wtorek, 24 lutego 2015

666




W najbliższy weekend w Świdnicy odbędzie się koncert deathmetalowej kapeli Vader. Biskup diecezji Ignacy Dec domaga się odwołania imprezy. Przekonuje, że zespół "emanuje agresją i nienawiścią do chrześcijaństwa, widzi tu pokazany znak szatana i rogi, a to jest znaczące, bo są ludzie którzy przyjmują wibracje szatańskie". Wg bp Deca "tu widać, że wyżywa się zło”.  Wtórują mu politycy PiS. Odrazu przypomniało mi się jak to na antenie Rydzyjka  wypowiedział się kiedyś "ekspert":
- "Weźmy słowo "komputer". Wszystkie litery w tym słowie przyporządkujmy kolejnym liczbom w alfabecie, potem dodajmy je do siebie i pomnóżmy przez 6. Co otrzymamy? Otrzymamy 666. A więc i komputer i Internet to narzędzia diabła..." Nie sprawdzałam, ale zaczynam się bać i nie wiem, co lub kto mi teraz klika :)))) 

Czart jest na tyle ważnym symbolem mitologii judeo-chrześcijańskiej, że gros wyznawców tej religii łącznie z naczelnymi guślarzami, zajmuje się głównie pogonią za nim i doszukiwaniem się jego działania, co czyni z judeo-chrześcijaństwa swoisty kult diabła, którego orędownikami są egzorcyści i przedstawiciele pewnej takiej instytucji poubierani w czarne sukienki..

Swojego czasu, nie wiem czy ktoś pamięta, jedyny mądry w całej Europie był Josip Bros Tito, w byłej Jugosławii. Utworzył on na wyspie obóz koncentracyjny dla księży, imamów, pastorów, rabinów i popów. Świetnie żarło, dopóki Tito żył. Gdy umarł wszystko pieprzło. Wypuścili ich na wolność i rozpoczęły się masowe mordy w imię boga prawdziwego. 

Osobiście nie mam pojęcia co to za zespół, muzyki metalic nie znoszę i nie chodzi o ten zespół ani o tę muzykę. Jestem po prostu pod wrażeniem, że biskup tak doskonale zna się na muzyce i przestudiował nawet teksty aby dopatrzeć się ZŁEGO. Może się biczuje przy takich metalowych dzwiękach, kto wie ??A tymczasem mamy rok 2015, a nie 1200! Teraz nie da się przeciwnika spalić na stosie...

A tak na marginesie, jeżeli ktoś dobrze zna Biblię to wie, że Szatan zabił jedynie 10 osób, natomiast Bóg „miłosierny” wymordował miliony na ziemi. 



www.liiil.pl 

77 komentarzy:

  1. Wezwałam egzorcystę, który przepędził szatana z mojego komputera. Nie mogłam wejść normalnie na blog, ani komentować. Ciekawe, na jak długo tych egzorcyzmów wystarczy ? :)))
    A tak poważnie, to strzeżcie się, moi drodzy, bo ZŁY jest wszędzie, a najczęściej dzwoni ogonem na mszę w kościołku, wrednej matce naszej !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam!!!!!!!!!!! Czulam że to jakieś złe moce !!!!!!!!!!! To napewno przezemnie, nawet w loginie mam 666 :))))))))

      Usuń
    2. Begonijko,toż to samo jest u mnie! Eli,to pewnikiem Twoja sprawka,Babette 666. Dec trafił w dychę! :)))

      Usuń
  2. A ja żądam zablokowania wypowiedzi polskich biskupów w państwowych mediach tych pisanych jak i mówionych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Funia, marzy ci się ateistyczny kalifat? To tacy jak TY nie powinni mieć możliwości wypowiedzi w chrześcijańskiej Polsce.

      Usuń
    2. Pod sutannę, jełopie....Polska to Polska, żadna chrześcijańska, masz z tym problem religijny robaku? A kalifat, to wy chcecie wprowadzić. Ciągle żądacie zakazu wszystkiego, co nie po waszej myśli.


      Usuń
    3. Pislamiści i arcybiszkopty oderwali się już całkowicie od rzeczywistości! Koncert Vadera jest zły ale zlizywanie śmietany z włochatych kolan w przykościelnym gimnazjum jest cacy...

