wtorek, 8 października 2013

Też "pstryknął"...

Hołdys, autor i wykonawca, lat temu że ho ho !!! kilku utworów, jak:"Obracam w palcach złoty pieniądz", "Bażancie życie" oraz "Błagam Pepe wróć" ( Pepe to wino za 19 złotych zwane "patykiem pisane" lub inaczej  "jabcok" czy "alpaga" - to dla niekumatych i młodych). I to proszę państwa wyczerpuje jego dorobek. No dorzucę jeszcze, że sprzedał w swoim sklepie kilka gitar. Obecnie demiurg cytowany w głównych mediach w Polsce. Przywołuje do porządku premierów, prezydentów, objaśnia rzeczywistość, karci, wieszczy, przepowiada.... "Gwiazda" nie ma już żadnych sukcesów muzycznych więc wziął się za publikacje. Sam sobie złamał kark intelektulany (o ile kiedykolwiek go miał) tym co wypowiada i swymi pajacowatymi okularami i kapeluszami. No tak, ale czymś chce nadrobić to czego nie ma....
 

Nie potrafię zrozumieć dlaczego dziennikarze z takim uporem maniaka zapraszają "ekspertów" by wypowiadali się na tematy na które nie mają zielonego pojęcia??!!A może mają satysfakcję że "ekspert" znów się ośmieszył? Próbuję znaleźć racjonalną odpowiedź ale   mi się nie udaje. A może zaproszą kiedyś konstytucjonalistę - najlepiej głuchego - żeby ocenił twórczość Hołdysa?
 

A sprawa jest prosta jak drut.  Kto nie chce odwołania H.Gronkiewicz-Waltz, nie bierze udziału w referendum. Tym samym głosuje ZA! Czy D.Tusk zabrania komukolwiek udziału w referendum ??.....Przepis o referendum mówi że NIE MA NAKAZU uczestnictwa. Referendum w Łodzi nie było gwałceniem demokracji panie Hołdys !!??

Warszawiaków znam,  wiem że nie zgodzą się nigdy na to, żeby Guział, Dembski, Kaczyński czy Dorn, robili z nich bezwolnych, głupich baranów. Mają swój rozum i oczy otwarte. Warszawa nigdy, w całej swojej historii, nie była tak piękna i bogata, jak obecnie pod rządami prezydent Waltz. Nie będą pomagać tym drobnym cwaniaczkom, bo w ich zachowaniach i wystąpieniach, nie ma za grosz konstruktywnego działania, wydaje im się, że jak odwołają obecną prezydent to ich kandydatem będzie ktoś lepszy, a już ktoś z PiS to będzie czarodziej!!!. Nagle korki zginą, wszystkie remonty sukcesem się skończą za tydzień, a drugą linię metra otworzą już za miesiąc...

Panie Hołdys, pańskiego zdania na żaden temat, jak i Guziałów, Glińskich czy innych Dornów, nikt nie bierze na poważnie, ja już dawno odłożyłam ad acta. 


http://m.dziennik.pl/wiadomosci/opinie/byly-prezes-tk-o-referendum-ilosc-glupstw-osiagnela-pulap-mozliwosci
promuj 

83 komentarze:

  1. Prosty rachunek pokazuje, że łatwiej wygrać z Pisem przez brak kworum. A polityka powinna być skuteczna, nie bohaterska. Bohaterstwo było w Powstaniu, tylko skutki opłakane!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pisie są kandydaci na pomocników oborowych w kołchozach u Łukaszenki.

      Usuń
  2. HGW nie może nie mieć osiągnięć, skoro radzi się ducha świętego (codziennie). Jest przecież (nim) natchniona! A tego Guziały czy Dębskie - nie mają. Więc ona MUSI pozostać na stanowisku bo będzie po Warszaie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój Karaś już dawno nie jest natchniony duchem świętym.

      Usuń
    2. lwowiak6- dobrodzieju a kto to ów Karaś_

      Usuń
  3. Referendum to nie wybory do cholery ...!!!! nie zgadzam się na HGW idę odwoływać....zgadzam się - zostaję w domu ...proste ...ale widać nie dla wszystkich....i co on się tak przyczepił do premiera - dzięki niemu mamy jakąś siłe przeciwstawić sie temu zabobonowi z PiS-u...juz się nie da czytać tych wypocin... .NEWSWEEK tez schodzi na psy

    OdpowiedzUsuń
  4. Mogęwyrazić swój sprzeciw wobec takiego psucia demokracji poprzez nie wzięcie udziału w referendum. Tym bardziej, że ze względu na wymóg odnośnie frekwencji, taki "głos przez zaniechanie" ma jak najbardziej znaczenie i wyraża wolę wyborcy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gadanie o jakimś "manipulowaniu demokracją" jest niestety zwykłym bełkotem., bo olanie referendum jest tak samo demokratycznym ruchem jak pójście na nie. Referendum bowiem tym się różni od wyborów, że NIE musi mieć rostrzygnięcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawowanie demokracji za pomoca zaniechania jest najgorszym z możłiwych sposobów demokracji

      Usuń
    2. Demokracja ma wiele twarzy. Jedną z nich jest odwrócenie się doopą do głupoty,dzięki czemu zachowuje się twarz.

