czwartek, 16 października 2014

We mnie wątpliwość rodzi się taka .... gdzie pochowają SieMONiaka?







Pan minister MON zdecydował i zmienił wewnętrzne ustalenia Dowództwa Garnizonu Warszawa, w którego gestii znajduje się część miejsc na Powązkach, teraz pochówek na cmentarzu Wojskowym na Powązkach będzie przysługiwał generałom tylko mianowanym przez prezydenta RP, a nie np. radę państwa PRL, zaś posiadanie któregoś z najwyższych orderów - np. Orła Białego, Virtuti Militari - też będzie się liczyć jedynie w przypadku odznaczenia przez prezydenta. Tylko zaraz, zaraz, a za co daje prezydent Komorowski Virtuti Militari? Przecież to odznaczenie wojenne, nie mamy jakoś wojny obronnej? No i cóż za arogancja -  UZURPOWANIE sobie dzielenia kawalerów Virituti Militarii - tego nawet Piłsudzki nie robił po przewrocie majowym !!!!

Teraz nie liczą się już ustawy, procedury, tylko arbitralne decyzje pojedyńczych ministrów. Tym razem padlo kogo się na Powązkach pochowa, a kogo nie, tak jak pan Dziwisz zrobił sobie samowolkę i sprywatyzował Polakom Krypty Wawelskie. Na Wawelu mieli leżeć tylko królowie i Wielcy Polacy, a leży WIELKI MINUS. 

Panie Ministrze, kim Pan jest i czym się Pan zasłużył dla Ojczyzny aby podejmować takie decyzje?! Może niech Pan zadba o miejsce dla siebie?! Człowieka, który nie szanuje historii i nie uczy się na niej, jakakolwiek by ona nie była, gdzie powinno się pochować? Tą decyzją wpisał się Pan w szeregi tych, którzy co to w latach powojennych nie dawali prawa do życia i godnego pochówku wielu ówczesnym opozycjonistom. Dla mnie to decyzja rasowego SBeka, gratulacje. To przykłąd również wyjątkowej niedojrzałości politycznej. Może idąc za ciosem unieważni Pan wszystkie dokumenty, akty prawne, tytuły i dyplomy uzyskane w latach 1945-89?A może też wyburzyć domy, konstruowane w latach 1945-89, deweloperzy już ręce zacierają, a wielka płyta przestanie straszyć... 

Nikt nie ma moralnego prawa oceniać ludzi, którzy walczyli o Polskę, o wolność, narażając własne życie i zdrowie. Już dzielono ich na lepszych i gorszych. Walczyli w bitwie między innymi pod Lenino czy o Berlin to ma być też okoliczność obciążająca? Bzdurą jest dzielenie ludzi na "lepszych i gorszych patriotów".
Jak bzdurą jest bezkrytyczne gloryfikowanie okresu przedwojennego i Piłsudskiego, tak jak bzdurą jest wyłącznie krytyka okresu PRL. Oceny pozostawmy historykom, rzetelnym historykom. Bo dzisiaj historia jest przekłamywana perfidnie i tendencyjnie. A już kodowanie młodym obywatelom tego kraju, że w PRL była komuna jest wielkim kłamstwem, wręcz potwarzą.! W PRL nie było komunizmu. Jeśli żołnierz walczył za Polskę, narażał życie i zdrowie, nieważne czy była to Polska socjalistyczna czy sanacyjna - jest bohaterem! jeśli nie rozumie tego minister obrony, to nadaje się on tylko do dymisji!!!


KOMUNIKAT
http://elizadumoulin.blogspot.be/p/14-pazdziernika-2014-r.html

85 komentarzy:

  1. Wawelu nie darujemy, uwolnić Wawel od polityki. Przywrócić mu dawna świetność.Czy jest w tym kraju ktoś kto się tego podejmie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram Agnieszka co do Wawelu.
      Jezeli chodzi o Powązki i temat Powązek MON nie ma szczęścia do szefów. Siemoniak powinien poprosić o pomoc swego poprzednika Bogdana Klicha z uwagi na jego profesję
      I kto to jest "człowiek PRL-u"? Czy ten który urodził się w PRL-u? Jeśli tak, Siemoniak też jest człowiekiem PRL-u he he

      Usuń
    2. Dokładnie TAK!!! Zabrać najpierw z Wawelu tych których pochował tam kler...Jedni mają obsesję Smoleńską innym widzę rzuciła się obsesja cmentarna.