      Usuń
    4. funia24 lutego 2015 13:30

      Czyz mozna - w tym kontekscie - miec bardziej demokratyczne zadanie "?(żądanie - coby uniknac nieporozumienia)

      Pozdrawiam,

      Usuń
    5. EVIDENT24 lutego 2015 13:33

      Synciu z wlasnej woli niedouczony - wiesz co to kalifat?. Widac, ze nie!!Ateistyczny kalifat?!!! Za ch ...no ...nie ponimaju!!!
      Ale katolicki ,1049 -letni serial zwany "pontyficat" , az na dobrze !!!!Az do mdlosci!!!!!

      Usuń
    6. Funia,nie blokuj dostępu do satyry! Kabarety nie nadążają!:)))

      Usuń
    7. funia24 lutego 2015 13:30

      " A ja żądam zablokowania wypowiedzi polskich biskupów w państwowych mediach " -

      - w kontekscie polskosci tych biskupow to panstwo dysponujace mediami nie jawi sie tym samym polskim. Po prawdzie.

      Usuń
    8. ps.

      To juz nie jestes "Je suis Charlie" ?!

      "Charlie" poszerzal przeciez wolnosc i ekspresje wypowiedzi.

      Biskupi w Polsce nie powinni byc jak ten "Charlie" ?

      Usuń
    9. Nie, logic....
      Biskuupy nie są i nigdy nie byli jak " Charlie ". Bo to pismo z równym zapałem / i słusznie / wyszydza: różne wiary, różnych polityków, różne zachowania.
      A polskie biskupy czują się jak obrażony ekonom, który pałą i batem chce wymusić posłuszeństwo!!!
      Stanisław

      Usuń
    10. Stanisław25 lutego 2015 11:42

      Moze i masz racje - wyszydzanie nie kojarzy sie z czyms pozytywnym.

      Usuń
  3. SZszszszsszatan, szatański, zło, demon, sześć-sześć-sześć.. brr...
    Jak na razie to jedyny szatan, jedyne zło / oprócz polityki / płynie z siłą wodospadu, albo nowo-naprawionej spłuczki w kiblu... z nabrzmiałych " usteczek ": Deców, Dydyczów, Głodziów, Rydzyków, Natanków, Dziwiszów i innych Pieronków...
    A kysz, a kysz - zgiń , przepadnij maro nieczysta!
    Niemniej żałosnym i karygodnym wydaje się postawa władz, którzy chłoną " słowo grzeszników " - jak kaczka kluski. I na ogół: wykonują rozkazy.
    Stanisław

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eliz, dlaczego nie mowisz ze post jak i kilka poprzednich wisi na liiil ????
      http://www.liiil.pl/1424779965/666.htm

      Usuń
    2. A jakoś nie pomyślałam :))))

      Usuń
  4. pan_z_warszawy24 lutego 2015 13:50

    Gdyby Gomułka, Gierek i Jaruzelski pozwolili klechom na to, co mogą dziś, to Glemp pierwszy zapieprzałby w pochodzie pierwszomajowym, a ten antysemita zwany "prymasem tysiąclecia" osobiście pakowałby Żydów do pociągów w '68.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. anonim anonimowy24 lutego 2015 14:04

      Bierut i spółka komusza nosili baldachim na procesjach i ksiondza prowadzali.
      A Jaruzel ze strachu posmarował się święconym olejem,coby go Belzebuby na rogach nie nosiły.

      Usuń
    2. A a anonimie .... to kaziowej nie ma?

      Usuń
  5. Z Biblii wynika jasno, że "nie zabijaj" dotyczy NASZYCH, czyli Żydów wierzących w Jezusa. Innych "niewiernych" zabijać można, a nawet trzeba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bij,zabij kto w Boga wierzy!Ale naszego.

      Usuń
  6. anonim anonimowy24 lutego 2015 14:49

    "Biskup diecezji Ignacy Dec domaga się odwołania imprezy."

