodować, żeby " naród " przstał milczeć i głupkowato się uśmiechać? Skoro " autorytety " mówią, że swastyka to znak hinduistycznej miłości - nie faszyzmu!!! ?
      Stanisław

      Usuń
    2. Dobry wieczór Stanisławie !!! Jak uczy historia - zazwyczaj zawodzą sami ludzie. Dlatego w Oświęcimiu lub jak wolisz - KL Auschwitz wisi taka tablica z napisem "HOMO - HOMINI" - CZŁOWIEK - CZŁOWIEKOWI. Pełna treść tego epitafium brzmi: Homo homini lupus est - człowiek człowiekowi wilkiem jest. Byłem w tym obozie zagłady kilka razy - zwiedzając i aby sobie utrwalić w pamięci, do czego zdolny jest człowiek, do czego zdolni są przywódcy narodów.Nie będę tu wtrącał wątków osobistych moich wizyt w tym właśnie obozie zagłady, bo nie o to tu chodzi.
      Kiedy tak sobie obserwuję świat i ludzi dochodzę do wniosku, że jeszcze daleka droga przed ludzkością do tego aby nosiła ona miano "HOMO SAPIENS". A szkoda - Ziemia niszczeje - bezmyślnie rabowana, zatruwamy środowisko, zasypujemy się własnymi śmieciami, zatruwamy kolebkę wszelkiego życia - wody. To wszystko dzieje się bez sensu, bez myśli - a co będzie za 300 lat, za 500 lat. Kto i czym wyżywi tą ludzkość, jeżeli będzie się ona mnożyła jak te australijskie króliki - była kiedyś taka plaga. Ja już nie będę musiał się tym martwić, ale co powiedzieć wnukom.
      Przepraszam, że może przynudzam, ale żyje na tym świecie już ładnych kilkadziesiąt lat i....martwię się, co raz bardziej !!!!
      Miłego wieczoru !!!

      Usuń
    3. Ano właśnie, Sarmato:)

      Człowiek człowiekowi wilkiem i człowiek człowiekowi zgotował ten los... Myślę o takich miejscach zapomnianych przez bogów, jak Oświęcim. Dwa razy byłem w obozie i trudno mi napisać, że go zwiedzałem. Bo to słowo zupełnie nie pasuje do miejsca.
      Mój ojciec był " pensjonariuszem " tegoż, w latach: 1942-44, na co mam jeszcze orginalny, szwabski dokument.
      Przeraża mnie to, że w Polsce tak udręczonej faszyzmem, jest ciche przyzwolenie na rozbudowujące się struktury neofaszystów. Toż to paranoja i dowód, że: nie potrafimy wyciągać wniosków z historii.
      Gdzie jest kościół? Dlaczego nie grzmi z potępieniem???
      Dlaczego rząd nie reaguje z odpowiednim problemowi - wysiłkiem? Tą zarazę należy tępić w zarodku, a w Polsce - doszukują się w tym draństwie tego - czego tam nigdy nie znajdą!
      Obrażając uczciwych Rodaków, mówiąc o pozytywach ich działalności, wmawiając - rzekomy patriotyzm bantytów! To jest ohydne! I niebezpieczne.
      " Bracia w czerni " namawiają do rozmnażania, wiedząc o problemach już żyjących i nic nie robiąc by rozwiązywać realne i podstawowe problemy .
      Człowiek zachowuje się tak, jakby kierował się powiedzeniem: " Po nas już tylko potop "... Też się denerwuję, choć - podobnie jak Ty - uważam, że to mnie już nie dotyczy:)
      A australijskie króliki, sprowadzone tam przez człowieka, dobitnie pokazują - co może się stać z przyrodą, naturą, którą człowiek traktuje jak swoją i sobie podległą własność:)
      Miłej niedzieli
      Stanisław

      Usuń
    4. @Sarmato : przed laty byłem w byłej Jugosławii z ekipą na ekshumacjach.
      Mam nadzieję , że opaczność sprawi , że kiedyś zapomnę te widoki.

      Usuń
    5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    6. Nightgale, a oglądałeś zapewne "widoki", jakie zgotowali sobie byli sąsiedzi, żyjący zgodnie, dopóki ich na siebie nie ponapuszczali politycy ...To jest właśnie ta ohyda, jaką zaczyna cuchnąć w Polsce.