      Usuń
    3. POwskie, antypolskie mlotki?

      Usuń
    4. Tak mysla tylko gorliwi katolicy ty pewno do takich sie zaliczasz...spad

      Usuń
    5. Funia spoko, podobno już przenieśli p.Kaczyńską do Warszawy, bo ponoć Piłsudski się do niej dobierał :)))))))))))) Lechu jak to go Eliza nazywa Wawelczyk dlugo sam nie wytrzyma :))))))))))))
      A na serio - oni są od początku na Zoliborzu, w Warszawie to tajemnica Poliszynela, Wawel to tylko symbol, łechtanie ego Kurdupla, ja w to wierzę, dlaczego Kurdupel Krakow banuje bo nie będzie jeździl do pustego grobu.

      Usuń
    6. Solo,już chyba ci to wspominałem..Zmień,faciuniu nick,bo sola to jast bardzo smaczna ryba,a ciebie to jak by nie przyprawić,to trudno strawić.

      Usuń
  2. Toż to paranoja.
    Siemoniak odejdzie, nastanie ktoś pokroju, tfu: macierewicza. I znowu coś w nieboszczykach pozmienia. Będziemy tak: do usranej śmierci uprawiać polityczkę kosztem nieboszczyków?
    A tak Siemoniaka chwalili za fachowość i brak upolitycznienia:(
    Pochowanie prezdętatysiąclecia na Wawelu - to profanacja: historii oraz policzek dla normalnej części społeczeństwa polskiego. Głupcy rządzą!
    A tak w ogóle czy socjalistyczna rada Państwa komuś nadała order Virtuti Militari?
    Stanisław

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://pl.wikipedia.org/wiki/Kategoria:Odznaczeni_Orderem_Virtuti_Militari_(Polska_Ludowa)

      Usuń
    2. No to nie pomyliłem się. Oprócz: Świerczewskiego i Bros-Tity same " innostrance " z ZSRR:) A mnie biegało o Polaków:)
      Pozdrawiam
      Stanisław

      Usuń
    3. Stanisławie,ależ tam nie ma Polaków. Są sami "polakojęzyczni",którzy mieli pecha,że Ich krew nie jest błękitna!

      Usuń
  3. Ja już niczemu się nie dziwię. Dowództwo Marynarki Wojennej z Gdyni - przeniesiono do Warszawy. Bo stamtąd lepiej widać Bałtyk?
    To ja proponuję umieścić je w Krakowie, na kopcu Kościuszki, bo tam wyżej, a jak wyżej to i widok szerszy:) Zresztą na dziś to... nie ma czym dowodzić, bo Marynarka jest w stadium kompletnej zapaści:(
    Stanisław

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stanisław16 października 2014 23:37

      Witaj:-)))
      A propos kopca Kosciuszki - moja polowica, niedawno wloczyla:-)))) sie po Polsce i akurat widziala ten kopiec! Dowiedziala sie przy okazji, ze istnieje kopiec JP II? Duzo mniejszy, ale jest podobno projekt "usypania " wiekszego (na miare zaslug he,he,he...) 50 m H i 110 m fi!
      Gdy po powrocie zapytalem jak tam w Polsce,odpowiedziala mi - ciekawy kraj, ciekawi ludzie i ciekawe.....przedsiewziecia:-)))))

      Milego dnia zycze,

      Usuń
  4. Pan Siemoniak nie popisał się, mam nadzieję, że to będzie jedna jedyna anomalia w jego wydaniu. Jeśli szaremu obywatelowi to wewnętrzne rozporządzenie wydaje się kuriozum, to kogo my mamy w roli ministra MON-u? A wydawało się, że będzie idealnym szefem obrony. Casus Siemoniaka - sądzę, że będzie polityczna wrzawa oraz pewna draka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zolu,u nas takie anomalie i paranoje rozprzestrzeniaja się niczym komórki rakowe. Trudno to zatrzymać.

