piątek, 26 stycznia 2018

Być może do usłyszenia







Dziś mija 9 lat mojego bloga. 

Moja przygoda z Internetem zaczęła się od komentowania na forach Gazety Wyborczej, jak i na blogu posła Wojciechowskiego na ONETcie, gdzie spotykałam się po raz pierwszy z ogromnym atakiem trolli pisowskich. 
To trole zmobilizowały mnie do założenia własnego bloga na platformie ONET. Moim credo było JA TEŻ MAM SWOJE ZDANIE. Powklejałam na wielu blogach mój adres. Pierwszymi komentatorami byli Azrael Kubacki i prof.J.SENYSZYNDo dziś od pierwszego dnia komentuje : Zola,W.i.e.s.i.e.k., M-16, francopolo, ikka, begonijka, zorro13, kogut, Krokodyl Dundee..., Jerzy i Krzysztof, L.Okoń, helga, Grażyna, Kazek J, bartekj, alex, Genyo, Funia czy Gocha, Halinka, bronimir, Helmut czy Ludvig van.b....jakżesz mi brak, jak prawej ręki mego przyjaciela zza oceanu i jego dowcipnych i przyjaznych wpisów - Claptona, zniknął ze wszystkich blogów, jak i mądrych wpisów Mason'a - wyparował jak kamfora. Nie sposób wymienic wszystkich, jedni znikali, inni zostali, nowi przybywali.

Platforma ONET prowadziła rankingi w wielu kategoriach. W kategorii BLOGI POLITYCZNE po 2 latach byłam zawsze w pierwszej 2., ONET często mnie promował na 1 stronie wiadomości, jakżesz byłam dumna i to mnie jeszcze bardziej mobilizowało do pisania. Do każdego postu miałam średnio 150 komentarzy.. do postów promowanych po 400 !! 
Od 2015 roku, kiedy PiS "wygrało" wybory nie mam serca do pisania. Prawie juz nie publikuję. 

Przez 9 lat odwiedzilo mnie 7 mln 621tys.465 osób i zostawiło 176 tys.810 komentarzyMyślę że bez żalu mogę zawiesić pisanie. 

Aby nie pominąć nikogo d z i ę k u j ę WAM WSZYSTKIM 



że byliście i jesteście i być może do usłyszenia.

ELIZA

promuj

38 komentarzy:

  1. Eli ale na fb zostajesz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Thank you number one.Elizo, jestem twoim oddanym wielbicielem od lat. Dziecku czytałemm Twoje artykuły, aby pokazać na czym polega zaangażowanie obywatelskie, poruszasz ważne dla wszystkich tematy i robisz to w bardzo dobrym stylu, a ja mam satysfakcję, że ktoś myśli podobnie.
    Jestem pewien ze to nie DO WIDZENIA ale DO ZOBACZENIA. Dziekuje że jestes

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, od tych słodkosci dzisiaj przytyję na wadze :) Mam nadzieję ze kiedyś odwiedzę i Sopot wtedy zaprosze Cie na dobre piwo. Pozdrawiam

      Usuń
  3. Pani misterne opisy polskiego ciemnogrodu nie mają konkurencji. Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Felicitation notre chere Babette, je t’adore!!Wiem ze wrócisz na bloga. Witaj na fb.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak sobie siedzę i medytuję i wiesz co? Doszedłem do wniosku że dzięki całej Twojej osobowości chce mi się dalej egzystować. Wracaj szybko. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję, że jesteś i proszę pisz nadal. Wiem, wiem, teraz Fb i twitter w modzie, ale...
    Pomyślności wszelakiej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Honorem byloby Cie Elizo poznac w realu wiec jeżeli masz w planach jakieś spotkanie blogowe i kiedy bedzie znany termin spotkania blogowego prosze mnie wpisac na liste. Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  8. ELIZ*** Gratulacje! winszuję sukcesu <3 Imponujące wyniki w statystyce !!! :Jesteś i byłaś wzorem patriotyzmu, wrażliwości, umiejętności wychwytywania zagrożeń w polityce i zarazem adekwatnego przekazu w swoich notkach, pisanych dla czytelników. Były tematy trudne, pełne napięcia i obaw na przestrzeni tych lat. Rozumiem więc rozgoryczenie, że mimo przekazów, ostrzeżeń doszło do tak destrukcyjnych czasów, w jakich obecnie tkwimy. To podcina skrzydła, ale przyszłość przed nami i teraz to o nią należy włożyć swój wysiłek intelektualny. Nie wyobrażam sobie, abyś zamilkła. NIE, to chwile zwątpienia Moja Droga! Miną! Póki sił, należy iść dalej i nieść przysłowiowy kaganek. Wiedz, że Twoja energetyczne posty mają siłę, drążą skałę, nadają kierunek dla przyszłych wydarzeń. Masz udział w kreacji przyszłości! ELIZO*** z szacunkiem i podziwem mówię: zawsze byłaś i jesteś dla mnie Ateną Walczącą o swój ukochany kraj. <3 Jesteś wzorem dla wielu z nas <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Eli przestan sie wyglupiac, pisz dalej