      Usuń
    7. Begonijko - jak prostak dorwie się do władzy to podlega potem "uzależnieniu" - jak od narkotyków. Piszą "prostak" mam na myśli także tych "wykształconych". Przecież z reguły taki prostak nie odpowiada po tym za nic - bowiem ponosi tylko "polityczną odpowiedzialność" i chroniony jest immunitetami - vide Kaczyński i jego ekipa. Stworzyli sobie "państwo w państwie" w dodatku za nasze budżetowe pieniądze. To już jest czysty Orwell.

      Usuń
  18. w.i.e.s.i.e.k. !
    Wcale mnie Twoja uzupełniająca informacja nie zdziwiła.
    Oczywiście,że były błędy były i wypacenia.
    Zwróć uprzejmie uwagę na to, że w historii świata nie spotkasz ani systemu, ani ideologii, która nie popełniła by jakiegoś błędu a nawet przestępstwa czy zbrodni
    Wiesz jakie było pierwsze i najważniejsze hasło strajków sierpniowych:
    "Socjalizm Tak, wypaczenia nie"
    To hasło było do chwili kiedy w stoczniach "objawili" się "Doradcy".
    Bardzo ciekawa jest historia KOR a szczególnie jej składy osobowe>
    Różnica zdań absolutnie nie wyklucza wyrazu mojego szacunku dla Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  19. Wracając do tematu, czyli "ile za trupa?". To, pomijając już uzyskane odprawy, odszkodowania, renty zwykle i renty specjalne, pytam grzecznie, o co tym ludziom jeszcze chodzi? To, że bezczelnością jest domaganie się kolejnych odszkodowań przez wnuki, rodzeństwo i dalszych pociotków, jest oczywiste. Zapytam się jednak na czym niby ma polegać to rzekome pogorszenie się warunków materialnych jakiejś generałowej? Mężusia już nie ma więc nie trzeba go żywić, ubierać, ani poić drogimi wysokoprocentowymi napitkami, a renta po generale (a w wieku emerytalnym żonki, zamiast własnej, stosowna generalska emerytura) to ho..., ho...
    A tu tymczasem im wciąż mało i mało. Słusznie więc ministerstwo wreszcie powiedziało basta, idźcie do sądu, bo odszkodowanie ma zminimalizować straty, a nie wzbogacać!!!
    http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/432296,nie-bedzie-pieniedzy-dla-rodzin-ofiar-katastrofy-smolenskiej-jest-odowiedz-mon.html
    Pomyślności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry wieczór Ikko !! To jest właśnie ta "nowa Polska" dla niektórych. Gęby pełne frazesów, noszą transparenty z napisami "Bóg, Honor i Ojczyzna" i krążą jak te hieny cmentarne, aby jeszcze coś wyrwać.Co poniektórzy na tych trumnach już kariery polityczne robią- jak niektóre "smutne wdowy". Daj takim władzę, wybierz ich na posłów, rozszarpią wszystko. Tylko robić nie ma komu.
      Tydzień temu skończyłem dość duży remont mieszkania i jego modernizację.Szefem firmy remontowej był młody inteligentny człowiek (około 35 lat). Żalił mi się, że prac remontowo-budowlanych ma od groma i trochę tylko nie ma ludzi do pracy (TAK !!!!!!!). Wyobraź sobie, ze oferuje każdemu po 3.000 zł netto na rękę I NIE MA CHĘTNYCH DO PRACY !!!!Za to różnych obiboków i złodziejaszków - na kopy.

      Usuń
    2. Ha, ha, Sarmato, rozmawiałam z takim jednym głupkiem, co to przejął się bezrobociem i chciał na pewnej kaszubskiej wsi rozwinąć interes. Wymyślił otóż sobie, że skoro ta kaszubska wieś przymiera głodem ( hasło miejscowego PiSu) to rąk do pracy będzie miał pod dostatkiem, a i taniej wyjdzie, bo nie trzeba będzie budować hotelu dla pracowników itd. NAIWNIAK !!! Wieś ...nadal oficjalnie przymiera głodem ( hasło miejscowego PiSu), a głupek założył interes zupełnie gdzie indziej.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    3. Takich właścicieli małych, średnich i większych firm, znam Sarmato bardzo wielu. Ustawicznie maja kłopoty ze znalezieniem pracowników (nie tylko fizycznych). Zwykle oczekiwania takich szukających pracy kompletnie oderwane od rzeczywistości, a umiejętności dalekie od tego co w CV napisali, a bywa żadne, choć szkoły, a nawet studia pokończone. Nie ma się jednak czym przejmować. Matka natura już tak urządziła, że następuje "selekcja naturalna". Nieudaczne lenie jęczą, żyją z zasiłków lub z tego co nakradną (też nie za długo bo nawet tego nie umieją). Zwyciężają inteligentni, pracowici, mobilni, stale uczący się (zdobywający nowe umiejętności i doskonalący poprzednie), podejmujący nowe wyzwania i radzący sobie w każdej sytuacji. Niestety ci, którym "nie chce się chcieć", są hałaśliwi, roszczeniowi i za swoją bylejakość obwiniają innych. Od "gdyby nie żona i teściowa", po "wina Tuska".
      Pomyślności.