      Usuń
  5. Podążając jego tokiem rozumowania należy zrewidować poprawność pochówków generałów II RP mających udział w zycięstwie z 1920 roku. Wszyscy wywodzili się z armii zaborczych.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze tylko Kiszczaka tam pochowają...potem juz nikogo oprocz PO

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaruzelski zdążył, wiedział kiedy kitnąć, a co teraz z Urbanem, co z Wałęsą.. jak zostaną pochowani?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawy , ale gówniarz !

      Usuń
    2. Anonimowy17 października 2014 08:02

      :-)))))))) Niech poczeka, a potem podejrzy przez dziurke od klucza:-)))

      Usuń
    3. Ciekawy,no to dobra,pewnie,że nie zasługują,ale to tylko Powązki. A WAWEL? Czy tam miejsce dla bohaterów wojny rusko-gruzińskiej? A leżą sobie spokojnie i już! No to jak to jest,hę??

      Usuń
  8. Hi Elisabeth
    Teraz po śmierci każdego generała, czy oficera wysokiej rangi będzie zbierać się spec komisja do spraw pochówku na Powązkach LOL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uzbrojona ta komisja w grzechomierz,ma się rozumieć.

      Usuń
  9. "We mnie wątpliwość rodzi się taka .... gdzie pochowają SieMONiaka?"

    Twe wątpliwości nich rozwieje.....wróżąc SieMONiukowi dalsze dzieje !
    Akcje "S" zgotują mu Tryzuby .... siekiera w plechy! A potem ,skon pod płotem !

    OdpowiedzUsuń
  10. To.że p.Siemoniak został ministrem ON,mogę jeszcze strawić,ale że wicepremierem już nie.Spójrzcie Państwo,jak to dziwnie korensponduje,z pierwszymi słowami p.Premier o obronie własnej rodziny w wypadku wojny.Można wysnuć wniosek że nawet w tworzeniu rządu mamy małą samodzielność.Ten pan zasłynął porządkami w koszalińskim garnizonie,za asystę wojskową napogrzebie płk.W.P.byłego prokuratora wojskowego,dwukrotnie uniewinnionego,któremu jakiś urzędniczyna odebrał dodatki do emerytury.Nie jestem przesadnym legalistą,ale tzw."ludowa sprawiedliwość"budzi we mnie wstręt.Internauci na forach twierdzą,że p.Siemoniak (Siemoniuk?),urodzony w Wałbrzychu, jest aktywnym działaczem pewnej mniejszości narodowej.Wszystko to do kupy razem wzięte,nie wygląda ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Draniu, a pokaż mi miejsce na świecie, w którym polityka wygląda ciekawie. Politycy, to szczególny gatunek ludzi, dla których nie liczy się Ojczyzna i dobro obywateli ( mimo wyklepanej przysięgi, z dodatkiem, lub bez: "tak mi dopomóż Bóg") tylko własne szanse w wyborach. A politycy są ZAWSZE przed jakimiś wyborami.

      Usuń
    2. Begonijko!Wniosek jest taki : albo Boga nie ma,albo ich Bóg nie lubi.Wtedy rodzi się pytanie:dlaczego nie pomaga tym których lubi?No chyba że wszystkich nie lubi.Racja,politycy ,nasi w szczególności, są zawsze przed wyborami - owies czy siano.Pozdrawiam - u nas pochmurno i dżdży.

      Usuń
    3. begonijka17 października 2014 10:38

      Witaj:-)))
      Mam w rodzinie dwoch politykow na raczej "wysokich szczeblach" i potwierdzam Twoja deskrypcje typu polityka.
      Tylko, ze i w tej "dziedzinie" sa standarty. A niestety, od przygladania sie temu polskiemu standartowi, cholernie krzyze bola! Takie-,krecace lze w oku-Janki muzykanty.