    Prawda wyzwala:

    Oficjalny wpis na stronie internetowej diecezji:
    "Wyrażam swoje głębokie ubolewanie, iż zespół, który posługuje się bluźnierstwem i agresją wymierzoną w chrześcijaństwo, wystąpi w naszym mieście, którego, przypomnę, patronem jest św. Jan Paweł II. Choć zdaję sobie sprawę, że koncert nie będzie miał charakteru wydarzenia ogólnodostępnego, to zwracam uwagę na fakt, że będą na nim promowane treści satanistyczne. Zło ma wieloraką postać i z łatwością posługuje się m.in. muzyką, by wywołać trudne do opisania duchowe spustoszenie, zatruć umysły i uczucia, wyciskając swoje piętno na życiu człowieka" - napisał w swoim apelu biskup.

    A więc róbta se co chceta.Słuchać biskupa nie musicie.
    Ps.
    A tak na marginesie.Jaki normalny człowiek może tego wycia słuchać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to ktoś komuś przystawia pistolet od głowy i zapędza na jakiś koncert ??? Lata temu opluwano The Beatles, The Rolling Stones, że już o Elvisie Presley'u nie wspomnę ...no i co z tego ? Niech się biskup o duszyczki personelu naziemnego Pana B. martwi, bo szatan wśród nich hula, że aż furczy !!!

      Usuń
    2. anonim anonimowy24 lutego 2015 18:04

      Masz oczywiście rację.Kto chce idzie,kto nie chce,nie idzie,bo koncert i tak się odbędzie.Niepotrzebnie im tylko biskup reklamę robi.A może mu w łapę dali za reklamę?
      Więc o co ten raban?
      Ale jednego jednak nie rozumiem.Jaki normalny człowiek może tego wycia słuchać?

      Usuń
    3. Mnie to nie obchodzi. Jeden lubi ogórki, a drugi ogrodnika córki. Tak to już jest.

      Usuń
    4. Yes,Begonijko. A przysłowie o psie ogrodnika ty znajesz,hę?

      Usuń
  7. Na szczęście nie wystraszono się - tak jak niestety w Poznaniu - i koncert się odbędzie.
    Mamy wolność, nie można ot tak zakazywać, a ten pasożyt nie chce tego przyjąć do wiadomości - ale nareszcie dowiedział się. W swej śmieszności protestowania nawet nie zauważył, jakiej reklamy temu zespołowi przysporzył ha ha

    OdpowiedzUsuń
  8. Na ich stronie można przeczytać że są antychrześcijańscy. Skoro tak niech grają w krajach nie zbudowanych na wartościach chrześcijańskich

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polska ma tyle wspólnego z chrześcijaństwem, co ty z prawdą i uczciwością. Ale skoroś taki katolik to spieprzaj do swojej watykańskiej ojczyzny, przybłędo.

      Usuń
    2. Solo,wobec tego Ty publikuj swoje światłe wypowiedzi tylko na blogach chrześcijańskich,co się tu poniewierasz??

      Usuń
    3. A co to są te " wartości " chrześcijańskie? Co to - " to legendarne " prawo boże " ? Bo z obserwacji " obdarzonych darem " - wiem, że to nic dobrego!
      Stanisław

      Usuń
  9. Zawsze mnie zastanawiało
    Biskupi stare byki powinni przecież byc uczeni logiki No przynajmniej podstaw logiki.
    No tak, ale oni "przemawiają" ale oni "głoszą" do ciemnego luda, co tych podstaw został pozbawiony, jednym pociągnięciem pióra kretyna, ministra.
    Bo rodak ma być ciemny,ma słuchać i nie zastanawiać się a już nad słowem "wadzy" to ciężki grzech.
    No to was pytam ! Tych co z logika maja na bakier!
    Jaka maja wartość te nauki padające z ambon,te słowa biskupów,do kogo one, docierają ?
    Jesli to wszystko należy podeprzeć świeckimi karami grzywną,aresztem wiezieniem.
    Jesli "prawo boskie" oni chcą podeprzeć karami świeckimi Rozumiem stare przyzwyczajenie podpierania słowa bożego,stosy,tortury,inkwizycje,itp "podpory" Ale dziś w XXI wieku?
    Oni wiedza iz dziś ich parafianin ma ich nauki głęboko w d.. a jak juz do czegoś sie tam stosuje, to albo pozornie i na pokaz /dla sąsiadów/ albo tam gdzie mu wygodnie.
    I końcowe pytanie
    Czy to "nauczyciele i ich nauki" sa do du...y czy to my jak małe Jasie zmuszeni laniem dopiero zaczynamy rozumieć i przestrzegać.
    Czyli co "polak katolik" to kretyn bezrozumny tak ze "dobro mu pokazywane" nie zauważa.
    I to 99,5 % to kretyni?
    No to ładne wyobrażenie o nas, maja |"przewodnicy duchowi"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "I to 99,5 % to kretyni?".