      Usuń
    4. Witaj Begonijko !!! Dziwny jest ten świat - rzeczywiście. Wyobraź sobie, że po remoncie mieszkania i ulegając terrorowi mojej Pani - zawiozłem do oddziału Biblioteki Miejskiej dwa kosze "do prania" książek z mojej biblioteki. Byle czego nie kupuję więc była tam sama wartościowa literatura z tym ,że były to książki przeważnie w miękkiej oprawie z lat 60-70 ubiegłego wieku - w idealnym stanie "technicznym" - jak nowe. Dwie panienki w Bibliotece Miejskiej robiły mi rozróżne trudności aby daru nie przyjąć. No bo jak to "zaprzychodować na stan". Dopiero jak "huknąłem", jak zapowiedziałem, że zaraz zadzwonię gdzie trzeba - dar łaskawie przyjęto.Zastanawiam się odtąd - czy w moim kraju już wszystkim mózgi wypreparowano !??? Miłego !!!
      P.S - Begonijko - martwię się - poważnie !!! Jak tego Bashoborę - czy jak mu tam, zawiozą na Wawel - jak myślisz - wskrzesi ??????

      Usuń
    5. Nie wskrzesi, Sarmato:)
      Martwy brat jest bardziej przydatny żyjącenu:)))
      Stanisław

      Usuń
    6. Sarmato, o matko ...co za wizja ...Czy pamiętasz może film "Przekładaniec", z niezapomnianym Bobkiem Kobielą w roli głównej ? Grał tam kierowcę rajdowego, cięgiem ulegającego wypadkom, po których go "wskrzeszano" ...Tak "bez ogródek" o tym napomykam, żeby o ...nodze generała nie pisać, jakby co ! :))))))

      Usuń
    7. Dzień dobry Pani Elizo !!! Wstałem dzisiaj wcześnie z łóżka będąc w nadziei, że media będą grzmiały od świtu - ilu to wiernych uzdrowił wielebny Bashomora z Ugandy - na "rekolekcjach" na Stadionie Narodowym. Jestem w pełni rozczarowany - media milczą wstydliwie. Kamery wyłączono- bo nie można było pokazać ile to szczudeł połamano, bo ktoś sparaliżowany odzyskał władzę w nogach, ile to wózków inwalidzkich wyrzucono na złom, ile okularów połamano - bo ktoś odzyskał wzrok. Zbiegło się na Stadionie Narodowym ponad 57 tysięcy ludzi, zapłacili - jak Episkopat przykazał - bilety wstępu a tu nic, kompletna klapa. Bardzo mądrze na ten temat pisze ks.Boniecki w aktualnym "Tygodniku Powszechnym" - warto wejść na stronę internetową i przeczytać. Zapewne teraz też purpuraci zakażą mu publikowania, bo zacny ten ksiądz pokpiwa sobie z uzdrowicieli, szamanów i różnych tam egzorcystów. Chodzi o kasę a nie o "cuda". Jak kasa pełna to i "cud" się dopełnił. Ks.Boniecki opisuje przykłady szamaństwa w Brazylii - gdzie jest to niemal powszechne. Może kiedyś napiszę u Pani jak się takie cuda robi - od strony kuchni. Trochę na ten temat poczytałem sobie o uzdrowicielach w Indiach i krajach ościennych. Całkiem dobry interes i łatwy w wykonaniu. Już np.taki sztukmistrz nad sztukmistrze - Houdini, musi się bardziej napracować aby zadziwić publikę. Ale nie "traćwa nadziei", może jeszcze ktoś zakrzyknie - odzyskałem wzrok !!! Odzyskałem rozum !!!!!
      A mogło być na tym Stadionie Narodowym naprawdę pięknie gdyby na przykład zbiegowisko odbyło się pod hasłem "POJEDNANIE POLAKÓW" - to byłby cud prawdziwy. Polacy padają sobie w objęcia, całują się serdecznie z "dubeltówki", strzelają korki szampana lub narodowej wyborowej. Ech....marzycielem jestem !!! Ale wiary nie tracę - może kiedyś Polacy padną sobie w ramiona, albo wezmą się za ręce i pogonią szamanów. Czytajcie księdza Bonieckiego - mądry to człowiek - prawie jak ks.Tischner. Miłego dnia !!!!