      Milego popoludnia Begonijko,

      Usuń
    4. W tym rzecz Begonijko, "politycy są zawsze przed jakimiś wyborami". To też i Siemoniuk szybko odpowiedział na zarzuty, jakoby nie wydał na czas stosownych dyspozycji. W efekcie rzucili się na niego za asystę wojskową. To, że owemu zmarłemu prokuratorowi nigdy nie udowodniono żadnego przestępstwa, dla obecnych oskarżycieli nie ma znaczenia. Ponieważ jednak minister zrobił to kurcgalopkiem, to na przemyślenie nie miał czasu.
      Ot i cała prawda o kolejnych politycznych działaniach "pod publiczkę", a że publiczka durna, to i decyzje takież. Ciekawe kiedy zaczną się kolejne hece "wykopkowe", wszak w różnych "alejach zasłużonych" trzeba zrobić miejsce dla obecnych "bohaterów". Może trzeba podpowiedzieć dzisiejszym "zasłużonym" co by otworzyli całkiem nowe cmentarze, z nowymi miejscami pamięci, skoro im pochówek obok przodków tak bardzo się nie podoba?
      Pomyślności.

      Usuń
    5. ikka13317 października 2014 13:13

      " Może trzeba podpowiedzieć dzisiejszym "zasłużonym" co by otworzyli całkiem nowe cmentarze, z nowymi miejscami pamięci, skoro im pochówek obok przodków tak bardzo się nie podoba?"
      Nie, no tu.....chapeau bas!! Jakzesz proste i pragmatyczne. - Dla nas! - Im moze to spowodowac zapalenie opon mozgowych:-))))

      Milego ( i pelnego humoru) popoludnia zycze,

      Usuń
    6. begonijka17 października 2014 10:38
      Ma byc - "typowego" polityka! Ah ta polska jezyka:-))))))

      Usuń
    7. Francopolo, tak, wiem, są standardy. W teorii są. A w życiu bywa różnie, czyli są, sa, aż do jakiejś wpadki, że wspomnę tylko np. słynną aferę Profumo ...A i Sarkozy'emu, po zakończeniu kadencji to i owo zarzucają, a i Kohl miał różne kłopoty, itd. itp. Nawet święci w niebiesiech, jak im się tak dobrze przyjrzeć, sporo mieli z uszami, zanim "wniebowstąpili". Władza demoralizuje. A jeśli chodzi o pieniądze, to zarówno do ich braku, jak i nadmiaru trzeba mieć silny charakter, ot co.
      A tak w ogóle, to polityka serdecznie mnie już znudziła.
      Serdecznie pozdrawiam ! :)))

      Usuń
    8. Begonijko,są tak twarde łby,że najtwardsza patelnia,hartowana nawet przez Cyganów je nie rozmiękczy.

      Usuń
    9. Ikko, a ja jestem ciekawa, kiedy wreszcie skończy się to rozgrzebywanie grobów i, tak w ogóle, polityka trumienna, a zacznie patrzenie w przyszłość. Przeszłości nie zmienimy, za to na przyszłość mamy wpływ ...żeby tylko jeszcze chciało się chcieć...

      Usuń
    10. Begonjko(18:15)..Trzeba chcieć,bo ciemnota nas pogrzebie..i bynajmniej nie na Powązkach..Uszy i oczy do góry!

      Usuń
    11. No bo zeby ksztaltowac przyszlosc ,trzeba byc wizjonerem i miec wyobraznie? A przeszlosc? To juz przezuty "kasek",; gdy sie widzi u duzego, rogatego zwierza, dwie wiszace kule ,to sie madruje ,ze to byk. I wtedy,ze za duze,zle umieszczone,nieestetyczne itd,......
      Tym hienom tak zaciekle grzebiacymi w przeszlosci ,jeszcze tylko brakuje coby sie archeologami nazwali.
      Dla poprawy humoru:
      80-letni dziadek babke patelnia(no wiesz..;:-)))) bec w siwa glowke
      Babka -za co?
      A bo jak pomysle zes ty cnoty nie miala!