      Nie będę się z tobą sprzeczał,chyba wiesz co piszesz.Ale za to 0,5% same mądre.A wśród nich oczywiście wiesio.Najmądrzejszy!.

      "Rozumiem stare przyzwyczajenie podpierania słowa bożego,stosy,tortury,inkwizycje,itp "podpory" Ale dziś w XXI wieku?"

      Masz rację,nie da się.Zakaz palenia ognisk nawet na prywatnej posesji.A z tymi torturami to nas wystarczająco amerykańce w maliny wpuścili.Więc nawet durne biskupy nie zaryzykują.Możesz spać spokojnie.
      Pozdrawiam życzliwie.

      Usuń
    2. Pojedynczy /a dlaczego juz nie podwójny/ I ty masz kłopoty z logiką
      Przecież "purpuraci"i "prawdziwi" powiadają Polska katolicka nas jest 99,5 %
      a wiec to do nich kierowane są słowa i "nauki" biskupów.
      I oni to powinni rozumiejąc nauki, do nich się stosować Dobrowolnie i bez przymusu w postaci "cywilnego prawa"Nieprawdaż?Czy to zrozumiałe i dotarło?
      Te 5 % nie musi być mądre!
      .Oni po prostu gadania i" przesłania" purpuratów maja tam" gdzie słonce nie dochodzi" Kierując sie innym wartościami ,Świeckimi .Wyobraź sobie takowe tez sa.
      Zrozumiał Czy muszę jeszcze raz Od nowa.Tłumaczyć.
      Życzliwie, oczywista oczywistość.

      Usuń
    3. Napisał w.i.e.s.i.e.k24 lutego 2015 16:47
      ..."Czyli co "polak katolik" to kretyn bezrozumny tak ze "dobro mu pokazywane" nie zauważa.
      I to 99,5 % to kretyni?
      No to ładne wyobrażenie o nas, maja |"przewodnicy duchowi"
      >>>> Odpowiedź jest prosta:
      ONE, te purpuraty cenią (oceniają) nas podług siebie.
      Dlatego mają nas za idiotów.
      Według wiki*: ...
      Niepełnosprawność intelektualna w stopniu znacznym, upośledzenie umysłowe znaczne, dawniej idiotyzm....
      Osoby te mogą opanować samoobsługę, przy stałej opiece mogą wyuczyć się czynności domowych, ale nie są zdolne do wyuczenia zawodu. Mogą podejmować prace niewymagające kwalifikacji.
      -----------------------------
      *) http://pl.wikipedia.org/wiki/Niepe%C5%82nosprawno%C5%9B%C4%87_intelektualna_w_stopniu_znacznym

      Usuń
  10. "Czart jest na tyle ważnym symbolem mitologii judeo-chrześcijańskiej, że gros wyznawców tej religii łącznie z naczelnymi guślarzami, zajmuje się głównie pogonią za nim i doszukiwaniem się jego działania, co czyni z judeo-chrześcijaństwa swoisty kult diabła, którego orędownikami są właśnie egzorcyści i przedstawiciele pewnej takiej instytucji poubierani w czarne sukienki.."

    Proponuje wpisać do wyszukiwarki hasło:
    judeo-chrześcijaństwo

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. ELIZA D.

    Biskup nie ma tu prawa wypowiadać się publicznie o istotnych sprawach ?

    Kasownik i ban wzgędem takich ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiedzią na Twój post jest Rewolucja Francuska, a potem kanclerz Bismarck. O Rewolucji Październikowej tu nie wspomnę,bo o bandytach nie lzia wspominki robić.

      Usuń
    2. m_16 Waszek24 lutego 2015 22:16

      " Rewolucja Francuska, Bismarck, Rewolucja Pazdziernikowa " -

      - istotnie bandyci !