      Usuń
    8. Post scriptum - jak podają w Onecie - wczoraj sam papież zabębnił na karaibskiej perkusji. Nie sadzę, aby to miało jakiś związek s rekolekcjami na Stadionie Narodowym - ale kto wie...

      Usuń
    9. Dlatego gdy była dyskusja o pochowanym korpusie i nogach oraz ich ilości, tylko przez grzeczność nie spytałem o umaszczenie korpusu.

      Usuń
  20. Pani ikko, kilka uwag. Po pierwsze ta idea. Obca Polakom. Mam nad Panią tę przewagę, że jestem z pokolenia urodzonego bezpośrednio po wojnie, pokolenie ludzi, którym bolszewia mogła być ideą swoją lub obcą, to pokolenie moich rodziców. I dokładnie wiem, jaką ideą była dla moich rodziców, dla rodziców moich szkolnych kolegów. Napisała Pani: "Dla tych, którym to właśnie żołnierze radzieccy przynieśli wyzwolenie od szaleństwa faszyzmu?" Mój ojciec, który przeżył zarówno okupację radziecką, jak i niemiecką, powiedził mi - Synu, gdybyś musiał wybierać pomiędzy okupantem rosyjskim, a okupantem niemieckim, wybierz Niemca. Ten jest przewidywalny. Bo Ruski cię zawsze oszuka. Nie mam powodu, żeby własnemu ojcu nie wierzyć, nigdy mnie nie zawiódł. Dalej Pani pyta: "Czy dla tych, którzy w PRL doznali awansu społecznego i ekonomicznego?" Tak, za ten awans ciemnoty zapłaciliśmy drogo i do tej pory płacimy. Pominę znane "nie matura...", ale odwołam się do swojego wspomnienia. W czwartej klasie szkoły podstawowej, w Warszawie, w roku 1956 miałem nauczycielkę, właśnie taką z nowej "inteligencji", która o uczniu powiedziała: "STOJAŁ pod tablicą i nic nie mówił". A moja wnuczka, w roku 2013, opowiadając o tym, co robiła w przedszkolu, mówi: "byłam NA ogródku". Bo tak mówią panie w przedszkolu. Też w Warszawie. Mam w odwrotnej stronie odwłoka taki awans. I dalej: "lud wolał "socjalizm tak, wypaczenia nie"". Tak, tak wołał. Ja też tak wołałem. Bo w tamtym czasie inaczej wołać nie było można, tak wołać nakazywał rozsądek. Na szczęście teraz już tak wołać nie musimy. Nie musimy także gloryfikować ludzi, którymi pogardzamy.

    adam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. adaś - ty jesteś zwykła KANALIA. Przejedź się do KL Auschwitz - tam zobaczysz na własne gały - bardziej przewidywalnych Niemców. TFU - ty żłobie umysłowy !!!

      Usuń
    2. Adaśku-sraśku jeśli nie kumasz różnic między nazizmem a blokiem sowieckim to nic nie jest w stanie na to poradzić. Masz braki w historii najnowszej, ale to jeszcze nie powód, żeby się z tym obnosić, posługujesz się kliszami, probujesz rozmawiać o tym co ci się wydaje. Czyli mało wiesz, ale masz pogląd. Poczytaj trochę człowieku. Ilu ludzi Pinochet zabił rękami swoich podwładnych? A ilu Jaruzelski, zakładając nawet, że to były morderstwa zaplanowane? Prawica uwielbia licytowanie systemów na liczby ofiar.

      PS.
      być może temu "czerwonemu zbrodniarzowi" zawdzięczasz życie.

      Usuń
    3. No cóż, paskudne błędy językowe, czy wyraźnie "bolszewicki" sposób myślenia i formułowania myśli przez Jarosława Kaczyńskiego, Panu nie przeszkadzają. Niedouczenie jakiejś jednej czy drugiej nauczycielki tak. Świadczy to jedynie o Pana hipokryzji. To, że onegdaj Pan krzyczał tak jak lud, "Tak, tak wołał. Ja też tak wołałem. Bo w tamtym czasie inaczej wołać nie było można, tak wołać nakazywał rozsądek.", a teraz pluje pan na ówczesnych decydentów i obecne władze, bo już wolno i nic za to nie grozi, pozostawiam bez komentarza. Świadczy to o panu, nie o idei.