      Milego dnia zycze,

      Usuń
  11. Siemoniak dostał napędu po "aferze"
    "http://wiadomosci.onet.pl/swiat/prof-szwagrzyk-ws-pogrzebu-stalinowskiego-prokuratora-poczulem-rozgoryczenie/7v9me "
    Nasz "wynalazek" to dzielić do końca.Mamy wiec ssynów naszych, którym "sie należy" i obdarzamy ich zaufaniem biorąc do rządu /jak Kryze/ i mamy ssynów ktorych nie mamy u siebie a i sady na nich nie wydały wyroków/j.w/ I ci wg nas są "prawdziwymi ss -nami"
    I wtedy" dokopać trzeba" przynajmniej rodzinie
    Taki to nasz "narodowy światek" ze pomniki "Żołnierzy Wyklętych" stawiają władze nie licząc sie z rodzinami ofiar a co gorsza wbrew opiniom nawet międzynarodowych/np Słowaków/
    Często tez "domagają sie pomnika" i upamiętnienia ci sami co to na nich donosili do UB i wskazywali "meliny" czyli miejsca ukrycia.Dzis wnuki lub ich dzieci noszą pod pomnik kwiaty i zaciągają warty honorowe
    Taki to kraj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację W.I.E.Ś.K.U.:)
      Należało by zadać pytanie: Czy leci z nami psychiatra?
      Relatywizacja historii pogłębia się:)
      Stanisław

      Usuń
    2. w.i.e.s.i.e.k17 października 2014 11:34

      w.i.e.s.i.e.k ,Kraj NIE!!! - Ludzie!
      Przypomnij sobie powiedzenie J.K.Pilsudzkiego.
      Nie, nie mowie o tym - "Czego krzyczysz... co noga? A tamtemu głowę urwało i nie krzyczy, a ty o takie głupstwo." :-)))))));
      mowie o tym - narod (kraj) wspanialy tylko........
      Pozdrawiam z humorem;
      PS A tak nawiasem , rzad reprezentuje wole ludu ( w demokratycznym kraju!)???

      Usuń
    3. Francopolo(12:48),świetna anegdota o Piłsudzkim! Tego jeszcze nie słyszałem!!:-)))

      Usuń
    4. W.i.e.s.i.e.k,(13:38)jesteś strzelec wyborowy,trafiłeś w dychę!;))) Ta reforma rolna jest belką w oku tych zwolenników"żołnierzy wyklętych",którzy masę chłopów wymordowali,jak również geodetów,którzy wykonywali stosowne pomiary. O tym te skunksy zapomnieli zupełnie!

      Usuń
    5. Polecam Sz.Państwu Wikicytaty -J.Piłsudski -a tam m.in. pierdel,serdel,burdel.

      Usuń
    6. A propos "nowych bohaterów"..., widział ktoś Antoniego M. ostatnio?
      http://rozrywka.dziennik.pl/hity-internetu/galeria/472703,1,galeria-najlepszych-memow-dnia.html
      Pomyślności.

      Usuń
    7. Ikka,Antoni był widziany!!! Przemawiał w klubie hodowców kurczaków na zaproszenie Pana Józka.

      Usuń
    8. Ikka,stwierdzil wyżej wzmiankowany,że kurczaki to też dranie i szpiony i na grilla,wynalezionego przez Prezesa,nadają się!

      Usuń
  12. ....gdzie pochowają SieMONiaka? ..
    Moze na Wawelu jakies miejsce na sublokatora sie znajdzie?W jakiejs bardziej obszernej trumience?Sugeruje taka jedna, w ktorej jest jeszcze miejsce,bo "lokator" ja zajmujacy, byl raczej lichej postury ( w pelnym sensie tego pojecia:-))))
    Wiem,wiem...sorry!