      Usuń
    3. Jesteś w błędzie Vertigo. W każdej działalności, także w sprawowaniu demokracji, zaniechanie jest błędem tylko wtedy, gdy przynosi szkodę. W wielu sytuacjach właśnie powstrzymanie się od działania daje oczekiwany, pozytywny skutek. Pytanie tylko, kto jakiego efektu w danej sytuacji oczekuje, którą z opcji uzna za pozytyw? Jak bowiem w krótkim czasie mogliśmy zaobserwować, ci którzy nawoływali do zaniechania w Łodzi, w Warszawie bredzą o "obywatelskim obowiązku".:-)))

      Usuń
    4. Ikko, mnie się dzisiaj najbardziej podobał zestaw tych bredzących przeciwko Hannie Gronkiewicz - Waltz. Od PiSu po Palikota. Do wyboru do koloru.

      Usuń
    5. He, he... Pufiki sobie podstawiłam Begonijko i ubaw miała po pachy.:-)))))))))))
      Dobrej nocy.

      Usuń
    6. vertigo - ale głupoty piejesz. Jak jeden kaczor utopił się w bajorze, to inne też tam maja włazić .??? NIE MA PRZYMUSU w udziale w referendum. TO NIE SĄ TEŻ WYBORY. Ty lepiej policz ile to kosztowało i komu należy wystawić rachunek za awanturnictwo.

      Usuń
    7. Ikko, mnie się nawet nie chciało wyciągać pufika dla występów tej menażerii "oburzonych" ( wymieniam z pamięci : Dorn, Bielecki, Gliński, Guział, Ikonowicz, Jakubiak, Rozenek i ...kto tam jeszcze, zapomniałam ! ) i szybko wyłączyłam TV. Ale później najbardziej ubawił mnie premier z tabletu, który wyraził żądanie, aby nad Warszawą nie latał "Błękitny TVN 24", bo to przeszkadza Warszawiakom spędzać pobożnie "łykend". Łomatko, chyba odbywa się jakiś tajny plebiscyt na najgłupszą wypowiedź roku, a kandydatów na zwycięzcę jest bez liku. P.S. Witaj po długiej przerwie ! :))))

      Usuń
    8. vertigo8 października 2013 17:35

      "Sprawowanie demokracji za pomoca zaniechania jest najgorszym z możłiwych sposobów demokracji"

      Oczywiscie! To sie nazywa fatalizm, ktory ma podloze w lenistwie.

      Zadroszcze Belgom, gdzie glosowanie jest przymusowe; I to od 1894 roku. Francja w tej dziedzinie nie zrobila zadnych postepow!

      Pozdrawiam,

      Usuń
  6. Genyo8 października 2013 14:56 Małe "wyjasnionko"
    Do odwołania Hanny Gronkiewicz – Waltz potrzeba prawie 400 000 głosów.
    /To znacznie więcej, niż manipulujących demokracją zwolenników prezesa./
    Więc paradoksalnie – aby referendum było ważne, potrzebni są także....... przeciwnicy,,,, odwołania pani prezydent.
    Wystarczy, że zagłosują.
    Stąd apel, by potraktować tę hucpę tak, jak na to zasługuje i w niedzielę, 13 października obserwować z daleka od urn – czy wygra rozsądek, czy głupota.
    A potem policzyć tych, którzy dali się nabrać na zalewające nas pustosłowie i medialne szczucie.
    No i pośmiać się z któregoś tam rzędu kopa czyli "kolejnego przesławnego lania"
    I nic tu z naruszeniem zasad demokracji nie ma nic wspólnego.
    Ci co siedzą na d i nie pójdą nie chcą odwołać bo.... "zagłosowali nogami" ci co chcą"bo arogancka" pójdą.
    "Prawi i sprawiedliwi" wpierw podpięli się pod Guziała a potem go wyparli.i wpadli w pułapkę potrzebnej ilości by referendum było ważne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, jak wiadomo, W.i.e.s.k.u. na głosowania rzadko kiedy idzie więcej niż 55% Polaków. I niech wśród nich będzie 49% ZA a 6% PRZECIW.To w zupełności wystarczy by te 6% pozostało w domu (świadomie i celowo), a zwolennicy rozwiązania dla którego organizuje się referendum, mimo, że jest ich PONAD OSIEM razy więcej niż przeciwników są BEZRADNI.

      pozdrawiam

      Usuń
    2. Jak twierdzi Sarmata,grzybasy obrodziły niesamowicie. A więc na grzyby,a może na lwy by? Urny kojarzą się w tym przypadku z uryną.

      Usuń
  7. Drobny niuans jest taki, że właśnie brak rozstrzygnięcia powinien skutkować obciążeniem organizatorów kosztami. Ex defintione !! Tylko trzeba to najsampierw* zapisać w ustawie. Brak sił aby referendum było rozstrzygające to psucie państwa, awanturnictwo i woda na młyn imperialistów..........., no określonych sił. Aha, jeszcze powinien być zapis zakazujący organizacji referendum po upływie połowy kadencji osoby poddawanej próbie, gdyż jest to bez sensu co już przerabiano. O ile dobrze pamiętam to w Karpaczu woj. Dolnośląskie było tak, że odwołano burmistrza a po kilku miesiącach podczas regulaminowych wyborów wybrano go powtórnie i chyba króluje tam do dziś. Polska to baaardzo dziwny kraj, oj bardzooo !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszło,ale abstrachując już od polityki,to praktycznie co taki nowy prezydent zrobi przez te kilka miesięcy dla Warszawy? Zapuścić może nochala w plany,projekty,przetargi i tyle jego. Więc ta hucpa to tylko awantura PiSowatych,bo myślą,że to im da punkt dodatni w przyszłych wyborach do sejmu. Tylko PiSdzielce nie liczą kosztów. "A bo te kilka milionów to drobiażdżek w budżecie państwa". Tylko takich "drobiażdżków"w skali kraju jest tysiące i to juz nie jest drobiażdżek.