      Usuń
    4. Ikko, oglądałam cyniczny uśmieszek Kaczyńskiego, z jakim mówił "słyszałem dzisiaj Tuska (słowem "premier" z pewnością by się udławił, bo przecież "premier" to on ci jest, dożywotnio). Cienki był, hehehehehe".... Oto tak zwana KLASA POLITYCZNA ...I ten starzejący się smarkacz chce rządzić Polską. Nie, nie sam. Glińskiego znów na tablecie nam poda. Tym razem odgraża się, że tablet pokona Komorowskiego...Nie wiem, śmiać się trzeba, czy kląć, bo płakać z pewnością nie będę.

      Usuń
    5. Panie Adamie-kilka uwag.Po pierwsze-pokolenie powojenne to nie było jednorodne pokolenie Polaków ,dla których Polska międzywojenna była idealną matką .Byli wśród nich i tacy,dla których była ona wredną macochą.I oni z ogromnym entuzjazmem witali idee socjalizmu.To,że praktyka okazała się taką jaka się okazała to już zupełnie inne zagadnienie.Po drugie-również ci,ktorzy bali się komunizmu (moja rodzina) jednak witali Rosjan jak wyzwolicieli,ktorzy pogonili tych kuturalnych Niemców.To,co owi wyzwoliciele pokazali dalej-to już zupełnie inne zagadnienie.Po trzecie -awans społeczny ? a i owszem,jednak z reguły towarzyszyło temu bacznie przyglądanie się tym "lepszym" i naśladowanie ich ,czyli-równanie w górę.W przeciwieństwie do dnia dzisiejszego...PS.Fenomenem swoistym jest dla mnie wstrząsająca polszczyzna prezesa,było nie było -potomka polonistki.Prawicowej.

      Usuń
    6. adam - znaczy się TY to jest ten NARÓD a reszta to jest ta CIEMNOTA. Popatrz głąbie w dół - słoma ci z łapci wyłazi. Dzięki takim jak ty Polskę rozebrano, dzięki takim jak ty Polacy są podzieleni. Ciągnie cie karaluchu do Niemców - bo są "bardziej przewidywalni", sam Herrenvolk. A ty "polskie panisko". TE CZASY JUŻ MINĘŁY zatęchła kreaturo i nigdy nie wrócą.

      Usuń
    7. anodkatoda - dzień dobry !!! Trafiłaś w sedno !!! Tak to po wojnie było, niektórzy pragnęli czasów przedwojennych, kiedy to 10% ludności żyło w dostatku a reszta w skrajnej biedzie. Polska "szlachecka" dla nielicznych a reszta to "chłopi pańszczyźniani". Tak to jest i obecnie- pociotki tamtych "panów" liczą na to, że przy pomocy kleru zdominują Polaków i będą nadal mieli swoją "sanację". Nie te czasy i Ludzie już nie ci sami - są o trzy pokolenia mądrzejsi.Wszelkie przemiany społeczne muszą siłą rzeczy potrwać, czasami w bólach się rodzą, czasami giną ludzie. Przed wojną także
      systematycznie wybijano tych co chcieli przemian społecznych w Polsce- zginęło kilkanaście tysięcy strajkujących robotników i chłopów. Berezy Kartuskiej też nie otwarto ot tak sobie, tylko dla przeciwników "sanacji". Tego nie da się wymazać z naszej historii. Jak to się kończy - mieliśmy świadectwo w 1939 roku. Rzad ówczesny pierwszy prysnął zagranicę. W kraju pozostał naród, który mimo wszystko walczył. Ciasne umysły tego nie pojmują. Miłego dnia !!!!

      Usuń
    8. Z moich obserwacji wynika,że najwięcej gloryfikują (gloryfikowali ) okres międzywojenny ludzie,ktorzy do niczego w życiu nie doszli.To tak pięknie przy wódce się opowiada,że komuniści odebrali dobra na Ukrainie a potem uniemożliwili naukę i awanse.A jak dobrze pogrzebać to te dobra ukraińskie okazują się być straganem z pietruszką na Bałutach a ta szabla rodowa to miotła ciecia z warszawskiej Pragi

      Usuń
    9. anodakatoda - :-)))))))))))))))))))))))))) BARDZO TRAFNIE TO OKREŚLIŁAŚ !!!!

      Usuń
    10. @ Jędrek

      Jędrku, czy jestem kanalią, czy nie, nie Tobie sądzić, bo nie masz na ten temat żadnych wiadomości. Zapytaj tych, którzy mnie znają. A w Oświęcimiu byłem, byłem także w Majdanku. Ale nie byłem w Ostaszkowie, Smoleńsku, w Gibach i w wielu innych miejscach. Nie wiesz przypadkiem, co tam bym zobaczył?