    OdpowiedzUsuń
  13. Do Sarmaty;
    Ad Sarmata16 października 2014 18:44, akapit drugi.
    Wyczuwam cos w tym akapicie jakby lekka ironie?:-))))))
    Francuski tydzien pracy, to poplatanie z pomieszaniem.Nawet dla tych juz w stanie spoczynku (spoczynku-ironicznie).
    Tydzien roboczy to 5 J po 7 H.Burdel na kolkach! Przyklad- szpital; dawniej bylo 3 razy 8H co dawalo( czyniac skomplikowany rachunek:-)))jeden caly dzionek zwany doba. Teraz jest 3 razy siedem, a przez te 3 brakujace godziny, szpitalni kapelani zapewniaja modly za chorych:-))))

    W tym roku ,i na dodatek,socjalistyczny rzad ( ma tyle z socjalizmu co J.Kaczynski z Adonisa) ,zmienil rytm szkolny na : 4 dni od 8ej do 12 i od 14ej do 17ej i dodal 5ty (sroda) rano. Widzisz ten burdel? A dzien pracy w biurze to 8-12 i 14-17! Nonsens!
    Czynia pseudo ekonomie ,przesuwajac czas o godzine ,zeby prad ekonomizowac nie myslac o codziennym tam i z powrotem
    miedzy 12 a 14 H! To czyni 4 razy tam i z powrotem (autem oczywiscie)- czyli i paliwo i nerwy ,coby wyrobic w czasie.
    Odnosi sie wrazenie ,ze ten rzad robi wszystko zeby ludzi ujebac.

    cd. nastapi bo musze po wnuka do szkoly (bo prof odpierdolil ,swoje 35 h tygodniowe i idzie do domu) !Taz w te i nazad.....!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    2. errata - "podkuwali konie złotymi PODKOWAMI" a nie ostrogami.W "husarii" nie służyłem, to mi sie "wypsło".

      Usuń
  14. Już dawno w pewnych znanych nam kręgach opracowano instrukcję nt. "kto zasługuje na pochówek w tak szlachetnych,błogosławionych z najwyższejszej góry miejscach jak Powązki?". Sprawa `jest prosta,bez żadnych ukosów i zakrętasów. Nieboszczyka należy sprawdzać grzechomierzem. Grzechmierz zawsze wykaże,kto kim czy czym czy jeszcze czym jest. Nasi tu,reszta won za płot!

    OdpowiedzUsuń
  15. A moim zdaniem, np szmaciaki z ub i sb powinni być chowani gdzieś w polu, bez informowania rodziny, tak jak to czynili z patriotami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, a na Wawel się pchają.

      Usuń
    2. Podobno jesteś chrześcijaninem,katolikiem rzymskim,więc zapytam gdzie Twe miłosierdzie i wybaczenie?Przecież żyłeś w tym kraju urządzonym i rządzonym przez te służby,które byłeś uprzejmy wymienić.Być może Twoja rodzina otrzymała ziemię z reformy rolnej,korzystałeś z bezpłatnej edukacji i tp.szykan.Żyłeś w tym systemie,wtedy Ci to nie przeszkadzało?Że dzisiaj odwaga staniała?Że taki jest "trynd"?A może się mylę i Ciebie wtedy nie było?Ale nie,Ty byłeś,sądząc po znajomości tamtych realiów.Czy potrafisz oddzielić głupotę od patyjotyzmu?W każdym systemie,jaki by on nie był,są ludzie przyzwoici,ale są też kanalie,po każdej ze ston - należy o tym pamiętać."Potomność powinna sądzić ludzi i rządy tylko w świetle ich czasów i okoliczności,w jakich przyszło im działać"- to Napoleon Bonaparte.Moja definicja patryjotyzmu (takiej nazwy używam) :"lepszy żywy tchórz niż martwy bohater"- z tego ostatniego nie ma żadnego pożytku.Amen i Alleluja!

      Usuń
    3. Ubecja i sbecja to były najgorsze szmaty PRL-u. Nawet milicjanci ich nienawidzili, bo kapowali na każdego. Żyłem w tamtych czasach, miałem do czynienia z sbeckimi szmatami i zadania o nich nie zmienię.

      Usuń
    4. Jasieńnku,Jasiusiuniu,Jasiusiuneczko,wskaż mi jakiś jeden,malusi,malusienieczki,który by wskazywał,że nie jesteś SB-kiem,bo od tych skurwojajajeli NICZYM się nie różnisz.