    OdpowiedzUsuń
  10. Od 2015 roku, kiedy PiS "wygrało" wybory nie mam serca do pisania. Prawie juz nie publikuję.
    Jaja sobie robisz ? Toz to czas "łatwiejszego" pisania dla felietonistów i ...satyryków.A tematów i ludzi ich dostarczających u nas ci dostatek
    A po drugie, primo.
    To woda na młyn imperialistów..co ja pisze, tych z PIS Oni przecież chcą aby ich działania przykryła cisza a to co spieprzą zamiatanie było pod dywan
    Przecież ten ostatni przekaz TVN a faszystach spotkał się z niespotykanym atakiem i uznanym za działanie antynarodowe, antypolskie bo wyszły i zostały pokazane poza krajem.
    Opanowanie i skanalizowanie przekazu poprzez próby wykupienia/za nasze pieniądze/ nieprzechylnych im mediów oni nazywają repolonizacją.Taka nowa nazwa cenzury.
    Wie spytam złośliwie Czyżby i Ciebie "repolonizowali"
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedzialam, wiedziałam że napiszesz coś w tym stylu.:) :)

      Usuń
    2. Eliza D.26 stycznia 2018 21:49
      To nie diabeł przekory nakazał mi tak napisać.To racjonalizm.Jeśli już nie możesz, czy nie chcesz, zamieszczaj cudze teksty
      Tak to juz jest iz "suwerenowi" nie chce sie szukać interesujących go materiałów.Cholernie zaś lubi "podane na talerzu"
      Lenistwo to czy czytelnictwo osiągnęło juz dno.
      Pozdrawiając podrzucam jako "materiał do przemyślenia" jak kiedyś powiadał Stirlitz

      Usuń
  11. eeech, a może im właśnie o to chodzi, żebyśmy serce do pisania stracili ....

    OdpowiedzUsuń
  12. Proszę nam tego nie robić! Dobrze jest wiedzieć, że ktoś mądry myśli podobnie jak i potrafi to zgrabnie, czasem dowcipnie, czasem dosadnie wyrazić

    OdpowiedzUsuń
  13. Eli, nie możesz nam tego zrobić :(. Pisz jak masz wenę (a tej Ci raczej nie brakuje), tematów jest po kokardkę. Buziolki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Przestać pisać teraz, to tak jakby zaakceptować to, co się dzieje... Nie wolno!!! Czekam na kolejne...

    OdpowiedzUsuń
  15. Ło matko jedyna!!! Pani Elizo,toż byłaś biczem bożym na tych oszołomów i teraz raczkiem do tyłu??? Że co..oszołomy górą? nie martw,po każdej nocy nastaje dzień! Arriva!! Naprzód!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja Wam zdradze tajemnice dlaczego Eliza chce zakonczyc pisanie, a mianowicie w koncu za namowa jednego z jej blogowiczow postanowila zapisac sie do PISu oraz kolka rozancowego prowadzonego przez znanego nam ojca T. z Torunia. Doszla takze do przekonania, iz Unia Europejska chce wykonczyc Polakow a przeciez jako wielka patriotka nie moze tak dalej postepowac. POnadto popieranie totalnej opozycji mija sie calkowicie z celem, te matolki sami nie wiedza co chca.W takim przypadku bardziej pozytecznym jest zajecie sie hodowla kurek i pilnowaniem kota. Z tych chociaz jest pozytek. Bardziej pozytecznym jest wypicie szatana po sniadanku, przejazdzka rowerem ( nie zawsze te 29km) . Zdrowie trzeba szanowac.A tacy jak wiesiek czy Emka i tak nie kapuja o co chodzi w tej polityce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. H.27 stycznia 2018 09:31
      No i macie kliniczny obraz tego co wstając z kolan potężnie w łeb się walnął i jest przekonany o swojej wielkości i wie "co się dzieje w polityce"
      Nie trzeba wiedzieć wystarczy widzieć.Po czynach was poznaliśmy !!