      Usuń
    2. @m_16 : nic oczywiście nie zrobi.
      Ale przecież nie o to chodzi.
      Chodzi wyłącznie o rozróbę i darmową kampanię.
      Od kilku tygodni nie słyszę o niczym , tylko co prezes z przydupasami nowego wygłosili na temat referendum i jakie gówno usiłują do Gronkiewicz-Waltz przykleić.
      Wszystkie media o tym trąbią do do granic rzucenia pawia.
      Osobiście nie jestem specjalnym miłośnikiem HGW.
      Głównie z powodu jej kościółkowatości.
      Nie znam jej osobiście więc się o niej jako człowieku nie wypowiadam.
      Znam za to wielu jej współpracowników z czasów jej pobytu w NBP.
      Wszyscy oni twierdzili zgodnie , że mimo początkowej do niej nieufności , okazała się kompetentną i dobrą szefową.
      Nie mam powodu uważać , że ktoś kto potrafił sprawnie zarządzać bankiem sporego europejskiego państwa , nagle stał się idiotą i nie potrafi sobie poradzić z miastem o niecałych dwóch milionach mieszkańców.
      Więc referendum pi....ę.
      Pójdę...
      Na grzyby.
      Albo na ryby .
      Jeszcze się zastanowię..

      Usuń
    3. M-16, nie zgrywaj intelektualisty. "Abstrahować" pochodzi od łacińskiego traho, -ere, traxi, tractum - ciągnąć. Abstrachujesz to ty. Od wiedzy.

      Usuń
    4. ABSTRAHOWAĆ


      1. pomijać coś w rozmowie na rzecz czegoś ważniejszego, świadomie czegoś nie uwzględniać;
      2. tworzyć ogólne pojęcia, wyodrębniać cechy istotne od nieistotnych w danym zjawisku czy przedmiocie

      adam, proszę przestać ganiać i pouczac moich komentatorow po blogu, nie angazowałam pana za cenzora. oraz nie naduzywac mojej cierpliwości.

      Usuń
    5. Szanowna Pani Elizo, będę pisał o czym chcę i co chcę, a Pani może to, co najwyżej, kasować, albo dać mi ogólnego bana. I taki jest zakres naszej internetowej wolności. A przy okazji, "adamie", a nie "adam". To jest wołacz. Z ukłonami.

      adam

      Usuń
    6. Adam ! ( Wołacz !) , a spadaj Ty na drzewo, bu nudzisz, jak baba ze starego magla, takiego na korbę !

      Usuń
    7. err. "bo" ( buuuuuuuuuu !!!!)

      Usuń
    8. Anonimowy9 października 2013 12:54

      A wiec - do nogi adam!!
      I lezec!!!


      Usuń

    9. Adaś, wsadź więc sobie ten "wołacz" w dupę i rechocz :-)

      Usuń
  8. Warszawskie referendum panie Hołdys akurat niewiele ma z demokracją, bo to zwykła hucpa polityczna i to wywołana przez kogoś innego, niz tego co chce owoce zbierać.

    Eliz, te winoGRONA to Twoje? Mniammmm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eli prezentowała tu zawsze wiśnie,z których to sporzadzała słynną wiśniówkę. Teraz przebranżowiła się na winogrona. Tyż pikne i dobre!

      Usuń
    2. Każdy sezon ma swoje prawa, teraz to grzybo i wino-branie :)

      Usuń
    3. Dokładnie panie Kliku :)), wiśnie to czerwiec lipiec, teraz winogronka cudne w tym roku,

      Agnieszka, nie nie moje choć moje sa rownie piękne w tym roku (w zeszlym wszystkie poszly do kosza w tydzien) te są z Windowsa :) jest sygnaturka w prawym rogu

      Usuń
    4. Eliza D.8 października 2013 22:39

      Salut!:-))

      Winogrona do kosza?!!! Bojzesz Ty sie Bacchusa! Nawet jak sa pomarszczone i obrosniete, szlachetna plesnia ( Botrytis cinerea ) to sa wtedy najlepsze do "poznego zbioru". Robi sie z nich najlepsze i oczywiscie najdrozsze wina likierowe np.: Gewurztraminer vendanges tardives)