      Usuń
    5. Oj Janek, Janek...
      Jak by na to nie patrzeć, to w UB czy SB był to po prostu etat, za który przysługiwało wynagrodzenie. Czyli praca, zawód. Może nam się dziś nie podobać zakres obowiązków, szczególnie gdy widzimy jedynie tych nadgorliwych funkcjonariuszy.
      Skoro nazywasz ich szmatami, to jak nazwiesz setki tysięcy ich informatorów, a szczególnie TW? Wielu z nich w sutannach, a obecnie w biskupich i kardynalskich szatach? Co powiesz o tych SB, którzy zniszczyli tony akt (może tam były tez kartoteki twoich najbliższych, może rodziców)?

      Usuń
    6. Na mnie donosiło (także sąsiedzi) ponad 70 osób. To jeszcze gorsze szmaty od samych sbeków. Przeglądając w IPN dokumenty o mnie nie mogłem w to uwierzyć a jednak. Wybaczyłem prawie wszystkim, ale ręki nie podam i dzień dobry nie powiem. Większość z nich kapowała, bo sami byli szmatami, przyłapanymi na draństwie przez sb lub milicję i dostawali propozycję. Albo współpraca, ale draństwo ujrzy światło dzienne. Brzydzę się takimi ludźmi.

      Usuń
    7. jaśku - nooo...to musiales być nie lada skur.wielem skoro cała wieś na ciebie donosiła. Łajzo internetowa - na porządnych ludzi nikt nie donosi.

      Usuń
    8. Kazik - dziesiątka !!!!!!! Po jego tekstach mozna juz wywnioskować, ze to zyciowy watrobiarz, któremu sie nigdy nic nie udalo. Krowi placek też myslał, że jest szpinakiem.

      Usuń
    9. jaśku - a nie donosiłeś przypadkiem sam na siebie ???

      Usuń
    10. Jasiusiuniu,to jesteś w IPN? Fandzolini. A w rejestrze skazanych tyż? Gibaj się.

      Usuń
  16. janek17 października 2014 17:36
    No popatrz popatrz a Twoi kumple w biretach głoszą,/ bo oni zawsze głoszą a nie mówią/
    "Tymczasem wielowiekowa tradycja chrześcijańska, oparta na przekazach biblijnych, a także nasza kultura narodowa, zawsze z szacunkiem odnosiła się do ciała osoby zmarłej.
    Co tam "głoszą" oni publikują
    "W Katechizmie Kościoła Katolickiego czytamy:
    „Ciała zmarłych powinny być traktowane z szacunkiem i miłością wypływającą z wiary i nadziei zmartwychwstania. Grzebanie zmarłych jest uczynkiem miłosierdzia względem ciała; jest uczczeniem dzieci Bożych, będących świątynią Ducha Świętego” (KKK 2300).
    "Wyznawana w chrześcijańskim Credo wiara w ciała zmartwychwstanie kształtowała naszą wiekową tradycję i szacunek do każdego zmarłego, którego ciało ze czcią składamy do grobu".

    No to jak jest z twoja wiarą z twoim chrześcijaństwem. Jak zwykle co innego w gębie a co innego w czynach?
    Czyli jesteś cała gębą "prawdziwy Polak i jeszcze,bardziej "prawdziwy katolik"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasieńkusiusiusiuniu,twój łociec powinien przestać pierdolić,kiedy zamierzał spłodzić ciebie.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    3. Krakus - słusznie !!!!!

      Usuń
    4. Krakus18 października 2014 07:55
      /-))))))
      Trafna "wiwisekcja" osobnika zwacego sie janek.

      Usuń
  17. Spoko ,Jasiuniek w` weeekend się wyspowiada. A może i komunię przygryzie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Księdza Popiełuszkę to zamordowały takie skurwiele,.dokładnie,którzy by dziś zamordowali prem .Kopacz czy prez Komorowskiego. To jest ten sam typ mentalności,który pogrzebał prem. Narutowicza.Normalne,wściekłe gnoje! Prawica to dziwka,znana juiż nie tylko u nas. Komunizm-socjalizm poszedł w odsiadkę,a te,skompromitowane sukinsyny podnoszą łeb!

