środa, 29 grudnia 2021

 Na koniec każdego roku wszyscy robią retrospektyw mijającego. Zrobię i ja.


Marzec - grad potłukł mi dachówki na polowie dachu, trzeba było robić nowy dach (72m2)
15 lipca - powódź stulecia, spadło 220 l.wody/m2 z wiatrem 80m/s wiele infiltracji, zalało kuchnię, l/8 sufitu spadła na podłogę. W sierpniu trzeba było robić nowy dach na kuchni (30 m2). Tego dnia zmarł Stitch.
7 /09 - moja operacja halluxów, rehabilitacja przerwana po 3 tyg.
30/09 - małż złamał biodro, operacja, proteza
23/10 - małż - ostry stan zapalny dróg moczowych, początek sepsy, karetka + karetka reanimacyjna SMUR, reanimacja i stabilizacja przez 40 minut, szpital, po 10 dniach wyznaczona operacja, 2 dni przed operacją pozytywny na Covid19, izolacja 15 dni w ośrodku rehabilitacyjnym,
2/12 - powrót do domu na tydzień
10/12 - operacja
15/12 - POWRÓT DO DOMU !!!
22/12 - Kontrola wszystko OK!!!! Alleluja !!!

Finał parszywego roku:
Elżunia - kryzys tężyczki, extrasystoles. i przedwczoraj gastroskopia - 5 slownie: pięć wrzodów żołądka i stan zapalny przy wyjściu...
Małż - Pełna forma.

Nienawidzę lat nieparzystych. Choć nie jestem przesądna, zawsze albo prawie zawsze lata nieparzyste przynoszą same kłopoty i zmartwienia.

3 komentarze:

  1. Mój rok 2021 zaczął sie nową terapią na białaczkę ( CLL), już w marcu , kilkanaście dni w Klinice. Przepompowali mi przez żyły około 10 litrow ( Obinutuzumab) , jednocześnie 7 końskich tabletek dziennie ( antyciała) Acalabrutinib i Venericlax. Na szczęście bez chemii. Ponadto 3 razy szczepienie przeciw Covid 19 (Pfizerem) następnie badania na antyciała- wynik bardzo mierny. Jakoś to wytrzymałem. Człowiek może bardzo dużo wytrzymać- nawet sobie nie wyobrażacie.
    Powrót Tuska do polityki-,,, tego chyba pogięło.
    Małżonce wróciła choroba nadciśnieniowa. Wyniki max. 220/107. Jeden raz atak Anginy Pectoris.
    Ale w sumie jest OK.
    Nie narzekam,,, może w tym roku będzie lepiej.,,,, może
    Trzymaj się Eli.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie tak jest z parzystymi.
    Faktycznie, dobrze że ten rok już się dla Ciebie skończył. Może w tym nowym będzie znośnie. Jak mówił onegdaj Maksio Paradys w "Seksmisji": "Człowiek, proszę pana, do wszystkiego jest się w stanie przyzwyczaić!".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2 tygodnie było w miare normalnie, wczoraj kanalizacja się zapchała.I to jak! 2 osoby przez 5 godzin walczyly z g... Jeszcze dziś śmierdzi w domu, na szczęście nie w mieszkaniach :(
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń

Na tym blogu hejt nie jest tolerowany.