      Usuń
  12. " Biskupi stare byki powinni przecież byc uczeni logiki No przynajmniej podstaw logiki."

    Witam Wieśku:)
    Myślę, że nieświadomie jesteś w " mylnym błędzie " :) Logika - to wróg religii. Jak można LOGICZNIE uzasadnić dogmaty? A jak: cudowne poczęcie, zmartwychwstanie, wniebowzięcie, gadające krzaki, przejście przez morze, zamiany cudowne - choćby wody w wino?
    Nie można. Więc nie wymagaj od przedstawicieli " wiedzy nie z tej ziemi " - logiki. Bo ona jest ZDECYDOWANIE ich wrogiem:) Tak jak i: ogólnie pojęta NAUKA!
    Pozdrawiam
    Stanisław

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stanisławie,kajakiem pływałem,aż kiedyś zapragnąłem bez tago,bosami po nogach..Wierzchem po wodzie..Nie utopiłem się,bo pływać umiem. Zwątpiłem w wiarę..

      Usuń
  13. Nikt katolików nie zmusza do przybycia na występ w Świdnicy.Więcej zła i nienawiści jest w wystąpieniach biskupów podczas sabatu na Jasnej Górze niż ten cały koncert.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta opinia wynika z tego, że bywasz na tych sabatach, prawda ?

      Usuń
    2. A ty myślisz kazimiero że tylko ty chodzisz na tę górę "prowdy"?

      Usuń
  14. Nie tak dawno przecież pozbyliśmy się Urzędu Cenzury. Byliśmy dumni, radośni... ale czegoś nam było brak.
    Dlatego zamiast tamtej " komuszej " Polska zafundowała sobie cenzurę kościelną.
    Czy doprawdy jest ona nam niezbędna?
    Zawodzą tak, że uszy więdną, od wieków te same " przeboje " - a oceniają muzykę. Cenzurują: literaturę, malarstwo, rzeżbę, nawet poezję - choć zielonego pojęcia o tym nie mają! Cenzurują filmy i teatry!
    Są: lekarzami - głównie ginekologami, genetykami, edukatorami, psychologami. Są nawet kucharzami - układającymi nam jadłospis - na określone dni.
    Są specjalistami od seksualności - zwłaszcza specjalizują się w zajęciach praktycznych, z dziećmi. Nie gardząc swoimi kolegami po fachu...dla zaspokojenia swoich chuci!
    Są też bankierami, nie gardząc żródłem pranych pieniędzy - przez swój mało wiarygodny bank, w Watykanie. Popierają każdy reżim - byle nie był komunistyczny, bo to jedyny, który ich mocno ograniczał:)
    Czy naprawdę ta MAFIA jest nam do czegoś potrzebna?
    Stanisław

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stanisław24 lutego 2015 20:32

      " Nie tak dawno przecież pozbyliśmy się Urzędu Cenzury." -

      - szkoda, ze nie dopisales czyja lapa robiona byla ta cenzura.

      Usuń
    2. Ta cenzura byla robiona lapa niedobry czlowiek. A religia to cyja lapa?
      Na klawiatura jest taka przycik " alt ". On sluzy do pisania tych literek, co moja ogonki!
      Stanisław

      Usuń
    3. A ja durniami!
      Stanisław

      Usuń
    4. Durnie nie maja ani glowy ani serca aby cenzurowac.

      Usuń
  15. Witaj Eli! Głupki po raz enty udowodniły,że są głupkami i OTO CHODZI!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, hej miło że jestes :)

      Usuń
    2. Wyobraż sobie ze wlasnie skonczyłam oglądać IDĘ tutaj http://weeb.tv/channels trzeba zjechac na doł, jezeli ktoś chce obejrzec :)

      Usuń
    3. anonim anonimowy25 lutego 2015 09:09

      YES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      A teraz zobaczyłam,dlaczego YES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      I co?YES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?
      Pozdrawiam.
      Ps.
      Powinna Pani zawodowo grac w pokera.Blef opanowany do perfekcji.