      @ klik.net

      Dziękuję za epitet. Jakość dziwnie w swoich zapędach cenzorskich pani Eliza go przeoczyła. Co do wywodu historycznego, dyskusji nie podejmę, bo z głupotą dyskutować nie zamierzam.

      @ikka133

      Pani ikko, uważam, ze język pana Kaczyńskiego jest o klasę lepszy od jezyka pana Tuska. A co do "bolszewickiego" sposobu myślenia, to poprosze o przykłady, rozmawiajmy o faktach, nie o opiniach.

      @anodokatoda

      Tak, pokolenie powojenne nie było jednorodne, nigdy pokolenia jednorodne nie bywają, zawsze jest to gra często sporzeczych interesów. Mój ojciec, na któego opinię o niewoli niemieckiej i rosyjskiej tu się powoływałem, zaczynał swoją dorogę zawodową jako robotnik w warsztatach tramwajów miejskich w Warszawie, o lewicowych poglądach. Zakończył ją jako bezpartyjny inżynier w dziale inwestycji poważnej firmy grubo po wojnie, wiec miał szeroki i w czasie i w pozycji zawodowej ogląd rzeczywistości. Wygłosił opinię, jakwygłosił, widać miał ku temu podstawy. I jeszcze cytat: ".Po trzecie -awans społeczny ? a i owszem,jednak z reguły towarzyszyło temu bacznie przyglądanie się tym "lepszym" i naśladowanie ich ,czyli-równanie w górę." To niestety nie jest prawda. To chamstwo narzuciło swój styl bycia.

      @ emeryt76

      Być może słoma mi wyłazi stąd, czy stamtąd, ale przez swoje długie, bo czterdziestoletnie życie zawodowe ani jednego dnia nie byłem bezrobotny, pracowałem w instytucjach o charakterze naukowo-stosowanym, a zazwyczaj miałem dwie lub trzy prace i wypracawałem sobie całkiem niezłą emeryturę. Tego za darmo nie dają. Czy "słomianym" to się udaje?

      adam

      Usuń
    11. adasiu - jak już tak cynicznie porównujesz Oświęcim do Ostaszkowa to głupku policz ofiary TU i TAM !!! Nie znaczy to, że w jakikolwiek sposób popieram Rosjan. Tak przy okazji policz gdzie sie podziało 200 tysięcy rosyjskich jeńców wojennych po wojnie w 1920 roku i po Bitwie Warszawskiej.Katyń był odwetem Stalina za tych jeńców - co tez go wcale nie usprawiedliwia. Ale jak liczymy - to liczmy dokładnie i tylko o to mi chodzi !!!!

      Usuń
    12. Panie Adamie-ale co konkretnie ,poza autoreklamą,chce Pan przez ten ostatni post pwoedzieć ?

      Usuń
    13. PS.co do chamstwa,które narzuciło swój styl życia-cóż,panie Adamie,widocznie obracaliśmy się w innych kręgach.

      Usuń
  21. Panie Stanisławie, przecenia mnie Pan. Nie potrafię ani uzdrawiać, ani wskrzeszać. Chyba bym nawet nie chciał. To za duża odpowiedzialność, przecież mógłbym się pomylić i na przykład udzielić Panu pomocy... Nie wiem, kto to jest "kaczor", który komuś służy. Oświeci mnie Pan? Bo przecież nie myśli Pan o panu Jarosławie Kaczyńskim, takie prymitywne przezwiska to są dobre na poziomie freblówki... A co do osłabiania Polski, to ja mam swojego kandydata. Niestety pełni funkcję premiera. Na szczęście do czasu. Już niedługo. Napisał Pan: "Kto prawdopodobnie współpracuje ze służbami rosyjskimi" Ciekaw jestem kto? Wie Pan? Ma Pan dowody? Jeśli tak, to proszę je przedstawić ABW, a jeśli nie, to ... w kubeł. Dalej pyta Pan: "W czyim interesie jest nawoływanie do obalenia demokratycznej, polskiej władzy?" W moim, panie Stanisławie. Bo została bardzo źle wybrana. Pozdrawiam.

    adam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. adasiu - no to spier..dalaj na misje i nie wódź nas na pokuszenie aby cię kopnąć w to miejsce - co to wiesz - bardzo sobie cenią niektórzy w czarnych sukmanach.

      Usuń
    2. Oczekiwałem takiej odpowiedzi. Ale, ciemnoto, ja jestem U SIEBIE!

      adam

      Usuń
    3. adasiu - parafia nie jest twoją własnością i nigdy nie będzie !!!