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeszcze jedno..Czy w dawnych i obecnych czasach ktoś zna przypadek,gdyby episkopat odżegnał się od prawiczno-katolickich zbrodni?? Gen,Franco,Pinochet I wielu innych. Nie znaju. OBŁUDA!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Przez wieki całe symbolem katolicyzmu była INKWIZYCJA. Bardziej zbrodnicza ,aniżeli SS. Mieli,skurwiele,duuużo więcej czasu...O..taaak..Uczniowie szkół mają o tym nie wiedzieć,uczniowie mają mieć widok ojca z różańcem. Ci MŁODZI DOROSNĄ,Ciemniaki! Bo teraz jest internet,TV i wszellkie inne media.Tu już nie tyczy się głos proboszcza z ambony Elementarz do poprawki!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wacława Krzyżanowskiego należało zabalsamować i włożyć do szklanej trumny którą należało wstawić na Wawelu obok Kaczyńskich.Raz w roku trumnę otwierać,coby niektórzy tego bohatera mogli całować w dupę.Niech PiSiory się uczą,jak należy szanować bohaterów.

    OdpowiedzUsuń
  22. W kwestii formalnej, gdyby ktoś miał ochotę to tu można się podpisać pod "listem 15"
    http://wyborcza.pl/1,75478,16822464,Zgadzasz_sie_z_apelem_przeciw_klerykalizacji_Polski_.html
    Pomyślności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli wybiórcza Michnika, to nie podpisuje.

      Usuń
    2. Jasieńkusisisikusini,gdyby ni Michnik,to nadal byś ocet i chińską herbatę kupował w jakimś wiejskim sklepiku,gdzie mieszasz.

      Usuń
    3. Janek.... ty podpisz tylko apele Rydzyka, Flaszki albo Jarusia.

      m_16 ...on miesza ale między "opłotkami" jak wraca do domciu od plebana.

      Usuń
    4. Jasiunciuniu,bądź dumny,że zostałeś zauważony,a teraz buda.!

      Usuń
  23. Jasieńku,siachuńciu,odfandzol się od prof. Kopfa,bo widzę,mutancie,że tam częstym gościem jesteś..Nie mam za bardzo czasu,aby tam wpadać,ale jak wpadnę,to zrobię z ciebie kupkę błota.

    OdpowiedzUsuń
  24. A ten minister jest prawo,czy lewoskrętny??? ..Bo się już wziełem i pogubiłem??

    OdpowiedzUsuń
  25. Beśka dopiero co zaprodukowała się w TVN-24. Będzie biła!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Waszku - ta Beśka ubrala sie w nową fryzurę aby zmylić przeciwników. Ale rozumu jej od tego nie przybylo.

      Usuń
    2. Wars,nie musiało przybyć,bo co może przybyć,czego się nie ma?

      Usuń
  26. "W PRL nie było komunizmu"

    Oczywista oczywistość.Towarzysze tylko tak się przezywali żeby podlizać się Sowietom bo myśleli,że w Sowietach był komunizm.
    Nikt nie wie jaki ustrój był w PRL,bo był różny.
    Przykładowo bierutowski stalinizm,gomułkowskie badziewie,gierkowski "sukces",jaruzelski zamordyzm.
    Obecnie POparane państwo teoretyczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładnie prawisz,lecz głupio. Watykańczyk czy Polak???

      Usuń
    2. Anonimmmpopowy.musiało coś powstać,jakiś rząd,bo inaczej tak jak Łotwa,Estonia,Litwa,Ukraina bylibyśmy kolejną republiką,a rządy sprawowaliby sowieccy komisarze..Czy Ty tego nie rozumiesz???

      Usuń
  27. "rządy sprawowaliby sowieccy komisarze".
    A nie sprawowali?Czy ty tego nie rozumiesz???

    OdpowiedzUsuń

Na tym blogu hejt nie jest tolerowany.