      Usuń
  16. Dealerzy prawdy, w śmiesznych torbach na głowie, z mordami pełnymi pustych frazesów, wiernie przestrzegający siedmiu grzechów głównych (sic!!!) próbują cenzurować nam życie. Wracajcie do swego Raju, a nam pozostawcie ten ziemski czyściec

    Kiss Elisabeth

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Timmy25 lutego 2015 01:48

      Dobre to : "wiernie przestrzegający siedmiu grzechów głównych" . Tutaj sa niekontestowanymi mistrzami wszelkiego przestrzegania:-)))

      Usuń
    2. francopolo25 lutego 2015 09:44
      Na "dzień dzisiejszy" polecam
      https://www.youtube.com/watch?v=K2isBQSYTl0

      Usuń
    3. Jeśli pojedynczy człowiek ma: omamy i widzi aniołki... powszechnie jest uważny za chorego psychicznie. Jeśli " omamy ", zwidy i " nawiedenia " dotyczą milionów - to jest religia:)
      Dlaczego zatem " religię potwora Spagetti " uważają za żart, a częściej za kpinę? Bo jest ich mało...! Jeszcze...
      Przypomnę, że katolicka - też była uważana za sektę i " u zarania" dotknęła kilku nawiedzonych...
      Stanisław

      Usuń
  17. Timmy,to jest już sekta. Nie do zdarcia. Nawet Papieża mają w de,che,che,che.

    OdpowiedzUsuń
  18. Eli,to ichniejsza prawda jest gooowno warta. Gówno na tacy jest tyż gówno. Ale to niczewo,Dotatki rzundowe to ekstaza!

    OdpowiedzUsuń
  19. No i co niech se żąda, ja też mogę chcieć odwołania mszy w niedziele tylko co mi to przeszkadza nikt mi nie każe iść tak samo jak biskupowi na koncert.

    OdpowiedzUsuń
  20. anonim anonimowy25 lutego 2015 12:40

    "ja też mogę chcieć odwołania mszy".

    Możesz.
    Koncertu nie odwołają i Mszy Św. także,więc w czym problem?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. anonim anonimowy25 lutego 2015 12:40

    Tak po chrzescijansku- zal mi cie naprawde; Naprawde!
    Daj przyklad kogos/czegos ubiegajacego sie o zakazanie takiej czy owakiej mszy w kk;
    Chociaz czesciej sa one zrodlem wiekszego zgorszenia nizli koncerty DM.
    "Deathmetalowcy" mowia i czynia co wyrazaja; Klechy mowia a czynia cos zupelnie przeciwnego. Widzisz roznice w "morally correct"? Pytanie czysto retoryczne!

    OdpowiedzUsuń
  22. w.i.e.s.i.e.k25 lutego 2015 11:01
    No! No ale jak sie spodziewac po lotrach, ze cos z tej prawdy do nich dotrze? (aranzacja pioseki M.Rodowicz:-))) Ten komentarz na koncu o tym swiadczy.

    Az wezme i dokoncze ta flasie wyborowej (niestety tej naszej importowanej ,37,5% i bezplciowy smak,co mnie jeszcze bardziej rozsierdza:-))))

    OdpowiedzUsuń
  23. anonim anonimowy25 lutego 2015 15:09

    Tak po chrześcijańsku także ci doradzę.Użalaj się nad sobą.
    Co prawda pytanie było retoryczne,ale odpiszę.Może ktoś przeczyta,bo różnica dla mnie jest istotna.Tylko debile mogą takie wrzaski i wycie wytrzymać.Chyba dlatego tymi łbami po podłodze zamiatają jak stado małp.Chociaż sorki,małpy tego by nie wytrzymały.
    Podrzuciłem kilka linków z tym dziadostwem,ale Eliza je powywalała.
    Rozumiem dlaczego i zgadzam się z jej opinią o tym badziewiu:
    "Osobiście nie mam pojęcia co to za zespół, muzyki metalic nie znoszę i nie chodzi o ten zespół ani o tę muzykę."
    Ale jeżeli to lubisz, sam znajdziesz,bo tego pełno,więc nie będę cie wyręczał.
    Powyżej napisałem,ale powtórzę:
    A więc róbta se co chceta.Słuchać biskupa nie musicie.Klechów także.
    Pozdrawiam.
    Ps.
    "Daj przykład kogos/czegos..itd"
    Po co zakazywać.Są lepsze i skuteczniejsze metody.
    Wpisz sobie do wyszukiwarki "zakłócanie mszy" lub "profanacja mszy","profanacja kościoła"itp.a wujcio Google ci wytłumaczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ty na prawdę nie rozumiesz?
      Możesz sobie , z krzyżem w zadku, na czworakach, stękając pobożnie iść na Jasną / a nawet czarną / Górę!
      Dec też ma prawo, z ambony czy innej kościelnej trybuny: apelować, rozdzierać szaty , prosić wiernych..
      Ale : ani Dec, ani ty - tym bardziej, nie macie PRAWA wpieprzać się, " domagać " i pouczać w strefach, które: daleko, daleko - wykraczają poza zatęchłe mury kościoła!
      Poniał?
      Stanisław