      Usuń
    4. Adaś, nazwisko twoje w księdze wieczystej dla nieruchomości na której stoi parafia, NIGDY nie będzie wpisane. Tam uwentualne będzie wpisana parafia, curia albo inszy "pomiot niegospodarczy".
      Jesteś na placówce :))))

      Usuń
    5. adaś...

      To był tylko taki zwrot retoryczny - ten o twoich " talentach " wskrzeszania... Jestem realistą i odrzucam takowe brednie:)
      Jednak twoje słowa, że " mógłbyś się pomylić i mnie pomóc " dobitnie określają twój qrewski charakterek. Który cechuje wielu .. takich jak ty!
      Czuję się odpowiedzialny za losy Polski, widzę kto i jak bardzo Jej szkodzi. Stąd mój gniew i skrajnie wrogi stosunek - do kaczej rodziny, wzmocnionej moherową armią - pana rydza.
      To ,że w Polsce - nie ma politycznej woli - aby przestępstwa rydza i kaczystów - rozliczyć, zupełnie nie znaczy, że są oni czyści, prawi/tfu/, że ich działania mają w założeniach dobro Polski!
      NIE. Tak nie jest. To, że dalej: mieszają, szkodzą,zajmują sejmowe ławy, nawołują do obalenia władz, do przewrotu pozademokratycznego. świadczy:
      O słabości obecnej władzy - NIGDY o ich niewinności!
      Mądrzy ludzie znający realia rosyjskie - wypowiadali się wielokrotnie, że jedyną formą zapłaty za udostępnienie nadajników rydzowi - jest jego współpraca ze służbami rosyjskimi. Należy to sprawdzić!
      Nie wspomnę już o całej historii tego prymitywnewgo klechy, który cały biznes stworzył nielegalnie, korzystając z nieszczelnego prawa, kuriozalnych ustaw ułatwiających klechom - przekręty, ewidentnego przestępczego działania!
      Rydzyk bez zezwolenia zebrał, na ratowanie stoczni - ok. 600 mln! Pakiet stoczni: Gdańskiej i Szczecińskiej - to koszt ok 350 mln! Pieniądze nielegalnie zebrane - toruński cwaniak - " zainwestrował " w firmę budowlaną ze Szczecina, która dziwnie - zaraz potem - padła/ogłosiła upadłość. Do stoczni nie trafiłą ani jedna złotówka! Pieniądze zniknęły. Czy aby na pewno???
      Rydzyk uniknął odpowiedzialności - bo nie było woli politycznej, bo stał się osobą nietykalną, bo wsparł go watykański kościół, tak szkodzący Polsce! Nad czym mocno ubolewam!
      Stanisław

      Usuń
    6. Witaj Stanisławie - sama prawdę piszesz o tym szachraju z Torunia. !!! Ale - przyjdzie kryska na Matyska. Cierpliwości !!!!

      Usuń
    7. @poszloo

      Ale mam księgi wieczyste ze swoim nazwiskiem. Spadek po pradziadku. Więc jestem u SIEBIE i po cudze sięgać nie muszę.

      adam

      Usuń
    8. @Stanisław

      To jest charakterystyczne, że najbardziej nad pieniędzmi ojca Rydzyka trzęsą się ci, którzy mu grosza nie dali. Użyłeś tez ciekawego zwrotu: "Rydzyk bez zezwolenia zebrał, na ratowanie stoczni - ok. 600 mln" Nie uważasz, ze to bolszewickie prawo o konieczności starania się o zezwolenie na przeprowadzenie zbiórki pieniędzy, łamie wolność tych, którzy te pieniądze dają? Bo ja nie życzę sobie, aby ktokolwiek patrzył mi na ręce, co robię z moimi uczciwie zarobionymi pieniędzmi.

      adam

      Usuń
    9. Ty se możesz szmal rzucać gdzie chcesz, podatek od niego zapłaciłeś, ale nie jest obojętne kto zbierze. Zbierający ma obowiązki wynikające z prawa, a ściególne patriota nie może brzydzić się płaceniem podatków, chyba że patriotyczne zadęcie jest zasłoną dymną do całkiem innej cuchnącej działalności. Pierwszy obowiązek to sprawozdania finansowe do KRS. Jakoś jedni mogą a inni nie chcą, bo udają ze nie muszą :((((( Demontaż państwa zaczyna się od psucia obyczajów i prawa. Dura lex sed lex!

      Usuń
  22. Begonijko - ja tam miałem cichą nadzieję, że się odważą na tym Wawelu. Wszak w tej samej komorze Marszałek leży. Jakby ten Bashomora trochę mocniej zamachnął się kropidłem - kto wie...kto wie.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Narodowiec-faszysta...7 lipca 2013 18:18

      Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    2. te "faszysta" - coś ci z pampersa wyciekło na główkę ?????