      Z humorem i serdecznie,

      Usuń
  9. Autor:Konstanty Idelfons Gałczyńsk,kabaret"Zielona Gęś".
    Scena,na piedestale stoi prezes Jarosław i dyszkantem zaśpiewuje""Warszawskie Dzieci,idziemy w bój!"
    Poniżej stoją Warszawskie Dzieci i śpiewają:"A taki ch.j!"---Kurtyna opada,oklaski, gromkie brawa.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie do końca wszystko rozumiem...
    Do tego, żeby referendum było ważne - potrzebna jest frekwencja oraz procentowe minimum, które będzie głosowało za odwołaniem Hanny Gronkiwicz - Waltz. Szczegółów procentowych - nie podaję, bo nie pamiętam, a szukać mi się nie chce:)
    Załużmy zatem, że " elektorat " radiomaryjno-pisowaty pójdzie do referendum, w całej swojej " okazałości ".
    Na przykład: 5/6, a reszta czyli: 1/6 to " nieposłuszni ", żeby nie iść na referendum. Razem stworzą jednak minium frekwencyjne/ załóżmy 400tys./ - ale wygra opcja wariatów politycznych... i :
    pani Gronkiewicz - zostanie odwołana. Jest taka mozliwość? Moim zdanie - tak!
    Czy nikt nie uważa, że ze względu na ten wywód, nakłanianie do nie pójścia... odwróci się/ bo może / rykoszerem i trzepnie w nawołujących?
    Nie jestem za odwołaniem Gronkiewicz, choć wielokrotnie mnie Jej ortodoksyjny katolicyzm irytował.
    Ale... referendum jest legalnym narzędziem demokracji, więc: albo niech zmienią prawo, albo... niech nam nie obrzydzają instrumentów demokracji. Istrumentów, które sami stwyrzyli, a dfo zmin się nie kwapią:(
    Oczywiście, że też uważam ten cyrk za polityczną rozgrywkę, ale...:
    zebrano podpisy, PKW zweryfikowała ich prawidłowść i... referendum stało się faktem. Zgodnie z obowiązującym prawem.
    Razi mnie też i irytuje, że o Pani Prezydent pisze się i mówi , per: H.G.W. Trudno podać imię i nazwisko?
    Stanisław

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stanisław, duża grupa pójdzie głosować PRZECIW, bo prezes ma zdyscyplinowany elektorat. Nieliczna część zwolenników HGW pójdzie głosować ZA, mimo sugestii wyraźnych premiera,. Wygranym zatem będzie prezes. Bo najprawdopodobniej przeciwko prezydent Warszawy będzie wiekszość z niewielkiego procenta glosujacych. I choć referendum okaże się nieważne, to dostarczy prezesowi nowej amunicji.

      Usuń
    2. Mobilizacja polityczna szaleńców - jest pewna.
      Jeśli nie pójdą Ci, którzy chcą, żeby Pani Prezydent dokończyła to co aktualnie robi, żeby jej nie odwoływać - a mają przecież na kartce wyborczej rubrykę:
      " Nie jestem za odwołaniem ". I tu należałoby postawić krzyżyk...będzie oddaniem pola odwołującym, przy osiągnięciu obowiązującej frekwencji.
      Stanisław

      Usuń
    3. Klik.net:)
      Mnie chodzi o to, że przy małej frekwencji, ale takiej , która daje obowiązujące prawem miniumum, Gronkiwicz przegra z kretesem. A jest spora szansa, że takie mnimum frekwencji osiągną.
      Dlatego uważam, że należałoby iść i poprzeć Ją. Wtedy, przy większej frekwencji - " koalicja anty - ma mniejze szanse na odwołanie. W sumie mnie to " ani grzeje , ani ziębi " - bo mieszkam 350 km od stolicy i bardzo to sobie chwalę:)
      Pozdrawiam
      Stanisław

      Usuń
  11. Nie wierzę że dorosły normalny człowiek, duchowny,może coś takiego powiedzieć. Wydaje mi się że to sprawa dla psychiatry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie do psychiatry, tylko do wykopania tego towarzystwa na out. Poczucie bezkarności i klękanie kolejnych ekip rządowych (lewicowych nie wyłączając - kto podpisał konkordat ?) przed biskupami, przekonało ich, że są WSZECHMOCNI, a Polacy GŁUPI. I czyż nie mieli racji ??? Ale póty dzban wodę nosi ...Jak to często pisze poszłoo : PYCHA IDZIE PRZED UPADKIEM. NO I STAŁO SIĘ !!!

      Usuń
    2. Nie bez powodu pycha jest na pierwszym miejscu wśród grzechów głównych Begonijko. Kłopot w tym, że urzędnicy pana B., dawno już uznali, że nauki, które głoszą ich samych nie dotyczą. Nawet zwykły wikary, czy najniższy ranga zakonnik (zakonnica), uważają się za lepszych, od nawet najgorliwszych, najgłębiej wierzących, wyznawców świeckich. Co się więc biskupom dziwować? :-)))))))
      Jak zaś "historia nas poucza", to właśnie pycha kapłanów była powodem upadku wielu wcześniejszych religii.
      Pomyślności.

      Usuń
    3. PiS i Kaczor i tak nic nie ugra na ewentualnym odwolaniu HGW - ale kasy stracił kupę na tej hucpie. Oby tak dalej - do wyborów padną. Nie ważna jest przegrana jedna bitwa - ważnym jest wygrać wojnę z PiS-em. Tak myśli każdy strateg. Co takiego ugrał PiS na wygraniu wyborów prezydenta miasta w Elblągu lub wygraniu 2 fotelików w Senacie ???? Kanału przez Mierzeję nie przekopią - to im ludzie przykopią.

      Usuń
    4. Marcin - kurduplowi chodzi za wszelka cenę o "prestiż" - przecież od dawna nic nie wygrał. To takie pieniactwo polityczne bardzo dalekie od rozumu. Zastaw się i zes...raj się !!

      Usuń
    5. begonijko - abepe Michalik tez uniósł się pychą i teraz szybciutko odszczekuje - tak jak kilka dni temu Hoser. Tym spaślakom nadal się wydaje, ze jak goowno przylepi się do steru to kieruje całym statkiem.

      Usuń
    6. Sebastian - trafnie piszesz - tak oni nadal myślą.

      Usuń
    7. Sebastianie, bo POZWOLONO temu czemuś kierować całym statkiem. Ze strachu, że miejscowy proboszcz pokaże tłustym paluchem na kogo głosować / nie głosować !