      Usuń
  17. Nie wierzę.
    PISowcy sie cieszą bo o to im chodzi; zniechęcić, zagadać, krytykować....

    OdpowiedzUsuń
  18. Pozdrawiam i dziękuję za wszystkie Twoje teksty!

    OdpowiedzUsuń
  19. Cos mi tu nie pasuje. Najpierw glosno zapowiadasz prowadzenie blogu od 5 stycznia a teraz wycofujesz sie rakiem. O co tutaj chodzi. Podaj nam prawdziwa przyczyne

    OdpowiedzUsuń
  20. Smutek. Najlepszy blog, zawsze dobitnie powiedziane i zawsze w punkt. Dobrze, ze chociaz zostaniesz na Fb, ale mimo wszystko wielka szkoda. Zofka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie powiem jak Czarnecki ze dostał 1 mln maili, ale było ponad 40, wczoraj, więc może jeszcze trochę popiszę, bo nie moge inaczej względem moich wiernych wieloletnich czytelnikow. Pozdrawiam miło

      Usuń
  21. Eliza, znam Cię na tyle, by wiedzieć, że przemyślałaś tę decyzję i nie działasz pochopnie. Dobrze, że jesteś na FB. Poziom blogosfery obniży się, gdy Ciebie zabraknie, bo takie blogi, jak Twój, to małe wysepki na oceanie bylejakości. Ściskam mocno :)

    OdpowiedzUsuń



  22. Eszelonem w Kosmos

    Stoi na stacji lokomotywa,
    Ciężka,pancerna blichtrem opływa:
    Złota oliwa, pancerz obmywa !
    Stoi i sapie, dyszy i dmucha,
    Żargon wojskowy z jej brzucha bucha:
    MON - jak gorąco!
    WOT - jak gorąco!
    PAD - jak gorąco!
    URM - jak gorąco!
    Już ledwo sapie, już ledwo zipie,
    Jarosław palacz węgiel w nią sypie.

    Wagony do niej podoczepiali
    Wielkie i ciężkie, z żelaza, stali,
    I pełno Woja w każdym wagonie,
    A w jednym Dziewki, a w drugim,Bronie
    A w trzecim siedzą dwa Katabasy,
    Święcą i jedzą tłuste kiełbasy,
    A czwarty wagon pełen Patriotów,
    A w piątym kilku MON-o Idiotów,
    W szóstym, "Armata" - Ot ! jaka wielka!
    Pod każdym zydlem "małpka " butelka !
    W siódmym sztabowe stoły i mapy,
    W ósmym Internet, grające szafy,
    W dziewiątym - same t-uczone świnie,
    W dziesiątym - jadło, paki i skrzynie.
    A tych wagonów jest ze czterdzieści,
    Sam nie wiem, co się w nich jeszcze mieści ?
    -------------------
    Wreszcie nadejszła oczekiwana rządowa zmiana
    Pwstał też problem,kudy odstawić Antka Pacana
    Prezes dał prikaz,zostawić kanał ! Poszerzyć tory !
    Antka w eszelon i wysłać na wschód w ambasadory !

    Skończyłeś z Duqą głupie podchody,i pro-kre-akcje ?
    Jedź do Katynia gdzie zżarłeś obiat,dokończ kolacje !
    Potem się napręż oddaj pierd głuchy i ogłoś światu !
    Ludzie! Uwierzcie ! Takie w Smoleńsku były wybuchy !

    Dziękuje za wszystko pani Elizo
    Ram*olek

    OdpowiedzUsuń

Na tym blogu hejt nie jest tolerowany.