      Usuń
  23. Kto wie... ? Ano nikt nie wie!
    Nikt przy zdrowych zmysłach z oczami i mózgiem na miejscu cudów nie widział.
    Nikt przy zdrowych zmysłach.... http://antyreligijni.pl/012129281172111206
    Tu jedno z wyjaśnień cudu mojżeszowego -> http://dajerade.com/obrazek/9479/


    OdpowiedzUsuń
  24. dokumentalista7 lipca 2013 15:37

    Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mogą być fakty, ale na pewno nie cuda.

      Usuń
  25. https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=482382925151611&id=447596671963570

    OdpowiedzUsuń
  26. w.i.e.s.i.e.k7 lipca 2013 17:45

    dokumentalista7 lipca 2013 15:37
    Będziesz tak do usr..śmierci "dokumentował"??.
    I dlaczego tylko od 1956 r. A od 1939 r nie łaska?
    A może tak wreszcie powiedzieć "DOŚĆ ??"
    Inne mądrzejsze kraje np Hiszpania, gdzie u nich była wojna domowa, powiedziały dość.Żyją i patrzą w przyszłość.
    Ty napuszczasz tych gówniarzy którzy "w tamtych" czasach,nawet w "projekcie tatusia i mamusi" nie istnieli.
    Dla nich "stan wojenny " to abstrakcja Ale muszą wyjść i krzyczeć napuszczeni przez tumanów,śledzienników co to zawsze i na stale będą wszystko i wszystkim "mieli za złe"
    Kto ty jesteś pacanie, byś rozliczał ?
    Kto ci dał upoważnienie do rozliczania ?? W czyim imieniu występujesz??
    Podgryzł byś im pewno tętnicę, modląc się jednocześnie "i odpuść nam nasze winy jako i my odpuszczamy.Amen"
    Dość.kurwa dość!!!
    Anonimowi "dokumentaliści",partyzanci boży co to się dokleili do walki tamtych jak gówno do steru i "będą rozliczać" i będą jątrzyć i będą podburzać dla swych niecnych i prywatnych celów.
    Gdzie byliście wtedy odbierając wykształcenie ,zaszczyty,gaże i apanaże,nominacje w Belwederze,talony,mieszkania ,darmowe wczasy od "czerwonych"
    Wtedy dziękowaliście uniżenie za pamięć i zaszczyty!!
    Dzis byście wieszali.
    Dzis byście sadzali do wiezień, bo wam za to nic nie grozi.
    Wtedy pełne portki strachu
    Wiec zamilcz KANALIO I PODBURZACZU !!
    Ci co 'tamto" przerobili na własnej skórze,jakoś milczą,jakoś nie domagają się rozliczeń, wiezień kary i wieszania.
    W imię przyszłości Narodu, spokoju społecznego,zapomnieli swe urazy,zapomnieli swoje realne i prawdziwe krzywdy.
    Jeden bydlak co to w d.był g. widział dziś bohater i "rozliczacz"
    Wiec zamknij mordę pajacu, bo zdrowa cześć Narodu zasadzi ci takiego kopa ze będziesz pluł zębami.
    Właśnie w imię przyszłości, dzieci, wnuków, ich dzieci i ich wnuków.
    Bo oni chcą żyć w spokoju.Bo oni patrzą w przyszłość.A "nasze "rozliczenia na które my już "położyliśmy lagę" gówno ich obchodzą.
    Wiec nie napuszczaj i nie podpuszczaj,"wątpliwie pokrzywdzony" przez tamtych......."dokumentalisto"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokumentalista...7 lipca 2013 19:10

      Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
  27. No,tak...demokracja oczyma Pana Adama to kontynuacja liberum veto ...bo tylko on i jemu podobni mają jednie słuszną wizję...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wbrew temu, co przypuszczasz, liberum veto było zdrowym w założeniu mechanizmem ustrojowym. Niestety jak wiekszość zdrowych inicjatyw zostało wypaczone.

      adam

      Usuń
    2. Panie Adamie-w dyskusji nie znoszę i nie toleruję takich "aksjomatów" na temat tego,co ja (czy ktokolwiek inny) myślę czy przypuszczam.Proszę odnosić się do tego,co ja piszę.Ewentualnie dopytać,jeżeli ma Pan wątpliwości.Aaa,sorry, Pan chyba nie miewa wątpliwości

      Usuń

Na tym blogu hejt nie jest tolerowany.