      Usuń
    2. Ty na pewno masz na Imię Jenuś , Małgorzata albo świrnięty Kazio. Prawda?

      Usuń
  24. Podwójny !!
    Ja rozumiem, iz swego biskupa "słuchasz" wiec nie pójdziesz
    Tylko czego nie rozumiesz, iz zwracanie się do władz świeckich o zakaz czy odwołanie.koncertu wiąże się jednocześnie z uniemożliwieniem pójścia tym co te " nakazy,zakazy i zastrzeżenia "jego fluorescencji"maja głęboko w d ......głębokim poważaniu".
    Niby jakim prawem "jego grubość" ma mi nakazywać co i gdzie mam oglądać co czytać lub narzucać cenzurę.
    Jakim to prawem zwraca sie on do władz "by z urzędu" odwołali koncert lub występ.
    Jesli ma zastrzeżenia niech przemawia apeluje co tam jeszcze może do swoich "owieczek"
    A tak miedzy nami ten Dec czerpie żywcem wzorce od dawnych sekretarzy partii co to tez zdejmowali spektakle bo były nie po linii czy bazie lud uderzały w sojusze.
    A to twoje
    "Wpisz sobie do wyszukiwarki "zakłócanie mszy" lub "profanacja mszy","profanacja kościoła"itp.a wujcio Google ci wytłumaczy"
    Porównanie dobre tylko przykład do d....
    Bo sprawa dotyczy miejsca odbywania mszy,lub innego obrzędu w miejscach tzw "kultu"
    Cokolwiek się dzieje po za ,tym nie jest, ani........ zakłócaniem ani .....profanacja.
    Możesz natomiast zgłosić "obrażanie uczuć religijnych" bo ci wypowiedzi się nie podobają i czujesz się obrażany.Tak jak robi wielu, tyle ze przed sadem zeznają ,ze nie byli,nie widzieli,nie uczestniczyli, ale podpisali /bo im pod nos podsunęli protest/ bo czuja sie "obrażeni w uczuciach"
    Jesli twój Dec chce aby uczestnictwo w koncercie było mizerne ma jedno tylko rozwiązanie stanąć przed sala koncertowa i odkupić bilety, od wchodzących płacąc podwójnie za bilety.
    Bedzie to i godne i sprawiedliwe a i Decowe sumienie będzie czyste "bo wydał marności" a uratował chrześcijańskie dusze.


    OdpowiedzUsuń
  25. anonim anonimowy25 lutego 2015 16:16

    Powinieneś wiedzieć,że koncert się odbędzie.
    "Jesli twój Dec chce aby uczestnictwo w koncercie...itd"
    Powyżej napisałem(dla begonijki):
    "Masz oczywiście rację.Kto chce idzie,kto nie chce,nie idzie,bo koncert i tak się odbędzie.Niepotrzebnie im tylko biskup reklamę robi.A może mu w łapę dali za reklamę?"
    więc twoje wypociny nieaktualne.
    "Ja rozumiem, iz swego biskupa "słuchasz" wiec nie pójdziesz "
    Nie pójdę.Powyżej wyjaśniłem mój stosunek do tych oszołomów,więc staraj się nie wygłaszać monologów i dyskutować sam ze sobą.
    Pozdrawiam życzliwie.
    Ps.
    Doliczyłeś już się tych procentów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie podoba mi się politykowanie kościelnych, ich brak moralności, zakłamanie, pazerność, hipokryzja...
      Dlatego też - jako porządny człowiek - tam/ do kościołów/ nie chodzę.
      Ale nie zabraniam i nie apeluję: " nie chodżcie "!
      Bo do tego każdy musi dojrzeć - indywidualnie!
      Dlatego wypraszam sobie takie " apele " Deców i tego całego, mocno szemranego towarzystwa, którego podmiotem jest... " biletowany" koncert.
      Naprawę świata niech Dece zaczną od siebie!
      Stanisław