      Usuń
    8. słyszałam na własne uszy obie wypowiedzi-i tę pierwszą i to pokrętne ,infantylne tłumaczenie.To zdeprawowane towarzystwo bez moralnosci,bez odwagi cywilnej

      Usuń
  12. Ale ma Pani zmartwienie, pani Elizo, w dalekiej Belgii. Tak się Pani niepokoi o wynik referendum warszawskiego. Gotowa pani nawet obrazić warszawiaków, wmawiając im oczywiste kłamstwa (Warszawiaków znam, wiem że nie zgodzą się nigdy na to, żeby Guział, Dembski, Kaczyński czy Dorn, robili z nich bezwolnych, głupich baranów. Mają swój rozum i oczy otwarte. Warszawa nigdy, w całej swojej historii, nie była tak piękna i bogata, jak obecnie pod rządami prezydent Waltz), byle nie dokonali wyboru. Ale ja Pani odpowiadam z Warszawy, skąd sprawy widać bardziej wyraźnie, w referendum wezmę udział i będę głosował za odwołaniem tej pani.

    adam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mysle, ze gdybys kiedys zrozumial jak wielka jest roznica pomiedzy wyborami a referendum, to moze nie pisalbys takich bzdetow

      Usuń
    2. adam - jasne, jasne.... w stadzie zawsze musi znaleźć się jakiś baran. Było by dziwne gdyby było inaczej !!

      Usuń
    3. Prezydent W-wy,Lech Kaczyński,oprócz"spieprzaj dziadu"dokonał epokowego otwarcia "Muzeuw Powstańca". A co dalej?

      Usuń
  13. Irytuje mnie Elizo, gdy świadomie, w celach manipulacji, używa się określenia "obywatelski obowiązek". Tak w kwestii udziału w referendum, jak wyborów oraz wielu innych sytuacji, coś takiego po prostu nie istnieje. Tam gdzie Konstytucja i ustawy dają nam prawo, to możemy z niego skorzystać lub nie. Kwestią jedynie naszej świadomości obywatelskiej lub poczucia odpowiedzialności społecznej, będzie czy uznamy skorzystanie z prawa za osobista powinność.
    Nie pójście na referendum, czy nie głosowanie w zwykłych terminach, też jest wyborem, choć niestety nie zawsze opartym na racjonalnych przesłankach (często osoba uważa, że jej głos nic nie zmieni).
    Co zaś do referendów odwoławczych, to osobiście uważam, że nasze prawo jest tu źle skonstruowane. W efekcie bowiem osobę wybraną większością, można skutecznie odwołać znacznie mniejsza ilością głosów. Co samo w sobie jest zaprzeczeniem demokracji rozumianej jako rządy większości.
    Pomyślności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wierzę w mądrość Warszawiaków, Niech pozostaną w domu,tak, nie pozwolą zwyciężyć awanturnikom z pod krzyża i zniszczyć to nasze piękne miasto.

      Usuń
    2. ikka1339 października 2013 00:40

      Witaj!!

      Uwazam, ze Ty to najlapiej wyjasnilas; Czytam,czytam i drapie sie po glowie zadajac sobie pytanie -a coz to za forma referandum?Z tego co czytam niektorzy zalecaja powstrzymac sie od glosowania.
      -oczywistym,ze to referandum lokalne
      Ala za nic nie moge pojac, czy to referandum konsultatywne czy konsultacja referendalna?

      Normalnie ,gdy wzywa sie obywateli do wyrazenia opinii na konkretny zamiar, glosuje sie TAK lub NIE. We Francji nazywa sie to - "démocratie directe".

      Chyba, ze jest to forma referandum ludowego (populaire) taki jakie istnieje we Wloszech,Szwajcarii czy Austrii?
      Ale tutaj chyba nie o to chodzi, bo jest to referandum z inicjatywy oficjalnej partii i jej prezesa?
      Cos mi tu nie pasuje. Referandum ,ktore jest tylko przeciw a nie za?

      REFERANDUM ODWOLAWCZE - co to jest? Pies czy wydra?

      pozdrawiam serdecznie,

      Usuń
    3. Z pewnością Francopolo znasz historię Polski lepiej niż większość tych naszych "patriotów". Zdajesz sobie więc sprawę, że nie bardzo mieliśmy kiedy i gdzie się zasad demokracji nauczyć. Dotyczy to również prawodawców (parlamentarzystów). Nawet, zarazem poseł i mecenas, Rysio Kalisz tłumaczy jak mu się wydaje, a nie jak jest. Choć akurat prawnicy, tak historię państwa i prawa, jak i obecne zasady, oraz instytucje. demokratycznego państwa powinni "mieć w jednym paluszku", bo ich na studiach tego uczono. Stąd i powtykano do naszych ustaw różne unormowania, teoretycznie demokratyczne, ale bez rozumienia ich istoty. Do rzeczywistej demokracji w doadtku społeczeństwo też musi dojrzeć. Nawet bowiem doskonałe prawo zawsze może zostać nadużyte i wykorzystane, przez niegodnych ludzi, do niegodnych celów. Wszystko oczywiście w otoczce, że dla dobra narodu.
      Pomyślności.

      Usuń
  14. To jest hucpa, awantura, zaspokojenie kompleksów i żądzy władzy. W myśl demokracji ludzie maja wybór aby nie brać udziału w czymś co ich kompletnie nie interesuje, w czymś co może przysporzyć tylko ZŁO.

    ps
    cieszę sie że juz jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój ortopeda powiedział, że takie zajęcia z młodzieżą żłobkowo-przedszkolną, dobrze na kręgosłup działają.:-)))))))
      P.S. Przy okazji warsztatom aktywistów Greenpeace się w Karkonoszach przyglądałam.
      Pomyślności.

      Usuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. anonimowy - no tak, przy okazji zobaczą się z gołą doopą. Wiesz głupku ile forsy wpakowano w ta hucpę ???? I po co - będzie rządził komisarz - a ten nie musi się godzić na żadne tam uliczne manifestacje kaczystów. Komisarz to komisarz - zarząd jednoosobowy.

      Usuń
    2. He, he... Tu masz rację Wars. Niech idą i odwołają.Potem wystarczy tylko komisarz, który nie da zgody na żadne, poza oficjalnymi prezydenckimi i rządowymi, manifestacje. Potem można nawet nadzwyczajne, przedterminowe, wybory w Warszawie rozpisać. Jak nic już w grudniu ponownie Hankę wybiorą. Wszak "po drodze" 11 listopada mamy.:-)))))))))))
      Pomyślności.

      Usuń
  16. Anonimowy9 października 2013 08:14 Nie zgadzam się na patologię.
    No i co parafianinie ??? A ta "patologia ci odpowiada"? Na nią dajesz zgodę ?
    .Masz na łbie, urzędników pana B,płacisz na jego rzecz daniny budujesz mu za własne, plebanie, rezydencje, urzędy, zwane kościołami
    .Dajesz ziemie z 99 % bonifikata.Płacisz, ,dajesz dajesz, za sakramenty /co to maja być za darmo/……. i nie masz na nic wpływu.
    Nie „wymienisz” proboszcza choćby ten gwałcił twoje dzieci,spał z parafiankami,lub chlał do nieprzytomności spóźniając się, nawet na pogrzeby, czy nabożeństwa.
    Nie zmienisz tego, mając go na utrzymaniu.
    Sołtysa,burmistrza ,prezydenta tak Zrobisz referendum i już go nie ma
    Tego samego urzędnika,któremu ty płacisz nie możesz a gdybyś nawet zrobił „referendum” i z wynikami zapoznał jego przełożonego Biskupa.który tez jest na twoim utrzymaniu/spotkasz się albo ze wzgardliwym milczeniem,pokrętnym tłumaczeniem,lub brakiem działania.
    Bo to jest ……Twój”parafianinie” Kościół powszechny /tak ci wmawiają/ którego utrzymujesz a ………w którym nie możesz nic.
    Niech ci wiec gwałcą dzieci,robią rogaczem,obdzierają z ostatniego grosza
    Bos głupi!!Bo na to zasługujesz.!
    Frajerze!Ciężki frajerze!
    Za to cie obdarza modlitwa”za którą i tak ty parafianinie zapłacisz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w.i.e.s.i.e.k9 października 2013 08:53

      Witaj,
      A tak se gwoli rozluznienia ;

      - Dlaczego ksiądz nie zapala papierosa po dobrym stosunku?
      - Bo nie wypada palić przy dzieciach

      Ja sie rozluzniam, bo jutro znowu " wpierjod" ,tym razem do Melbourne. Widzisz mnie , claustrophoba w tym pudle 2??? Cala dobe?! Musze sie odpowiednio nasaczyc!!!

      Pozdrawiam z humorem,

      Usuń
  17. Warszawa Warszawą,w Łodzi ponoć jest obecnie najgorsza prezydent miasta wszechczasów.Najgorsza ,bo z PO.No i miasto rozkopane...ciekawe jak ci mędrcy zrobiliby generalny remont bez rozkopania miasta.Poprzedni prezydent to był dobry,wywalczył wolne w Trzech Króli,.latał ciągle za nasze pieniądze do Izraela na wycieczki,ale nie rozkopal miasta:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anodokatodo, bo Najprawdziwsi Wolacy uważają, że :

      1. Warszawę trzeba rozbudowywać, ale żeby tego nie było widać i żeby nikomu to nie przeszkadzało.
      2. Nowoczesne trasy trzeba budować, ale żeby nie było rozkopów i objazdów.
      3. Metro jest potrzebne, ale żeby nie kopać dziur.
      4. Tunele są potrzebne, ale żeby były wysoko nad trasą, bo może je zalać...itd. itp.

      I tylko panprezes to potrafi ! :))))

      Usuń
    2. Sobiepaństwo zachowuje się jak by już nie tylko referendum odwoławcze wygrało, ale wszystkie możliwe wybory. Również te uprawniające do zarządzania Uniwersytetem Warszawskim.:-)))))))
      http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Nie-bedzie-debaty-z-Hanna-Gronkiewicz-Waltz-na-Uniwersytecie-Warszawskim,wid,16057271,wiadomosc.html
      Pomyślności.

      Usuń
  18. Helmut_monachijski9 października 2013 10:38

    Siekiera ,motyka przyszła bieda
    Guział z PiSem nic nam nie da!
    Siekiera motyka bimbru szklanka
    referendum wygra Hanka.

    OdpowiedzUsuń
  19. Rozum kosztuje bo to wykształcenie itepe*, natomiast głupota jest u nas za darmo, chyba w pakiecie ze chrztem, a na pewno z głębokom* wiarom*. Nieliczne wyjątki potwierdzają regułę.
    „Polsko, twa zguba w Rzymie" - widział to Słowacki, Kościuszko, Beck, Boy-Zeleński i wielu mniej znanych i nie znanych. Lecz starannie sączone z ambon pojęcie "tradycji" robi swoje. A postawy przeciwne budzą zdziwienie...
    http://www.youtube.com/watch?v=Jmv_tXYt1YY

    OdpowiedzUsuń

  20. Rymowanka na bazie wczorajszego " nauczania " panów: Michalika oraz jeszcze mądrzejszego - pana Oko:

    Jam niewinny , dzieci winne!
    One dawać - nie powinny.
    To Palikot, to rodzina...
    Naszej winy żadnej: NIMA!!!!

    Wstyd, hańba... ale czy oni wiedzą co słowa oznaczają?

    Co jeszcze muszą zrobić, powiedzieć - ludzie o moralności: " mniejszej niż zero ", aby wywołać efekt, chćby zdrowej refleksji?
    Czy wreszcie do tego siedliska szerszeni - nie powinno wkroczyć państwo? Ile jeszcze krzywdy, nieodwaracalnego mordu, na psychice dziecięcej - muszą dokonać?

    Stanisław

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do barana: Anonimowy9 października 2013 12:26
      "No jeśli kogoś, no uraziłem no to, no to, no przepraszam" - wystękał półgębkiem Michalik pierwszy raz w życiu. Ciężko się przyznać do głupoty... trzeba być choć trochę mądrym, aby znać bezmiar głupoty. A burdel to zafundowano nam w pakiecie z końkordatem. Ooops. Przepraszam konia za obrazę !!

      Usuń
    2. Popis, poszłoo - dał wczoraj : specjalista od spraw świętych, niejaki Oko! Profesor od aniołków:)
      W rozmowie z prof. T. Bartosiem, u M. Olejnik.
      Już wiem jakie oblicze ma " Judasz ". W/g naukowca z Krakowa - ma on postać Bartosia.
      Szczyt szczytów - to mało, aby określić " mondrość " kościelnego fachowca:)))
      No i to..., że za ich pedofilię - nie odpowiadają oni, ale ... Janusz Palikot! Dobre, co?
      No i... zapewne ja też, bo gdzie tylko mogę - staram się otwierać oczy... Gorzej, bo dochodzę do wniosku, że wielu - oczów, poprostu nie ma!
      Stanisław

      Usuń
    3. Michalik, Michalik.. coś mi się przypomniało...
      Czy to ten sam Michalik, doprowadził do zwolnienia policjanta z drogówki, który ośmielił się dać jemu i jego włoskiemu koleżce " po sukience " mandat, za przekroczenie prędkości? Ewidentne, udokumentowane przekroczenie o ok. 30km!
      Obraził się, bo policjant go nie poznał, a powinien przecież, choć nie był w stroju organizacyjnym:)
      Za zwrot - grzeczny - " proszę pana " uknuto intrygę ohydną, która skutkowała zwolnieniem Policjanta z pracy, a nawet - jego zaaresztowniem - pod spreparowanym pretekstem..
      Czy to ten sam Michalik????
      Stanisław

      Usuń
    4. "Czy to ten sam Michalik????"
      A jużci ten sam !!! Musiał się pochwalić przed rzymskim namiestnikiem kto to q.wa rzondzi !!
      Rozmowę z prof. Bartosiem widziałem live.
      Szykuje się łabędzi śpiew fioletu:
      "Nic się nie stało,
      najmilsi nic się nie stało.
      Wczoraj też stało
      bo przecie rządzi kakao."
      -------------
      A za chwilę:
      Najmilsi módlmy się za nas samych !!!!!
      Wszak modlitwa za ofiary nie mieści się w zakutych łbach !!!.

      Usuń
    5. Redaktor z TVN-u prosił o komentarz odjeżdżających " władców Polski " w osobach prztłuszczonych biskupów. Dziś, po tej pseudokonferencji.
      Uciekali w milczeniu i naburmuszonymi bużkami!
      Dziennikarz poprosił, między innymi, chyba prymasa /?/ Kowalczyka... Otrzymał odpowiedż, jedyna zresztą: " IDŻCIE W CHOLERĘ " !!!!
      To prymas do dzinnikarza! Może tak, owieczki kochane - odszukajcie ten fragment, wydrukujcie te " święte słowa ", kierownika polskiego kościoła, a w niedzielę:
      Przyklejcie na drzwiach świątyń i... idżcie w cholerę - zgodnie z wolą biskupią?
      No, kto tak zrobi? Bo to JEDYNA droga ku zmianom, a Wy przecież macie obowiązek słuchania " pasterzy ". Prawda?
      No to przecież "najważniejszy Wam nakazał: " Idżcie w cholerę " !
      Więc idżcie, a zmiany będą natychniast! Tylko puste kościoły wymuszą zmiany. Nie łudżcie się, że może być inaczej:)
      Stanisław

      Usuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. "Mosty, choć istnieją już od tysięcy lat, to nadal są bardzo ważne" - powiedział właśnie panprezes. Kurczę, ależ ten panprezes ma łeb !!! :)))))))))))))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry wieczór Begonijko !!!! :-)))))))))))))) Z tymi mostami to całkiem poważna sprawa - wszyscy "Napoleonidzi" marzą aby zacząć karierę cesarską od jakiegoś mostu. Wszak Bonaparte - jeszcze jako skromny generał zdobywał most pod Arcole - pamiętasz chyba z historii - jeżeli nie, zajrzyj do Wikipedii. Wprawdzie historycy - zwłaszcza francuscy litościwie milczą, że przyszły cesarz wpadł przy tym do wody i nałykał się tego co tam płynęło pod mostem, ale prawdą też jest, ze Bonaparte kulom się nie kłaniał i ze sztandarem w ręku zdobywał ten słynny most. Nawet "ku pamięci" wybudowano potem w Paryżu Pont d'Arcole na Sekwanie. Ten nasz "mały" nawet Czechom "zawiści", że oni tam w Pradze maja kilka mostów więcej niż my w Warszawie. To fakt - tylko tam nie było powstania w wyniku którego w Warszawie po wojnie nie było już żadnego mostu. Pierwszy most pontonowy zbudowali tfuu...Rosjanie, a wszystkie przedwojenne i jeszcze trochę więcej odbudowali i wybudowali "komuniści". Już w "wolnej Polsce" też dwa wybudowano- ale do dzisiaj w jednym z nich coś tam stale pęka i się rusza - na pewno winna pani Prezydent - no bo kto inny ? Zatem wszystko jeszcze przed nami - panprezes jak już wdzieje koronę po przodku Piaście - postawi nam jakiś okazały Pont d'Ente - co daje się przetłumaczyć jako "Kaczy Most"- jest to przy ty zbitka nazwy w dwóch językach, ale w ramach trójkąta Weimarskiego podreperowało by się opinię panaprezydenta tysiąclecia, która tak niefortunnie był zaprzepaścił z powodu - za przeproszeniem - sraczki. Wprawdzie w centrum Warszawy już się nie da, bo nie ma miejsca, ale gdzieś tam na Siekierkach - czemu nie. Wszak w referendalnym "plenumie" zasiada ów słynny architekt, co to na ul.Woronicza 17 zaprojektował ów słynny architektoniczny "maszkaron" a i do posady samego prezydenta Warszawy się wdzięczy. Jeżeli zaś panDuda pospieszy z pomocą i dostarczy te łańcuchy co to nimi Sejm opasywał, to i bratankom Węgrom zaimponujemy. Oni tam w Budapeszcie mają swój Lanchid - most łańcuchowy, to i my w ramach "Orbanizacji kraju" też sobie postawimy. I jaka będzie patriotyczna symbolika - most "z tymi łańcuchami". A tak w ogóle - to panprezes cudze chwali a swojego nie widzi. W takim Wrocławiu mamy mostów i kładek wszelkich dostatek - per saldo - więcej niż w Pradze i Warszawie razem wziętych. To może by "stolycę" przenieść do Wrocławia. Był by to zaiste "histeryczny" gest, była już stolica w Gnieźnie, była w Krakowie i Warszawie to teraz tam - przy zachodniej ścianie Najjaśniejszej. Nawet gustowna "Volkshalla" (Hala Ludowa) już tam stoi od lat to i partyjne mityngi miały by się gdzie odbywać- jak drzewiej bywało. Już nie w znienawidzonym Pałacu Kultury- co to Ruscy go wybudowali. A i starą nazwę Wrocławiowi można by przywrócić Vratislav, co by dało się przetłumaczyć na "vrati slavia" a w domyśle -" wróciła sława" i chwała panaprezesa. Jak widzisz Begonijko - prawie każdy "cysorz"zaczyna karierę od budowania mostów, mieszkania już nie modne, bo populacja nam gwałtownie maleje, to " budujmy mosty dla pana starosty" a po tym wszyscy bęc. Miłego wieczoru i przepraszam, że ja nic o referendum, ale burmistrz Ursynowa już kompletnie od tego zGuział, nawet w desperacji zgolił wąsa i bródkę. Lepiej spokojnie poczekać do poniedziałku aż ogłoszą, że nic z tego nie wyszło.Mogli by też zapodać ile te jasełka kosztowały, bo (p)oslowie maja właśnie radzić jak dopiąć budżet na następny rok. Miłego !!!!

      Usuń
    2. Sarmato, czego by panprezes nie zrobił, to i tak zawsze wychodzi mu o jeden most za daleko. Niedojda jest i tyle. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    3. Sarmato - te Wrocław to nie przejdzie. Panprezes ma w zanadrzu przemianowanie Warszawy na LECHOGRÓD. Odbuduje przy tym pałac Saski i na Placu Pilsudskiego postawi wrak Trupolewa. Ino muszą otoczyć go wysokim murem, bo złomiarze jak nic - rozkradną blachy aluminiowe. Taki złom jest w cenie - robią z tego puszki do "zimnego Lecha".

      Usuń
  23. No,tak ,uroda to rzeczywiście argument merytoryczny .Od dziś będę w ten sposób selekcjonować-lekarzy,taksówkarzy,malarzy pokojowych i wszystkich innych ,z których usług korzystam.Nie kupię żadnej książki,gdzie nie będzie fotografii autora a i ta ma spełniać odpowiednie standardy.A na prezydenta bardzo proszę jakiegoś amanta:)).a z tym nastawieniem do Polski-cóż,ja też jestem źle nastawiona do Polski,którą proponują panprezeso i michalikopodobni....O Maciarewiczu nie wspomnę..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anodokatodo,amantem ma być Jarosław. Prawda,że piękny?

      Usuń
  24. A cóż to się okazało? Otóż w/g arcb Michalika TO SAME DZIECI SĄ WINNE PEDOFILII!!! Bo pochodzą z rodzin rozdartych i poszukują miłości.A kto im tę upragnioną miłość nie zapewni jak pasterz zbłąkanych,ksiądz.! Ot moralność katolicka! Wiadro poproszę,bo rzygać mi się chce!

    OdpowiedzUsuń

Na tym blogu hejt nie jest tolerowany.