      Usuń
    2. anonim anonimowy25 lutego 2015 17:41

      Wolny kraj,wolno ci się nie zgadzać.
      Oczywiście nie podlega dyskusji,że ci,z którymi się nie zgadzasz,muszą mieć twoją zgodę na ewentualne niezgadzanie się z tobą.
      Pozdrawiam.

      Usuń
    3. anonim anonimowy25 lutego 2015 16:16

      Ales sie do tego pol procenta przypierdzielil; Ja pilem dzisiaj wyborowa w ktorej brakowalo 2,5 % do pôlskiego standartu a wydawalo mi sie ze brakuje 25%.!
      To jest rzecz istotna a Ty sie czepiasz nieistotnej. Przyjemnej nocy pelnej snow wypelnionych co bardziej "skocznymi "kawalkami" kapeli Vader:-))))))

      Usuń
    4. anonim anonimowy25 lutego 2015 17:41

      Niepojete zaiste sa meandry Twych esejow intelektualnych! Jak tewiejskiego Jaska, co to ma drzwi otwarte a przez okno wchodzi! Smutnys az do bolu!

      Usuń
  26. Te Dece, ta " obraza uczuć religijnych ",,, te ich fobie i urojenia przypomniały mi stary żart:
    Babcia dzwoni - wielce oburzona - na policję i mówi:
    Panie policjancie, a na przeciwko, u sąsiadów kopulują i.. nawet okna nie zasłonili. "Sodomia i gomoria" i obraza boska, tak.. bez błogosławieństwa i w biały dzień.
    Przyjeżdża radiowóz...
    Pani pokaże... gdzie to nieobyczajne zachowanie? O tam, o tam - pokazuje obrończyni moralności.
    Gdzie, przecież na przeciwko nie ma żadnego domu! - ripostuje policjant.
    Dalej , dalej trzeba patrzyć.. ja panu - kochaniutki - dam lornetkę!
    Uzbrojony w lornetkę policjant, mówi: ja tam naprawdę NIC nie widzę!
    Panie, panie - ja zapomniałam.. Trzeba wejść na szafę, wtedy widać!!!!

    Decowe brednie...A kościelna pedofilia ma się dobrze!
    Stanisław

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie bede chyba odkrywczy twierdzac, ze dobrzy ludzie pietnuja zlo a zli pietnuja dobro... co dobrego plynie z uczestnictwa w takim koncercie deathmetalowej kapeli, co dobrego promuja ci muzycy ?

    Znawcy, w ramach reklamy powinni mi to wytlumaczyc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyobraź sobie chłopcze, że promują szacunek do odmiennie myślacych, gdyż nawet śpiewając o szatanie w podobno katolyckim kraju, nie wzywają do palenia kościołów lub smażenia spaślaków na wolnym ogniu. Natomiast te w szamerowanych obrusach każdego nie modlącego się z nimi, uważają za wroga. Słynne teksty przed wyborami "Polaki na Polaka głosuje, katolik na katolika" itd. itp., jazgot teraz po Oskarze i codzienne drobiazgi są dowodami w sprawie a właściwie przeciwko. O pławieniu czarownic i stosach mam jeszcze przypomnieć ? Policz ile jest ofiar satanistów na świecie a ile luda zginęło wskutek krzewienia wiary, od wojen krzyżowych począwszy na wojnie w Rwandzie skończywszy.
      Na dobranockę http://natemat.pl/65107,jakich-pytan-boi-sie-abp-henryk-hoser-sciana-milczenia-w-sprawie-duchownych-podczas-ludobojstwa-w-rwandzie

      Usuń
  28. Biskup musiał się załamać ;d

    OdpowiedzUsuń

Na tym blogu hejt nie jest tolerowany.